LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2008 M. rugsėjo 29 D. ĮSAKYMO Nr. 4-441 „DĖL VP3-1.3-ŪM-02-v priemonės „viešųjų nekilnojamųjų kultūros paveldo objektų kompleksiškas pritaikymas turizmo reikmėms“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2010 m. rugpjūčio 20 d. Nr. 4-635

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 29.2 punktu,

pakeičiu Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. rugsėjo 29 d. įsakymą Nr. 4-441 „Dėl VP3-1.3-ŪM-02-V priemonės „Viešųjų nekilnojamųjų kultūros paveldo objektų kompleksiškas pritaikymas turizmo reikmėms“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 117-4459; 2009, Nr. 11-425, Nr. 64-2580):

1. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Pavedu ūkio viceministrui Arnoldui Burkovskiui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.“

2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintame VP3-1.3-ŪM-02-V priemonės „Viešųjų nekilnojamųjų kultūros paveldo objektų kompleksiškas pritaikymas turizmo reikmėms“ projektų finansavimo sąlygų apraše:

2.1. išdėstau 9 punktą taip:

9. Apraše vartojamos sąvokos:

Didelė įmonė – tai juridinis asmuo, neatitinkantis labai mažos, mažos arba vidutinės įmonės apibrėžimo. Didelių įmonių kategorijai yra priskiriamos ir valstybės ir savivaldybės institucijos, valstybės ir savivaldybės įstaigos.

Investicija – investicija į materialųjį ir nematerialųjį turtą, susijusi su naujos įmonės steigimu, esamos įmonės plėtimu, įmonės produkcijos diversifikavimu gaminant naujus papildomus produktus arba esamos įmonės bendro gamybos proceso esminiu pakeitimu.

Labai maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).

Maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

Patvirtinta metinė finansinė atskaitomybė – pareiškėjo metinės finansinės atskaitomybės dokumentai, patvirtinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir privataus juridinio asmens steigimo dokumentų nustatyta tvarka.

Poveikio aplinkai vertinimas – planuojamos ūkinės veiklos galimo poveikio aplinkai nustatymo, apibūdinimo ir įvertinimo procesas, atliekamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Pritaikymas turizmui kultūros paveldo objekto, jo dalių ar teritorijos pertvarkymas turizmo paslaugoms teikti: valdytojo ir visuomenės poreikių suderinimas, tvarkomųjų statybos darbų atlikimas. Įgyvendinus projektą kultūros paveldo objektas turi būti kompleksiškai pritaikytas turizmui – objekte teikiamos patrauklios turistų lankomumą užtikrinančios turizmo paslaugos.

Tvarkomieji statybos darbai – statybos darbai, atliekami pritaikant kultūros paveldo objektą turizmui ir taikomųjų tyrimų pagrindu vykdant šio objekto restauravimą ir (arba) jo remontą, rekonstrukciją ar atkūrimą (atstatymą) arba statant ar griaunant statinius šio objekto teritorijoje pagal statybos techninių reglamentų ir (ar) paveldo tvarkybos reglamentų nustatytus reikalavimus.

Vidutinė įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

Projektų, kuriems finansavimas skiriamas kaip viešosios infrastruktūros projektams, ilgalaikis materialusis turtas (toliau – materialusis turtas) ir nematerialusis turtas Apraše suprantami taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktuose, reglamentuojančiuose materialiojo ir nematerialiojo turto pripažinimo, įvertinimo, apskaitos ir įtraukimo į finansinę atskaitomybę tvarką.

Projektų, kuriems finansavimas skiriamas kaip valstybės pagalba, materialusis ir nematerialusis turtas suprantami taip, kaip apibrėžta Komisijos reglamente Nr. 800/2008.

Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklėse, Komisijos reglamente Nr. 800/2008, Tarybos reglamente Nr. 1083/2006 ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.“;

2.2. išdėstau 12.2.1 punktą taip:

12.2.1. pritraukta turistų per 3 metus po projekto įgyvendinimo pabaigos. Projekto vykdytojas, be šio rezultato rodiklio, atsižvelgdamas į vykdomas veiklas, turi pasirinkti bent vieną Aprašo 12.2.2 ar 12.2.3 punktuose nurodytą rodiklį;“;

2.3. išdėstau 33.2 punktą taip:

33.2. 4 kategorijos „Įranga, įrenginiai ir kt. turtas“ 4.6 išlaidų eilutėje „Kita“ gali būti numatomos tinkamos finansuoti reikalingų objektų veiklai ir lankytojų aptarnavimui užtikrinti įrangos ir įrenginių įsigijimo išlaidos (4.1–4.5 išlaidų eilutėse numatytos išlaidos nėra tinkamos finansuoti).“;

2.4. išdėstau 33.4.2 punktą taip:

33.4.2. 6.2 išlaidų eilutėje „Projekto administravimo paslaugų pirkimas“ gali būti numatomos projekto administravimo paslaugų teikimo išlaidos, kai projektui ar atskiroms jo veikloms administruoti samdomas išorinis paslaugos teikėjas (-ai). Paslaugos gali būti perkamos tik toms projekto administravimo funkcijoms atlikti, kurių neatlieka projektą administruojantys asmenys, kurių darbo užmokesčio išlaidos yra finansuojamos pagal 6.1 biudžeto eilutę, tačiau tokios išlaidos negali viršyti 3 000 (trijų tūkstančių litų) Lt per mėnesį.“;

2.5. išdėstau 64 punktą taip:

64. Valstybės projektų, kuriuos planuojama finansuoti Priemonės lėšomis, sąrašą (toliau – Projektų sąrašas) tvirtina ūkio ministras.“;

2.6. išdėstau 69 punktą taip:

69. Rangos darbų (kai vykdoma Aprašo 11.1 punkte nurodyta veikla) ir projektavimo paslaugų (kai vykdoma Aprašo 11.2 punkte nurodyta veikla) viešuosius pirkimus rekomenduojama pradėti iš karto, įtraukus projektus į Projektų sąrašus:

69.1. projektavimo paslaugų viešieji pirkimai turi būti baigti ir pasirašytos pirkimo sutartys iki paraiškos pateikimo LVPA dienos. LVPA turi būti pateikiamos pasirašytos projektavimo paslaugų pirkimo sutartys, laimėtojų pasiūlymai, pirkimo sąlygos, viešųjų pirkimų komisijos protokolai ir kt. Paraiškos gali būti atmestos tuo atveju, jeigu pateiktoje paraiškoje numatyti projektavimo paslaugų viešieji pirkimai nebus baigti ir nebus pasirašytos pirkimo sutartys iki paraiškos pateikimo LVPA dienos. Projektavimo paslaugų viešieji pirkimai turi būti baigti ir pasirašytos pirkimo sutartys iki paraiškos pateikimo LVPA dienos, todėl pareiškėjas projektą pradeda vykdyti savo rizika;

69.2. rangos darbų viešieji pirkimai turi būti pradėti iki paraiškos pateikimo LVPA dienos. LVPA turi būti pateikta pradėtų vykdyti viešųjų pirkimų dokumentacija (konkurso sąlygos, techninė specifikacija, darbų kiekiai, rangos darbų sutarties projektas ir kt.). Jeigu viešieji pirkimai būtų baigti vykdyti iki paraiškos pateikimo LVPA dienos ir su atrinktu laimėtoju būtų sudaryta sutartis, kol nėra priimtas sprendimas dėl projekto finansavimo iš ES fondų lėšų, pareiškėjas projektą pradeda vykdyti savo rizika.“;

2.7. papildau šiuo 691 punktu:

691. Pareiškėjai, pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą priskirtini perkančiosioms organizacijoms, vykdydami viešuosius pirkimus, reikalingus pagal Aprašą finansuojamiems projektams įgyvendinti, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsniu.“;

2.8. pripažįstu netekusiu galios 83 punktą;

2.9. pripažįstu netekusiu galios 101 punktą;

2.10. išdėstau 1 priedo 11 punktą taip:

11.

Pateikti už projekto administravimą atsakingų asmenų įgaliojimus patvirtinantys dokumentai ir (arba) vadovo pasirašytas raštas, kad bus perkama projekto administravimo paslauga.

 

 

 

2.11. išdėstau 1 priedo 18 punktą taip:

18.

Pateiktos, jei teisės aktų nustatyta tvarka privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (nuorašas) ir atsakingos institucijos sprendimo ar atrankos išvados kopijos arba pareiškėjo laisvos formos raštas, kad projektui netaikomas reikalavimas dėl poveikio aplinkai vertinimo (kai poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma).

 

 

 

2.12. išdėstau 1 priedo 20 punktą taip:

20.

Pateikta projektavimo paslaugų viešųjų pirkimų dokumentacija (pasirašytos pirkimo sutartys, laimėtojų pasiūlymai, pirkimo sąlygos, viešųjų pirkimų komisijos protokolai, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentai ir kt. pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) reikalaujami dokumentai) (nuorašas) (netaikoma, jei pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą yra ne perkančioji organizacija).

 

 

 

2.13. papildau 1 priedą šiuo 201 punktu:

201.

Pateikta rangos darbų viešųjų pirkimų dokumentacija (konkurso sąlygos, techninė specifikacija, darbų kiekiai, rangos darbų sutarties projektas ir kt. pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą reikalaujami dokumentai) (nuorašas) (netaikoma, jei pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą yra ne perkančioji organizacija).

 

 

 

2.14. išdėstau 1 priedo 22 punktą taip:

22.

Pateikti: patvirtintas statinio techninis projektas, parengtas pagal galiojantį projektavimo sąlygų sąvadą, ir galiojantis projektavimo sąlygų sąvadas, į kurio sudėtį įeina pritaikymo turizmui projektiniai pasiūlymai (taikoma, kai projekto rezultatams pasiekti būtinas tik kapitalinis remontas, rekonstrukcija kultūros paveldo objekto vertingųjų savybių neturinčiose dalyse arba statinių statyba ar griovimas šio objekto teritorijoje) (jei taikoma).

 

 

 

2.15. išdėstau 1 priedo 23 punktą taip:

23.

Pateikti: patvirtintas statinio techninis projektas, parengtas pagal galiojantį projektavimo sąlygų sąvadą, į kurio sudėtį įeina tvarkybos (remonto, restauravimo, atkūrimo) projektas, ir galiojantis projektavimo sąlygų sąvadas, į kurio sudėtį įeina pritaikymo turizmui projektiniai pasiūlymai (taikoma, kai projekto rezultatams pasiekti būtinas taikomųjų tyrimų pagrindu atliekamas remontas, restauravimas, rekonstrukcija ar statinių atkūrimas (atstatymas) (jei taikoma).

 

 

 

2.16. išdėstau 1 priedo 24 punktą taip:

24.

Pateikti: projektavimo sąlygos (laikinas apsaugos reglamentas) ir (arba) pritaikymo turizmui projektiniai pasiūlymai, ir tvarkybos (remonto, restauravimo) projektas (kai projekto rezultatams pasiekti būtinas tik taikomųjų tyrimų pagrindu atliekamas remontas ar restauravimas) (jei taikoma).

 

 

 

2.17. išdėstau 2 priedo 3.1.1 punktą taip:

3.1.1. Projektas siekia Aprašo 12 punkte nurodytų produkto ir rezultato rodiklių.

 

Paaiškinimai: įgyvendinus numatytas projekto veiklas bus pasiekti planuojami produkto ir rezultatų rodikliai (numatytos jų reikšmės), tai yra veiklos adekvačios siekiamiems rezultatams.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis.

 

 

2.18. išdėstau 2 priedo 3.2.2 punktą taip:

3.2.2. Projekto uždaviniai specifiniai, išmatuojami, pasiekiami, nuoseklūs, susieti ir iškelti laiku.

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad projekto uždaviniai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus:

- yra specifiniai, t. y. parodo projekto esmę ir charakteristikas;

- išmatuojami, t. y. kiekybiškai išreikšti ir matuojami;

- pasiekiami, t. y. realūs;

- nuoseklūs, t. y. pakankami numatytiems projekto rodikliams pasiekti;

- susieti, t. y. adekvatūs vykdomoms projekto veikloms;

- iškelti laiku, t. y. aiški pradžios ir pabaigos data.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, investicijų projektas.

 

 

2.19. išdėstau 2 priedo 8.1.1 punktą taip:

8.1.1. Pareiškėjo (partnerių) įnašas atitinka nustatytus reikalavimus.

Paaiškinimai: vertinama, ar pareiškėjas (partneriai) turi stabilius ir pakankamus finansų išteklius, gali užtikrinti savo veiklos tęstinumą per visą projekto įgyvendinimo laikotarpį ir prisidėti prie projekto finansavimo. Pareiškėjo (partnerių) įnašas turi būti aiškiai apibrėžtas, patikimas, tinkamas, pakankamas ir realus paraiškos pateikimo metu.

Pakankamai apibrėžtu, patikimu ir tinkamu pareiškėjo (partnerio) įnašu gali būti laikoma:

- banko paskola. Jei pareiškėjo (partnerio) planuojamas lėšų šaltinis yra banko paskola, tokiu atveju turi būti pateiktas preliminarus banko sprendimas suteikti paskolą (pažyma), tačiau nuo sprendimo skirti finansavimą priėmimo, bet ne vėliau kaip per LVPA nustatytą terminą iki projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo turi būti gauta paskola arba pateikta pažyma, kurioje nurodytas banko sprendimas suteikti paskolą konkrečiam projektui, esant ar įvykdžius tam tikras sąlygas. Jei banko paskola suteikiama visai įmonės veiklai, turi būti pridėti finansiniai srautai bei įsipareigojimas tam tikrą paskolos dalį skirti projektui įgyvendinti;

- pareiškėjo (partnerių) nuosavos lėšos. Tokiu atveju su paraiška pateikiamas sprendimas, patvirtintas juridinio asmens atitinkamo valdymo organo ar asmens (asmenų grupės), turinčio (turinčios) teisę priimti tokius sprendimus, kuriuo nutarta projekto įgyvendinimui skirti tam tikrą juridinio asmens lėšų sumą, ir informacija apie lėšų šaltinį (banko sąskaitos (-ų) išrašas ar banko pažyma apie pareiškėjo turimas lėšas);

- dalininkų (narių) piniginiai įnašai. Tokiu atveju su paraiška pateikiamas dalininko (-ų) sprendimas (visuotinio dalininkų (narių) susirinkimo protokolo kopija ar panašiai) skirti konkrečią lėšų sumą projektui įgyvendinti bei dokumentai, patvirtinantys dalininko (-ų) finansinius pajėgumus skirti lėšas ir informaciją apie lėšų šaltinius (patvirtintų finansinės atskaitomybės dokumentų kopijos, patvirtintos einamųjų metų sąmatos, kita);

- partnerystės (koncesijos, viešųjų pirkimų ar kita) sutartis (užtikrinanti pakankamą finansavimą), kai privatus partneris (investuotojas, operatorius, tiekėjas) atrinktas viešai ir skaidriai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais (Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, Lietuvos Respublikos koncesijų įstatymu, Lietuvos Respublikos investicijų įstatymu ir kitais teisės aktais). Taip pat turi būti pateikti dokumentai, patvirtinantys privataus partnerio finansinius pajėgumus skirti reikalingas lėšas projekto finansavimui (patvirtintų finansinės atskaitomybės dokumentų kopijos, patvirtintos einamųjų metų sąmatos, kita).

Informacijos šaltinis: duomenys tikrinami pagal pateiktus finansavimo šaltinius patvirtinančius dokumentus.

 

 

2.20. pripažįstu netekusiu galios 2 priedo 8.1.4.6 punktą;

2.21. išdėstau 2 priedo 9.1.8 punktą taip:

9.1.8. Projekto teikiama nauda atitinka planuojamiems rezultatams pasiekti reikalingas sąnaudas.

 

Paaiškinimai: vertinama projekto rezultatų atitiktis investicijoms. Būtina įsitikinti, kad įsipareigojamų pasiekti stebėsenos rodiklių dydžiai yra proporcingi planuojamoms projekto investicijoms.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, investicijų projektas (jei taikoma), kartu su paraiška pateikiami dokumentai.

 

 

2.22. išdėstau 2 priedo 9.1.9 punktą taip:

9.1.9. Jeigu pareiškėjas yra didelė įmonė, yra pagrįstas finansavimo būtinumas ir skatinamasis poveikis.

 

Paaiškinimai: laikoma, kad skatinamasis poveikis buvo pagrįstas, jeigu projektas atitinka bent vieną iš šių kiekybinių ir (arba) kokybinių veiksnių:

- gavus pagalbą, iš esmės padidėja projekto apimtis;

- gavus pagalbą, iš esmės padidėja projekto mastas;

- gavus pagalbą, iš esmės padidėja bendra projektui gavėjo išleista suma;

- gavus pagalbą, iš esmės paspartėja projekto užbaigimas;

- be pagalbos investicinis projektas nebūtų buvęs įgyvendintas Lietuvoje.

 

Taikoma tik Aprašo 28.4 punkte nustatytu atveju.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (B) dalis, investicijų projektas.

 

 

2.23. išdėstau 2 priedo 9.3.1 punktą taip:

9.3.1. Paraiškoje dėl projekto finansavimo teisingai nurodyta, kuriai kategorijai priklauso projektas, tai yra iš kurio:

negaunama pajamų;

gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto (Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnio 3 dalis);

gaunama pajamų ir jos įvertinamos iš anksto (Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnio 2 dalis)

(Jeigu teikiama valstybės pagalba, 9.3.1 punkte nurodytas kriterijus netaikomas.)

