VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIAUS 2008 M. KOVO 28 D. ĮSAKYMO NR. 1S-24 „DĖL JUDRIOJO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ VIEŠOJO PIRKIMO DOKUMENTŲ RENGIMO REKOMENDACIJŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. liepos 31 d. Nr. 1S-147
Vilnius
P a k e i č i u Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2008 m. kovo 28 d. įsakymą Nr. 1S-24 „Dėl Judriojo telefono ryšio paslaugų viešojo pirkimo dokumentų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 37-1364; 2010, Nr. 3-157) ir išdėstau jį nauja redakcija:
„VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VIEŠŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ, TEIKIAMŲ VIEŠUOJU JUDRIOJO RYŠIO TINKLU, VIEŠOJO PIRKIMO DOKUMENTŲ RENGIMO REKOMENDACIJŲ PATVIRTINIMO
PATVIRTINTA
Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus
2008 m. kovo 28 d. įsakymu Nr. 1S-24
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus
2013 m. liepos 31 d. įsakymo Nr. 1S-147
redakcija)
ViešŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ, TEIKIAMŲ VIEŠUOJU JUDRIOJO RYŠIO TINKLU, VIEŠOJO PIRKIMO DOKUMENTŲ RENGIMO REKOMENDACIJOS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų viešuoju judriojo ryšio tinklu, viešojo pirkimo dokumentų rengimo rekomendacijų (toliau – Rekomendacijos) tikslas – padėti perkančiosioms organizacijoms taikyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), atliekant viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų viešuoju judriojo ryšio tinklu, viešuosius pirkimus (toliau – pirkimas).
2. Rekomendacijų taikymas nėra privalomas, jos skirtos perkančiosios organizacijos sudarytos pirkimo komisijos nariams ir kitiems specialistams, rengiantiems pirkimo dokumentus. Jos turėtų būti naudingos ir ūkio subjektų, teikiančių viešųjų elektroninių ryšių paslaugas, teikiamas viešuoju judriojo ryšio tinklu (toliau – teikėjas), specialistams, rengiantiems pasiūlymus.
3. Rekomendacijose pagrindinės sąvokos atitinka Viešųjų pirkimų įstatyme, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme (Žin., 2004, Nr. 69-2382), Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (toliau – Ryšių reguliavimo tarnyba) direktoriaus patvirtintuose teisės aktuose nustatytas sąvokas.
4. Perkančioji organizacija, rengdama pirkimo dokumentus, gali vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos (toliau – Tarnyba) direktoriaus tvirtinamais standartiniais pirkimo dokumentais.
5. Perkančioji organizacija, rengdama pirkimo dokumentus, turi:
5.1. laikytis Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnyje nustatytų pagrindinių pirkimų principų ir siekti nustatyto pirkimų tikslo;
5.3. pateikti pirkimo dokumentuose visą privalomą pagal Viešųjų pirkimų įstatymą informaciją, o supaprastintų pirkimų atveju – visą privalomą informaciją, nurodytą Viešųjų pirkimų įstatyme ir perkančiosios organizacijos pasitvirtintose supaprastintų pirkimų taisyklėse. Informacija turi būti pakankama teikėjo pasiūlymui parengti.
6. Perkančioji organizacija, nustatydama viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų viešuoju judriojo ryšio tinklu, (toliau – Paslaugos) numatomo pirkimo vertes, vadovaujasi Numatomo viešojo pirkimo vertės skaičiavimo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. vasario 26 d. įsakymu Nr. 1S-26 (Žin., 2003, Nr. 22-949; 2006, Nr. 12-454).
7. Rekomendacijose pateikiami siūlymai, kaip tiksliau apibūdinti pirkimo objektą (parengti techninę specifikaciją), suformuluoti kvalifikacijos reikalavimus, nustatyti pasiūlymų vertinimo kriterijus ir sąlygas, pirkimo sutarties svarbiausias nuostatas. Rekomenduojama naudotis Techninės specifikacijos (1 priedas) ir Pasiūlymo dėl viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų viešuoju judriojo ryšio tinklu, viešojo pirkimo formos (2 priedas) pavyzdžiais.
II. REKOMENDACIJOS DĖL PIRKIMO OBJEKTO APIBŪDINIMO
8. Pirkimo objekto apibūdinimas turi užtikrinti sąžiningą konkurenciją ir užkirsti kelią nepagrįstam teikėjų diskriminavimui, todėl perkančioji organizacija turi kuo tiksliau apibūdinti perkamas paslaugas, pirkimo dokumentuose pateikdama:
8.1. informaciją apie tai, kokių Paslaugų rūšių teikimas privalo būti užtikrinamas (siųsti / gauti skambučius; siųsti / gauti trumpąsias žinutes (toliau – SMS), vaizdo žinutes (toliau – MMS) ir kita);
8.2. numatomą tikslų ar preliminarų faktinių Paslaugų naudotojų (toliau – naudotojas) skaičių. Perkančiajai organizacijai nustačius tikslų naudotojų skaičių, pirkimo sutarties vykdymo metu jis negalės kisti (pavyzdžiui, jei perkančioji organizacija nurodo, kad pirks Paslaugas 30 naudotojų, tai galutinis naudotojų skaičius pirkimo sutarties vykdymo metu bus 30). Nurodant preliminarų naudotojų skaičių, nustatoma apatinė ir viršutinė ribos (pavyzdžiui, nuo <...> iki <...>; ne mažiau kaip <...>, bet ne daugiau kaip <...>) arba nurodoma paklaida procentine išraiška, pavyzdžiui:
8.2.1. jei perkančioji organizacija nurodo, kad pirks Paslaugas 30 naudotojų su galimybe didinti naudotojų skaičių 10 proc., tai galutinis naudotojų skaičius pirkimo sutarties vykdymo metu negalės būti didesnis kaip 33, t. y. 30 + 10 proc. = 33;
8.2.2. jei perkančioji organizacija nurodo, kad pirks Paslaugas nuo 20 iki 30 naudotojų su galimybe didinti naudotojų skaičių 10 proc., tai galutinis naudotojų skaičius pirkimo sutarties vykdymo metu negalės būti didesnis kaip 33, t. y. 30 + 10 proc. = 33;
8.2.3. jei perkančioji organizacija nurodo, kad pirks Paslaugas nuo 20 iki 30 naudotojų su galimybe mažinti naudotojų skaičių 10 proc., tai mažiausias naudotojų skaičius pirkimo sutarties vykdymo metu negalės būti mažesnis kaip 18, t. y. 20 – 10 proc. = 18;
8.2.4. jei perkančioji organizacija nurodo, kad pirks Paslaugas nuo 20 iki 30 naudotojų su galimybe mažinti ir didinti naudotojų skaičių 10 proc., tai pirkimo sutarties vykdymo metu mažiausias naudotojų skaičius negalės būti mažesnis kaip 18, t. y. 20 – 10 proc. = 18, o didžiausias – ne didesnis kaip 33, t. y. 30 + 10 proc. = 33);
9. Perkančioji organizacija turėtų stengtis nurodyti kiek įmanoma tikslesnį naudotojų skaičių. Rekomenduojama nustatyti, kad perkančioji organizacija pirkimo sutarties vykdymo metu gali keisti (didinti / mažinti) naudotojų skaičių, tačiau tik pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis ir tvarka. Taip pat siūloma nustatyti, kad jeigu pirkimo sutarties vykdymo metu bus pasirašomi susitarimai (pirkimo sutarties priedai) dėl naujų naudotojų (kai tokia galimybė buvo nustatyta pirkimo dokumentuose), šiems naudotojams bus taikomi teikėjo pasiūlyme ir pirkimo sutartyje nurodyti įkainiai, o naudotojų skaičius negalės viršyti pirkimo dokumentuose ir pirkimo sutartyje nurodyto maksimalaus naudotojų skaičiaus (pavyzdžiui, perkančioji organizacija nurodo, kad pirks Paslaugas nuo 20 iki 30 naudotojų su galimybe didinti naudotojų skaičių 10 proc., t. y. 3 naudotojais, tuomet maksimalus naudotojų skaičius sutarties vykdymo metu – 33).
10. Perkančioji organizacija, nustatydama minimalų prakalbamą mėnesinį mokestį, turi nurodyti jo viršutinę ribą (pavyzdžiui, ne daugiau kaip 20 litų), tokiu būdu leisdama teikėjui pasiūlyti konkretų šio mokesčio dydį. Jeigu perkančioji organizacija įvertina, kad yra atskirų jos naudotojų skirtingas paslaugų ar paslaugų apimties poreikis, ji gali prašyti teikėjų pateikti pasiūlymus su skirtingais minimaliais prakalbamais mėnesiniais mokesčiais atskiriems naudotojams. Nustatydama minėtą mokestį, perkančioji organizacija jį turi įvertinti ir įtraukti į pasiūlymų vertinimą.
11. Rekomenduojama techninėje specifikacijoje nurodyti, kad teikėjas turi taikyti vienodus pokalbių, SMS bei MMS tarifus tiek naudojantis Paslaugomis iki sumos, lygios minimaliam prakalbamam mėnesiniam mokesčiui, tiek ir ją viršijus. Rekomenduojama, kad perkančioji organizacija techninėje specifikacijoje nurodytų paslaugas, kurios turi būti įtrauktos į minimalų prakalbamą mėnesinį mokestį. Pavyzdžiui, ji galėtų nustatyti tokias paslaugas:
12. Jeigu perkančioji organizacija nustato pokalbio trukmės apvalinimo dydį, ji turi nustatyti, koks turėtų būti pokalbio trukmės po pirmos pokalbio minutės apvalinimas. Rekomenduojama nustatyti 30 sekundžių arba 60 sekundžių trukmės po pirmos pokalbio minutės apvalinimo dydį. Perkančioji organizacija tik pagrįstais atvejais pirkimo dokumentuose galėtų nustatyti reikalavimą taikyti paslaugų apmokestinimą naudojant sekundinę apskaitą.
13. Perkančioji organizacija, atlikdama naują pirkimą, gali nustatyti, kad esamų naudotojų numeriai turi išlikti nepakitę. Tokiu atveju perkančioji organizacija pateikia esamų naudotojų sąrašą, kaip pirkimo sutarties dalį (priedą) pirkimo laimėtojui. Naudotojų numerių perkėlimo paslauga turi būti atliekama nemokamai.
14. Jei perkančiosios organizacijos funkcijoms atlikti reikalingas tarptinklinis ryšys, techninėje specifikacijoje rekomenduojama nustatyti reikalavimą, kad tarptinklinis ryšys būtų įjungiamas automatiškai be papildomo mokesčio.
15. Jeigu perkančiajai organizacijai reikia įsigyti ne tik Paslaugas, įskaitant duomenų perdavimo paslaugas naudojantis paslaugų gavimo galiniu įrenginiu, bet ir paslaugų gavimo galinius įrenginius, rekomenduojama šias Paslaugas ir įrenginius įsigyti vykdant atskirus pirkimus arba pirkimą skaidyti į dalis.
16. Jeigu perkančiajai organizacijai reikia įsigyti ne tik Paslaugas, įskaitant duomenų perdavimo paslaugas naudojantis paslaugų gavimo galiniu įrenginiu, bet ir duomenų perdavimo paslaugas kompiuteryje (nenaudojant viešojo judriojo ryšio tinklo (toliau – Tinklas)), rekomenduojama Paslaugas įsigyti vykdant atskirus pirkimus arba pirkimą skaidyti į dalis.
III. REKOMENDACIJOS DĖL PASIŪLYMO RENGIMO REIKALAVIMŲ
17. Pirkimo dokumentuose perkančioji organizacija privalo nustatyti reikalavimus pasiūlymo rengimui. Rekomenduojama pirkimo dokumentuose nustatyti, kad teikėjas gali pateikti tik vieną pasiūlymą.
