LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2006 m. BALANDŽIO 25 d. ĮSAKYMO Nr. 3D-171 „DĖL ŽEMDIRBIŲ KONSULTAVIMO IŠLAIDŲ FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2011 m. vasario 18 d. Nr. 3D-133

Vilnius

 

 

Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2010 m. lapkričio 8 d. įsakymo Nr. 3D-979 „Dėl Valstybės pagalbos žemės ūkiui, maisto ūkiui, žuvininkystei ir kaimo plėtrai ir kitų iš nacionalinių lėšų finansuojamų priemonių bendrųjų administravimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 132-6743) 2 punktą,

pakeičiu Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. balandžio 25 d. įsakymu Nr. 3D-171 „Dėl Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 47-1689; 2010, Nr. 42-2030), ir išdėstau jas nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                           Kazys Starkevičius

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos

2011-01-31 raštu Nr. (9.8-25) 6V-231


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2006 m. balandžio 25 d.

įsakymu Nr. 3D-171

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2011 m. vasario 18 d.

įsakymo Nr. 3D-133 redakcija)

 

ŽEMDIRBIŲ KONSULTAVIMO IŠLAIDų finansavimo TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato valstybės pagalbos finansuojant žemdirbių, kaip apibrėžta šių taisyklių 5 punkte, konsultavimo išlaidas (toliau – pagalba) teikimo iš valstybės biudžeto lėšų tvarką.

2. Šios taisyklės parengtos vadovaujantis 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1857/2006 dėl Sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo valstybės pagalbai mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios verčiasi žemės ūkio produktų gamyba, iš dalies keičiančiu Reglamentą (EB) Nr. 70/2001 (OL 2006 L 358, p. 3), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. 935 „Dėl ūkininkavimo žinių minimumo patikrinimo, ūkininkų kvalifikacijos kėlimo bei fizinių ir juridinių asmenų, besiverčiančių žemės ūkio veikla, konsultavimo sistemos sukūrimo‘‘ (Žin., 1993, Nr. 1-11) ir Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2010 m. lapkričio 8 d. įsakymu Nr. 3D-979 „Dėl valstybės pagalbos žemės ūkiui, maisto ūkiui, žuvininkystei ir kaimo plėtrai ir kitų iš nacionalinių lėšų finansuojamų priemonių bendrųjų administravimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 132-6743) (toliau – Bendrosios administravimo taisyklės).

3. Pagrindinės taisyklėse vartojamos sąvokos:

Individuali konsultacija – individualios informacijos ir patarimo teikimas.

Konsultacinis renginys – seminaras, lauko diena, susirinkimas, diskusija ar kitas renginys, kuriame skleidžiamos žemės ūkio ir kaimo plėtros naujovės, dalijamasi patirtimi, teikiami siūlymai dėl žemės ūkio ir kaimo plėtros politikos formavimo bei jos įgyvendinimo priemonių tobulinimo.

 

II. Pagrindiniai finansavimo principai

 

4. Pagalbos teikimo žemdirbių konsultavimui tikslas – plėtoti konkurencingą, efektyvų žemės ūkį.

5. Galutiniai pagalbos gavėjai yra žemdirbiai, kurie verčiasi pirmine žemės ūkio produktų gamyba, kaip apibrėžta 2002 m. sausio 28 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 178/2002, nustatančio maistui skirtų teisės aktų bendruosius principus ir reikalavimus, įsteigiančio Europos maisto saugos tarnybą ir nustatančio su maisto saugos klausimais susijusias procedūras (OL 2004 m. specialusis leidimas, 15 skyrius, 6 tomas, p. 463), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 596/2009 (OL 2009 L 188, p. 14), 3 straipsnio 1 dalies 17 punkte ir Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1857/2006, ir atitinkantys „mažų ir vidutinių įmonių“ apibrėžtis, nustatytas 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 800/2008, skelbiančio tam tikrų rūšių pagalbą, suderinamą su bendrąja rinka taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrasis bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008, L 214, p. 3), I priede, kuriems pagalba yra teikiama natūra, kaip subsidijuojamos paslaugos, ir negali apimti tiesioginių išmokų pinigais.

