LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL FINANSŲ MINISTRO 2009 m. VASARIO 17 d. ĮSAKYMO Nr. 1K-038 „DĖL BENDRAI FINANSUOJAMŲ IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ PROJEKTŲ DUOMENŲ ELEKTRONINIŲ MAINŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. lapkričio 20 d. Nr. 1K-417
Vilnius
P a k e i č i u Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų duomenų elektroninių mainų taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 17 d. įsakymu Nr. 1K-038 „Dėl Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų duomenų elektroninių mainų taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 20-800):
2. Išdėstau 11 punktą taip:
3. Išdėstau 12 punktą taip:
„12. Mokėjimo prašymo forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861), yra standartinis Excel formato dokumentas. Įsigaliojus sutarčiai ar šios sutarties pakeitimui, prieš pildydamas kiekvieną naują mokėjimo prašymą, iš dalies užpildytą mokėjimo prašymo formą projekto vykdytojas parsisiunčia iš DMS arba, jei nėra tokios galimybės, įgyvendinančiosios institucijos atsakingas tarnautojas (darbuotojas), remdamasis konkrečios sutarties duomenimis, SFMIS2007 parengia elektroninę mokėjimo prašymo formą ir šią iš dalies užpildytą mokėjimo prašymo formą įgyvendinančiosios institucijos nustatyta tvarka pateikia projekto vykdytojui.“
4. Išdėstau 13 punktą taip:
5. Išdėstau 15 punktą taip:
„15. Įkeltas mokėjimo prašymas yra automatiškai patikrinamas, ar jame nėra pildymo ir duomenų klaidų: ar įkeltas mokėjimo prašymas užpildytas vadovaujantis Mokėjimo prašymo formos pildymo instrukcija, ar nurodyta informacija apie rangovus, prekių tiekėjus ir (arba) paslaugų teikėjus atitinka informaciją, nurodytą Juridinių asmenų registre arba Mokesčių mokėtojų registre, ir kiti duomenys.“
6. Papildau nauju VIII skyriumi (ankstesniuosius VIII ir IX skyrius laikau atitinkamai IX ir X skyriais, o ankstesniuosius 21–28 punktus – atitinkamai 26–33 punktais):
„VIII. AVANSO MOKĖJIMO PRAŠYMO PILDYMAS, TEIKIMAS IR TIKSLINIMAS
21. Avanso mokėjimo prašymas pildomas tiesiogiai prisijungus prie DMS.
21.1. DMS naudotojas norėdamas užregistruoti avanso mokėjimo prašymą privalo užpildyti avanso mokėjimo prašymo informaciją (nurodyti datą, numerį, prašomą avanso sumą, jei avanso mokėjimo prašymas yra tikslinamas, turi būti nurodyta patikslinimo data), informaciją apie garantijos ir laidavimo dokumentus (jei reikalaujama pagal sutartį). Informacijos apie pasirašančius asmenis lauko pildyti neprivaloma.
21.2. Užpildytas avanso mokėjimo prašymas duomenų išsaugojimo metu yra automatiškai patikrinamas, ar jame nėra pildymo ir duomenų klaidų, ar avanso mokėjimo prašyme įvesta prašoma avanso suma nėra didesnė už sutartyje numatytą didžiausią galimą avanso sumą.
21.3. Jei DMS užregistruoto avanso mokėjimo prašymo informacija užpildyta neteisingai, DMS naudotojui pateikiamas klaidų sąrašas.
22. DMS galima redaguoti avanso mokėjimo prašymo duomenis, jei jis nepateiktas įgyvendinančiajai institucijai.
23. DMS naudotojas, pateikęs įgyvendinančiajai institucijai avanso mokėjimo prašymą per DMS, atspausdina pateiktą avanso mokėjimo prašymą iš DMS ir, patvirtintą atsakingų asmenų, kartu su garantijos ir laidavimo dokumentais (jei reikalaujama pagal sutartį) pateikia įgyvendinančiajai institucijai. Projekto vykdytojas turi užtikrinti per DMS įgyvendinančiajai institucijai pateikto avanso mokėjimo prašymo ir atsakingų asmenų patvirtintos įgyvendinančiajai institucijai pateiktos popierinės avanso mokėjimo prašymo versijos (toliau – popierinis avanso mokėjimo prašymas) duomenų sutapimą. Jeigu duomenys nesutampa, laikoma, kad teisingi duomenys yra atsakingų asmenų patvirtintame įgyvendinančiajai institucijai pateiktame popieriniame avanso mokėjimo prašyme.
