LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2000 M. KOVO 23 D. NUTARIMO NR. 337 „DĖL PAVOJINGŲ KROVINIŲ VEŽIMO KELIŲ TRANSPORTU LIETUVOS RESPUBLIKOJE“ PAKEITIMO
2007 m. rugsėjo 5 d. Nr. 953
Vilnius
Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. kovo 23 d. nutarimą Nr. 337 „Dėl pavojingų krovinių vežimo kelių transportu Lietuvos Respublikoje“ (Žin., 2000, Nr. 26-694; 2003, Nr. 102-4597; 2005, Nr. 97-3650):
1. Išdėstyti preambulę taip:
„Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso (Žin., 1996, Nr. 119-2772; 2002, Nr. 37-1342) 37 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos pavojingų krovinių vežimo automobilių, geležinkelių ir vidaus vandenų transportu įstatymo (Žin., 2001, Nr. 111-4022) 4 straipsnio 2 dalies 1 punktu ir įgyvendindama 1994 m. lapkričio 21 d. Tarybos direktyvą 94/55/EB dėl valstybių narių teisės aktų, susijusių su pavojingų krovinių vežimu keliais, suderinimo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 2 tomas, p. 217) su pakeitimais, padarytais 2000 m. spalio 10 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2000/61/EB (OL 2004 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 5 tomas, p. 342), 2002 m. lapkričio 7 d. Komisijos sprendimu 2002/886/EB (OL 2004 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 135) ir 2006 m. lapkričio 3 d. Komisijos direktyva 2006/89/EB (OL 2006 L 305, p. 4), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:“.
2. Išdėstyti 1 punktą taip:
„1. Pavojingi kroviniai kelių transportu šalies viduje vežami vadovaujantis Europos sutarties dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais (ADR) A ir B techninių priedų (Žin., 2004, Nr. 91-3349; 2005, Nr. 77-2795, Nr. 78, Nr. 79; 2007, Nr. 77-3057) (toliau vadinama – ADR) nuostatomis, išskyrus šio nutarimo 2 punkte išvardytas išimtis.“