LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO ORGANIZAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2003 m. vasario 25 d. Nr. 98
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. vasario 3 d. nutarimo Nr. 151 „Dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų įgyvendinimo“ (Žin., 2003, Nr. 14-550) 2.2 punktu,
3. Aplinkos ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje vadovautis reikšminiu žodžiu „statyba“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2003 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. 98
SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO ORGANIZAVIMO TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šios supaprastinto projekto konkurso organizavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja supaprastinto projekto konkurso organizavimą, konkurse dalyvaujančių subjektų teises, pareigas ir atsakomybę bei ginčų sprendimo tvarką. Supaprastintas projekto konkursas gali būti vykdomas perkant teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo paslaugas, kurių vertė mažesnė už tarptautinio pirkimo vertės ribas, nustatytas Viešųjų pirkimų įstatymo 10 straipsnyje.
2. Šios Taisyklės yra taikomos Viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 1999, Nr. 56-1809; 2002, Nr. 118-5296) 3 straipsnyje išvardytoms perkančiosioms organizacijoms, vykdančioms projekto konkursą.
3. Perkančioji organizacija, esant Viešųjų pirkimų įstatymo 96 straipsnyje numatytoms sąlygoms, gali vykdyti supaprastintą projekto konkursą. Perkančioji organizacija privalo užtikrinti, kad vykdant supaprastintą projekto konkursą ir nustatant laimėtoją, būtų laikomasi Viešųjų pirkimų įstatymo 4 ir 5 straipsniuose nustatytų pagrindinių pirkimų principų ir konfidencialumo reikalavimų.
II. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
4. Supaprastintas projekto konkursas – pirkimo procedūra, kurios metu vertinimo komisija (toliau – Komisija) nustato geriausią teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo planą ar projektą pateikusį tiekėją (tiekėjus), kuris (kurie) apdovanojamas prizu, premija ar kitaip arba neapdovanojamas ir kviečiamas dalyvauti pirkimo procedūrose.
5. Tiekėjas – bet kuris suinteresuotas dalyvauti supaprastintame projekto konkurse ūkio subjektas – fizinis asmuo, privatusis juridinis asmuo, viešasis juridinis asmuo ar tokių asmenų grupė – galintis parengti ir pateikti teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo planą ar projektą.
6. Projektas – tai tiekėjo parengtas teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo planas ar projektas, išreiškiantis projektuojamo objekto pagrindinių sprendinių idėją.
8. Kandidatas – tiekėjas, siekiantis būti pakviestas dalyvauti supaprastintame ribotame projekto konkurse.
9. Atviras supaprastintas projekto konkursas – tai pirkimo procedūra, kurioje dalyvauti ir pateikti projektus gali visi suinteresuoti tiekėjai.
10. Ribotas supaprastintas projekto konkursas – tai pirkimo procedūra, kai projektus konkursui gali pateikti tik perkančiosios organizacijos pakviesti tiekėjai.
11. Supaprastinto projekto konkurso dokumentai – tai perkančiosios organizacijos skelbiami ar pateikiami tiekėjams dokumentai, apibūdinantys perkamą objektą ir pirkimo sąlygas: skelbimas, kvietimas, pranešimas, kiti dokumentai bei dokumentų paaiškinimai (patikslinimai).
III. SUPAPRASTINTO PROJEKTO SĄLYGOS
13. Supaprastintas projekto konkursas gali būti vykdomas perkant teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo paslaugas. Perkančioji organizacija, prieš sudarydama sutartį dėl teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo paslaugų pirkimo, savo iniciatyva arba įpareigota kompetentingos valstybės ar savivaldybės institucijos gali priimti sprendimą išsiaiškinti geriausią teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo sprendinių idėją.
14. Perkančioji organizacija turi teisę supaprastinto projekto konkurso laimėtoją (laimėtojus) apdovanoti prizais ar kitaip atsilyginti už dalyvavimą konkurse.