18. Perkančioji organizacija turi nurodyti, kaip teikėjas savo pasiūlyme turi apskaičiuoti ir išreikšti Paslaugų kainą. Pasiūlymo formoje rekomenduojama nurodyti:
18.6. preliminarų pokalbių tarp perkančiosios organizacijos naudotojų ir įvairiuose Lietuvos Tinkluose minučių skaičių per mėnesį (perkančioji organizacija pokalbių kiekviename Tinkle minučių skaičių privalo nustatyti atsižvelgdama į objektyvius kriterijus, pavyzdžiui, į praeitų metų faktiškai prakalbėtų minučių skaičių, apskaičiuotą pagal pateiktas detalias sąskaitas. Jeigu pokalbių kiekviename Tinkle minučių skaičiaus nustatyti nėra galimybės, perkančioji organizacija nurodo bendrą minučių skaičių);
18.7. preliminarų pokalbių į užsienio šalies operatorių Tinklus minučių skaičių per mėnesį (rekomenduojama nurodyti konkrečias valstybes, į kurias bus skambinama);
19. Perkančioji organizacija turi įvertinti visas įsigyjamas Paslaugas. Jeigu perkančioji organizacija įvertina, kad yra skirtingas jos naudotojų paslaugų ar paslaugų apimties poreikis, ji gali prašyti teikėjų pateikti pasiūlymus su skirtingais minimaliais prakalbamais mėnesiniais mokesčiais atskiriems naudotojams. Tokiu atveju rekomenduojama pirkimo pasiūlymo formoje pateikti atskirų perkančiosios organizacijos naudotojų skirtingus paslaugų ar paslaugų apimties poreikius atitinkančias lenteles.
IV. REKOMENDACIJOS DĖL REIKALAVIMŲ TEIKĖJŲ KVALIFIKACIJOS NUSTATYMO
20. Perkančioji organizacija, atsižvelgdama į pirkimo objekto vertę ir sudėtingumą, nustato minimalius teikėjų kvalifikacijos reikalavimus. Šie reikalavimai turi būti pagrįsti ir proporcingi pirkimo objektui, tikslūs ir aiškūs, jie negali dirbtinai riboti konkurencijos ir diskriminuoti teikėjų. Perkančioji organizacija supaprastintų pirkimų atveju savo pasitvirtintose supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklėse nustatytais atvejais teikėjų kvalifikacijos gali netikrinti.
21. Nustatydama teikėjų kvalifikacijos reikalavimus perkančioji organizacija gali vadovautis Tiekėjų kvalifikacijos vertinimo metodinėmis rekomendacijomis, patvirtintomis Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. spalio 20 d. įsakymu
Nr. 1S-100 (Žin., 2003, Nr. 103-4623; 2012, Nr. 5-163).
22. Viešųjų pirkimų įstatymo 33 straipsnio 1 dalyje nurodytus kvalifikacijos reikalavimus perkančioji organizacija privalo nustatyti pirkimo dokumentuose visais atvejais, kai yra tikrinama teikėjo kvalifikacija. Kitų kvalifikacijos reikalavimų kiekvieno pirkimo atveju nustatyti neprivaloma.
23. Rekomenduojama perkančiajai organizacijai tais atvejais, kai tikrina tiekėjų kvalifikaciją, nustatyti reikalavimą verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Šio kvalifikacijos reikalavimo atitikčiai patvirtinti rekomenduojama prašyti, kad teikėjas pateiktų Ryšių reguliavimo tarnybos perkančiosioms organizacijoms išduoto standartinio patvirtinimo kopiją, kad ūkio subjektas pateikė pranešimą ir turi teisę verstis elektroninių ryšių veikla. Gavus standartinio patvirtinimo kopiją, rekomenduojame perkančiajai organizacijai Ryšių reguliavimo tarnybos interneto svetainėje įsitikinti, ar teikėjas yra įrašytas į teikėjų sąrašus ir, ar tebevykdo šią veiklą.
24. Rekomenduojama, kai tikrinama tiekėjų kvalifikacija, nustatyti kvalifikacijos reikalavimą, jog teikėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo teikėjo įregistravimo dienos (jeigu teikėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) būtų įvykdęs bent vieną panašių suteiktų paslaugų pirkimo sutartį, kurios vertė ne mažesnė kaip 0,7 pirkimo objekto (pasiūlymo) vertės, arba dar vykdomos panašių paslaugų pirkimo sutarties įvykdyta dalis būtų ne mažesnė kaip 0,7 pirkimo objekto (pasiūlymo) vertės. Šio kvalifikacijos reikalavimo atitikčiai patvirtinti rekomenduojama prašyti, kad teikėjas pateiktų: įvykdytų (ir) ar vykdomų panašių pirkimo sutarčių sąrašą, nurodant paslaugų bendras sumas, datas, paslaugų gavėjus bei jų kontaktus, neatsižvelgiant į tai, ar jie yra perkančiosios organizacijos, ar ne. Įrodymui apie paslaugų suteikimą teikėjas pateikia paslaugų gavėjo pažymą, o jos nesant – teikėjo deklaraciją.
V. REKOMENDACIJOS DĖL PASIŪLYMŲ VERTINIMO
26. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose privalo nustatyti perkamų Paslaugų vertinimo kriterijus ir vertinimo tvarką. Perkančioji organizacija gali vadovautis Viešųjų pirkimų pasiūlymų vertinimo ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo arba mažiausios kainos vertinimo kriterijumi rekomendacijomis, patvirtintomis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2006 m. spalio 12 d. įsakymu Nr. 1S-53 (Žin., 2006, Nr. 113-4329; 2008, Nr. 150-6150).
27. Pasiūlymus galima vertinti remiantis mažiausios kainos, ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijumi, o supaprastintų pirkimų atveju – ir pagal perkančiosios organizacijos pirkimo dokumentuose nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus, kurie negali nepagrįstai ir neobjektyviai riboti teikėjų galimybių dalyvauti pirkime ar nesudaro išskirtinių sąlygų konkretiems teikėjams, pažeidžiant Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnio 1 dalyje nustatytus reikalavimus.
28. Jeigu perkančioji organizacija pasiūlymus vertina pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, o supaprastintų pirkimų atveju – pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų arba pagal perkančiosios organizacijos pirkimo dokumentuose nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus, ji pirkimo dokumentuose turi nustatyti pasiūlymų vertinimo kriterijus, susijusius su pirkimo objektu.