24. Gavusi atsakingų asmenų patvirtintą popierinį avanso mokėjimo prašymą kartu su garantijos ir laidavimo dokumentų (jei reikalaujama pagal sutartį) patvirtintomis kopijomis, įgyvendinančioji institucija mokėjimo prašymą užregistruoja SFMIS2007 savo nustatyta tvarka.
7. Papildau nauju XI skyriumi (ankstesnįjį X skyrių laikau XII skyriumi, o ankstesniuosius 29–34 punktus – atitinkamai 37–42 punktais):
„XI. PRANEŠIMAI APIE MOKĖJIMO PRAŠYMO IR AVANSO MOKĖJIMO PRAŠYMO PATIKRINIMO REZULTATUS
34. Įgyvendinančiosios institucijos atsakingas tarnautojas (darbuotojas), patvirtinęs mokėjimo prašymą arba avanso mokėjimo prašymą ir parengęs paraišką asignavimų valdytojui, Europos Sąjungos struktūrinės paramos kompiuterinės informacinės valdymo ir priežiūros sistemos naudojimo taisyklių (2007–2013 metų laikotarpiui), patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. spalio 16 d. įsakymu Nr. 1K-324 (Žin., 2008, Nr. 123-1684; 2009, Nr. 42-1642) (toliau – SFMIS naudojimo taisyklės), nustatyta tvarka naudodamas SFMIS2007, informuoja DMS naudotoją apie mokėjimo prašymo patvirtinimo arba avanso mokėjimo prašymo patvirtinimo rezultatus į DMS išsiųsdamas pranešimą apie mokėjimo prašymo arba avanso mokėjimo prašymo patvirtinimą arba atmetimą (toliau – pranešimas) pagal DMS taisyklių 2 ir 3 prieduose pateiktas formas.
35. DMS naudotojas sutartyje nurodytu kontaktinio asmens elektroninio pašto adresu informuojamas apie gautą naują pranešimą DMS. Pranešimą DMS naudotojas gali peržiūrėti prisijungęs prie DMS.
8. Išdėstau 42 punktą taip:
Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų duomenų elektroninių mainų taisyklių
2 priedas
(Pranešimo apie mokėjimo prašymo patvirtinimą (atmetimą) forma)
_____________________________________
(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
PRanešimAS APIE mokėjimo prašymo NR. (dalies) patvirtinimĄ (ATMETIMĄ)
___________ Nr. _______
(data)
ADRESATAS:
Projekto vykdytojo kodas |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto kodas |
|
Projekto pavadinimas |
|
<Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas> informuoja, kad:
įvertino Jūsų mokėjimo prašyme Nr.______ <sąskaitų apmokėjimo būdu> <išlaidų kompensavimo būdu> prašomas pripažinti tinkamomis
finansuoti projekto išlaidas ir:
1) pripažino tinkamomis finansuoti išlaidomis ______________ Lt, iš kurių skiriamo finansavimo lėšų _______________ Lt;
2) tinkamomis finansuoti išlaidomis nepripažino _______________ Lt:
Projekto biudžeto išlaidų eilutės numeris ir pavadinimas |
Veiklos Nr. |
Tinkamomis finansuoti išlaidomis nepripažinta suma, Lt |
Tiekėjo kodas |
Tiekėjo pavadinimas |
Išlaidų pagrindimo dokumentai |
Įgyvendinančiosios institucijos komentaras |
|||
Dokumento tipas |
Serija |
Nr. |
Data |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendra suma: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastabos:
|
Kontaktinis asmuo: <vardas pavardė, telefonas, el. pašto adresas>
_________________
Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų duomenų elektroninių mainų taisyklių
3 priedas
(Pranešimo apie avanso mokėjimo prašymo patvirtinimą (atmetimą) forma)
_____________________________________
(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
PRanešimAS APIE AVANSO mokėjimo prašymo NR. patvirtinimĄ (ATMETIMĄ)
___________ Nr. _______
(data)
ADRESATAS:
Projekto vykdytojo kodas |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto kodas |
|
Projekto pavadinimas |
|
<Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas> informuoja, kad:
patvirtino Jūsų avanso mokėjimo prašymą Nr. _______ ir iš prašomos apmokėti sumos patvirtino ______________ Lt.
Pastabos:
|
Kontaktinis asmuo: <vardas pavardė, telefonas, el. pašto adresas>
_________________