LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2008 M. SPALIO 27 D. ĮSAKYMO NR. V-1042 „DĖL PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PAGAL 2007–2013 METŲ SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ NR. VP3-2.1-SAM-04-V „ANKSTYVA ONKOLOGINIŲ SUSIRGIMŲ DIAGNOSTIKA IR VISAVERTIS GYDYMAS“ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2009 m. vasario 9 d. Nr. V-100

Vilnius

 

 

Pakeičiu Projektų finansavimo sąlygų aprašą pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-04-V „Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis gydymas“, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. spalio 27 d. įsakymu Nr. V-1042 „Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-04-V „Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis gydymas“ patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 128-4911):

1. Išdėstau 2.2 punktą taip:

„2.2. SSVP priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720, Nr. 142-5628);“.

2. Išdėstau 6 punktą taip:

„6. Pagal priemonę ir šį Aprašą remiamos tokios veiklos:

– investicijos į onkologinių susirgimų diagnostikos įrangą;

– investicijos į onkologinių susirgimų gydymo įrangą;

– investicijos į sveikatos priežiūros įstaigų infrastruktūros modernizavimą: statinių ir / ar patalpų, susijusių su onkologinių paslaugų teikimu, statybą, rekonstravimą ir remontą;

– investicijos į veikiančiuose kaulų čiulpų transplantacijos centruose visiškai izoliuotų vienviečių palatų su laminarine oro tėkmės ventiliacija ir oro kondicionieriais remontą, rekonstrukciją arba naujų palatų įrengimą; palatų aprūpinimą reikiama medicinos ir laboratorine įranga.

Investicijos bus skiriamos tiek specializuotą pagalbą onkologijos srityje teikiančių asmens sveikatos priežiūros įstaigų, tiek universitetų ir apskričių ligoninių infrastruktūrai.“

3. Išdėstau 13 punktą taip:

„13. Pareiškėjais ir partneriais pagal šią priemonę gali būti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija (toliau – SAM) ir specializuotą medicinos pagalbą onkologijos srityje teikiančios asmens sveikatos priežiūros įstaigos: Vilniaus universiteto onkologijos institutas, Kauno medicinos universiteto klinikos, Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikos, Vilniaus universiteto vaikų ligoninė, Klaipėdos universitetinė ligoninė, Šiaulių apskrities ligoninė, Panevėžio apskrities ligoninė, Tauragės apskrities ligoninė, Telšių apskrities ligoninė, Marijampolės apskrities ligoninė, Alytaus apskrities ligoninė. SAM teikti paraiškas gali tik kartu su partneriu, t. y. sveikatos priežiūros įstaiga, atitinkančia šiame Apraše pareiškėjams ir partneriams nustatytus reikalavimus.“

4. Išdėstau 14 punktą taip:

„14. Turinčios galiojančią licenciją antrinėms ir / ar tretinėms stacionarinėms paslaugoms teikti ir sudariusios sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis dėl šių paslaugų teikimo (išskyrus SAM): onkologija ir / arba onkologija chemoterapija II ir / arba onkologija chemoterapija III ir / arba onkologija radioterapija II ir / arba onkologija radioterapija III ir / arba vaikų hematologija II ir / arba vaikų hematologija III ir / arba suaugusiųjų chirurgija II ir / arba suaugusiųjų hematologija II ir / arba suaugusiųjų hematologija III ir / arba radiologija.“

5. Išdėstau 25 punktą taip:

„25. Numatoma galima projekto trukmė – iki 36 mėnesių nuo finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo, išskyrus projektus, kuriuose numatoma Lietuvoje įdiegti pažangiausias medicinines technologijas atitinkantį pozitronų emisijos tomografo kompleksą (su ciklotronu arba be ciklotrono), skirtą onkologinių susirgimų diagnostikai ir gydymui, ir kurių galima trukmė – ne daugiau kaip 60 mėnesių nuo finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti paraiškos pateikimo ir vertinimo metu bei projekto finansavimo ir administravimo sutarties sudarymo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip iki 2015 m. gruodžio 31 d.“

6. Išdėstau 29 punktą taip:

„29. Visos projektų išlaidos turi atitikti Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisykles ir Pajamų apskaičiavimo metodiką (skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt). Rengiant paraišką dėl projekto finansavimo ir planuojant projekto išlaidas rekomenduojama atsižvelgti į Rekomendacijas dėl projektų išlaidų atitikties Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo finansavimo reikalavimams, kurios pateikiamos interneto svetainėje www.esparama.lt.“

7. Išdėstau 31.3 punktą taip:

„31.3. statinių ir (ar) patalpų, susijusių su onkologinių paslaugų teikimu, statybai, remontui ir rekonstravimui:

31.3.1. patalpų, susijusių su onkologinių ligų diagnostika ir gydymu, kapitalinio remonto ir rekonstrukcijos vertė negali viršyti 2000 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui kapitaliai remontuojamo (rekonstruojamo) patalpų ploto; patalpų paprastojo remonto vertė negali viršyti 1000 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui remontuojamų patalpų ploto; naujų statinių statybos vertė negali viršyti 3 000,00 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui statomo ploto;

31.3.2. skirtos projektavimo, techninių dokumentų rengimo, ekspertizės, techninės, statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugoms apmokėti;

31.3.3. būtinos projektams įgyvendinti (informacijos sklaidos (viešinimo); investicinio projekto parengimo išlaidos; projekto administravimo ir vykdymo, neįskaitant biuro ir kanceliarinių prekių įsigijimo, transporto priemonių eksploatavimo, administracinių patalpų nuomos ir eksploatavimo, komandiruočių, banko mokesčių už sąskaitos atidarymą ir tvarkymą bei piniginių pervedimų išlaidos);“.