29. Perkančiajai organizacijai rekomenduojama vertinti pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, o supaprastintų pirkimų atveju – pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų arba pagal perkančiosios organizacijos pirkimo dokumentuose nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus, kai dėl objektyvių priežasčių reikalingos itin kokybiškos įsigyjamos paslaugos tam tikrose perkančiosios organizacijos pagrįstose teritorijose, pavyzdžiui, tolesnėse nuo didesnių miestų vietovėse, pasienio teritorijoje, girininkijoje ir pan. Tokiu atveju perkančioji organizacija turėtų įvertinti savo veiklos specifiką, itin kokybiškų įsigyjamų paslaugų svarbą ir įtaką šios veiklos efektyvumui, kitas svarbias aplinkybes.
30. Rekomenduojama perkančiajai organizacijai, vertinant pasiūlymus ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijumi, pirkimo dokumentuose pateikti ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijus, jų lyginamuosius svorius, ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo nustatymo formules bei vertinimo tvarką. Perkančioji organizacija turi nustatyti tokius pasiūlymų vertinimo kriterijus, o ypač kokybės kriterijaus konkrečius parametrus, kad išrenkant geriausią pasiūlymą būtų sudarytos sąlygos pasiekti Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnio 2 dalimi nustatytą pirkimų tikslą.
31. Rekomenduojama pasiūlymo ekonominį naudingumą (E) apskaičiuoti sudedant pasiūlymo kainos (C) ir kokybės (B) balus:
E = C + B
Šioje formulėje:
C – tai pasiūlymo kaina;
B – tai pasiūlymo kokybė.
31.1. Pasiūlymo kaina (C) yra nustatoma remiantis perkančiosios organizacijos Paslaugų vartojimo poreikiu pagal teikėjo įkainius:
Šioje formulėje:
Cp – teikėjo pasiūlyta kaina;
Cmin – mažiausia pasiūlyta kaina;
x – kainos lyginamasis svoris.
31.2. Pasiūlymo kokybė (B) nustatoma susumavus atskirų parametrų įvertinimus ir padauginus juos iš kokybės kriterijaus lyginamojo svorio:
B = (B1 + B2 +B3 +...+ Bn) · y
Šioje formulėje:
B – tai pasiūlymo kokybė;
B1, B2, B3, Bn – kokybės kriterijaus įvertinti parametrai;
y – kokybės lyginamasis svoris.
Kai geriausia kokybės kriterijaus konkretaus vertinamo parametro reikšmė yra didžiausia jo reikšmė, parametro įvertinimas apskaičiuojamas pagal formulę:
Šioje formulėje:
Bp – teikėjo pasiūlyme siūlomų Paslaugų kokybės kriterijaus vertinamo parametro reikšmė;
Bmax – didžiausia visuose pasiūlymuose nustatyta kokybės kriterijaus vertinamo parametro reikšmė;
yi – kokybės kriterijaus vertinamo konkretaus parametro lyginamasis svoris.
Kai geriausia kokybės kriterijaus vertinamo parametro reikšmė yra mažiausia jo reikšmė, parametro įvertinimas apskaičiuojamas pagal formulę:
Šioje formulėje:
Bp – teikėjo pasiūlyme siūlomų Paslaugų kokybės kriterijaus vertinamo parametro reikšmė;
Bmin – mažiausia visuose pasiūlymuose nustatyta kokybės kriterijaus vertinamo parametro reikšmė;
yi – kokybės kriterijaus vertinamo konkretaus parametro lyginamasis svoris.
31.3. Perkančioji organizacija, pasirinkdama kokybės kriterijaus konkrečius parametrus turėtų atsakingai įvertinti realius poreikius, savo veiklos specifiką ir visas kitas svarbias aplinkybes, tiesiogiai susijusias su pirkimo objektu. Kiekvienas parametras turi būti pagrįstas, tiesiogiai susijęs su įsigyjamomis paslaugomis ir būtinas užtikrinti perkančiosios organizacijos veiklos efektyvumą ir tinkamą sudaromos pirkimo sutarties įvykdymą. Perkančioji organizacija galėtų nustatyti, pavyzdžiui, tokius kokybės kriterijaus parametrus:
31.3.1. kokybės parametras (B1) – teritorijos GSM (esant būtinybei UMTS) tinklo aprėptis pagal signalo stiprumo lygį. Jeigu perkančioji organizacija ketina vertinti teritorijos aprėptį tam tikrose perkančiosios organizacijos pagrįstose vietovėse, ji gali remtis Ryšių reguliavimo tarnybos interneto svetainėje viešai paskelbtu GSM (esant būtinybei UMTS) tinklo konkrečios teritorijos, pavyzdžiui, savivaldybės aprėpties žemėlapiu (nurodoma teritorijos aprėptis dBm). Jei perkančiajai organizacijai reikia detalesnio žemėlapio arba jei Ryšių reguliavimo tarnybos parengti žemėlapiai yra senesni nei 1 metų, ji gali prašyti teikėjų pateikti konkrečios reikiamos teritorijos aprėpties žemėlapius pagal viešojo judriojo ryšio tinklo signalo stiprumo lygius;
31.3.2. kokybės parametras (B2) – nesėkmingų kvietimų dalis – nesėkmingų kvietimų procentinė dalis nuo visų kvietimų;
31.3.3. kokybės parametras (B3) – skambučio sujungimo trukmė – laiko tarpas nuo momento, kai skambinantis galinis įrenginys inicijuoja kito galinio įrenginio kvietimą, iki momento, kai įvyksta sėkmingas sujungimas tarp abiejų galinių įrenginių;
31.3.4. kokybės parametras (B4) – balso perdavimo kokybė – skaičius, parodantis balso, perduodamo Tinklu, kokybę sėkmingo skambučio metu;
31.3.5. kokybės parametras (B5) – nutrūkusių skambučių dalis – nutrūkusių skambučių procentinė dalis nuo visų sėkmingai pradėtų skambučių;
31.3.6. kokybės parametras (B6) – nesėkmingų SMS siuntimų dalis – nesėkmingų bandymų pasinaudoti SMS paslaugomis procentinė dalis nuo visų bandymų pasinaudoti SMS paslaugomis;
31.3.7. kokybės parametras (B7) – siuntimo į SMS centrą trukmė – laiko tarpas nuo momento, kai sukurta SMS yra išsiunčiama į SMS centrą, iki momento, kai iš SMS centro gaunamas pranešimas, kad SMS yra sėkmingai išsiųsta;
31.3.8. kokybės parametras (B8) – nesėkmingų SMS pristatymų dalis – nesėkmingai pristatytų SMS procentinė dalis nuo visų sėkmingai išsiųstų SMS skaičiaus;
31.3.9. kokybės parametras (B9) – SMS pristatymo trukmė – laiko tarpas nuo momento, kai sukurta SMS yra išsiunčiama į SMS centrą, iki momento, kai išsiųsta SMS yra sėkmingai pristatoma į sujungimą užbaigiantį galinį įrenginį;
31.3.10. kokybės parametras (B10) – neprisiregistravimų dalis – tai nesėkmingų bandymų prisiregistruoti interneto prieigos teikėjo elektroninių ryšių tinkle, kuriuo teikiamos interneto prieigos paslaugos, siekiant gauti interneto prieigos paslaugas, procentinė dalis nuo visų bandymų prisiregistruoti šiame tinkle, kai prieigos ir tinklai yra pasiekiami ir veikiantys;
31.3.11. kokybės parametras (B11) – prisiregistravimo trukmė – tai sėkmingo bandymo prisiregistruoti interneto prieigos teikėjo elektroninių ryšių tinke, siekiant gauti interneto prieigos paslaugas, trukmė sekundėmis;
31.3.12. kokybės parametras (B12) – nesėkmingų duomenų perdavimų dalis – tai nesėkmingų duomenų perdavimų procentinė dalis nuo visų bandymų.
