MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PRAŠYMO IŠDUOTI TEISĖS Į LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIETYBĘ IŠSAUGOJIMO PAŽYMĖJIMĄ PATEIKIMO, TEISĖS Į LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIETYBĘ IŠSAUGOJIMO PAŽYMĖJIMO KEITIMO, PASKELBIMO NEGALIOJANČIU IR NAIKINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2006 m. liepos 3 d. Nr. 3K-76

Vilnius

 

Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. kovo 22 d. nutarimo Nr. 288 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992 m. kovo 30 d. nutarimo Nr. 198 „Dėl teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo patvirtinančių dokumentų išdavimo“ pakeitimo“ (Žin., 2006, Nr. 34-1214) 2 punktą ir vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2006 m. kovo 31 d. įsakymu Nr. 1V-130 „Dėl įgaliojimų suteikimo“ (Žin., 2006, Nr. 38-1360):

1. Tvirtinu Prašymo išduoti teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimą pateikimo, teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimo keitimo, paskelbimo negaliojančiu ir naikinimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiu galios Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2003 m. gruodžio 29 d. įsakymą Nr. 3K-89 „Dėl Dokumentų dėl teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo ir dėl teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimų išdavimo (pakeitimo) asmenims, gyvenantiems užsienio valstybėse, pateikimo, nagrinėjimo ir sprendimų šiais klausimais priėmimo instrukcijos patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 5-114).

 

 

DIREKTORIUS                                                                                          ALMANTAS GAVĖNAS


PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie Lietuvos

Respublikos vidaus reikalų ministerijos

direktoriaus 2006 m. liepos 3 d. įsakymu

Nr. 3K-76

 

PRAŠYMO IŠDUOTI TEISĖS Į LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIETYBĘ IŠSAUGOJIMO PAŽYMĖJIMĄ PATEIKIMO, TEISĖS Į LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIETYBĘ IŠSAUGOJIMO PAŽYMĖJIMO KEITIMO, PASKELBIMO NEGALIOJANČIU IR NAIKINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Prašymo išduoti teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimą pateikimo, teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimo keitimo, paskelbimo negaliojančiu ir naikinimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja prašymo išduoti (pakeisti) teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimą (toliau – pažymėjimas) pateikimą, prašymo išduoti (pakeisti) teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimą (toliau – prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą) pildymą, priėmimą, pažymėjimo atsiėmimą, jo galiojimą (negaliojimą), negaliojančio pažymėjimo naikinimą.

2. Prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą pateikiamas, nagrinėjamas ir sprendimas dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo) asmeniui priimamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos pilietybės įstatymu (Žin., 2002, Nr. 95-4087) (toliau – Pilietybės įstatymas), Lietuvos Respublikos pilietybės įstatymo įgyvendinimo įstatymu (Žin., 2002, Nr. 95-4088), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992 m. kovo 30 d. nutarimu Nr. 198 „Dėl teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo patvirtinančių dokumentų išdavimo“ (Žin., 1992, Nr. 16-448) (toliau – Vyriausybės nutarimas), kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiuo aprašu.

3. Pažymėjimas yra dokumentas, patvirtinantis neterminuotą asmens teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimą.

4. Pažymėjimas išduodamas asmeniui nuo 18 metų, kai jo teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo klausimas yra išspręstas pagal Pilietybės įstatymą.

Asmuo prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus dokumentus gali pateikti kartu su prašymu dėl teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo ir prie jo pridedamais dokumentais arba tada, kai pagal Lietuvos Respublikos pilietybės dokumentų rengimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. kovo 29 d. nutarimu Nr. 312 (Žin., 2006, Nr. 36-1290), nustatytą tvarką bus priimtas sprendimas, kad asmuo išsaugojo teisę į Lietuvos Respublikos pilietybę.

5. Pažymėjimo tekstas rašomas lietuvių ir anglų kalbomis. Asmenims, gyvenantiems Nepriklausomų Valstybių Sandraugos šalyse, pažymėjimų tekstas rašomas lietuvių ir rusų kalbomis.

6. Pažymėjime duomenys apie asmenį: vardas (vardai), pavardė, lytis, gimimo data, gimimo vieta, asmens kodas – ir duomenys apie asmens šeimos narius turi atitikti Lietuvos Respublikos gyventojų registro duomenų centrinės bazės duomenis.

7. Duomenys apie asmenį Gyventojų registro tarnybai prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Gyventojų registro tarnyba) teikiami ir atnaujinami (keičiami, papildomi, taisomi) vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais Gyventojų registro ir asmens duomenų tvarkymą.

8. Prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą pildomas lietuvių kalba, o kiti dokumentai turi būti išversti į lietuvių kalbą. Vertimai tvirtinami teisės aktų nustatyta tvarka. Dokumentų kopijos (nuorašai) tvirtinami įstatymų nustatyta tvarka.

9. Užsienio valstybių išduoti dokumentai turi būti legalizuoti Konsulinio dokumentų legalizavimo instrukcijos, patvirtintos Užsienio reikalų ministerijos 1997 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 39 (Žin., 1997, Nr. 78-2001), nustatyta tvarka arba patvirtinti pažyma (Apostille).

Pažyma (Apostille) nereikia tvirtinti užsienio valstybėse išduotų dokumentų, kai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus tokio formalumo atlikti nereikia arba kai pagal Lietuvos Respublikos tarptautinę sutartį jis yra panaikintas ar supaprastintas, arba dokumentas išbrauktas iš legalizuotinų dokumentų sąrašo.

