LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL SPECIALIOSIOS KALININGRADO TRANZITO 2003–2004 METŲ (IKI NARYSTĖS EUROPOS SĄJUNGOJE) PROGRAMOS PATVIRTINIMO
2003 m. balandžio 25 d. Nr. 532
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos pasirengimo narystei Europos Sąjungoje programa (Nacionalinė acquis priėmimo programa) ir įgyvendindama Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Europos Komisijos 2003 m. vasario 28 d. pasirašytą finansinį memorandumą dėl Kaliningrado tranzito programos finansavimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Patvirtinti Specialiąją Kaliningrado tranzito 2003–2004 metų (iki narystės Europos Sąjungoje) programą.
2. Pavesti:
2.1. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų valdytojams (Specialiojoje Kaliningrado tranzito 2003–2004 metų (iki narystės Europos Sąjungoje) programoje numatytų įgyvendinti priemonių vykdytojams) – tvirtinti iš Europos Sąjungos gaunamos paramos Specialiojoje Kaliningrado tranzito 2003–2004 metų (iki narystės Europos Sąjungoje) programoje numatytoms įgyvendinti priemonėms finansuoti išlaidų sąmatas ir prireikus teisės aktų nustatyta tvarka perskirstyti lėšas tarp nurodytosios programos priemonių.
2.2. Vidaus reikalų ministerijai:
2.2.1. atsižvelgiant į 2004-2006 metais numatomą gauti Europos Sąjungos paramą, rengti ir teisės aktų nustatyta tvarka teikti tvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybei atitinkamų metų Specialiąją Kaliningrado tranzito programą ir priemones jai įgyvendinti;
2.3. Finansų ministerijai:
2.3.1. gaunamas iš Europos Sąjungos tikslines lėšas Specialiojoje Kaliningrado tranzito 2003–2004 metų (iki narystės Europos Sąjungoje) programoje numatytoms įgyvendinti priemonėms finansuoti, iki bus patikslintas Lietuvos Respublikos 2003 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymas, įskaityti į 2003 metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto pajamas kaip viršplanines specialiųjų programų lėšas;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m.
balandžio 25 d. nutarimu Nr. 532
SPECIALIOJI KALININGRADO TRANZITO 2003–2004 METŲ (IKI NARYSTĖS
EUROPOS SĄJUNGOJE) PROGRAMA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Europos Sąjunga ir Rusijos Federacija 2002 m. lapkričio 11 d. pasirašė Bendrąjį pareiškimą dėl tranzito tarp Kaliningrado regiono ir likusios Rusijos Federacijos dalies (toliau vadinama – Bendrasis pareiškimas), kurio 7 punktas nustato, kad nuo 2003 m. liepos 1 d. Rusijos Federacijos piliečiams vienkartinei kelionei geležinkelio transportu iš Rusijos Federacijos teritorijos į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį ir atgal tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją galės būti išduodamas supaprastintas tranzito geležinkeliu dokumentas (toliau vadinama – tranzito geležinkeliu dokumentas).
2. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos įsipareigojimais Europos Sąjungai, išvardytais Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos derybiniame skyriuje „Teisingumas ir vidaus reikalai“, ir Nacionaliniu Šengeno acquis priėmimo veiksmų planu, kuriam pritarta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. liepos 19 d. nutarimu Nr. 1194 (Žin., 2002, Nr. 74-3192), nuo 2003 m. sausio 1 d. panaikintos vizų režimo lengvatos Rusijos Federacijos piliečiams (išskyrus Rusijos Federacijos Kaliningrado srities gyventojus). Rusijos Federacijos Kaliningrado srities gyventojams vizų režimo lengvatos bus panaikintos nuo 2003 m. liepos 1 dienos.
3. Siekdama palaikyti gerus santykius tiek su Rusijos Federacija, tiek su Europos Sąjunga, Lietuvos Respublika sutinka Rusijos Federacijos piliečiams vienkartinei kelionei geležinkelio transportu iš Rusijos Federacijos teritorijos į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį ir atgal tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją išduoti tranzito geležinkeliu dokumentą pagal Bendrajame pareiškime išdėstytas nuostatas.