Rekomendacijų 31.3.2–31.3.12 punktuose nurodytų kokybės parametrų reikšmės yra pateikiamos Ryšių reguliavimo tarnybos interneto svetainėje viešai skelbiamose, Viešojo judriojo telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių vertinimo ir Belaidės interneto prieigos paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitose.
VI. REKOMENDACIJOS DĖL PIRKIMO SUTARTIES NUOSTATŲ
32. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose turi pateikti numatomos sudaryti pirkimo sutarties projektą arba svarbiausias sąlygas. Nustatydama svarbiausias pirkimo sutarties sąlygas, perkančioji organizacija vadovaujasi Viešųjų pirkimų įstatymo 18 straipsnio 6 dalimi, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (Žin., 2000, Nr. 74-2262) (toliau – Civilinis kodeksas) bei Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėmis, patvirtintomis Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1V-1160 (Žin., 2005, Nr. 152-5627; 2011, Nr. 134-6391).
33. Nustatydama kainos ir kainodaros taisykles (toliau – Kainodaros taisyklės), perkančioji organizacija privalo (išskyrus mažos vertės pirkimus) vadovautis viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių kainos ir kainodaros taisyklių nustatymo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2003 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. 1S-21 (Žin., 2003, Nr. 22-944; 2011, Nr. 101-4768).
34. Kainodaros taisyklėse turi būti numatytas įkainių perskaičiavimas teisės aktais pakeitus taikomą pridėtinės vertės mokestį pirkimo sutartyje nurodytoms Paslaugoms. Kainodaros taisyklėse taip pat turi būti nurodoma, ar pasikeitus kitiems mokesčiams pirkimo sutarties įkainiai bus perskaičiuojami. Nustatant įkainių perskaičiavimą, turi būti nurodyti konkretūs mokesčiai, kuriems pasikeitus bus perskaičiuojama kaina, kada vykdomas perskaičiavimas, kokia yra šio perskaičiavimo formulė. Kainodaros taisyklėse, numatant perskaičiavimą, turi būti nurodomi tokie mokesčiai, kurių įtaką pirkimo sutarties įkainiui įvertinti yra nesunku. Taip pat turi būti nustatyta, nuo kurio momento įsigalioja perskaičiuoti įkainiai ir už kurias paslaugas bus mokama senaisiais įkainiais, o už kurias – perskaičiuotaisiais. Pirkimo sutartyje turi būti nustatyta, kaip pirkimo sutarties šalys įformina pagal Kainodaros taisykles perskaičiuotus pirkimo sutarties įkainius. Šios taisyklės turi leisti ne vien tik mažinti pirkimo sutarties įkainius sumažėjus mokesčiui, bet ir didinti, jeigu mokestis didėja.
35. Rekomenduojama pirkimo sutartį sudaryti 1 metų terminui. Jeigu perkančioji organizacija ketina pirkimo sutartį pratęsti, rekomenduojama, kad bendras pirkimo sutarties galiojimo terminas būtų ne ilgesnis nei 2 metai. Informaciją apie pirkimo sutarties terminą ir pratęsimo galimybes perkančioji organizacija turi nurodyti pirkimo dokumentuose (ši informacija pateikiama skelbime apie pirkimą, jei apie pirkimą yra skelbiama).
36. Perkančioji organizacija, reikalaudama pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo Civiliniame kodekse nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais, turėtų atsižvelgti į pirkimo sutarties trukmę bei pirkimo dokumentuose nustatytus teikėjų kvalifikacijos reikalavimus. Rekomenduojama pirkimo sutarties prievolių įvykdymo užtikrinimui reikalauti netesybų (pavyzdžiui, nustatyti baudą). Taip pat rekomenduojama pirkimo sutartyje nustatyti sutartinę atsakomybę, kuri turėtų būti lygiavertė abiems pirkimo sutarties šalims, už pirkimo sutartimi sulygtų prievolių nevykdymą ar netinkamą vykdymą (pavyzdžiui, nustatyti delspinigius).
37. Kai pirkimo dokumentuose buvo numatyta galimybė didinti naudotojų skaičių ir atitinkamos nuostatos įtrauktos į pirkimo sutartį, perkančioji organizacija turi nustatyti, kad pirkimo sutarties vykdymo metu, pasirašant susitarimus (pirkimo sutarties priedus) dėl naujų naudotojų, šių susitarimų trukmė negali būti ilgesnė nei pirkimo sutarties trukmė.