10. Migracijos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas) valstybės tarnautojas, esant techninėms sąlygoms (ryšio linijoms, kompiuterizuotoms darbo vietoms ir atitinkamai programinei įrangai), su asmens dokumentų išrašymo sistema dirba tiesiogiai (prijungties režimu).

 

II. PRAŠYMO IŠDUOTI (PAKEISTI) TEISĖS Į LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIETYBĘ IŠSAUGOJIMO PAŽYMĖJIMĄ PATEIKIMAS

 

11. Asmuo prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą paduoda Migracijos departamentui tiesiogiai arba per Lietuvos Respublikos diplomatines atstovybes ar konsulines įstaigas užsienyje (toliau – konsulinė įstaiga) arba Pasaulio lietuvių bendruomenės valdybos patvirtintus lietuvių organizacijų pirmininkus (toliau – lietuvių organizacijos pirmininkas).

Lietuvių organizacijos pirmininkas asmens prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą su pridėtais prie jo dokumentais siunčia konsulinei įstaigai. Konsulinės įstaigos asmenų prašymus išduoti (pakeisti) pažymėjimą kartu su pridėtais prie jų dokumentais tiesiogiai arba per užsienio reikalų ministro įgaliotą instituciją siunčia Migracijos departamentui.

12. Asmuo pažymėjimui išduoti (pakeisti) pateikia:

12.1. nustatytos formos prašymą išduoti (pakeisti) teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimą (1 priedas), užpildytą šio aprašo III skyriuje nustatyta tvarka;

12.2. dokumentus, nurodytus Vyriausybės nutarimo 1.1.1–1.1.3, 1.1.5 punktuose, jei tokie dokumentai nebuvo pateikti kartu su prašymu dėl teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo ir prie jo pridedamais dokumentais;

12.3. pažymėjimą, kai jį keičia.

Keičiamas pažymėjimas, sutikrinus duomenis, asmens pageidavimu gali būti grąžintas, iki jam bus išduotas naujas pažymėjimas. Apie keičiamo pažymėjimo grąžinimą asmeniui pažymima prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“;

12.4. dvi asmens amžių atitinkančias nuotraukas, kurios turi būti tapačios ir atitikti Nuotraukų asmens dokumentams reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2002 m. gruodžio 6 d. įsakymu Nr. 569 (Žin., 2002, Nr. 119-5362).

13. Prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą kartu su dokumentais, nurodytais šio aprašo 12.1–12.3 punktuose, ir nuotraukos pateikiamos asmeniškai, išskyrus šio aprašo 14 ir 15 punktuose nustatytus atvejus.

14. Neveiksnaus asmens prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą pildo ir pateikia jo teisėtas atstovas, kartu jis pateikia atstovavimą bei savo asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus ir jų kopijas. Pateikiant prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą dalyvauja ir pats neveiksnus asmuo.

15. Asmens, kuris dėl fizinės negalios negali pats pateikti dokumentų ir pasirašyti prašyme išduoti (pakeisti) pažymėjimą, prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą pateikia jo įgaliotas asmuo, kartu jis pateikia įgaliojimą ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei jo kopiją. Pateikiant prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą dalyvauja ir įgaliotojas.

 

III. PRAŠYMO IŠDUOTI (PAKEISTI) PAŽYMĖJIMĄ PILDYMAS

 

16. Prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą turi būti pildomas didžiosiomis raidėmis, aiškia rašysena, užpildant visas eilutes ir prašymo eilutėse esančiuose langeliuose pažymint (ženklu „x“) tinkamą atsakymą. Prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą asmuo pildo taip:

16.1. nurodo (pabraukia atitinkamą žodį), ar pažymėjimas išduodamas, ar keičiamas;

16.2. 1 eilutėje į langelius įrašo asmens kodą, jeigu jis asmeniui buvo suteiktas vadovaujantis Lietuvos Respublikos gyventojų registro įstatymu (Žin., 1992, Nr. 5-78; 1999, Nr. 28-793).

Asmens kodas neįrašomas, jeigu jis asmeniui nesuteiktas arba buvo suteiktas, tačiau keičiamas (pvz., pakeitus lytį, gimimo datą). Jeigu asmens kodas keičiamas, tai prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“ nurodomas turimas asmens kodas, o 1 eilutėje įrašomas naujas asmens kodas, kai jį suteikia ar pakeičia Gyventojų registro tarnyba. Šioje eilutėje neįrašomas užsienio valstybės asmeniui suteiktas asmens kodas;

16.3. 2 eilutėje nurodo lytį, pažymėdamas atitinkamą langelį;

16.4. 3 ir 4 eilutėse įrašo vardą(-us) ir pavardę.

Vardas(-ai) ir pavardė prašyme išduoti (pakeisti) pažymėjimą rašomi Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių vardų ir pavardžių rašymą asmens dokumentuose, nustatyta tvarka.

Jeigu asmuo turi keletą vardų ar dvigubą pavardę, kurie sudaro daugiau negu 31 ženklą (vardai ir pavardė atskirai), įrašoma pasirinktas(-i) vardas(-ai) ar viena dvigubos pavardės dalis;

16.5. 5 eilutėje arabiškais skaitmenimis į langelius įrašo gimimo datą. Prašyme išduoti (pakeisti) pažymėjimą analogiškai rašomos ir kitos datos;

16.6. 6 eilutėje nurodo gimimo vietą.