6. Finansuojamos pirminės žemės ūkio produktų gamybos sektoriuje vykdomos šių sričių konsultacijos:

6.1. gaminamos augalininkystės ir gyvulininkystės produkcijos konkurencingumo didinimo;

6.2. kooperacijos žemės ūkyje plėtros;

6.3. žemdirbių savivaldos ir kaimo bendruomenių plėtros;

6.4. žemės ūkio technikos ir pastatų statybos;

6.5. ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybos;

6.6. žemės ūkio verslo planavimo;

6.7. žemės ūkio veiklos teisinių klausimų.

7. Finansuojamos šių rūšių konsultacijos, kurios nėra susijusios su nuolatine ar periodine galutinių pagalbos gavėjų veikla ar įprastomis ūkio išlaidomis:

7.1. individualios konsultacijos;

7.2. konsultaciniai renginiai.

8. Pagalbos dydis ir intensyvumas:

8.1. individualioms konsultacijoms iki 0,5 val. trukmės finansuojama iki 100 proc. konsultacijos įkainio, bet ne daugiau kaip 60 Lt;

8.2. individualioms konsultacijoms iki 1 val. trukmės finansuojama iki 80 proc. konsultacijos įkainio, bet ne daugiau kaip 100 Lt;

8.3. konsultaciniams renginiams (ne trumpesniems kaip 4 akademinės valandos ir kuriuose dalyvauja ne mažiau kaip 12 dalyvių) finansuojama iki 100 proc. konsultacinio renginio įkainio, bet ne daugiau kaip 1600 Lt.

9. Suteiktų individualių konsultacijų, nurodytų 8.1–8.2 punktuose, trukmė apvalinama pusės valandos tikslumu.

10. Tinkamu finansuoti pripažįstamas atlygis už taisyklių 7 punkte nurodytų konsultacijų teikimą galutiniams pagalbos gavėjams, nurodytiems taisyklių 5 punkte, po šių taisyklių įsigaliojimo ir ne anksčiau nei bus priimtas sprendimas skirti finansavimą.

11. Pagalba, kuri skiriama taisyklių 7 punkte nurodytoms konsultacijoms finansuoti, negali būti kaupiama kaip nurodyta reglamento (EB) Nr. 1857/2006 19 straipsnyje, jeigu dėl tokio kaupimo būtų viršytas šių taisyklių 8 punkte nustatytas pagalbos intensyvumas.

 

III. PARAIŠKŲ TEIKTI KONSULTACIJAS ŽEMDIRBIAMS PRIĖMIMAS

 

12. Pareiškėjai – juridiniai asmenys arba jų grupės, veikiančios jungtinės veiklos sutarties pagrindais, teisės aktų nustatyta tvarka įregistruoti Juridinių asmenų registre ir pagal galiojančius teisės aktus užsiimantys žemdirbių konsultavimu žemės ūkio ir maisto ūkio, taip pat kaimo plėtros srityje, turintys visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje išplėtotą konsultacijų teikimo tinklą. Teikimo tinklas turi apimti ne mažiau kaip 2/3 savivaldybių, kiekvienoje iš savivaldybių turint konsultacijų teikimo biurą. Pareiškėjo siūlomi konsultantai turi būti ne žemesnio kaip aukštesniojo (arba jam prilyginto) išsilavinimo.

13. Pareiškėjas turi užtikrinti, kad konsultacijos būtų prieinamos visiems žemdirbiams, ir atsako už 5 punkte nurodytų reikalavimų vykdymą.

14. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija (toliau – ministerija) „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir ministerijos tinklalapyje paskelbia apie paraiškų teikti konsultacijas žemdirbiams, nurodant jų sritis, kurioms numatoma teikti pagalbą, priėmimą.

15. Pareiškėjai, norintys teikti konsultacijas žemdirbiams, per 10 darbo dienų nuo skelbimo paskelbimo dienos pateikia ministerijai šiuos dokumentus (kopijos tvirtinamos pareiškėjo parašu ir įrašu „Kopija tikra“):

15.1. paraišką teikti konsultacijas žemdirbiams (toliau – paraiška; 1 priedas). Paraiška pateikiama spausdintine forma ir elektronine versija;

15.2. juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopiją;

15.3. paskutinių finansinių metų, ėjusių prieš paraiškos pateikimo metus, balansą;

15.4. pareiškėjo veiklos nuostatų (įstatų) arba kito veiklą reglamentuojančio dokumento kopiją;

15.5. paskutinių metų ar tam tikro laikotarpio veiklos audito (jeigu buvo atliktas) išvados kopiją.