8. Išdėstau 35 punktą taip:

„35. Visa įsigyta įranga privalo būti naudojama onkologinių ligų diagnostikai ir gydymui, taip pat gali būti naudojama ir kitų ligų diagnostikai bei gydymui. Siekiant prisidėti prie onkologinių ligų diagnostikos ir gydymo pažangos, žmogiškųjų išteklių stiprinimo onkologinės pagalbos srityje, visa įsigyta medicininė įranga taip pat gali būti naudojama mokymui, moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai, jeigu šie procesai vykdomi kartu su diagnostikos ir gydymo procedūromis; taip pat tuomet, kai diagnostikos ar gydymo procedūros nevyksta, tačiau šie procesai netrikdo diagnostikos ar gydymo proceso.“

9. Išdėstau 42 punktą taip:

„42. Papildomai nustatomi šie išlaidų tinkamumo apribojimai:

42.1. Tuo atveju, jei numatoma įsigyti pažangiausias medicinines technologijas atitinkantį pozitronų emisijos tomografo kompleksą su ciklotronu, projekto vykdytojas per 2 metus nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo privalo parengti ir pateikti CPVA derinti dokumentaciją (techninį projektą, suderintą su atsakingomis institucijomis, ir kt.). Taip pat derinamos dokumentacijos kopija turi būti pateikta ir Sveikatos apsaugos ministerijai. CPVA per 2 mėn. įvertina projekto vykdytojo pateiktą derinti dokumentaciją ir savo išvadas dėl pasirengimo diegti naujus onkologinių ligų diagnostikos ir gydymo metodus pateikia Sveikatos apsaugos ministerijai. Sveikatos apsaugos ministerija, įvertinusi CPVA išvadas dėl projekto vykdytojo pateiktos dokumentacijos, turi teisę sumažinti projekto vertę, numatytą naujiems onkologinių ligų diagnostikos ir gydymo metodams diegti.

42.2. Tuo atveju, jei numatoma įsigyti pažangiausias medicinines technologijas atitinkantį pozitronų emisijos tomografo kompleksą be ciklotrono, 42.1 punktas netaikomas.“

10. Išdėstau 46 punktą taip:

„46. Paraiškos bendroji (A) dalis – tai Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 nustatytos formos paraiškos darbinis dokumentas, kuris turi būti užpildytas griežtai laikantis nurodytuoju įsakymu patvirtintos šios formos pildymo instrukcijos, išspausdintas ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegtas, kaip nurodyta Aprašo 49 punkte.“

11. Išdėstau 60 punktą taip:

„60. Vertinant administracinę atitiktį nustatoma, ar užpildyti visi paraiškos punktai, ar paraiška yra sukomplektuota, ar su paraiška yra pateikti visi Apraše, paraiškos bendrosios (A) ir specialiosios (B) dalies formose nurodyti dokumentai ir informacija. Atliekant administracinės atitikties vertinimą, užpildoma paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė:

 

1 lentelė. Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė

 

 

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Netaikoma

1.

Paraiška (paraiškos A ir B dalys) yra pilnai užpildyta, atitinka paraiškos formą ir yra pasirašyta bei antspauduota pareiškėjo

 

 

 

2.

Paraiška (paraiškos A ir B dalys) užpildyta lietuvių kalba

 

 

 

3.

Pridėti visi privalomi 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos II prioriteto VP3-2.1-SAM-04-V priemonės „Ankstyva onkologinių ligų diagnostika ir visavertis gydymas“ projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti dokumentai:

 

 

 

3.1

Investicinis projektas

 

 

 

3.2

Pareiškėjo ir partnerio (-ių), išskyrus SAM, steigimo dokumentų kopijos

 

 

 

3.3

Pareiškėjo ir partnerio (-ių) pasirašytos jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija

 

 

 

3.4

Pareiškėjo ir partnerio (-ių) galiojančios licencijos onkologijos paslaugoms teikti kopija

 

 

 

3.5

Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, dalyvaujančių projekte partnerių teisėmis, atitinkamų galiojančių licencijų kopijos

 

 

 

3.6

Pareiškėjo ir partnerio (-ių) sutarčių su teritorinėmis ligonių kasomis atitinkamoms paslaugoms teikti kopijos

 

 

 

3.7

Išrašas iš valstybės įmonės Registrų centro, liudijantis, kad nėra nurodytų pažeidimų dėl bankrutavimo, likvidavimo (netaikoma SAM)

 

 

 

3.8

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos teritorinių skyrių pažyma apie Pareiškėjo ir partnerių atsiskaitymus su biudžetu. Pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip 2 mėn. iki Projekto paraiškos pateikimo. Taip pat tinkama pažyma, išduota elektroniniu būdu (netaikoma SAM)

 

 

 

3.9

Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teritorinių skyrių pažyma apie Pareiškėjo ir partnerių socialinio draudimo mokesčių sumokėjimą. Pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip 2 mėn. iki Projekto paraiškos pateikimo. Taip pat tinkama pažyma, išduota elektroniniu būdu (netaikoma SAM)

 

 

 

3.10

Išrašas iš Teismo sprendimo, jei toks yra, arba pažyma iš Informatikos ir ryšių departamento prie VRM tam, kad pareiškėjas ir partneriai įrodytų, jog teistumo nėra (netaikoma SAM)

 

 

 

3.11

Žemės sklypo, kuriame planuojama statyti, rekonstruoti, kapitaliai remontuoti statinį, nuosavybės ar valdymo patikėjimo, nuomos arba panaudos teise dokumento kopija (jei taikoma)

