LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, DALYVAUJANČIŲ SVEIKATINIMO VEIKLOJE, PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2010 m. kovo 18 d. Nr. V-200

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu (Žin., 1994, Nr. 63-1231; 1998, Nr. 112-3099) bei įgyvendindamas Nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, skatinimo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. V-318 (Žin., 2009, Nr. 50-2018):

1. Tvirtinu Nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, projektų finansavimo tvarkos aprašą.

2. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. gegužės 28 d. įsakymą Nr. V-423 „Dėl nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, projektų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 68-2778).

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                           RAIMONDAS ŠUKYS


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos

apsaugos ministro 2010 m. kovo 18 d.

įsakymu Nr. V-200

 

Nevyriausybinių organizacijų, DALYVAUJANČIŲ SVEIKATINIMO VEIKLOJE, PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, projektų finansavimo tvarkos aprašas (toliau vadinama – tvarkos aprašas) nustato:

1.1. reikalavimus, keliamus pareiškėjams – nevyriausybinėms organizacijoms, siekiančioms gauti projektams (toliau vadinama – projektai) vykdyti finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų, skirtų Nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, skatinimo programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. V-318 (Žin., 2009, Nr. 50-2018) (toliau – Skatinimo programa), priemonėms įgyvendinti;

1.2. finansuojamų projektų tikslus ir prioritetus;

1.3. reikalavimus pareiškėjams ir jų partneriams;

1.4. projektų finansavimo trukmę;

1.5. projektų finansavimo dydį;

1.6. tinkamas ir netinkamas finansuoti projektų išlaidas;

1.7. reikalavimus projektų paraiškoms;

1.8. projektų paraiškų pateikimo tvarką;

1.9. paraiškų vertinimo ir atrankos organizavimo bei valstybės biudžeto lėšų skyrimo tvarką;

1.10. projektų finansavimą;

1.11. projektų įgyvendinimo tikslinimą;

1.12. projektų įgyvendinimo kontrolę ir atskaitomybę;

1.13. projektų viešinimą;

1.14. skundų nagrinėjimą.

2. Sveikatos apsaugos ministerija (toliau vadinama – ministerija) šiame tvarkos apraše nustatyta tvarka:

2.1. skelbia konkursą projektams finansuoti iš valstybės biudžeto lėšų ir priima projektų paraiškas;

2.2. organizuoja ir atlieka šių projektų paraiškų vertinimą ir atranką;

2.3. finansuoja atrinktus projektus, kontroliuoja ir įvertina valstybės biudžeto lėšų panaudojimo tikslingumą.

 

II. VARTOJAMOS SĄVOKOS

 

3. Šiame apraše vartojamos sąvokos:

Pareiškėjas – nevyriausybinė organizacija (asociacija, labdaros ir paramos fondas, viešoji įstaiga, kurios steigėjas, dalininkas ar narys nėra valstybės ar savivaldybės institucija ar įstaiga), teikianti paraišką ministerijos Skatinimo programos lėšoms, skirtoms projektams finansuoti, gauti.

Paraiška – Sveikatos apsaugos ministerijai teikiamas dokumentas Skatinimo programos lėšoms, skirtoms projektams finansuoti, gauti.

Parama – ministerijos finansavimo lėšos, skirtos projektams finansuoti.

Partneris – paramos sutartyje nurodytas prie projekto įgyvendinimo prisidedantis juridinis asmuo.

Finansinė ataskaita nustatytos formos dokumentas, kuriuo paramos gavėjas pateikia ministerijai informaciją apie projektui įgyvendinti skirtų paramos gavėjo lėšų panaudojimą.

Paramos gavėjas – nevyriausybinė organizacija, gaunanti lėšų Skatinimo programos projektams įgyvendinti.

Paramos sutartis – ministerijos ir paramos gavėjo susitarimas dėl projektų, kuriems pritarė Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos sudaryta Nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, projektų vertinimo ir atrankos konkurso komisija.

 

III. PROJEKTŲ FINANSAVIMO TIKSLAS IR PRIORITETAI

 

4. Projektų finansavimo tikslas yra skatinti nevyriausybines organizacijas aktyviai dalyvauti formuojant bei įgyvendinant sveikatos politiką, skleidžiant informaciją apie sveiką gyvenseną, ligų profilaktiką ir kitas su sveikatinimu susijusias sritis.

5. Prioritetas teikiamas projektams, atitinkantiems šias nuostatas:

5.1. skatinantiems ir stiprinantiems nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, partnerystę ir bendradarbiavimą su kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis ir valstybinėmis institucijomis;

5.2. skatinantiems keitimąsi gera praktika ir patirtimi sveikatos srityje;

5.3. siekiantiems informuoti visuomenę apie sveiką gyvenseną, ligų profilaktikos priemones ir kitą su sveikatinimu susijusią veiklą.

6. Prioritetas teikiamas projektams, įgyvendinamiems šiose srityse:

6.1. vaikų ir jaunimo sveikatos išsaugojimas bei gerinimas;

6.2. psichikos sveikatos ir savižudybių bei smurto prevencija;

6.3. organų ir audinių donorystės skatinimas;

6.4. sveikas senėjimas.

 

IV. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR JŲ PARTNERIAMS

 

7. Paraiškas gali teikti Lietuvoje registruotos ir veikiančios nevyriausybinės organizacijos: asociacijos, labdaros ir paramos fondai, viešosios įstaigos, kurių steigėjai, dalininkai ar nariai nėra valstybės ar savivaldybės institucijos ar įstaigos.

8. Pareiškėjai gali teikti paraiškas individualiai arba kartu su partneriais.

9. Projekto partneriai turi tenkinti tuos pačius kriterijus kaip ir pareiškėjai, tačiau nebūtinai turi būti nevyriausybinės organizacijos.

10. Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:

10.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

10.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

10.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

10.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

10.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

10.6. turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

10.7. pareiškėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs už jos panaudojimą sutartyje numatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

 

V. PROJEKTO TRUKMĖ

 

11. Projektai įgyvendinami nuo ministerijos ir pareiškėjo sutarties pasirašymo dienos iki einamųjų metų gruodžio 1 d.

 

VI. PROJEKTŲ FINANSAVIMO DYDIS

 

12. Ministerijos skiriama suma projektui finansuoti negali viršyti 8 000 litų.

13. Ministerijos skiriama suma projektui finansuoti negali viršyti 90 proc. finansuoti tinkamų projekto išlaidų. Pareiškėjas ministerijos finansuotam projektui vykdyti turi turėti ne mažesnį kaip 10 proc. papildomą finansavimą iš projekto partnerių, kitų šaltinių, fondų, rėmėjų. Partneriai nebūtinai turi finansuoti projektą pinigais, bet gali prisidėti kitais būdais (pvz., suteikti patalpas).

 

VII. TINKAMOS IR NETINKAMOS IŠLAIDOS

 

14. Projekte gali būti numatytos visos išlaidos, kurios yra tiesiogiai susijusios su projekto įgyvendinimu, tačiau paramos lėšomis finansuojamos tik tinkamos kompensuoti išlaidos ir ne daugiau, nei numatytas paramos dydis. Tinkamos finansuoti išlaidos turi būti aiškiai išvardytos, o ne pateikiamos bendra suma.

15. Išlaidos laikomos tinkamomis, jeigu jos:

15.1. tiesiogiai susijusios su projekto veikla bei yra būtinos projektui įgyvendinti;

15.2. pagrįstos projekto eiga, trukme, darbo planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu;

15.3. realios ir planuojamos išleisti projekto įgyvendinimo metu iki einamųjų metų gruodžio 1 d.

16. Išlaidų dydis turi būti planuojamas atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas.

17. Išlaidų tinkamumas apibrėžiamas pagal išlaidų kategorijas – projektų vykdymo ir administravimo išlaidos.

18. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidų rūšys:

18.1. trumpalaikėms priemonėms, prekėms ir reikmenims įsigyti;

18.2. projekto dalyvių transporto išlaidoms (kurui, eksploatacijai, draudimui projekto laikotarpiu, transporto priemonių nuomai arba panaudai, mėnesiniams vietinio transporto bilietams);

18.3. leidybai (maketavimo, spausdinimo ir kt. leidybos darbams);

18.4. samdomų dėstytojų, konsultantų, lektorių, ekspertų ir kitų specialistų darbo apmokėjimui;

18.5. projekto dalyviams maitinti, apgyvendinti mokymų, seminarų, konferencijų, mokomųjų išvykų, kitų renginių metu;

18.6. ilgalaikio materialiojo turto (patalpų, technikos) nuomai.

19.Tinkamos finansuoti projekto administravimo išlaidų rūšys:

19.1. projekto vadovo, koordinatoriaus, finansininko, kitų tiesiogiai projekto veiklą administruojančių darbuotojų darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į garantinį fondą. Jei darbuotojas dalyvauja ne vien tik projekto veikloje, tai tinkamos projekto administravimo išlaidos gali būti tik užmokestis už tą laiką, kuris buvo skirtas projekto administracinėms veikloms atlikti;

19.2. kanceliarinėms prekėms, kitoms biuro prekėms, išskyrus išlaidas ilgalaikiam turtui;

19.3. projekto vykdytojų telekomunikacinėms (ryšių, interneto), pašto išlaidoms;

19.4. projekto vykdytojų transporto išlaidoms (kurui, eksploatacijai, draudimui projekto laikotarpiu, transporto priemonių nuomai arba panaudai, mėnesiniams vietinio transporto bilietams);

19.5. patalpų nuomos ir eksploatacijos išlaidoms (šildymui, elektros energijai, vandentiekiui ir kanalizacijai, kitai patalpų priežiūrai);

19.6. komandiruočių ir kelionių faktinėms išlaidoms (į projekto vykdymo vietą ir grįžimo atgal bilietams (išskyrus taksi), dirbančiųjų projekte dienpinigiams bei apgyvendinimo išlaidoms komandiruočių metu);

19.7. kitoms išlaidoms (ūkinėms išlaidoms, buhalterinėms, audito, teisinėms ir kompiuterių priežiūros paslaugoms (jeigu asociacijoje nedirba atitinkamos kvalifikacijos specialistas).

20. Projektui administruoti išlaidos planuojamos neviršijant 20 procentų projekto lėšų nuo ministerijos skirtų lėšų.

21. Netinkamos išlaidos:

21.1. nėra būtinos projekto veikloms įgyvendinti;

21.2 neužregistruotos projekto vykdytojo apskaitoje bei nepagrįstos pateisinančių arba išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų originalais;

21.3. projekto paraiškos rengimo išlaidos;

21.4. žemės ir nekilnojamojo turto pirkimo išlaidos;

21.5. įrangos pirkimo išlaidos;

21.6. transporto priemonių įsigijimo išlaidos;

21.7. už paimtas paskolas bankui mokamos palūkanos;

21.8. lizingas, išperkamoji nuoma;

21.9. baudos, finansinės nuobaudos ir bylų nagrinėjimo išlaidos, delspinigiai;

21.10. veiklos, vykdomos už nurodytų projekto teritorijos ribų, išlaidos;

21.11. išlaidos dovanoms, gėlėms;

21.12. individualių studijų ar mokymų kursų išlaidos;

21.13. pareiškėjui nuosavybės teise priklausančių patalpų nuomos išlaidos.

