LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PAGAL 2007–2013 METŲ SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ NR. VP3-2.1-SAM-07-V „PSICHIKOS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STEBĖSENOS UŽTIKRINIMO INFRASTRUKTŪROS MODERNIZAVIMAS“ PATVIRTINIMO
2008 m. rugsėjo 24 d. Nr. V-904
Vilnius
Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 18.2 punktu:
1. Tvirtinu Projektų finansavimo sąlygų aprašą pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ (pridedama).
2. Pavedu įsakymo vykdymą kontroliuoti Sveikatos apsaugos ministerijos sekretoriui pagal administruojamą sritį.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos
apsaugos ministro 2008 m. rugsėjo 24 d.
įsakymu Nr. V-904
LIETUVOS RESPUBLIKOS
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJA
PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS PAGAL 2007–2013 METŲ SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ NR. VP3-2.1-SAM-07-V „PSICHIKOS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STEBĖSENOS UŽTIKRINIMO INFRASTRUKTŪROS MODERNIZAVIMAS“
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Projektų finansavimo sąlygų aprašas pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ (toliau – Aprašas) skirtas pareiškėjams ir institucijoms, kurios atliks projektų, teikiamų pagal šį Aprašą, vertinimą ir atranką.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3738, 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ (toliau – Priemonė) aprašymu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 „Dėl Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3720), taip pat vadovaujantis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637) (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklės), Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) (toliau – Projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklės), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės), Bendro stebėsenos komiteto Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinimo priežiūrai atlikti 2007 m. spalio 30 d. posėdžio 2007 m. gruodžio 21 d. nutarimu Nr. 1 (toliau – Stebėsenos komiteto nutarimas), Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių įgyvendinimo“ (Žin., 2008, Nr. 23-861) (toliau – Finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymas Nr. 1K-066), Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 16 d. įsakymu Nr. V-299.
3. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, Projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse vartojamas sąvokas.
4. Aprašas nustato reikalavimus pareiškėjams, projektams, tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms ir finansavimo dydžiui, paraiškų priėmimo, vertinimo ir atrankos tvarką, taip pat informacijos teikimo pareiškėjams tvarką.
5. Pagal priemonę daugiau Projektų finansavimo sąlygų aprašų rengti nenumatoma, pagal šį Aprašą bus įgyvendinta visa priemonė.
6. Pagal priemonę ir šį Aprašą finansuojamos tokios veiklos: įstaigos, vykdančios psichikos sveikatos priežiūros paslaugų vertinimo ir stebėsenos veiklą, infrastruktūros atnaujinimas – investavimas į patalpų rekonstravimą (remontą), reikiamą (biuro, kompiuterinę, programinę ir kitą) įrangą, transporto, kuris užtikrintų galimybę vykti į įstaigas, teikiančias psichikos sveikatos priežiūros paslaugas, atlikti vertinimo ir stebėsenos, įsigijimas.
7. Priemonės finansuojamų veiklų tikslas – sudaryti galimybę efektyviai vertinti psichikos sveikatos sistemos veiklą siekiant užtikrinti geros kokybės ir prieinamas psichikos sveikatos priežiūros paslaugas pacientams.
8. Bendra finansavimo iš valstybės biudžeto asignavimų valdytojų programų, kuriose yra numatytos ES fondų lėšos ir bendrojo finansavimo lėšos, skirtos priemonės įgyvendinimui finansuoti, suma, planuojama skirti projektui, pateiktam pagal šį Aprašą, įgyvendinti – 588 235,00 Lt (Europos regioninės plėtros fondo lėšos – 500 000,00 Lt; valstybės biudžeto lėšos – 88 235,00 Lt).
10. Už priemonę atsakinga institucija yra Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija. Priemonės įgyvendinančioji institucija yra viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA arba įgyvendinančioji institucija).
12. Valstybės projektų, finansuojamų pagal šią priemonę, sąrašą numatoma patvirtinti sveikatos apsaugos ministro įsakymu ne vėliau kaip iki 2008 m. rugpjūčio 31 d. Patvirtinus valstybės projektų sąrašą numatomam pareiškėjui bus išsiųstas kvietimas teikti paraišką.
13. Apraše nenurodyta kita informacija, kurią privalo žinoti pareiškėjas, rengdamas projektą ir teikdamas paraišką bus skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt. Pildant paraišką dėl projekto finansavimo pareiškėjui rekomenduojama susipažinti su šiais dokumentais ir teisės aktais:
13.1. 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3738, 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ aprašymu;
II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJUI
16. Pareiškėjas negali teikti paraiškos ir jam negali būti skiriamos lėšos, jei:
16.2. nėra įvykdęs įsipareigojimų, susijusių su mokesčių mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata gali būti netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš valstybės arba savivaldybių biudžetų, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių ir (arba) socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai);
16.3. nėra įvykdęs įsipareigojimų, susijusių su socialinio draudimo įmokų mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata gali būti netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš valstybės arba savivaldybių biudžetų, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių ir (arba) socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai);
17. Pareiškėjas tampa netinkamas ir jam negali būti skiriamos lėšos, jei:
17.1. teikdamas informaciją, kurios reikalaujama kaip būtinos sąlygos teikiant paraišką arba pasirašant sutartį, sąmoningai pateikia klaidingus duomenis arba visai nepateikia šios informacijos;
18. Pareiškėjo steigimo dokumentuose turi būti aiškiai apibrėžta veiklos sritis, kuriai vykdyti reikalingai infrastruktūrai prašoma finansavimo.
III. REIKALAVIMAI PROJEKTUI
20. Projekto tikslai ir uždaviniai turi atitikti 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslą ir 1 uždavinį „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“, įgyvendinto projekto poveikis minėtam veiksmų programos tikslui ir uždaviniui turi būti teigiamas. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos turi atitikti priemonės aprašymą ir visas jame numatytas remti priemones bei visas šiame Apraše numatytas veiklas.
21. Numatoma galima projekto trukmė – iki 12 mėnesių nuo finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti paraiškos pateikimo ir vertinimo metu bei projekto finansavimo ir administravimo sutarties sudarymo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip iki 2015 m. gruodžio 31 d.
22. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos turi atitikti Sergamumo ir mirtingumo nuo pagrindinių neinfekcinių ligų mažinimo 2007–2013 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. V-799 (Žin., 2007, Nr. 106-4354), VIII skyriaus „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų infrastruktūros optimizavimo krypties aprašas“ nuostatas.
23. Projektas turi būti parengtas laikantis priemonės VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ valstybės projektų sąrašo, kuris tvirtinamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu.
24. Projektas neturi prieštarauti Europos Sąjungos horizontalioms sritims (darnaus vystymosi bei lyčių lygybės ir nediskriminavimo). Projektas turi prisidėti prie sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimo.
26. Projektas turi prisidėti prie 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programoje įtvirtintų produkto rodiklio ir prie papildomo (rezultato) rodiklio siekimo. Produkto ir rezultato rodiklių paaiškinimai pateikti šio Aprašo 3 priede.
28. Reikalavimai susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu:
28.1. projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos bei suteikus finansavimą teikiamos finansuoti iš kitų programų, finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, kitų fondų ar finansinių mechanizmų (Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos), jeigu dėl to projektas ar jo dalis būtų finansuotas kelis kartus;
IV. REIKALAVIMAI TINKAMOMS FINANSUOTI PROJEKTO IŠLAIDOMS IR FINANSAVIMO DYDŽIUI
30. Visos projekto išlaidos turi atitikti šių teisės aktų nuostatas:
30.2. Rekomendacijų dėl projektų išlaidų atitikties Europos regioninės plėtros fondo finansavimo reikalavimams (skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt):
32. Tinkamos projekto išlaidos yra tik tos, kurios skirtos įstaigai, kuri atlieka psichikos sveikatos priežiūros paslaugų vertinimą ir stebėseną:
32.6. skirtos kapitalinio remonto ir (arba) rekonstrukcijos techninio projekto parengimo, techninio projekto ekspertizės, techninės priežiūros ir autorinės priežiūros paslaugoms apmokėti.