 

 

 

3.12

Objekto (pavyzdžiui, pastato ar patalpų), kurį planuojama rekonstruoti, kapitaliai remontuoti ar remontuoti, nuosavybės ar valdymo patikėjimo, nuomos arba panaudos teise dokumento kopija (jei taikoma)

 

 

 

3.13

Žemės ir objekto savininko raštiškas leidimas statyti, rekonstruoti, kapitaliai remontuoti ar remontuoti (jei tai nenumatyta turto valdymo patikėjimo, nuomos ar panaudos sutartyje) turtą ar analogišką teisę suteikiančio dokumento kopija (jei taikoma)

 

 

 

3.14

Europos Komisijai tinkamų deklaruoti projekto išlaidų dalies skaičiavimas (metodika skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt) (jei taikoma)

 

 

 

3.15

Įgaliojimą pasirašyti paraišką liudijantis dokumentas, jei paraiška pasirašoma ne pareiškėjo organizacijos vadovo

 

 

 

3.16

Klausimynas dėl pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio tinkamumo finansuoti Europos Sąjungos fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis (skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt)

 

 

 

4.

Pateiktas reikiamas paraiškos ir pridedamų dokumentų egzempliorių skaičius (vienas originalas ir dvi kopijos)

 

 

 

5.

Pateikta elektroninė paraiškos versija (įrašyta į elektroninę laikmeną)

 

 

 

6.

Pateikta elektroninės paraiškos versija atitinka popierinę paraiškos versiją

 

 

 

VERTINTOJO PASTABOS IR IŠVADOS

 

(Kokios informacijos ar dokumentų trūksta)

 

 

12. Išdėstau 72.1 punktą taip:

„72.1. įgyvendinti projektą, kuriam teikiama parama, ir naudodamas projekto metu sukurtą turtą bei išteklius, užtikrinti projekto veiklos tęstinumą ne trumpiau kaip 5 metus po projekto užbaigimo, t. y. pareiškėjas, privalo užtikrinti, jog projekto metu sukurtas turtas bei ištekliai būtų naudojami viešųjų onkologijos paslaugų teikimui ne trumpiau kaip 5 metus po projekto užbaigimo;“.

13. Išdėstau 72.2 punktą taip:

„72.2. užtikrinti, jog ilgalaikis materialusis turtas, kuris buvo finansuotas projekto lėšomis, būtų apdraustas nuo visų galimų rizikos atvejų maksimaliu turto atkuriamosios vertės draudimu ne trumpiau nei projekto įgyvendinimo laikotarpiui, jeigu tokį reikalavimą projekto tinkamumo finansuoti vertinimo etape nustato CPVA. Projekto vykdytojas turi užtikrinti, jog prarastas arba sugadintas turtas būtų visiškai atstatytas;“.

14. Išdėstau 72.3 punktą taip:

„72.3. užtikrinti, jog turtas, sukurtas ar įsigytas finansuojant projekto lėšomis, liktų Lietuvoje, nebūtų pakeista šio turto paskirtis, nuosavybės pobūdis, paramos objekto vieta (ne mažiau kaip 5 metus po projekto įgyvendinimo pabaigos). Projekte numatomos rekonstruoti ar remontuoti patalpos bei žemės sklypai turi būti pareiškėjų valdomi nuosavybės teise ar patikėjimo teise arba gauti panaudos (nuomos) sutartimi projekto įgyvendinimo laikotarpiui ir ne trumpesniam kaip 5 metų laikotarpiui nuo numatomos projekto įgyvendinimo pabaigos;“.

15. Išdėstau 75 punktą taip:

„75. Pareiškėjai ir projektų vykdytojai turi teisę apskųsti įgyvendinančiosios institucijos, ministerijos ir (ar) kitos valstybės institucijos, vadovaujančiosios ir tvirtinančiosios institucijų veiksmus arba neveikimą, susijusius su paraiškos vertinimu, atranka, sprendimo dėl finansavimo arba nefinansavimo priėmimu ir projekto įgyvendinimu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) nustatyta tvarka.“

16. Projektų finansavimo sąlygų aprašo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-04-V „Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis gydymas“ 1 priede 9 punkte „Paraiškos priedai“:

16.1. Išdėstau 10 papunktį taip:

„10. objekto (pavyzdžiui, pastato ar patalpų), kurį planuojama rekonstruoti, kapitaliai remontuoti ar remontuoti, nuosavybės ar valdymo patikėjimo, nuomos arba panaudos teise dokumento ir žemės sklypo, kuriame planuojama statyti, rekonstruoti, kapitaliai remontuoti statinį, nuosavybės ar valdymo patikėjimo, nuomos arba panaudos teise dokumento kopijos (jei taikoma). Remontuojamų (rekonstruojamų) patalpų brėžiniai;“.

16.2. Išdėstau 11 papunktį taip:

„11. žemės ir objekto savininko raštiškas leidimas statyti, rekonstruoti bei remontuoti (jei tai nenumatyta turto valdymo patikėjimo, nuomos ar panaudos sutartyje) turtą ar analogišką teisę suteikiančio dokumento kopija (jei taikoma);“.

16.3. Papildau 15 papunkčiu:

„15. Klausimynas dėl pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio tinkamumo finansuoti Europos Sąjungos fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis (skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt).“

16.4. Išdėstau paskutinę pastraipą taip:

 

„Šio punkto 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 dalyse nustatyti reikalavimai netaikomi SAM. Prie paraiškos gali būti pridėti kiti dokumentai, patvirtinantys ar pagrindžiantys paraiškoje pateikiamą informaciją (pvz., techninis projektas arba jo kopija, komerciniai pasiūlymai, apklausos duomenys ir kiti dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidas; poveikio aplinkai vertinimo ataskaita).

