LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2005, 2006 IR 2007 METŲ NACIONALINIO BIUDŽETO PRELIMINARIŲ PAGRINDINIŲ RODIKLIŲ
2004 m. gegužės 31 d. Nr. 657
Vilnius
Įgyvendindama Lietuvos Respublikos 2005 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. vasario 19 d. nutarimu Nr. 183 (Žin., 2004, Nr. 28-912), 8 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Lietuvos Respublikos 2005, 2006 ir 2007 metų nacionalinio biudžeto preliminarius pagrindinius rodiklius.
2. Lietuvos Respublikos 2005, 2006 ir 2007 metų valstybės biudžeto maksimalių asignavimų, įskaitant į atitinkamą sritį investuojamas lėšas, nustatymo bendruosius principus.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2004 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 657
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2005, 2006 IR 2007 METŲ NACIONALINIO
BIUDŽETO PRELIMINARŪS PAGRINDINIAI RODIKLIAI
1. Prognozuojamos Lietuvos Respublikos nacionalinio biudžeto pajamos, įskaitant dotacijas iš Europos Sąjungos biudžeto:
Metai |
Suma (mln. litų) |
|
iš viso |
iš jų dotacijos iš Europos Sąjungos biudžeto |
|
2005 |
15185 |
2840,2 |
2006 |
15876,8 |
3270,5 |
2007 |
17111,1 |
3744,1 (preliminari prognozė) |
2. Prognozuojamos Lietuvos Respublikos nacionalinio biudžeto išlaidos, atsižvelgiant į numatomas gauti Lietuvos Respublikos nacionalinio biudžeto pajamas, įskaitant Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto deficitą:
2005 metų |
– |
16995 mln. litų; |
2006 metų |
– |
16784,8 mln. litų; |
2007 metų |
– |
17819,1 mln. litų. |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2004 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 657
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2005, 2006 IR 2007 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO
MAKSIMALIŲ ASIGNAVIMŲ, ĮSKAITANT Į ATITINKAMĄ SRITĮ INVESTUOJAMAS
LĖŠAS, NUSTATYMO BENDRIEJI PRINCIPAI
1. 2005 metų biudžetinių įstaigų asignavimai išlaidoms nustatomi vidutiniškai 2004 metų plano lygio ir diferencijuojami pagal atskiras valstybės funkcijas.
2. Diferencijuojant 2005 metų asignavimų išlaidoms, palyginti su 2004 metų planu, pokyčių dydį asignavimų valdytojams, turėtų būti vadovaujamasi šiais kriterijais:
2.1. asignavimų padidėjimą lemiančios programos (priemonės): įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą; kompensacijoms už valstybės išperkamą nekilnojamąjį turtą; darbo užmokesčiui padidinti dėl bazinės mėnesinės algos ir minimalaus darbo užmokesčio padidinimo; studentų įmokoms už studijas; užimtumui didinti ir socialinės paramos įstatymams įgyvendinti; įmokoms į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą už valstybės draudžiamus asmenis;
2.2. galimą asignavimų padidėjimą lemiančios programos (priemonės): Europos Sąjungos paramai bendrai finansuoti; švietimo, mokslo, nacionalinės kultūros ir sveikatinimo plėtotei; visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, verslo plėtotės sąlygoms gerinti, tarptautiniams įsipareigojimams gynybos srityje.
3. 2005–2007 metų kapitalo investicijoms nustatomi valstybės lėšų dydžiai diferencijuojami pagal atskiras investavimo sritis.
4. Diferencijuojant 2005–2007 metų valstybės kapitalo investicijoms skiriamų lėšų dydį pagal atskiras sritis, prioritetai turėtų būti šie:
4.3. kitų investicijų projektų, dėl kurių yra Lietuvos Respublikos Seimo nutarimai (pavedimai) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, vykdymas;
5. Planuojant Europos Sąjungos paramos bendrojo finansavimo lėšas, įskaitomi asignavimai, skirti 2004 metais vykdomoms ir tęstinoms programoms (priemonėms), kurios atitinka Bendrąjį programavimo dokumentą, kuriam pritarta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1679 (Žin., 2003, Nr. 123-5609), ir Sanglaudos fondo strategiją 2004–2006 metams, patvirtintą finansų ministro, aplinkos ministro, susisiekimo ministro 2004 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-054/D1-79/3-99 (Žin., 2004, Nr. 33-1071) (prireikus lėšas tarp asignavimų valdytojų perskirsto Finansų ministerija, rengdama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto projektą), taip pat mokėtinos PVM sumos (Europos Sąjungos paramos ir bendrojo finansavimo lėšoms).
6. Lėšos Bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti paskirstomos pagal Bendrajame programavimo dokumente ir jo priede atitinkamoms priemonėms vykdyti nustatytas lėšų sumas.
7. 2006 ir 2007 metų biudžetinių įstaigų asignavimai išlaidoms preliminariai nustatomi atsižvelgiant į numatomas makroekonominių rodiklių ir Lietuvos Respublikos nacionalinio biudžeto pajamų didėjimo tendencijas, taip pat Konvergencijos programoje, kuriai pritaria Lietuvos Respublikos Vyriausybė, nustatytus kriterijus.
______________