LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2005 M. VASARIO 23 D. ĮSAKYMO NR. 3D-89 „DĖL GAIRIŲ PAREIŠKĖJAMS, TEIKIANTIEMS PROJEKTUS PARAMAI GAUTI 2005 METAIS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO (BPD) KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PRIORITETO PRIEMONĖS „KAIMO VIETOVIŲ PRITAIKYMO IR PLĖTROS SKATINIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KONSULTAVIMO PASLAUGOS ŪKIAMS“ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2006 m. liepos 28 d. Nr. 3D-304

Vilnius

 

 

Pakeičiu Gaires pareiškėjams, teikiantiems projektus paramai gauti 2005 metais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Kaimo vietovių pritaikymo ir plėtros skatinimas“ veiklos sritį „Konsultavimo paslaugos ūkiams“, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 3D-89 „Dėl Gairių pareiškėjams, teikiantiems projektus paramai gauti 2005 metais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Kaimo vietovių pritaikymo ir plėtros skatinimas“ veiklos sritį „Konsultavimo paslaugos ūkiams“ patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 27-865):

1. Išdėstau 100 punktą taip:

100. Projekto vykdytojai prieš paramos sutarties pasirašymą privalo atsidaryti banke atskirą sąskaitą paramos lėšoms.“

2. Išdėstau 110 punktą taip:

110. Projekto, teikiamo pagal BPD Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Kaimo vietovių pritaikymo ir plėtros skatinimas veiklos sritį „Konsultavimo paslaugos ūkiams“, išlaidos gali būti apmokamos trimis mokėjimo būdais: kompensavimo su avansu, kompensavimo be avanso ir (arba) sąskaitų apmokėjimo. Projekto išlaidų apmokėjimo būdus nustato Agentūra, vadovaudamasi Gairių 110.1, 110.2, 110.3 punktuose nustatytais kriterijais:

110.1. Kompensavimo su avansu mokėjimo būdas gali būti taikomas biudžetinių įstaigų ir viešųjų juridinių asmenų, kurių veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos asociacijų įstatymas (Žin., 2004, Nr. 25-745), Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymas (Žin., 1996, Nr. 68-1633; 2004, Nr. 25-752) arba Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymas (Žin., 1996, Nr. 32-787; 2004, Nr. 7-128), įgyvendinamiems projektams ar projektų išlaidų daliai, kuriuos toks projekto vykdytojas įgyvendina nesudarydamas rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarčių pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą. Pagal kompensavimo su avansu mokėjimo būdą:

110.1.1. avanso dydis projekto vykdytojui nustatomas tokia tvarka:

110.1.1.1. jei projekto vykdytojas didžiąją projekto dalį, kuriai tenka 50 ar daugiau procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, įgyvendina nesudarydamas rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarčių pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, visam projektui finansuoti gali būti taikomas tik kompensavimo su avansu mokėjimo būdas;

110.1.1.2. jei projekto išlaidoms apmokėti taikomas tik kompensavimo su avansu mokėjimo būdas, avanso dydis projekto vykdytojui gali siekti iki 20 procentų paramos sumos;

110.1.1.3. jei tik daliai projekto išlaidų finansuoti taikomas kompensavimo su avansu mokėjimo būdas (kai projekto vykdytojas projekto dalį, kuriai tenka mažiau nei 50 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, įgyvendina nesudarydamas rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarčių pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą), avanso dydis gali sudaryti iki 40 procentų tos paramos sumos dalies, kuriai taikomas kompensavimo su avansu mokėjimo būdas;

110.1.2. pasirašius paramos sutartį, projekto vykdytojui išmokamas paramos sutartyje nustatyto dydžio avansas. Avansas išmokamas projekto vykdytojui pateikus Agentūrai avanso mokėjimo prašymą ir banko garantiją arba laidavimo draudimo sutartį dėl avanso sumos, jeigu avanso suma yra didesnė nei 10 000 litų (ši nuostata netaikoma biudžetinėms įstaigoms);

