LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS

S P R E N D I M A S

 

DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2013 m. gegužės 15 d. Nr. KS-64

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos radijo ir televizijos komisijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Seimo 2013 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. XII-189 (Žin., 2013, Nr. 28-1319), 29 punktu, Lietuvos radijo ir televizijos komisija n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Lietuvos radijo ir televizijos komisijos darbo reglamentą (pridedama).

2. Laikyti netekusiu galios Lietuvos radijo ir televizijos komisijos darbo reglamentą, patvirtintą 2010 m. rugsėjo 29 d. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos nutarimu Nr. N-21 „Dėl Lietuvos radijo ir televizijos komisijos darbo reglamento patvirtinimo“.

 

KOMISIJOS PIRMININKAS                                                   EDMUNDAS VAITEKŪNAS

 

_________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2013 m. gegužės 15 d. sprendimu Nr. KS-64

 

LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (toliau – Komisijos) darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Komisijos darbo organizavimo tvarką.

2. Komisijos veikla grindžiama įstatymo viršenybės, teisėtumo, lygiateisiškumo, kolegialaus klausimų svarstymo, nešališkumo, skaidrumo bei kitais Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme numatytais principais.

3. Komisijos veiklą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintais Komisijos nuostatais ir šiuo Reglamentu, organizuoja Komisijos pirmininkas.

4. Reglamentas keičiamas ir (ar) pildomas Komisijos sprendimu.

 

II. BENDRIEJI STRUKTŪROS KLAUSIMAI

 

5. Komisija yra biudžetinė įstaiga, Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka atliekanti valstybės jai pavestas funkcijas. Komisija yra atskaitinga Lietuvos Respublikos Seimui.

6. Komisiją sudaro 11 narių, paskirtų Visuomenės informavimo įstatymo 47 straipsnio 4 dalyje nustatyta tvarka. Komisijos pirmininką ir jo pavaduotoją Visuomenės informavimo įstatymo nustatyta tvarka skiria ir atleidžia Lietuvos Respublikos Seimas.

7. Komisijos finansiniam, ūkiniam ir materialiniam aptarnavimui ir Komisijos funkcijų atlikimo užtikrinimui sudaroma Komisijos administracija. Administracijos veikla organizuojama pagal Komisijos patvirtintą Komisijos administracijos darbo reglamentą.

 


III. KOMISIJOS PIRMININKAS, PIRMININKO PAVADUOTOJAS

 

8. Komisijos darbui vadovauja Komisijos pirmininkas. Komisijos administracijos darbuotojams Komisijos pirmininkas vadovauja tiesiogiai, taip pat per Komisijos pirmininko pavaduotoją ir Administracijos direktorių.

9. Komisijos pirmininkas:

9.1. organizuoja ir vadovauja Komisijos darbui, kad būtų įgyvendinti Komisijos tikslai ir atliekamos nustatytos funkcijos;

9.2. atstovauja Komisijai Lietuvos Respublikoje ir užsienyje;

9.3. organizuoja Komisijos posėdžius, pasitarimus ir jiems vadovauja (pirmininkauja);

9.4. atsižvelgdamas į Komisijos priimtus sprendimus ir narių pasiūlymus bei gautų kreipimųsi į Komisiją kiekį, pobūdį, sudaro Komisijos posėdžio / pasitarimo darbotvarkės projektą, jį tvirtina pasirašydamas;

9.5. atsižvelgdamas į Komisijos priimtų sprendimų aktualumą, iškilusias problemas, siūlo Komisijos nariams atlikti atskirų klausimų analizę, tyrimą, inicijuoja darbo grupių atskiriems klausimams svarstyti sudarymą;

9.6. tvirtina Komisijos strateginį veiklos planą, parengtą vadovaujantis Strateginio planavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 (Žin., 2002, Nr. 57-2312: 2010, Nr. 102-5279), kitais planavimo dokumentais;

9.7. teikia Komisijai tvirtinti Komisijos administracijos struktūrą;