15. Supaprastintas projekto konkursas gali būti vykdomas, jeigu:
16. Supaprastintame projekto konkurse turi teisę dalyvauti fiziniai asmenys, privatieji juridiniai asmenys, viešieji juridiniai asmenys ar tokių asmenų grupės. Konkurse gali dalyvauti ir jungtinės sutarties pagrindu ūkio subjektų grupė. Ši grupė neprivalo įsteigti naujo juridinio asmens.
17. Dalyvavimo supaprastintame projekto konkurse negalima riboti teritoriniu pagrindu ar kitaip diskriminuoti tiekėjų.
18. Perkančioji organizacija, gavusi Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimą, turi teisę nutraukti supaprastintą projekto konkursą, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti (perkamos paslaugos tapo nereikalingos, nėra lėšų už jas apmokėti). Jeigu perkančioji organizacija projekto konkurso dokumentuose nustatė, kad, nutraukus projekto konkursą, ji tiekėjams moka kompensaciją, tiekėjas, pateikęs Komisijai konkurso reikalavimus atitinkantį projektą (jeigu projekto konkursas nutraukiamas iki nustatyto projektų pateikimo laiko – projekto dalį), įgyja teisę gauti kompensaciją. Perkančioji organizacija, rengdama projekto konkursą, privalo numatyti lėšas (kai tai nustatyta konkurso dokumentuose) kompensacijoms mokėti. Perkančiajai organizacijai nutraukus projekto konkursą, Komisija raštu praneša visiems tiekėjams terminą, iki kurio jie turi pateikti projektus ar parengtas projektų dalis. Komisija, įvertinusi kiekvieno tiekėjo atliktų darbų mastą (procentais lyginant su konkurso dokumentuose numatyta projekto apimtimi), priima sprendimą dėl kompensacijos šiam tiekėjui dydžio. Kompensacija nemokama tiekėjams, kurie neatitinka nustatytų kvalifikacijos reikalavimų ir kai tai nenumatyta konkurso dokumentuose.
IV. SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO SKELBIMAS
20. Perkančioji organizacija apie supaprastintą projekto konkursą skelbia „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir „Valstybės žinių“ interneto tinklapyje. Šiuo atveju išankstinis skelbimas apie supaprastinto projekto konkurso vykdymą yra neprivalomas.
V. SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO DOKUMENTAI
22. Perkančioji organizacija supaprastinto projekto konkurso pirkimo dokumentuose pateikia visą informaciją apie konkurso sąlygas bei procedūras. Supaprastinto projekto konkurso dokumentai rengiami lietuvių kalba. Supaprastinto projekto konkurso dokumentuose nurodoma:
22.2. projekto rengimo reikalavimai (projekto sudėtis, apimtis, techniniai, estetiniai, funkciniai bei kokybės reikalavimai priklausomai nuo projektuojamo objekto specifikos);
22.3. tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai, įskaitant ir reikalavimus atskiriems bendrą projektą pagal jungtinės veiklos sutartį pateikiantiems tiekėjams;
22.7. projekto galiojimo užtikrinimo reikalavimai bei data, iki kada turi galioti projekto konkursui pateiktas projektas;
22.8. perkančiosios organizacijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų arba Komisijos narių (vieno ar kelių), kurie įgalioti palaikyti tiesioginį ryšį su tiekėjais, vardai, pavardės, buveinių adresai, telefonų ir faksų numeriai, elektroninio pašto adresai;
22.9. informacija, ar supaprastinto projekto konkurso laimėtojas (laimėtojai) bus kviečiamas (kviečiami) dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose dėl paslaugų pirkimo;
22.10. informacija apie supaprastinto projekto konkurso laimėtojui (laimėtojams) skiriamą prizą ar kitą apdovanojimą (kai tai taikoma);
22.11. būdai, kuriais tiekėjai (rangovai) gali prašyti supaprastinto projekto konkurso dokumentų paaiškinimų;
22.12. terminas, iki kada nelaimėję projektai turi būti grąžinti supaprastinto projekto konkurso dalyviams;
22.13. nuoroda į supaprastinto projekto konkurso paskelbimą „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir kitame leidinyje (jeigu jame buvo skelbta) bei „Valstybės žinių“ interneto tinklapyje;
VI. SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO VERTINIMO KOMISIJA
23. Perkančioji organizacija supaprastinto projekto konkursui organizuoti ir jam atlikti sudaro supaprastinto projekto konkurso vertinimo komisiją (toliau – Komisija), nustato jai užduotis, suteikia visus įgaliojimus vykdyti tas užduotis.