 

________________________________         ____________    ___________________

(pareiškėjo atsakingo asmens pareigos)              (parašas)             (vardas ir pavardė)

 

A. V.

17. Išdėstau Projektų finansavimo sąlygų aprašo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-04-V „Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis gydymas“ 2 priedą nauja redakcija (pridedama).

18. Išdėstau Projektų finansavimo sąlygų aprašo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-04-V „Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis gydymas“ 3 priedo Priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-04-V „Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis gydymas“ produkto ir rezultato rodiklių lentelės 1 eilutės ketvirtą skiltį „Būdas arba (Vnt.)“ taip:

„Skaičiuojami pacientai, kuriems per paskutinius kalendorinius metus buvo suteikta konkreti paslauga (pagal paslaugų kodus, patvirtintus Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2005 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. 1K-81 (Žin., 2005, Nr. 89-3363), konkrečioje ES paramą gavusioje sveikatos priežiūros įstaigoje, kurioje visa pagal projektą numatyta atnaujinti infrastruktūra modernizuota.

Suminis rodiklis: pacientas – asmuo, kuriam bent kartą per kalendorinius metus buvo suteikta (-os) paslauga (-os).“

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                                 ALGIS ČAPLIKAS

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2009-02-05 raštu Nr. (24.3-03)-6K-0901231

 

 

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo

pagal priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-04-V

„Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis

gydymas“

2 priedas

 

PROJEKTO TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO METODIKA

 

Bendrasis arba specialusis (atitikties) atrankos kriterijus

Kriterijaus vertinimo aspektai

Vertinimo klausimai ir (arba) teiginiai

Vertinimas

Paaiškinimai ir metodinės rekomendacijos vertintojams

taip

ne

po patikslinimo

 

1

2

3

4

5

6

7

1. Bendrai finansuojamas iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektas (toliau projektas) atitinka bent vieną veiksmų programos ir jos prioriteto tikslą, uždavinį, taip pat apima pagal tam tikrą prioritetą numatomas remti veiklas.

1.1. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su SSVP 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslu ir 1 uždaviniu „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“.

1.1.1. Projekto tikslai ir uždaviniai aiškiai siejasi su SSVP 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslu ir 1 uždaviniu „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projekto tikslai ir uždaviniai atitinka SSVP 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslą ir 1 uždavinį „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“, ryšys yra akivaizdus ir priežastinis.

Paraiškos A dalis, B dalis

1.1.2. Įgyvendinto projekto poveikis SSVP 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslui ir 1 uždaviniui „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“ bus teigiamas

 

 

 

Galima teigti, kad įgyvendinus projektą pasiekimų ir rezultatų poveikis SSVP 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslui ir 1 uždaviniui „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“, atsižvelgiant į priemonės specifiką, bus teigiamas. Taip pat įrodytas projekto aktualumas ir poveikis sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimui.

Paraiškos A dalis, B dalis

1.2. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su SSVP prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ priemone ir bent viena iš Apraše numatytų veiklų.

1.2.1. Projekto veiklos yra suderintos su SSVP priede pateiktu priemonės bent vienos veiklos aprašymu.

 

 

 

Būtina įsitikinti, ar projekte numatytos vykdyti veiklos atitinka bent vieną veiklą nurodytą veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonės aprašyme.

Paraiškos A dalis, B dalis

1.2.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka bent vieną iš Aprašo 6 punkte nurodytų remiamų veiklų.

 

 

 

Būtina įsitikinti, ar projekte numatytos vykdyti veiklos atitinka Aprašo 6 punkte nurodytas remiamas veiklas.

Paraiškos A dalis, B dalis

1.2.3. Projektas atitinka SSVP, priemonės aprašyme ir šiame Apraše nustatytus reikalavimus, susijusius su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas, kitas veiksmų programas, kitus veiksmų programos prioritetus atskyrimu („demarkacinius reikalavimus“).

 

 

 

Būtina įsitikinti:

– ar projektas ir projekto veiklos nėra finansuotos ar finansuojamos bei suteikus finansavimą teikiamos finansuoti iš kitų programų, finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, kitų fondų ar finansinių mechanizmų (Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos), jeigu dėl to projektas ar jo dalis būtų finansuotas kelis kartus;

– ar projektas ir projekto veiklos nėra teikiamos finansuoti pagal kitas veiksmų programų priemones, jeigu dėl to projektas ar jo dalis būtų finansuota kelis kartus.

Paraiškos B dalis

1.2.4. Projektas atitinka kitus su reikalavimais projekto veikloms susijusius specialiuosius projektų atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus (jei taikoma).

 

 

 

Netaikoma

2. Projektas atitinka nacionalinius strateginius dokumentus.

2.1. Projektas prisideda prie nacionalinio strateginio dokumento – Sergamumo ir mirtingumo nuo pagrindinių neinfekcinių ligų mažinimo 2007–2013 metų programos (VII skyrius – Ankstyvosios onkologinių susirgimų diagnostikos ir visaverčio gydymo krypties aprašas), patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. V-799 (Žin., 2007, Nr. 106-4354), nuostatų įgyvendinimo.