9.8. Komisijos vardu pasirašo Komisijos priimtus sprendimus, nutarimus, licencijas, kitus dokumentus;

9.9. tvirtina Komisijos administracijos padalinių nuostatus, pareigybių aprašymus;

9.10. įstatymų nustatyta tvarka priima į pareigas ir atleidžia iš pareigų Komisijos administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, juos skatina ir skiria jiems nuobaudas;

9.11. organizuoja ataskaitų rinkinių ir statistinių ataskaitų pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą parengimą ir garantuoja jų teisingumą;

9.12. užtikrina racionalų ir taupų lėšų bei turto naudojimą, veiksmingą Komisijos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;

9.13. kiekvienais metais parengia detalią planuojamų Komisijos metinių pajamų ir išlaidų sąmatą, pateikia ją svartyti ir tvirtinti Komisijai;

9.14. disponuoja Komisijos veiklai skirtomis lėšomis pagal patvirtintą sąmatą;

9.15. organizuoja iš valstybės biudžeto finansuojamų programų rengimą ir vykdymą;

9.16. kiekvienais metais organizuoja praėjusių metų finansinių ataskaitų rinkinio nepriklausomą auditą;

9.17. kiekvienais metais iki kovo 1 d. parengia ir pateikia Komisijai svarstyti praėjusių metų Komisijos veiklos ataskaitą ir finansinių ataskaitų rinkinį kartu su nepriklausomo auditoriaus išvada ir audito ataskaita;

9.18. spręsdamas savo kompetencijai priskirtus klausimus, leidžia įsakymus, kontroliuoja, kaip jie įgyvendinami;

9.19. parengia ir teikia tvirtinti Komisijai Komisijos administracijos direktoriaus konkurso nuostatus;

9.20. turi teisę įsakymu pavesti Komisijos administracijos direktoriui įstatymų nustatyta tvarka priimti į pareigas ir atleisti iš pareigų Komisijos administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, juos skatinti ir skirti jiems nuobaudas;

9.21. informuoja visuomenę apie aktualius Komisijos veiklos aspektus, atstovauja Komisijos poziciją pokalbiuose ir susitikimuose su žiniasklaidos atstovais;

9.22. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

10. Jeigu Komisijos pirmininkas laikinai negali eiti savo pareigų, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas.

11. Komisijos pirmininko pavaduotojas yra atsakingas už Komisijai pavestų funkcijų vykdymą Komisijos pirmininko jam pavestos veiklos srityje.

12. Nesant Komisijos pirmininko ir jo pavaduotojo, Komisijos pirmininko funkcijas atlieka laikinai einantis Komisijos pirmininko pareigas Komisijos narys, skiriamas Komisijos pirmininko įsakymu.

13. Komisijos pirmininkas gali duoti Administracijos direktoriui ir Komisijos darbuotojams pavedimus.

14. Komisijos pirmininkui pavedus, Komisijai valstybės ir savivaldybių institucijose bei įstaigose gali atstovauti Komisijos nariai, Administracijos direktorius, Struktūrinių padalinių vadovai bei kiti administracijos darbuotojai, iš anksto aptarę vizito tikslą ir atstovavimo poziciją su Komisijos pirmininku, Komisijos pirmininko pavaduotoju ar Administracijos direktoriumi.

15. Visus Komisijos siunčiamus raštus Lietuvos Respublikos Seimui, Prezidentui ir Vyriausybei pasirašo tik Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.

 

IV. KOMISIJOS NARIAI

 

16. Komisijos nariai savo įgaliojimus įgyvendina dirbdami kolegialiai Komisijos posėdžiuose, pasitarimuose, Komisijos sudaromose darbo grupėse ir kt.