38. Perkančioji organizacija pirkimo sutartyje turėtų nurodyti kompensacijų ir sumokėtų grąžinamų sumų nustatymo ir išmokėjimo tvarką, jei per mėnesį tam tikrą laiką ne dėl savo kaltės perkančioji organizacija negalės naudotis Paslaugomis ar jų kokybė neatitiks pirkimo sutartyje nurodytos kokybės.
39. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose nurodo, kad pirkimo sutarties sąlygos šios pirkimo sutarties galiojimo metu negali būti keičiamos, išskyrus tokias pirkimo sutarties sąlygas, kurias pakeitus nebūtų pažeisti Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnyje nustatyti principai bei tikslas ir tokiems pirkimo sutarties sąlygų pakeitimams yra gautas Tarnybos sutikimas. Rekomenduojama pirkimo sutartyje aiškiai apibrėžti aplinkybes, kurioms esant galima būtų keisti pirkimo sutarties sąlygas bei nurodyti galimas keisti pirkimo sutarties sąlygas. Perkančioji organizacija, nustatydama pirkimo sutarties keitimo aplinkybes, reikalavimą pateikti atitinkamus minėtas aplinkybes pagrindžiančius dokumentus bei pirkimo sutarties pakeitimų inicijavimo, rengimo, įforminimo procedūras, gali vadovautis Viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių sąlygų keitimo rekomendacijomis, patvirtintomis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2009 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1S-43 (Žin., 2009, Nr. 54-2151).
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Pasikeitus Rekomendacijose nurodytų norminių teisės aktų ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentų nuostatoms, norminiams teisės aktams ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentams netekus galios arba įsigaliojus naujiems norminiams teisės aktams ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentams, kurie kitaip reguliuoja ir (ar) rekomenduoja Rekomendacijose aptariamus aspektus, Rekomendacijomis vadovaujamasi tiek, kiek jos neprieštarauja norminiams teisės aktams, kartu atsižvelgiant į pasikeitusį, norminiuose teisės aktuose įtvirtintą teisinį reguliavimą ir (ar) pasikeitusias rekomendacinio pobūdžio dokumentų nuostatas.
Viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų viešuoju judriojo ryšio tinklu, viešojo pirkimo dokumentų rengimo rekomendacijų
1 priedas
(Techninės specifikacijos pavyzdys)
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Minimalūs reikalavimai |
1. |
2G (GSM/GPRS) Tinklo aprėptis |
Ūkio subjekto, teikiančio viešųjų elektroninių ryšių paslaugas, teikiamas viešuoju judriojo ryšio tinklu, (toliau – teikėjas) viešojo judriojo ryšio tinklo teritorijos padengimas turi būti ne mažesnis nei 95 % Lietuvos Respublikos teritorijos dalies. Viešojo judriojo ryšio tinklas (toliau – Tinklas) turi veikti /nurodo perkančioji organizacija/ teritorijoje. /Perkančioji organizacija nustato šį reikalavimą tik tuo atveju, jei jos funkcijoms vykdyti yra būtina užtikrinti viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų Tinklu, (toliau – Paslaugos) teikimą tam tikrose perkančiosios organizacijos pagrįstose teritorijose, pavyzdžiui, tolesnėse nuo didesnių miestų vietovėse, pasienio teritorijoje, girininkijoje ir pan./ |
2. |
Duomenų perdavimas naudojantis internetu paslaugų gavimo galiniame įrenginyje |
Perkančiajai organizacijai turi būti teikiamos duomenų perdavimo paslaugos naudojantis GPRS ir (ar) EDGE, ir (ar) 3G (UMTS) arba analogiškų parametrų ar vėlesnėmis technologijomis. Analogiškų technologijų techniniai parametrai negali būti prastesni nei reikalaujamų. /Perkančioji organizacija nustato šį reikalavimą tuo atveju, jei ketina įsigyti duomenų perdavimo paslaugas naudojantis internetu paslaugų gavimo galiniame įrenginyje./ |
3. |
3G (UMTS) Tinklo aprėptis |
Teikėjo 3G (UMTS) arba analogiškų parametrų ar vėlesnių technologijų Tinklas turi veikti /nurodo perkančioji organizacija/ teritorijoje. /Perkančioji organizacija nustato šį reikalavimą tik tuo atveju, jei jos funkcijoms vykdyti yra būtina užtikrinti žymiai didesnę duomenų perdavimo spartą, nei naudojantis GPRS ir (ar) EDGE technologijomis./ |
4. |
Paslaugų apimtis |
Turi būti užtikrintas šių Paslaugų teikimas: /perkančioji organizacija nurodo visas paslaugas, kurias reikia įsigyti, pavyzdžiui, skambučių Lietuvoje siuntimas / gavimas, trumpųjų žinučių (SMS) ir vaizdo žinučių (MMS) siuntimas / gavimas, tarptautinių skambučių siuntimas/gavimas, tarptautinių trumpųjų žinučių (SMS) ir vaizdo žinučių (MMS) siuntimas / gavimas, duomenų perdavimo paslaugos naudojantis internetu paslaugų gavimo galiniame įrenginyje ir kt. Jeigu perkančiosios organizacijos funkcijoms vykdyti reikalingos atitinkamos paslaugos, jų savybės apibūdinamos techninėje specifikacijoje, o jų kaina turi būti vertinama./. |
|
|