2.1.1. Teisės aktuose ar valdymo srities plėtros strategijoje arba strategijos įgyvendinimo priemonių plane nustatytas projekto vykdytojas ir veiklos.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projekto paraiškoje yra aiškiai nurodomas ir pagrindžiamas ryšys su Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintos Sergamumo ir mirtingumo nuo pagrindinių neinfekcinių ligų mažinimo 2007–2013 metų programos VII skyriuje „Ankstyvosios onkologinių susirgimų diagnostikos ir visaverčio gydymo kryties apraše“ nurodytomis veiklos sritimis, vykdytojais (pareiškėjas ir partneriai). Galimos trys alternatyvos:

– teisės akte aiškiai nustatytas projekto vykdytojas (-ai) ir turimos atlikti veiklos sritys;

– patvirtintas detalus nacionalinės ir (ar) regioninės strategijos įgyvendinimo priemonių planas (t. y. aiškiai nurodytos priemonės, vykdytojai), kuriame aiškiai nurodomas vertinamas projektas;

– teisės aktu patvirtinta konkretaus sektoriaus programa, galima nustatyti projekto vykdytoją ir jam numatytas projekto veiklas.

Paraiškos A dalis, B dalis

2.1.2. Pagrįsta, kad projekto įgyvendinimas prisidėtų prie atitinkamų teisės aktų, strategijų nuostatų įgyvendinimo (taikoma tik konkurso atveju).

 

 

 

Netaikoma.

3. Projektas siekia aiškių ir realių kiekybinių uždavinių, atitinkančių veiksmų programoje nustatytus tikslus.

3.1. Projektas prisideda prie veiksmų programos priemonės rodiklių įgyvendinimo.

3.1.1. Projektas siekia visų Priemonės produkto ir rezultato rodiklių, išvardytų šio Aprašo 3 priede.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projektas prisideda prie visų Priemonės produkto ir rezultato rodiklių ir įgyvendinus numatytas projekto veiklas šie rodikliai bus pasiekti.

Paraiškos A dalis, B dalis

3.2. Nuosekli vidinė projekto logika ir kokybiški projekto uždaviniai.

3.2.1. Išlaikyta nuosekli vidinė projekto logika.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad išlaikyta nuosekli vidinė projekto logika, t. y. projekto rezultatai turi būti pasiekti įgyvendinus projekto veiklas, projekto veiklos – sudaryti prielaidas projekto uždaviniams pasiekti, o pastarieji – įgyvendinti nustatytus tikslus.

Paraiškos A dalis

3.2.2. Projekto uždaviniai yra specifiniai, išmatuojami, pasiekiami, susiję ir iškelti laiku.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projekto uždaviniai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus:

– yra specifiniai, t. y. parodo projekto esmę ir charakteristikas;

– išmatuojami, t. y. kiekybiškai išreikšti ir matuojami;

– pasiekiami, t. y. realūs;

– susiję, t. y. adekvatūs projekte vykdomoms veikloms;

– iškelti laiku, t. y. aiški pradžios ir pabaigos data.

Paraiškos A dalis, B dalis

4. Projektas atitinka darnaus vystymosi principą.

4.1. Projekte nenumatyti veiksmai, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo įgyvendinimui.

4.1.1. Aplinkosaugos srityje (aplinkos kokybė ir gamtos ištekliai, klimato kaita, aplinkos apsauga).

 

 

 

Projekto įgyvendinimas neturi neigiamai veikti darnaus vystymosi politikos nuostatų ir principų įgyvendinimo.

Paraiškos A dalis

4.1.2. Socialinėje srityje (užimtumas, skurdas ir socialinė atskirtis, sveikata, švietimas ir mokslas, kultūros savitumas).

 

 

 

4.1.3. Ekonomikos srityje (darnus pagrindinių ūkio šakų ir regionų vystymas).

 

 

 

4.1.4. Regionų vystymo srityje (aplinkosauginių, socialinių ir ekonominių skirtumų mažinimas) (jei taikoma).

 

 

 

4.1.5. Informacinės ir žinių visuomenės srityje (jei taikoma).

 

 

 

4.2. Projekte atskleistos pastangos skatinti darnaus vystymosi principo įgyvendinimą.

4.2.1. Pasiūlyti konkretūs veiksmai, kurie užtikrina, kad projektas skatina darnaus vystymosi principo įgyvendinimą (jeigu taikoma).

 

 

 

Netaikoma.

4.2.2. Projektas atitinka kitus su darnaus vystymosi principo įgyvendinimo reikalavimais susijusius specialiuosius projektų atrankos kriterijus ir šiame Apraše nustatytus reikalavimus (jeigu taikoma).

 

 

 

Netaikoma.

5. Projektas atitinka lyčių lygybės ir nediskriminavimo principus.

5.1. Projekte nenumatoma apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui.

5.1.1. Projekte nenumatoma apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui.

 

 

 

Projektas atitinka šį kriterijų, t. y. projektas pripažįstamas nedarančiu neigiamo poveikio lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui, kai projekto aprašyme argumentuotai paaiškinta, kad projekto rezultatais galės vienodai naudotis tiek moterys, tiek vyrai, kad projektas nesuteiks pranašumų nė vienai iš lyčių ar nedarys neigiamos įtakos moterų ar vyrų padėčiai.

Paraiškos A dalis

5.2. Projekte nurodytos pastangos skatinti lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimą.

5.2.1. Pasiūlyti konkretūs veiksmai, kurie užtikrina, kad projektas prisideda prie lyčių lygybės principo įgyvendinimo (jeigu taikoma).

 

 

 

Netaikoma.

5.2.2. Pasiūlyti konkretūs veiksmai, kurie užtikrina, kad projektas skatina nediskriminavimo dėl lyties, rasės arba etninės kilmės, religijos arba tikėjimo, amžiaus, negalios, seksualinės orientacijos principo įgyvendinimą (jeigu taikoma).

 

 

 

Netaikoma.