17. Komisijos narys turi teisę:

17.1. siūlyti klausimus įtraukti į Komisijos posėdžio, pasitarimo darbotvarkę;

17.2. teikti siūlymus dėl Komisijos posėdžio, pasitarimo darbotvarkės klausimų;

17.3. gauti medžiagą, susijusią su Komisijos svarstomais klausimais;

17.4. pasisakyti ir balsuoti Komisijos posėdžiuose, pasitarimuose nagrinėjamais klausimais;

17.5. teikti siūlymus dėl Komisijos darbo organizavimo;

17.6. gauti atlygį už atliktą darbą, vykdant Komisijos nario funkcijas;

17.7. vykti į komandiruotes;

17.8. dalyvauti susitikimuose, darbo grupėse, seminaruose ir konferencijose, nagrinėjančiose reikšmingus su Komisijos veikla susijusius klausimus;

17.9. vykdyti kitą veiklą, susijusią su Komisijos nario funkcijomis.

18. Komisijos narys turi:

18.1. dalyvauti Komisijos posėdžiuose, pasitarimuose, darbo grupėse. Komisijos narys negali įgalioti kito asmens balsuoti už jį.

18.2. vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktais, Komisijos nuostatais, šiuo Reglamentu ir Komisijos priimtais sprendimais;

18.3. neplatinti informacijos, kuri yra radijo ir (ar) televizijos programų transliuotojų, retransliuotojų, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjų, informacinės visuomenės informavimo priemonių valdytojų komercinė paslaptis (apie tai turi būti nurodyta pateiktuose dokumentuose), ar duomenų, kurių apsauga numatyta Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme; taip pat neviešinti per Komisijos uždarus posėdžius, Komisijos pasitarimus išsakytų nuomonių;

18.4. negalėdamas dalyvauti Komisijos posėdyje iš anksto informuoti apie tai Komisijos pirmininką;

18.5. vykdyti Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų reikalavimus. Jei Komisijos posėdyje sprendžiamas klausimas susijęs su Komisijos nario privačiais interesais, galinčiais sukelti viešųjų ir privačiųjų interesų konfliktą, šis narys apie tai praneša Komisijos pirmininkui ir privalo nusišalinti svarstant ir priimant sprendimą tuo klausimu.

18.6. Komisijos narys savo kadencijos Komisijoje laikotarpiu negali būti susijęs su radijo ir (ar) televizijos programų transliuotojais, retransliuotojais ir (ar) užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjais darbo, autorinių sutarčių ar kitais sutartiniais santykiais.

19. Komisijos nariams taikomos Lietuvos Respublikos valstybės politikų ir valstybės pareigūnų darbo apmokėjimo įstatyme nustatytos darbo apmokėjimo sąlygos. Komisijos nariui už darbą atliekant Komisijos nario pareigas apmokama atsižvelgiant į faktiškai dirbtą darbo laiką.

20. Komisijos nario faktiškai dirbtu darbo laiku, atliekant Komisijos nario pareigas, laikoma:

20.1. Komisijos posėdžio laikas;

20.2. Komisijos pasitarimo laikas;

20.3. Administracinių teisės pažeidimų bylų nagrinėjimo (ATPB) posėdžio laikas;

20.4. pasirengimo pasitarimui laikas – 2 val.;

20.5. pasirengimo posėdžio 1 klausimui laikas – 1val. 1 klausimui;

20.6. pasirengimo Administracinių teisės pažeidimų bylų nagrinėjimo posėdžiui, susipažinimo su bylos medžiaga laikas – 4 val. 1 bylai;

20.7. konkursinės paraiškos analizės laikas – 2 val. 1 paraiškai;

20.8. be konkurso paraiškos analizės laikas – 1val. 1 paraiškai;

20.9. darbas Komisijos sudarytose darbo grupėse – darbo grupės posėdžio laikas;

20.10. Komisijos nariui, esančiam tarnybinėje komandiruotėje, darbo laikas skaičiuojamas po 8 darbo valandas už kiekvieną komandiruotėje praleistą dieną;

20.11. Komisijos nario pareigų vykdymo laikas, dalyvaujant valdžios ir valdymo institucijose, fiksuojant vykusio susitikimo laiką;

20.12. Komisijos nario pareigų vykdymo laikas, dalyvaujant konferencijose, renginiuose, susijusiuose su Komisijos kompetencija – faktiškai dirbtas laikas apskaitomas pagal renginio darbotvarkę.

