LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL EKONOMINIŲ NUSIKALTIMŲ PREVENCIJOS IR KONTROLĖS PROGRAMOS VYKDYMO 1994 METAIS PRIEMONIŲ
1994 m. kovo 17 d. Nr. 185
Vilnius
1. Pritarti Ekonominių nusikaltimų prevencijos ir kontrolės programos vykdymo 1994 metais priemonėms (pridedama).
2. Finansų ministerija turi, įvertinusi, ar pagrįsta kiekvieno Ekonominių nusikaltimų prevencijos ir kontrolės programos, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 954 „Dėl Ekonominių nusikaltimų prevencijos ir kontrolės programos“, priemonių vykdytojo pateikta sąmata, kartu su Teisingumo ministerija teikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei pasiūlymus dėl lėšų skyrimo konkrečiam programos vykdytojui.
MINISTRAS PIRMININKAS ADOLFAS ŠLEŽEVIČIUS
TEISINGUMO MINISTRAS JONAS PRAPIESTIS
______________
PRITARTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
1994 m. kovo 17 d. nutarimu Nr. 185
EKONOMINIŲ NUSIKALTIMŲ PREVENCIJOS IR KONTROLĖS PROGRAMOS VYKDYMO 1994 METAIS PRIEMONĖS
Priemonės turinys |
Įvykdymo laikas |
Vykdytojai |
Rezultatas |
Orientacinis papildomų lėšų poreikis (tūkst. litų) |
|
1. Organizacinės metodinės priemonės |
|||||
1.1. organizuoti nuolatinius programos vykdytojų koordinacinius metodinius pasitarimus |
1994 metai (ne rečiau kaip kartą per mėnesį) |
Teisingumo ministerija, Teisės institutas, Teismo ekspertizės institutas, kiti programos vykdytojai |
organizuojamas ir koordinuojamas programos vykdymas, aptariamos ir sprendžiamos svarbiausiosios problemos |
|
|
1.2. sudaryti penkių specialistų (ekspertų) koordinacinę metodinę grupę programos vykdymui organizuoti, priemonėms įvertinti |
1994 metų vasaris |
Teisingumo ministerija, Teisės institutas, Teismo ekspertizės institutas, kiti programos vykdytojai
|
|
15 |
|
1.3. parengti programos įgyvendinimo 1994 metais priemones ir jų gavimo sąmatą |
1994 metų I ketvirtis |
Teisingumo ministerija, Teisės institutas, Teismo ekspertizės institutas, kiti programos vykdytojai
|
parengiamos programos vykdymo priemonės ir jų finansavimo sąmata
|
|
|
1.4. apibendrinti informaciją apie programos vykdymo 1994 metais priemonių įgyvendinimą ir teikti ją Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
1994 m. liepos 10 d. ir gruodžio 30 d. |
Teisingumo ministerija, Teisės institutas, kiti programos vykdytojai |
informacija pateikiama Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
|
|
1.5. kompleksiškai išnagrinėti 1994 metų revizijų atlikimo 19921993 metais pagal teisėsaugos institucijų pavedimus praktiką ir kokybę
|
1994 metų I ketvirtis |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Teisingumo ministerija
|
parengiama informacinė analitinė medžiaga |
|
|
1.6. pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei pasiūlymus (normatyvinių aktų projektus) dėl specializuotų revizijų (įskaitant revizijas pagal teisėsaugos institucijų pavedimus) skyrių įsteigimo Valstybinės mokesčių inspekcijos sistemoje(remiantis Teisinės sistemos reformos metmenų nuostatomis)ir parengti būtinas šiai priemonei įgyvendinti organizacines metodines sąlygas
|
1994 metų III ketvirtis |
Teismo ekspertizės institutas, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Finansų ministerija |
pasiūlymai (normatyvinių aktų projektai) pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei, parengiamos kitos organizacinės metodinės sąlygos įsteigti revizijų skyrius
|
4315,5(revizijų skyriams įsteigti)
|
|
1.7. parengti teisines, organizacines, metodines sąlygas, kad Valstybinės mokesčių inspekcijos sistemoje būtų įsteigti specializuoti mokesčių ieškojimo bei prevencijos skyriai, ir įsteigti šiuos skyrius |
1994 metų IV ketvirtis |