Jeigu asmuo gimė Lietuvos Respublikoje, gimimo vieta nurodoma pagal galiojantį Lietuvos Respublikos administracinį teritorinį suskirstymą. Kai pagal minėtą suskirstymą gimimo vietos pavadinimo nebėra, nurodomas buvęs jos pavadinimas.

Jeigu asmuo gimė užsienio valstybėje, gimimo vieta nurodoma pagal dokumentus, pateiktus teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo klausimui spręsti, įrašomas ir valstybės pavadinimas;

16.7. 7 eilutėje įrašo pilietybę arba nurodo, kad jis yra asmuo be pilietybės;

16.8. 8 eilutėje nurodo užsienio valstybės piliečio ar asmens be pilietybės paso ar jį atitinkančio dokumento (toliau – užsienio pasas) seriją ir numerį, jo išdavimo ir galiojimo datas, išdavimo vietą;

16.9. 9 eilutėje nurodo gyvenamosios vietos adresą užsienio valstybėje (įrašo ir valstybės pavadinimą);

16.10. 10 eilutėje nurodo tėvų (įtėvių) duomenis: asmens kodą, jeigu asmuo jį žino, gimimo datą, vardą(-us) ir pavardę. Jeigu tėvai (įtėviai) ar vienas iš jų yra miręs, nurodo mirties datą, jeigu ją žino (gali nurodyti tik metus);

16.11. 11 eilutėje pažymi atitinkamą langelį, kuriame nurodyta šeiminė padėtis, ir įrašo reikiamus duomenis.

Jeigu asmuo vedęs (ištekėjusi), nurodo duomenis apie sutuoktinį: vardą(-us), pavardę, sutuoktinio pavardę iki santuokos, gimimo datą ar asmens kodą – ir santuokos įregistravimo datą.

Jeigu asmuo išsituokęs(-usi), nurodo santuokos nutraukimo datą, jeigu ją žino, o jeigu našlys(-ė) – sutuoktinio mirties datą, jeigu ją žino;

16.12. 12 eilutėje nurodo šeimos narius, kuriuos pageidauja įrašyti į pažymėjimą, ir jų duomenis: giminystės ryšį, vardą(-us) ir pavardę, gimimo datą ir lytį. Šeimos narių vardas(-ai) ir pavardė įrašoma, kaip nurodyta šio aprašo 16.4 punkte.

Šeimos narių sąvoka apibrėžiama teisės aktuose, reglamentuojančiuose užsieniečių teisinę padėtį Lietuvos Respublikoje;

16.13. 13 eilutėje nurodo pridedamus dokumentus dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo);

16.14. 14 eilutėje nurodo vardą(-us), pavardę, prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamų dokumentų pateikimo datą ir pasirašo.

Jeigu prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą pildo ir pateikia šio aprašo 14 ar 15 punkte nurodytas asmuo, tai šioje eilutėje jis nurodo savo vardą, pavardę, pasirašo ir nurodo prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir dokumentų pateikimo datą;

16.15. 20 eilutėje „Pastabos“ pats asmuo, jo teisėtas atstovas ar jo įgaliotas asmuo nurodo konsulinę įstaigą, kurioje pageidauja atsiimti šį pažymėjimą, ir pasirašo, jeigu prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus dokumentus pateikia Migracijos departamentui, tačiau išrašytą naują pažymėjimą atsiimti pageidauja konsulinėje įstaigoje.

 

IV. PRAŠYMO IŠDUOTI (PAKEISTI) PAŽYMĖJIMĄ PRIĖMIMAS, NAGRINĖJIMAS, SPRENDIMO PRIĖMIMAS

 

17. Valstybės tarnautojas, priimdamas asmens prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus dokumentus:

17.1. identifikuoja asmenį pagal jo pateiktą užsienio pasą;

17.2. patikrina, ar asmuo pateikė visus reikiamus dokumentus dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo), ir patvirtina dokumentų kopijas (nuorašus) šio aprašo 8 punkte nustatyta tvarka;

17.3. patikrina, ar prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą užpildytas šio aprašo III skyriuje nustatyta tvarka ir ar prašyme išduoti (pakeisti) pažymėjimą nurodyti duomenys atitinka duomenis pateiktuose dokumentuose;

17.4. sutikrina duomenis apie asmenį su duomenimis Gyventojų registro duomenų centrinėje bazėje;

17.5. įrašo prašymo tam skirtoje vietoje pažymėjimo išdavimo (keitimo), asmens duomenų keitimo priežasties (priežasčių) kodą(-us), nustatytą(-us) Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkymo instrukcijoje, patvirtintoje Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 1-12 (Žin., 2005, Nr. 81-2989).

Keičiant pažymėjimą, prašymo 20 eilutėje „Pastabos“ nurodomi keičiamo pažymėjimo serija ir numeris;

17.6. 15 eilutės atitinkamame langelyje pažymi, kad sumokėta valstybės rinkliava už pažymėjimo išdavimą (pakeitimą), nurodo sumokėtos valstybės rinkliavos kvito numerį, datą bei valstybės rinkliavos sumą.

Valstybės rinkliavos kvitas segamas į asmens bylą;

17.7. prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą tam skirtoje vietoje duoda asmeniui pasirašyti juodos spalvos ryškiai rašančiu rašikliu, asmens pateiktų nuotraukų kitoje pusėje pieštuku užrašo asmens vardą(-us) bei pavardę.

Asmens parašui skirtame langelyje braukiamas brūkšnys, jeigu pažymėjimas išduodamas asmeniui, kuris dėl neveiksnumo ar fizinės negalios nesugeba pasirašyti pats. Prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“ nurodoma, dėl kokių priežasčių asmuo nepasirašė. Tokiais atvejais kartu su dokumentais, nurodytais šio aprašo 12 punkte, paduodami dokumentai, patvirtinantys asmens neveiksnumą ar fizinę negalią;

17.8. 16 eilutėje savo parašu patvirtina asmens tapatybę ir parašą, nurodo savo pareigų pavadinimą, vardą, pavardę ir datą.

18. Konsulinės įstaigos pareigūnas, priimdamas asmens prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus dokumentus:

18.1. identifikuoja asmenį pagal jo pateiktą užsienio pasą;

18.2. patikrina, ar asmuo pateikė visus reikiamus dokumentus dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo), ir patvirtina dokumentų kopijas (nuorašus) šio aprašo 8 punkte nustatyta tvarka;

18.3. patikrina, ar prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą užpildytas šio aprašo III skyriuje nustatyta tvarka ir ar prašyme išduoti (pakeisti) pažymėjimą nurodyti duomenys atitinka duomenis pateiktuose dokumentuose;

18.4. 15 eilutės atitinkamame langelyje pažymi, kad sumokėtas konsulinis mokestis už pažymėjimo išdavimą (pakeitimą), nurodo sumokėto konsulinio mokesčio kvito numerį, datą bei konsulinio mokesčio sumą.

18.5. prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“ įrašo keičiamo pažymėjimo seriją ir numerį;

18.6. atlieka šio aprašo 17.7 ir 17.8 punktuose nurodytus veiksmus.

19. Lietuvių organizacijos pirmininkas, priimdamas asmens prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus dokumentus:

19.1. identifikuoja asmenį pagal jo pateiktą užsienio pasą;

19.2. patikrina, ar asmuo pateikė visus reikiamus dokumentus dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo), ir patvirtina dokumentų kopijas (nuorašus) šio aprašo 8 punkte nustatyta tvarka;

19.2. patikrina, ar prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą užpildytas šio aprašo III skyriuje nustatyta tvarka ir ar prašyme išduoti (pakeisti) pažymėjimą nurodyti duomenys atitinka duomenis pateiktuose dokumentuose;

19.3. atlieka šio aprašo 17.7 ir 17.8 punktuose nurodytus veiksmus;

19.4. prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“ įrašo keičiamo pažymėjimo seriją ir numerį.

20. Konsulinės įstaigos pareigūnas, iš lietuvių organizacijos pirmininko gavęs prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą:

20.1. patikrina, ar pateikti visi reikiami dokumentai dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo) ir ar jie įforminti teisės aktų nustatyta tvarka;

20.2. patikrina, ar prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą užpildytas šio aprašo III skyriuje nustatyta tvarka, taip pat patikrina, ar lietuvių organizacijos pirmininkas yra atlikęs šio aprašo 17.7 ir 17.8 punktuose nurodytus veiksmus;

20.3. priima konsulinį mokestį ir prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 15 eilutės atitinkamame langelyje pažymi, kad sumokėtas konsulinis mokestis už pažymėjimo išdavimą (pakeitimą), nurodo sumokėto konsulinio mokesčio kvito numerį, datą bei konsulinio mokesčio sumą.

21. Jeigu kartu su prašymu išduoti (pakeisti) pažymėjimą asmuo nepateikia visų reikiamų dokumentų, nurodytų šio aprašo 12 punkte ar 17.7 punkto antrojoje pastraipoje, arba nepateikia nuotraukų, tai prašymas nepriimamas, paaiškinama prašymo nepriėmimo priežastis ir suteikiama informacija, kurios reikia, kad prašymas būtų priimtas.

22. Valstybės tarnautojas, gavęs asmens prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus dokumentus iš juos priėmusio valstybės tarnautojo ar konsulinės įstaigos:

22.1. patikrina, ar pateikti visi reikiami dokumentai dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo) ir ar jie įforminti teisės aktų nustatyta tvarka;

22.2. patikrina, ar prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą užpildytas šio aprašo III skyriuje nustatyta tvarka, ar prašymas yra asmens, jo teisėto atstovo ar jo įgalioto asmens pasirašytas ir sumokėta valstybės rinkliava ar konsulinis mokestis, taip pat patikrina, ar asmens tapatybė bei prašymo priėmimas patvirtinti valstybės tarnautojo, konsulinės įstaigos pareigūno ar lietuvių organizacijos pirmininko;

22.3. sutikrina duomenis apie asmenį su duomenimis Gyventojų registro duomenų centrinėje bazėje, jei tokie duomenys nebuvo sutikrinti;

22.4. atlieka šio aprašo 17.5 punkte nurodytą veiksmą, jeigu tai nebuvo atlikta prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir dokumentų priėmimo metu;

22.5. prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą tam skirtoje vietoje įklijuoja asmens nuotrauką.

23. Valstybės tarnautojas, Migracijos departamento direktoriaus įgaliotas priimti sprendimus dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo) (toliau – įgaliotas valstybės tarnautojas), gavęs prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir dokumentus iš asmens, nurodyto šio aprašo 22 punkte, priima sprendimą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir pažymi prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 17 eilutėje atitinkamą langelį, nurodo savo pareigų pavadinimą, vardą, pavardę, sprendimo priėmimo datą, pasirašo ir tam skirtoje vietoje deda antspaudą su Lietuvos valstybės herbu ir užrašu „Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos *PR-02*“.

Jeigu prašymas išduoti (pakeisti) pažymėjimą užpildytas netinkamai ir (ar) nepateikti visi reikiami dokumentai dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo), įgaliotas valstybės tarnautojas sprendžia, ar prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir (ar) prie jo pridedamus dokumentus grąžinti konsulinei įstaigai, ar paprašyti jos pateikti papildomus asmens dokumentus dėl pažymėjimo išdavimo (pakeitimo) arba patikslinti duomenis.

24. Šio aprašo 22 punkte nurodytas valstybės tarnautojas prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą užregistruoja Prašymų išduoti (pakeisti) pažymėjimą registre (2 priedas). Šie registrai saugomi nuolat.

 

V. PAŽYMĖJIMO IŠDAVIMAS (KEITIMAS)

 

25. Kai yra priimtas sprendimas išduoti pažymėjimą, valstybės tarnautojas, atlikęs šio aprašo 24 punkte nurodytą veiksmą:

25.1. prašymą užregistruoja asmens dokumentų išrašymo sistemoje, prašymo tam skirtoje vietoje nurodo jo registravimo asmens dokumentų išrašymo sistemoje datą ir suteiktą registracijos numerį;

25.2. nuskaito nuo prašymo asmens nuotrauką ir parašą;

25.3. suformuoja užsakymą pažymėjimui išrašyti ir perduoda jį Asmens dokumentų išrašymo centrui prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau -Asmens dokumentų išrašymo centras);

25.4. gavęs iš Asmens dokumentų išrašymo centro išrašytą pažymėjimą, prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 18 eilutėje nurodo išrašyto pažymėjimo seriją, numerį ir jo išrašymo datą. Išrašytame pažymėjime įklijuoja asmens nuotrauką, kurios apačioje, kairėje pusėje, įspaudžia reljefinį antspaudą su Lietuvos valstybės herbu. Pažymėjime pasirašo valstybės tarnautojas, kurio parašas tvirtinamas antspaudu su Lietuvos valstybės herbu ir užrašu „Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos *PR-02*“.

Asmens dokumentų išrašymo centro išrašytų pažymėjimų lydraščiai segami į bylą ir saugomi 10 metų.

26. Jeigu nustatoma, kad prašyme išduoti (pakeisti) pažymėjimą įrašyti duomenys apie asmenį, jo tėvus ar šeimos narius neįrašyti į Gyventojų registro duomenų centrinę bazę ar nesutampa su duomenimis šioje bazėje, tai, priėmus sprendimą išduoti (pakeisti) pažymėjimą, Gyventojų registro tarnybai nedelsiant siunčiama valstybės tarnautojo patvirtinta asmens prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą kopija. Tokiu atveju šio aprašo 25.1 punkte nurodytas veiksmas neatliekamas, o šio aprašo 25.2–25.3 punktuose nurodyti veiksmai atliekami tik įsitikinus, kad asmens duomenys Gyventojų registro duomenų centrinėje bazėje yra atnaujinti ir kad Gyventojų registro tarnyba prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą užregistravo asmens dokumentų išrašymo sistemoje. Prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą tam skirtoje vietoje įrašoma jo registravimo asmens dokumentų išrašymo sistemoje data ir suteiktas registracijos numeris.

27. Jeigu nėra techninių sąlygų su asmens dokumentų išrašymo sistema dirbti tiesiogiai (prijungties režimu), tai šio aprašo 25.1–25.3 punktuose nurodyti veiksmai neatliekami, o prašymai išduoti (pakeisti) pažymėjimą Asmens dokumentų išrašymo centrui siunčiami tarnybiniu paštu.

28. Prašymai išduoti (pakeisti) pažymėjimą asmens dokumentų išrašymo sistemoje registruojami, užsakymai Asmens dokumentų išrašymo centrui dėl pažymėjimo išrašymo formuojami, išrašyti pažymėjimai Migracijos departamentui perduodami ir pažymėjimai apskaitomi bei saugomi Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkymo instrukcijoje nustatyta tvarka.

29. Pažymėjimas asmens prašymu gali būti pakeistas, jeigu:

29.1. asmuo pakeičia vardą (vardus), pavardę, lytį, gimimo datą;

29.2. jis tapo netinkamas naudoti;

29.3. jame yra netikslių įrašų;

29.4. pasikeičia šeimos narių, įrašytų į pažymėjimą, duomenys;

29.5. asmuo pageidauja įrašyti į pažymėjimą šeimos narius;

29.6. asmuo to pageidauja.

30. Valstybės tarnautojui priėmus sprendimą pakeisti pažymėjimą, atliekami šio aprašo 25 ir 26 punktuose nustatyti veiksmai.

31. Asmeniui, praradusiam pažymėjimą, naujas pažymėjimas išduodamas valstybės tarnautojui atlikus šio aprašo 25.1–25.2 punktuose nurodytus veiksmus ir Gyventojų registro duomenų centrinėje bazėje patikrinus duomenis apie asmenį bei jam išduotą pažymėjimą.

32. Asmuo, praradęs pažymėjimą, apie tai laisvos formos raštišku pranešimu turi nedelsdamas informuoti Migracijos departamentą tiesiogiai arba per konsulinę įstaigą ar lietuvių organizacijos pirmininką. Pranešime apie pažymėjimo praradimą asmuo turi nurodyti savo vardą (-us), pavardę, gimimo datą, gimimo vietą, taip pat asmens kodą, prarasto pažymėjimo seriją, numerį bei išdavimo datą, jei šiuos duomenis jis žino, ir pažymėjimo praradimo aplinkybes.

Jeigu prarastas pažymėjimas buvo išduotas iki 2004 m. sausio 15 d., tai valstybės tarnautojas duomenis apie prarastą pažymėjimą (pranešimo apie prarastą pažymėjimą registracijos datą, prarasto pažymėjimo seriją, numerį, išdavimo datą) pažymi kortelės teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimui išduoti (pakeisti) eilutėje „Tarnybinės žymos“.

Jeigu asmuo šio aprašo 11 punkte nurodytoms institucijoms raštu praneša, kad atsirado jo prarastas pažymėjimas, kuris buvo paskelbtas negaliojančiu, o prašymas išduoti pažymėjimą vietoj prarastojo dar neįvestas į asmens dokumentų išrašymo sistemą, tai atsiradusį pažymėjimą valstybės tarnautojas skelbia galiojančiu ir naujo pažymėjimo išdavimo procedūros nebeatlieka.

33. Pažymėjimas asmeniui turi būti išduotas (pakeistas) ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo tada, kai Migracijos departamentas gauna asmens prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus visus reikiamus dokumentus. Jeigu pagal šio aprašo 23 punkto antrąją pastraipą įgaliotas valstybės tarnautojas nusprendžia prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir dokumentus grąžinti konsulinei įstaigai arba paprašyti jos pateikti papildomus asmens dokumentus ar patikslinti duomenis, tai terminas pradedamas skaičiuoti nuo prašymo ir prie jo pridedamų dokumentų, papildomų dokumentų ar patikslintų duomenų gavimo Migracijos departamente dienos. Kai asmuo šiuos dokumentus pateikia kartu su prašymu dėl teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo ir prie jo pridedamais dokumentais, pažymėjimo išdavimo terminas skaičiuojamas nuo valstybės tarnautojo sprendimo dėl asmens teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo priėmimo dienos.

 

VI. PAŽYMĖJIMO ATSIĖMIMAS, JO GALIOJIMAS (NEGALIOJIMAS), NEGALIOJANČIO PAŽYMĖJIMO NAIKINIMAS

 

34. Išrašytą naują pažymėjimą asmuo atsiima Migracijos departamente ar konsulinėje įstaigoje asmeniškai arba per savo teisėtą atstovą ar įgaliotą asmenį.

Jeigu išrašytą naują pažymėjimą paima teisėtas atstovas ar įgaliotas asmuo, jis turi pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ar įgaliojimą dėl pažymėjimo atsiėmimo ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

35. Asmuo, atsiimdamas išrašytą naują pažymėjimą, privalo grąžinti keičiamą pažymėjimą, kurį valstybės tarnautojas, konsulinės įstaigos pareigūnas iš karto pažymi kaip negaliojantį. Keičiamas pažymėjimas asmeniui negrąžinamas.

Jeigu asmuo, atsiimdamas išrašytą naują pažymėjimą, negali grąžinti keičiamo pažymėjimo, nes jį prarado, tai jis laisvos formos raštišku pranešimu apie tai informuoja Migracijos departamentą tiesiogiai arba per konsulinę įstaigą. Pranešime turi būti nurodoma: praradusio keičiamą pažymėjimą asmens vardas(-ai), pavardė, gimimo data arba asmens kodas, jei žinoma – prarasto keičiamo pažymėjimo serija, numeris ir išdavimo data, taip pat nurodomos keičiamo pažymėjimo praradimo aplinkybės. Konsulinė įstaiga asmenų pranešimus apie prarastus keičiamus pažymėjimus nedelsdama siunčia Migracijos departamentui.

Apie keičiamo pažymėjimo grąžinimą (negrąžinimą) valstybės tarnautojas pažymi prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“. Tai pažymima ir kortelės teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimui išduoti (pakeisti) eilutėje „Tarnybinės žymos“, jei toks pažymėjimas asmeniui buvo išduotas iki 2004 m. sausio 15 d.

36. Jeigu išrašytą naują pažymėjimą asmuo (jo teisėtas atstovas ar įgaliotas asmuo) atsiima Migracijos departamente, tai prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 19 eilutėje jis pažymi atitinkamą langelį, nurodydamas, kas atsiėmė išrašytą naują pažymėjimą, taip pat nurodo savo vardą (-us), pavardę, pažymėjimo atsiėmimo datą ir pasirašo patvirtindamas, kad pažymėjimą gavo.

37. Jeigu išrašytą naują pažymėjimą asmuo pageidauja atsiimti konsulinėje įstaigoje, valstybės tarnautojas išrašytą naują pažymėjimą su lydraščiu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šių pažymėjimų įforminimo išsiunčia konsulinei įstaigai. Lydraštyje turi būti nurodoma: siunčiamo išrašyto naujo pažymėjimo serija, numeris, išdavimo data, asmens, kuriam jis išrašytas, vardas (-ai), pavardė, taip pat pažymima, kad asmuo turi grąžinti keičiamą pažymėjimą. Šiame punkte nurodyti dokumentai konsulinei įstaigai perduodami per Užsienio reikalų ministerijos Konsulinį departamentą.

Kai asmuo prašymą išduoti (pakeisti) pažymėjimą ir prie jo pridedamus dokumentus pateikia tiesiogiai Migracijos departamentui, o išrašytą naują pažymėjimą pageidauja atsiimti konsulinėje įstaigoje, tai lydraštyje, be šio punkto pirmoje pastraipoje nurodytų duomenų, turi būti nurodomas ir asmens gyvenamosios vietos adresas užsienio valstybėje.

Prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje įrašomi lydraščio data ir registracijos numeris.

38. Konsulinė įstaiga, asmeniui atsiėmus išrašytą naują pažymėjimą, apie tai nedelsdama raštu praneša Migracijos departamentui. Pranešimas siunčiamas faksu arba elektroniniu paštu, jame turi būti nurodoma: išrašytą naują pažymėjimą atsiėmusio asmens vardas (-ai), pavardė, asmens kodas, išrašyto naujo pažymėjimo serija, numeris, jo atsiėmimo data ir asmens grąžinto (negrąžinto) keičiamo pažymėjimo duomenys. Kai išrašytą naują pažymėjimą atsiima asmens teisėtas atstovas ar įgaliotas asmuo, pranešime turi būti nurodoma: duomenys apie teisėtą atstovą ar įgaliotąjį asmenį (vardas (-ai) ir pavardė) ir asmenį, kuriam pažymėjimas buvo išduotas (vardas(-ai), pavardė, asmens kodas), išrašyto naujo pažymėjimo serija, numeris, jo atsiėmimo data ir asmens grąžinto (negrąžinto) keičiamo pažymėjimo duomenys.

39. Valstybės tarnautojas, iš konsulinės įstaigos gavęs šio aprašo 38 punkte nurodytą pranešimą, prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 19 eilutės atitinkamame langelyje pažymi, kas atsiėmė išrašytą naują pažymėjimą, ir nurodo duomenis apie pažymėjimą atsiėmusį asmenį (teisėtą atstovą ar įgaliotą asmenį) bei pažymėjimo atsiėmimo datą.

40. Išrašytas naujas pažymėjimas pradeda galioti nuo jo atsiėmimo Migracijos departamente arba konsulinėje įstaigoje dienos. Valstybės tarnautojas informaciją apie išrašyto naujo pažymėjimo atsiėmimą nedelsdamas įveda į asmens dokumentų išrašymo sistemą.

Jeigu nėra techninių sąlygų su asmens dokumentų išrašymo sistema dirbti tiesiogiai (prijungties režimu), tai Asmens dokumentų išrašymo centrui nedelsiant išsiunčiamas raštiškas pranešimas (elektroniniu paštu, faksu, paštu), kad asmuo pažymėjimą atsiėmė. Pranešime turi būti nurodomi išrašytą naują pažymėjimą atsiėmusio asmens duomenys (vardas(-ai), pavardė, asmens kodas) ir išrašyto naujo pažymėjimo serija, numeris, jo atsiėmimo data.

41. Pažymėjimas laikomas negaliojančiu:

41.1. asmeniui mirus;

41.2. kai jis prarastas (asmuo kreipėsi dėl dokumento pametimo, pavogimo, dingimo) arba kai negaliojančiu paskelbtas asmens dokumentas nėra sunaikintas ir turi būti ieškomas;

41.3. kai jis suklastotas;

41.4. kai jis neteisėtai išduotas;

41.5. kai jis pakeičiamas šio aprašo 29 punkte numatytais atvejais;

41.6. kai asmuo įgyvendina teisę į Lietuvos Respublikos pilietybę ar jam grąžinama Lietuvos Respublikos pilietybė arba asmeniui išrašomas Lietuvos Respublikos pilietybę patvirtinantis dokumentas;

41.7. kai asmuo neatsiima pažymėjimo per metus nuo jo išrašymo dienos.

42. Konsulinė įstaiga gautus negaliojančius pažymėjimus nedelsdama siunčia Migracijos departamentui.

43. Mirusio asmens pažymėjimas grąžinamas Migracijos departamentui tiesiogiai arba per konsulines įstaigas ar lietuvių organizacijos pirmininkus, kartu pateikiama asmens mirties liudijimo kopija (nuorašas). Lietuvių organizacijos pirmininkas tokius pažymėjimus kartu su asmenų mirties liudijimų kopijomis (nuorašais) nedelsdamas siunčia konsulinei įstaigai, o konsulinė įstaiga – Migracijos departamentui.

Migracijos departamentui gavus mirusių asmenų pažymėjimus, jų mirties liudijimo kopijos išsiunčiamos Gyventojų registro tarnybai duomenims apie asmenį patikslinti.

Prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“ įrašomi asmens mirties įrašo numeris ir data, nurodomi duomenys apie pažymėjimo grąžinimą.

Jeigu pažymėjimas neįteiktas dėl asmens mirties, prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą 20 eilutėje „Pastabos“ pažymima, kad asmuo mirė ir kad pažymėjimas neįteiktas, nurodoma mirties akto įrašo numeris ir data. Dėl asmens mirties neįteiktas pažymėjimas sunaikinamas.

44. Jeigu yra pagrindas manyti, jog pažymėjimas asmeniui išduotas neteisėtai, valstybės tarnautojas atlieka patikrinimą pažymėjimo išdavimo aplinkybėms nustatyti ir parengia sprendimą dėl pažymėjimo išdavimo teisėtumo, kurį pasirašo Migracijos departamento direktorius ar jo įgaliotas valstybės tarnautojas. Sprendimą dėl pažymėjimo išdavimo teisėtumo pasirašiusio asmens parašas tvirtinamas antspaudu su Lietuvos valstybės herbu teisės aktų nustatyta tvarka. Priimtas sprendimas dėl pažymėjimo išdavimo teisėtumo registruojamas Sprendimų Lietuvos Respublikos pilietybės klausimais registre.

45. Valstybės tarnautojas, gavęs informaciją apie šio aprašo 41.1–41.4 punktuose nurodytų pažymėjimų negaliojimą, nedelsdamas įveda šią informaciją į asmens dokumentų išrašymo sistemą.

Jeigu pažymėjimas, kuris buvo paskelbtas negaliojančiu, nes buvo pamestas, pavogtas, dingęs, atsirado, o valstybės tarnautojas prašymo išduoti (pakeisti) pažymėjimą dar neįvedė į asmens dokumentų išrašymo sistemą, tai duomenis apie atsiradusio pažymėjimo galiojimą į asmens dokumentų išrašymo sistemą valstybės tarnautojas įveda nedelsdamas, gavęs asmens raštišką pranešimą apie atsiradusį pažymėjimą.

46. Šio aprašo 41.5 punkte nurodyti pažymėjimai negalioja nuo išrašyto naujo pažymėjimo atsiėmimo Migracijos departamente arba konsulinėje įstaigoje dienos. Duomenis apie nurodytų pažymėjimų negaliojimą į asmens dokumentų išrašymo sistemą įveda valstybės tarnautojas.

47. Šio aprašo 41.6 punkte nurodyti pažymėjimai negalioja nuo sprendimo įgyvendinti teisę į Lietuvos Respublikos pilietybę ar grąžinti Lietuvos Respublikos pilietybę priėmimo dienos, jeigu pačiame sprendime nenumatyta kita data, arba nuo Lietuvos Respublikos pilietybę patvirtinančio dokumento išrašymo dienos. Duomenis apie nurodytų pažymėjimų negaliojimą į asmens dokumentų išrašymo sistemą nedelsdamas įveda Migracijos departamento arba Asmens dokumentų išrašymo centro valstybės tarnautojas, kuris turi galimybę su asmens dokumentų išrašymo sistema dirbti tiesiogiai (prijungties režimu), arba įgaliotas migracijos tarnybos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Įgaliotas migracijos tarnybos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, duomenis apie sprendimo įgyvendinti teisę į Lietuvos Respublikos pilietybę priėmimo datą ir pažymėjimo grąžinimą (negrąžinimą) turi ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo įgyvendinti teisę į Lietuvos Respublikos pilietybę pranešti Migracijos departamentui. Valstybės tarnautojas, gavęs tokį pranešimą, nedelsdamas pažymi apie tai turimuose asmens, kuriam buvo išduotas (pakeistas) pažymėjimas, dokumentuose.

48. Asmens negrąžintas negaliojantis pažymėjimas asmens dokumentų išrašymo sistemoje skelbiamas negrąžintu.

49. Jei nėra techninių sąlygų su asmens dokumentų išrašymo sistema dirbti tiesiogiai (prijungties režimu), tai valstybės tarnautojas apie šio aprašo 41.1–41.5 punktuose nurodytų pažymėjimų negaliojimą ir apie šio aprašo 45 punkto antrojoje pastraipoje nurodytų pažymėjimų galiojimą Asmens dokumentų išrašymo centrui elektroniniu paštu, faksu ar paštu nedelsdamas siunčia pranešimą. Tokiame pranešime dėl pažymėjimo galiojimo / negaliojimo turi būti nurodyta asmens kodas (jeigu jis asmeniui buvo suteiktas), vardas, pavardė, gimimo data, gimimo vieta, pažymėjimo serija ir numeris, negaliojimo priežastis. Pažymėjimas galioja / negalioja nuo Migracijos departamento pranešimo gavimo Asmens dokumentų išrašymo centre dienos, jeigu pranešime nenurodyta kita data, nuo kurios pažymėjimas galioja / negalioja.

50. Negaliojantys pažymėjimai ne rečiau kaip kartą per 3 mėnesius siunčiami naikinti Asmens dokumentų išrašymo centrui. Asmens dokumentų išrašymo centrui siunčiamų negaliojančių pažymėjimų lydraščiuose turi būti nurodoma siunčiamo pažymėjimo serija, numeris, asmens, kuriam jis buvo išduotas, vardas (-ai) ir pavardė.

Asmens dokumentų išrašymo centrui siųstų negaliojančių pažymėjimų lydraščių kopijos segamos į asmens bylą Lietuvos Respublikos pilietybės klausimu.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

51. Prašymai išduoti (pakeisti) pažymėjimą saugomi Migracijos departamente sudaromose asmens bylose Lietuvos Respublikos pilietybės klausimu.

 

 

SUDERINTA                                         SUDERINTA

Lietuvos Respublikos                              Lietuvos archyvų departamento prie

užsienio reikalų ministerijos                    Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Konsulinio departamento direktorius      generalinis direktorius

______________


Prašymo išduoti teisės į Lietuvos Respublikos

pilietybę išsaugojimo pažymėjimą pateikimo,

teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę

išsaugojimo pažymėjimo keitimo, paskelbimo

negaliojančiu ir naikinimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo išduoti (pakeisti) teisės į Lietuvos Respublikos pilietybę išsaugojimo pažymėjimą forma)

 

 

______________


Prašymo išduoti teisės į Lietuvos

Respublikos pilietybę išsaugojimo

pažymėjimą pateikimo, teisės į Lietuvos

Respublikos pilietybę išsaugojimo

pažymėjimo keitimo, paskelbimo

negaliojančiu ir naikinimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Prašymų išduoti (pakeisti) pažymėjimą registro forma)

 

_________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMŲ IŠDUOTI (PAKEISTI) PAŽYMĖJIMĄ REGISTRAS ____________________________

(identifikavimo žymuo)

 

Reg. Nr.

Prašymo registracijos data

Asmens pavardė, vardas(-ai), gimimo data

Pilietybė

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________                     __________________   

    (pareigų pavadinimas)                                                  (parašas)                                                    (vardas ir pavardė)

______________