32.7. projektui įgyvendinti būtinos išlaidos (informacijos sklaidos / viešinimo, projekto administravimo ir vykdymo (neįskaitant biuro ir kanceliarinių prekių įsigijimo, transporto priemonių eksploatavimo, administracinių patalpų nuomos ir eksploatavimo, komandiruočių, banko mokesčių už sąskaitos atidarymą ir tvarkymą bei piniginių pervedimų išlaidų), materialiojo turto, kuriam įsigyti skirtas finansavimas, draudimo, audito) išlaidos):
32.7.1. atsižvelgiant į pareiškėjo patirtį ir audito išvados poreikį, gali būti nuspręsta reikalauti iš projekto vykdytojo auditoriaus ataskaitų apie faktinius pastebėjimus ir (ar) išvados dėl skirtų lėšų panaudojimo. CPVA šį reikalavimą nustato projektų tinkamumo finansuoti vertinimo metu;
32.7.2. ilgalaikio materialiojo turto, finansuojamo pagal priemonę, draudimo išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei tokio turto draudimo būtinumą nustato ir reikalauja CPVA, atlikdama paraiškos vertinimą. Pareiškėjas, įvertinęs būtinumą ir tikslingumą drausti tokį ilgalaikį materialųjį turtą, draudimo išlaidas gali numatyti paraiškoje. Galutinį sprendimą dėl draudimo būtinumo priima CPVA;
35. Projektui taikomas išlaidų patyrimo ir apmokėjimo laikotarpis nustatomas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje. Išlaidos projektui įgyvendinti gali būti patirtos ir pripažintos tinkamomis nuo 2007 m. sausio 1 d. iki projekto finansavimo pabaigos, bet ne vėliau kaip iki 2015 m. gruodžio 31 d.
36. Projekto finansavimas gali sudaryti iki 100 proc. tinkamų projekto išlaidų, tačiau pareiškėjas savo iniciatyva ir savo arba kitų šaltinių lėšomis gali finansuoti tam tikrą dalį tinkamų projekto išlaidų. Maksimali projektui skiriamo finansavimo suma neturi viršyti šio Aprašo 8 punkte nurodytos sumos.
37. Netinkamas finansuoti, tačiau projektui įgyvendinti būtinas išlaidas pareiškėjas turi apmokėti savomis lėšomis (kurios nėra pareiškėjo nuosavo įnašo dalis į tinkamas finansuoti išlaidas).
38. Nuosavų lėšų finansavimo šaltiniai turi būti aiškiai apibrėžti, patikimi, tinkami, pakankami ir realūs paraiškos pateikimo metu.
39. Iš projekto lėšų numatomo įsigyti automobilio vieneto kaina negali viršyti 59 000 Lt, įskaitant PVM.
40. Įstaigos, kuri atlieka psichikos sveikatos priežiūros paslaugų vertinimą ir stebėseną patalpų paprasto remonto išlaidos negali būti didesnės nei 1 000 Lt, įskaitant PVM, vienam kvadratiniam metrui remontuojamo ploto.
41. Įstaigos, kuri atlieka psichikos sveikatos priežiūros paslaugų vertinimą ir stebėseną patalpų kapitalinio remonto ir (arba) rekonstrukcijos išlaidos negali būti didesnės nei 2 000 Lt, įskaitant PVM, vienam kvadratiniam metrui rekonstruojamo ploto.
42. Projektui reikiamo finansavimo suma turi būti nustatyta, atsižvelgiant į 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančio Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25) (toliau vadinama – Reglamentas Nr. 1083/2006), 55 straipsnyje išdėstytus reikalavimus. Iš projektų numatomos gauti pajamos turi būti įvertintos iš anksto pagal 2006 m. liepos 11 d. reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 str. 2 dalies nuostatas, išskyrus tuos atvejus, kai bus gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto. Numatoma gauti grynųjų pajamų suma mažinamas projektui skiriamas finansavimas. Grynųjų pajamų skaičiavimai turi būti atliekami vadovaujantis Detaliomis metodologinėmis rekomendacijomis: EK parengtu „Guidance note on Art. 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects“, Ekonominės naudos analizės atlikimo metodinėmis gairėmis“ (angl. Guidance on the Methodology for carrying out Cost-Benefit Analysis) ir „Paraiškos formos B dalies pavyzdinio priedo pajamas duodantiems projektams pildymo vadovu“. Šie dokumentai pateikti interneto svetainėje www.esparama.lt. Tuo atveju, jei pajamos nebuvo įvertintos iš anksto, per 5 metus po projekto pabaigos gautos pajamos turi būti grąžintos į valstybės biudžetą.
V. PARAIŠKŲ DĖL PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRIĖMIMAS, VERTINIMAS IR ATRANKA
43. Paraiškos yra priimamos ir registruojamos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.
44. Paraiškos priimamos iki Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintame valstybės projektų, finansuojamų pagal priemonę, sąraše nurodytos datos.
45. Paraiška dėl projekto finansavimo (toliau vadinama – paraiška) susideda iš bendrosios (A) dalies, specialiosios (B) dalies ir pridedamų dokumentų.
46. Paraiškos bendroji (A) dalis – tai Finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 nustatytos formos paraiškos „Excel“ formato darbinis dokumentas, kuris turi būti užpildytas griežtai laikantis Finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 patvirtintos šios formos pildymo instrukcijos, išspausdintas ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegtas, kaip nurodyta Aprašo 49 punkte.
48. Turi būti pateiktas vienas paraiškos originalas, tituliniame lape pažymėtas įrašu „Originalas“, ir dvi kopijos, tituliniame lape pažymėtos įrašu „Kopija“. Paraiška turi būti įdėta į voką, ant kurio užrašytas pareiškėjo pavadinimas, adresas, priemonės pavadinimas. Ant kitos voko pusės turi būti nurodytas kontaktinis asmuo, kontaktinio asmens telefono ir fakso numeriai.
49. Paraiška turi būti susegta į lengvai išardomą segtuvą. Paraiškai susegti negali būti naudojamas spiralinis ar terminis įrišimas, įmautės. Paraiškos bendroji (A) ir specialioji (B) dalys ir pridedami dokumentai turi būti antspauduoti ir pasirašyti pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens.
50. Paraiška pildoma lietuvių kalba. Jeigu prie paraiškos pridedami dokumentai užsienio kalba, kartu turi būti pateikti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą. Paraiška ir jos priedai turi būti užpildyti kompiuteriu.
51. Kartu su paraiška turi būti pateikta elektroninė paraiškos bendrosios (A) dalies versija (įrašyta į kompaktinį diską ar kitą elektroninę laikmeną ant kurios turi būti nurodyti projekto ir priemonės pavadinimai), kuri turi atitikti popierinę paraiškos bendrosios (A) dalies versiją. Paraiškos bendrosios (A) dalies formos elektroninis šablonas atsisiunčiamas iš svetainės www.esparama.lt. Jeigu elektroninėje ir popierinėje paraiškos versijoje pateikti duomenys nesutampa, vadovaujamasi popierine paraiškos versija, o elektroninę versiją pareiškėjas turi atitinkamai pataisyti. Pridedamų dokumentų elektroninės versijos pateikti nebūtina.