21. Komisijos narys, pageidaujantis dirbti visą darbo dieną, apie tai iš anksto, prieš savaitę, informuoja Komisijos pirmininką tam, kad būtų parengtos planuojamos vykdyti darbo užduotys.

22. Komisijos nario faktiškai dirbtas darbo laikas atliekant Komisijos nario pareigas fiksuojamas Lietuvos radijo ir televizijos komisijos narių darbo laiko apskaitos žiniaraštyje (Forma pridedama).

22.1. Pildant Komisijos narių darbo laiko apskaitos žiniaraštį surašomi šie duomenys: visų Komisijos narių vardai, pavardės ir atitinkamose žiniaraščio eilutėse įrašomos faktiškai dirbtos darbo valandos, atliekant Komisijos nario pareigas. Darbo laiko apskaitos žiniaraščio 3–14 eilutėje nurodytos darbo valandos sumuojamos ir paskutinę mėnesio dieną 2 eilutėje įrašomas faktiškai per mėnesį dirbto darbo laiko balansas. Mėnesio pabaigoje Komisijos narių darbo laiko apskaitos žiniaraštį patvirtina Komisijos pirmininkas.

22.2. Darbo laiko apskaitos žiniaraštį pildo Komisijos pirmininko įgaliotas administracijos darbuotojas kiekvieną darbo dieną ir paskutinės mėnesio darbo dienos pabaigoje perduoda vyr. buhalterei.

23. Reglamento 20–22 punktuose nurodyta darbo laiko apskaita netaikoma Lietuvos Respublikos Seimo paskirtajam Komisijos pirmininkui ir pirmininko pavaduotojui.

 

V. KOMISIJOS POSĖDŽIAI, PASITARIMAI

 

24. Komisijos pagrindinė veiklos forma yra posėdžiai, kuriuos ne rečiau kaip kartą per mėnesį šaukia Komisijos pirmininkas (kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas) savo iniciatyva arba ne mažiau kaip 1/3 (trečdalio) Komisijos narių prašymu.

25. Komisijos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių. Negalintis posėdyje dalyvauti Komisijos narys apie tai turi iš anksto pranešti Komisijos pirmininkui.

26. Komisijos posėdžiuose be Komisijos narių turi dalyvauti klausimą pristatantis Komisijos administracijos darbuotojas, administracijos direktorius, administracijos darbuotojas, atsakingas už posėdžių protokolavimą, taip pat prireikus pagal kompetenciją kiti administracijos darbuotojai.

27. Komisijos posėdžiai yra vieši. Komisijos posėdis ne mažiau kaip 2/3 dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma gali būti paskelbtas uždaru, kai reikia apsaugoti asmens privataus gyvenimo slaptumą ar jo nuosavybę, taip pat jeigu viešas nagrinėjimas gali atskleisti valstybės, profesines ar komercines paslaptis. Uždarame posėdyje turi teisę dalyvauti tik Komisijos nariai, administracijos direktorius, tą klausimą rengęs administracijos darbuotojas ir kviestieji asmenys, su kuriais susijęs nagrinėjamas klausimas.

28. Uždarame Komisijos posėdyje ar jo dalyje priimti sprendimai skelbiami viešai.

 

VI. MEDŽIAGOS PATEIKIMAS IR POSĖDŽIŲ DARBOTVARKĖS SUDARYMAS

 

29. Komisijos pirmininkui klausimus, trauktinus į Komisijos posėdžio darbotvarkės projektą, siūlo Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos nariai, administracijos direktorius.

30. Komisijos posėdžio, darbotvarkės projektą tvirtina Komisijos pirmininkas. Posėdžio darbotvarkės projektas gali būti keičiamas, papildomas, atsižvelgiant į pasikeitusias aplinkybes.