 

IV. PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

16. Priimtų paraiškų pirminį vertinimą per 15 darbo dienų atlieka ministerijos Kaimo plėtros departamento Tautinio paveldo ir mokymo skyrius (toliau – sekretoriatas).

17. Paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:

17.1. konsultavimo projekto pagrįstumą;

17.2. pareiškėjo pajėgumą (dirbančių konsultantų skaičių, jų kvalifikaciją ir turimus techninius išteklius) įgyvendinti projektą;

17.3. projekto veikloje numatytų teikti konsultacijų sritis. Kai keli pareiškėjai numato teikti tos pačios srities konsultacijas, pirmenybė teikiama pareiškėjui, kuris turi didesnę patirtį, aukštesnės kvalifikacijos konsultantus teikti konkrečios srities konsultacijas.

18. Sekretoriatas gali prašyti pateikti papildomus dokumentus ir (arba) informaciją, reikalingą paraiškai įvertinti. Papildomiems dokumentams ir (arba) informacijai pateikti nustatomas ne ilgesnis kaip 3 darbo dienų terminas. Kai prašoma pateikti papildomus duomenis arba ištaisyti nurodytus trūkumus, paraiška turi būti įvertinta per 20 darbo dienų nuo gavimo ir užregistravimo ministerijoje datos.

 

V. LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ

 

19. Sekretoriatas, įvertinęs visas paraiškas, parengia paraiškų vertinimo rezultatų suvestinę ir pateikia ją svarstyti Žemdirbių švietimo, konsultavimo priemonių, žemės ūkio parodų ir mokslinių tyrimų atrankos komitetui (toliau – Priemonių atrankos komitetas), kurio sudėtis tvirtinama žemės ūkio ministro įsakymu.

20. Priemonių atrankos komitetas, įvertinęs sekretoriato pateiktą informaciją ir pateiktų konsultavimo projektų pagrįstumą, pareiškėjo pajėgumą įgyvendinti projektą, projekto veikloje numatytų konsultacijų sritis bei atsižvelgdamas į einamaisiais metais skirtus valstybės biudžeto asignavimus pagalbai pagal šias taisykles teikti, siūlo skirti visą prašomą pagalbos sumą, ją sumažinti ar pagalbos neskirti.

21. Žemės ūkio ministras, remdamasis Priemonių atrankos komiteto posėdžio protokolu, priima sprendimą dėl visos prašomos pagalbos sumos skyrimo, jos sumažinimo ar neskyrimo. Tais atvejais, kai skiriama mažesnė nei nurodyta paraiškoje pagalbos suma, pareiškėjas pateikia patikslintus duomenis apie konsultavimo projektą, konsultacijų teikimo programą ir numatomus konsultavimo projekto įgyvendinimo rodiklius. Žemės ūkio ministrui priėmus sprendimą dėl pagalbos skyrimo, pareiškėjas tampa konsultavimo veiklos vykdytoju. Apie priimtus neigiamus sprendimus sekretoriatas pareiškėjus per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja raštu.

22. Žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintas sprendimas dėl pagalbos skyrimo, Priemonių atrankos komiteto protokolo ir konsultavimo veiklos vykdytojų paraiškų kopijos perduodamos Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Tiesioginės paramos departamento Nacionalinės paramos skyriui el. paštu adresu nacparama@nma.lt ir raštu ministerijos nustatyta tvarka.

23. Agentūra, gavusi 22 punkte nurodytus dokumentus, per 5 darbo dienas informuoja konsultavimo veiklos vykdytoją apie skirtą pagalbos sumą ir pasiūlo sudaryti pagalbos skyrimo sutartį (toliau – sutartis). Kvietimo pasirašyti sutartį terminas negali būti ilgesnis kaip 10 darbo dienų. Konsultavimo veiklos vykdytojui per Agentūros nustatytą terminą neatvykus pasirašyti sutarties, Agentūra kreipiasi į konsultavimo veiklos vykdytoją dėl atsisakymo pasirašyti sutartį. Gavus konsultavimo veiklos vykdytojo atsisakymą arba konsultavimo veiklos vykdytojui per nustatytą terminą nepateikus atsisakymo, pagalba neskiriama. Agentūra apie tai per 10 darbo dienų informuoja ministeriją.