52. Paraiška turi būti pateikta įgyvendinančiajai institucijai – viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai – vienu iš trijų nurodytų būdų:
53. Paraiška turi būti pateikta šiuo adresu:
Centrinė projektų valdymo agentūra
S. Konarskio g. 13 LT-03109 Vilnius.
54. CPVA ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paraiškų registravimo termino pabaigos informaciją apie projektus (pareiškėjo pavadinimą projekto pavadinimą trumpą projekto aprašymą unikalų paraiškos kodą, suteiktą pagal Paraiškų dėl projektų finansavimo registravimo numerių ir kodų suteikimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066, ir prašomą lėšų sumą) skelbia svetainėje www.esparama.lt.
55. Pareiškėjas raštu ir žodžiu gali pateikti įgyvendinančiajai institucijai klausimus dėl paraiškos pildymo ir projekto rengimo. Įgyvendinančioji institucija privalo informuoti pareiškėją šiais klausimais nuo pranešimo pareiškėjui, kad jo projektas įtrauktas į valstybės projektų sąrašą iki paskutinės paraiškų pateikimo įgyvendinančiajai institucijai dienos. Į raštu pateiktus klausimus turi būti atsakoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo klausimo užregistravimo įgyvendinančiojoje institucijoje dienos.
56. Pareiškėjas, rengdamas paraišką dėl informacijos apie projekto idėją tikslus, rezultatus, jų atitiktį nacionaliniams ir regioniniams strateginio planavimo dokumentams gali kreiptis į Sveikatos apsaugos ministeriją.
57. Paraiškos yra vertinamos ir atrenkamos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.
58. Paraiškų vertinimą sudaro administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimas.
59. Paraiškų administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimą atlieka įgyvendinančioji institucija.
60. Atliekant administracinės atitikties vertinimą nustatoma, ar užpildyti visi paraiškos punktai, ar paraiška yra sukomplektuota, ar su paraiška yra pateikti visi Apraše, paraiškos bendrosios (A) ir specialiosios (B) dalies formose nurodyti dokumentai ir informacija, užpildoma paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė:
1 lentelė. Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė
|
Vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
1. |
Ar pateikta paraiškos bendroji (A) dalis? |
|
|
2. |
Ar pateikta elektroninė paraiškos bendrosios (A) dalies versija atitinka popierinę paraiškos versiją? |
|
|
3. |
Ar pateikta paraiškos specialioji (B) dalis? |
|
|
4. |
Ar paraiška (paraiškos A ir B dalys) yra pilnai užpildyta, atitinka paraiškos formą ir yra pasirašyta bei antspauduota pareiškėjo? |
|
|
5. |
Ar paraiška (A ir B dalys bei pridedami dokumentai) užpildyta lietuvių kalba? |
|
|
6. |
Ar pridėti visi dokumentai, nurodyti paraiškos B dalyje? |
|
|
7. |
Ar pateiktas reikiamas paraiškos ir pridedamų dokumentų egzempliorių skaičius (po vieną originalą ir po dvi kopijas)? |
|
|
8. |
Ar pateikta paraiškos bendrosios (A) dalies elektroninė versija, užpildyta pagal Finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 patvirtintą pildymo instrukciją? |
|
|
9. |
Ar pateiktas paraišką pasirašiusio asmens įgaliojimus patvirtinantis dokumentas (jeigu paraišką pasirašo įgaliotas asmuo)? |
|
|
VERTINTOJO PASTABOS (Kokios informacijos ar dokumentų trūksta) |
61. Atliekant projekto tinkamumo finansuoti vertinimą nustatoma, ar projektas yra tinkamas finansuoti pagal priemonę ir šio Aprašo reikalavimus, ar atitinka bendruosius ir specialiuosius (atitikties) atrankos kriterijus, didžiausia leistina projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma ir didžiausias leistinas skirti projektui lėšų dydis, užpildoma projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelė (Aprašo 2 priedas).
62. Valstybės projektų tinkamumo finansuoti vertinimą įgyvendinančioji institucija organizuoja kaip derybas su pareiškėju, t. y. CPVA pateikus pastabas dėl paraiškos atitikties bendriesiems ir (ar) specialiesiems atitikties kriterijams, pareiškėjas gali paraišką patikslinti. Jeigu bet kuriame iš paraiškos vertinimo etapų nustatoma, kad pateikti ne visi dokumentai ir (ar) informacija, reikalingi vertinimui atlikti, pareiškėjui yra siunčiamas raštas, kuriame prašoma pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir nustatomas terminas, per kurį pareiškėjas privalo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką.
63. Prieš priimdama sprendimą atmesti paraišką CPVA turi išnagrinėti nustatytus neatitikimus ir papildomos informacijos, duomenų bei dokumentų nepateikimo aplinkybes ir įsitikinti, kad atmetimas yra pagrįstas ir paraiškos vertinimą atlikę vertintojai nepažeidė nustatytų darbo procedūrų. Apie priimtą sprendimą atmesti paraišką CPVA informuoja pareiškėją per 10 darbo dienų – registruotu laišku išsiunčia jam informacinį raštą kuriame nurodo paraiškos atmetimo priežastis.
64. CPVA informaciją apie administracinės atitikties, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo etapus perėjusias paraiškas po abiejų vertinimo etapų užbaigimo ne vėliau kaip per 10 darbo dienų skelbia svetainėje www.esparama.lt.
65. Įgyvendinančioji institucija vertinimo metu gali pakviesti pareiškėją pokalbio ir (ar) apsilankyti planuojamoje projekto įgyvendinimo vietoje.
66. Sprendimą dėl projekto finansavimo iš valstybės biudžeto asignavimo valdytojo programų, kuriose yra numatytos ES fondų lėšos ir (ar) bendrojo finansavimo lėšos, skirtos veiksmų programų prioritetų įgyvendinimo priemonėms finansuoti, priima Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija. Sprendimas tvirtinamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu.
67. Su pareiškėju, kurio projektą nuspręsta bendrai finansuoti iš ES fondų lėšų, sudaroma projekto finansavimo ir administravimo sutartis (toliau – Sutartis), kurios forma patvirtinta Finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066.
68. Sutartį pasirašo Sveikatos apsaugos ministerijos, įgyvendinančiosios institucijos – CPVA ir pareiškėjo įgalioti asmenys. Su pareiškėju, kuriam skirtas finansavimas, Sutartis sudaroma trimis egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią. Su pareiškėju sudarius Sutartį, pareiškėjas tampa projekto vykdytoju.
VI. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO NUOSTATOS
69. Projekto išlaidos apmokamos bei Sutarties priežiūra atliekama Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse bei Sutartyje nustatyta tvarka.
70. Gali būti taikomi šie projekto išlaidų apmokėjimo būdai: išlaidų kompensavimo ir (arba) sąskaitų apmokėjimo būdas. Avanso mokėjimas nėra numatomas.
71. Įgyvendinant projektą visi vykdomi pirkimai turi būti atliekami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102), jei projekto vykdytojas (partneris) yra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą arba laikantis Juridinių asmenų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą pirkimų vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-212 (Žin., 2008, Nr. 69-2641), nuostatų tais atvejais, kai projekto vykdytojas nėra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą.
