Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 789 „DĖL ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. rugpjūčio 21 d. Nr. 962
Vilnius
Pakeisti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3722; 2009, Nr. 36-1387; 2010, Nr. 43-2063; 2011, Nr. 49-2380, Nr. 89-4277; 2012, Nr. 30-1405):
1. V skyriuje „Prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės“:
1.1. Išdėstyti I skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-01-V priemonė „Švietimo kokybės užtikrinimo ir stebėsenos sistemų stiprinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
49249702 |
9066243 |
0 |
0 |
0 |
58315945“. |
1.2. Išdėstyti IV skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-04-K priemonė „Studijų sistemos efektyvumo didinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
49385994 |
7316089 |
0 |
1406496 |
0 |
58108579 |
1.3. VIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“:
1.3.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ antrąją pastraipą taip:
„Priemonės tikslas – inovatyvių ir atliepiančių švietimo ir ūkio poreikius kvalifikacijų formavimas, mokymo, mokymosi ir studijų modulių ir specialistų kvalifikacijos kėlimo programų atnaujinimas, kūrimas ir pritaikymas (mokymo organizavimas) bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir aukštojo mokslo sistemoje, vaikų kūrybiškumo ugdymo plėtra, informacinių sistemų, susietų su aukštųjų mokyklų vidaus valdymu, kūrimas ir diegimas, pameistrystės mokymo formų plėtojimas.“
1.3.2. Papildyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ tryliktąja pastraipa:
1.3.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
|
asmenų, kurie gavo aukštosios mokyklos neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis |
procentai |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių |
procentai |
56 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
5000 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
230 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
50 |
veiksmų programos rodiklis |
|
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
800 |
veiksmų programos rodiklis |
|
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
117 |
veiksmų programos rodiklis |
|
asmenys, kurie tobulina kvalifikaciją pagal neformaliojo švietimo programas aukštojoje mokykloje |
skaičius |
800 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
170 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
|
profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
60 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų |
procentai |
65 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas |
skaičius |
15 |
veiksmų programos rodiklis |
|
aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų aukštųjų mokyklų |
procentai |
30 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu |
skaičius |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų |
skaičius |
25 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
ūkio sektoriai, kuriuose parengti ar atnaujinti profesiniai standartai |
skaičius |
5 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.4. Išdėstyti X skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-06-V priemonė „Besimokančiųjų pagrindinių kompetencijų ugdymas formaliojo ir neformaliojo švietimo sistemoje“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
moksleivių, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
suaugusiųjų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
1200 |
veiksmų programos rodiklis |
moksleiviai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
1000 |
veiksmų programos rodiklis |
|
suaugusieji, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
6400 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
2000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
išleisti suaugusiųjų mokymui (-si) skirti leidiniai |
skaičius |
2 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.5. XII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-08-V priemonė „Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtra“:
1.5.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
80 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
210 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
800 |
veiksmų programos rodiklis |
|
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis |
|
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
150 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
parengtos ir įgyvendintos mokslo ir studijų institucijų pristatymo programos |
skaičius |
4 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
užsienyje veikiantys lituanistikos (baltistikos) centrai, su kuriais pasirašytos bendradarbiavimo sutartys |
skaičius |
10 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
1.5.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
31007894 |
5471988 |
0 |
0 |
0 |
36479882“. |
1.6. Išdėstyti XIII skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-09-V priemonė „Studijų programų plėtra nacionalinėse kompleksinėse programose“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
||||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
Iš viso |
|||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
37561033 |
6595629 |
0 |
32788 |
0 |
44189450“. |
1.7. XIV skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-10-V priemonė „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“:
1.7.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
moksleivių, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
90 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
900 |
veiksmų programos rodiklis |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
160 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti |
|
moksleiviai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
60000 |
papildomas rodiklis |
|
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
300 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
1.7.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
36125000 |
6375000 |
50000 |
0 |
490000 |
43040000“. |
1.8. Išdėstyti XVI skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-02-V priemonė „Alternatyvus ugdymas švietimo sistemoje“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
5580536 |
984800 |
0 |
0 |
0 |
6565336“. |
2. VI skyriuje „Prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ priemonės“:
2.1. Išdėstyti I skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-01-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos tobulinimas, mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
studentų, kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
skelbti moksliniai straipsniai |
skaičius |
80 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335 (Žin., 2008, Nr. 7-261; 2009, Nr. 32-1252), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
trumpalaikiai vizitai |
skaičius |
200 |
||
atliktos stažuotės ir praktikos |
skaičius |
700 |
||
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
2190 |
veiksmų programos rodiklis |
studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
340
|
veiksmų programos rodiklis |
|
studentai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
400 |
veiksmų programos rodiklis |
|
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
400 |
veiksmų programos rodiklis |
|
finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
900 |
veiksmų programos rodiklis |
|
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
200 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
2.2. Išdėstyti II skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-02-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimas (mokslo duomenų bazės, e. dokumentai)“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
63510321 |
9646426 |
0 |
2069032 |
0 |
75225779“. |
2.3. III skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-03-V priemonė „Aukštos kvalifikacijos specialistų rengimas“:
2.3.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
Produkto |
studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas |
skaičius |
660 |
veiksmų programos rodiklis“. |
2.3.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
11879850 |
2096444 |
0 |
0 |
0 |
13976294“. |
2.4. VI skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-06-V priemonė „MTTP kokybė ir ekspertų rengimas“:
2.4.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis |
procentai |
85 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
įgyvendinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektai |
skaičius |
18 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Produkto |
mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas |
skaičius |
130 |
veiksmų programos rodiklis |
finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai |
skaičius |
18
|
veiksmų programos rodiklis |
|
apmokyti mokslo ir studijų, ekspertinių ir koordinavimo institucijų ekspertai ir darbuotojai |
skaičius |
225 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje |
skaičius |
50 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“. |
2.4.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
9430251 |
1449674 |
0 |
0 |
0 |
10879925“. |
2.5. Išdėstyti IX skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-10-V priemonė „Aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų skatinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
59392017 |
2654852 |
0 |
0 |
0 |
62046869“. |
2.6. Išdėstyti X skirsnio „VP1-3.2-ŠMM-01-K priemonė „Valstybės pagalba aukštos kvalifikacijos darbuotojų įdarbinimui įmonėse“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
3243381 |
0 |
0 |
0 |
3243382 |
6486763“. |