110.1.3. gavęs avansą, projekto vykdytojas pradeda įgyvendinti projektą. Pirmąjį tarpinio mokėjimo prašymą projekto vykdytojas teikia Agentūrai ne vėliau kaip po 3 mėnesių nuo avanso gavimo dienos, taip pat deklaruoja visas padarytas ir apmokėtas išlaidas, pridėdamas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas, patvirtintas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu (jei toks turimas). Jeigu per 3 mėnesius nuo avanso gavimo dienos projekto vykdytojas nepradeda įgyvendinti projekto ir nepadaro išlaidų, jis, praėjus 3 mėnesiams, per 5 darbo dienas privalo grąžinti avansą Žemės ūkio ministerijai;

110.1.4. projekto vykdytojas po kiekvieno projekto įgyvendinimo etapo, taip, kaip numatyta paramos sutartyje, Agentūrai teikia tarpinių mokėjimų prašymus dėl padarytų ir apmokėtų išlaidų kompensavimo. Galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminas taip pat nustatomas paramos sutartyje;

110.1.5. gavusi projekto vykdytojo tarpinio ar galutinio mokėjimo prašymą, Agentūra, vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 135–159 punktais, per 60 kalendorinių dienų nuo tinkamo mokėjimo prašymo gavimo Agentūroje dienos nustato prašomų kompensuoti išlaidų tinkamumą finansuoti ir teikia paraišką Žemės ūkio ministerijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui. Kai bendra pagal projekto vykdytojo pateiktus mokėjimo prašymus kompensuota ir avansu projekto vykdytojui išmokėta suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos sumą, projekto įgyvendinimo išlaidos toliau nekompensuojamos. Baigęs įgyvendinti projektą, projekto vykdytojas deklaruoja Agentūrai visas per laikotarpį nuo paskutinio mokėjimo prašymo padarytas ir apmokėtas tinkamas finansuoti išlaidas ir pateikia galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą. Jei Agentūra, išnagrinėjusi šiuos dokumentus, nustato, kad projekto vykdytojui buvo išmokėta didesnė paramos suma nei būtina projektui įgyvendinti, ji, vadovaudamasi paramos sutarties nuostatomis, pareikalauja projekto vykdytojo grąžinti perviršinę sumą;

110.1.6. Žemės ūkio ministerija, vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 160–168 punktais, tikrina ir tvirtina paraišką dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui, jos pagrindu rengia ir teikia mokėjimo paraišką valstybės iždui apmokėti. Valstybės iždas perveda paramos sumą projekto vykdytojui;

110.2. kompensavimo be avanso mokėjimo būdas taikomas privačių juridinių asmenų įgyvendinamiems projektams finansuoti bei išlaidoms, padarytoms iki paramos sutarties pasirašymo dienos, kompensuoti, išskyrus Gairių 110.3. punkte numatytus atvejus. Kompensavimo be avanso mokėjimo būdas tai pat gali būti taikomas viešųjų juridinių asmenų įgyvendinamiems projektams ar projekto išlaidų daliai finansuoti. Pagal kompensavimo be avanso mokėjimo būdą:

110.2.1. projekto vykdytojas pradeda įgyvendinti projektą iš nuosavų lėšų ir paramos sutartyje nustatytu periodiškumu teikia Agentūrai mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruoja padarytas išlaidas ir apmokėtas išlaidas, pridėdamas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas;

110.2.2. Agentūra, vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 135–159 punktais, per ne ilgesnį laikotarpį kaip 60 kalendorinių dienų nuo tinkamo mokėjimo prašymo gavimo dienos nustato mokėjimo prašyme deklaruojamų išlaidų tinkamumą finansuoti ir teikia Žemės ūkio ministerijai paraišką dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui;

110.2.3. Žemės ūkio ministerija, vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 160–168 punktais, tikrina ir tvirtina paraišką dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui, jos pagrindu rengia ir teikia mokėjimo paraišką valstybės iždui apmokėti. Valstybės iždas perveda paramos sumą projekto vykdytojui;

110.2.4. projekto įgyvendinimo išlaidos kompensuojamos pagal projekto vykdytojo teikiamus mokėjimo prašymus iki 95 proc. projekto įgyvendinimui skirtos paramos lėšų sumos. Likusi suma kompensuojama tik tada, kai projekto vykdytojas pateikia galutinį mokėjimo prašymą, galutinę projekto ataskaitą;