24. Išmokėdama lėšas konsultavimo veiklos vykdytojui, Agentūra taiko išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu būdą. Pasirašius sutartį, Agentūra konsultavimo veiklos vykdytojui perveda paraiškoje nurodytą prašomą avansą konsultacijoms per ketvirtį teikti.

25. Konsultavimo veiklos vykdytojas, norėdamas pakeisti sutarties sąlygas, nesusijusias su paraiškoje prisiimtais įsipareigojimais ir kita paraiškoje nurodyta informacija, kuri neturėjo įtakos priimant sprendimą dėl pagalbos skyrimo, raštu informuoja Agentūrą, nurodydamas norimas pakeisti sutarties sąlygas ir keitimo priežastis. Nesuderinti su ministerija sutarties ir paraiškos keitimai, kuriais būtų keičiama konsultavimo projekto apimtis, pratęsiamas konsultavimo projekto įgyvendinimo laikotarpis ir (arba) keičiami paraiškoje ir sutartyje nustatyti konsultavimo veiklos vykdytojo įsipareigojimai, nėra leidžiami.

26. Sutartyje numatyta veikla turi būti įgyvendinta ir už ją atsiskaityta ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Konsultavimo veiklos vykdytojas, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, per 10 darbo dienų (atsiskaitydamas už IV ketvirtį – iki gruodžio 15 d.) Agentūrai pateikia ataskaitą apie žemdirbių konsultavimo projekto veiklos įvykdymo rezultatus ir lėšų poreikį (toliau – ataskaita; 2 priedas). Kartu su ataskaita teikiamas individualias konsultacijas gavusių asmenų ir (arba) konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašas (toliau – sąrašas; 3 priedas). Sąrašo elektroninę versiją konsultavimo veiklos vykdytojas išsiunčia Agentūrai el. paštu adresu nacparama@nma.lt. Ataskaitą ir kartu su ja teikiamus kitus dokumentus konsultavimo veiklos vykdytojas turi įteikti asmeniškai, per įgaliotą asmenį, per kurjerį arba registruota pašto siunta. Kitais būdais pateikta ataskaita ir kiti dokumentai nepriimami.

27. Agentūra, gavusi ataskaitą ir individualias konsultacijas gavusių asmenų ir (arba) konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašą iš konsultavimo veiklos vykdytojo:

27.1. jos nustatyta tvarka atlieka ne mažiau kaip 2 proc. konsultavimo paslaugas gavusių asmenų apklausas pagal individualias konsultavimo paslaugas gavusių asmenų ir konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašus. Apklausos gali būti atliekamos telefonu arba vietoje pagal konsultavimo paslaugas gavusio asmens gyvenamąją vietą;

27.2. apskaičiuoja lėšų sumą, reikalingą atsiskaityti už suteiktas konsultacijas per ataskaitinį ketvirtį ir sumokėti paraiškoje nurodytą prašomą avansą konsultacijoms einamąjį ketvirtį teikti;

27.3. išmoka lėšas konsultavimo veiklos vykdytojui.

28. Jeigu vertinant pateiktus dokumentus kyla neaiškumų ar paaiškėja, kad pateikti ne visi privalomi dokumentai, konsultavimo veiklos vykdytojui Agentūra siunčia paklausimą, kuriame prašoma per ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų terminą pateikti trūkstamą informaciją ir (arba) dokumentus. Jei per Agentūros nustatytą laiką konsultavimo veiklos vykdytojas nepateikia prašomų dokumentų ir (arba) informacijos, dokumentai vertinami pagal turimus duomenis.

29. Jei dėl nuo konsultavimo veiklos vykdytojo nepriklausančių aplinkybių, ataskaita ir sąrašai nepateikiami laiku, sprendimą dėl vėliau pateiktos ataskaitos ir sąrašų priėmimo ir lėšų išmokėjimo priima Agentūra teisės aktų nustatyta tvarka.

