LIETUVOS AUTOMOBILIŲ KELIŲ DIREKCIJOS

PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

Į S A K Y M A S

 

DĖL PLANAVIMO IR PRISIJUNGIMO SĄLYGŲ RENGIMO IR NUSTATYMO BEI TERITORIJŲ PLANAVIMO DOKUMENTŲ DERINIMO IR STATINIŲ, INŽINERINIŲ TINKLŲ AR KITOS PLANUOJAMOS ŪKINĖS VEIKLOS VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ JUOSTOJE IR JŲ APSAUGOS ZONOJE PROJEKTŲ PATIKRINIMO

 

2011 m. sausio 6 d. Nr. V-7

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymu (Žin., 1995, Nr.107-2391; 2004, Nr. 21-617), Lietuvos Respublikos statybos įstatymu (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr.101-3597), Lietuvos Respublikos kelių įstatymo (Žin., 1995, Nr. 44-1076; 2002, Nr. 101-4492) 5 straipsnio 3 dalimi ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. 3-457 „Dėl Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 133-5041; 2010, Nr. 150-7695), 10.1.12, 10.1.27 ir 20.7 punktais:

1. N u s t a t a u, kad:

1.1. planavimo sąlygas teritorijų planavimo dokumentams rengti ir prisijungimo sąlygas nustato ir rengia bei teritorijų planavimo dokumentus derina ir statinių, inžinerinių tinklų ar kitos planuojamos ūkinės veiklos valstybinės reikšmės magistralinių kelių juostose ir apsaugos zonose projektus pagal kompetenciją patikrina Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (koordinuoja Perspektyvinio planavimo skyrius). Esant reikalui, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos sprendimus gali koordinuoti su šiuos kelius prižiūrinčiomis valstybės įmonėmis;

1.2. planavimo sąlygas teritorijų planavimo dokumentams rengti ir prisijungimo sąlygas nustato ir rengia bei teritorijų planavimo dokumentus derina ir statinių, inžinerinių tinklų ar kitos planuojamos ūkinės veiklos valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių juostose ir apsaugos zonose projektus pagal kompetenciją patikrina valstybinės reikšmės kelius prižiūrinčios valstybės įmonės „Alytaus regiono keliai“, „Kauno regiono keliai“, „Klaipėdos regiono keliai“, „Marijampolės regiono keliai“, „Panevėžio regiono keliai“, „Šiaulių regiono keliai“, „Tauragės regiono keliai“, „Telšių regiono keliai“, „Utenos regiono keliai“, „Vilniaus regiono keliai“. Esant reikalui, šiuos kelius prižiūrinčios valstybės įmonės sprendimus gali koordinuoti su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (koordinuoja Perspektyvinio planavimo skyrius);

1.3. jei rengiant planavimo sąlygas teritorijų planavimo dokumentams rengti ar nustatant ir rengiant prisijungimo sąlygas statiniams, inžineriniams tinklams ar kitos planuojamos ūkinės veiklos valstybinės reikšmės kelių juostose ir apsaugos zonose projektams rengti pateiktos informacijos nepakanka, rengiantysis asmuo gali kreiptis (raštu, el.paštu) į statytoją (užsakovą) ar projektuotoją (projekto vadovą), motyvuotai prašydamas pateikti papildomos informacijos ar dokumentus, reikalingus planavimo sąlygoms ar prisijungimo sąlygoms parengti;

1.4. jei derinant parengtą teritorijų planavimo dokumentą ar tikrinant statinių, inžinerinių tinklų ar kitos planuojamos ūkinės veiklos valstybinės reikšmės kelių juostose ir apsaugos zonose parengtą projektą pateiktos informacijos nepakanka, tikrinantysis asmuo gali kreiptis (raštu, el. paštu) į planavimo organizatorių ar statytoją (užsakovą), ar projektuotoją (projekto vadovą), motyvuotai prašydamas pateikti papildomos informacijos, ar dokumentus, reikalingus sprendimui dėl projekto atitikties pagal kompetenciją priimti;

1.5. jei parengtą teritorijų planavimo dokumentą ar statinių, inžinerinių tinklų ar kitos planuojamos ūkinės veiklos valstybinės reikšmės kelių juostose ir apsaugos zonose parengtą projektą patikrinęs asmuo nusprendžia, kad teritorijų planavimo dokumentas ar projektas neatitinka nustatytų reikalavimų, trūksta privalomų pateikti dokumentų ar yra kitų priežasčių, dėl kurių teritorijų planavimo dokumentas negali būti suderintas arba pagal tokį projektą negali būti išduotas statybą leidžiantis dokumentas, jis tai nurodo, pateikdamas nepritarimo motyvus: kokie konkretūs teisės aktų reikalavimai yra pažeisti ar kokie specialieji reikalavimai neįvykdyti, arba tai, kad trūkstant pateiktos informacijos sprendimui priimti, pagal tikrinančiojo asmens prašymą papildoma informacija nebuvo pateikta, ir todėl pritarti projektui nėra galimybės.

2. Į p a r e i g o j u valstybinės reikšmės krašto ir rajoninius kelius prižiūrinčių valstybės įmonių direktorius skirti asmenis, atsakingus už šio įsakymo 1.2 punkte nustatytas veiklas ir jų koordinavimą, ir iki 2011 m. sausio 17 d. raštu pranešti Perspektyvinio planavimo skyriui.

3. Įsakymo vykdymo kontrolę p a s i l i e k u sau.

4. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2010 m. gruodžio 30 d. įsakymo Nr. V-436 „Dėl planavimo ir projektavimo sąlygų rengimo ir nustatymo bei teritorijų planavimo dokumentų ir statinių, ar kitos planuojamos ūkinės veiklos valstybinės reikšmės kelių juostoje ir jų apsaugos zonoje projektų patikrinimo“ 1, 2 ir 3 punktus.

 

 

Direktoriaus pavaduotojas,

laikinai einantis direktoriaus pareigas  Algimantas Janušauskas

 

_________________