Finansų ministerija, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Vidaus reikalų ministerija, Teisingumo ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Teismo ekspertizės institutas
|
pasiūlymai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei, parengiamos teisinės, organizacinės ir metodinės sąlygos, kad būtų įsteigti nurodytieji skyriai miestų (rajonų) mokesčių inspekcijose |
4067,5 (prevencijos skyriams įsteigti)
|
|
1.8. parengti projektą įstatymo dėl kvotėjų teisių suteikimo Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamento, mokesčių inspekcijos bei revizijos aparato pareigūnams, tiriant veikas, numatytas Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 162, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625 ir kituose straipsniuose |
1994 metų III ketvirtis |
Teisingumo ministerija, Lietuvos Respublikos baudžiamojo proceso kodekso rengimo grupė kartu su Finansų ministerija, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentu, Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generaline prokuratūra, Teismo ekspertizės institutu
|
įstatymo projektas pateikiamas Lietuvos Respublikos Vyriausybei |
4 (Lietuvos Respublikos baudžiamojo proceso kodekso rengimo grupės darbui finansuoti) |
|
1.9. parengti normatyvinių ak tų, reglamentuojančių nepriklausomų auditorių tarnybų steigimą ir jų darbo organizavimą, projektus, pradėti steigti šias tarnybas |
1994 metų I ketvirtis (normatyvinių aktų projektai) III–V ketvirčiai (tarnybų steigimo organizavimas)
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Finansų ministerija kartu su Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacija
|
normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei |
100 (normatyvinių aktų projektams parengti) |
|
1.10. numatyti ir įgyvendinti konkrečias priemones miestų(rajonų) tarybų kontrolės tarnybų finansinei ir materialinei bazei stiprinti, tarnybų darbuotojų (etatų)problemai spręsti, šių tarnybų veiklai tobulinti |
1994 metų I pusmetis |
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos Savivaldybių skyrius, Finansų ministerija, miestų (rajonų) tarybos
|
pasiūlymai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei, įgyvendinamos nurodytosios priemonės |
10 (priemonėms parengti)
|
|
1.11. parengti valstybės turto ekspertinio įvertinimo principus, kvalifikacijos reikalavimus ekspertams, paskelbti ekspertų konkursą |
1994 metų I pusmetis |
Ekonomikos ministerija, Finansų ministerija, Statybos ir urbanistikos ministerija |
pasiūlymai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
1 |
|
1.12. sudaryti laikiną specialistų (ekspertų) darbo grupę ekonominių nusikaltimų mechanizmams atskleisti ir įvertinti |
1994 metų I ketvirtis(grupė dirba nuolat) |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Teisingumo ministerija, Teismo ekspertizės institutas, Teisės institutas kartu su Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentu, Ekonomikos ministerija, Finansų ministerija
|
informacinė medžiaga pa teikiama Lietuvos Respublikos Vyriausybei, rekomendacijos bei išvados – teisėsaugos institucijoms
|
26 |
|
1.13. išnagrinėti klausimą dėl bankininkystės ekspertizių atlikimo galimybių Teismo ekspertizės institute |
1994 metų I ketvirtis |
Teisingumo ministerija, Teismo ekspertizės institutas kartu su Lietuvos banku
|
pasiūlymai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
11,5 |
|
1.14. organizuoti ekonominių nusikaltimų kontrolės tarnybų (institucijų) darbuotojų (įskaitant tardytojus, kvotėjus, prokurorus, teisėjus) mokymą, atsižvelgiant į kintančias ūkininkavimo apskaitos ir kontrolės sąlygas |
1994 metai (nuolat, pagal suderintą planą-programą) |
Lietuvos policijos akademija, Vidaus reikalų ministerija, Finansų ministerija, Teisingumo ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Teismo ekspertizės institutas, Teisės institutas
