LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1 PRIORITETO „SOCIALINĖS IR EKONOMINĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA“ 1.5 PRIEMONĘ „DARBO RINKOS, ŠVIETIMO, PROFESINIO MOKYMO, MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ BEI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA (PAPILDANTI ESF REMIAMAS PRIEMONES)“ ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2007 m. lapkričio 13 d. Nr. ISAK-2198
Vilnius
Vadovaudamasi Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), 9.5 punktu bei Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402), 113-1 punktu,
tvirtinu Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ 1.5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti ESF remiamas priemones)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašą (pridedama).
ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRĖ ROMA ŽAKAITIENĖ
SUDERINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
2007-11-10 raštu Nr. ((4.73.5-04)-5K-0733595)-6K-0712724
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. lapkričio 13 d. įsakymu
Nr. ISAK-2198
PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1 PRIORITETO „SOCIALINĖS IR EKONOMINĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA“ 1.5 PRIEMONĘ „DARBO RINKOS, ŠVIETIMO, PROFESINIO MOKYMO, MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ BEI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA (PAPILDANTI ESF REMIAMAS PRIEMONES)“ ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ 1.5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti ESF remiamas priemones)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo pagal Švietimo ir mokslo ministerijos (toliau – Ministerija) administruojamą Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486) (toliau – BPD), 1 prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ 1.5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti ESF remiamas priemones)“ (toliau – 1.5 priemonė) įgyvendinamiems projektams (toliau – projektai) sąlygas ir procedūrą.
2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667) (toliau – Taisyklės).
II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS
4. Vadovaujantis Aprašu papildoma parama gali būti skiriama paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų padidėjimui (toliau – papildomos išlaidos) finansuoti, jeigu tenkinamos šios sąlygos:
4.1. papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu, ir jų buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu;
4.2. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių, sumažinti papildomų išlaidų sumą;
4.4. projekto vykdytojas, prašydamas papildomos paramos, atsižvelgė į projekto įgyvendinimo metu, įvykdžius viešuosius pirkimus, sutaupytas ir planuojamas sutaupyti lėšas;
4.5. skyrus papildomą paramą, projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos;
4.6. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir/ar galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;
4.7. projekto vykdytojas, kuriam gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, yra nustatytas reikalavimas prisidėti prie projekto įgyvendinimo nuosavu įnašu, prisideda tuo pačiu nuosavo įnašo procentiniu dydžiu ir prie papildomų išlaidų finansavimo;
4.8. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteiktos paramos informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia reikalavimai informavimo ir viešumo priemonėms, nustatyti Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 (Žin., 2004, Nr. 98-3650).
III. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROCEDŪRA
6. Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA) per 3 darbo dienas po švietimo ir mokslo ministro įsakymo, kuriuo tvirtinamas Aprašas (toliau – Įsakymas), įsigaliojimo dienos raštu informuoja visus projektų vykdytojus apie galimybę gauti papildomą paramą Apraše nurodytomis sąlygomis.
7. Projekto vykdytojas, norintis gauti papildomą paramą finansuoti papildomas išlaidas, užpildo ir pateikia CPVA prašymą skirti papildomą paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.5 priemonę finansuojamam projektui (toliau – Prašymas) (Prašymo forma pateikiama Aprašo 1 priede, taip pat skelbiama CPVA interneto svetainėje www.cpva.lt), kuriame išdėsto papildomų išlaidų atsiradimo priežastis ir pabrėžia jų būtinumą projekto tikslams ir uždaviniams pasiekti, pagrindžia, kad, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių, sumažinti papildomų išlaidų sumą, neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų, taip pat pagrindžia projekto atitiktį kitoms Aprašo 4 punkte nustatytoms papildomos paramos skyrimo sąlygoms ir pateikia tai įrodančius dokumentus bei kitą informaciją, kuri, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbi priimant sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo. Jei dokumentai, kurie turėtų būti teikiami kartu su Prašymu, jau buvo anksčiau teikti CPVA, pakartotinai jų pateikti nebūtina, tai nurodant Prašyme.
9. Prašymas turi būti užpildytas kompiuteriu, lietuvių kalba, laikantis Aprašo 1 priede nustatytos formos.
10. Prašymas kartu su pridedamais dokumentais turi būti pateiktas CPVA adresu: S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius, vienu iš trijų nurodytų būdų:
11. Prašymai gali būti teikiami nuo Įsakymo įsigaliojimo dienos iki:
12. Kitais nei Aprašo 10 punkte nurodytais būdais, adresu arba pasibaigus Aprašo 11 punkte nurodytam terminui pateikti Prašymai neregistruojami ir nenagrinėjami.
13. CPVA kiekvienam projekto vykdytojui, pateikusiam Prašymą, elektroniniu paštu arba faksu išsiunčia Prašymo gavimo patvirtinimą, kuriame nurodo Prašymo gavimo datą ir jo registravimo numerį.
14. Projektų vykdytojai raštu ir žodžiu gali teikti CPVA klausimus dėl papildomos paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, taip pat su Prašymo pildymu ir kitus su papildomos paramos skyrimu susijusius klausimus. CPVA privalo informuoti projektų vykdytojus šiais klausimais nuo Įsakymo įsigaliojimo dienos iki paskutinės Prašymų pateikimo dienos.
15. Prašymų nagrinėjimą ir vertinimą atlieka CPVA. CPVA, nagrinėdama Prašymą, pildo išvadą dėl prašymo skirti papildomą paramą projektui įgyvendinti (toliau – Išvada dėl prašymo) (Išvados dėl prašymo forma pateikiama Aprašo 2 priede) ir prašymų skirti papildomą paramą vertinimo rezultatų suvestinę (toliau – Suvestinė) (Suvestinės forma pateikiama Aprašo 3 priede).
16. Prašymai, pagal kuriuos papildomos paramos prašoma finansuoti papildomas išlaidas, atsiradusias įvykdžius viešuosius pirkimus (esant paskelbtam arba aiškiam viešojo pirkimo laimėtojui arba pasirašius viešojo pirkimo-pardavimo sutartį su rangovu, paslaugų teikėju ir (arba) prekių tiekėju pagal paskutinės Prašymų pateikimo dienos duomenis) (toliau – Prašymai papildomoms išlaidoms, atsiradusioms po įvykdytų pirkimų, finansuoti), nagrinėjami atskirai nuo kitų Prašymų. Likę prašymai nagrinėjami tik tuo atveju, jei pagal Prašymus papildomoms išlaidoms, atsiradusioms po įvykdytų pirkimų, finansuoti prašoma ir (arba) CPVA siūloma bendra papildomos paramos suma neviršija Galimos skirti pagal 1.5 priemonę papildomos paramos sumos.
17. Prašymų nagrinėjimo metu CPVA pirmiausia įvertina, ar tenkinamos Aprašo 4 punkte nustatytos papildomos paramos skyrimo sąlygos, t. y. ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą, ir nustato, kokio maksimalaus dydžio papildoma parama gali būti skiriama.
18. Jeigu Prašymas neatitinka bent vienos iš Aprašo 4 punkte įvardytų sąlygų, jis toliau nenagrinėjamas ir atmetamas. Jeigu dėl Prašyme pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti Prašymo, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomų duomenų, dokumentų, papildyti ar patikslinti Prašyme pateiktą informaciją. Jeigu projekto vykdytojas per nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos, Prašymas atmetamas ir toliau nebevertinamas. Prieš priimdama sprendimą atmesti Prašymą, CPVA turi išnagrinėti nustatytus neatitikimus ir papildomos informacijos, duomenų bei dokumentų nepateikimo aplinkybes ir įsitikinti, kad atmetimas yra pagrįstas. Apie priimtą sprendimą atmesti Prašymą CPVA raštu informuoja projekto vykdytoją per 5 darbo dienas, išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodo Prašymo atmetimo priežastis ir tokio sprendimo apskundimo tvarką.
19. Vertindama projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu CPVA gali atlikti patikrą vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas informuojamas išsiunčiant jam informacinį raštą, kuriame CPVA nurodo, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami CPVA darbuotojams.
20. Vertinimo metu nustačius, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją, CPVA atmeta prašymą.
21. Jeigu, CPVA nuomone, projekto vykdytojo prašomos papildomos paramos dydis yra nepagrįstas, CPVA siūlo skirti mažesnį papildomos paramos dydį. Jeigu dėl Prašyme pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti papildomos paramos dydžio pagrįstumo, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomų duomenų, dokumentų, papildyti ar patikslinti Prašyme pateiktą informaciją. Jeigu projekto vykdytojas per nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia prašomos papildomos paramos dydžio, CPVA siūlo skirti mažesnį papildomos paramos dydį. Tokiu atveju CPVA turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti projektą su siūlomu papildomos paramos dydžiu. Jeigu projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto su CPVA siūlomu papildomos paramos dydžiu, Prašymas atmetamas. Apie priimtą sprendimą atmesti Prašymą CPVA raštu informuoja projekto vykdytoją per 5 darbo dienas, išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodo Prašymo atmetimo priežastis ir tokio sprendimo apskundimo tvarką. Projekto vykdytojui sutikus įgyvendinti projektą su CPVA siūlomu papildomos paramos dydžiu, Prašymas vertinamas toliau.
23. Kitame Prašymų vertinimo etape projektams suteikiami balai pagal šiuos vertinimo kriterijus (toliau – Prioritetiniai vertinimo kriterijai):
23.1. įgyvendinant projektą pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai projekto išlaidų dalis nuo visų projekto biudžete nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų (pagal 2007 m. lapkričio 12 d. duomenis);
24. Prioritetiniams vertinimo kriterijams priskirti maksimalūs balai pateikiami Išvados dėl prašymo formos (Aprašo 2 priedo) 2.2.2 lentelėje.
25. Jeigu pagal pateiktus Prašymus prašoma ir (arba) CPVA siūloma papildomos paramos suma neviršija Galimos skirti pagal 1.5 priemonę papildomos paramos sumos, Prašymų vertinimas pagal Prioritetinius vertinimo kriterijus neatliekamas. Jeigu Galimos skirti pagal 1.5 priemonę papildomos paramos sumos neviršija tik pagal Prašymus papildomoms išlaidoms, atsiradusioms po įvykdytų pirkimų, finansuoti prašomos ir (arba) CPVA siūlomos papildomos paramos sumos, pagal Prioritetinius vertinimo kriterijus vertinami tik Prašymai, pagal kuriuos papildomos paramos prašoma dar neįvykdžius viešųjų pirkimų.
26. CPVA Išvadas dėl prašymų, Suvestinę bei Prašymų ir prie jų pridėtų dokumentų kopijas teikia Ministerijai per 15 darbo dienų nuo paskutinės Prašymų pateikimo dienos.
27. Jeigu Prašymai nėra vertinami pagal Prioritetinius vertinimo kriterijus, Išvados dėl prašymų kartu su Prašymų ir prie jų pridėtų dokumentų kopijomis gali būti teikiamos Ministerijai dalimis. Tokiu atveju CPVA, teikdama pirmą Išvadą dėl prašymo, Ministerijai taip pat pateikia visų gautų Prašymų Suvestinę.
28. Jeigu Prašymai vertinami pagal Prioritetinius vertinimo kriterijus, Suvestinėje jie išdėstomi vertinimo metu surinktų balų skaičiaus mažėjimo tvarka pirmiausia nurodant Prašymus papildomoms išlaidoms, atsiradusioms po įvykdytų pirkimų, finansuoti.
29. Ministerija per 10 darbo dienų nuo Išvados dėl prašymo ir kartu su ja teikiamų dokumentų gavimo dienos išnagrinėja CPVA pateiktą Išvadą dėl prašymo, kitus pateiktus dokumentus ir informaciją ir priima vieną iš šių sprendimų:
30. Ministerijos sprendimas skirti projektui papildomą paramą arba atmesti projekto vykdytojo Prašymą tvirtinamas švietimo ir mokslo ministro įsakymu arba jo įgalioto asmens potvarkiu. Skiriant papildomą paramą siekiama išlaikyti 1.5 priemonei taikomą Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.
31. Apie priimtą sprendimą skirti projektui papildomą paramą arba atmesti projekto vykdytojo Prašymą Ministerija informuoja Finansų ministeriją ir CPVA per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
32. CPVA apie Ministerijos sprendimą skirti projektui papildomą paramą arba atmesti projekto vykdytojo Prašymą informuoja projekto vykdytoją per 5 darbo dienas nuo sprendimo gavimo dienos. CPVA, gavusi Ministerijos sprendimą skirti projektui papildomą paramą, vadovaudamasi Taisyklių 205.6 punktu, pradeda paramos sutarties pakeitimo procedūrą.