Numatomas faktinių Paslaugų naudotojų (toliau – naudotojas) skaičius /perkančioji organizacija nurodo tikslų arba preliminarų naudotojų skaičių/. Perkančioji organizacija pirkimo sutarties vykdymo metu gali keisti (didinti / mažinti) naudotojų skaičių, bet ne daugiau kaip /nurodyti skaičių arba procentą/ naudotojų. |
5. |
Naudotojų numeriai |
Perkančioji organizacija nurodo, ar esamų Paslaugų naudotojų numeriai turi išlikti nepakitę. Esamų naudotojų sąrašas bus pateiktas pirkimo laimėtojui, kaip neatkiriama pirkimo sutarties dalis – priedas. |
Jeigu pirkimo sutarties vykdymo metu bus pasirašomi susitarimai (pirkimo sutarties priedai) dėl naujų naudotojų, šiems naudotojams bus taikomi pirkimo sutartyje ir pirkimo pasiūlyme nurodyti įkainiai. Susitarimų (pirkimo sutarties priedų) dėl naujų naudotojų trukmė negali būti ilgesnė nei pirkimo sutarties trukmė. |
||
6. |
Skambučio sujungimo mokestis |
Negali būti taikomas skambučio sujungimo mokestis. |
7. |
Pokalbio trukmės apvalinimas |
Pokalbio trukmės apvalinimas po pirmos pokalbių minutės – ne didesnis nei /nurodo perkančioji organizacija/. |
8. |
Paslaugos minimalus prakalbamas mėnesinis mokestis |
Minimalus prakalbamas mėnesinis mokestis /perkančioji organizacija nurodo minimalaus prakalbamo mėnesinio mokesčio viršutinę ribą, pavyzdžiui, ne daugiau kaip 20 litų, tokiu būdu leisdama teikėjui pasiūlyti konkretų šio mokesčio dydį/. Teikėjas turi taikyti vienodus pokalbių, trumpųjų žinučių (SMS) ir vaizdo žinučių (MMS) tarifus tiek naudojantis Paslaugomis iki sumos, lygios minimaliam prakalbamam mėnesiniam mokesčiui, tiek ir ją viršijus. /Perkančioji organizacija turi nurodyti įtraukiamas Paslaugas į minimalų prakalbamą mėnesinį mokestį ir numatyti jų apimtis./ Ji gali nustatyti tokias paslaugas: 1) pokalbiai Lietuvoje; 2) trumposios žinutės (SMS), vaizdo žinutės (MMS) Lietuvoje. /Jeigu perkančioji organizacija įvertina, kad yra skirtingas jos naudotojų paslaugų ar paslaugų apimties poreikis, ji gali prašyti teikėjų pateikti pasiūlymus su skirtingais minimaliais prakalbamais mėnesiniais mokesčiais atskiriems naudotojams./ |
9. |
Tarptinklinis ryšys |
Tarptinklinis ryšys turi būti įjungiamas automatiškai be papildomo mokesčio. /Jei perkančiosios organizacijos funkcijoms atlikti reikalingas tarptinklinis ryšys./ |
10. |
Savitarnos svetainė |
Teikėjas turi suteikti galimybę perkančiajai organizacijai bet kuriuo metu teikėjo interneto svetainėje nemokamai pasitikrinti savo sąskaitą bei detalią sąskaitą. |
11. |
Gedimų pašalinimas |
Gedimai turi būti pašalinti per 24 val. Perkančioji organizacija apie Paslaugų teikimo sutrikimus nedelsiant praneša teikėjui bendruoju telefonu arba kontaktiniam asmeniui (teikėjas pasiūlyme privalo nurodyti bendrąjį telefono numerį arba kontaktinio asmens telefono numerį, fakso numerį ir elektroninio pašto adresą bei darbo laiką). Perkančioji organizacija turi būti informuojama apie gedimo užregistravimą ir gedimo pašalinimą. |
12. |
Naudotojų numerių perkėlimas |
Paslaugų naudotojų numerių perkėlimo paslauga turi būti atliekama nemokamai. |
Viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų viešuoju judriojo ryšio tinklu, viešojo pirkimo dokumentų rengimo rekomendacijų
2 priedas
(Teikėjo pasiūlymo dėl viešųjų elektroninių ryšių paslaugų, teikiamų viešuoju judriojo ryšio tinklu, viešojo pirkimo, kai pasiūlymai vertinami pagal mažiausios kainos vertinimo kriterijų, formos pavyzdys)
Herbas arba prekių ženklas
(Teikėjo pavadinimas)
(Juridinio asmens teisinė forma, buveinė, kontaktinė informacija, registro, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie teikėją, pavadinimas, juridinio asmens kodas, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo kodas, jei juridinis asmuo yra pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas)
__________________________
(adresatas (perkančioji organizacija))
PASIŪLYMAS
DĖL VIEŠŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ, TEIKIAMŲ VIEŠUOJU JUDRIOJO RYŠIO TINKLU, VIEŠOJO PIRKIMO
____________ Nr.______
(data)
_____________
(sudarymo vieta)
Ūkio subjekto, teikiančio viešųjų elektroninių ryšių paslaugas, teikiamas viešuoju judriojo ryšio tinklu, (toliau – teikėjas) pavadinimas /jeigu dalyvauja ūkio subjektų grupė, surašomi visi dalyvių pavadinimai/ |
|
Teikėjo adresas /jeigu dalyvauja ūkio subjektų grupė, surašomi visi dalyvių adresai/ |
|
Už pasiūlymą atsakingo asmens vardas, pavardė |
|
Telefono numeris |
|
Fakso numeris |
|
El. pašto adresas |
|
1. Šiuo pasiūlymu pažymime, kad sutinkame su visomis pirkimo sąlygomis, nustatytomis:
1) viešojo pirkimo skelbime, paskelbtame Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatyta tvarka /perkančioji organizacija pateikia nuorodas/;
2) kituose pirkimo dokumentuose (jų paaiškinimuose, papildymuose).