 

VIII. REIKALAVIMAI PARAIŠKOMS

 

22. Pareiškėjas pildo projekto paraiškos formą (1 priedas).

23. Programos paraišką sudaro:

23.1. užpildyta paraiškos forma (pasirašyta vadovo, patvirtinta pareiškėjo antspaudu);

23.2. priedai, pateikiami kartu su paraiška:

23.2.1. pareiškėjo registravimo pažymėjimo kopija, kurią turi pateikti tiek pareiškėjas, tiek projekto partneriai;

23.2.2. pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija, kurią turi pateikti tiek pareiškėjas, tiek projekto partneriai;

23.2.3. Valstybinės mokesčių inspekcijos pažyma, patvirtinanti, kad organizacija neturi įsiskolinimų valstybės biudžetui. Pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip prieš 2 mėnesius iki paraiškos pateikimo dienos. Šią pažymą turi pateikti ir pareiškėjas, ir partneriai;

23.2.4. pareiškėjo vadovo pasirašyta pažyma, kad pareiškėjas nėra likviduojamas, neturi neįvykdytų socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, paraiškoje ir jos prieduose nepateikė klaidinančios informacijos, nėra paskelbtas įsiteisėjęs teismo sprendimas dėl pareiškėjo kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos bendrijos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų pažeidimo;

23.2.5. darbuotojų ir ekspertų, kurie dalyvaus įgyvendinant projektą, gyvenimo aprašymai (CV);

23.2.6. garantiniai raštai dėl paramos iš kitų šaltinių ar turimų lėšų.

24. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba, išspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.

25. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka.

26. Pareiškėjas gali pateikti ne daugiau negu vieną paraišką.

 

IX. PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA

 

27. Pareiškėjai pateikia ministerijai parengtas projektų paraiškas finansuoti iki einamųjų metų balandžio 26 dienos 12 val. šia tvarka:

27.1. pareiškėjas pateikia vieną projekto paraiškos originalą, tituliniame lape pažymėtą įrašu „Originalas“ (užpildytą, pasirašytą ir antspauduotą paraiškos formą ir priedus) ir tris projekto paraiškos kopijas, tituliniame lape pažymėtas įrašu „Kopija“ (užpildytos paraiškos formos ir priedų). Priedų kopijos tvirtinamos įrašu „Tikra“, nurodant dokumento kopijos tikrumą liudijančio pareiškėjo įstaigos vadovo ar kito vadovo įgaliojimus turinčio darbuotojo pareigų pavadinimą, parašą, vardą ir pavardę, datą ir užantspauduojant pareiškėjo antspaudu;

27.2. kartu su projekto paraiška kompiuterinėje laikmenoje pateikiama elektroninė projekto paraiškos versija (pridedamų dokumentų elektroninę versiją pateikti nebūtina). Ant elektroninės laikmenos turi būti nurodytas pareiškėjo pavadinimas;

27.3. projekto paraiška turi būti pateikta paštu registruotu laišku, įteikta pašto kurjerio arba pareiškėjo ar jo įgalioto asmens;

27.4. ant voko turi būti užrašytas tikslus pareiškėjo pavadinimas, pareiškėjo adresas, žodžiai „Neatplėšti iki paraiškų atplėšimo procedūros“;

27.5. paraiška turi būti pateikta adresu: Sveikatos apsaugos ministerija, Ryšių su visuomene skyrius, Vilniaus g. 33, 01506 Vilnius, nuo 9.00 iki 16.00 val.;

27.6. kitais nei 27.3 punkte nurodytais būdais (pavyzdžiui, faksu ar elektroniniu paštu) gautos arba kitais adresais įteiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos.

28. Pašto spaude nurodyta data neturi būti vėlesnė nei einamųjų metų balandžio 26 d.

29. Visos programų paraiškos, gautos po šio tvarkos aprašo 27 punkte nustatytos datos, yra atmetamos. Pareiškėjui apie tai pranešama, išsiunčiant raštą paštu nedelsiant.

30. Informacija apie paraiškų pateikimą po vokų atplėšimo procedūros skelbiama ministerijos svetainėje adresu www.sam.lt.

31. Pareiškėjai gali pateikti klausimus dėl paraiškų pateikimo ir sąlygų bei paraiškos pildymo elektroninio pašto adresu rinalda.akelyte@sam.lt, telefonu (8 5) 266 1431 arba atvykę į Sveikatos apsaugos ministeriją, Ryšių su visuomene skyrių, 210 kab. Į el. paštu pateiktus klausimus bus atsakyta per 3 darbo dienas.

32. Pareiškėjai klausimus raštu gali pateikti likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki galutinio paraiškų priėmimo termino.

 

X. PARAIŠKŲ VERTINIMO IR ATRANKOS ORGANIZAVIMO BEI VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ SKYRIMO PROJEKTAMS TVARKA

 

33. Paraiškas vertina projektų vertinimo ir atrankos komisija, patvirtinta sveikatos apsaugos ministro įsakymu (toliau vadinama – komisija), pagal komisijos darbo reglamentą (2 priedas).

34. Paraiškų vertinimas organizuojamas dviem etapais pagal projektų paraiškų vertinimo tvarką ir kriterijus:

34.1. projektų paraiškų administracinės atitikties vertinimas:

34.1.1. pagal patvirtintą formą užpildoma projekto paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė (3 priedas), kurioje vertinama į klausimus atsakant „taip / ne“;

34.1.2. jeigu vertinama paraiška neatitinka bent vieno administracinės atitikties vertinimo kriterijaus, paraiška atmetama ir toliau nevertinama. Apie tai pareiškėjas informuojamas raštu, nurodant atmetimo priežastis;

34.1.3. projekto paraiška, atitinkanti visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, yra vertinama toliau;

34.2. projektų kokybės ir Skatinimo programos prioritetų atitikimo vertinimas:

34.2.1. kiekvienas projektas įvertinamas balais (aukščiausias galimas įvertinimas yra 100 balų);

34.2.2. vertinimas atliekamas pildant patvirtintos formos lentelę (4 priedas) ir projektui skiriant balus pagal nustatytus vertinimo kriterijus;

34.2.3. projektas, neatitinkantis prioritetų, toliau nevertinamas;

34.2.4. daugiausiai balų surinkusiems projektams skiriamų valstybės biudžeto lėšų dydį nustato projektų vertinimo komisija, atsižvelgdama į narių pastabas ir pasiūlymus.