24. Jeigu perkančioji organizacija supaprastintam projekto konkursui organizuoti ir jį atlikti įgalioja kitą perkančiąją organizaciją, šiuos veiksmus atlieka įgaliotoji organizacija. Įgaliojimai įforminami Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka. Komisija dirba pagal ją sudariusios organizacijos patvirtintą darbo reglamentą, yra atskaitinga ją sudariusiai organizacijai ir vykdo tik raštiškas jos užduotis bei įpareigojimus. Už Komisijos veiksmus atsako ją sudariusi organizacija.
25. Komisija sudaroma perkančiosios organizacijos arba jos įgaliotosios organizacijos vadovo įsakymu ar kitu tvarkomuoju dokumentu iš ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 7 su supaprastinto projekto konkurso dalyviais nesusijusių fizinių asmenų. Komisijos pirmininku skiriamas ją sudariusios organizacijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Komisijos nariais (išskyrus pirmininką) gali būti ir samdomi asmenys.
26. Komisijos pirmininku ir nariais skiriami tik nepriekaištingos reputacijos asmenys, pasirašę nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą.
27. Jeigu projekto konkurso dalyviams keliami profesiniai reikalavimai, tai ne mažiau kaip trečdalis Komisijos narių turi būti tokios pačios arba artimos kvalifikacijos.
28. Komisija sprendimus priima savarankiškai. Komisijos veiklai vadovauja pirmininkas. Komisijos posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai jos narių.
29. Komisija sprendimus posėdyje priima paprasta balsų dauguma atviru vardiniu balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.
VII. TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMAS
31. Rengdama supaprastintą projekto konkursą, perkančioji organizacija turi teisę nustatyti kandidatų ar dalyvių kvalifikacijos (teisės verstis atitinkama veikla, finansinio, ekonominio ir techninio pajėgumo) reikalavimus ir pareikalauti, kad kandidatai ar dalyviai pateiktų supaprastinto projekto konkurso dokumentuose nurodytą kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus.
32. Visiems kandidatams ir dalyviams turi būti taikomi vienodi ir pagrįsti kvalifikacijos reikalavimai. Kvalifikacijos bei dokumentų, kuriuos turi pateikti kandidatai ar dalyviai, reikalavimai nustatomi, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 29, 30, 31 ir 32 straipsnių nuostatomis.
33. Perkančioji organizacija turi teisę atmesti kandidato ar dalyvio paraišką ar projektą, jeigu jų kvalifikacija neatitinka supaprastinto projekto konkurso dokumentuose nustatytų kvalifikacijos reikalavimų arba jei kandidatas ar dalyvis perkančiosios organizacijos prašymu nepatikslino pateiktų netikslių ar neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją.
34. Tiekėjų kvalifikacija vertinama, vadovaujantis jiems pateiktuose supaprastinto projekto konkurso dokumentuose nustatytais kvalifikacijos reikalavimais. Teisę dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose turi tik tie kandidatai ar dalyviai, kurių kvalifikaciniai duomenys atitinka perkančiosios organizacijos keliamus reikalavimus.
VIII. SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO DOKUMENTŲ PATEIKIMAS
35. Perkančioji organizacija tiekėjams supaprastinto projekto konkurso dokumentus turi teikti nuo skelbimo apie supaprastintą projekto konkursą paskelbimo dienos iki projektų pateikimo termino, nustatyto konkurso dokumentuose, pabaigos. Perkančioji organizacija supaprastinto projekto konkurso dokumentus tiekėjams turi pateikti iš karto, gavusi jų paraiškas dalyvauti supaprastintame projekto konkurse.