72. Pasirašydamas Sutartį pareiškėjas įsipareigoja:
72.1. įgyvendinti projektą kuriam teikiama parama, ir, naudodamas projekto metu sukurtą turtą bei išteklius, užtikrinti projekto veiklos tęstinumą ne trumpiau kaip 5 metus po projekto užbaigimo:
72.2. nuo visų galimų rizikos atvejų maksimaliu turto atkuriamosios vertės draudimu apdrausti ilgalaikį materialųjį turtą kuris buvo finansuotas projekto lėšomis, ne trumpiau nei projekto įgyvendinimo laikotarpiui, jeigu tokį reikalavimą projekto tinkamumo finansuoti vertinimo etape nustato CPVA. Įvykus draudžiamajam įvykiui, projekto vykdytojas turi atstatyti prarastą turtą už draudžiamąjį įvykį išmokėtomis lėšomis:
72.3. turtas, sukurtas ar įsigytas finansuojant projekto lėšomis, privalo likti Lietuvoje, negali būti pakeista šio turto paskirtis, nuosavybės pobūdis, paramos objekto vieta (ne mažiau kaip 5 metus po projekto įgyvendinimo pabaigos):
72.4. gavęs pajamų, apibrėžtų Tarybos reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnyje, į kurias nebuvo atsižvelgta nustatant didžiausią Europos Komisijai tinkamų deklaruoti išlaidų sumą ir (arba) didžiausią leistiną skirti projekto finansavimo lėšų dydį, privalo apie tokias pajamas informuoti Sveikatos apsaugos ministeriją ir CPVA, teikdamas Finansų ministerijos nustatytos formos ataskaitą po projekto užbaigimo, ir jas grąžinti į valstybės biudžetą
72.5. imtis visų būtinų veiksmų ES struktūrinių fondų finansavimui viešinti, kaip nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse ir Sutartyje;
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
74. Aprašas konkretaus projekto atveju taikomas iki pasirašant Sutartį. Pasirašius Sutartį, Apraše išdėstytos nuostatos, susijusios su reikalavimais projekto vykdytojui, projekto veikloms ir projekto išlaidoms ir taikomos tam tikram projektui, perkeliamos į Sutarties nuostatas.
75. Pareiškėjai ir projektų vykdytojai turi teisę apskųsti įgyvendinančiosios institucijos, ministerijos ir (ar) kitos valstybės institucijos, koordinuojančiosios, vadovaujančiosios ir mokėjimo institucijų veiksmus arba neveikimą susijusius su paraiškos vertinimu, atranka, sprendimo dėl finansavimo skyrimo priėmimu ir projekto įgyvendinimu Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.
Projektų finansavimo sąlygų aprašo
pagal priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-07-V
„Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų
stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros
modernizavimas“
1 priedas
(Paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma)
PARAIŠKOS DĖL PROJEKTO FINANSAVIMO SPECIALIOJI (B) DALIS IR JOS PILDYMO INSTRUKCIJA
1. Alternatyvų analizė
Turi būti aiškiai suformuluoti reikalavimai techniniam projekto sprendiniui (techniniai reikalavimai planuojamam objektui pagal jo paskirtį, eksploatacijos sąlygas; projektavimo, įrengimo ir veiklos principai, procesai ir pan.). Kiekvienam projektui pagrįsti turėtų būti svarstomos bent dvi alternatyvos: „nulinė“ alternatyva (alternatyva, kai projektas nėra įgyvendinamas) ir kitos alternatyvos (projektas paremtas alternatyvia technologija ar pan.). Projekte turi būti atskleista, kad visos realios projekto įgyvendinimo alternatyvos buvo svarstytos arba kad kitas alternatyvas, išskyrus nagrinėjamas, netikslinga svarstyti. Jeigu vertinant projekto įgyvendinimo galimybes išskiriamos kelios projekto įgyvendinimo alternatyvos, vertinant kiekvieną alternatyvą turi būti naudojami tie patys vertinimo kriterijai. Alternatyvos turi būti įvertintos išsamiai ir korektiškai. Pasirinkta alternatyva turi būti optimali, atsižvelgiant į esamus apribojimus
|
2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos.
(Aprašykite, kaip teikiamo projekto tikslas (-ai), uždaviniai ir veiklos atitinka toliau lentelėje išvardytų strateginių ir programinių dokumentų nuostatas)
Projekto tikslų ir uždavinių atitiktis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslui ir 1 uždaviniui „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“ |
Aprašykite ir pagrįskite, kaip projekto tikslai ir uždaviniai atitinka Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „ Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra „ tikslą ir 1 uždavinį „ Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“. Taip pat aprašykite projekto aktualumą. Aprašykite ir pagrįskite projekto rezultatų poveikį Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto tikslui ir 1 uždaviniui, atsižvelgiant į priemonės specifiką. |
Projekto tikslų ir uždavinių ryšys su priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ aprašymu ir visomis iš Projektų finansavimo sąlygų apraše numatytomis veiklų sritimis. |
Aprašykite ir pagrįskite, kaip projekto veiklos atitinka veiklos sritis, nurodytas priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas „ aprašyme.
Aprašykite ir pagrįskite, kaip projekte numatyti tikslai, uždaviniai ir planuojamos veiklos atitinka Projektų finansavimo sąlygų apraše numatytas veiklas. |
Projektas prisideda prie nacionalinio strateginio dokumento – Sergamumo ir mirtingumo nuo pagrindinių neinfekcinių ligų mažinimo 2007–2013 metų programos – įgyvendinimo |
Aprašykite ir pagrįskite, kaip projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka Sergamumo ir mirtingumo nuo pagrindinių neinfekcinių ligų mažinimo 2007— 2013 metų programą (pateikiant konkrečias nuorodas į programos punktus, pagrindžiančius atitiktį) |
Projektas siekia visų priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ produkto ir rezultato rodiklių įgyvendinimo |
Aprašykite ir pagrįskite, kaip projektas leis pasiekti priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas „ produkto ir rezultato rodiklius |
3. Informacija apie projekto valdymą.
Projekto valdymo struktūra |
|
Funkcijų pasiskirstymas |
|
Pateikite detalią informaciją, paaiškinančią paraiškos A dalies 5 punkte pateiktus duomenis apie projekto valdymą, kuri leistų įvertinti, ar pareiškėjas organizaciniu požiūriu yra pajėgus tinkamai ir laiku įgyvendinti projektą. Aprašykite projekto organizacinę struktūrą kas už ką bus atsakingas, kaip numatoma organizuoti viešuosius pirkimus, kaip bus vykdoma projekto įgyvendinimo priežiūra ir atskaitomybė, kokiomis priemonėmis numatoma užtikrinti projekto veiklų tinkamą vykdymą jų trukmės ir kokybės požiūriu, jei projekto administravimui ketinama pirkti atitinkamas paslaugas – kodėl priimtas toks sprendimas. Pateikite projekto organizacinės struktūros schemą (rekomenduojama teksto apimtis – 1/2 – 1 psl). |
4. Detalaus projekto biudžeto išlaidų pagrindimo lentelė.
Visos projektų išlaidos turi būti planuojamos vadovaujantis Rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo finansavimo reikalavimams (skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt) bei Pajamų apskaičiavimo metodika (skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt)
Projekto biudžeto (iš paraiškos A dalies) eilutės Nr. * |
Veiklos Nr. |
Išlaidų paskirtis |
Suma, Lt |
Išlaidų pagrįstumo duomenys (paaiškinimas /skaičiavimai / detalizavimas, nurodant preliminarius fizinius kiekius ir sumas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
5. Projekto veiklų finansavimas iš kitų finansinių šaltinių:
5.1. Ar buvo / bus pateikta paraiška dėl paramos šiam projektui ar atskiroms jo veikloms iš bet kokio kito Bendrijos šaltinio (įskaitant ERPF, ESF, Sanglaudos fondą, INTERREG III, LIFE+, Europos teritorinio bendradarbiavimo programas, Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programas ir kt.)?