Mes siūlome šias viešųjų elektroninių ryšių paslaugas, teikiamas viešuoju judriojo ryšio tinklu:
Eil. Nr. |
Paslaugos pavadinimas |
Paslaugos lyginamasis svoris |
Mato vienetas |
Preliminarus kiekis (vienetų skaičius per mėn.) |
Vieneto kaina, Lt su PVM |
Iš viso, Lt su PVM |
|
|||||||
1. |
Minimalus prakalbamas mėnesinis mokestis (M): |
|
Lt/mėn. |
(nurodo PO1) |
|
|
|
|||||||
1.1. |
Skambučio tarp perkančiosios organizacijos naudotojų minutės kaina (visą parą) |
|
min. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
1.2. |
Skambučio į operatoriaus viešąjį judrųjį ryšio tinklą (toliau – Tinklas) minutės kaina (visą parą): |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1.2.1. |
– operatorius 1 (nurodo PO) |
|
min. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
1.2.2. |
– operatorius 2 (nurodo PO) |
|
min. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
1.2.3. |
– operatorius 3 (nurodo PO) |
|
min. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
... |
... |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1.3. |
Skambučio į kitų (aukščiau neišvardytų) operatorių Tinklus minutės kaina (visą parą) |
|
min. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
|
/vietoj 1.2 ir 1.3 punktuose nustatytų kainos nurodymo taisyklių, perkančioji organizacija gali paprašyti vieno tarifo į visų operatorių, įskaitant teikėjo, Tinklus./ |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Iš viso pokalbiai (P), Lt: |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1.4. |
Trumposios žinutės (SMS) |
|
vnt. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
1.5. |
Vaizdo žinutės (MMS) |
|
vnt. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
|
Iš viso trumposios žinutės (SMS) ir vaizdo žinutės (MMS) (Z), Lt: |
|
|
|
|
|
|
|||||||
2. |
Visi kiti mokesčiai vienam naudotojui (išskyrus minimalų prakalbamą mėnesinį mokestį) (K), Lt |
|
Lt |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
3. |
Skambučio į užsienio šalies operatoriaus Tinklą minutės kaina (visą parą): |
|
|
|
|
|
|
|||||||
3.1. |
– Šalis 1 (nurodo PO) |
|
min. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
3.2. |
– Šalis 2 (nurodo PO) |
|
min. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
... |
... |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Iš viso tarptautiniai pokalbiai (T), Lt: |
|
|
|
|
|
|
|||||||
4. |
Tarptautinės žinutės į bet kurį užsienio šalies operatoriaus Tinklą: |
|
|
|
|
|
|
|||||||
4.1. |
Tarptautinės trumposios žinutės (SMS) |
|
vnt. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
4.2. |
Tarptautinės vaizdo žinutės (MMS) |
|
vnt. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
|
Iš viso tarptautinės trumposios žinutės (SMS) ir vaizdo žinutės (MMS) (S), Lt: |
|
|
|
|
|
|
|||||||
5. |
Duomenų perdavimo mėnesinis mokestis: |
|
Lt/mėn. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
5.1. |
Suteikiamas duomenų kiekis |
|
MB |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
5.2. |
Papildomo MB kaina |
|
Lt |
|
|
|
|
|||||||
|
Iš viso duomenų perdavimas (D), Lt/mėn.: |
|
|
|
|
|
|
|||||||
6. |
Papildomos paslaugos: (nurodo PO) |
|
|
|
|
|
|
|||||||
6.1. |
Detali sąskaita |
|
vnt. |
(nurodo PO) |
|
|
||||||||
6.2. |
Informavimas trumpąja žinute (SMS) apie praleistus skambučius |
|
vnt. |
(nurodo PO) |
|
|
||||||||
6.3. |
Skambučio nukreipimas / peradresavimas |
|
vnt. |
(nurodo PO) |
|
|
|
|||||||
... |
... |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Iš viso papildomos paslaugos (L), Lt: |
|
|
|
|
|
|
|||||||
_______________
1 Trumpinys – perkančioji organizacija.
Bendros pasiūlymo kainos apskaičiavimas |
Vertė |
Naudotojų skaičius (n) |
(nurodo PO) |
Mėnesių skaičius pirkimo sutarties laikotarpiu (m) |
(nurodo PO) |
Vieno naudotojo mėnesinis minimalus prakalbamas mokestis su PVM (M) |
|
Vieno naudotojo mėnesio kaina pokalbiams, įskaitant visus mokesčius su PVM (P) |
|
Vieno naudotojo mėnesio kaina trumposioms žinutėms (SMS) ir vaizdo žinutėms (MMS) su PVM (Z) |
|
Vienam naudotojui taikomi visi kiti mokesčiai (išskyrus minimalų prakalbamą mėnesinį mokestį) (K) |
|
Vieno naudotojo mėnesio kaina tarptautiniams pokalbiams, įskaitant visus mokesčius su PVM (T) |
|
Vieno naudotojo mėnesio kaina tarptautinėms trumposioms žinutėms (SMS) ir vaizdo žinutėmis (MMS) su PVM (S) |
|
Vieno naudotojo duomenų perdavimo mėnesinis mokestis su PVM (D) |
|
Vieno naudotojo mėnesio kaina papildomoms paslaugoms su PVM (L) |
|
Perkančiosios organizacijos Paslaugų išlaidos pirkimo sutarties laikotarpiui, IŠ VISO (I). Jeigu P+Z <M, tai I = n*m*(M+K+T+S+D+L) Jeigu P+Z ? M, tai I = n*m*(P+Z+K+T+S+D+L) |
|
/Jeigu perkančioji organizacija, įvertina, kad yra atskirų jos naudotojų skirtingas paslaugų ar paslaugų apimties poreikis, ji pasiūlymo formoje nurodo tiek lentelių, kiek skirtingų minimalių prakalbamų mėnesinių mokesčių reikia. Apskaičiuodama Paslaugų vertę pirkimo sutarties laikotarpiui, perkančioji organizacija susumuoja visas bendras pasiūlymo kainas./
Bendra pasiūlymo kaina su PVM – |
...................... Lt. |
Siūlomos paslaugos visiškai atitinka pirkimo dokumentuose nurodytus techninius reikalavimus:
Eil.Nr. |
Techninis reikalavimas |
Teikėjo paaiškinimas (jeigu reikia, t. y. jei teikėjas nori plačiau atskleisti paslaugos savybę, ją sukonkretinti) |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
|
|
8. |
|
|
/Tais atvejais, kai perkančioji organizacija reikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo/
Pasiūlymo galiojimo užtikrinimui pateikiame ___________________________________
___________________________________________________________________________
(nurodyti užtikrinimo būdą, dydį, dokumentus)
Pasiūlymas galioja iki termino, nustatyto pirkimo dokumentuose.
Pasiūlyme pateikiami šie dokumentai:
2) (teikėjas nurodo kitus dokumentus, kuriuos pateikia).
...
________________ (teikėjo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas*) |
__________ (parašas*) |
_______________ (vardas ir pavardė*) |
*Pastaba. Jeigu perkančioji organizacija pirkimą atlieka CVP IS priemonėmis, šis dokumentas teikiamas pasirašytas saugiu elektroniniu parašu. Tais atvejais, kai pirkimo dokumentuose nustatyta, kad visas pasiūlymas pasirašomas saugiu elektroniniu parašu, šio dokumento atskirai pasirašyti neprivaloma