LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL 2007 M. IV KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2008 m. vasario 1 d. Nr. 1V-110

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 1V-261 (Žin., 2006, Nr. 27-926), 87 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:

1. Skelbiu 2007 m. IV ketvirčio viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą (pridedama).

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

DIREKTORIUS                                                                              TOMAS BARAKAUSKAS

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2008 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. 1V-110

priedas

 

2007 M. IV KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA

 

Kokybės rodikliai

Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės1

TEO LT, AB pateiktos vertės2

Ribinės vertės 3

Linijos įrengimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

27 dienos

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 60 dienų

Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

45 dienos

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos

 

98,63 proc.

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Užsakymų priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo ...... iki ......

Šeštadieniais nuo ...... iki ......

Sekmadieniais nuo ...... iki ...... 4

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Užsakymų vykdymo valandos

 

Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00

Šeštadieniais nuo ...... iki ......

Sekmadieniais nuo ...... iki ......

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimtui linijų per vienerius metus

 

2,47 pranešimų šimtui linijų

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų

Gedimo šalinimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

28,78 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 48 valandos

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

70,08 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Pašalinti gedimai vietinėse linijose per numatytą trukmę

 

83,78 proc.

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

25,52 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

63,68 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Visi kiti gedimai pašalinti per numatytą trukmę

 

89,20 proc.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00

Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00

Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:005

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Gedimų šalinimo valandos

 

Vieni gedimai šalinami visą parą kiti ne visą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Nesėkmingų kvietimų dalis

Nacionalinių kvietimų dalis

0,23 proc.

Matavimų skaičius – 18 915

0,49 proc.

Matavimų skaičius – vidutiniškai daugiau nei 1 mln. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 5 proc.

Tarptautinių kvietimų dalis

 

3,37 proc.

Matavimų skaičius = vidutiniškai daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Sujungimo trukmė

Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė

0,26 sekundės.

Matavimų skaičius – 18 847

0,76 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 120 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 10 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų

0,35 sekundės.

Matavimų skaičius – 18 847

3,16 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 120 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė

 

8,62 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 3,5 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų

 

17,32 sekundės.

Matavimų skaičius – daugiau nei 3,5 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Paslaugų teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė 6

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo. Atsiliepimai per 20 sekundžių

 

23,56 sekundės.

78,08 proc.

Matavimų skaičius – visi

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Informacijos tarnybos atsiliepimo trukmė

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo. Atsiliepimai per 20 sekundžių

 

3,33 sekundės.

94,69 proc.

Matavimų skaičius – visi

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 15 sekundžių

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys taksofonai

 

98,48 proc.

Matavimų skaičius – visi

Ne mažiau kaip 95 proc.

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo

 

0,13 proc.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 1 proc.

 

PASTABA. Jei paslaugų tiekėjas savo pasirinkimu matuoja visus įvykius, įrašytas žodis „visi“.

 

1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius, buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai TEO LT, AB viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti pagal metodiką pateiktą Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2006, Nr. 27-926).

2 2007 m. IV ketvirčio TEO LT, AB pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės.

3 Universaliųjų paslaugų teikėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.

4 Užsakymų priėmimo laikas skiriasi priklausomai nuo užsakymo pateikimo būdo.

5 Nurodytu laiku pranešimai apie gedimus priimami telefono ryšio numeriais 117, 119, 1525, 1816, 1817.

6 Nurodyta 1591, 1573, 1579, 117, 1816, 1817 tarnybų atsiliepimo trukmės.

 

_________________