£[] Taip |
£[] Ne |
Jei taip, prašome išsamiai aprašyti (nurodyti susijusią finansinę priemonę, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, suteiktas sumas ir kt.).
|
5.2. Ar šis projektas papildo kokį nors kitą projektą ar atskiras jo veiklas, kuris buvo, yra ar bus finansuojamas iš ERPF, ESF, Sanglaudos fondo, Europos teritorinio bendradarbiavimo programų. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programų, kito Bendrijos finansavimo šaltinio?
£[] Taip |
£[] Ne |
Jei taip, prašome išsamiai aprašyti (nurodyti tikslius duomenis, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, gautas sumas ir kt.).
|
5.3. Ar buvo / bus pateikta paraiška dėl paramos iš bet kokio kito finansavimo šaltinio (įskaitant ERPF, ESF, Sanglaudos fondą, Europos teritorinio bendradarbiavimo programas, Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programas, EIB, EIF ir kt.) ankstesniu šio projekto etapu (įskaitant galimybių studijos ir parengiamuosius etapus)?
£[] Taip |
£[] Ne |
Jei taip, prašome išsamiai aprašyti (nurodyti susijusią finansinę priemonę, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, gautas sumas ir kt.).
|
6. Projekto pajamos
(Nurodykite, kokiai kategorijai pagal reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnyje reikalavimus priklauso projektas)
Iš projekto: |
|
a) negaunama pajamų |
£ |
b) gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto |
£ |
c) gaunama pajamų ir jos yra įvertinamos iš anksto |
£ |
(Jei iš projekto gaunama pajamų, nurodykite su projektu susijusias veiklas ir jų rezultatus, kurie gali duoti pajamų ir pajamų dydį, jei pajamos įvertinamos iš anksto) (rekomenduojama teksto apimtis – ~1/2 –1 psl.).
Pareiškėjui teigiamai pažymėjus 6 punkto c papunktį, būtina užpildyti pajamų skaičiavimo lentelę, kuri pateikiama: http://www.esparama.lt/es_parama_pletra/failai/fm/failai/Pajamu_sk_metodika/Pajamu_skaiciavi mo_vadovas_Pr.xls
7. Projekto rizikos ir jų valdymas
(Pateikite projekto rizikos vertinimą, užpildydami žemiau pateikiamą lentelę. Detalizuokite rizikos pobūdį / aspektus bei nurodykite, kokios numatomos rizikos valdymo (mažinimo) priemonės)
Rizikos aprašymas |
Tikimybė* |
Poveikis* |
Rizikos valdymo priemonės / veiksmai |
Politinė rizika |
|
|
|
|
|
|
|
Socialinė rizika |
|
|
|
|
|
|
|
Ekonominė rizika |
|
|
|
|
|
|
|
Finansinė rizika |
|
|
|
|
|
|
|
Institucinė rizika |
|
|
|
|
|
|
|
Technologinė rizika |
|
|
|
|
|
|
|
*Vertinimo skalė: maža (-as) / vidutinė (-is) / didelė (-is)
8. Paraiškos priedai:
2. Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos teritorinių skyrių pažyma, kad Pareiškėjas atsiskaitęs su biudžetu. Pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip 2 mėn. iki Projekto paraiškos pateikimo. Taip pat tinkama pažyma, išduota elektroniniu būdu;
3. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teritorinio skyriaus pažyma, kad Pareiškėjas sumokėjęs socialinio draudimo mokesčius. Pažyma turi būti išduota ne anksčiau kaip 2 mėn. iki Projekto paraiškos pateikimo. Taip pat tinkama pažyma, išduota elektroniniu būdu;
4. išrašas iš teismo sprendimo, jei toks yra, arba pažyma iš Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos tam, kad pareiškėjas įrodytų, jog teistumo nėra;
5. objekto (pvz., pastato ar patalpų), kurį planuojama rekonstruoti ar remontuoti, nuosavybės ar valdymo patikėjimo, nuomos arba panaudos teise dokumento kopija (jei taikoma);
6. objekto savininko raštiškas leidimas rekonstruoti ar remontuoti (jei tai nenumatyta turto valdymo patikėjimo, nuomos ar panaudos sutartyje) turtą ar analogišką teisę suteikiantis dokumentas (jei taikoma);
7. Europos Komisijai tinkamų deklaruoti projekto išlaidų dalies paskaičiavimas (skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt):
8. paraišką pasirašiusio asmens įgaliojimus patvirtinantis dokumentas (jeigu paraišką pasirašo įgaliotas asmuo).
Aš, toliau pasirašęs asmuo, patvirtinu, kad:
esu įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su socialinio draudimo įmokų ir mokesčių mokėjimu; anksčiau nebuvo nutraukta projekto finansavimo ir administravimo sutartis dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo; nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo; nebandžiau gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio arba ankstesnio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu; pareiškėjo vadovas ar vyriausiasis buhalteris neturi neišnykusio teistumo dėl nusikalstamos veiklos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai ar finansų sistemai.
Projekto pareiškėjo _____________________________________________ vardu |
|
Vardas, pavardė |
Parašas |
Pareigos |
|
Atstovavimo pagrindas |
|
Data |
Antspaudas |
Prie paraiškos gali būti pridedami ir kiti dokumentai, patvirtinantys ar pagrindžiantys paraiškoje pateiktą informaciją (pvz., detalusis patalpų planas; komerciniai pasiūlymai, apklausos duomenys ir kiti dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidas)
___________________________ ____________ __________________
(administracijos vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Projektų finansavimo sąlygų aprašo pagal priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos
priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“
2 priedas
PROJEKTO TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO LENTELĖ
Bendrasis arba specialusis (atitikties) atrankos kriterijus |
Kriterijaus vertinimo aspektai |
Vertinimo klausimai ir (arba) teiginiai |
Taip/Ne |
Paaiškinimai ir metodinės rekomendacijos vertintojams |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Projektas atitinka bent vieną veiksmų programos ir jos prioriteto tikslą, uždavinį, taip pat apima pagal tam tikrą prioritetą numatomas remti veiklas. |
1.1. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslu ir 1 uždaviniu „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“. |
1.1.1. Projekto tikslai ir uždaviniai aiškiai siejasi su Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslu ir 1 uždaviniu „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“. |
|
Būtina įsitikinti, kad projekto tikslai ir uždaviniai atitinka Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslą ir 1 uždavinį „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“, ryšys yra akivaizdus ir priežastinis. Paraiškos A dalis, B dalies 2 punktas |
1.1.2. Įgyvendinto projekto poveikis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslui ir 1 uždaviniui „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“ yra teigiamas. |
|
Galima teigti, kad įgyvendinus projektą pasiekimų ir rezultatų poveikis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ tikslui ir 1 uždaviniui „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“, atsižvelgiant į priemonės specifiką, bus teigiamas. Taip pat įrodytas projekto aktualumas. Paraiškos A dalis, B dalies 2 punktas |
||
1.2. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ aprašymu ir visomis Apraše numatytomis veiklų sritimis. |
1.2.1. Projekto veiklos yra suderintos su veiksmų programos priede pateiktu priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ veiklų aprašymu. |
|
Būtina įsitikinti, ar numatytos vykdyti projekto veiklos atitinka visas veiklos sritis, nurodytas priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-0-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ aprašyme. Paraiškos A dalis, B dalies 2 punktas |
|
1.2.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka visas Aprašo 6 punkte numatytas veiklas. |
|
Būtina įsitikinti, ar projekte numatytos vykdyti veiklos atitinka Aprašo 6 punkte numatytas veiklas. Paraiškos A dalis |
||
1.2.3. Projektas atitinka priemonės aprašyme numatytus reikalavimus, susijusius su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu („demarkacinius reikalavimus“). |
|
Būtina įsitikinti, ar tenkinami reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu. Paraiškos B dalis |
||
1.2.4. Projektas atitinka kitus, su reikalavimais projekto veikloms susijusius, specialiuosius atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus. |