31. Informacija apie planuojamą posėdį bei jo darbotvarkės projektas ne vėliau kaip prieš 2 (dvi) darbo dienas iki posėdžio skelbiamas Komisijos interneto svetainėje.

32. Informacija apie planuojamą posėdį bei medžiaga, susijusi su planuojamais svarstyti klausimais, pateikiama kiekvienam Komisijos nariui ne vėliau kaip prieš 2 (dvi) darbo dienas iki posėdžio dienos.

33. Posėdžio pradžioje patvirtinama jo darbotvarkė. Į tvirtinamą darbotvarkę Komisijos nariai gali siūlyti įrašyti iš anksto darbotvarkėje nenumatytų klausimų, jeigu šių klausimų įtraukimas nereikalauja papildomos medžiagos surinkimo, projektų parengimo bei suinteresuotų asmenų pakvietimo šio Reglamento nustatyta tvarka. Komisijos nariai balsuoja dėl pasiūlyto darbotvarkėje nenumatyto klausimo įtraukimo.

34. Medžiagą planuojamam Komisijos posėdžiui pagal Komisijos pirmininko patvirtintą posėdžio darbotvarkės projektą parengia Komisijos administracija Komisijos administracijos darbo reglamente nustatyta tvarka.

 

VII. POSĖDŽIŲ VEDIMO TVARKA

 

35. Komisijos posėdžiui vadovauja Komisijos pirmininkas, o jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.

36. Darbotvarkės klausimai svarstomi eilės tvarka, jei posėdžio pirmininko ar Komisijos nario siūlymu nenusprendžiama kitaip.

37. Darbotvarkės klausimo svarstymas pradedamas nuo parengto klausimo medžiagos, susijusios su nagrinėjamu klausimu, pristatymo. Šio pristatymo metu išdėstoma klausimo esmė, pristatomas ir/ar perskaitomas parengtas sprendimo projektas. Suteikiama teisė pasisakyti su svarstomu klausimu susijusiems asmenims, prireikus – Komisijos administracijos darbuotojams, taip pat Komisijos nariai turi teisę pateikti klausimus asmenims, susijusiems su svarstomu klausimu, bei kreiptis į administracijos darbuotojus dėl specialisto išvados ar išaiškinimo pateikimo.

38. Posėdžio pirmininkas gali įspėti kalbėtoją ar jį nutraukti, jeigu nukrypstama nuo svarstomo klausimo esmės arba viršijama protingo pristatymo trukmė.

39. Komisijos posėdyje dalyvaujantys Komisijos nariai pasirašo posėdžio dalyvių lape, o posėdžio svečiai – svečių lape.

40. Komisijos posėdžiai yra protokoluojami, daromas garso įrašas (vidiniam naudojimui). Komisijos posėdį protokoluoja administracijos darbuotojas, atsakingas už Komisijos posėdžių organizavimo veiksmų atlikimą. Protokole nurodoma data, eilės numeris, dalyviai, svarstomų klausimų pavadinimai (patvirtinta posėdžio darbotvarkė gali būti pridedama prie protokolo), svarstytas klausimas, išdėstoma trumpa klausimo esmė, sprendimo motyvai, balsavimo rezultatai ir priimtas sprendimas. Jei svarstytu klausimu pasisakė į posėdį pakviesti kiti asmenys, protokole nurodomi šių asmenų paaiškinimai dėl sprendimui priimti reikšmingų aplinkybių bei šių asmenų atsakymai į Komisijos narių klausimus.

41. Posėdžio protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir asmuo, rašantis protokolą. Posėdžio protokolas turi būti surašytas ir šiame Reglamente nurodytų asmenų pasirašytas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Komisijos posėdžio.

42. Sprendimą dėl leidimo Komisijos posėdžio metu filmuoti, fotografuoti, daryti garso ir vaizdo įrašus bei naudoti kitas technines priemones priima posėdžio primininkas.