36. Supaprastinto projekto konkurso dokumentai, tarp jų ir kvietimai, pranešimai, paaiškinimai, papildymai tiekėjams pateikiami asmeniškai, siunčiami registruotu laišku arba registruotu laišku ir faksu ar elektroniniu paštu. Supaprastinto projekto konkurso dokumentus siunčiant, išsiuntimo data laikoma pateikimo data.
37. Perkančioji organizacija supaprastinto projekto konkurso dokumentus gali pateikti ir interneto svetainėje. Svetainės adresas turi būti nurodytas skelbime apie supaprastintą projekto konkursą. Supaprastinto projekto konkurso dokumentai interneto svetainėje negali būti pateikti anksčiau, negu apie konkursą paskelbiama „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“. Perkančioji organizacija, supaprastinto projekto konkurso dokumentus pateikusi interneto svetainėje, šiuos dokumentus, tiekėjui paprašius, privalo jam pateikti ir raštu.
38. Perkančioji organizacija (tiekėjui pateikus rašytinį prašymą) teikia supaprastinto projekto konkurso dokumentų paaiškinimus, jeigu prašymas gautas ne vėliau kaip prieš 6 darbo dienas iki projektų pateikimo termino pabaigos.
39. Perkančioji organizacija supaprastinto projekto konkurso dokumentuose privalo nurodyti reikalaujamą projektų galiojimo terminą. Šis terminas negali būti trumpesnis kaip 90 dienų nuo projektų pateikimo termino dienos. Sustabdžius pirkimo procedūras, šis terminas turi būti pratęstas procedūrų sustabdymo laikui.
IX. SUPAPRASTINTO KONKURSO PROJEKTŲ PATEIKIMAS
40. Perkančioji organizacija supaprastinto projekto konkurso dokumentuose privalo nustatyti projektų pateikimo terminus (datą ir valandą) bei vietą. Perkančiosios organizacijos nustatytas projektų pateikimo terminas turi būti pakankamas, kad tiekėjai spėtų parengti ir pateikti savo projektus. Nustatydama šį terminą, perkančioji organizacija privalo atsižvelgti į projekto sudėtingumą ir realų laiką, reikalingą projektams parengti. Jeigu projektas gaunamas pavėluotai, tokiu atveju jis neatplėštas grąžinamas jį atsiuntusiam tiekėjui.
41. Konkursui pateikiami projektai turi būti supakuoti, antspauduoti, su ant pakuotės užrašytais devizais (trumpu idėjos apibūdinimu). Kartu su projektu pateikiamas atskiras užklijuotas bei užantspauduotas vokas su devizo šifru. Voke nurodomas tiekėjo pavadinimas, kodas, buveinės adresas, telefono ir fakso numeriai (devizo šifras) bei atviro konkurso atveju pridedami tiekėjo kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai.
X. SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO VYKDYMO BŪDAI
43. Perkančioji organizacija supaprastintą projekto konkursą gali vykdyti šiais būdais:
XI. ATVIRO SUPAPRASTINTO PROJEKTO KONKURSO VYKDYMAS
45. Perkančioji organizacija visiems pageidaujantiems dalyvauti supaprastintame atvirame projekto konkurse tiekėjams turi pateikti supaprastinto projekto konkurso dokumentus. Komisija vertina, palygina tuos tiekėjų projektus, kurie atitinka supaprastinto projekto konkurso dokumentuose nustatytus reikalavimus.
46. Projektų pateikimo terminas negali būti trumpesnis kaip 14 dienų nuo skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos dienos.