|
Papildomi reikalavimai nenustatyti |
||
|
|
|
|
|
2. Projektas atitinka nacionalinius strateginius dokumentus.
Šį bendrąjį kriterijų detalizuoja Bendro stebėsenos komiteto Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, įgyvendinimo priežiūrai atlikti 2007 m. spalio 30 d. posėdžio 2007 m. gruodžio 21 d. nutarimu Nr. 1 patvirtintas specialusis (atitikties) kriterijus: „Projektas turi atitikti Sveikatos apsaugos ministerijos patvirtintos Sergamumo ir mirtingumo nuo pagrindinių neinfekcinių ligų mažinimo 2007–2013 metų programos nuostatas.“ |
2.1. Projektas prisideda prie nacionalinių ir (arba) regioninių strateginių dokumentų įgyvendinimo. |
2.1.1. Teisės aktuose arba strategijoje, arba veiksmų plane nustatytas projekto vykdytojas ir veiklos sritys. |
|
Būtina įsitikinti, kad projekto paraiškoje yra aiškiai nurodomas ir pagrindžiamas ryšys su Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintos Sergamumo ir mirtingumo nuo pagrindinių neinfekcinių ligų mažinimo 2007–2013 metų programos VIII skyriaus „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų infrastruktūros optimizavimo krypties aprašo“ nurodytomis veiklos sritimis. Galimos trys alternatyvos: – teisės akte aiškiai nustatytas projekto vykdytojas (-ai) ir turimos atlikti veiklos sritys; – patvirtintas detalus nacionalinės ir (ar) regioninės strategijos įgyvendinimo priemonių planas (t. y. aiškiai nurodytos priemonės, vykdytojai), kuris aiškiai nurodo įvertinamą projektą; – teisės aktu patvirtinta programa konkrečiame sektoriuje, galima nustatyti projekto vykdytoją ir jam numatytas projekto veiklas. Paraiškos A dalis, B dalies 2 punktas |
2.1.2. Pagrįsta, kad projekto įgyvendinimas prisidėtų prie atitinkamų teisės aktų, strategijų nuostatų įgyvendinimo (taikoma tik konkurso atveju). |
|
Netaikoma |
||
|
|
|
|
|
3. Projektas siekia aiškių ir realių kiekybinių uždavinių, atitinkančių veiksmų programoje nustatytus tikslus. |
3.1. Projektas prisideda prie priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ rodiklių įgyvendinimo. |
3.1.1. Projektas siekia visų priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ produkto ir rezultato rodiklių, išvardytų šio Aprašo 3 priede. |
|
Būtina įsitikinti, kad projektas siekia visų priemonėje Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ numatytų produkto ir rezultato rodiklių ir įgyvendinus numatytas projekto veiklas šie rodikliai bus pasiekti. Paraiškos A dalis, B dalies 2 punktas |
3.2. Nuosekli vidinė projekto logika ir kokybiški projekto uždaviniai. |
3.2.1. Išlaikyta nuosekli vidinė projekto logika. |
|
Būtina įsitikinti, kad išlaikyta nuosekli vidinė projekto logika, t. y. projekto rezultatai turi būti pasiekti įgyvendinus projekto veiklas, projekto veiklos – sudaryti prielaidas projekto uždaviniams pasiekti, o pastarieji – įgyvendinti nustatytus tikslus. Paraiškos A dalis |
|
3.2.2. Projekto uždaviniai turi būti specifiniai, išmatuojami, pasiekiami, susieti ir iškelti laiku. |
|
Būtina įsitikinti, kad projekto uždaviniai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus: yra specifiniai, t. y. parodo projekto esmę ir charakteristikas; išmatuojami, t. y. kiekybiškai išreikšti ir matuojami; pasiekiami, t. y. realūs; susieti, t. y. adekvatūs vykdomoms projekto veikloms; iškelti laiku, t. y. aiški pradžios ir pabaigos data. Paraiškos A dalis |
||
|
|
|
|
|
4. Projektas atitinka darnaus vystymosi principą. |
4.1. Projekte nenumatyti veiksmai, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo įgyvendinimui. |
4.1.1. Aplinkosaugos srityje (aplinkos kokybė ir gamtos ištekliai, klimato kaita, aplinkos apsauga). |
|
Būtina įsitikinti, ar projekto įgyvendinimas neturi neigiamos įtakos darnaus vystymosi principo įgyvendinimui. Paraiškos A dalis |
4.1.2. Socialinėje srityje (užimtumas, skurdas ir socialinė atskirtis, sveikata, švietimas ir mokslas, kultūros savitumas). |
|
|||
4.1.3. Ekonomikos srityje (darnus pagrindinių ūkio šakų ir regionų vystymas). |
|
|||
4.1.4. Regionų vystymo srityje (aplinkosauginių, socialinių ir ekonominių skirtumų mažinimas). |
|
|||
4.2. Projekte atskleistos pastangos skatinti darnaus vystymosi principo įgyvendinimą. |
4.2.1. Pasiūlytos konkrečios priemonės, kurios užtikrina, kad projektas skatina darnaus vystymosi principo įgyvendinimą (jeigu taikoma). |
|
Netaikoma |
|
4.2.2. Projektas atitinka kitus, su reikalavimais darnaus vystymosi principo įgyvendinimu susijusius, specialiuosius atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus. |
|
Papildomi reikalavimai nenustatyti |
||
|
|
|
|
|
5. Projektas atitinka lyčių lygybės ir nediskriminavimo principus. |
5.1. Projekte nenumatoma apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui. |
5.1.1. Projekte nenumatoma apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui. |
|
Būtina įsitikinti, ar projekto įgyvendinimas neturi neigiamos įtakos lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimui. Paraiškos A dalis |
5.2. Projekte nurodytos pastangos skatinti lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimą. |
5.2.1. Pasiūlytos konkrečios priemonės, kurios užtikrina, kad projektas prisideda prie lyčių lygybės principų įgyvendinimo. |
|
Netaikoma |
|
5.2.2. Pasiūlytos konkrečios priemonės, kurios užtikrina, kad projektas skatina nediskriminavimo dėl lyties, rasės arba etninės kilmės, religijos arba tikėjimo, amžiaus, negalios, seksualinės orientacijos principo įgyvendinimą (jeigu taikoma). |
|
Netaikoma |
||
5.2.3. Projektas atitinka kitus, su reikalavimais lyčių lygybės ir nediskriminavimo principų įgyvendinimu susijusius, specialiuosius atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus. |
|
Papildomi reikalavimai nenustatyti |
||
|
|
|
|
|
6. Projekto įgyvendinimas yra suderinamas su kitų aktualių Europos Bendrijų politikos sričių nuostatomis. |
6.1. Projektas suderinamas su horizontaliųjų Europos Bendrijų bendrųjų politikos sričių nuostatomis. |
6.1.1. Projektas suderinamas su Europos Sąjungos viešųjų pirkimų politikos nuostatomis. |
|
Būtina įvertinti, ar: projekto vykdytojas yra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba gavęs projekto finansavimo lėšų ja taps; jei taip, ar projekto veiklų plane realistiškai įvertino pirkimų vykdymo terminus. Jei projekto vykdytojas nėra perkančioji organizacija, šis vertinimo aspektas vertinamas kaip atitinkantis nustatytus reikalavimus. Paraiškos A dalis |