110.3. Sąskaitų apmokėjimo būdas taikomas viešųjų ir privačių juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendinamiems projektams ar projektų daliai, sudarančiai daugiau nei 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, kuriems įgyvendinti projekto vykdytojas sudaro darbų, paslaugų teikimo arba prekių tiekimo sutartis su rangovais, paslaugų teikėjais arba prekių tiekėjais, atrinktais vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, finansuoti. Pagal sąskaitų apmokėjimo būdą:

110.3.1. projekto vykdytojas turi patikrinti kiekvieną rangovo, paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo pateiktą sąskaitą, jos atitiktį rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarties sąlygoms, patikrinti ir priimti atliktus darbus, suteiktas paslaugas ar patiektas prekes (išskyrus išankstinio apmokėjimo sąskaitą) ir, pasirašęs sąskaitą, kaip tinkamą apmokėti, kartu su kitais reikalaujamais dokumentais pateikti ją Agentūrai paramos sutartyje nustatytu periodiškumu, bet likus ne mažiau kaip 45 dienoms iki sąskaitoje nurodyto apmokėjimo termino;

110.3.2. rangovo, paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo pateikta sąskaita projekto vykdytojui dėl išankstinio apmokėjimo gali būti laikoma tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei kartu yra pateikta banko garantija arba laidavimo draudimo sutartis dėl išrašytos sąskaitos sumos ir Agentūra yra įsitikinusi, kad:

110.3.2.1. rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutartys yra sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis ir apie atliekamus pirkimus informuota Viešųjų pirkimų tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės;

110.3.2.2. rangovo, paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo pateikta sąskaita atitinka rangos, prekių tiekimo ar paslaugų teikimo sutarties sąlygas.

110.3.3. Agentūra, vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 135–159 punktais, per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamo mokėjimo prašymo gavimo dienos patikrina mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti, pateiktos sąskaitos atitiktį Gairių 110.3.2 punkte nustatytiems reikalavimams, projekto finansavimo planui ir rengia bei teikia paraišką Žemės ūkio ministerijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui;

110.3.4. Žemės ūkio ministerija, vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių 160–168 punktais, tikrina ir tvirtina paraišką dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui, pagal ją rengia ir teikia mokėjimo paraišką valstybės iždui apmokėti. Valstybės iždas perveda paramos sumą projekto vykdytojui;

110.3.5. projekto vykdytojas, gavęs paramos lėšas, privalo per 5 darbo dienas išmokėti šias lėšas rangovui, paslaugų teikėjui arba prekių tiekėjui ir išsiųsti Agentūrai pranešimą apie apmokėjimą, pridėjęs išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas;

110.3.6. Agentūra, gavusi projekto vykdytojo pranešimą apie lėšų išmokėjimą rangovui, paslaugų teikėjui arba prekių tiekėjui, patikrina išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas;

110.3.7. galutinį mokėjimo prašymą projekto vykdytojas turi pateikti Agentūrai ne vėliau kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d. Projekto vykdytojas Gairių XXVI skyriuje nustatyta tvarka per du mėnesius nuo paskutinio lėšų pervedimo rangovui, paslaugų teikėjui ar prekių tiekėjui teikia Agentūrai galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą;

110.4. Projekto vykdytojas gali pateikti iki šešių mokėjimo prašymų, įskaitant avanso mokėjimo prašymą.“.

3. Išdėstau 117 punktą taip:

117. Mokėjimo prašymai gali būti įteikti asmeniškai projekto vykdytojo vadovo arba jo įgalioto asmens18, atsiųsti registruotu laišku arba įteiki pašto kurjerio. Kitais būdais (pvz., faksu arba elektroniniu paštu) arba kitais adresais pristatyti mokėjimo prašymai nenagrinėjami. Projekto vykdytojas turi pateikti vieną mokėjimo prašymo originalą, ant kurio aiškiai nurodoma ORIGINALAS, ir mokėjimo prašymo, taip pat ataskaitinio laikotarpio išlaidas pateisinančių bei išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas, ant kurių nurodoma KOPIJA.“

4. Išdėstau 118 punktą taip:

118. Kiekvienas mokėjimo prašymo ir pridedamų dokumentų kopijos lapas turi būti patvirtintas projekto vykdytojo vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu (jeigu jį privaloma turėti), nurodant, kad kopija tikra. Pasirašydamas kiekvieną dokumentų kopijos lapą, projekto vykdytojas prisiima atsakomybę už kopijos duomenų atitiktį originalui.“