 

VIII. KOMISIJOS SPRENDIMŲ PRIĖMIMO IR ĮFORMINIMO TVARKA

 

43. Komisija, posėdžiuose spręsdama jos kompetencijai priskirtus klausimus, priima sprendimus.

44. Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu paprasta visų Komisijos narių balsų dauguma, išskyrus sprendimus, kurie priimami ne mažesne kaip 2/3 (dviejų trečdalių) visų Komisijos narių balsų dauguma. Sprendimai, priimami ne mažesne kaip 2/3 (dviejų trečdalių) visų Komisijos narių balsų dauguma: išduoti licenciją, atsisakyti ją išduoti, licencijos sąlygų pakeitimo, konkurso sąlygų ir rezultatų, licencijos galiojimo sustabdymo, licencijos galiojimo panaikinimo, Administracinių teisės pažeidimų kodekse ir Visuomenės informavimo įstatymo 48 straipsnio 1 dalies 13 punkte numatytų nuobaudų skyrimo.

45. Tais atvejais, kai balsuojant nėra surenkamas sprendimui priimti reikalingas Komisijos narių balsų skaičius, organizuojamas antras balsavimas tuo pačiu klausimu. Prieš antrą balsavimą tuo pačiu klausimu gali būti surengta papildoma diskusija svarstomu klausimu arba daroma posėdžio pertrauka.

Tuo atveju, jeigu ir po antro balsavimo nesurenkamas sprendimui priimti reikalingas balsų skaičius, laikoma, kad svarstymui pateiktas sprendimo projektas yra atmestas (pareiškėjo prašymas netenkinamas).

46. Tais atvejais, kai balsuojama dėl konkurso transliavimo, retransliavimo licencijai gauti rezultatų, kiekvienas Komisijos narys kiekviename konkurso ture turi teisę balsuoti tik už vieną konkurso dalyvį. Jeigu per pirmą balsavimą nė vienas konkurso dalyvis nesurenka licencijai gauti reikalingo Komisijos narių balsų skaičiaus, organizuojamas antras konkurso turas (balsavimas), kuriame balsuojama dėl 2 (dviejų) daugiausia balsų surinkusių konkurso dalyvių. Prieš antrą konkurso turą gali būti surengta papildoma diskusija svarstomu klausimu arba daroma posėdžio pertrauka.

Tuo atveju, jeigu ir antro konkurso turo (balsavimo) metu nė vienas konkurso dalyvis nesurenka licencijai gauti reikalingo Komisijos narių balsų skaičiaus, laikoma, jog konkurse nugalėtojų nėra ir nė vienam konkurso dalyviui licencija neišduodama.

Tais atvejais, kai pagal konkurso sąlygas konkurso laimėtoju gali būti pripažintas daugiau nei vienas konkurso dalyvis ir po pirmo balsavimo nėra nustatomi konkurso laimėtojai, organizuojami tolesni balsavimai tol, kol du kartus iš eilės nei vienas iš konkurso dalyvių nesurenka licencijai gauti reikalingo Komisijos narių balsų skaičiaus.

47. Jeigu posėdžiui pateikto klausimo svarstymas atidedamas, protokole turi būti nurodyta atidėjimo priežastis, taip pat veiksmai, kurių privalo imtis atsakingas administracijos darbuotojas, kad tuo klausimu būtų galima priimti sprendimą.

48. Jei posėdžio metu svarstymui pateiktas projektas yra papildomas ar keičiamas, jo galutinę redakciją pateikia klausimą svarstymui rengęs administracijos darbuotojas.

49. Balsus skaičiuoja ir balsavimo rezultatus skelbia posėdžio pirmininkas.

50. Komisijos sprendimus pasirašo Komisijos pirmininkas arba jo pavaduotojas, kai Komisijos pirmininkas yra laikinai išvykęs į užsienį arba dėl ligos laikinai negali eiti savo pareigų, arba dėl kitų priežasčių Komisijos pirmininkas laikinai negali eiti savo pareigų.