5.2.3. Projektas atitinka kitus su lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimo reikalavimais susijusius specialiuosius projektų atrankos kriterijus ir šiame Apraše nustatytus reikalavimus (jeigu taikoma).

 

 

 

Netaikoma.

6. Projekto įgyvendinimas yra suderinamas su kitų aktualių Europos Bendrijų politikos sričių nuostatomis.

6.1. Projektas suderinamas su horizontaliųjų Europos Bendrijų bendrųjų politikos sričių nuostatomis.

6.1.1. Projektas suderinamas su Europos Bendrijų viešųjų pirkimų politikos nuostatomis.

 

 

 

Būtina įvertinti, ar projekto vykdytojas yra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 1999, Nr. 56-1809; 2006, Nr. 4-102; 2008, Nr. 81-3179) arba, gavę projekto finansavimo lėšų, jomis taps; jei taip, ar tikėtina, kad projekto veiklų plane numatyta veiklų trukmė nustatyta įvertinant pirkimų terminus.

Jei pareiškėjas ir (arba) partneriai nėra perkančiosios organizacijos, šis vertinimo aspektas vertinamas kaip atitinkantis nustatytus reikalavimus.

Paraiškos A dalis, B dalis

6.1.2. Projektas suderinamas su Europos Bendrijų aplinkosaugos politikos nuostatomis.

 

 

 

Būtina įvertinti, ar:

– atsižvelgiant į projekto veiklas ir vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu (Žin., 1996, Nr. 82-1965; 2005, Nr. 84-3105), būtinas poveikio aplinkai vertinimas;

– poveikio aplinkai vertinimas yra atliktas.

Paraiškos A dalis, B dalis

6.1.3. Projektas suderinamas su Europos Bendrijų konkurencijos politikos nuostatomis.

 

 

 

Vertinant projektą reikia įsitikinti, ar projektas finansuojamas nepažeidžiant konkurencijos politikos nuostatų.

Paraiškos A dalis, B dalis

6.2. Projektas suderinamas su tam tikrų sektorių ES bendrųjų politikos sričių nuostatomis

6.2.1. Projektas suderinamas su konkretaus sektoriaus ES politikos sričių nuostatomis (jeigu taikoma).

 

 

 

Netaikoma.

7. Pareiškėjas organizaciniu požiūriu yra pajėgus tinkamai ir laiku įgyvendinti teikiamą projektą.

7.1. Pareiškėjas (partneriai) atitinka formaliuosius reikalavimus.

7.1.1. Pareiškėjas (partneriai) atitinka tinkamų pareiškėjų sąrašą numatytą Aprašo 13 punkte

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas (partneriai) atitinka šio Aprašo 13 punkto reikalavimus.

Paraiškos A dalis

7.1.2. Pareiškėjas (partneriai) turi (ar turi galimybes įgyti) teisinį pagrindą vykdyti projekte numatytas veiklas

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas (partneriai) pateikė dokumentus, kuriuose aiškiai apibrėžta veikla, kuriai vykdyti reikalingai infrastruktūrai prašoma finansavimo.

Paraiškos B dalis

7.1.3. Pareiškėjui gali būti skirtos_ES fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, jei:

7.1.3.1. jam nėra iškelta byla dėl bankroto arba jis nėra likviduojamas;

7.1.3.2. jis yra įvykdęs su mokesčių ir socialinio draudimo įnašų mokėjimu susijusius įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata gali būti netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš valstybės arba savivaldybių biudžeto, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai);

7.1.3.3. paraiškoje arba jos prieduose pareiškėjas nepateikė klaidinančios informacijos;

7.1.3.4. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl pareiškėjo kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš ES arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo;

7.1.3.5. pareiškėjas nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio arba ankstesnio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas (partneriai) atitinka 7.1.3 punkte nustatytus reikalavimus (išskyrus SAM). Jei pareiškėjas (partneriai) yra biudžetinės įstaigos, jos turi atitikti šio kriterijaus 7.1.3.1 ir 7.1.3.2 punktuose išdėstytus reikalavimus.

Paraiškos A dalis, B dalis

7.2. Pareiškėjas yra pajėgus įgyvendinti projektą.

7.2.1. Pareiškėjas turi pakankamai patirties įgyvendinti projekte numatytas veiklas (jei taikoma).

 

 

 

Netaikoma.

7.2.2. Pareiškėjas turi (turi užtikrinti) pakankamus administravimo gebėjimus vykdant projektą (pakankama komanda).

 

 

 

Pareiškėjas užtikrina būtinus gebėjimus projektui administruoti – suformuoja komandą, užtikrina reikiamos kompetencijos darbuotojų įtraukimą numato paslaugų įsigijimą ir pan.

Paraiškos A dalis, B dalis

7.2.3. Pareiškėjas gali įgyvendinti projekto tikslus, veiklas ir uždavinius per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Projektas atitinka Aprašo 13, 25, 42.1 punktų reikalavimus.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projekto įgyvendinimo organizavimas (planas) adekvatus projekto veiklų apimtims, yra realus ir racionaliai suplanuotas (pvz., įvertinant turimus išteklius, iš struktūrinių fondų finansuojamų projektų specifiką sezoniškumą ir pan.).

Būtina įsitikinti, kad projekto įgyvendinimo trukmė ir vieta atitinka reikalavimus (Aprašo 13 ir 25 punktai).

Būtina įsitikinti, kad projektas atitinka nustatytus papildomus išlaidų tinkamumo apribojimus, susijusius su pareiškėjo galimybėmis įgyvendinti projekto veiklas (Aprašo 42.1 punktas).