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, ar projekto vykdytojas teisingai priskyrė savo projektą vienai iš išvardytų kategorijų. Europos Komisijos parengtos detalios metodologinės rekomendacijos Guidance note on Art. 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects.

 

Pastaba: taikoma, jei bendra projekto vertė viršija 3 452 800 Lt (tris milijonus keturis šimtus penkiasdešimt du tūkstančius aštuonis šimtus litų).

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (B) dalis, papildomai teikiami dokumentai.

 

 

2.24. išdėstau 3 priedo 9 punkto lentelės 3 punktą taip:

3.

Už projekto administravimą atsakingų asmenų įgaliojimus patvirtinantys dokumentai ir (arba) vadovo pasirašytas raštas, kad bus perkama projekto administravimo paslauga (jei taikoma).

 

2.25. išdėstau 3 priedo 9 punkto lentelės 10 punktą taip:

10.

Jei teisės aktų nustatyta tvarka privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita ir atsakingos institucijos sprendimas ar atrankos išvados (kopija), arba pareiškėjo laisvos formos raštas, kad projektui netaikomas reikalavimas dėl poveikio aplinkai vertinimo (kai poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma).

 

2.26. išdėstau 3 priedo 9 punkto lentelės 13 punktą taip:

13.

Projektavimo paslaugų viešųjų pirkimų dokumentacija (pasirašytos pirkimo sutartys, laimėtojų pasiūlymai, pirkimo sąlygos, viešųjų pirkimų komisijos protokolai, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentai ir kiti pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) reikalaujami dokumentai) (nuorašas) (netaikoma, jei pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimo įstatymą yra ne perkančioji organizacija).

 

2.27. papildau 3 priedo 9 punkto lentelę šiuo 131 punktu:

131.

Rangos darbų viešųjų pirkimų dokumentacija (konkurso sąlygos, techninė specifikacija, darbų kiekiai, rangos darbų sutarties projektas ir kt. pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą reikalaujami dokumentai) (nuorašas) (netaikoma, jei pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą yra ne perkančioji organizacija).

 

2.28. išdėstau 3 priedo 9 punkto lentelės 15 punktą taip:

15.

Patvirtintas statinio techninis projektas, parengtas pagal galiojantį projektavimo sąlygų sąvadą, ir galiojantis statinio projektavimo sąlygų sąvadas, į kurio sudėtį įeina pritaikymo turizmui projektiniai pasiūlymai (kai projekto rezultatams pasiekti būtinas tik kapitalinis remontas, kultūros paveldo objekto vertingųjų savybių neturinčių dalių rekonstrukcija arba statinių statyba ar griovimas šio objekto teritorijoje) (jei taikoma).

 

2.29. išdėstau 3 priedo 9 punkto lentelės 16 punktą taip:

16.

Patvirtintas statinio techninis projektas, parengtas pagal galiojantį projektavimo sąlygų sąvadą, į kurio sudėtį įeina tvarkybos (remonto, restauravimo, atkūrimo) projektas, ir galiojantis statinio projektavimo sąlygų sąvadas, į kurio sudėtį įeina pritaikymo turizmui projektiniai pasiūlymai (kai projekto rezultatams pasiekti būtinas taikomųjų tyrimų pagrindu atliekamas remontas, restauravimas, rekonstrukcija ar statinių atkūrimas (atstatymas) (jei taikoma).

 

2.30. išdėstau 3 priedo 9 punkto lentelės 17 punktą taip:

17.

Projektavimo sąlygos (laikinas apsaugos reglamentas) ir (arba) pritaikymo turizmui projektiniai pasiūlymai, ir tvarkybos (remonto, restauravimo) projektas (kai projekto rezultatams pasiekti būtinas tik taikomųjų tyrimų pagrindu atliekamas remontas ar restauravimas) (jei taikoma).

 

2.31. papildau 3 priedą šiuo 91 punktu:

91. Informacija apie paraiškos rengėją

 

Paraišką parengė pats pareiškėjas

Paraišką parengė konsultacinė įmonė ar konsultantas

Jeigu paraišką parengė konsultacinė įmonė ar konsultantas, nurodykite:

Konsultacinės įmonės pavadinimas

 

Konsultanto vardas ir pavardė

 

Telefono numeris

 

El. pašto adresas

 

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys