CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL TINKAMUMO SKRAIDYTI TĘSTINUMO VADYBOS UŽDUOČIŲ SUBRANGOS SUTARČIŲ TVIRTINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2006 m. rugsėjo 21 d. Nr. 4R-191
Vilnius
Vadovaudamasis 2003 m. lapkričio 20 d. Europos Komisijos reglamento Nr. 2042/2003 „Dėl orlaivių nepertraukiamojo tinkamumo skraidyti ir aviacijos produktų, dalių bei prietaisų tinkamumo naudoti ir šias užduotis atliekančių organizacijų bei darbuotojų patvirtinimo“ I priedo B dalies M. B.102 punktu,
tvirtinu Tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos užduočių subrangos sutarčių tvirtinimo taisykles (pridedama).
PATVIRTINTA
Civilinės aviacijos administracijos
direktoriaus 2006 m. rugsėjo 21 d.
įsakymu Nr. 4R-191
TINKAMUMO SKRAIDYTI TĘSTINUMO VADYBOS UŽDUOČIŲ SUBRANGOS SUTARČIŲ TVIRTINIMO TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos užduočių subrangos sutarčių tvirtinimo taisyklės (toliau – taisyklės) parengtos pagal 2003 m. lapkričio 20 d. Europos komisijos reglamento Nr. 2042/2003 „Dėl orlaivių nepertraukiamojo tinkamumo skraidyti ir aviacijos produktų, dalių bei prietaisų tinkamumo naudoti ir šias užduotis atliekančių organizacijų bei darbuotojų patvirtinimo“ I priedą (toliau – M dalis).
2. Šios taisyklės nustato tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos užduočių subrangos sutarčių (toliau – TSTVU subrangos sutarčių) tikrinimo, tvirtinimo bei keitimo tvarką.
3. TSTVU subrangos sutartis tikrina ir tvirtina įgaliotasis Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) darbuotojas. Vežėjas, norėdamas gauti TSTVU subrangos sutarties patvirtinimą, privalo pateikti CAA prašymą dėl TSTVU subrangos sutarties patvirtinimo bei pridėti dvi TSTVU subrangos sutarties kopijas.
4. Siekdamas užtikrinti aktyvią subrangovų standartų kontrolę, vežėjas turi paskirti asmenį ar asmenų grupę, kurie būtų tinkamai parengti pagal M dalies G poskyrio reikalavimus. Toks asmuo ar asmenų grupė atsako už reikiamų techninės priežiūros darbų nustatymą, darbų atlikimo laiką, darbų vykdytojų paskyrimą ir darbų atlikimo standartus.
5. Vežėjas turi atlikti prieškontraktinį subrangovo auditą, kad įsitikintų subrangovo atitiktimi M dalies G poskyrio reikalavimams ir subrangovo gebėjimu atlikti reikiamas užduotis.
6. Vežėjas turi įsitikinti, kad subrangovas turi pakankamai kvalifikuoto personalo, su reikiamu išsilavinimu ir kompetentingumu atlikti subrangos sutartyje numatytus darbus. Įvertindamas personalo atitikimą, vežėjas turi atsižvelgti į konkrečias subrangos sutarties užduotis pagal subrangovo turimus įsipareigojimus.
7. Tam, kad subrangovas būtų tinkamai patvirtintas atlikti tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos užduotis, vežėjas turi turėti atitinkamas subrangovo kontrolės procedūras. Tokios procedūros turi būti aprašytos vežėjo Tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos vadove (toliau – TSTVV).
8. Visos subrangos užduotys turi būti išvardytos sutartyje tarp vežėjo ir subrangovo. Sutartyje taip pat turi būti nurodyta, kad tam tikromis aplinkybėmis, kurios turi įtakos atliekant sutartyje nurodytas atitinkamas užduotis, subrangovas turi teikti apie tai informaciją vežėjui. Pastarasis yra atsakingas už informacijos teikimą CAA.
9. Organizacija, atliekanti tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos užduotis civilinės aviacijos vežėjui, turėtų naudoti procedūras, aprašytas tokiu būdu, kad organizacija įvykdytų savo įsipareigojimus, nurodytus subrangos sutartyje. Tokios procedūros gali būti sukurtos arba subrangovo, arba vežėjo.
10. Kai subrangovas pats parengia savo procedūras, jos turi atitikti vežėjo TSTVV aprašytąsias. Šios procedūros turi būti priimtinos CAA, kaip vežėjo išplėstinės procedūros su atitinkamomis nuorodomis į vežėjo TSTVV. Vežėjas turi saugoti vieną galiojančią subrangovo atitinkamų procedūrų kopiją ir prireikus šis dokumentas turi būti prieinamas CAA. Jei iškyla prieštaravimas tarp subrangovo ir vežėjo procedūrų, vežėjo TSTVV nurodytos procedūros turi viršesnę galią.
11. Subrangos sutartyje taip pat turi būti nurodyta, kad subrangovo procedūros gali būti keičiamos tik vežėjui sutikus. Vežėjas privalo įsitikinti, kad subrangovo procedūrų pasikeitimai atitinka TSTVV ir M dalies G poskyrio reikalavimus. Vežėjas turi paskirti asmenį, kuris būtų atsakingas už subrangovo procedūrų stebėjimą ir jų pakeitimų kontrolę. Tokios kontrolės procedūros turi būti detaliai aprašytos TSTVV
12. Nepriklausomai nuo TSTVU apimties pagal subrangos sutartį vežėjo tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos personalas turi turėti galimybę prieiti prie visų reikiamų duomenų, kad galėtų tinkamai vykdyti savo įsipareigojimus.
13. Vežėjas turi įsitikinti, kad subrangovas turi pakankamai techninės kompetencijos ir resursų atlikti visus subrangos sutartyje numatytus darbus pagal atitinkamas procedūras. Priešingu atveju gali būti sustabdytas vežėjo tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos sistemos patvirtinimas.
15. Subrangos sutartyje turi būti numatyta, kad visi CAA atliktos peržiūros metu rasti trūkumai bus ištaisyti CAA priimtinu būdu.
16. Sudaryta TSTVU subrangos sutartis privalo atitikti M dalies reikalavimus ir joje turi būti šie punktai priklausomai nuo planuojamos subrangos užduočių apimties:
16.1. darbų apimtys. Šiame skyriuje turi būti nurodyti orlaivių tipai, jų registracijos ženklai, variklių tipai ir / arba komponentai, kurių vadybai sudaroma TSTVU subrangos sutartis;
16.2. techninės priežiūros programos sudarymas ir papildymas. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad vežėjas gali sudaryti techninės priežiūros programos projekto parengimo ir vėlesnių pakeitimų subrangos sutartį. Tačiau vežėjas išlieka atsakingas už šio projekto atitiktį vežėjo poreikiams ir už CAA patvirtinimo gavimą. Taip pat sutartyje turi būti nurodyta, kad visi būtini duomenys pirminiam techninės priežiūros programos arba jos pakeitimų patvirtinimui turi būti prieinami vežėjui ir / arba CAA, jai pareikalavus;
16.3. techninės priežiūros programos efektyvumas ir patikimumas. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad vežėjas turi turėti veikiančią priežiūros programos įvertinimo ir kontrolės sistemą, pagrįstą techninės priežiūros ir orlaivių naudojimo patirtimi. Subrangovas gali rinkti būtinuosius duomenis ir atlikti pradinį techninės priežiūros programos efektyvumo ir patikimumo vertinimą. Subrangovas naudodamasis patikimumo programa gali įvertinti techninės priežiūros programą pagal aprašytas procedūras. Šiuo atveju turi būti pateikta nuoroda į vežėjo techninės priežiūros ir patikimumo programas. Taip pat turėtų būti aprašytos vežėjo ir subrangovo personalo patikimumo susitikimų procedūros. Teikiant patikimumo duomenis subrangovas yra ribojamas dėl darbo su pirminiais duomenimis / dokumentais, kuriuos pateikia vežėjas arba su vežėju sutartį sudariusi techninės priežiūros organizacija. Jungti patikimumo duomenis leidžiama tik sutikus CAA;
16.4. leidžiami techninės priežiūros programos nukrypimai. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad subrangovas gali parengti planuojamų techninės priežiūros darbų nukrypimų pagrindimą. Siūlomi nukrypimai turi būti priimtini vežėjui. Priėmimo priemonės turi būti aprašytos atitinkamose procedūrose. Kai nukrypstama nuo techninės priežiūros programoje išdėstytų apribojimų, vežėjas privalo gauti CAA patvirtinimą;
16.5. planinė techninė priežiūra. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad, jei subrangovas planuoja ir nustato techninės priežiūros darbus ar inspektavimus pagal patvirtintą techninės priežiūros programą, būtina užtikrinti atitinkamą ryšį su vežėju, įskaitant grįžtamąjį ryšį. Planavimo kontrolė ir dokumentai turi būti aprašyti atitinkamose procedūrose. Šiose procedūrose turi būti nustatytas kiekvieno patikros tipo vežėjo dalyvavimo lygis. Retkarčiais vežėjas gali įvertinti ir suderinti darbo specifikacijas planuojamiems bazinės techninės priežiūros darbams. Subrangovas gali kontroliuoti orlaivių linijinės techninės priežiūros darbų vykdymą prižiūrimas vežėjo, kad būtų laiku atlikti būtinieji techninės priežiūros darbai. Ši kontrolė turi apimti mažiausiai tokius darbus:
16.6. kokybės stebėjimas. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad vežėjo kokybės sistema privalo stebėti subrangovo TSTVU atlikimo atitiktį subrangos sutarčiai ir M dalies G poskyrio reikalavimams. Sutartyje turi būti numatyta galimybė vežėjui atlikti subrangovo kokybės priežiūrą (įskaitant auditus). Šios kokybės priežiūros tikslas – ištirti ir įvertinti subrangovo veiklos efektyvumą ir užtikrinti subrangos sutarties atitiktį M dalies G poskyrio reikalavimams. CAA savo nuožiūra gali peržiūrėti aukščiau minimų kokybės auditų ataskaitas;
16.7. kompetentingos institucijos priėjimas. Šiame sutarties skyriuje turi būti nurodyta, kad subrangovas privalo užtikrinti, jog CAA visada galės prieiti prie reikiamų dokumentų ir patekti į subrangovo patalpas;
16.8. techninės priežiūros duomenys. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kokie techninės priežiūros duomenys pagal šią sutartį yra naudojami, kas yra atsakingas už techninės priežiūros duomenų teikimą ir kompetentinga institucija, atsakanti už šių duomenų patvirtinimą. Vežėjas turi užtikrinti, kad techninės priežiūros duomenys ir jų pakeitimai bus laisvai prieinami vežėjo tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos personalui ir subrangovo personalui, turinčiam leidimą prieiti prie šių duomenų. Vežėjas turi sudaryti tinkamas sąlygas, garantuosiančias, kad skubūs duomenys yra perduodami subrangovui laiku. Į techninės priežiūros duomenis gali įeiti:
16.9. tinkamumo skraidyti direktyvos. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad subrangovas gali atlikti tinkamumo skraidyti direktyvų įvertinimą, planavimą ir numatyti tolesnius veiksmus. Patvirtinta pagal 145 dalį techninės priežiūros organizacija turi įgyvendinti direktyvas. Vežėjas atsako, kad tinkamumo skraidyti direktyvos būtų atliktos laiku ir turi turėti parengtą aiškią tinkamumo skraidyti direktyvų įgyvendinimo politiką ir procedūras. Atitinkamose procedūrose turi būti nurodoma, kokią informaciją vežėjas turi pateikti subrangovui (tinkamumo skraidyti direktyvų sąrašus, tinkamumo skraidyti tęstinumo įrašus, skrydžio valandas / ciklus ir kt.). Taip pat turi būti nurodyta, kokią informaciją subrangovas turi pateikti vežėjui (planuojamų atlikti tinkamumo skraidyti direktyvų sąrašus, detaliuosius inžinerinius nurodymus ir kt.). Vežėjas privalo užtikrinti, kad jis gauna visą būtiną naudojamo orlaivio ir jame instaliuotos įrangos tinkamumo skraidyti informaciją;
16.10. tinkamumo skraidyti biuleteniai ir modifikacijos. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad subrangovas, vežėjui pareikalavus, gali peržiūrėti ir parengti rekomendacijas dėl techninės priežiūros biuletenių ir atitinkamų neprivalomų pakeitimų įgyvendinimo;
16.11. paskirtųjų resursų kontrolė ir komponentų kontrolė. Jei subrangovas atlieka planavimo veiklą, šiame skyriuje turi būti tiksliai apibrėžta, kad jis turi gauti duomenis apie esamus skrydžių ciklus, skrydžių valandas, tūpimų skaičių ir duomenis apie riboto galiojimo dalis tokiu dažniu, koks nustatytas sutartyje. Duomenų pateikimo dažnis turi būti pakankamas, kad subrangovas galėtų tinkamai atlikti subrangos sutartyje nurodytas funkcijas. Taip pat turi būti užtikrintas tinkamas tiesioginis ryšys tarp vežėjo, jį aptarnaujančios, patvirtintos pagal 145 dalį, techninės priežiūros organizacijos ir subrangovo. Papildomai sutartyje turi būti nurodyta, kokiu būdu vežėjas kontroliuos esamus skrydžių ciklus, skrydžio valandas ir kt., kad būtų užtikrinta, jog laiku bus baigti būtinieji techninės priežiūros darbai;
16.12. variklių būklės stebėjimas. Jei vežėjas yra sudaręs subrangos sutartį dėl lėktuve instaliuotų variklių techninės būklės stebėjimo, šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad subrangovas turi gauti visą būtiną informaciją šiai užduočiai atlikti, įskaitant vežėjo teikiamus parametrus užduoties kontrolei užtikrinti. Sutartyje taip pat turi būti aprašyta, kokio pobūdžio grįžtamoji informacija (variklių naudojimo apribojimai, atitinkami techniniai patarimai ir kt.) subrangovas turi teikti vežėjui;
16.13. gedimų kontrolė. Kai vežėjas yra sudaręs subrangos sutartį dėl kasdienės orlaivio techniniame žurnale nurodytų atidėtų gedimų kontrolės, šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad tai turėtų būti aprašyta sutartyje ir atitinkamose procedūrose. Kokie gedimai gali būti atidėti, nustatyta vežėjo minimalios įrangos ir konfigūracijos nukrypimo sąrašuose. Procedūrose turi būti nustatyta atsakomybė ir atitinkami veiksmai, kai dėl gedimų orlaivis lieka ant žemės (AOG situacija), gedimai kartojasi ir orlaivio apgadinimai viršija atitinkamo tipo pažymėjimo turėtojo nustatytus limitus. Informacija apie kitus defektus, nustatytus techninės priežiūros metu, turi būti pateikta vežėjui. Vežėjas, gavęs CAA leidimą, gali nuspręsti, kokių gedimų taisymą galima atidėti. Visais atvejais turi būti užtikrintas atitinkamas ryšys tarp vežėjo, subrangovo ir patvirtintos pagal 145 dalį techninės priežiūros organizacijos. Subrangovas turi atlikti potencialių atidėtų gedimų įvertinimą ir išnagrinėti kombinuotų gedimų grėsmę. Subrangovas turi užtikrinti tinkamą ryšį su vežėju, siekdamas gauti jo pritarimą po atlikto potencialių atidėtų gedimų įvertinimo. Patvirtinta pagal 145 dalį techninės priežiūros organizacija gali atidėti gedimų taisymą vadovaudamasi minimalios įrangos ir konfigūracijos nukrypimo sąrašuose aprašytomis procedūromis bei atitinkamomis orlaivio techninio žurnalo procedūromis;
16.14. būtinieji pranešimai apie įvykius. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad privalu nustatyta tvarka pranešti apie visas avarijas ir incidentus pagal M dalyje ir 145 dalyje išdėstytus pranešimų kriterijus. Vežėjas privalo užtikrinti tinkamą ryšį tarp subrangovo ir patvirtintos pagal 145 dalį techninės priežiūros organizacijos;
16.15. tinkamumo skraidyti tęstinumo įrašai. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad subrangovas gali laikyti ir atnaujinti tinkamumo skraidyti tęstinumo įrašus vežėjo vardu. Tačiau vežėjui pagal sutartas procedūras turi būti pateikiami duomenys apie esamą tinkamumo skraidyti direktyvų ir komponentų su paskirtaisiais resursais būklę. Vežėjui prireikus taip pat turi būti neribojamas ir laiku suteikiamas priėjimas prie originalių tinkamumo skraidyti tęstinumo įrašų. Priimtina ir internetinė prieiga prie aukščiau minimų duomenų. Taip pat turi būti užtikrinamas dokumentų saugojimas pagal M dalies reikalavimus. Pareikalavus turi būti leidžiama prie tinkamumo skraidyti tęstinumo įrašų prieiti CAA įgaliotiems atstovams;
16.16. bandomojo skrydžio procedūros. Šiame skyriuje turi būti nurodyta, kad bandomieji skrydžiai turi būti kontroliuojami vežėjo. Subrangovo ar patvirtintos pagal 145 dalį techninės priežiūros organizacijos reikalavimai dėl bandomojo skrydžio turi būti priimtini vežėjui;
16.17. vežėjo ir subrangovo bendravimas. Šiame skyriuje turi būti aprašyti tokie aspektai:
16.17.1. siekdamas užtikrinti naudojamų orlaivių tinkamumą skraidyti, vežėjas turi gauti visus atitinkamus pranešimus ir techninius duomenis. Sutartyje turi būti nurodyta, kokio pobūdžio informacija ir kada ji turi būti teikiama;
16.17.2. susitikimai suteikia vieną svarbų aspektą, pagal kurį vežėjas gali valdyti dalį savo atsakomybės, užtikrindamas naudojamo orlaivio tinkamumą skraidyti. Tokie susitikimai turi būti organizuojami siekiant bendradarbiavimo tarp vežėjo, subrangovo ir (jei būtina) patvirtintos pagal 145 dalį techninės priežiūros organizacijos. Sutartyje turi būti nurodomas susitikimų tarp atitinkamų organizacijų periodiškumas. Kiekvieno susitikimo detalės turi būti protokoluojamos. Susitikimuose gali būti nagrinėjami tokie dalykai arba jų kombinacijos:
16.17.2.1. sutarties peržiūra. Iki sutarties įsigaliojimo labai svarbu, kad abiejų šalių techninis personalas, dalyvaujantis sutarties įgyvendinime, susitiktų ir įsitikintų, kad sutartis yra vienodai suprantama ir aiškios kiekvienos šalies funkcijos;
16.17.2.2. darbų apimties planavimo susitikimai. Darbų apimties planavimo susitikimai gali būti organizuojami siekiant išsiaiškinti, ar planuojamos užduotys yra priimtinos abejoms šalims;
16.17.2.3. techniniai susitikimai. Planiniai susitikimai turėtų būti organizuojami siekiant susitarti dėl veiksmų, susijusių su tinkamumo skraidyti direktyvų, techninės priežiūros biuletenių įgyvendinimu, planuojamomis atlikti modifikacijomis, techninės priežiūros metu rastais esminiais gedimais, patikimumu ir kt.;
16.17.2.4. kokybės susitikimai. Kokybės susitikimai turi būti organizuojami siekiant išnagrinėti vežėjo priežiūros ir CAA stebėjimo veiklos rezultatus bei sutarti dėl būtinų korekcinių veiksmų;
16.17.2.5. patikimumo susitikimai. Kai egzistuoja patikimumo programa, sutartyje turi būti aprašytas vežėjo ir patvirtintos pagal 145 dalį techninės priežiūros organizacijos vaidmuo šioje programoje, įskaitant dalyvavimą patikimumo susitikimuose. Taip pat turi būti numatytas CAA dalyvavimas periodiniuose patikimumo susitikimuose.
II. TSTVU SUBRANGOS SUTARTIES TIKRINIMAS IR TVIRTINIMAS
17. Gavęs TSTVU subrangos sutartį, įgaliotasis CAA darbuotojas ją patikrina ir pildo TSTVU subrangos sutarčių patikros formą (šių taisyklių priedas). Tikrinimo metu privalu pildyti formos 1, 2, 3 ir 4 dalis. Jei tikrinama TSTVU subrangos sutartis atitinka M dalies reikalavimus, pildomos formos 2 dalyje atitinkamo skyriaus langelis pažymimas varnele (V). Jei tikrinamo skyriaus procedūra neatitinka reikalavimų, formos 3 dalyje įrašomas neatitikimas ir jo eilės numeris. Neatitikimo eilės numeris taip pat įrašomas į pildomos formos 2 dalies atitinkamą langelį.
18. Įgaliotasis CAA darbuotojas per 30 dienų nuo TSTVU subrangos sutarties gavimo dienos informuoja vežėją apie nustatytus neatitikimus ir pateikia užpildytos TSTVU subrangos sutarties patikrinimo formos kopiją. Perduodama kopija turi būti užregistruota Įmonėms perduotų patikrinimo formų registracijos žurnale.
19. Vežėjas, gavęs TSTVU subrangos sutarties patikrinimo formą ir ištaisęs joje surašytus neatitikimus, kartu su pataisyta TSTVU subrangos sutartimi privalo pateikti CAA prašymą dėl TSTVU subrangos sutarties pataisymų patikrinimo.
20. Gavęs TSTVU subrangos sutarties pataisymus, įgaliotasis CAA darbuotojas juos patikrina ir pirmo patikrinimo metu pildytos TSTVU subrangos sutarties patikrinimo formos 3 dalies skyriuje „Ištaisymo data“ įrašo datą, kada neatitikimas buvo ištaisytas.
21. Įgaliotasis CAA darbuotojas patikrina TSTVU subrangos sutartį ir, jei joje buvo neatitikimų, juos ištaiso ir visus TSTVU subrangos sutarties egzempliorius patvirtina uždėdamas spaudą „patvirtinta CAA“ bei asmeninį spaudą ir pasirašo.
22. Norėdamas papildyti ar pakeisti TSTVU subrangos sutartį, vežėjas privalo pateikti CAA prašymą patvirtinti TSTVU subrangos sutarties pakeitimą ar papildymą ir pridėti papildymo ar pakeitimo kopiją. TSTVU subrangos sutarties papildymai ir keitimai tikrinami ir tvirtinami pagal šių taisyklių 17–21 punktus.
III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
23. Patvirtinus TSTVU subrangos sutartį arba jos pakeitimą, viena sutarties kopija paliekama saugoti CAA Orlaivių skyriuje, kita perduodama ją pateikusiam vežėjui. Užpildyta TSTVU subrangos sutarties patikrinimo forma kartu su prašymu patvirtinti TSTVU subrangos sutartį įsegama į CAA saugomą vežėjo tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos organizacijos dokumentų segtuvą. TSTVU subrangos sutartys saugomos CAA mažiausiai 4 metus.