30. Agentūrai nustačius, kad išmokėta avansu pagalbos suma didesnė negu mokėtina suma už konsultavimo veiklos vykdytojo suteiktas konsultacijas, šį skirtumą konsultavimo veiklos vykdytojas privalo grąžinti Agentūrai per sutartyje nustatytą laiką.

31. Ne mažiau kaip 2 proc. sutartyje numatytų konsultacinių renginių organizavimo patikras vietoje tiesioginių vadovų pavedimu atlieka sekretoriato darbuotojai.

32. Patikrą vietoje atliekantys sekretoriato darbuotojai privalo:

32.1. būti objektyvūs ir sąžiningi, iš anksto viešai nevertinti atliktos patikros vietoje rezultatų;

32.3. išanalizuoti patikros vietoje metu surinktą medžiagą ir įvertinti, ar konsultavimo veiklos vykdytojas tinkamai organizavo konsultacinį renginį ir patikros rezultatus surašyti į pažymą. Konsultavimo veiklos vykdytojui, kurio organizuoto konsultacinio renginio vykdymo patikra vietoje atlikta, per 5 darbo dienas nuo pažymos surašymo raštu pranešama apie patikros rezultatus.

33. Jei sekretoriato darbuotojai patikros vietoje metu nustato neatitikimų, kurie nepažeidžia taisyklių ir sutarties sąlygų, tačiau yra taisytini, ministerija raštu informuoja konsultavimo veiklos vykdytoją apie neatitikimus ir nurodo juos pašalinti.

34. Jei sekretoriato darbuotojai patikros vietoje metu nustato taisyklių ir (arba) sutarties pažeidimų, ministerija konstatuoja pažeidimą.

35. Konsultavimo veiklos vykdytojams reikalingų išmokėti lėšų užsakymas ir išmokėjimas, pareiškėjų ir konsultavimo veiklos vykdytojų skundų nagrinėjimas vykdomas Bendrųjų administravimo taisyklių nustatyta tvarka.

36. Pažeidimai nustatomi, sprendimai dėl pagalbos neskyrimo, nutraukimo, sumažinimo ir anuliavimo priimami ir grąžintinos lėšos administruojamos Bendrųjų administravimo taisyklių ir Agentūros nustatyta tvarka.

37. Ataskaitas apie konsultavimo veiklos vykdytojų suteiktų konsultacijų rodiklius (suteiktų individualių konsultacijų iki 0,5 val., suteiktų individualių konsultacijų iki 1 val. trukmės, organizuotų konsultacinių renginių, individualias konsultacijas gavusių ir konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių žemdirbių skaičius) Agentūra ministerijai teikia pagal poreikį.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

38. Už teikiamų duomenų teisingumą ir skirtų lėšų panaudojimą atsako pareiškėjas (konsultavimo veiklos vykdytojas).

39. Už informavimą pagalbos teikimo klausimais, paraiškų ir privalomų pridėti dokumentų priėmimą, registravimą, vertinimą ir už pagalbos skyrimą, nutraukimą, sumažinimą, anuliavimą atsako ministerija. Už sutarčių sudarymą, lėšų išmokėjimą konsultavimo veiklos vykdytojams, lėšų apskaitą ir jų panaudojimo kontrolę, nepanaudotų ir (arba) netinkamai panaudotų lėšų susigrąžinimą atsako Agentūra.

40. Konsultavimo veiklos vykdytojas privalo ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo paraiškos pateikimo ir ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo paskutinės ataskaitos apie žemdirbių konsultavimo projekto veiklos įvykdymo rezultatus ir lėšų poreikį užregistravimo datos saugoti visą su paraiška ir vykdomu konsultavimo projektu susijusią medžiagą ir dokumentus.

41. Kiti šiose taisyklėse nereglamentuojami klausimai sprendžiami vadovaujantis Bendrųjų administravimo taisyklių nustatyta tvarka.

 

_________________


 

Žemdirbių konsultavimo išlaidų

finansavimo taisyklių

1 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2011 m. vasario 18 d.

įsakymo Nr. 3D-133 redakcija)

 

(Paraiškos teikti konsultacijas žemdirbiams forma)

 

______________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Lietuvos Respublikos

žemės ūkio ministerijai

 

PARAIŠKA TEIKTI KONSULTACIJAS ŽEMDIRBIAMS

 

_______________ Nr. _______

(data)

__________________________

(sudarymo vieta)

 

1. Pareiškėjo duomenys

 

Rekvizitai

Pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Subjekto kodas

 

Vadovo vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Finansininko vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Adresas:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

Tel. Nr.

 

Fakso Nr.

 

El. p. adresas

 

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

 

2. Pareiškėjo partneriai

 

Ar pareiškėjas vykdys projektą su partneriu

£[] taip

£[] ne

(atsakymas „taip“ taikomas tik pareiškėjams, kai paraiškas teikia keli konsultavimo paslaugas teikiantys subjektai, veikiantys pagal jungtinės veiklos sutartį)

 

2.1. Partnerio duomenys (pildo tik pareiškėjai, veikiantys pagal jungtinės veiklos sutartį)

 

Partnerio pavadinimas

 

Partnerio teisinė forma

 

 

Kodas

 

Vadovo vardas, pavardė, pareigos

 

Adresas:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

Tel.

 

Faksas

 

El. p. adresas

 

(jei partnerių, veikiančių pagal jungtinės veiklos sutartį, yra daugiau nei vienas, duomenis nurodo kiekvienas)

 

3. Duomenys apie konsultavimo projektą

 

Konsultavimo projekto pavadinimas

 

Asmuo, atsakingas už konsultavimo projekto įgyvendinimą ir priežiūrą

Vardas, pavardė, pareigos

 

Tel. Nr.

 

El. p. adresas

 

Bendra projekto vertė Lt

 

X

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

Iš viso

Prašoma pagalbos suma Lt,

 

 

 

 

 

Prašoma avanso suma Lt

 

 

 

 

 

Konsultacijų įkainis, Lt:

X

Individualių – iki 0,5 val.

 

Individualių – iki 1 val.

 

Konsultacinio renginio

 

Planuojama projekto įgyvendinimo pradžia

201________________d.

Planuojama projekto įgyvendinimo pabaiga

201________________d.

 

4. Konsultacijų teikimo programa

 

4.1. Konsultavimo projekto poreikio pagrindimas

 

 

 

 

 

 

4.2. Konsultavimo projekto tikslai ir uždaviniai

 

 

 

 

 

 

4.3. Konsultavimo projekto veiklos aprašymas

 

 

 

 

 

 

 

5. Konsultantų sąrašas

 

Eil. Nr.

Konsultanto vardas, pavardė

Konsultanto išsilavinimas ir kvalifikacija

Konsultavimo veiklos sritis

Savivaldybė, kurioje numatoma teikti konsultacijas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Turimi techniniai ištekliai

 

Eil. Nr.

Savivaldybės pavadinimas

Patalpos

Transportas

Kitos konsultacijų teikimo priemonės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Numatomi konsultavimo projekto įgyvendinimo rodikliai:

 

Eil. Nr.

Konsultacijų srities pavadinimas

Laukiamo rezultato kiekybinė išraiška

Suteikta individualių iki 0,5 val. trukmės konsultacijų

Suteikta individualių iki 1 val. trukmės konsultacijų

Organizuota konsultacinių renginių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

8. Pareiškėjo deklaracija

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

 

1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

2. Vykdysiu Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisyklių sąlygas tiksliai, nepažeisdamas (-a) Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų.

3. Bendradarbiausiu su konsultavimo projekto įgyvendinimą kontroliuojančiais asmenimis: laiku teiksiu jiems visą prašomą informaciją, susijusią su konsultavimo projekto įgyvendinimu, sudarysiu sąlygas susipažinti su dokumentais, susijusiais su konsultavimo projekto įgyvendinimu, leisiu asmenims, vykdantiems kontrolės ir tikrinimo funkcijas, atlikti dokumentų patikrinimus, patikras vietoje.

4. Žinau, kad Agentūra gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, gauti papildomos informacijos apie mano projekto ir su juo susijusią veiklą. Pateiktus duomenis kontrolės tikslams gali panaudoti ir kitos Lietuvos Respublikos institucijos.

5. Gavęs Agentūros reikalavimą (raštą, pranešimą) dėl pagalbos avanso (jo dalies) ar pagalbos (jos dalies) ir (arba) permokėto pagalbos avanso ar permokėtos pagalbos grąžinimo, per reikalavime nurodytą terminą grąžinsiu Agentūrai išmokėtą pagalbos avansą (jo dalį) ar pagalbą (jos dalį), ir (arba) permokėtą pagalbos avansą ar pagalbą.