51. Teikiami Komisijos pirmininkui pasirašyti sprendimai turi būti vizuoti Komisijos administracijos darbuotojo – sprendimo rengėjo ir (ar) jo vadovo, teisininko.

52. Komisijos sprendimai pasirašomi ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.

53. Komisijos sprendimai skelbiami Visuomenės informavimo įstatymo 31 straipsnio 8 dalyje ir 47 straipsnio 14 dalyje nustatyta tvarka.

54. Komisijos sprendimų ir kitos reikiamos informacijos skelbimą įstatymų nustatyta tvarka organizuoja atsakingas administracijos darbuotojas. Sprendimai paskelbimui turi būti pateikti ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas nuo jų pasirašymo.

55. Viešojo posėdžio protokolai yra vieši, su jais gali susipažinti visi pageidaujantys asmenys.

56. Su uždarų posėdžių protokolais turi teisę susipažinti tik Komisijos nariai ir administracijos darbuotojai pagal kompetenciją. Kiti asmenys su tokiais protokolais susipažinti gali tik gavę Komisijos pirmininko leidimą.

 

IX. KOMISIJOS PASITARIMAI, NUTARIMŲ PRIĖMIMAS

 

57. Komisijos nariai, siekdami įsigilinti, išanalizuoti planuojamame posėdyje svarstomus klausimus, prieš posėdį arba kitu laiku rengia Komisijos narių pasitarimus posėdžio darbotvarkės projekte numatytais bei kitais aktualiais Komisijos veiklai klausimais.

58. Komisijos pirmininkas pasitarimus organizuoja savo nuožiūra pasirinktu dažnumu, atsižvelgdamas į susikaupusių būtinų svarstyti klausimų kiekį, aktualumą ir svarbumą.

59. Komisijos pasitarimas laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė visų Komisijos narių.

60. Komisija pasitarime gali priimti nutarimus. Nutarimai priimami atviru balsavimu paprasta visų Komisijos narių balsų dauguma.

61. Komisija turi teisę priimti nutarimus šiais atvejais:

61.1. skiriant administracijai įvairaus pobūdžio pavedimus;

61.2. priimant nutarimus administracinių teisės pažeidimų byloje;

61.3. kitais atvejais.

62. Komisijos nutarimai paprastai nėra skelbiami viešai, išskyrus tuos atvejus, kai Komisija nutaria paskelbti priimtą nutarimą Komisijos interneto svetainėje.

63. Komisijos nutarimai įsigalioja nuo jų priėmimo, jeigu nėra numatyta vėlesnė jų įsigaliojimo data.

64. Nutarimus pasirašo Komisijos pirmininkas.

65. Nutarimų administracinių teisės pažeidimų bylose priėmimą nustato šio Reglamento X skyrius.

66. Komisijos pasitarimų organizavimui ir darbotvarkės sudarymui atitinkamai taikomos Reglamento V–VIII skyriaus nuostatos.

 

X. ADMINISTRACINIŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ BYLŲ NAGRINĖJIMAS

 

67. Komisija administracinių teisės pažeidimų bylas nagrinėja pagal Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso normas ir šį Reglamentą.

68. Administracinio teisės pažeidimo byla nagrinėjama Komisijos posėdyje. Posėdžio organizavimui ir vykdymui, be šiame skyriuje numatytų specialių reikalavimų, taip pat taikomos ir šio Reglamento V–VII skyriaus nuostatos.

69. Informacija apie administracinio teisės pažeidimo bylos nagrinėjimą skelbiama Komisijos interneto svetainėje, taip pat raštu pranešama byloje dalyvaujantiems asmenims, tiksliai nurodant posėdžio vykimo laiką ir vietą.

70. Administracinio teisės pažeidimo bylos posėdis vedamas laikantis Administracinių teisės pažeidimų kodekso nuostatų.

71. Nutarimas administracinio teisės pažeidimo byloje priimamas atviru balsavimu paprasta visų Komisijos narių balsų dauguma.