5. Pripažįstu netekusiu galios 119 punktą.

6. Išdėstau 128 punktą taip:

128. Jeigu mokėjimo prašymas neteisingai užpildytas ar trūksta duomenų, projekto vykdytojui siunčiamas pranešimas, kad tikrinimo metu nustatyti trūkumai. Pranešimas laikomas įteiktu praėjus 2 darbo dienoms nuo jo išsiuntimo paštu registruotu laišku. Trūkumams pašalinti projekto vykdytojui nustatomas 10 darbo dienų terminas nuo pranešimo įteikimo. Atsižvelgiant į trūkstamos informacijos ar dokumentų specifiką, gali būti nustatomas ir ilgesnis terminas. Per nustatytą laiką nepristačius reikiamų dokumentų ar nepatikslinus duomenų, mokėjimo prašymas atmetamas, nurodant atmetimo priežastis.“

7. Pripažįstu netekusiu galios 129 punktą.

8. Išdėstau 130 punktą taip:

130. Įvertinti mokėjimo prašymai kartu su pridedamais dokumentais bei Agentūros teritorinio skyriaus darbuotojų užpildytais darbo dokumentais siunčiami į Agentūrą išlaidų tinkamumo finansuoti vertinimui.“.

9. Išdėstau 134 punktą taip:

134. Jei Agentūroje atliekant išlaidų tinkamumo finansuoti vertinimą kyla įtarimų, kad dokumentuose pateikta netiksli, neišsami ar klaidinanti informacija, atliekama neplanuota patikra vietoje.“.

10. Išdėstau 136–144 punktus taip:

136. Projekto patikrą vietoje atlieka Agentūros Kontrolės departamento darbuotojai projekto įgyvendinimo vietoje mažiausiai vieną kartą per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Projekto patikra vietoje neturi trukdyti įgyvendinti projektą. Projekto patikros vietoje tikslas ir tikrinimo elementai apibrėžiami projekto patikros vietoje lape. Agentūra gali tikrinti pareiškėjo ar projekto vykdytojo veiklą tik tiek, kiek ji yra susijusi su tikrinamo projekto įgyvendinimu.

137. Agentūra atlieka planines ir neplanines projekto patikras vietoje:

137.1. planines projekto patikras vietoje Agentūra atlieka pagal metinį planą, kurį ji peržiūri ir atnaujina kas 3 mėnesius atsižvelgdama į kiekvieno projekto įgyvendinimo eigą ir nustatytus projekto įgyvendinimo sunkumus;

137.2. neplanines projekto patikras vietoje Agentūra atlieka esant įtarimui, kad pareiškėjo ar projekto vykdytojo teikiama informacija yra netiksli, neišsami arba klaidinanti.

138. Apie projekto patikrą vietoje pareiškėjas ar projekto vykdytojas informuojamas raštu (faksu arba registruotu laišku) likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki projekto patikros vietoje atlikimo. Siunčiamame rašte Agentūra nurodo patikros vietoje datą, patikrą vietoje atliksiančio(-ių) darbuotojo(-ų) vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis, numatomą patikros vietoje apimtį, pareiškėjo ar projekto vykdytojo atstovus, kurie turėtų dalyvauti patikros atlikimo metu, projekto įgyvendinimo dokumentus, kuriuos pareiškėjas ar projekto vykdytojas privalės pateikti patikrą vietoje atliekantiems Agentūros darbuotojams. Jei išankstinis informavimas apie projekto patikrą vietoje gali turėti neigiamos įtakos projekto patikros vietoje rezultatams, Agentūra projekto

____________________

18 Duodamas įgaliojimas patvirtinamas projekto vykdytojo vadovo parašu ir antspaudu (jeigu jį privaloma turėti).

patikrą vietoje gali atlikti prieš tai iš anksto neinformavusi pareiškėjo ar projekto vykdytojo.