47. Perkančioji organizacija neturi teisės supaprastinto atviro konkurso metu derėtis dėl pateiktų projektų.
48. Supaprastintas atviras projekto konkursas laikomas neįvykusiu, jeigu:
48.1. iki perkančiosios organizacijos nustatyto galutinio projektų pateikimo termino nebuvo gautas nė vienas projektas;
48.2. pagal šių Taisyklių 62 punkto reikalavimus atmetus projektus, nelieka nė vieno konkurso dokumentų reikalavimus atitinkančio projekto;
XII. SUPAPRASTINTO RIBOTO PROJEKTO KONKURSO VYKDYMAS
49. Supaprastintą ribotą projekto konkursą perkančioji organizacija vykdo dviem etapais:
49.1. perkančioji organizacija skelbia apie supaprastintą ribotą projekto konkursą ir, vadovaudamasi paskelbtais išankstinės kvalifikacinės atrankos kriterijais, atrenka kandidatus, kurie bus pakviesti pateikti projektus;
50. Perkančioji organizacija skelbime apie supaprastintą projekto konkursą turi teisę nurodyti kandidatų (ne mažiau kaip 5), kurie bus atrinkti ir pakviesti pateikti projektus, skaičių.
51. Perkančioji organizacija, nustatydama išankstinės kvalifikacinės atrankos kriterijus, vadovaujasi Viešųjų pirkimų įstatymo 30, 31 ir 32 straipsnių nuostatomis.
52. Paraiškų dalyvauti supaprastintame ribotame projekto konkurse pateikimo terminas negali būti trumpesnis kaip 7 dienos nuo skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos dienos.
53. Paraiškas dalyvauti kvalifikacinėje atrankoje tiekėjai rengia ir teikia, vadovaudamiesi supaprastinto konkurso dokumentais (ta jų dalimi, kurioje nurodyti tiekėjų išankstinės kvalifikacinės atrankos kriterijai ir paraiškų pateikimo tvarka).
55. Kvietimus pateikti projektus ir visus likusius supaprastinto projekto konkurso dokumentus visiems atrinktiems kandidatams perkančioji organizacija išsiunčia vienu metu.
56. Projektų pateikimo terminas negali būti trumpesnis kaip 14 dienų nuo kvietimų pateikti projektus kandidatams išsiuntimo dienos.
57. Perkančioji organizacija neturi teisės supaprastinto konkurso metu derėtis su kandidatais dėl projektų.
58. Supaprastintas projekto konkursas laikomas neįvykusiu, jeigu:
58.1. iki perkančiosios organizacijos nustatyto galutinio paraiškų pateikimo termino negauta nė viena paraiška;
XIII. PROJEKTŲ NAGRINĖJIMAS, APTARIMAS IR ĮVERTINIMAS
59. Komisija vertina, palygina tik tuos projektus, kurie atitinka supaprastinto projekto konkurso dokumentuose išdėstytus reikalavimus. Projektai vertinami nedalyvaujant juos pateikusiems tiekėjams.
60. Vertinami tik anonimiškai (Komisijos nariai gali sužinoti, kas pateikė projektus, tik Komisijai priėmus sprendimą dėl geriausio projekto) pateikti projektai.
61. Komisija privalo atmesti tuos projektus, kurie:
61.1. išsiųsti ar gauti po perkančiosios organizacijos nustatyto galutinio projektų pateikimo termino;
62. Pateikti projektai vertinami pagal supaprastinto projekto konkurso dokumentuose nustatytus kriterijus, kurie nebūtinai turi remtis mažiausia kaina ar ekonominiu naudingumu.
63. Projekto konkursui pateiktų projektų įvertinimui gali būti rengiamas viešas aptarimas, kuriame juos analizuoja Komisijos pakviesti ekspertai. Šio aptarimo išvados įforminamos protokolu. Komisijos nariai viešame aptarime savo nuomonės nepareiškia.
65. Projekto konkurso viešo aptarimo protokolas su ekspertų išvadomis pateikiamas Komisijai iki jos nustatyto termino. Ekspertai savo išvadas pateikia raštu. Ekspertų išvados Komisijai yra rekomendacinio pobūdžio.