35. Projektų vertinimo komisija parengia projektams finansuoti skirtų valstybės biudžeto lėšų paskirstymo sąmatą ir komisijos pirmininkas teikia ją tvirtinti sveikatos apsaugos ministrui.

 

XI. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS

 

36. Sveikatos apsaugos ministrui patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymo sąmatą, ministerija informuoja pareiškėjus dėl projektų finansavimo ir sutarčių sudarymo.

37. Projektą vykdanti organizacija, gavusi informaciją dėl skirto finansavimo, pateikia ministerijai patikslintą projektą pagal skirtas lėšas ir pateiktas pastabas bei rekomendacijas.

38. Ministerija ir pareiškėjas pasirašo projekto finansavimo sutartį, kurioje numatyti projekto vykdymo terminai, lėšos, atskaitomybės, atsakomybės, kontrolės, rezultatų viešinimo sąlygos.

39. Šalims pasirašius sutartį ir pareiškėjui pateikus avansinio mokėjimo prašymą (5 priedas), per 10 darbo dienų į pareiškėjo sąskaitą avansu pervedama iki 60 proc. skiriamos projektui finansuoti sumos. Likusi suma pervedama per 5 darbo dienas, gavus galutinio mokėjimo prašymą, projekto vykdytojo sąskaitą faktūrą visai projekto sumai, projekto įvykdymo ir lėšų panaudojimo ataskaitą (6 priedas).

 

XII. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO TIKSLINIMAS

 

40. Paramos gavėjas be ministerijos leidimo gali tikslinti projekto išlaidų sąmatą tuo atveju, jeigu nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis ir išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 10 procentų tikslinamos išlaidų rūšies dydžio (šis dydis netaikomas tinkamų finansuoti išlaidų sumažėjimo atveju).

41. Kitais atvejais paramos gavėjas turi teikti ministerijos kancleriui prašymą tikslinti projekto vykdymą ir sąmatą bei kartu pagrįsti ir pateikti palyginamąją tikslinamo projekto sąmatą.

42. Paramos gavėjas gali teikti prašymus tik dėl dar nepatirtų išlaidų tikslinimo, išskyrus tinkamų finansuoti išlaidų sumažėjimo atvejus.

43. Sveikatos apsaugos ministerijos kancleris, apsvarstęs pateiktą prašymą ir projekto įgyvendinimo eigą, priima sprendimą dėl projekto vykdymo tikslinimo.

44. Sveikatos apsaugos ministerijos kancleriui priėmus sprendimą dėl leidimo tikslinti projektą, nevyriausybinė organizacija apie tai informuojama raštu.

 

XIII. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO KONTROLĖ IR ATSKAITOMYBĖ

 

45. Projektą įgyvendinančios paramos gavėjo organizacijos vadovas atsako už projektui skirtų valstybės biudžeto lėšų tikslinį panaudojimą.

46. Paramos gavėjęs, gavęs avansiniu mokėjimu išmokėtas lėšas, pateikia sutarties nustatytos formos ataskaitą už avansiniu mokėjimu išmokėtų lėšų panaudojimą (6 priedas) ne vėliau kaip per 4 mėn. nuo avansinio mokėjimo dienos.

47. Paramos gavėjas teikia ministerijai metinę ataskaitą (7 priedas) apie projekto lėšų panaudojimą ir pasiektus rezultatus. Ataskaita turi būti pateikta praėjus ne daugiau kaip 14 kalendorinių dienų po projekto užbaigimo ir ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d. Ataskaitose turi būti išsamiai aprašyta, kaip buvo siekiama projekto tikslų, nurodytos įvykdytos veiklos, išlaidos, pasiekti rezultatai ir kilusios problemos. Ataskaitą reikia pateikti kartu su galutinio mokėjimo prašymu ir patirtas išlaidas patvirtinančiomis apskaitos dokumentų kopijomis.

48. Nustačius pažeidimus, ministerija gali ne ginčo tvarka nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 dienų raštu įspėjusi projektą vykdančią nevyriausybinę organizaciją, taip pat organizuoti projektui skirtų valstybės biudžeto lėšų tikslinio panaudojimo papildomą patikrinimą bei imtis kitų veiksmų teisės aktų nustatyta tvarka.

49. Paramos gavėjui nespėjus įgyvendinti projekto iki gruodžio 1 d., jam skirtos nepanaudotos lėšos nesumokamos, o jei lieka avansu išmokėtų ir nepanaudotų lėšų, jos turi būti grąžinamos ministerijai.

 

XIV. PROJEKTŲ VIEŠINIMAS

 

50. Projekto vykdytojas, iš ministerijos gaunantis finansavimą projektui, privalo viešinti, kad vykdomos projekto priemonės finansiškai remiamos iš valstybės biudžeto lėšų, ir viešai skelbti, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie ministerijos paramą ir projekto rezultatus.

 

XV. SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

51. Sveikatos apsaugos ministerijos sprendimas atmesti paraišką arba nesuteikti finansavimo yra galutinis ir gali būti keičiamas tik teismo sprendimu.