6.1.2. Projektas suderinamas su Europos Sąjungos aplinkosaugos politikos nuostatomis. |
|
Būtina įvertinti, ar: atsižvelgiant į projekto veiklas, būtinas poveikio aplinkai vertinimas; poveikio vertinimas aplinkai yra atliktas. Paraiškos A dalis |
||
6.1.3. Projektas suderinamas su Europos Sąjungos konkurencijos politikos nuostatomis. |
|
Vertinant projektą, reikia įsitikinti, ar projektas finansuojamas nepažeidžiant konkurencijos politikos nuostatų. Paraiškos A dalis |
||
6.2. Projektas suderinamas su sektorinių ES bendrųjų politikos sričių nuostatomis |
6.2.1. Projektas suderinamas su konkretaus sektoriaus Europos Sąjungos politikos sričių nuostatomis. |
|
Papildomi reikalavimai nenustatyti |
|
|
|
|
|
|
7. Pareiškėjas organizaciniu požiūriu yra pajėgus tinkamai ir laiku įgyvendinti teikiamą projektą. |
7.1. Pareiškėjas atitinka formaliuosius reikalavimus. |
7.1.1. Pareiškėjas atitinka tinkamų pareiškėjų sąrašą numatytą Apraše. |
|
Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas atitinka šio Aprašo 14 ir 15 punktų reikalavimus. Paraiškos A dalis |
7.1.2. Pareiškėjas turi (ar turi galimybes įgyti) teisinį pagrindą vykdyti projekte numatytas veiklas. |
|
Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas pateikė dokumentus, įrodančius teisę vykdyti projekte numatytas veiklas. Pareiškėjo steigimo dokumentuose (įstatuose, steigimo sandoryje, nuostatuose) turi būti aiškiai apibrėžtos veiklos sritis, kurių vykdymui prašomas finansavimas. Paraiškos B dalies priedas Nr. 1, 5, 6, 8 |
||
7.1.3. Bendruoju atveju pareiškėjui gali būti skirtos finansavimo lėšos: 7.1.3.1. jam nėra iškelta byla dėl bankroto arba jis nėra likviduojamas; 7.1.3.2. yra įvykdęs su mokesčių ir socialinio draudimo įnašų mokėjimu susijusius įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata gali būti netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš valstybės arba savivaldybių biudžeto, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai); 7.1.3.3. paraiškoje arba jos prieduose pareiškėjas nepateikė klaidinančios informacijos; 7.1.3.4. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl pareiškėjo kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš ES arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo; 7.1.3.5. pareiškėjas nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio arba ankstesnio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu. |
|
Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas atitinka 7.1.3 punkte nustatytus reikalavimus. Jei pareiškėjas yra biudžetinė įstaiga, ji atitinka šio kriterijaus 7.1.3.1 ir 7.1.3.2 punktuose išdėstytus reikalavimus, tuo atveju įrodantys dokumentai gali būti neteikiami ir netikrinami. Paraiškos A dalis, B dalies priedas Nr. 4 |
||
7.2. Pareiškėjas yra pajėgus įgyvendinti projektą. |
7.2.1. Pareiškėjas turi pakankamai patirties įgyvendinti projekte numatytas veiklas (jei taikoma). |
|
Netaikoma |
|
7.2.2. Pareiškėjas turi turėti (arba įsipareigoja užtikrinti) pakankamus administravimo gebėjimus vykdant projektą (pakankama komanda). |
|
Pareiškėjas užtikrina minimalius būtinus gebėjimus projektui administruoti – suformuoja komandą užtikrina reikiamos kompetencijos darbuotojų įtraukimą numato paslaugų įsigijimą ir pan. Paraiškos A dalis, B dalies 3 punktas |
||
7.2.3. Pareiškėjas gali įgyvendinti projekto tikslus, uždavinius ir veiklas per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Projekto įgyvendinimo trukmė, vieta, parengtumas atitinka Apraše nustatytus reikalavimus. |
|
Įsitikinti, kad projekto įgyvendinimo organizavimas (planas) adekvatus projekto veiklų apimtims, yra realus ir racionaliai suplanuotas. Būtina įsitikinti, kad projekto trukmė, įgyvendinimo vieta ir parengtumas atitinka Aprašo 21 ir 25 punkte nustatytus reikalavimus. Paraiškos A dalis |
||
7.2.4. Partnerystė projekte yra pagrįsta ir turi pridėtinę vertę (jei taikoma). |
|
Netaikoma |
||
7.2.5. Projektas atitinka kitus, susijusius su reikalavimais pareiškėjams, specialiuosius atrankos kriterijus ir Apraše nustatytus reikalavimus. |
|
Papildomi reikalavimai nenustatyti |
||
|
|
|
|
|
8. Projektas turi aiškų finansavimo paketą: apibrėžtus, aiškius ir užtikrintus projekto išlaidų finansavimo šaltinius. |
8.1. Užtikrintas projekto finansavimas |
8.1.1. Pareiškėjo įnašas atitinka nustatytus reikalavimus. |
|
Kadangi pareiškėjui netaikomas reikalavimas prisidėti prie projekto finansavimo, šis kriterijus atitinka nustatytus reikalavimus. Paraiškos A dalis |
8.1.2. Užtikrintas netinkamų finansuoti su projektu susijusių išlaidų padengimas. |
|
Jeigu projekte numatomos netinkamos finansuoti išlaidos, būtina įsitikinti, ar: užtikrinamas projekte numatytų netinkamų finansuoti išlaidų (tarp jų ir netinkamo finansuoti PVM, projekto grynųjų pajamų ir kt.) finansavimas; netinkamų išlaidų finansavimo šaltiniai yra aiškiai apibrėžti, patikimi, tinkamai išdėstyti laike, t. y. netinkamų išlaidų finansavimas neturės neigiamos įtakos projekto įgyvendinimui. Paraiškos A dalis |
||
8.1.3. Užtikrintas finansinis projekto (veiklų) tęstinumas. |
|
Būtina įsitikinti, kad yra sudarytos finansinės projekto metu sukurtų rezultatų tolesnio naudojimo prielaidos, t. y. sukurtas turtas bus išlaikomas ir užtikrinamas tinkamas jo eksploatavimas. Paraiškos A dalis |
||
8.1.4. Projektas atitinka kitus Apraše nustatytus reikalavimus. |
|
Papildomi reikalavimai nenustatyti |
||
|
|
|
|
|
9. Užtikrintas efektyvus projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimas. |
9.1. Sąnaudų-naudos analizės korektiškumas ir rezultatų priimtinumas |
9.1.1. Atlikta alternatyvų analizė (jei taikoma). |
|
Kiekvienam projektui pagrįsti turėtų būti svarstomos bent dvi alternatyvios galimybės: „Nulinė“ alternatyva (alternatyva, kai projektas nėra įgyvendinamas) ir kita alternatyva (projektas, paremtas alternatyvia technologija ar pan.). Projekte turi būti atskleista, kad visos realios projekto įgyvendinimo galimybės buvo svarstytos arba kad kitų alternatyvų, be jau nagrinėjamų, nėra tikslinga svarstyti. Jeigu projekto įgyvendinimo galimybių vertinimo metu išskiriamos kelios projekto įgyvendinimo alternatyvos, vertinant kiekviena alternatyva turi būti naudojami tie patys vertinimo kriterijai. Alternatyvos įvertintos išsamiai ir korektiškai. Pasirinkta alternatyva turi būti optimali, atsižvelgiant į esamus apribojimus. Paraiškos B dalies 1 punktas |