Paraiškos A dalis, B dalis

7.2.4. Partnerystė projekte yra pagrįsta ir turi pridėtinę vertę (jei taikoma).

 

 

 

Siekiama įsitikinti, ar partneriai įtraukti pagrįstai, t. y. ar partnerystė sukuria papildomą pridėtinę projekto vertę (pvz., partneris turi patirties, prisideda finansiškai, vykdo projekto veiklas, naudosis rezultatais ir pan.).

Paraiškos A dalis, B dalis

7.2.5. Projektas atitinka kitus susijusius su reikalavimais pareiškėjams specialiuosius atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus.

 

 

 

Netaikoma

8. Projektas turi aiškų finansavimo paketą: apibrėžtus, aiškius ir užtikrintus projekto išlaidų finansavimo šaltinius.

8.1. Užtikrintas projekto finansavimas.

8.1.1. Pareiškėjo (partnerio) įnašas atitinka nustatytus reikalavimus.

 

 

 

Būtina įsitikinti, ar:

– tenkinami Apraše nustatyti reikalavimai pareiškėjo ir (arba) partnerio įnašui;

– pareiškėjo (partnerio) numatyti projekto išlaidų finansavimo šaltiniai, atsižvelgiant į projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalį ir išlaidų apmokėjimo būdą, yra aiškiai apibrėžti, patikimi, tinkamai nustatytas jų naudojimo laikas.

Kai pareiškėjui netaikomas reikalavimas prisidėti prie projekto finansavimo, šis kriterijus atitinka nustatytus reikalavimus.

Paraiškos A dalis, B dalis

8.1.2. Užtikrintas netinkamų finansuoti su projektu susijusių išlaidų padengimas

 

 

 

Būtina įsitikinti, ar:

– projekte numatytas netinkamų finansuoti išlaidų (tarp jų ir netinkamo finansuoti PVM, projekto grynųjų pajamų ir kt.) finansavimas;

– netinkamų išlaidų finansavimo šaltiniai yra aiškiai apibrėžti, patikimi, tinkamai išdėstyti laike, t. y. netinkamų išlaidų finansavimas neturės neigiamos įtakos projekto įgyvendinimui.

Paraiškos A dalis, B dalis

8.1.3. Užtikrintas finansinis projekto (veiklų) ir rezultatų tęstinumas.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad, įgyvendinant projektą, sukurtų rezultatų tolesniam naudojimui yra sudarytos finansinės prielaidos, t. y. sukurtas turtas bus išlaikomas ir užtikrinamas tinkamas jo eksploatavimas. Paraiškos A dalis, B dalis

8.1.4. Projektas atitinka kitus Apraše nustatytus reikalavimus (jei taikoma).

 

 

 

Netaikoma

9. Užtikrintas efektyvus projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimas.

9.1. Sąnaudų ir naudos analizės korektiškumas ir rezultatų priimtinumas

9.1.1. Atlikta alternatyvų analizė

 

 

 

Aiškiai suformuluotas techninio projekto sprendimas (techniniai reikalavimai planuojamam objektui pagal jo paskirtį, eksploatacijos sąlygas; projektavimo, įrengimo ir veiklos principai, procesai ir pan.). Kiekvienam projektui pagrįsti turėtų būti svarstomos bent dvi alternatyvos: „nulinė“ alternatyva (alternatyva, kai projektas nėra įgyvendinamas) ir kitos alternatyvos (projektas paremtas alternatyvia technologija ar pan.).

Projekte turi būti atskleista, kad visos realios projekto įgyvendinimo alternatyvos buvo svarstytos arba kad kitas alternatyvas, išskyrus nagrinėjamas, netikslinga svarstyti. Jeigu vertinant projekto įgyvendinimo galimybes išskiriamos kelios projekto įgyvendinimo alternatyvos, vertinant kiekvienai alternatyvai turi būti taikomi tie patys vertinimo kriterijai.

Alternatyvos turi būti įvertintos išsamiai ir korektiškai. Pasirinkta alternatyva turi būti optimali, atsižvelgiant į esamus apribojimus. Paraiškos B dalis

9.1.2. Projekto prielaidos (susijusios su būsimomis pajamomis ir sąnaudomis) yra pagrįstos (jei taikoma).

 

 

 

Skaičiavimai projekte remiasi pagrįstomis būsimų pajamų ir sąnaudų prognozavimo prielaidomis.

Paraiškos B dalis

9.1.3. Taikomas pagrįstas analizės laikotarpis (jei taikoma).

 

 

 

Sąnaudų ir naudos analizės laikotarpis atitinka Europos Komisijos parengtame darbo dokumente Nr. 4 „Ekonominės naudos analizės atlikimo metodikos gairės“ (angl. Guidance on the methodology for carrying out cost-benefit analysis, Working Document No. 4 ) ir dokumente „Investicinių projektų kaštų naudos analizės gairės“ (angl. Guide to cost-benefit analysis of investment projects) rekomenduojamą laikotarpį; jei analizuojant imamas kitas laikotarpis, tai projekte yra pateikiamas paaiškinimas, kuris, vertintojo nuomone, pagrindžia sprendimą taikyti kitą analizės laikotarpį.

Paraiškos B dalis

9.1.4. Taikoma pagrįsta diskonto norma (jei taikoma).

 

 

 

Taikoma diskonto norma atitinka Europos Komisijos parengtame darbo dokumente Nr. 4 „Ekonominės naudos analizės atlikimo metodikos gairės“ (angl. Guidance on the methodology for carrying out cost-benefit analysis, Working Document No. 4) k dokumente „Investicinių projektų kaštų naudos analizės gairės“ (angl. Guide to cost-benefit analysis of investment projects) rekomenduojamą normą; jei neatitinka, pateiktas paaiškinimas, kuris, vertintojo nuomone, pagrindžia sprendimą taikyti kitokią diskonto normą.

