LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL STATINIŲ PROJEKTUOTOJŲ, STATYBOS RANGOVŲ, PROJEKTŲ AR STATINIŲ EKSPERTIZĖS RANGOVŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2004 m. gruodžio 10 d. Nr. D1-631
Vilnius
Vadovaudamasis Aplinkos ministerijos nuostatų (Žin., 1998, Nr. 84-2353; 2002, Nr. 20-766, Nr. 60-2464) 11.5 punktu ir atsižvelgdamas į STR 1.02.07:2004 „Statinio projektuotojo, statybos rangovo, projektavimo ar statybos valdytojo, projekto ar statinio ekspertizės rangovo teisės įgijimo tvarkos aprašas. Fizinių asmenų, juridinių asmenų, kitų užsienio organizacijų pateiktų dokumentų, išduotų užsienio valstybėje ir patvirtinančių teisę kilmės šalyje užsiimti statybos techninės veiklos pagrindinėmis sritimis, pripažinimo Lietuvos Respublikoje taisyklės“ (Žin., 2004, Nr. 157-5739) reikalavimus,
1. Tvirtinu Statinių projektuotojų, statybos rangovų, projektų ar statinių ekspertizės rangovų atestavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).
2. Laikau netekusiu galios Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymą Nr. 90 „Dėl statinių projektavimo, statybos, statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 20-857).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2004 m. gruodžio 10 d. įsakymu Nr. D1-631
STATINIŲ PROJEKTUOTOJŲ, STATYBOS RANGOVŲ, PROJEKTŲ AR STATINIŲ EKSPERTIZĖS RANGOVŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis reglamentas nustato Statinių projektuotojų, statybos rangovų, statinių projektų ekspertizės rangovų ir statinių ekspertizės rangovų (toliau – Rangovai) atestavimo komisijos (toliau – Komisija) darbo tvarką.
2. Komisijos paskirtis:
2.1. nagrinėti užsienio valstybių Rangovų pateiktus dokumentus, patvirtinančius Rangovų, projektavimo ar statybos valdytojų (toliau – Valdytojai) teisę kilmės šalyje užsiimti veikla atitinkamoje statybos techninės veiklos srityje (toliau – Dokumentai);
2.3. priimti sprendimus dėl teisės užsiimti Lietuvos Respublikoje 2.1 p. nurodyta veikla pripažinimo pažymų išdavimo ar neišdavimo;
3. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, statybos techniniu reglamentu STR 1.02.07:2004 „Statinio projektuotojo, statybos rangovo, projektavimo ar statybos valdytojo, projekto ar statinio ekspertizės rangovo teisės įgijimo tvarkos aprašas. Fizinių asmenų, juridinių asmenų, kitų užsienio organizacijų pateiktų dokumentų, išduotų užsienio valstybėje ir patvirtinančių teisę kilmės šalyje užsiimti statybos techninės veiklos pagrindinėmis sritimis, pripažinimo Lietuvos Respublikoje taisyklės“ (Žin., 2004, Nr. 157-5739) ir kitais teisės aktais.
II. KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ORGANIZAVIMAS IR DARBOTVARKĖ
5. Komisijos techninį sekretorių (toliau – Sekretorius) skiria VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centras.
6. Sekretorius, suderinęs su Komisijos pirmininku, rengia planuojamų Komisijos posėdžių preliminarų grafiką bei juose numatomus svarstyti klausimus.
7. Vadovaudamasis preliminariu grafiku, Sekretorius parengia eilinio Komisijos posėdžio darbotvarkę ir surenka būtinus Komisijos posėdžiui dokumentus. Visą šią medžiagą Sekretorius pateikia Komisijos pirmininkui ne vėliau kaip dvi savaitės iki Komisijos posėdžio.
8. Komisijos pirmininkas arba, jam pavedus, Sekretorius organizuoja Komisijos posėdį ir sukviečia Komisijos narius bei Rangovų ar Valdytojų įgaliotus atstovus (toliau – Atstovai).
9. Komisijos posėdžio darbotvarkę Sekretorius Komisijos nariams ir Atstovams paskelbia ne vėliau kaip savaitė iki Komisijos posėdžio pradžios.
10. Numatomus nagrinėti dokumentus Sekretorius pateikia Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki Komisijos posėdžio.
III. KOMISIJOS POSĖDŽIAI
13. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jei jo nėra, – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
14. Sekretorius registruoja Komisijos posėdžių dalyvius, rašo Komisijos posėdžių protokolus bei tvarko kitą raštvedybą, susijusią su Komisijos posėdžių organizavimu.
15. Komisijos pirmininkas supažindina Komisijos posėdžio dalyvius su svarstoma medžiaga ir išklauso Komisijos narių bei kitų posėdžio dalyvių nuomonę.
17. Komisijos narys, negalintis dalyvauti Komisijos posėdyje, privalo apie tai pranešti Komisijos pirmininkui. Dėl svarbių priežasčių negalintis Komisijos posėdyje dalyvauti Komisijos narys gali raštu pateikti svarstomais klausimais savo nuomonę, kuri turi būti paskelbta Komisijos posėdyje ir užprotokoluota.
18. Komisijos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į Komisijos posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, Komisijos pirmininkas turi teisę siūlyti aplinkos ministrui jį pakeisti.
IV. KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS
20. Posėdžių protokolus pasirašo Komisijos pirmininkas ir Sekretorius. Protokole turi būti nurodyta data, protokolo registravimo numeris, Komisijos posėdžio dalyviai, svarstyti klausimai, Komisijos posėdžio metu kalbėję bei klausimus pateikę asmenys, balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai.
21. Sekretorius yra atsakingas už dokumentų, susijusių su Komisijos posėdžiais, tolesnį saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
22. Kalendoriniams metams pasibaigus, Sekretorius turimus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžiais, perduoda saugoti Statybos produkcijos sertifikavimo centrui, kur jie saugomi 5 metus, vadovaujantis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. rugpjūčio 15 d. įsakymu Nr. 38 „Dėl bendrųjų dokumentų saugojimo terminų“ (Žin., 1997, Nr. 78-2006).