4. Atsižvelgiant į tai, kad Bendrajame pareiškime Europos Sąjunga įsipareigojo atlyginti visas papildomas Lietuvos Respublikos išlaidas, susijusias su tranzito geležinkeliu dokumento įvedimu, įskaitant darbo užmokesčio mokėjimo išlaidas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Europos Komisija 2003 m. vasario 28 d. pasirašė finansinį memorandumą dėl Specialiosios Kaliningrado tranzito programos finansavimo (toliau vadinama – Memorandumas), pagal kurį 2003 metais ir iki 2004 m. gegužės 1 d. (narystės Europos Sąjungoje) Europos Sąjunga skiria 41434 tūkst. litų Specialiajai Kaliningrado tranzito programai finansuoti.
5. Atsižvelgdama į politinius Lietuvos Respublikos stojimo į Europos Sąjungą 2004 metų prioritetus, Europos Taryba pritaria, kad parama Lietuvos Respublikai, skirta Kaliningrado tranzito klausimui spręsti, yra esminė priemonė, padėsianti pradėti taikyti supaprastintą vizų režimą tarp Rusijos Federacijos Kaliningrado srities ir likusios Rusijos Federacijos dalies.
II. PROGRAMOS TIKSLAS IR UŽDAVINYS
6. Svarbiausiasis Specialiosios Kaliningrado tranzito 2003- 2004 metų (iki narystės Europos Sąjungoje) programos (toliau vadinama – Programa) tikslas, įgyvendinant Europos Sąjungos acquis reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos derybiniame skyriuje „Teisingumas ir vidaus reikalai“, atsižvelgiant į Bendrąjį pareiškimą ir vadovaujantis Memorandumu, – užtikrinti supaprastintą Rusijos Federacijos piliečių tranzitą iš Rusijos Federacijos teritorijos į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį ir atgal per Lietuvos Respublikos teritoriją, kuris atitiktų 1985 m. birželio 14 d. Šengeno susitarimo, sudaryto Beneliukso ekonominės sąjungos valstybių, Vokietijos Federacinės Respublikos ir Prancūzijos Respublikos vyriausybių, dėl palaipsnio jų bendrų sienų kontrolės panaikinimo ir 1990 metų jo įgyvendinimo konvencijos nuostatas ir nepažeistų Lietuvos Respublikos suverenios teisės kontroliuoti užsieniečių migraciją per Lietuvos Respublikos teritoriją.
III. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS
8. Vadovaudamasi Bendrojo pareiškimo nuostatomis, Lietuvos Respublika pasiūlė Europos Sąjungai tranzito geležinkeliu dokumento išdavimo schemą, pagal kurią sprendimą dėl tranzito geležinkeliu dokumento išdavimo priims Lietuvos Respublikos konsuliniai pareigūnai, tranzito geležinkeliu dokumentai bus spausdinami Lietuvos Respublikos diplomatinėse atstovybėse ir konsulinėse įstaigose, esančiose Rusijos Federacijoje, o tranzitiniuose traukiniuose, vykstančiuose iš Rusijos Federacijos teritorijos į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį ir atgal per Lietuvos Respublikos teritoriją, Rusijos Federacijos piliečiams juos išduos Lietuvos Respublikos atstovai – diplomatai, vyresnieji specialieji kurjeriai ir specialieji kurjeriai.