______________
Tinkamumo skraidyti tęstinumo
vadybos subrangos sutarčių
tvirtinimo taisyklių priedas
TINKAMUMO SKRAIDYTI TĘSTINUMO VADYBOS UŽDUOČIŲ SUBRANGOS SUTARČIŲ PATIKROS FORMA |
1 DALIS: Bendroji informacija |
Organizacijos pavadinimas..................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................
|
Organizacijos adresas............................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................
|
Subrangovo, su kuriuo sudaroma sutartis, pavadinimas:................................................................................................. ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................
|
Sutarties objektas: ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................... |
Patikrinimą atlikęs CAA darbuotojas: Parašas (-ai):
|
Tikrinimo data:
|
1 dalis, 1 psl. iš 1
TINKAMUMO SKRAIDYTI TĘSTINUMO VADYBOS UŽDUOČIŲ SUBRANGOS SUTARČIŲ PATIKROS FORMA |
|||
2 DALIS: Orlaivio TSTVU subrangos sutarties atitiktis M dalies reikalavimams* |
|||
Varnele (V) žymėkite langelį, jeigu punktas tinkamai aprašytas, kryžiuku (x) žymėkite langelį, jeigu punktas neaprašytas arba aprašytas netinkamai, ir prie langelio nurodykite 3 dalies išvados numerį. Kai punktas netaikomas, įrašykite N/A |
|||
1. |
Darbų apimtys |
£ |
£ |
2. |
Techninės priežiūros programos sudarymas ir pakeitimas |
£ |
£ |
3. |
Techninės priežiūros programos efektyvumas ir patikimumas |
£ |
£ |
4. |
Leidžiami techninės priežiūros programos nukrypimai |
£ |
£ |
5. |
Planiniai techninės priežiūros darbai |
£ |
£ |
6. |
Kokybės stebėjimas |
£ |
£ |
7. |
Kompetentingos institucijos priėjimas |
£ |
£ |
8. |
Techninės priežiūros duomenys |
£ |
£ |
9. |
Tinkamumo skraidyti direktyvos |
£ |
£ |
10. |
Techninės priežiūros biuleteniai / modifikacijos |
£ |
£ |
11. |
Paskirtųjų resursų ir komponentų kontrolė / pakeitimų planavimas |
£ |
£ |
12. |
Variklių būklės stebėjimas |
£ |
£ |
13. |
Gedimų kontrolė |
£ |
£ |
14. |
Būtinieji pranešimai apie įvykius |
£ |
£ |
15. |
Tinkamumo skraidyti tęstinumo įrašai |
£ |
£ |
16. |
Bandomojo skrydžio procedūros |
£ |
£ |
17. |
Vežėjo ir subrangovo bendravimas |
£ |
£ |
* pildyti, jei sudaryta
|
|
|
2 dalis. 1 psl. iš 1
TINKAMUMO SKRAIDYTI TĘSTINUMO VADYBOS UŽDUOČIŲ SUBRANGOS SUTARČIŲ PATIKROS FORMA |
|||
3 DALIS: TSTVU subrangos sutarties neatitikimų sąrašas
|
|||
Visi neatitikimai turi būti perduoti organizacijai raštu, kad būtų atlikti būtinieji koreguojantys veiksmai
|
|||
2 dalies nuoroda |
Neatitikimai |
Koreguojantys veiksmai |
|
Ištaisymo data |
Nuoroda |
||
|
|
|
|
3 dalis, 1 psl. iš 1
TINKAMUMO SKRAIDYTI TĘSTINUMO VADYBOS UŽDUOČIŲ SUBRANGOS SUTARČIŲ PATIKROS FORMA |
4 DALIS: TSTVU subrangos sutarties patvirtinimo ar pakeitimo pagal M dalies reikalavimus rekomendacija
|
Organizacijos pavadinimas..................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................
|
Organizacijos adresas:.............................................................................................................................................. ...................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................
|
Subrangovo, su kuriuo sudaroma sutartis, pavadinimas................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................
|
Sutarties objektas: ...................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................
|
Rekomendacija: ...................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................
|
Rekomendaciją pateikusio įgaliotojo CAA darbuotojo pavardė....................................................................
|
Rekomendaciją pateikusio įgaliotojo CAA darbuotojo parašas.....................................................................
|
Rekomendacijos data .....................................................................
|
4 dalis, 1 psl. iš 1
______________