6. Ne trumpiau kaip 10 metų nuo šios paraiškos pateikimo ir ne trumpiau kaip 10 metų nuo paskutinės Ataskaitos apie žemdirbių konsultavimo projekto veiklos įvykdymo rezultatus ir lėšų poreikį užregistravimo datos saugosiu visą su paraiška ir vykdomu konsultavimo projektu susijusią medžiagą ir dokumentus.

7. Juridinis asmuo, kuriam aš atstovauju, nėra gavęs ir nesieks paramos iš kitų nacionalinių ir ES programų toms pačioms išlaidoms, numatytoms paraiškoje pagal Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisykles, finansuoti.

8. Juridinis asmuo, kuriam aš atstovauju, neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas).

9. Juridinis asmuo, kuriam aš atstovauju, nėra skolingas Valstybiniam socialinio draudimo fondui.

10. Juridiniam asmeniui, kuriam aš atstovauju, nėra iškeltos bylos dėl bankroto, jis nėra likviduojamas.

11. Paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją).

12. Sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos kodą ir prašomą bei gautą pagalbos sumą, bus viešinama visuomenės informavimo tikslais, taip pat gali būti perduota audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti Lietuvos Respublikos interesus.

13. Konsultacijos bus prieinamos visiems žemdirbiams.

 

(Pareiškėjo vadovo pareigų pavadinimas)                 (Parašas)                   (Vardas, pavardė)

 

_________________


 

Žemdirbių konsultavimo veiklos

finansavimo taisyklių

2 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2011 m. vasario 18 d.

įsakymo Nr. 3D-133 redakcija)

 

(Ataskaitos apie žemdirbių konsultavimo projekto veiklos įvykdymo rezultatus ir lėšų poreikį forma)

 

______________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Nacionalinei mokėjimo agentūrai

prie Žemės ūkio ministerijos

 

ATASKAITA APIE ŽEMDIRBIŲ KONSULTAVIMO PROJEKTO VEIKLOS ĮVYKDYMO REZULTATUS IR LĖŠŲ POREIKĮ

 

_______________ Nr. _______

(data)

__________________________

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Konsultacijų rūšies pavadinimas

Pagalbos suma už suteiktos konsultacijos vienetą

Suteiktų konsultacijų skaičius

Lėšų poreikis Lt

(3x4)

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

Suteikta konsultacijų iš viso

 

 

X

Lėšų poreikis iš viso, Lt

 

Gauta avanso suma, Lt

 

Mokėtina suma, Lt

 

 

PASTABA. Ataskaitoje pateikiami suteiktų konsultacijų rodikliai pagrindžiami individualias konsultacijas gavusių asmenų ir (arba) konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašų originalais, kuriuos saugo konsultavimo veiklos vykdytojas.

 

(Konsultavimo veiklos vykdytojo                       (Parašas)                         (Vardas, pavardė)

vadovo pareigų pavadinimas)

 

_________________

 

 

 

Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisyklių

3 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3D-133 redakcija)

 

(Individualias konsultacijas gavusių asmenų ir (arba) konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašo forma)

 

______________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Nacionalinei mokėjimo agentūrai

prie Žemės ūkio ministerijos

 

INDIVIDUALIAS KONSULTACIJAS GAVUSIŲ ASMENŲ IR (ARBA) KONSULTACINIUOSE RENGINIUOSE DALYVAVUSIŲ ASMENŲ SĄRAŠAS

Konsultacijų srities pavadinimas ___________________________________________________________________

 

Konsultacijos rūšies pavadinimas __________________________________________________________________

 

Vieta (pildoma konsultaciniam renginiui) ________________

 

Eil. Nr.

Data

Konsultuoto asmens:

Konsultacijų turinys

Vardas

Pavardė

Žemės ūkio valdos identifikavimo kodas arba asmens kodas

Adresas

Telefono Nr.

savivaldybė

gyvenamosios vietovės pavadinimas

namo Nr., buto Nr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Konsultavimo veiklos vykdytojo
vadovo pareigų pavadinimas)                                                         (Parašas)                                          (Vardas, pavardė)

 

_________________