LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

į s a k y m a s

 

DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2013 m. birželio 25 d. Nr. 4-564

Vilnius

 

Vadovaudamasis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 131-5682), 6 ir 8 punktais, Nacionaline turizmo plėtros 2010–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636), VP3-1.3-ŪM-04-V priemonės „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ valstybės projektų planavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. 4-519 (Žin., 2011, Nr. 96-4534), 10 punktu,

t v i r t i n u Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 11 (pridedama).

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Evaldas Gustas

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2013 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. 4-564

 

VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI“ VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS NR. 11

 

Eil. Nr.

Iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamo valstybės projekto (toliau – projektas) pavadinimas

Pareiškėjas

Projekto aprašymas (nurodomas pagrindinis tikslas, pagrindinės veiklos, jų apimtis ir siektini rezultatai)

Preliminari / faktinė projekto vertė (Lt)

Projekto tinkamos finansuoti išlaidos

Projekto netinkamos finansuoti išlaidos (Lt)

Preliminari projekto veiklų įgyvendinimo pradžia ir trukmė (mėn.)

Paraiškos finansuoti projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas

Projektui numatomas skirti / skirtas finansavimas

Kiti projekto finansavimo šaltiniai

Europos Sąjungos fondų lėšos (Lt)

Projekto nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (Lt)

Kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė (Lt)

Kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos (Lt)

1.

Lietuvos atvykstamojo turizmo skatinimas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Projekto tikslas – plėtoti Lietuvos turizmo rinkodarą, skatinančią atvykstamąjį turizmą, skatinti konkurencingų Lietuvos turizmo produktų ir paslaugų pardavimą ir pagerinti Lietuvos turizmo įvaizdį atvykstamojo turizmo rinkose. Pagrindinės projekto veiklos ir jų apimtys: organizuoti lauko reklamos kampaniją Ukrainoje, Kijeve ir Rusijoje, Sankt Peterburge; organizuoti Lietuvos atstovavimą turizmo srityje Vokietijos rinkoje. Siektini projekto rezultatai: įgyvendinti 11 turizmo rinkodaros priemonių.

1 250 000

1 250 000

0

0

0

0

2014 m., 21 mėn.

2013-07-01

2.

Lietuvos įvaizdžio gerinimas ir žinomumo didinimas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Projekto tikslas – plėtoti Lietuvos turizmo rinkodarą, skatinančią atvykstamąjį turizmą, skatinti konkurencingų Lietuvos turizmo produktų ir paslaugų pardavimą ir pagerinti Lietuvos turizmo įvaizdį atvykstamojo turizmo rinkose. Pagrindinės projekto veiklos ir jų apimtys:  dalyvauti 9 tarptautinėse turizmo parodose: FITUR 2014, 2015 (Ispanijos Karalystė), MITT 2014, 2015 (Rusijos Federacija), ITB 2014, 2015 (Vokietijos Federacinė Respublika), WTM 2014 (Jungtinė Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystė), EIBTM 2014 (Ispanijos Karalystė), IMEX 2015 (Vokietijos Federacinė Respublika); organizuoti 6 renginius turizmo verslo ir žiniasklaidos atstovams parodų metu; išleisti 5 Lietuvos turizmo galimybes pristatančius leidinius. Siektini projekto rezultatai: įgyvendinti 20 turizmo rinkodaros priemonių.

3 300 000

3 300 000

0

0

0

0

2013 m., 24 mėn.

2013-07-01

3.

Renginių turizmo verslo atstovams organizavimas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Projekto tikslas – plėtoti Lietuvos turizmo rinkodarą, skatinančią atvykstamąjį ir vietinį turizmą, skatinti konkurencingų Lietuvos turizmo produktų ir paslaugų pardavimą ir pagerinti Lietuvos turizmo įvaizdį atvykstamojo turizmo rinkose. Pagrindinės projekto veiklos ir jų apimtys: organizuoti „BUY Lithuania“ renginį 2015 m.; organizuoti 3 vietinio turizmo verslo misijas, skirtas naujoms Lietuvos  regionų turizmo galimybėms pristatyti; organizuoti ir (ar) dalyvauti „B2B“ Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose užsienyje kartu su Lietuvos Respublikos ambasadomis; dalyvauti renginyje „Milanas EXPO 2015“. Siektini projekto rezultatai: įgyvendinti 17 turizmo rinkodaros priemonių.

950 000

950 000

0

0

0

0

2014 m., 21 mėn.

2013-07-01

IŠ VISO:

5 500 000

5 500 000

0

0

0

 

 

 

 

_________________