9. Kad šios Programos 8 punkte nurodyta tranzito geležinkeliu dokumento išdavimo schema būtų pradėta taikyti nuo 2003 m. liepos 1 d., tranzito geležinkeliu dokumentą išduodančių Lietuvos Respublikos atstovų darbo krūvio skaičiavimais, Užsienio reikalų ministerijoje turės būti įsteigtos 22 naujos pareigybės, o Lietuvos Respublikos diplomatinėse atstovybėse ir konsulinėse įstaigose Rusijos Federacijoje – 45 naujos pareigybės (etatai):
9.1. steigiamame Užsienio reikalų ministerijos Konsulinio departamento Supaprastintų kelionės dokumentų skyriuje – 17 diplomatų pareigybių (2 – praktiniams tranzito geležinkeliu dokumento išdavimo klausimams koordinuoti, 15 – sprendimams dėl tranzito geležinkeliu dokumento išdavimo konkrečiam asmeniui priimti traukiniuose ir vadovauti brigadoms, dirbsiančioms traukiniuose), taip pat 5 valstybės tarnautojų pareigybės – tranzito geležinkeliu dokumentų apskaitai tvarkyti (bus išspausdinta 750 tūkst. tranzito geležinkeliu dokumentų, 450 tūkst. supaprastinto tranzito dokumentų ir 1,2 mln. specialiųjų lapų minėtiesiems dokumentams įklijuoti), Rusijos Federacijos tranzitiniuose traukiniuose dirbsiančių grupių darbo grafikams sudaryti, darbuotojų, išduosiančių tranzito geležinkeliu dokumentus traukiniuose, darbo laiko apskaitai tvarkyti (45 asmenų, išduosiančių tranzito geležinkeliu dokumentus traukiniuose, darbo laikui skaičiuoti sumine tvarka), personalo klausimams spręsti, Europos Sąjungos skiriamų finansinių lėšų apskaitai tvarkyti, informacinių sistemų duomenims prižiūrėti);
9.2. Lietuvos Respublikos ambasadoje Rusijos Federacijoje (Maskvoje) – 2 diplomatų ir 4 valstybės tarnautojų pareigybės – Rusijos Federacijos piliečių asmens duomenims tikrinti, tranzito geležinkeliu dokumentams spausdinti, kompiuterinių bazių duomenims prižiūrėti;
9.3. Lietuvos Respublikos generaliniame konsulate Sankt Peterburge – 2 diplomatų ir 3 valstybės tarnautojų pareigybės – Rusijos Federacijos piliečių asmens duomenims tikrinti, tranzito geležinkeliu dokumentams spausdinti, kompiuterinių bazių duomenims prižiūrėti;
9.4. Lietuvos Respublikos generaliniame konsulate Kaliningrade – 2 diplomatų ir 3 valstybės tarnautojų pareigybės – Rusijos Federacijos piliečių asmens duomenims tikrinti, tranzito geležinkeliu dokumentams spausdinti, kompiuterinių bazių duomenims prižiūrėti;
9.5. Lietuvos Respublikos diplomatinėse atstovybėse ir konsulinėse įstaigose Rusijos Federacijoje – 3 vairuotojų, 26 vyresniųjų specialiųjų kurjerių ir specialiųjų kurjerių etatai. Vyresnieji specialieji kurjeriai ir specialieji kurjeriai kartu su diplomatu, kuris priims sprendimą dėl tranzito geležinkeliu dokumento išdavimo konkrečiam asmeniui, dirbs traukiniuose, vykstančiuose iš Rusijos Federacijos į Kaliningrado sritį ir atgal, išduos šiuos dokumentus Rusijos Federacijos piliečiams.
10. Tranzito geležinkeliu dokumentai Rusijos Federacijos piliečiams bus išduodami 3 reguliaraus susisiekimo traukiniuose, vykstančiuose iš Rusijos Federacijos teritorijos į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį ir atgal tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją, kai jie važiuos per Rusijos Federacijos teritoriją:
traukinyje Nr. 29/30 „Maskva – Kaliningradas – Maskva“, kursuojančiame kasdien;
traukinyje Nr. 149/150 „Maskva – Kaliningradas – Maskva“, žiemos sezoną kursuojančiame kas antrą dieną, vasaros sezoną – kasdien;
traukinyje Nr. 79/80 „Sankt Peterburgas – Kaliningradas – Sankt Peterburgas“, žiemos sezoną kursuojančiame kas antrą dieną, vasaros sezoną – kasdien.
11. Kiek prireiks darbuotojų, dirbsiančių traukiniuose, nustatyta atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius suminę darbo laiko apskaitą, ir traukinių kursavimo periodiškumą. Traukinius, vykstančius iš Rusijos Federacijos į Kaliningrado sritį, aptarnaus 3 asmenų brigados (1 diplomatas ir 2 kurjeriai). Traukinius, vykstančius iš Kaliningrado srities į Rusijos Federaciją, aptarnaus 2 asmenų brigados (1 diplomatas ir 1 kurjeris).
12. Pagal Europos Sąjungos PHARE projektą Nr. 2003/004-315 „Specialioji Kaliningrado tranzito programa“ numatyta skirti lėšų tranzito geležinkeliu dokumentų informacinės sistemos kompiuterinei ir programinei įrangai, transporto priemonėms įsigyti. Lietuvos Respublikos ambasadoje Maskvoje bus įsteigtas centras, kuriame bus gaunami ir tikrinami duomenys apie tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją vyksiančius Rusijos Federacijos piliečius.