 

_________________


Nevyriausybinių organizacijų,

dalyvaujančių sveikatinimo veikloje,

projektų finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS FORMA

 

___________________________________________________________________________

(nevyriausybinės organizacijos pavadinimas)

 

1. Projekto aprašymas

1.1. pavadinimas;

1.2. projekto įgyvendinimo vieta (apskritis, savivaldybė, miesto teritorija, kaimo teritorija);

1.3. projekto įgyvendinimo trukmė;

1.4. bendra projekto suma;

1.5. prašoma suma:

 

 

Lt

 

Proc. visos projekto sumos

 

1.6. projekto santrauka – ne daugiau kaip 10 eilučių (nurodykite (a) projekto tikslą, (b) tikslines grupes ir (c) pagrindinę veiklą);

1.7. projekto pagrindimas (ne daugiau kaip vienas puslapis):

1.7.1. kokioms problemoms spręsti reikalingas projektas;

1.7.2. kokia yra statistinė (demografinė) su sprendžiama problema ir tiksline grupe susijusi situacija toje vietovėje, kurioje yra įgyvendinamas projektas; nurodykite statistinės informacijos šaltinį;

1.7.3. kaip pareiškėjas susijęs su sprendžiama problema ir kodėl būtent jis teikia paraišką;

1.8. projekto tikslas (turi būti konkretus, realus ir įgyvendinamas);

1.9. projekto uždaviniai (kokius uždavinius įgyvendinus bus pasiektas tikslas; uždaviniai turi būti konkretūs, išmatuojami, realūs, susiję su projekto veiklomis);

1.10. projekto tikslinės grupės (įvardyti tiesioginius ir netiesioginius naudos gavėjus, jų skaičių);

1.11. projekto įgyvendinimo eiga – pateikite kiekvienos veiklos pavadinimą ir išsamų aprašymą (ne daugiau kaip 1 puslapis); nuosekliai nurodykite, kokias veiklas planuojama įgyvendinti, kad būtų pasiekti projekto tikslai, kodėl pasirinkta kaip tik tokia veikla, kodėl toks sprendimas yra efektyviausias siekiant projekto tikslų, koks partnerio indėlis įgyvendinant veiklas (jei tinka); aprašytos veiklos turi sutapti su veiklų vykdymo grafiku ir būti glaudžiai susijusios su projekto sąmatose išvardytomis išlaidomis;

1.12. projekto veiklos planas (surašykite planuojamas atlikti veiklas, veiklų įgyvendinimo vietą, veiklų vykdytojus, planuojamą išlaidų dydį ir finansavimo šaltinį):

 

Eil. Nr.

Veiklos apibūdinimas

Įgyvendinimo vieta

Vykdytojas

Įgyvendinimo laikas

(ketvirčiais)

Planuojamų išlaidų dydis

(litais)

Finansavimo šaltinis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.13. Projekto vykdytojai

 

Vardas, pavardė

Vaidmuo projekte

Išsilavinimas

Patirtis panašių projektų srityje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Pateikiami projekto vykdytojų gyvenimo aprašymai.

 

2. Planuojami projekto rezultatai

3. Veiklos tęstinumas baigus projektą

4. Projekto biudžetas*

 

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis

Bendra suma su PVM

Pareiškėjo / partnerio indėlis (su PVM)

SAM prašoma suma (su PVM)

Išlaidų pagrindimas

I.

Administracinės išlaidos

1.

Atlyginimas projekto vadovui

 

 

 

 

2.

Atlyginimas buhalteriui

 

 

 

 

3.

Patalpų nuoma

 

 

 

 

4.

Kanceliarinės prekės

 

 

 

 

5.

Kitos (detalizuoti)

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

II.

Projekto vykdymo išlaidos

1.

Ekspertų / konsultantų paslaugų apmokėjimas

 

 

 

 

2.

Transporto išlaidos

 

 

 

 

3.

Įrangos nuoma

 

 

 

 

4.

Leidyba

 

 

 

 

5.

Kitos (detalizuoti)

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

Iš viso projekto išlaidų

 

 

 

 

 

* Turi būti nurodomas valandų / paslaugų vienetų skaičius, vieneto kaina.

 

5. Informacija apie pareiškėją

 

5.1. Tikslus organizacijos pavadinimas

 

5.2. Pavadinimo santrumpa (jei vartojama)

 

5.3. Juridinio asmens statusas, kodas, įregistravimo data

 

5.4. Organizacijos steigėjas

 

5.5. Buveinė

 

5.6. Susirašinėjimo adresas

 

5.7. Asmuo ryšiams

 

5.8. Telefonas

 

5.9. Faksas

 

5.10. Elektroninis paštas

 

5.11. Adresas internete

 

5.12. Banko pavadinimas, banko kodas, sąskaitos numeris

 

5.13. PVM mokėtojo kodas (jei taikytina)

 

5.14. Pasirašančio (-ių) sutartį asmens (-ų) vardas, pavardė

 

5.15. Pasirašančio (-ių) sutartį asmens (-ų) pareigos

 

 

5.16. Pareiškėjo apibūdinimas (ne daugiau kaip 1 puslapis):

5.16.1. pagrindinė organizacijos veikla;

5.16.2. gebėjimas valdyti ir vykdyti projektus;

5.16.3. darbo panašiuose projektuose patirtis

 

6. Projekte dalyvaujantys pareiškėjo partneriai:

 

 

I partneris

II partneris

Tikslus pavadinimas

 

 

Juridinio asmens statusas, kodas, įregistravimo data

 

 

Buveinė

 

 

Susirašinėjimo adresas

 

 

Asmuo ryšiams

 

 

Telefonas

 

 

Faksas

 

 

Elektroninis paštas

 

 

Darbuotojų skaičius (nuolatinių ir savanorių)

 

 

 

Pastaba. Šią lentelę galite plėsti, atsižvelgdami į partnerių skaičių.

 

7. Pareiškėjo deklaracija

 

Aš, žemiau pasirašęs (-iusi), patvirtinu, kad:

– visa pateikta informacija šioje paraiškoje ir jos prieduose yra teisinga;

– šis projektas bus įgyvendinamas taip, kaip nurodyta šioje paraiškoje ir jos prieduose, laikantis autoriaus teisių ir kitų teisės aktų reikalavimų.

Įsipareigoju informuoti Sveikatos apsaugos ministeriją apie bet kokius pasikeitimus vykdant projektą.

 

Vardas, pavardė

Parašas

Pareigos

Data ir vieta

Antspaudas

 

_________________


Nevyriausybinių organizacijų,

dalyvaujančių sveikatinimo veikloje,

projektų finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, DALYVAUJANČIŲ SVEIKATINIMO VEIKLOJE, PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KONKURSO EINAMAISIAIS METAIS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šis darbo reglamentas nustato nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, projektų (toliau – Projektai) atrankos konkurso einamaisiais metais komisijos (toliau – Komisija) veiklos organizavimo tvarką: Komisijos funkcijas, sudėtį ir darbo organizavimą, projektų vertinimo ir atrankos tvarką, Komisijos narių teises ir pareigas.

2. Komisiją sudaro ir jos sudėtį tvirtina Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras (toliau – Ministras).

3. Komisija savo veikloje vadovaujasi šiuo darbo reglamentu, Ministro įsakymais bei kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

4. Komisijos organizacinį ir techninį aptarnavimą vykdo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija (toliau – Ministerija).

 

II. KOMISIJOS FUNKCIJOS IR TEISĖS

 

5. Komisijos funkcijos yra šios:

5.1. priimti ir vertinti Projektus, pateiktus dalyvauti Ministerijos skelbiamame konkurse;

5.2. pateikti Komisijos sprendimą dėl Projektų finansavimo Ministrui tvirtinti;

5.3. organizuoti Projektų, laimėjusių konkursą, paskelbimą.

6. Komisija turi teisę:

6.1. iš Projektų teikėjų per Komisijos nustatytą terminą reikalauti papildomų dokumentų ar su Projektais susijusios informacijos, reikalingos Projektui įvertinti;

6.2. esant būtinybei, Projektams vertinti pasitelkti reikiamų sričių specialistus. Pastarieji pasirašo nešališkumo deklaracijas ir konfidencialumo pasižadėjimus.

 

III. KOMISIJOS SUDĖTIS IR VALDYMAS

 

7. Komisiją sudaro pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir kiti Komisijos nariai. Komisijos darbui vadovauja pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas.

8. Komisijos pirmininkas:

8.1. organizuoja Komisijos darbą;

8.2. sušaukia Komisijos posėdžius ir jiems pirmininkauja;

8.3. paskirsto Projektus Komisijos nariams vertinti;

8.4. balsuoja priimant Komisijos sprendimus;

8.5. pasirašo Komisijos posėdžių protokolus.

9. Komisijos nariai:

9.1. vykdo Komisijos pirmininko, jo nesant – pirmininko pavaduotojo pavedimus;

9.2. dalyvauja Komisijos posėdžiuose;

9.3. vertina Projektus, užpildydami Projekto kokybės ir Nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, skatinimo programos (toliau – Skatinimo programa) prioritetų atitikimo formą;

9.4. balsuoja priimant Komisijos sprendimus;

9.5. gali pateikti atskirą nuomonę (suformuluotą raštu), kuri pridedama prie Komisijos posėdžio protokolo;

9.6. pasirašo Komisijos posėdžių protokolus;

9.7. turi teisę prašyti Projekto teikėjų pateikti papildomą informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu.

10. Komisijos pirmininko pavaduotojas:

10.1. registruoja konkursui pateikiamus Projektus;

10.2. atlieka projektų paraiškos administracinės atitikties vertinimą;

10.3. paruošia Komisijos posėdžio dalomąją medžiagą;

10.4. suskaičiuoja Projektų individualaus vertinimo balų vidurkius;

10.5. rengia Komisijos posėdžio protokolus;

10.6. informuoja Komisijos narius apie posėdžio datą, laiką ir darbotvarkę;

10.7. informuoja Projektų teikėjus apie priimtą sprendimą dėl Projektų finansavimo;

10.8. tvarko kitus Komisijos raštvedybos klausimus.

 

IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

11. Komisijos veiklos forma yra posėdis.

12. Komisijos posėdžiai šaukiami pagal poreikį.

13. Komisijos sekretorius informuoja Komisijos narius apie Komisijos posėdį ir pateikia Komisijos posėdžio darbotvarkę ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki numatytos Komisijos posėdžio datos.

14. Komisijos nariai, negalintys dalyvauti Komisijos posėdyje, prieš 1 darbo dieną iki Komisijos posėdžio apie tai privalo pranešti Komisijos pirmininkui.

15. Komisijos nariai per pirmąjį Komisijos posėdį, prieš pradėdami Projektų vokų atplėšimo procedūrą, turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą.

16. Pirmajame Komisijos posėdyje vyksta Projektų vokų atplėšimo procedūra pagal šio darbo reglamento VI skyriaus nuostatas.

17. Komisijos posėdis laikomas įvykusiu, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių.

18. Komisijos posėdyje svarstomus klausimus pristato Komisijos pirmininkas, išklausoma Komisijos narių nuomonė.

19. Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu, paprastąja Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininkas, jam nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.

20. Komisijos sprendimai įforminami protokolais, kuriuos pasirašo Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas ir kiti Komisijos nariai. Komisijos posėdžio protokolas turi būti parengtas ir pasirašytas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas.

21. Komisijos posėdžiuose taip pat nagrinėjami Projektų teikėjų pareiškimai ir skundai Projektų vertinimo klausimais, priimami sprendimai dėl tolesnių veiksmų keliamiems klausimams spręsti.

 

V. KOMISIJOS NARIŲ PAREIGOS IR TEISĖS

 

22. Komisijos nariai privalo:

22.1. įvertinti Projektus užpildydami Projekto kokybės ir Skatinimo programos prioritetų atitikimo vertinimo formą;

22.2. užtikrinti informacijos, susijusios su jų veikla Komisijoje, konfidencialumą, kol Ministro įsakymu bus patvirtintas ir paskelbtas galutinis sprendimas dėl Projektų finansavimo;

22.3. pateikti atsakymus į Ministro pateiktas papildomas užduotis ir klausimus, susijusius su Projektais.

 

VI. PROJEKTŲ REGISTRAVIMAS IR VOKŲ ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA

 

23. Vokai su Projektais registruojami registracijos žurnale (nurodomas Projekto teikėjas, jo eilės numeris, gavimo data).

24. Vokai atplėšiami pirmojo Komisijos posėdžio metu, jeigu Komisijos posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių (kartu su Komisijos pirmininku ar Komisijos pirmininko pavaduotoju).

25. Komisija suskaičiuoja gautus Projektus, įsitikina, ar jiems suteikti registracijos numeriai, užfiksuotos gavimo datos, ar vokai neatplėšti. Vokai, gauti su pašto žyma, rodančia, kad Projektai išsiųsti po einamųjų metų balandžio 26 d., neatplėšiami.

26. Projektas toliau nėra svarstomas, jeigu nustatoma, kad jis neatitinka nustatytų reikalavimų, ir apie tai per 3 darbo dienas Projekto teikėjas informuojamas raštu.

 

VII. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

27. Paraiškų vertinimas organizuojamas dviem etapais pagal projektų paraiškų vertinimo tvarką ir kriterijus:

27.1. projektų paraiškų administracinės atitikties vertinimas;

27.2. projektų kokybės ir Skatinimo programos prioritetų atitikimo vertinimas.

28. Kiekvieną projektą įvertina ne mažiau kaip 3 komisijos nariai.

29. Individualių vertinimų suvestines Komisijos nariai pateikia Komisijos pirmininko pavaduotojui, kuris apskaičiuoja kiekvieno Projekto vertinimo balų vidurkį.

30. Jei skirtumas tarp didžiausio ir mažiausio Projekto įvertinimo yra daugiau kaip 30 balų, tą Projektą papildomai turi įvertinti dar vienas Komisijos narys. Jei papildomas kito Komisijos nario vertinimas skiriasi nuo kitų Komisijos narių vertinimų ne daugiau kaip 30 balų, skaičiuojamas visų Komisijos narių, vertinusių Projektą, vertinimų aritmetinis vidurkis. Jei papildomas kito Komisijos nario vertinimas skiriasi nuo bent vieno iš pirmųjų Komisijos narių vertinimų daugiau kaip 30 balų, skaičiuojamas trijų tarpusavyje mažiausiai besiskiriančių Komisijos narių vertinimų vidurkis.

31. Komisijos narių įvertinti Projektai, surinkę mažiau nei 70 balų, nefinansuojami.

32. Komisijos narių darbo rezultatas yra kiekvienam Projektui užpildyta ir pasirašyta Projekto kokybės ir Skatinimo programos prioritetų atitikimo vertinimo formoje, kurioje raštu pateikti vertinimo apibendrinimai, išvados ir siūlomas finansavimas bei Komisijos pirmininko pavaduotojo užpildyta ir pasirašyta vertinimų suvestinė.

 

_________________


Nevyriausybinių organizacijų,

dalyvaujančių sveikatinimo veikloje,

projektų finansavimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

___________________________________________________________________________

(nevyriausybinės organizacijos pavadinimas)

___________________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

Paraiškos administracinės atitikties vertinimas

 

Administracinės atitikties reikalavimai

Taip / Ne

Pastabos

Po patikslinimo – Taip / Ne

1. Paraiška atitinka nustatytą formą

 

 

 

2. Paraiškos forma užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba ir kartu su priedais tvarkingai susegta

 

 

 

3. Paraiška užpildyta visiškai

 

 

 

4. Pateiktas reikiamas paraiškos ir jos priedų egzempliorių skaičius (vienas paraiškos originalas ir trys kopijos)

 

 

 

5. Pateikta elektroninė paraiškos versija

 

 

 

6. Paraiška pasirašyta vadovo, patvirtinta pareiškėjo antspaudu

 

 

 

Komentarai, rekomendacijos, siūlymai, išvada

 

Paraišką vertino:

 

_____________________________                    ____________                  ________

Pareigos, vardas, pavardė                                     Parašas                             Data

 

_________________


Nevyriausybinių organizacijų,

dalyvaujančių sveikatinimo veikloje,

projektų finansavimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

___________________________________________________________________________

(nevyriausybinės organizacijos pavadinimas)

___________________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

Projekto kokybės ir Skatinimo programos prioritetų atitikimo vertinimas

 

Paraiškų kokybės ir programos prioritetų atitikimo vertinimo kriterijai

Vertinama balais (mažiausia – 0, daugiausia – 10)

*Kiek paraiška atitinka projektų finansavimo prioritetus?

 

Kiek paraiška atitinka projekto tikslinių grupių poreikius?

 

Kiek tinkamos ir praktiškos yra pasiūlytos veiklos?

 

Ar projekto siūloma paslauga arba projekto įgyvendinimo būdas yra novatoriškas?

 

Ar, pasibaigus projekto finansavimui, planuojama projektą tęsti?

 

Ar projekto paraiška išsami, aiški, ar joje pateikiami argumentai yra gerai pagrįsti?

 

Kiek aiškus, pagrįstas ir chronologiškas projekto veiklų įgyvendinimo planas?

 

Kiek aiškus ir detalus projekto biudžetas?

 

Kiek realios ir būtinos projektui įgyvendinti biudžete numatytos lėšos?

 

Kiek kompetentingi ir patyrę pareiškėjas ir projekto partneriai (jeigu tinka) toje srityje, kurioje vykdomas projektas?

 

Surinktų balų skaičius

 

* Paraiška, neatitinkanti projektų finansavimo prioritetų, toliau nevertinama.

 

Projekto privalumai.

Projekto trūkumai.

Projekto veiklos, išlaidų rūšys, kurių siūloma nefinansuoti.

Komentarai, rekomendacijos, siūlymai.

 

Eksperto išvada (projektą remti, neremti).

Projekto įvertinimas:

nuo 70 iki 100 balų – projektas remtinas;

nuo 50 iki 70 balų – projektas iš dalies remtinas ir (arba) taisytinas;

mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas.

 

__________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

________________            ______________

(parašas)                                  (data)

 

_________________


Nevyriausybinių organizacijų,

dalyvaujančių sveikatinimo veikloje,

projektų finansavimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

Mokėjimo prašymo gavimo data

200_-__-__

Mokėjimo prašymą užregistravęs darbuotojas

vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

___________________________________________

(organizacijos pavadinimas)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS

 

__________ Nr. _____

(data)

Prašomo mokėjimo tipas

£[] avanso mokėjimas

£[] galutinis

Projekto pavadinimas

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis

pradžia: 200_-__-__

pabaiga: 200_-__-__

Šiuo mokėjimo prašymu prašoma finansuoti suma

 

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo gautos paramos lėšos (avanso mokėjimas)

 

Organizacijos pavadinimas

 

Organizacijos rekvizitai:

Subjekto kodas

Adresas

Tel.

Faksas

Pašto indeksas

El. p. adresas

Organizacijos atsakingas asmuo

Vardas, pavardė

Pareigos

Tel.

Faksas

El. p. adresas

Projekto vyr. buhalteris (buhalteris)

Vardas, pavardė

Tel.                                     Mobilusis tel.

Faksas

El. p. adresas

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

Banko sąskaitos numeris

 

PVM mokėtojas

£[] taip      PVM kodas...................

£[] ne

 

Asmuo, atsakingas už

projekto įgyvendinimą

 

_________________                      ____________                        __________________

pareigos                                                 parašas                                    vardas, pavardė

 

Projekto vyriausiasis buhalteris

 

_________________                      ____________                        __________________

pareigos                                                 parašas                                    vardas, pavardė

_________________

 


 

Nevyriausybinių organizacijų,

dalyvaujančių sveikatinimo veikloje,

projektų finansavimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

___________________________________________

(organizacijos pavadinimas)

 

AVANSINIU MOKĖJIMU IŠMOKĖTŲ LĖŠŲ NAUDOJIMO ATASKAITA

už laikotarpį nuo 200..-..-.. iki 200..-..-..

 

__________

(data)

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis

pradžia: 200_-__-__

 

pabaiga: 200_-__-__

Projekto finansavimo sutarties sudarymo data, numeris

200 m. d.

Gauta finansavimo lėšų avansiniu mokėjimu

litų

Finansavimo lėšų avansiniu mokėjimu gavimo data

200 m. d.

Per laikotarpį iki ataskaitinio laikotarpio panaudota avansiniu mokėjimu išmokėtų finansavimo lėšų

litų

Liko nepanaudota avansiniu mokėjimu išmokėtų finansavimo lėšų

litų

Organizacijos rekvizitai:

Subjekto kodas

Adresas

Tel.

Faksas

Pašto indeksas

El. p. adresas

Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą

Vardas, pavardė

Pareigos

Tel.

Faksas

El. p. adresas

Projekto vyr. buhalteris (buhalteris)

Vardas, pavardė

Tel.                                     Mobilusis tel.

Faksas

El. p. adresas

 

Pridedama: išrašas iš banko sąskaitos už pirmųjų keturių mėnesių laikotarpį nuo avansiniu mokėjimu išmokėtų finansavimo lėšų gavimo dienos.

 

Asmuo, atsakingas už

projekto įgyvendinimą

_________________                      ____________                        __________________

pareigos                                                 parašas                                    vardas, pavardė

 

Projekto vyriausiasis buhalteris

_________________                      ____________                        __________________

pareigos                                                 parašas                                    vardas, pavardė

_________________

 

 

Nevyriausybinių organizacijų, dalyvaujančių sveikatinimo veikloje, projektų finansavimo tvarkos aprašo

7 priedas

 

 

(Organizacijos pavadinimas, registracijos kodas)

 

(Buveinės adresas, telefonas)

Projekto įvykdymo ir lėšų panaudojimo

ATASKAITA

 

 

 

(data)

 

Projekto pavadinimas

 

 

Eil. Nr.

Planas (sąmata, nurodyta sutartyje)

Faktinės išlaidos

išlaidų pavadinimas

suma, Lt

išlaidas įrodantis buhalterinės apskaitos dokumentas, jo data ir Nr.*

išlaidų pavadinimas

mokėjimo dokumento data ir Nr.

suma, Lt

gavėjas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

x

x

x

 

x

Lėšų, gautų iš Sveikatos apsaugos ministerijos, suma

 

x

x

x

x

x

Negautų lėšų suma

 

x

x

x

x

x

Grąžinta nepanaudotų lėšų

 

x

 

* Prie ataskaitos turi būti pridėtos išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos.

 

Rezultatų aprašymas (nurodoma, kas atlikta panaudojus gautas lėšas, ar įgyvendinti nustatyti tikslai ir užduotys, kaip įvykdyti veiklos vertinimo kriterijai (jeigu jie buvo nustatyti), pateikiama kita svarbi informacija; tais atvejais, kai nustatyti tikslai neįgyvendinti arba įgyvendinti ne visai, nurodomos priežastys)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Įstaigos vadovas

 

 

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Vyriausiasis finansininkas

 

 

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

______________________

 

PATVIRTINTA

 

 

 

(Sveikatos apsaugos ministerijos atsakingo vykdytojo pareigos, vardas, pavardė, parašas, data)

_________________