|
parengiamos ir įgyvendinamos mokymo programos
|
80,73 |
|
1.15. kurti ekonominių nusikaltimų prevencijos informacinę analitinę bazę, formuoti mokslinius metodinius pagrindus, kuriais remiantis galima būtų:
įvertinti ekonominių nusikaltimų ir teistumo už juos būklę, struktūrą, kitimo tendencijas (1991–1993 metais), nuolat analizuoti šių nusikaltimų priežastis, nustatyti prevencijos kryptis, rengti strategines ir taktines prie įmones šiais klausimais; įsteigti Vidaus reikalų ministerijos Organizuoto nusikalstamumo ir kriminalinių procesų tyrimo valdyboje padalinį ekonominiams nusikaltimams analizuoti;
įsteigti Teisės instituto Kriminologinių tyrimų skyriuje Ekonominių nusikaltimų prevencijos problemų tyrimo sektorių arba suformuoti 45 specialistų (kriminologų) grupę ekonominių nusikaltimų prevencijos problemoms spręsti
|
1994 metai (pagal suderintą planą-programą) |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Teisingumo ministerija, Teisės institutas, Lietuvos policijos akademija kartu su Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentu, Finansų ministerija, Ekonomikos ministerija
|
informacinė analitinė medžiaga pateikiama Lietuvos Respublikos Vyriausybei, Seimui, Prezidentui
|
102,5
|
|
2. Ekonominės finansinės priemonės nusikaltimų prevencijai gerinti |
|||||
2.1. peržiūrėti normatyvinių aktų nuostatas, nepagrįstai ribojančias privatinės nuosavybės teises ūkinėje ir komercinėje srityse, šiam tikslui sudaryti ekspertų (darbo) grupę
|
1994 metų I ketvirtis(grupė dirba nuolat) |
Ekonomikos ministerija, Finansų ministerija, Teisingumo ministerija |
pasiūlymai, įstatymų ir kitų normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei |
61
|
|
2.2. nustatyti veiksmingesnes sankcijas už privatizaciją reglamentuojančių normatyvinių aktų (įskaitant Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodeksą ir Lietuvos Respublikos baudžiamąjį kodeksą) pažeidimus, nupirkto objekto naudojimą keičiant veiklos pobūdį, jo konservavimą spekuliacijos tikslais ir panašiai, šiam tikslui sudaryti laikiną ekspertų grupę
|
1994 metų I ketvirtis(ekspertų grupės sudarymas) grupė dirba nuolat |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės patarėjai privatizavimo klausimais ir Juridinis skyrius, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Ekonomikos ministerija, Teisingumo ministerija
|
pasiūlymai, įstatymų ir kitų normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
49 (ekspertų grupės darbui finansuoti) |
|
2.3. parengti projektus normatyvinių aktų, reglamentuojančių:
apribojimus visų nuosavybės formų ūkio subjektams vykdyti sandorius, kurių vertė didesnė už nustatytąją sumą grynais pinigais (remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lietuvos banko valdybos 1993 m. rugpjūčio 31 d. nutarimu Nr. 673 „Dėl priemonių atsiskaitymų tvarkai pagerinti ir atsiskaitymams tarp Lietuvoje esančių ūkio subjektų sureguliavimo“ (Žin., 1993, Nr. 43886);
kreditinių ir depozitinių kortelių vidaus ir užsienio atsis kaitymams už paslaugas ir prekes įvedimą;
tvarką, kuria bankai informuotų mokesčių inspekciją ir teisėsaugos institucijas apie įnešamas stambias pinigų sumas, kai kyla įtarimas, kad tai gali būti kriminalinės kilmės kapitalo legalizavimas, taip pat apie sandorius, neatitinkančius ūkinės-komercinės veiklos pobūdžio;
tvarką, kuria finansų įstaigos įpareigojamos saugoti penkerius (šešerius) metus visus reikiamus dokumentus, susijusius su sandoriais Lietuvoje arba užsienyje, tam, kad būtų galima surinkti įrodymus vykdant baudžiamąjį persekiojimą;
tvarką, kuria pripažįstamos neteisėtomis anoniminės sąskaitos, įpareigojant bankus imtis priemonių, kad būtų nustatyti asmenys, kurių vardu atidaroma sąskaita ar sudaromas sandoris.
Sudaryti laikiną darbo (ekspertų) grupę nurodytųjų normatyvinių aktų projektams parengti |
1994 metai (pagal suderintą darbo planą programą) |
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Lietuvos bankas (dalyvaujant komerciniams bankams), Finansų ministerija, Vidaus reikalų ministerija, Teisingumo ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra
|
pasiūlymai, normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
97,5 |
|
2.4. kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją apie nusikalstamu būdu įgytų lėšų legalizavimo etapus, būdus |
1994 metų IV ketvirtis (pagal suderintą planą-programą) |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Finansų ministerija, Teismo ekspertizės institutas kartu su Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentu, Lietuvos banku, Finansų ministerija |
metodinės rekomendacijos (naudotis tarnyboje) pateikiamos teisėsaugos institucijoms
|
28,9 |
|
2.5. įdiegti pajamų deklaravimą, nustatant atvejus, kai deklaravimas būtinas be papildomų sąlygų (privatizuojant turtą, sudarant labai didelės vertės sandorius ir panašiai), taip pat kai deklaravimas būtinas kontrolės ir teisėsaugos institucijų reikalavimu; nustatyti veiksmingas ekonomines sankcijas už klaidingus duomenis apie pajamas, už pajamų slėpimą, vengimą mokėti mokesčius (remiantis Lietuvos Respublikos įstatymu „Dėl brangų turtą įgijusių ar įsigyjančių Lietuvos Respublikos piliečių pajamų deklaravimo“, Lietuvos Respublikos pareigūnų ir tarnautojų turto pajamų deklaravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos bendrojo pajamų mokesčio įstatymu (projektu), taip pat Finansų ministerijos pateiktais pasiūlymais)
|
1994 metų I pusmetis |
Finansų ministerija(prireikus dalyvauja kiti programos vykdytojai) |
pasiūlymai, normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei |
33861 (pagal Finansų ministerijos programą) |
|
2.6. tobulinti finansinės-ūkinės veiklos apskaitą ir jos teisinį reglamentavimą(remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo veiksmų ir krypčių nuostatomis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 815 „Dėl Vertybinių popierių emisijos ir viešosios apyvartos bei vertybinių popierių biržos laikinųjų nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1992, Nr. 341045), taip pat Lietuvos Respublikos pinigų įstatymu bei Lietuvos Respublikos užsienio valiutos Lietuvos Respublikoje įstatymu ir poįstatyminiais normatyviniais aktais) |
1994 metai(nuolat) |
Finansų ministerija, Lietuvos bankas kartu su Nacionaline vertybinių popierių birža |
pasiūlymai, o prireikus normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
|
|
2.7. rengti ir leisti finansinę atskaitomybę ir buhalterines operacijas reglamentuojančius normatyvinius aktus, įdiegti naują apskaitos sistemą, rengti apskaitos registrą ir kitus dokumentus šiais klausimais
|
1994 metai(nuolat) |
Finansų ministerija |
parengiami ir išleidžiami normatyviniai aktai |
5600 (pagal Finansų ministerijos programą)
|
|
2.8. rengti ir perkvalifikuoti finansų sistemos darbuotojus, darbuotojus, susijusius su programos įgyvendinimo priemonių vykdymu
|
1994 metai (pagal Finansų ministerijos programą)
|
Finansų ministerija |
parengiamos ir įgyvendinamos mokymo programos
|
1720 |
|
2.9. tobulinti vartojimo rinkos apsaugą, nustatant prekių nekenksmingumo normatyvus ir standartus, taip pat įvedant privalomąjį prekių sertifikavimą bei ekonomines sankcijas už šių normatyvų bei deklaruojamų reikalavimų prekėms pažeidimus |
1994 metai (pagal suderintą planą-programą) |
Lietuvos standartizacijos tarnyba prie Ekonomikos ministerijos, Valstybinė kokybės inspekcija kartu su Pramonės ir prekybos ministerija, Žemės ūkio ministerija |
pasiūlymai, normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei, įgyvendinamos numatytos priemonės |
974 (pagal Lietuvos standartizacijos tarnybos prie Ekonomikos ministerijos programą) |
|
2.10. nustatyti reikalavimus valstybės tarnautojams, disponuojantiems lėšomis ar kitomis materialinėmis vertybėmis (remiantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnautojų įstatymo projektu) |
1994 metų I ketvirtis |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos Juridinis skyrius, Finansų ministerija
|
pasiūlymai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
|
|
2.11. įvertinti normatyvinių aktų, reglamentuojančių ūkio reformą, projektus ekonominių nusikaltimų prevencijos požiūriu, teikti ekspertų išvadas dėl įstatymų ir kitų normatyvinių aktų (programų), reglamentuojančių ūkio reformą, projektų, tikslingumo ir tobulinimo, rengti pasiūlymus dėl nurodytųjų išvadų teikimo ir jų įvertinimo, svarstant ir priimant atitinkamus normatyvinius aktus, tvarkos bei procedūros. Šiam tikslui su daryti ekspertų (darbo) grupę |
1994 metų I ketvirtis(grupės sudarymas) išvados teikiamos nuolat |
Teisingumo ministerija, Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Teisės institutas, Teismo ekspertizės institutas, Lietuvos policijos akademija
|
išvados ir pasiūlymai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei ir Seimui
|
115 |
|
3. Teisinės informacijos priemonės ekonominių nusikaltimų atskleidimui, tyrimui ir kontrolei tobulinti |
|||||
3.1. sudaryti sąlygas atskleisti ekonominius nusikaltimus, gerinti jų tyrimą, sukurti strateginės ir taktinės informacijos apie ekonominius nusikaltimus faktus, dokumentus bei asmenis) rinkimo, analizės ir naudojimo, atskleidžiant bei tiriant šiuos nusikaltimus, sistemą (pagal galimybes ją kompiuterizuojant) |
1994 metai (pagal suderintą planą-programą) |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Lietuvos Respublikos saugumo tarnyba, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentas, Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos, Teisingumo ministerija kartu su Teismo ekspertizės institutu, Lietuvos policijos akademija, Teisės institutas |
parengiami informacinės sistemos koncepcijos metmenys (programa)
|
51,6 |
|
3.2. parengti ekonominių nusikaltimų, įskaitant latentinius, tyrimo bei atskleidimo metodiką ir ją taikyti atsižvelgiant į užsienio valstybių patirtį šiais klausimais |
1994 metai (pagal suderintą planą-programą) |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra kartu su Lietuvos Respublikos saugumo tarnyba, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės departamentu, Muitinės departamentu prie Finan sų ministerijos, Lietuvos policijos akademija, Teismo ekspertizės institutu, Teisės institutu
|
parengiamos metodinės rekomendacijos (informacinė metodinė medžiaga)
|
37,2 |
|
3.3. parengti ekonominių nusikaltimų padarytos žalos nustatymo ir įvertinimo metodiką |
1994 metai (pagal suderintą planą-programą) |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra kartu su Ekonomikos ministerija, Finansų ministerija, Teisingumo ministerija, Teismo ekspertizės institutu, Lietuvos policijos akademija, Teisės institutu |
parengiamos metodinės rekomendacijos
|
31 |
|
3.4. sudaryti sąlygas atskleisti organizuotus ekonominius nusikaltimus, parengti ir įgyvendinti priemonių organizuotiems ekonominiams nusikaltimams atskleisti sistemą, apibendrinti užsienio valstybių patirtį šiuo klausimu |
1994 metai (pagal suderintą planą-programą |