13. Kad būtų galima užtikrinti tinkamas darbo sąlygas diplomatams ir specialiesiems kurjeriams, išduodantiems tranzito geležinkeliu dokumentus, Europos Sąjungos PHARE projekte Nr. 2003/004-315 „Specialioji Kaliningrado tranzito programa“ numatyta skirti lėšų Lietuvos Respublikos ambasados Maskvoje ir generalinio konsulato Sankt Peterburge patalpoms remontuoti, taip pat darbo vietoms įrengti šiose diplomatinėse atstovybėse ir Lietuvos Respublikos generaliniame konsulate Kaliningrade.
14. Siekiant įgyvendinti šią Programą, Valstybės sienos apsaugos tarnybai prie Vidaus reikalų ministerijos 2003 metais būtina įsigyti papildomos kompiuterinės įrangos, kurios reikia patikrinimui Kenos ir Kybartų pasienio kontrolės punktuose (toliau vadinama – pasienio kontrolės punktai) organizuoti, taip pat serverį informacinės sistemos darbui užtikrinti ir gautai informacijai apdoroti. Tarp Lietuvos Respublikos valstybės sienos ir pasienio kontrolės punktų būtina įrengti signalizacijos sistemą su vaizdo kameromis (toliau vadinama – sistema), kad nebūtų galima nelegaliai patekti į Lietuvos Respublikos teritoriją iki atvykimo į pasienio kontrolės punktą (Kenos pasienio kontrolės punktas yra už 6 kilometrų nuo valstybės sienos, o Kybartų – netoli valstybės sienos, tačiau Kybartų miestelio viduryje). Kad sistema veiktų, reikia elektros energijos šaltinio.
15. Sistemai palaikyti reikia minimalios techninės priežiūros, kadangi gali būti bandoma ją gadinti, ji gali gesti dėl gamtinių sąlygų (sniego, stipraus vėjo, lietaus, žaibo ir panašiai). Taigi teks skubiai remontuoti sugedusius sistemos elementus, tikrinti atitinkamus mazgus. Prireiks lėšų minėtiesiems darbams atlikti, elektros sąnaudoms padengti.
16. Būtina sukurti programinę įrangą Rusijos Federacijos tranzitinių traukinių judėjimui per Lietuvos Respublikos teritoriją tarp pasienio kontrolės punktų kontroliuoti, kad jų keleiviai negalėtų neteisėtai sustabdyti traukinio ir išlipti Lietuvos Respublikos teritorijoje. Lėšų šiai sistemai prižiūrėti daug neprireiks – apie 90-95 procentus sudarys informacijos perdavimo išlaidos, t. y. ryšio linijų nuoma. Naudojant šią įrangą, bus sukurta greitojo reagavimo į pažeidimus šalies viduje schema, šiuo tikslu pasitelktos Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos ir Policijos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pajėgos.
17. Kad į pažeidimus būtų reaguojama greitai, prie sistemos nuolat dirbs autopatruliai. Autopatrulių transporto priemonės bus naudojamos ne tik asmenims, neteisėtai išlipusiems iš Rusijos Federacijos traukinio, tranzitu vykstančio per Lietuvos Respublikos teritoriją, sulaikyti, bet ir sulaikytiems ir grąžinamiems asmenims vežti, taip pat asmenims, pasiprašiusiems politinio prieglobsčio, iki jų apgyvendinimo vietos nuvežti. Daugiausia lėšų prireiks transporto priemonių degalams įsigyti ir joms remontuoti.
18. Už vykimo tranzitu tvarkos pažeidimus Rusijos Federacijos piliečiai, važiuojantys traukiniu per Lietuvos Respublikos teritoriją, bus sulaikomi, o vėliau grąžinami į Rusijos Federaciją. Būtina užtikrinti, kad grąžinami asmenys būtų tinkamai aprūpinti, ypač nelydimi arba vykstantys su tėvais ar kitais lydinčiais asmenimis nepilnamečiai.