72. Nutarimą administracinio teisės pažeidimo byloje pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.

73. Nutarimo nuorašas per 3 (tris) dienas įteikiamas arba išsiunčiamas asmeniui, dėl kurio nutarimas priimtas. Nutarimo nuorašas įteikiamas pasirašytinai. Jeigu nutarimo nuorašas išsiunčiamas, tai įrašoma byloje.

74. Nagrinėjant administracinio teisės pažeidimo bylą yra rašomas protokolas, kuriame nurodoma: posėdžio data ir laikas; pilnas Komisijos pavadinimas ir sudėtis; nagrinėjamos bylos turinys; žinios apie asmenų, turinčių dalyvauti nagrinėjant bylą, atvykimą; asmenų, dalyvaujančių nagrinėjant bylą, paaiškinimai, jų prašymai ir šių prašymų svarstymo rezultatai; dokumentai ir daiktiniai įrodymai, ištirti nagrinėjant bylą; žinios apie priimto nutarimo paskelbimą ir jo apskundimo tvarkos bei terminų išaiškinimą. Protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.

 

XI. DARBO GRUPIŲ SUDARYMAS

 

75. Pasiruošti tam tikrų klausimų svarstymui, dokumentų projektų parengimui gali būti sudaromos darbo grupės iš Komisijos narių. Šių darbo grupių sudėtyje gali būti ir administracijos darbuotojai.

76. Darbo grupės nariai iš savo tarpo vieną narį išsirenka darbo grupės vadovu. Darbo grupės vadovas organizuoja darbo grupės darbą, šaukia darbo grupės posėdžius, pasirašo darbo grupės posėdžių protokolus.

77. Darbo grupės posėdžiai rengiami prireikus arba pačios darbo grupės narių nuožiūra pasirinktu dažnumu, atsižvelgiant į terminą, iki kurio pabaigos turi būti pasiektas tam tikras rezultatas, sukurtas dokumento projektas.

78. Šių darbo grupių surinkta medžiaga tam tikru klausimu, parengti sprendimų, kitų dokumentų projektai, išvados, pasiūlymai šio reglamento nustatyta tvarka pateikiami Komisijos narių svarstymui Komisijos pasitarime arba posėdyje.

 

XII. KOMANDIRUOTĖS

 

79. Komisijos pirmininko sprendimu Komisijos nariai gali vykti į komandiruotes Komisijos funkcijoms atlikti, susipažinti su transliuotojų, retransliuotojų vykdoma veikla, dalyvauti įvairiose konferencijose ir kituose renginiuose, susijusiuose su Komisijos veikla, bendradarbiauti, keistis patirtimi su kitomis institucijomis tiek Lietuvos Respublikos teritorijoje, tiek užsienyje.

80. Komisijos nario komandiruotė įforminama Komisijos pirmininko įsakymu.

 

_________________

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2013 m. gegužės 15 d. sprendimu Nr. KS-64

 

LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS 2013 METŲ __________________ MĖNESIO DARBO LAIKO IR APSKAITOS ŽINIARAŠTIS

 

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį

Dienos

Faktiškai dirbta per mėnesį

dienų

valandų

iš viso

iš jų

posėdžiuose

pasitairmuose

ATPB posėdžiuose

pasirengimas ATPB posėdžiui, susipažinimas su bylos medžiaga

pasirengimas pasitairmui

pasirengimas posėdžiui

konkursinės paraiškos analizė

be konkurso paraiškos analizė

Komisijos darbo grupėse

komandiruotėse

valdžios ir valdymo institucijose

dalyvavo konferenc., renginiuose, susijusiuose su Komisijos kompetencija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso per mėnesį:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komisijos pirmininkas

 

(parašas)

 

(Vardas ir pavardė)

(data)

 

(Darbdavio įgalioto atstovo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(Vardas ir pavardė)

(data)

 

_________________