9.1.2. Projekto prielaidos (susijusios su būsimomis pajamomis ir sąnaudomis) yra pagrįstos (jei taikoma). |
|
Netaikoma |
||
9.1.3. Taikomas pagrįstas analizės laikotarpis (jei taikoma). |
|
Netaikoma |
||
9.1.4. Taikoma pagrįsta diskonto norma (jei taikoma). |
|
Netaikoma |
||
9.1.5. Teisingai apskaičiuotos ir pagrįstos finansinių rodiklių reikšmės (jei taikoma). |
|
Netaikoma |
||
9.1.6. Teisingai apskaičiuotos ir pagrįstos ekonominių rodiklių reikšmės (jei taikoma). |
|
Netaikoma |
||
9.1.7. Įvertintos rizikos (jei taikoma). |
|
Įvertintos pagrindinės projekto rizikos, numatyti jų valdymo veiksmai. Jautrumo analizės rezultatai (jei taikoma) rodo, jog, pasireiškus rizikoms, projekto finansinių ir ekonominių rodiklių reikšmės (nuokrypiai) vis tiek yra priimtinos. Paraiškos B dalies 7 punktas |
||
9.1.8. Projekto teikiama nauda atitinka planuojamiems rezultatams pasiekti reikalingas sąnaudas. |
|
Kai Apraše nereikalaujama atlikti detalios sąnaudų ir naudos analizės, vertinama (vadovaujantis analogiškais projektais, veiklomis ir pan.) projekto rezultatų atitiktis investicijoms. Paraiškos A dalis, B dalies 4 punktas |
||
9.2. Atitiktis Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin, 2007, Nr. 117-4789), (toliau – Projektų išlaidų atitikties finansavimo reikalavimams taisyklės) ir Projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytiems projekto veiklų ir išlaidų apribojimams. |
9.2.1. Projekte numatytos veiklos atitinka tinkamoms finansuoti veikloms ir jų apimtims nustatytus reikalavimus. |
|
Būtina įsitikinti, kad projekto veiklos yra tinkamos finansuoti atsižvelgiant į Projektų išlaidų atitikties finansavimo reikalavimams taisyklėse ir Aprašo IV skyriaus nustatytus reikalavimus. Taip pat būtina įvertinti projekto riziką susijusią su „dvigubu“ finansavimu, t. y. įvertinant pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus būtina įsitikinti, kad toms pačios veikloms ir išlaidoms finansavimas nebus skiriamas pakartotinai. Paraiškos A dalis, B dalies 5 punktas |
|
9.2.2. Išlaidos suplanuotos efektyviai ir pagrįstai. |
|
Būtina įsitikinti, kad projekto išlaidos yra būtinos projekto veikloms atlikti ir atitinka rinkos kainas. Paraiškos A dalis, B dalies 4 punktas |
||
9.2.3. Užtikrinama lėšų įsisavinimo sparta. |
|
Būtina įsitikinti, kad projekto veiklų suplanavimas užtikrins numatomą lėšų įsisavinimo spartą. Paraiškos A dalis |
||
9.2.4. Projektas atitinka „kryžminio“ finansavimo reikalavimus. |
|
Būtina įsitikinti, kad projekte „kryžminis“ finansavimas nenumatytas |
||
9.2.5. Teisingai pritaikyta vienodo dydžio norma (angl. Fiat-rate) (taikoma tik įgyvendinant Europos socialinio fondo projektus). |
|
Netaikoma |
||
9.3. Projektui reikiamas finansavimas nustatytas atsižvelgiant į reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnyje išdėstytus reikalavimus. |
9.3.1. Projekto paraiškoje teisingai nurodyta, kuriai kategorijai priklauso projektas, t. y. iš kurio: 9.3.1.1. negaunama pajamų; 9.3.1.2. gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto; 9.3.1.3. gaunama pajamų ir jos yra įvertinamos iš anksto. |
|
Būtina įsitikinti, ar projekto vykdytojas teisingai priskyrė savo projektą vienai iš išvardytų kategorijų. Detalios metodologinės rekomendacijos: EK parengtas Guidance note on Art. 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects Paraiškos B dalies 6 punktas |
|
9.3.2. Iš projekto planuojamos gauti pajamos teisingai apskaičiuotos ir teisingai nustatytas finansavimo dydis. |
|
Jeigu iš projekto planuojama gauti pajamų, būtina įsitikinti, kad prašomas finansavimo dydis yra apskaičiuotas pajamų dydžiu sumažinus projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą. Jeigu iš projekto pajamų gauti nenumatomą šis vertinimo klausimas netaikomas. Paraiškos B dalies priedas Nr. 7 |
||
VERTINTOJO PASTABOS Didžiausia leistina projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma, litais: Didžiausias leistinas skirti projektui lėšų dydis, litais:
|
Projektų finansavimo sąlygų aprašo pagal priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos
priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“
3 priedas
PRODUKTO IR REZULTATO RODIKLIŲ PAAIŠKINIMAI
Priemonės Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ produkto ir rezultato rodikliai:
VP/ PRIORITETAS/ UŽDAVINYS |
RODIKLIO (-IŲ) PAVADINIMAS |
RODIKLIO PAAIŠKINIMAS |
RODIKLIO MATAVIMAS |
ATSAKINGA INSTITUCIJA |
||
BŪDAS ARBA (VNT.) |
DOKUMENTAS IR INFORMACIJOS ŠALTINIS |
LAIKAS |
||||
3/2/1 |
Rezultato rodiklis:
Stebimų ir vertinamų sveikatos priežiūros įstaigų skaičius |
Efektyvesnis vykstančių permainų asmens sveikatos priežiūros įstaigose, teikiančiose pirmines psichikos sveikatos priežiūros paslaugas, ir stacionariose asmens sveikatos priežiūros įstaigose, turinčiose psichiatrijos skyrius, sudariusius sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis, stebėjimas bei vertinimas. |
Skaičiuojamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos, kurios stebimos ir vertinamos baigus įgyvendinti projektą.
Suminis rodiklis: viena sveikatos priežiūros įstaiga kaip vienas vienetas |
Pirminis šaltinis:
asmens sveikatos priežiūros įstaigos teikiamos ataskaitos (Sveikatos apsaugos ministro 1999-11-29 įsakymas Nr. 515 „Dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos apskaitos ir atsakomybės tvarkos“ (Žin., 1999, Nr. 103-2972) --------------------------- Antriniai šaltiniai:
mokėjimo prašymas; ataskaita po projekto užbaigimo. |
|
Už rodiklio pasiekimą atsakingas projekto vykdytojas. |
Kas ketvirtį; kas metus kartu su ataskaitomis iki kiekvienų metų sausio 20 d. |
||||||
3/2/1 |
Produkto rodiklis:
Projektų skaičius |
Projektas – ekonomiškai nedalomų ir tikslią funkciją atliekančių veiklos rūšių visuma, turinti apibrėžtą biudžetą, įgyvendinimo laikotarpį ir aiškiai nustatytus tikslus. Laikoma, kad rodiklis pasiektas, kai patvirtinama galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita. |
Sumuojami užbaigti projektai, t. y. projektai, kurių galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos buvo patvirtintos. |
Pirminis šaltinis:
galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita.
Antrinis šaltinis:
mokėjimo prašymas. |
|
Už rodiklio pasiekimą atsakingas projekto vykdytojas. |
Kas ketvirtį. |