LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL PARAIŠKŲ PAGAL LIETUVOS 2004-2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PRIORITETO PRIEMONES SURINKIMO TVARKARAŠČIO PATVIRTINIMO

 

2004 m. liepos 15 d. Nr. 3D-416

Vilnius

 

 

Siekdamas pradėti įgyvendinti Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, kuriam pritarta 2004 m. birželio 18 d. Komisijos sprendimu, patvirtinančiu Bendrijos struktūrinės paramos, skiriamos pagal 1 tikslą Lietuvoje, Bendrąjį programavimo dokumentą (pranešta dokumentu Nr. C(2004) 2120), Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemones:

1. Tvirtinu paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemones surinkimo tvarkaraštį (pridedama).

2. Pavedu Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos skelbti kvietimus teikti paraiškas pagal tvirtinamą tvarkaraštį.

 

 

 

L. e. žemės ūkio ministro pareigas                                       Jeronimas Kraujelis


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

žemės ūkio ministro

2004 m. liepos 15 d.

įsakymu Nr. 3D- 416

 

Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemones surinkimo tvarkaraštis

 

Priemonė

Paraiškų surinkimo pradžia

Paraiškų surinkimo pabaiga

Investicijos į žemės ūkio valdas

2004-08-10

2004-11-10

Jaunųjų ūkininkų įsikūrimas

2004-08-10

2004-11-10

Žemės ūkio produktų perdirbimo ir rinkodaros gerinimas

2004-09-01

2004-11-30

Kaimo vietovių pritaikymo ir plėtros skatinimas

2004-08-10

2004-11-10

Miškų ūkis

2004-09-01

2004-11-30

Leader+ pobūdžio priemonė

2004-08-10

2004-10-11

Mokymas

2004-08-10

2004-10-11

Veikla, susijusi su žvejybos laivynu

2004-09-01

2004-11-02

Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra, akvakultūra, žvejybos uosto įrenginiai, perdirbimas ir rinkodara bei žvejyba vidaus vandenyse

2004-09-01

2004-11-02

Kita veikla (susijusi su žuvininkyste)

2004-09-01

2004-11-02

______________