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Lietuvos Respublikos saugumo tarnyba, Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos kartu su Teisingumo ministerija, Teismo ekspertizės institutu, Lietuvos policijos akademija, Teisės institutu |
parengiamos metodinės rekomendacijos (informacinė metodinė medžiaga)
|
74 |
|
3.5. parengti šias baudžiamąsias ir administracines teisi nes kontrolės priemones, atitinkančias dabartinę situaciją:
parengti įstatymų dėl baudžiamosios bei administracinės atsakomybės už naujas nusikalstamas veikas, būdingas rinkos ekonomikos sąlygomis, projektus, suderinti atitinkamus Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso bei Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso skirsnius ir straipsnius;
parengti įstatymo (normatyvinio akto) dėl nusikalstamu būdu įgyto turto ir lėšų konfiskavimo bei naudojimo tvarkos projektą, įsteigti turto konfiskavimo fondą, kurio lėšos būtų naudojamos nukentėjusiems nuo nusikaltėlių remti, nusikalstamumo kontrolės programoms rengti, teisėsaugos institucijų darbuotojams skatinti ir jų socialinėms garantijoms stiprinti. Šiems tikslams sudaryti darbo (ekspertų) grupę;
parengti Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso straipsnių, nustatančių atsakomybę už ekonominius nusikaltimus(naujas kriminalizuotas veikas), komentarą, šiam darbui pasitelkus autorių grupę;
nuolat komentuoti Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso normas, nustatančias atsakomybę už ekonominius nusikaltimus (naujas kriminalizuotas veikas), taip pat už kitus nusikaltimus Teisės instituto žurnalo „Teisės problemos“ specialioje rubrikoje |
1994 metų III ketvirtis
1994 metai(pagal suderintą planą-programą)
1994 metų IV ketvirtis
1994 metų II–V ketvirčiai |
Teisingumo ministerija, kodeksų rengimo darbo grupės, Teisės institutas
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Teisingumo ministerija
Teisingumo ministerija, Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso rengimo darbo grupė
Teisingumo ministerija, Teisės institutas, kiti programų vykdytojai
|
įstatymų projektai pa teikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
įstatymo (normatyvinio akto) projektas pateikiamas Lietuvos Respublikos Vyriausybei
įstatymo komentaras pa teikiamas teisėsaugos institucijoms
komentarai, publikacijos spausdinami žurnale“Teisės problemos“
|
20
5
50
25 (leidybos išlaidoms) |
|
3.6. parengti šias baudžiamojo proceso bei operatyvines kontrolės priemones, atitinkančias dabartinę situaciją:
įstatymo dėl bankų veiklą reglamentuojančių įstatymų patikslinimo bei papildymo projektą, numatant teisėsaugos institucijoms teisę operatyviai naudotis ekonomine, finansine, bankų informacija (pagal nusikalstamos veikos požymius);
normatyvinių aktų, nustatančių ūkinės-komercinės veiklos sustabdymo, kai ūkio subjekto prekės pagal ekspertizės iš vadas neatitinka standartų, tvarką, projektus |
1994 metų I ketvirtis
1994 metų I ketvirtis |
Vidaus reikalų ministerija, Teisingumo ministerija kartu su Lietuvos banku
Vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Teismo ekspertizės institutas
|
įstatymo projektas pa teikiamas Lietuvos Respublikos Vyriausybei
normatyvinių aktų projektai pateikiami Lietuvos Respublikos Vyriausybei
|
1 |
|
3.7. prisijungti prie tarptautinių konvencijų, teisinio bendradarbiavimo sutarčių ir programų, susijusių su ekonominių nusikaltimų prevencija ir kontrole. Šiam tikslui sudaryti ekspertų grupę
|
1994 metai (pagal suderintą planą-programą) |
Užsienio reikalų ministerija, Vidaus reikalų ministerija, Teisingumo ministerija, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
parengiami pasiūlymai bei išvados dėl konvencijų ratifikavimo, teisinio bendradarbiavimo sutarčių ir programų
|
152 |
|