LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2004 m. LAPKRIČIO 3 d. ĮSAKYMO Nr. ISAK-1717 „DĖL KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ SAVIVALDYBIŲ ADMINISTRACIJŲ ŠVIETIMO PADALINIŲ VADOVAMS IR SPECIALISTAMS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2013 m. liepos 31 d. Nr. V-741

Vilnius

 

P a k e i č i u Kvalifikacinių reikalavimų savivaldybių administracijų švietimo padalinių vadovams ir specialistams aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. lapkričio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-1717 „Dėl Kvalifikacinių reikalavimų savivaldybių administracijų švietimo padalinių vadovams ir specialistams aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 162-5932; 2011, Nr. 162-7721):

1. Išdėstau 1 punktą taip:

1. Kvalifikacinių reikalavimų savivaldybių administracijų švietimo padalinių vadovams ir specialistams aprašas (toliau – aprašas) nustato specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus valstybės tarnautojams – savivaldybių administracijų švietimo padalinių vadovams ir švietimo specialistams (toliau – švietimo padalinių vadovai ir specialistai). Specialieji kvalifikaciniai reikalavimai įrašomi į švietimo padalinių vadovų ir specialistų pareigybių aprašymus. Savivaldybių švietimo padalinių vadovų ir specialistų funkcijas reglamentuoja Savivaldybių administracijų švietimo padalinių bendrieji nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. vasario 5 d. nutarimu Nr. 128 (Žin., 2004, Nr. 21-643; 2011, Nr. 78-3822) (toliau – nuostatai). Specialistams, kurie atlieka nuostatų 7.4, 7.5, 7.10, 7.16.9, 7.16.10, 7.16.12–7.16.15 punktuose nustatytas funkcijas, aprašo 4.1 ir 6.1 punktų reikalavimai netaikomi.“

2. Papildau 4.7 punktu:

4.7. gebėti stebėti ir vertinti ugdymo procesą, tikrinti mokyklos organizacinę ir vadybinę veiklą.“

3. Išdėstau 5.1 punktą taip:

5.1. turėti ne mažesnę kaip 5 metų vadybinę patirtį švietimo sistemoje (švietimo organizavimo ir (ar) švietimo priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba einant švietimo įstaigos vadovo, jo pavaduotojo ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo pareigas);“.

4. Išdėstau 5.2 punktą taip:

5.2. gebėti planuoti ir organizuoti padalinio darbą, vykdant nuostatuose nustatytas funkcijas;“.

5. Išdėstau 6.1 punktą taip:

6.1. turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadybinę patirtį švietimo sistemoje (švietimo organizavimo ir (ar) švietimo priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba einant švietimo įstaigos vadovo, jo pavaduotojo ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo pareigas);“.

 

Švietimo ir mokslo ministras                                               Dainius Pavalkis