19. Prireiks papildomų lėšų išlaipintiems iš tranzitinių traukinių už vykimo tranzitu tvarkos pažeidimus sulaikytiems asmenims aptarnauti, nes jiems geležinkelio pasienio kontrolės punktuose privaloma sudaryti kuo tinkamesnes sąlygas – juos maitinti, užtikrinti jiems būtiniausias higienos sąlygas, prireikus suteikti pirmąją medicinos pagalbą, organizuoti jų grąžinimą. Teks jiems pirkti bilietus grįžti namo, nes tolimų Rusijos Federacijos regionų gyventojai dažnai neturi tam pakankamai pinigų. Bilietą tokiam asmeniui nupirkti pigiau, negu laikinai apgyvendinti jį Užsieniečių registracijos centre. Tam tikrais atvejais šiuos asmenis teks vežti automobiliu iki Rusijos Federacijos ar Baltarusijos Respublikos pasienio kontrolės punkto ir perduoti šių valstybių pasieniečiams. Šitaip vežti sulaikytus asmenis prireiks net iš Kenos geležinkelio pasienio kontrolės į Kybartų geležinkelio pasienio kontrolės punktą arba atvirkščiai. Didžiausios išlaidos – vežimo (konvojavimo): bilietai, maitinimas, transporto priemonių degalai ir remontas.
20. Informacijos apie Rusijos Federacijos tranzitiniais traukiniais per Lietuvos Respublikos teritoriją vykstančius keleivius apdorojimas susijęs su duomenų apie keleivius išankstine analize, keleivių sąrašų spausdinimu. Didžiausios išlaidos: popieriaus pirkimo, spausdintuvų (kopijavimo aparatų) rašalo keitimo, spausdintuvų remonto, mokesčio už elektrą.
21. Įgyvendinus šią Programą, policijos įstaigos bus pasirengusios visą parą reaguoti į incidentus, susijusius su Rusijos Federacijos tranzitinio traukinio vykimu per Lietuvos Respublikos teritoriją.
22. Policijos pajėgos atvyks kilus incidentams, susijusiems su Rusijos Federacijos tranzitinio traukinio vykimu, Lietuvos
Respublikos teritorijoje per 35-40 minučių nuo informacijos apie tai gavimo ir bus pasirengusios tinkamai užkirsti kelią teisės pažeidimams ir reaguoti į jau įvykusius teisės pažeidimus.
IV. NUMATOMI REZULTATAI
V. MOKYMAS
24. Konsuliniams pareigūnams ir valstybės tarnautojams, kurie išduos tranzito geležinkeliu dokumentus diplomatinėse atstovybėse, konsulinėse įstaigose ir tranzitiniuose traukiniuose, Užsienio reikalų ministerija parengs atitinkamas mokymo programas ir organizuos jų mokymą.
25. Rengiama kelių etapų Kenos ir Kybartų geležinkelio pasienio kontrolės punktuose dirbančių Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos tarnautojų profesinio parengimo programa. Pagal šią programą bus mokoma 270 pareigūnų, o tam tikrais laiko tarpais rengiami papildomi specializuoti kursai. Didžiausios išlaidos: dėstytojų darbo užmokesčio, pareigūnų komandiruočių ir apgyvendinimo, specializuotos mokomosios medžiagos ir priemonių rengimo, Europos Sąjungos dokumentų vertimo ir platinimo.
26. Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos numato 96 policijos pareigūnus (visureigių įgulų narius) supažindinti su acquis, susijusia su supaprastintais geležinkelio tranzito dokumentais, išmokyti atskirti tikrą tranzito geležinkeliu dokumentą nuo klastotės, veikti ekstremaliomis sąlygomis (traukinyje ir už jo ribų).
VI. FINANSAVIMAS
27. Pagal Memorandumą 2003–2004 metais numatyta skirti 41434 tūkst. litų, iš jų:
27.1. Užsienio reikalų ministerijai – 24446 tūkst. litų, iš jų paprastosioms išlaidoms – 9425 tūkst. litų, nepaprastosioms išlaidoms – 15021 tūkst. litų;
27.2. Valstybės sienos apsaugos tarnybai prie Vidaus reikalų ministerijos – 14909 tūkst. litų, iš jų paprastosioms išlaidoms – 1098 tūkst. litų, nepaprastosioms išlaidoms – 13811 tūkst. litų;
29. Lėšos nepaprastosioms išlaidoms, nurodytos šios Programos 27.1, 27.2 ir 27.3 punktuose, naudojamos taip: 23119 tūkst. litų – pagal Europos Komisijos nustatytas PHARE, ISPA ir SAPARD projektų konkursų organizavimo ir sutarčių sudarymo procedūras, 7596 tūkst. litų – centralizuotai, t. y. per Europos Komisiją.
