LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJA
Į S A K Y M A S
DĖL KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO NAUDOJIMO TAISYKLIŲ PAPILDYMO
1998 m. gruodžio 28 d. Nr. 499
Vilnius
Įgyvendindamas Europos Sąjungos Tarybos 1993 09 13 direktyvos Nr. 93/75/EEB „Dėl minimalių reikalavimų laivams, atvykstantiems į Bendrijos uostus ar išvykstantiems iš jų ir gabenantiems pavojingus ar aplinką teršiančius krovinius“ reikalavimus,
papildau Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naudojimo taisyklių, patvirtintų susisiekimo ministro 1997 m. liepos 7 d. įsakymu Nr. 264 „Dėl Klaipėdos jūrų uosto naudojimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 1997, Nr. 103-2609) 11 skyriaus „Pavojingų krovinių įvežimo, perkrovimo ir laikino sandėliavimo uoste tvarka“ 11. 3 punktą 11.3.6 ir 11.3.7 papunkčiais:
„11.3.6. draudžiama pradėti pavojingų krovinių pakrovimą į laivą, jei laivo kapitonui krovinio siuntėjas neįteikė pavojingo krovinio deklaracijos ir laive nėra laivo vėliavos šalies administracijos arba jos vardu kvalifikacinės bendrovės išduoto dokumento, kuris įrodo, kad laivas ir jo įranga atitinka reikalavimus pervežti tokios rūšies pavojingus krovinius;
11.3.7. laivo savininkas (frachtuotojas ar valdytojas) arba agentas, prieš išplaukiant laivui su pavojingu kroviniu iš uosto, pateikia uosto dispečerinei šiuos papildomus duomenis: pirmas paskirties uostas ir numatomas laivo atplaukimo į šį uostą laikas, pavojingo krovinio pavadinimas, UN numeris, pavojingumo klasė sutinkamai su IMDG, IBC ir IGC kodais, kiekis, pakrovimo vieta (denis, triumas, tankas, cisternos, konteineriai).“