LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL SVEIKATOS PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS NUOSTATŲ

 

2002 m. spalio 11 d. Nr. 486

Vilnius

 

1. Tvirtinu Sveikatos priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatus (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2001 m. rugpjūčio 3 d. įsakymo Nr. 435 „Dėl Sveikatos priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų patvirtinimo“ 1 punktą.

 

 

 

VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS                                                             JUOZAS BERNATONIS


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus

reikalų ministro 2002 m.

spalio 11 d. įsakymu Nr. 486

 

sveikatos priežiūros TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDaus reikalų ministerijos NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Sveikatos priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – tarnyba) yra biudžetinė įstaiga.

2. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais, vidaus reikalų ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.

3. Tarnyba yra viešasis juridinis asmuo, turi antspaudą su Lietuvos valstybės herbu ir savo pavadinimu: Sveikatos priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Tarnybos buveinės adresas: Šermukšnių g. 4a, Vilnius, Lietuvos Respublika.

4. Tarnybos steigėja yra Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

5. Pagrindinis tarnybos uždavinys – užtikrinti įstatymų, kitų teisės aktų Vidaus reikalų ministerijos, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtų įstaigų kompetencijai priskirtos sveikatos priežiūros veiklos įgyvendinimą.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. dalyvauja organizuojant asmens sveikatos priežiūros įstaigų, kurių steigėja yra Vidaus reikalų ministerija (toliau – asmens sveikatos priežiūros įstaigos) veiklą, koordinuoja įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtų įstaigų vykdomą sveikatos priežiūros veiklą ir pagal kompetenciją šią veiklą kontroliuoja;

6.2. teikia pasiūlymus planuojant asmens sveikatos priežiūros įstaigų, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtų įstaigų sveikatinimo veiklos išteklius ir atlieka šių išteklių naudojimo efektyvumo įvertinimą;

6.3. rengia ir dalyvauja rengiant ir įgyvendinant sveikatos saugos, sveikatos priežiūros programas, priemones;

6.4. pagal kompetenciją rengia įstatymų ir kitų teisės aktų projektus;

6.5. konsultuoja įstaigas prie Vidaus reikalų ministerijos, kuriose teikiamos sveikatos priežiūros ir (ar) psichologijos paslaugos, šių paslaugų teikimo organizavimo klausimais;

6.6. organizuoja Vidaus reikalų ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtų įstaigų statutinių valstybės tarnautojų, taip pat asmenų, sulaikytų policijos, sveikatos priežiūros informacinės sistemos kūrimą ir jos tvarkymą;

6.7. analizuoja asmens sveikatos priežiūros įstaigų, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtų įstaigų sveikatos priežiūros veiklos ataskaitas bei nustatyta tvarka teikia siūlymus dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtų įstaigų sveikatos priežiūros veiklos tobulinimo;

6.8. pagal kompetenciją bendradarbiauja su Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos valdymo ir vykdomaisiais subjektais, atitinkamomis užsienio valstybių institucijomis ir įstaigomis bei tarptautinėmis organizacijomis;

6.9. teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja asmenų pareiškimus, prašymus, skundus savo kompetencijos klausimais ir teikia jiems informaciją;

6.10. vykdo kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestus uždavinius ir funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, taip pat įstaigų, įmonių ir organizacijų informaciją ir pasiūlymus tarnybos kompetencijai priskirtais klausimais;

7.2. netrukdomai lankytis policijos ir kitose įstaigose prie Vidaus reikalų ministerijos;

7.3. teikti pasiūlymus dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų, įstaigų prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtų įstaigų sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos atitikties nustatytiems reikalavimams;

7.4. dalyvauti atliekant valstybinį medicininį auditą įstaigose prie Vidaus reikalų ministerijos ir Vidaus reikalų ministerijos įsteigtose įstaigose;

7.5. Vidaus reikalų ministerijos vadovybei pavedus, atstovauti Vidaus reikalų ministerijai kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose sveikatos priežiūros klausimais.

8. Tarnyba turi ir kitų teisių, kurias jai suteikia įstatymai ir kiti teisės aktai.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja viršininkas, kurį skiria į pareigas ir atleidžia iš pareigų vidaus reikalų ministras.

10. Tarnybos viršininkas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas vidaus reikalų ministrui.

11. Tarnybos viršininkas turi pavaduotoją, kurį skiria į pareigas ir atleidžia iš pareigų tarnybos viršininkas. Viršininko pavaduotojas tiesiogiai atskaitingas tarnybos viršininkui.

12. Tarnybos viršininkas:

12.1. atsako už tarnybos kompetencijai priskirtų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą;

12.2. užtikrina, kad tarnybos veikloje būtų laikomasi įstatymų, kitų Lietuvos Respublikos Seimo priimtų teisės aktų, kad būtų vykdomi Lietuvos Respublikos Prezidento dekretai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, vidaus reikalų ministro įsakymai ir kiti teisės aktai;

12.3. leidžia įsakymus ir įsakymais patvirtintus kitus teisės aktus, tikrina, kaip jie vykdomi;

12.4. Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708), kitų įstatymų ir teisės aktų nustatyta tvarka priima į pareigas ir atleidžia iš pareigų valstybes tarnautojus bei darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, juos skatina ir skiria jiems tarnybines ar drausmines nuobaudas;

12.5. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigines instrukcijas;

12.6. tvirtina tarnybos struktūrą ir pareigybių sąrašą, neviršydamas darbo užmokesčiui nustatytų lėšų;

12.7. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų mokymą bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, kvalifikacijos kėlimą, tarnybos valstybės tarnautojų veiklos vertinimą Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka;

12.8. atstovauja tarnybai kitose Lietuvos Respublikos ir užsienio įstaigose bei organizacijose;

12.9. vykdo kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

13. Nesant tarnybos viršininko, jo pareigas vykdo viršininko pavaduotojas arba kitas viršininko įgaliotas tarnybos valstybės tarnautojas.

 

V. LĖŠŲ ŠALTINIAI IR JŲ NAUDOJIMO TVARKA

 

14. Tarnyba finansuojama iš valstybės biudžeto lėšų pagal patvirtintą išlaidų sąmatą.

 

VI. TARNYBOS VEIKLOS KONTROLĖ

 

15. Tarnybos veiklos kontrolę atlieka Vidaus reikalų ministerijos Vidaus audito tarnyba ir kitos valstybės kontrolės institucijos ar įstaigos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

16. Tarnyba privalo pateikti Vidaus reikalų ministerijos Vidaus audito tarnybai ir kitoms valstybės kontrolės institucijoms ar įstaigoms jų reikalaujamus su tarnybos veikla susijusius dokumentus.

 

VII. TARNYBOS REORGANIZAVIMAS IR LIKVIDAVIMAS

 

17. Tarnyba pertvarkoma, reorganizuojama ar likviduojama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________