66. Prieš atplėšiant vokus su devizų šifrais, Komisija privalo kandidatams ar dalyviams nedalyvaujant įvertinti visus projektus, kurie atitinka supaprastinto projekto konkurso dokumentuose išdėstytus reikalavimus, ir sudaryti projektų eilę, kurioje projektams Komisijos suteiktų įvertinimų mažėjimo tvarka nurodomi projektų devizų šifrai. Ši eilė paskelbiama viešame Komisijos posėdyje, apie kurio laiką ir vietą perkančioji organizacija kandidatams ar dalyviams privalo raštu pranešti ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas.
67. Vokai su devizų šifrais atplėšiami tame pačiame Komisijos posėdyje po to, kai buvo paskelbta apie projektų eilę. Šios procedūros metu dalyviams paskelbiami visų dalyvių devizų šifrai. Vokų su devizų šifrais atplėšimo procedūrą Komisija įformina atskiru protokolu.
68. Po šio posėdžio perkančioji organizacija per 1 darbo dieną apie projektų eilę turi raštu pranešti visiems kandidatams ar dalyviams.
69. Supaprastinto atviro projekto konkurso atveju, paskelbus dalyvių devizų šifrus, Komisija privalo patikrinti dalyvių atitikimą projekto konkurso dokumentuose nustatytiems reikalavimams ir atmesti projektus tų dalyvių, kurie neatitinka keliamų reikalavimų. Dalyviui apie projekto atmetimą turi būti pranešta per 3 darbo dienas nuo Komisijos sprendimo priėmimo dienos.
70. Komisija galutinį sprendimą dėl projekto konkurso laimėtojo gali priimti tik tada, kai bus išnagrinėtos kandidatų ar dalyvių pretenzijos (jeigu tokių buvo gauta), bet ne anksčiau kaip po 5 darbo dienų nuo pranešimo apie konkurso laimėtoją išsiuntimo kandidatams ar dalyviams dienos. Pranešimas apie galutinį Komisijos sprendimą projekto konkurso laimėtojui ir visiems kitiems kandidatams ar dalyviams išsiunčiamas raštu ne vėliau kaip per tris dienas nuo Komisijos galutinio sprendimo priėmimo dienos.
71. Komisija gali ir neskirti pirmosios vietos, jeigu supaprastintame atvirame ar supaprastintame ribotame projekto konkurse visi gauti projektai neatitiko konkurso dokumentų reikalavimų arba nevisiškai juos atitiko.
72. Kai teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo paslaugos perkamos po supaprastinto projekto konkurso iš šio konkurso laimėtojo, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 65 straipsnio 8 dalies nuostatomis, pirkimas vykdomas neskelbiamų derybų būdu ir į derybas raštu kviečiamas konkurso laimėtojas. Neskelbiamos derybos vykdomos Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.
73. Tais atvejais, kai Komisija išrenka kelis supaprastinto projekto konkurso laimėtojus (pirmąsias vietas užėmusius dalyvius), perkančioji organizacija, vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo 65 straipsnio 8 dalies nuostatomis, turi teisę teritorijos planavimo, architektūros, inžinerijos ar duomenų apdorojimo paslaugas pirkti neskelbiamų derybų būdu. Į derybas raštu kviečiami visi supaprastinto projekto konkurso laimėtojai. Neskelbiamos derybos vykdomos Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.
XIV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
75. Perkančioji organizacija privalo paskelbti apie įvykdyto projekto konkurso rezultatus. Skelbimas Viešųjų pirkimų tarnybai pateikiamas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo supaprastinto projekto konkurso rezultatų patvirtinimo.
76. Perkančioji organizacija apie projekto konkurso rezultatus ne vėliau kaip per 10 dienų privalo pateikti ataskaitą Viešųjų pirkimų tarnybai. Ataskaitos privalomuosius reikalavimus nustato Viešųjų pirkimų tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.
77. Pretenzijos ir skundai dėl šių Taisyklių reikalavimų pažeidimų pateikiami ir nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka.