LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2007 M. GRUODŽIO 3 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-2332 „DĖL NACIONALINĖS PROFESINIO ORIENTAVIMO ŠVIETIMO SISTEMOJE PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. balandžio 2 d. Nr. ISAK-643
Vilnius
Pakeičiu Nacionalinę profesinio orientavimo švietimo sistemoje programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2332 „Dėl Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 7-258, Nr. 143-5731):
1. Išdėstau 1 priedo 2.1 punktą taip:
„
Eil. Nr. |
2.1 veiklų grupė. Aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos modelių plėtotė ir įdiegimas, su studentais dirbančių profesinio orientavimo specialistų kvalifikacijos tobulinimas, jiems skirtų priemonių sukūrimas |
|||
1 |
Remiamos veiklos |
|||
Veiklų grupės įgyvendinimo etapai ir jų veiklos |
Laikotarpis (ketvirčiais) |
Paramos suma, mln. Lt |
||
1. Aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai modelis: rengimas ir atnaujinimas. 2. Karjeros stebėsenos (paslaugų teikimo procesų ir jų rezultatų sekimo) modelis (suderintas su bendrojo lavinimo mokyklų ugdymo karjerai stebėsenos modeliu ir profesinių mokyklų mokinių karjeros stebėsenos modeliu) aukštųjų mokyklų lygmeniui. 3. Profesinio orientavimo specialistų (karjeros konsultantų, kt.), dirbančių su studentais, kvalifikacijos tobulinimas (programų rengimas, mokymų organizavimas ir kt.). 4. Profesinio orientavimo priemonės (ugdymo karjerai metodinės bazės rengimas ir atnaujinimas profesinio orientavimo specialistams ir studentams): programos ir kitos taikomosios studentų ugdymo karjerai priemonės (karjeros valdymo kompetencijų vertinimo metodikos, karjeros valdymo informacinė sistema, karjeros informaciniai šaltiniai ir kt.). 5. Paslaugos ir stebėsena (pradžia): modelių įgyvendinimas, paslaugų teikimo (konsultavimas, studentų mokymai ir kt.) ir stebėsenos organizavimas (duomenų rinkimas, apdorojimas ir kt.) aukštosiose mokyklose, karjeros paslaugų kokybės užtikrinimas. |
2009 III – 2012 III |
10,4 |
||
II etapas: 1. Paslaugos ir stebėsena (tęsinys): modelių įgyvendinimas, ugdymo karjerai paslaugų teikimo (konsultavimas, studentų mokymai ir kt.) ir stebėsenos organizavimas (duomenų rinkimas, apdorojimas, ataskaitų rengimas ir kt.) aukštosiose mokyklose. 2. Sukurto aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos modelio bei profesinio orientavimo priemonių ekspertinis vertinimas, atnaujinimas, rekomendacijų tolesnei veiklai parengimas ir kt. |
2012 IV– 2014 IV |
4,2 |
||
2 |
Pareiškėjas |
Vilniaus universitetas. Pareiškėjas atrinktas Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos veiklų grupių „Aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir įdiegimas“ ir „Ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos infrastruktūros aukštosiose mokyklose plėtotė“ valstybės projektų aprašymų atrankos darbo grupės, patvirtintos Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. ISAK-3299 „Dėl Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje veiklų grupių „Aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir įdiegimas“ ir „Ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos infrastruktūros aukštosiose mokyklose plėtotė“ valstybės projektų aprašymų atrankos darbo grupės sudarymo“. |
||
3 |
Partneriai |
Aukštosios mokyklos, ekspertinės institucijos, asociacijos. |
||
4 |
Tikslinės grupės |
Aukštųjų mokyklų studentai ir aukštųjų mokyklų karjeros konsultantai. |
||
5 |
Projekto atitikties kriterijai |
Projektas turi atitikti Programos 4.1 veiklų grupės įgyvendinimo etapus ir jų veiklas. |
||
6 |
Projekto prioritetiniai kriterijai |
Projektas turi atitikti šiuos prioritetinius kriterijus: 1. Projektą teikianti institucija turi vykdyti pirmosios, antrosios ir trečiosios studijų pakopos programas ne mažiau kaip penkiose studijų srityse. 2. Projektą teikianti institucija turi turėti patirties, sėkmingai įgyvendinant ne mažiau kaip du ES struktūrinių fondų projektus studentų karjeros srityje, kurių rezultatų tęstinumas ir panaudojimas nacionaliniu lygiu būtų užtikrinamas teikiamo projekto paraiškoje. 3. Projektą teikianti institucija turi turėti patirties, sėkmingai vykdant ES struktūrinių fondų projektus, kurio pasiekimai būtų įvairių Lietuvos regionų universitetų, kolegijų ir institutų bendradarbiavimo rezultatas. 4. Projektą teikianti institucija turi savo struktūroje turėti Karjeros centrą su išplėtota informacine technologine infrastruktūra, kurio veiklos perspektyvą teigiamai įvertino tarptautiniai ekspertai. 5. Projektą teikianti institucija turi savo struktūroje turėti Skaičiavimo centrą, pasižymintį ilgamete patirtimi informacinių sistemų kūrimo, palaikymo ir modernizavimo bei duomenų bazių valdymo srityje. 6. Projektą teikianti institucija turi plačiai bendradarbiauti su Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba duomenų apsikeitimo klausimais. |
||
7 |
Projektų atrankos būdas |
Valstybės projektų planavimas |
||
8 |
Įgyvendinančioji institucija |
Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra |
||
9 |
Paramos intensyvumas, % |
100% |
||
10 |
Įgyvendinimo vieta |
Lietuvos Respublika |
||
“
2. Išdėstau 1 priedo 2.2 punktą taip:
„
Eil. Nr. |
2.2 veiklų grupė. Ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos infrastruktūros aukštosiose mokyklose plėtotė |
|||
1 |
Remiamos veiklos |
|||
Veiklų grupės įgyvendinimo etapai ir jų veiklos |
Laikotarpis (ketvirčiais) |
Paramos suma, mln. Lt. |
||
1. Ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos infrastruktūra aukštosiose mokyklose: aukštųjų mokyklų patalpų renovacija, rekonstravimas ir pritaikymas studentų ugdymo karjerai paslaugų teikimui ir stebėsenai; karjeros centrų, karjeros bibliotekų, regioninių metodinių centrų įrengimas, aprūpinimas baldais, organizacinė ir kita įranga, kt. 2. Stebėsenos programinė įranga (atitinkanti 2.1 veiklų grupėje aprašytą turinį): įrangos įsigijimas, projektavimas ir įdiegimas. |
2009 IV – 2012 IV |
10,5 |
||
2 |
Pareiškėjas |
Vilniaus universitetas. Pareiškėjas atrinktas Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos veiklų grupių „Aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir įdiegimas“ ir „Ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos infrastruktūros aukštosiose mokyklose plėtotė“ valstybės projektų aprašymų atrankos darbo grupės, patvirtintos Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. ISAK-3299 „Dėl Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje veiklų grupių „Aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir įdiegimas“ ir „Ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos infrastruktūros aukštosiose mokyklose plėtotė“ valstybės projektų aprašymų atrankos darbo grupės sudarymo“. |
||
3 |
Partneriai |
Aukštosios mokyklos, ekspertinės institucijos, asociacijos. |
||
4 |
Tikslinės grupės |
Aukštųjų mokyklų I ir II studijų pakopų studentai ir aukštųjų mokyklų karjeros konsultantai. |
||
5 |
Projekto atitikties kriterijai |
Projektas turi atitikti Programos 4.2 veiklų grupės įgyvendinimo etapus ir jų veiklas. |
||
6 |
Projekto prioritetiniai kriterijai |
Projektas turi atitikti šiuos prioritetinius kriterijus: 1. Turėti patirtį, sėkmingai įgyvendinant ES struktūrinių fondų projektus aukštųjų mokyklų infrastruktūros plėtros srityje. 2. Turėti kompiuterių tinklą, sukurtą pagal šiuolaikines duomenų perdavimo ir valdymo technologijas ir sujungtą su Lietuvos, Europos ir pasaulio kompiuterių tinklais. |
||
7 |
Projektų atrankos būdas |
Valstybės projektų planavimas |
||
8 |
Įgyvendinančioji institucija |
Centrinė projektų valdymo agentūra |
||
9 |
Paramos intensyvumas, % |
100% |
||
10 |
Įgyvendinimo vieta |
Lietuvos Respublika |
||
“