139. Atlikdamas projekto patikrą vietoje, Agentūros darbuotojas pildo patikros vietoje lapą. Projekto patikros vietoje metu tikrinama, ar:

139.1. pareiškėjo pateiktoje paraiškoje, projekto vykdytojo mokėjimo prašymuose ir projekto įgyvendinimo ataskaitose nurodyta informacija yra teisinga;

139.2. projekto vykdytojo kartu su mokėjimo prašymais teiktos išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos atitinka šių dokumentų originalus;

139.3. atlikti darbai, suteiktos paslaugos ir įsigytos prekės, už kurias projekto vykdytojas atsiskaitė Agentūrai;

139.4. nepasikeitė duomenys, turintys įtakos paramos poreikio nustatymui;

139.5. nėra padaryta ES ir nacionalinių teisės aktų pažeidimų projekto vykdytojui naudojant paramos lėšas;

139.6. projekto vykdytojas įgyvendina projekto viešinimo ir informavimo priemones, nurodytas Gairių XXX skyriuje;

139.7. projekto vykdytojas atskirai tvarko projekto įgyvendinimo apskaitą;

139.8. projekto vykdytojas laikosi paramos sutarties specialiųjų sąlygų (jei jos yra nustatytos).

140. Kitus projekto patikros vietoje tikrinimo elementus Agentūra nustato rengdama patikros vietoje lapą ir atsižvelgdama į BPD priemonės Kaimo vietovių pritaikymo ir plėtros skatinimas“ veiklos srities „Konsultavimo paslaugos ūkiams“ pobūdį.

141. Atlikęs projekto patikrą vietoje, Agentūros darbuotojas parengia patikros vietoje ataskaitą. Projekto patikros vietoje ataskaitoje pateikiami patikros vietoje rezultatai, išvados ir rekomendacijos dėl tolesnio projekto įgyvendinimo, prireikus projekto vykdytojui nustatomi privalomi vykdyti nurodymai ir siūlymai dėl tolesnių Agentūros veiksmų.

142. Projekto patikros vietoje metu nustačiusi neesminių neatitikimų, kurie nepažeidžia paramos sutarties ir kurie gali būti ištaisyti projekto vykdytojo, Agentūra suformuluoja reikalavimus projekto vykdytojui ir nustato terminą, per kurį šie reikalavimai turi būti įvykdyti. Apie reikalavimus ir jų įvykdymo terminus Agentūra raštu informuoja projekto vykdytoją. Apie reikalavimų įvykdymą projekto vykdytojas turi pranešti Agentūrai pateikdamas projekto įgyvendinimo ataskaitą, jei Agentūra nenurodo ko kita. Nustačiusi paramos sutarties pažeidimų, Agentūra šią informaciją registruoja SFMIS bei nustatytų ir įtariamų pažeidimų registracijos žurnale, sustabdo projekto vykdytojo mokėjimo prašymų nagrinėjimą, apie nustatytus paramos sutarties pažeidimus informuoja Žemės ūkio ministeriją ir prašo sustabdyti paramos lėšų išmokėjimą, kol projekto vykdytojas pašalins nustatytus pažeidimus. Paramos lėšų išmokėjimas gali būti atnaujintas tik projekto vykdytojui pašalinus visus nustatytus pažeidimus. Jei Agentūra, atlikusi patikrą vietoje, įtaria, kad projekto vykdytojo pažeidimai yra nusikalstamo pobūdžio, ji nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių nustatyta tvarka apie tai informuoja Žemės ūkio ministeriją, Finansų ministeriją ir Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybą prie Vidaus reikalų ministerijos.

143. Agentūra, atlikusi projekto patikrą vietoje, privalo pareiškėją ar projekto vykdytoją supažindinti su patikros vietoje lapu pasirašytinai.

144. Projekto patikros vietoje rezultatus ir privalomus pareiškėjui ar projekto vykdytojui vykdyti reikalavimus ir terminus, per kuriuos nurodymai turi būti įvykdyti, Agentūra įtraukia į SFMIS.“.

11. Išdėstau 154 punktą taip:

 

154. Galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą projekto vykdytojas teikia Agentūrai kartu su galutiniu mokėjimo prašymu ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo projekto pabaigos. Taikant sąskaitų apmokėjimo būdą projekto vykdytojas galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą turi pateikti Agentūrai per du mėnesius nuo paskutinio lėšų pervedimo rangovui, paslaugų teikėjui ar prekių tiekėjui.“.

 

 

 

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRĖ                                                   KAZIMIRA DANUTĖ PRUNSKIENĖ

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2006-06-21 raštu Nr. ((4.73.18-04)-5K-0615857-6K-0606617