LIETUVOS RESPUBLIKOS GENERALINIO PROKURORO

ĮSAKYMAS

 

DĖL Lietuvos Respublikos generalinio prokuroro 2008 m. sausio 3 d. įsakymO Nr. I-3 „dėl asmenų aptarnavimo lietuvos respublikos prokuratūroje tvarkos aprašo patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2009 m. gruodžio 7 d. Nr. I-175

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos prokuratūros įstatymo (Žin., 1994, Nr. 81-1514; 2003, Nr. 42-1919; 2009, Nr. 89-3800) 4, 14 straipsniais ir Viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975; 2009, Nr. 75-3062) 12 straipsniu:

1. Pakeičiu Asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos prokuratūroje tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos generalinio prokuroro 2008 m. sausio 3 d. įsakymu Nr. I- 3 (Žin., 2008, Nr. 6-230):

1.1. išdėstau 30 punktą taip:

30. Užregistruoti skundai su generalinio prokuroro, jo pavaduotojo, Generalinės prokuratūros kanclerio ar teritorinės prokuratūros vyriausiojo prokuroro rezoliucija perduodami nagrinėti pagal kompetenciją prokuratūros padaliniams, prokurorams, prokuratūros valstybės tarnautojams. Kai skundas perduodamas nagrinėti prokuratūros padaliniui, padalinio vadovas per vieną darbo dieną nusprendžia, kad skundą nagrinės pats arba užrašydamas rezoliuciją nurodo, kuris prokuroras ar prokuratūros valstybės tarnautojas turi jį nagrinėti, ir jam perduoda skundą.“;

1.2. papildau šiuo 361 punktu:

361. Skundą nagrinėjantis prokuroras ar prokuratūros valstybės tarnautojas turi teisę susipažinti su skundui nagrinėti reikiamais duomenimis ir informacija, dokumentais ir kita medžiaga.“;

1.3. papildau šiuo nauju VII skyriumi (ankstesnįjį VII skyrių „Baigiamosios nuostatos“ laikau VIII skyriumi, o buvusius 55–57 punktus – atitinkamai 56–58 punktais):

 

VII. ASMENŲ APTARNAVIMAS TELEFONU

 

55. Prokuroras ar prokuratūros valstybės tarnautojas, teikdamas asmenims informaciją telefonu, turi:

55.1. prisistatyti skambinančiam, pasakydamas prokuratūros pavadinimą, savo pareigas, vardą ir pavardę;

55.2. išklausyti, atsakyti į klausimus, paaiškinti, kokius dokumentus ir kaip reikėtų pateikti, kad skundas būtų išnagrinėtas;

55.3. prireikus nurodyti kito pokalbio telefonu laiką arba pasiūlyti perduoti atsakymą kita komunikacijos priemone;

55.4. pateikti asmens pageidaujamą informaciją apie jo skundo nagrinėjimo eigą, kitą viešąją informaciją, kurią asmuo turi teisę gauti;

55.5. paaiškinti, į kokį viešojo administravimo subjektą ar pagal kompetenciją kitą prokurorą, prokuratūros valstybės tarnautoją ar darbuotoją galima kreiptis.“

2. Pavedu Generalinės prokuratūros Kanceliarijai paskelbti šį įsakymą „Valstybės žiniose“, o Viešųjų ryšių skyriui – prokuratūros interneto svetainėje.

 

 

 

Generalinis prokuroras                                         Algimantas Valantinas