Techninei paramai šis vertinimo klausimas/teiginys gali būti netaikomas.

Paraiškos B dalis

9.1.5. Teisingai apskaičiuotos ir pagrįstos finansinių rodiklių reikšmės (jei taikoma).

 

 

 

Teisingai apskaičiuoti finansiniai rodikliai (finansinė grynoji dabartinė vertė (angl. financial net present value) (FNPV), finansinė grąžos norma (angl. financial rate of return) (FRR) ir sąnaudų (naudos) santykis (angl. benefit/cost ratio). Jų reikšmės pagrindžia prašomų lėšų apimtis.

Paraiškos B dalis

9.1.6. Teisingai apskaičiuotos ir pagrįstos ekonominių rodiklių reikšmės (jei taikoma).

 

 

 

Ekonominiai rodikliai – ekonominė grynoji dabartinė vertė (angl. economic net present value) (ENPV), ekonominė grąžos norma (angl. Economic rate of return) (ERR) ir sąnaudų (naudos) santykis (angl. benefit/cost ratio) apskaičiuoti tinkamai, remiamasi pagrįstomis socialinės ir ekonominės naudos ir sąnaudų prognozavimo prielaidomis. Rodiklių reikšmės įrodo projekto ekonominį pagrįstumą, atsižvelgiant į projekto investicijas ir būsimas sąnaudas.

Paraiškos B dalis

9.1.7. Įvertintos rizikos.

 

 

 

Įvertintos pagrindinės projekto rizikos, numatyti jų valdymo veiksmai.

Jautrumo analizės rezultatai (jei taikoma) rodo, kad, esant rizikai, projekto finansinių ir ekonominių rodiklių reikšmės (nuokrypiai) vis tiek yra priimtinos.

Paraiškos B dalis

9.1.8. Projekto teikiama nauda atitinka planuojamiems rezultatams pasiekti reikalingas sąnaudas (jei taikoma).

 

 

 

Vertinama (vadovaujantis analogiškais projektais, veiklomis ir pan.) projekto rezultatų atitiktis investicijoms.

Paraiškos A dalis, B dalis

9.2. Atitiktis Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) (toliau – Išlaidų atitikties finansavimo reikalavimams taisyklės), ir Apraše nustatytiems projekto veiklų ir išlaidų apribojimams.

9.2.1. Projekte numatytos veiklos ir išlaidos atitinka tinkamoms finansuoti veikloms ir jų apimtims nustatytus reikalavimus.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projekto veiklos bei išlaidos yra tinkamos finansuoti, atsižvelgiant į Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse bei šiame Apraše nustatytus reikalavimus, taip pat specialiuosius (atitikties) atrankos kriterijus. Projekto išlaidos turi būti suplanuotos atsižvelgiant į šio Aprašo IV skyriaus reikalavimus. Taip pat būtina įvertinti projekto riziką, susijusią, su dvigubu finansavimu, t. y. įvertinant pareiškėjo ir partnerių įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus, būtina įsitikinti, kad toms pačioms veikloms ir išlaidoms finansavimas nebus skiriamas pakartotinai.

Paraiškos A dalis, B dalis

9.2.2. Veiklos ir išlaidos suplanuotos efektyviai ir pagrįstai.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projekto išlaidos yra būtinos projekto veikloms įgyvendinti ir atitinka rinkos kainas.

Paraiškos A dalis, B dalis

9.2.3. Užtikrinama lėšų panaudojimo sparta.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad projekto veiklų suplanavimas užtikrins numatomą, lėšų naudojimo spartą.

Paraiškos A dalis, B dalis

9.2.4. Projektas atitinka kryžminio finansavimo reikalavimus (jei taikoma).

 

 

 

Kryžminis finansavimas negalimas. Būtina įsitikinti, kad projekte nenumatytos išlaidos, kurios turėtų būti finansuojamos pagal kryžminį finansavimą.

Paraiškos A dalis, B dalis

9.2.5. Teisingai pritaikyta vienodo dydžio norma (angl. Flatt-rate), vadovaujantis Netiesioginių projekto išlaidų nustatymo ir apmokėjimo naudojant vienodo dydžio normą, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. 1K-112 (Žin., 2008, Nr. 37-1348) (taikoma tik įgyvendinant Europos socialinio fondo projektus).

 

 

 

Netaikoma.

9.3. Projektui reikiamas finansavimas nustatytas atsižvelgiant į reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnyje išdėstytus reikalavimus.

9.3.1. Paraiškoje dėl projekto finansavimo teisingai nurodyta, kuriai kategorijai priklauso projektas, t. y. iš kurio:

negaunama pajamų;

gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto (reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnio 3 dalis);

gaunama pajamų ir jos yra įvertinamos iš anksto (reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnio 2 dalis).

 

 

 

Būtina įsitikinti, ar projekto vykdytojas teisingai priskyrė savo projektą vienai iš išvardytų kategorijų. Detalios metodologinės rekomendacijos – EK parengtas Guidance note on Art. 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects.)

Paraiškos B dalis

9.3.2. Iš projekto planuojamos gauti pajamos (taip pat ir grynosios pajamos) teisingai apskaičiuotos ir teisingai nustatytas projektui reikiamo finansavimo dydis.

 

 

 

Būtina įsitikinti, kad prašomas finansavimo dydis yra apskaičiuotas pajamų dydžiu sumažinus projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą.

Paraiškos B dalis

VERTINTOJO PASTABOS:

Didžiausia leistina projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma litais:

Didžiausias leistinas skirti projektui lėšų dydis litais:

 

_________________