______________
Specialiosios Kaliningrado tranzito 2003–2004
metų (iki narystės Europos Sąjungoje)
programos priedas
LĖŠŲ PAPRASTOSIOMS SPECIALIOSIOS KALININGRADO TRANZITO 2003–2004 METŲ (IKI NARYSTĖS EUROPOS SĄJUNGOJE) PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO IŠLAIDOMS PASKIRSTYMAS
Vykdytojas, priemonės pavadinimas |
Lėšų poreikis (tūkst. litų) |
|
|
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
I. Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
|
1. Lietuvos Respublikos valstybės sienos apsaugos tarnybos pareigūnų mokymas (100 Kenos pasienio kontrolės punkto pareigūnų, 170 Kybartų pasienio kontrolės punkto pareigūnų) dirbti su supaprastintais tranzito geležinkeliu dokumentais ir supaprastintais tranzito dokumentais |
345 |
|
2. Duomenų perdavimo tarp Kenos, Vilniaus ir Kybartų geležinkelio pasienio kontrolės punktų ir eksploatacijos išlaidų užtikrinimas |
138 |
|
3. Vaizdo ir sensorių kontrolės sistemų, keleivių duomenų apdorojimo palaikymas, deportuojamų asmenų konvojavimas (eksploatacijos išlaidos) |
380 |
|
4. Asmenų, kurie neįleidžiami į Lietuvos Respubliką (įskaitant pasieniečių palydą) arba pateikia prieglobsčio prašymą, išlaikymo užtikrinimas |
235 |
|
Iš viso |
1098 |
|
II. Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
|
5. Asmenų, kurie nelegaliai išlipa iš traukinio Lietuvos Respublikos teritorijoje, išlaikymo ir deportavimo užtikrinimas |
104 |
|
6. 96 policijos pareigūnų mokymas (visureigių ekipažai) |
92 |
|
Iš viso |
196 |
|
III. Užsienio reikalų ministerija |
|
|
7. Lietuvos Respublikos ambasados Maskvoje plėtra: |
|
|
7. 2 diplomatų pareigybių įsteigimas ir 1. išlaikymas |
555 |
243 |
7. 4 valstybės tarnautojų pareigybių 2. įsteigimas ir išlaikymas |
980 |
541 |
7. 1 aptarnaujančio personalo etato įsteigimas 3. ir išlaikymas |
36 |
36 |
7. ryšių išlaidos 4. |
439 |
|
7. duomenų sistemos priežiūra 5. |
80 |
|
8. Lietuvos Respublikos generalinio konsulato Kaliningrade plėtra: |
|
|
8. 2 diplomatų pareigybių įsteigimas ir 1. išlaikymas |
421 |
205 |
8. 3 valstybės tarnautojų pareigybių 2. įsteigimas ir išlaikymas |
545 |
322 |
8. 1 aptarnaujančio personalo etato įsteigimas 3. ir išlaikymas |
26 |
26 |
8. ryšių išlaidos 4. |
267 |
|
8. duomenų sistemos priežiūra 5. |
17 |
|
9. Lietuvos Respublikos generalinio konsulato Sankt Peterburge plėtra: |
|
|
9. 2 diplomatų pareigybių įsteigimas ir 1. išlaikymas |
462 |
218 |
9. 3 valstybės tarnautojų pareigybių 2. įsteigimas ir išlaikymas |
604 |
345 |
9. 1 aptarnaujančio personalo etato įsteigimas 3. ir išlaikymas |
30 |
30 |
9. ryšių išlaidos 4. |
260 |
|
9. duomenų sistemos priežiūra 5. |
20 |
|
10. Supaprastintų tranzito dokumentų skyriaus įsteigimas Užsienio reikalų ministerijos Konsuliniame departamente: |
|
|
10. 17 diplomatų pareigybių įsteigimas ir 1. išlaikymas |
635 |
485 |
10. 5 valstybės tarnautojų pareigybių 2. įsteigimas ir išlaikymas |
150 |
115 |
10. darbuotojų mokymas 3. |
380 |
|
11. Supaprastintų tranzito geležinkeliu dokumentų išdavimas traukiniuose: |
|
|
11. kelionės išlaidų atlyginimas 1. |
1013 |
|
11. dienpinigiai ir kompensacija už 2. išvažiuojamąjį darbą |
1170 |
|
11. 26 specialiųjų kurjerių etatų įsteigimas ir 3. išlaikymas |
1335 |
1019 |
Iš viso |
9425 |
3585 |
Bendra suma |
10719 |
3585 |
______________