IV. SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
34. Projektų vykdytojai turi teisę apskųsti CPVA ir Ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su papildomos paramos skyrimu projektams.
35. CPVA veiksmus arba neveikimą, susijusius su Prašymo vertinimu, projekto vykdytojas gali apskųsti Ministerijai raštu per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo teisę sužinoti apie tokius CPVA veiksmus. Ministerija, gavusi projekto vykdytojo skundą, per 10 darbo dienų nuo skundo įregistravimo dienos privalo išnagrinėti skunde pateiktus argumentus ir priimti sprendimą dėl jų pagrįstumo. Ministerija gali nuspręsti pratęsti šį terminą, jei skundui nagrinėti reikia gauti papildomos informacijos. Nusprendusi, kad skundas nepagrįstas, Ministerija per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo apie šį sprendimą informuoja projekto vykdytoją ir CPVA. Jei Ministerija nusprendžia, kad skundas yra pagrįstas, ji paveda CPVA imtis Ministerijos siūlomų veiksmų, nustato veiksmų atlikimo terminus ir informuoja apie tai projekto vykdytoją per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
37. Visos sąlygos, susijusios su projektų, kuriems skiriama papildoma parama, įgyvendinimu, yra nustatytos gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateiktos projektų paraiškos, ir paramos sutartyse.
Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ 1.5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti ESF remiamas priemones)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo
1 priedas
(Prašymo skirti papildomą paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.5 priemonę finansuojamam projektui forma)
(Įgyvendinančiosios institucijos paraiškos gavimo registracijos žyma)
PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ PARAMĄ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.5 PRIEMONĘ FINANSUOJAMAM PROJEKTUI
______________________________
(sudarymo vieta ir data)
1. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomos paramos:
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Paramos sutarties Nr. |
BPD2004-ERPF-1.5.0-________________ |
Papildomų išlaidų suma, Lt |
(nurodomas visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos padidėjimas) |
Prašoma papildomos paramos suma, Lt |
(nurodomas prašomos papildomos paramos dydis įvertinus kitus finansavimo šaltinius) |
2. Papildomos paramos poreikio pagrindimas ir atitiktis papildomos paramos skyrimo sąlygoms:
|
2.1. Papildomų išlaidų atsiradimo priežastys (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas sąlygojo jų vertės padidėjimą) ir jų būtinumas projekto tikslams ir uždaviniams pasiekti.
|
2.2. Ar buvo / galėjo būti įvertintas papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu?
|
2.3. Kokių buvo imtasi priemonių (derybos, techninio projekto keitimas, projekto pasiekimų ir rezultatų rodiklių sumažinimas, kitos priemonės) siekiant sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių? Jeigu priemonių nebuvo imtasi, pagrindžiama kodėl.
|
2.4. Projekto vykdytojo galimybės papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų, siekiant sumažinti prašomos papildomos paramos sumą. Ar numatomas projekto įgyvendinimo metu, įvykdžius viešuosius pirkimus, sutaupytų ir planuojamų sutaupyti lėšų perskirstymas papildomoms išlaidoms finansuoti?
|
2.5. Ar papildomos išlaidos, kurioms prašoma papildomos paramos, bus patirtos iki išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio, nustatyto paramos sutartyje, pabaigos? Jei numatomas poreikis pratęsti išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpį, prašome nurodyti priežastis ir trukmę.
|
2.6. Ar dėl projekto vertės padidėjimo reikės įgyvendinti papildomas suteiktos paramos informavimo ir viešumo priemones pagal Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 (Žin., 2004, Nr. 98-3650), nustatytus reikalavimus ir kaip šie reikalavimai bus vykdomi? |
3. Ar papildomos išlaidos, kurioms yra prašoma papildomos paramos, atsirado įvykdžius viešųjų pirkimų procedūras (vertinama pagal paskutinės Prašymų pateikimo dienos duomenis):
Ar papildomos išlaidos, kurioms yra prašoma papildomos paramos, atsirado įvykdžius viešųjų pirkimų procedūras (vertinama pagal paskutinės Prašymų pateikimo dienos duomenis) |
£ taip £ ne |
4. Pridedami dokumentai
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Pažymėti |
Puslapių skaičius |
1 |
|
£ |
|
2 |
|
£ |
|
3 |
|
£ |
|
n |
|
£ |
|
(Pastaba. Jei pagrindžiantis dokumentas buvo anksčiau teiktas CPVA, pakartotinai jo pateikti nebūtina. Prašome jį įvardyti ir nurodyti, kada buvo pateiktas. Pridedami pagrindžiantys dokumentai apima: a) informaciją apie įvykdytą viešąjį pirkimą, t. y. pirkimo sutarties kopija; laimėtojo pasiūlymo kopija; Viešųjų pirkimų komisijai teiktų ataskaitų kopijos dėl įvykdytų pirkimo procedūrų; b) susirašinėjimo su steigėjais ar kt. institucijomis kopijas dėl papildomų lėšų skyrimo; c), tais atvejais, kai viešasis pirkimas neįvykęs, numatomo pirkimo skaičiuojamąsias kainas ir kt.)
_____________________ _____________ ___________________
Projekto vykdytojo parašas vardas, pavardė
atstovo pareigos
Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ 1.5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti ESF remiamas priemones)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo
2 priedas
(Išvados dėl prašymo skirti papildomą paramą projektui įgyvendinti forma)
___________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
IŠVADA DĖL PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ PARAMĄ PROJEKTUI
NR. ___________________ ĮGYVENDINTI
__________________ Nr. _______
(sudarymo data)
____________________
(sudarymo vieta)
1. Duomenys apie projektą
Projekto Nr. |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto vykdytojo prašoma papildomos paramos suma, Lt |
|
Įgyvendinančiosios institucijos siūloma skirti papildomos paramos suma, Lt |
|
Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė mėn. |
|
Papildomos paramos projektui poreikio pagrindimas |
įvertinama projekto įgyvendinimo situacija ir pateikiamos papildomos paramos poreikio atsiradimo priežastys |
2. Prašymo vertinimas
2.1. Prašymo atitikimo papildomos paramos skyrimo sąlygoms įvertinimas
Nr. |
Klausimas |
Taip |
Ne |
Pastabos/paaiškinimai |
1 |
Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir/ar galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos? |
|
|
|
2 |
Ar papildomos paramos prašoma finansuoti paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų padidėjimui, susidariusiam dėl objektyvių priežasčių, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu? |
|
|
|
3 |
Ar projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą (derybos, techninio projekto keitimas, projekto pasiekimų ir rezultatų rodiklių sumažinimas ir kitos priemonės), nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių? |
|
|
|
4 |
Ar projekto vykdytojas neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų? |
|
|
|
5 |
Ar prašant papildomos paramos atsižvelgta į projekto įgyvendinimo metu, įvykdžius viešuosius pirkimus, sutaupytas ir planuojamas sutaupyti lėšas? |
|
|
|
6 |
Ar skyrus papildomą paramą projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nustatyto reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos? |
|
|
|
7 |
Ar projekto vykdytojas, kuriam gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, yra nustatytas reikalavimas prisidėti prie projekto įgyvendinimo nuosavu įnašu, prisideda tuo pačiu nuosavo įnašo procentiniu dydžiu ir prie papildomų išlaidų finansavimo? |
|
|
|
8 |
Ar projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteiktos paramos informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia reikalavimai informavimo ir viešumo priemonėms, nustatyti Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 (Žin., 2004, Nr. 98-3650)? |
|
|
|
2.2. Prašymo prioritetiškumo nustatymas
2.2.1. Ar papildomos išlaidos, kurioms yra prašoma papildomos paramos, atsirado įvykdžius viešųjų pirkimų procedūras (vertinama pagal paskutinės Prašymų pateikimo dienos duomenis):
Ar papildomos išlaidos, kurioms yra prašoma papildomos paramos, atsirado įvykdžius viešųjų pirkimų procedūras (vertinama pagal paskutinės Prašymų pateikimo dienos duomenis) |
£ taip £ ne |
2.2.2. Prašymo vertinimas pagal prioritetinius vertinimo kriterijus
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus balų sk. |
Balai |
Pastabos |
1 |
Įgyvendinant projektą pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalis nuo visų projekto biudžete nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų (pagal 2007 m. lapkričio 12 d. duomenis) |
60 |
Suteikiamų balų skaičiavimo metodika: pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai projekto išlaidų suma/bendra paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma´60 |
|
2 |
Papildomos paramos dydis, palyginti su bendra projekto biudžete nustatyta tinkamų finansuoti išlaidų suma (pagal 2007 m. lapkričio 12 d. duomenis) |
40 |
Suteikiamų balų skaičiavimo metodika: (1-(papildomos paramos dydis/bendra paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma))´40,jeigu papildomos paramos dydžio ir bendros paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos santykis neviršija 1. Jeigu papildomos paramos dydžio ir bendros paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos santykis viršija 1, skiriama 0 balų. |
|
3. Projekto biudžetas
3.1. Projekto išlaidos, kurioms finansuoti prašoma (siūloma skirti) papildomos paramos
Eil. Nr. |
Išlaidų kategorija |
Pagal paramos sutartį, Lt |
Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, nurodyta projekto vykdytojo, Lt |
Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, nustatyta įgyvendinančiosios institucijos, Lt |
Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis, Lt |
Išvados |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
3.2. Projekto išlaidų finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio pavadinimas |
Pagal paramos sutartį |
Papildomų išlaidų finansavimo šaltiniai |
Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis |
|||
|
suma, Lt |
dalis nuo bendros projekto vertės,% |
suma, Lt |
dalis nuo papildomų išlaidų vertės % |
suma, Lt |
dalis nuo bendros projekto vertės, % |
1. Paramos lėšos |
|
|
|
|
|
|
2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos |
|
|
|
|
|
|
2.1. Nacionalinės lėšos |
|
|
|
|
|
|
2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
|
|
|
|
|
|
2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos |
|
|
|
|
|
|
2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai |
|
|
|
|
|
|
2.2. Privačios projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos |
|
|
|
|
|
|
3. Europos investicijų banko paskola |
|
|
|
|
|
|
4. Projekto pajamos, numatomos gauti iš pardavimų, nuomos, paslaugų, mokesčių ir kitais būdais |
|
|
|
|
|
|
5. Iš viso |
|
100 |
|
100 |
|
100 |
4. Įgyvendinančiosios institucijos išvados ir rekomendacija dėl papildomos paramos skyrimo
<Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas> patikrino projekto vykdytojo pateiktus dokumentus ir patvirtina, kad projekto vykdytojo prašymas skirti papildomą paramą projektui įgyvendinti yra pagristas/nepagrįstas, ir siūlo tarpinei institucijai skirti iki _________ Lt/neskirti papildomos paramos projektui įgyvendinti |
_____________________________ ___________ __________________
(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo (parašas) (vardas, pavardė)
arba jo įgalioto asmens pareigos)
Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ 1.5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti ESF remiamas priemones)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo
3 priedas
(Prašymų skirti papildomą paramą vertinimo rezultatų suvestinės forma)
_____________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PRAŠYMŲ SKIRTI PAPILDOMĄ PARAMĄ VERTINIMO REZULTATŲ
SUVESTINĖ
____________________ Nr. __________
(sudarymo data)
_________________________
(sudarymo vieta)
1. Bendra informacija
Prašymų teikimo laikotarpis |
Nuo |
iki |
Galimos skirti pagal BPD 1.5 priemonę papildomos paramos suma |
|
|
Pagal pateiktus prašymus prašoma skirti papildomos paramos suma |
|
|
Pagal pateiktus prašymus siūloma skirti papildomos paramos suma |
|
2. Prašymų vertinimo suvestinė
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Vertinimas, balais* |
Tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt |
Projektui skirta paramos suma, Lt |
Projekto vykdytojo prašomos papildomos paramos suma, Lt |
Vertinimo metu nustatytas maksimalus papildomos paramos dydis, Lt |
Pirkimai įvykdyti/ neįvykdyti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
* – Prašymai nurodomi skirtų balų mažėjimo tvarka, pirmiausia nurodant Prašymus papildomoms išlaidoms, atsiradusioms po įvykdytų pirkimų, finansuoti (jei taikoma).
3. Prašymų, kurie buvo atmesti įgyvendinančiosios institucijos, suvestinė
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Prašymų atmetimo motyvai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
|
___________________________________________________________ ________________ _______________________
(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)