STATISTIKOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL ORO TRANSPORTO STATISTINIŲ ATASKAITŲ PATVIRTINIMO
2000 m. gruodžio 12 d. Nr. 133
Vilnius
Siekdamas įgyvendinti Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299) nuostatas ir vadovaudamasis įstatymo 12 straipsnio 2 punktu,
1. Tvirtinu pridedamas statistines ataskaitas:
1.1. Metinio periodiškumo:
1.1.4. Vežimų lėktuvais pagal pradinį ir galutinį skrydžio punktus TO-07 (ataskaitos TO-04 priedas);
1.2. Ketvirtinio periodiškumo:
2. Laikau netekusiais galios Statistikos departamento generalinio direktoriaus 1992 06 22 nutarimą Nr. 36 „Dėl statistinių ataskaitų patvirtinimo“, 1995 12 18 nutarimą Nr. 39 „Dėl statistinių ataskaitų patvirtinimo“ ir 1999 12 21 įsakymą Nr. 107 „Dėl statistinių ataskaitų patvirtinimo“.
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Įmonės pavadinimas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Adresas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
||||||||||
|
||||||||||
I. Keleivių ir krovinių vežimai lėktuvais
Rodiklio pavadinimas |
Eil. |
2001 metų ataskaitinis laikotarpis |
Atitinkamas 2000 metų laikotarpis |
||||
|
Nr. |
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Iš viso vežta keleivių, tūkst. (110 ir 120 eil. suma) = (130 ir 140 eil. suma) |
100 |
|
|
|
|
||
|
pagal susi |
vietinis |
110 |
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
siekimo rūšis |
tarptautinis |
120 |
|
|
|
|
pagal vežimo rūšis |
reguliarūs |
130 |
|
|
|
|
|
|
nereguliarūs |
140 |
|
|
|
|
|
Iš viso vežta krovinių ir pašto, t |
150 |
|
|
|
|
||
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio km |
160 |
|
|
|
|
||
Krovinių ir pašto apyvarta, tūkst. tkm |
170 |
|
|
|
|
II. Lėktuvų skrydžių etapų skaičius
Rodiklio pavadinimas |
Eil. |
2001 metų ataskaitinis laikotarpis |
Atitinkamas 2000 metų laikotarpis |
||||
|
Nr. |
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Iš viso įvykdyta skrydžių etapų (210 ir 220 eil. suma) = (230 ir 240 eil. suma) |
200 |
|
|
|
|
||
|
pagal susi- |
vietinis |
210 |
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
siekimo rūšis |
tarptautinis |
220 |
|
|
|
|
pagal vežimo rūšis |
reguliarūs |
230 |
|
|
|
|
|
|
nereguliarūs |
240 |
|
|
|
|
III. Oro uostų veikla
Rodiklio pavadinimas |
Eil. |
2001 metų ataskaitinis laikotarpis |
Atitinkamas 2000 metų laikotarpis |
||||||
|
Nr. |
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
||||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
||||
|
Iš viso atskrido ir išskrido lėktuvų (301 – 303 eil. suma) |
300 |
|
|
|
|
|||
|
iš to skaičiaus pagal skrydžio rūšis |
reguliarūs-komerciniai |
301 |
|
|
|
|
||
|
nereguliarūs-komerciniai |
302 |
|
|
|
|
|||
Vietinis susisiekimas |
kiti |
303 |
|
|
|
|
|||
Keleivių atvykimas ir išvykimas (311 – 312 eil. suma) |
310 |
|
|
|
|
||||
|
iš to |
atvyko |
311 |
|
|
|
|
||
|
skaičiaus |
išvyko |
312 |
|
|
|
|
||
|
Iš viso atskrido ir išskrido lėktuvų (321 – 323 eil. suma) |
320 |
|
|
|
|
|||
|
iš to skaičiaus pagal skrydžio rūšis |
reguliarūs-komerciniai |
321 |
|
|
|
|
||
|
nereguliarūs-komerciniai |
322 |
|
|
|
|
|||
Tarptautinis susisiekimas |
kiti |
323 |
|
|
|
|
|||
Keleivių atvykimas ir išvykimas (340 ir 350 eil. suma) |
330 |
|
|
|
|
||||
|
atvyko |
340 |
|
|
|
|
|||
|
|
iš |
reguliariais skrydžiais |
341 |
|
|
|
|
|
|
iš to |
jų |
nereguliariais skrydžiais |
342 |
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
išvyko |
350 |
|
|
|
|
||
|
|
iš |
reguliariais skrydžiais |
351 |
|
|
|
|
|
|
|
jų |
nereguliariais skrydžiais |
352 |
|
|
|
|
|
|
Tranzitiniai keleiviai |
360 |
|
|
|
|
|||
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Įmonės pavadinimas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Adresas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
||||||||||
|
||||||||||
|
|
Iš viso |
Reguliarūs vežimai |
Nereguliarūs vežimai |
iš 6 skl. – nereguliarūs komerciniai vežimai |
|||||||
|
Eil. |
(2 ir 6 skl. |
iš viso |
iš to skaičiaus |
iš viso |
iš to skaičiaus |
||||||
Rodiklio pavadinimas |
Nr. |
suma)1 |
(3 ir 4 skl. suma)1 |
vietinis susisiekimas |
tarptautinis susisiekimas |
iš jo į NVS šalis |
(7 ir 8 skl. suma)1 |
vietinis susisiekimas |
tarptautinis susisiekimas |
iš jo į NVS šalis |
||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Įvykdyta skrydžių |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Įvykdyta skrydžių etapų |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
keleivių, tūkst. |
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vežta |
iš jų tarp užsienio oro uostų |
121 |
|
|
x |
|
|
|
x |
|
|
|
pašto, t |
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krovinių ir mokamo bagažo, t |
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keleivių sėdimų vietų skaičius |
150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maksimali keleivių apyvarta, tūkst. keleivio km |
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faktiška keleivių apyvarta, tūkst. keleivio km |
170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keleivinių lėktuvų talpos panaudojimo koeficientas, % |
180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nuskristas atstumas, tūkst. km |
190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Išskraidytas laikas, val. |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tonos kilometražas, tūkst.: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maksimalus |
210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
faktiškas (221, 222 ir 223 eil. suma) |
220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
keleivinis |
221 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pašto |
222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krovininis (mokamas) |
223 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komercinės apkrovos koeficientas, % |
230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 išskyrus 180 ir 230 eil.
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Įmonės pavadinimas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Adresas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
||||||||||
|
||||||||||
I. Vežimai reguliariais skrydžiais
|
Šalies |
Šalies |
Iš viso |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
Maršruto pavadinimas |
pavadinimas |
kodas |
atlikta skrydžių |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
|
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Iš viso vežimai pagal maršrutus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Vežimai nereguliariais skrydžiais
|
Šalies |
Šalies |
Iš viso |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
Maršruto pavadinimas |
pavadinimas |
kodas |
atlikta skrydžių |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
|
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Iš viso vežimai pagal maršrutus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
turistinių maršrutų skrydžiai |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66,
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Įmonės pavadinimas |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Adresas |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Rodiklio pavadinimas |
Eil. |
Aviaįvykių |
Nukentėjo žmonių |
Lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius |
|||
|
Nr. |
skaičius |
žuvo |
sužeista |
sudužusių |
sugadintų |
|
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Iš viso aviaįvykių |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
katastrofos |
101 |
|
|
|
|
|
|
iš jų su lėktuvais |
102 |
|
|
|
|
|
|
aviaįvykiai be žmonių aukų |
103 |
|
|
|
|
|
iš to |
iš jų su lėktuvais |
104 |
|
|
|
|
|
skaičiaus |
incidentai |
105 |
|
|
|
|
|
|
iš jų su lėktuvais |
106 |
|
|
|
|
|
|
rimti incidentai |
107 |
|
|
|
|
|
|
iš jų su lėktuvais |
108 |
|
|
|
|
|
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66,
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Įmonės pavadinimas |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Adresas |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
I. Eksploatacinis oro linijų ilgis (be persidengiančių ruožų)
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
Faktiškai metų pabaigoje |
|
A |
B |
1 |
|
Bendras oro linijų ilgis, km (110 ir 120 eil. suma) |
100 |
|
|
iš to |
vietinių |
110 |
|
skaičiaus |
tarptautinių |
120 |
|
|
iš jų į NVS šalis |
121 |
|
Oro linijų skaičius (140 ir 150 eil. suma) |
130 |
|
|
iš to |
vietinių |
140 |
|
skaičiaus |
tarptautinių |
150 |
|
|
iš jų į NVS šalis |
151 |
|
II. Nuosavų lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius pagal tipus
|
|
Lėktuvų ir sraigtasparnių |
Lėktuvų |
Lėktuvų ir sraigtasparnių vidutinis sąrašinis skaičius |
iš viso skaičiaus |
Nurašyta |
Įsigyta |
||
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
skaičius ataskaitinių metų pabaigoje |
talpa, vietomis |
iš viso |
iš jų transportiniai |
(3 skl.) techniškai tvarkingi |
per metus, vnt. |
per metus, vnt. |
|
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Iš viso lėktuvų |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
202 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
203 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
204 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
206 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
207 |
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
208 |
|
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
|
209 |
|
|
|
|
|
|
|
pagal tipus |
|
210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
212 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
214 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
215 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
216 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
217 |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso sraigtasparnių |
220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
221 |
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
222 |
|
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
|
223 |
|
|
|
|
|
|
|
pagal tipus |
|
224 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
225 |
|
|
|
|
|
|
|
Pažyma
Iš 200 eil. – vidutinis sąrašinis lėktuvų, skirtų ūkio darbams, skaičius |
230 |
|
Iš 220 eil. – vidutinis sąrašinis sraigtasparnių, skirtų ūkio darbams, skaičius |
231 |
|
III. Nuosavų lėktuvų ir sraigtasparnių pasiskirstymas pagal eksploatavimo laiką nuo pagaminimo momento
|
|
iš viso |
Iš to skaičiaus pagal eksploatavimo laiką |
|||||||
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
(2-8 sk. suma) |
iki 5 metų |
5-9 metų |
10-14 metų |
15-19 metų |
20-24 metų |
25-29 metų |
30 ir daugiau |
|
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Iš viso (310 ir 320 eil. suma) |
300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
lėktuvai |
310 |
|
|
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
sraigtasparniai |
320 |
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. Nuosavų lėktuvų ir sraigtasparnių pasiskirstymas pagal didžiausią apkrovą
|
|
iš viso |
Iš to skaičiaus pagal didžiausią apkrovą |
|||
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
(2-4 sk. suma) |
iki 9000 kg |
9001-10000 kg |
daugiau kaip 10000 kg |
|
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Iš viso (410 ir 420 eil. suma) |
400 |
|
|
|
|
|
iš to |
lėktuvai |
410 |
|
|
|
|
skaičiaus |
sraigtasparniai |
420 |
|
|
|
|
V. Išsinuomotų lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius pagal tipus
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
Išsinuomota lėktuvų ir sraigtasparnių iš šalies aviakompanijų |
Išsinuomota lėktuvų ir sraigtasparnių iš užsienio aviakompanijų |
|||
|
|
skaičius |
jų talpa, vietomis |
skaičius |
jų talpa, vietomis |
|
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Iš viso lėktuvų |
500 |
|
|
|
|
|
|
|
501 |
|
|
|
|
iš to |
|
502 |
|
|
|
|
skaičiaus |
|
503 |
|
|
|
|
pagal tipus |
|
504 |
|
|
|
|
|
|
505 |
|
|
|
|
Iš viso sraigtasparnių |
520 |
|
|
|
|
|
iš to |
|
521 |
|
|
|
|
skaičiaus |
|
522 |
|
|
|
|
pagal tipus |
|
523 |
|
|
|
|
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Įmonės pavadinimas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Adresas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
||||||||||
|
||||||||||
I. Vežimai reguliariais skrydžiais
Maršruto pavadinimas |
|
Vežta |
||||
(oro uostų pora) |
Šalių kodai |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Vežimai nereguliariais skrydžiais
Maršruto pavadinimas |
|
Vežta |
|||||
(valstybių pora) |
Šalių kodai |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
|||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
|||
Iš viso vežimai pagal maršrutus |
x |
x |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
turistinių maršrutų skrydžiai |
x |
x |
|
|
|
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Įmonės pavadinimas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Adresas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
||||||||||
|
||||||||||
I. Reguliarių komercinių vežimų apimtis oro uoste
Oro uosto pavadinimas |
Šalies |
Šalies |
Išskridusių |
Atskridusių |
Keleiviai |
Kroviniai (tonos) |
Paštas (tonos) |
||||||||
(galutinio – išsiunčiant ir pradinio – atvykstant) |
pavadinimas |
kodas |
lėktuvų skaičius |
lėktuvų skaičius |
išvykę |
atvykę |
iš viso (3 ir 4 sk. suma) |
tiesioginis tranzitas |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (7 ir 8 sk. suma) |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (10 ir 11 sk. suma) |
|
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Iš viso pagal oro uostus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pagal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kiekvieną |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pagal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kiekvieną |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš bendros apimties lėktuvais: užsienio aviakompanijų |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
šalies aviakompanijų |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Nereguliarių komercinių vežimų apimtis oro uoste
Oro uosto pavadinimas |
Šalies |
Šalies |
Išskridusių |
Atskridusių |
Keleiviai |
Kroviniai (tonos) |
Paštas (tonos) |
||||||||
(galutinio – išsiunčiant ir pradinio – atvykstant) |
pavadinimas |
kodas |
lėktuvų skaičius |
lėktuvų skaičius |
išvykę |
atvykę |
iš viso (3 ir 4 sk. suma) |
tiesioginis tranzitas |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (7 ir 8 sk. suma) |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (10 ir 11 sk. suma) |
|
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Iš viso pagal oro uostus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pagal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kiekvieną |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pagal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kiekvieną |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš bendros apimties lėktuvais: užsienio aviakompanijų |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
šalies aviakompanijų |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
tel. 36 46 76, faks. 36 46 66
Gedimino pr. 29, 2746 Vilnius
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Įmonės pavadinimas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Adresas |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
||||||||||
|
||||||||||
|
Eil. |
Išskridusių |
Atskridusių |
Keleiviai |
Kroviniai (tonos) |
Paštas (tonos) |
||||||||||
Rodiklio pavadinimas |
Nr. |
lėktuvų skaičius |
lėktuvų skaičius |
išvykę |
atvykę |
iš viso (3 ir 4 sk. suma) |
tiesioginis tranzitas |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (7 ir 8 sk. suma) |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (10 ir 11 sk. suma) |
|||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Komerciniai vežimai, iš viso |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
tarptautiniai reguliarūs vežimai |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pagal kiekvieną aviakompaniją |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
iš jų |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
pagal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
kiek- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
vieną |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
aviakompaniją |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tarptautiniai nereguliarūs vežimai |
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
vietiniai reguliarūs vežimai |
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
vietiniai nereguliarūs vežimai |
150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
iš |
užsienio aviakompanijų lėktuvais |
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
100 eil. |
šalies aviakompanijų lėktuvais |
170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Kiti skrydžiai |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Ataskaitą užpildė (vardas, pavardė ir parašas)
|
Vadovas (vardas, pavardė ir parašas) |
|
Pareigos |
|
|
tel. |
faks. |
tel. |
______________
PATVIRTINTA
Statistikos departamento prie LRV
2000 12 12 įsakymu Nr. 133
INFORMACIJA IR PAAIŠKINIMAI DĖL KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMŲ ORO TRANSPORTU TYRIMO
(ataskaitos – TO-01, TO-02, TO-04, TO-06, TO-07, TO-10, TO-12)
Teisinis pagrindas
Tyrimo rūšis, tikslas ir apimtis
Duomenų pateikimo pareiga
Duomenų konfidencialumas
|
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299).
Tai – ištisinis tyrimas. Ataskaitas pildo Lietuvos aviakompanijos ir oro uostai. Tyrimo tikslas – nustatyti krovinių ir keleivių vežimų oro transportu apimtis. Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnis.
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnis.
|
Pateikimo tvarka
Patvirtinta atskaitomybė nustatytais terminais ataskaitų blankuose pateikiama Statistikos departamento transporto ir paslaugų statistikos skyriui.
TO-01, TO-02 ir TO-12 formų periodinė atskaitomybė (mėnesinė ar ketvirtinė) pateikiama didėjančia tvarka nuo metų pradžios.
Statistinės atskaitomybės duomenys privalo sutapti su pirminės apskaitos duomenimis.
Atskaitomybės duomenys turi būti pateikti reikalaujamais blankuose matavimo vienetais.
TO-01. Lietuvos aviakompanijų ir oro uostų ataskaita
mėnesinė
1 skiltis. Pateikiama operatyvi mėnesio informacija.
2 skiltis. Skilties duomenys skaičiuojami tokiu būdu: prieš ataskaitinį mėnesį buvusio laikotarpio patikslinti duomenys sudedami su operatyviais paskutinio mėnesio duomenimis. Ataskaitos 2 skilties duomenų negalima skaičiuoti naudojant 1 skilties (operatyvios mėnesinės atskaitomybės) duomenis.
3 ir 4 skiltys. Pateikiami praėjusių metų atitinkamo laikotarpio duomenys. Šie duomenys turi sutapti su patikslintais praėjusių metų statistinės atskaitomybės duomenimis.
1, 2, 3 ir 4 skiltys. Duomenys, kad būtų palyginami, turi būti skaičiuojami pagal tą pačią metodiką.
I ir II skyriai. Pildo ir pateikia aviakompanijos.
III skyrius. Pildo ir pateikia oro uostai.
I skyrius. Pateikiami duomenys apie komercinius keleivių, krovinių ir pašto vežimus visomis susisiekimo rūšimis nuosavais aviakompanijos lėktuvais arba ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais lėktuvais.
Komerciniai vežimai– visi reguliarūs ir nereguliarūs vieši tarptautiniai ir vietiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai lėktuvais už mokestį.
100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius – gaunamas suskaičiuojant kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) skridusį keleivį tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, kiekvieno etapo keleivių pakartotinai skaičiuoti nereikia, nes kiekvienas keleivis, vežtas nurodytu skrydžiu, apskaitomas tik vieną kartą, neatsižvelgiant į etapų skaičių.
100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius paskirstomas pagal susisiekimo rūšis: vežimai vietinio susisiekimo skrydžiais (110 eil.) ir tarptautinio susisiekimo skrydžiais (120 eil.)
120 eilutė. Tarptautinio susisiekimo skrydžiais vežtų keleivių skaičių sudaro:
- išvykę keleiviai už šalies ribų;
- atvykę keleiviai į šalies oro uostus iš užsienio;
- vežti keleiviai už šalies ribų tarp užsienio oro uostų.
100 eilutė. Keleivių vežimai (100 eil.) oro linijomis skirstomi į reguliarius (130 eil.) ir nereguliarius (140 eil.).
100 eilutės duomenys turi būti lygūs 110 ir 120, taip pat 130 ir 140 eilučių duomenų sumai.
150 eilutė. Vežtų krovinių ir pašto tonų skaičius gaunamas kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) vežtą krovinio toną apskaitant tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, vežtų krovinių tonų pagal atskirus nurodyto skrydžio etapus pakartotinai skaičiuoti nereikia.
160 eilutė. Keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekviename skrydžio etape vežtų keleivių skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi keleiviai.
170 eilutė. Krovinių ir pašto apyvarta apskaičiuojama kiekviename skrydžio etape vežtų krovinių ir pašto tonų skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi kroviniai ir paštas.
II skyrius. Pateikiami duomenys apie Lietuvos aviakompanijų lėktuvų, kurie vykdė komercinius vežimus, skrydžių etapų skaičių.
Skrydžio etapas – tai lėktuvo skrydis nuo pakilimo iki nusileidimo momento, neįskaitant techninių sustojimų. Skrydžių etapai klasifikuojami į tarptautinius ir vietinius.
210 eilutė. Vietinis skrydžio etapas – tai etapas, kuris negali būti klasifikuojamas kaip tarptautinis ir kurio pakilimo ir nusileidimo punktai yra šalies ribose.
220 eilutė. Tarptautinis skrydžio etapas – tai etapas, kurio pakilimo, nusileidimo ar abu galutiniai punktai yra už šalies ribų.
III skyrius. Pateikiami duomenys apie lėktuvų ir keleivių išvykimus iš šalies oro uostų ar atvykimus į juos. Šiame skyriuje apskaitoma, kiek keleivių išvyko ir atvyko tiek lėktuvais, priklausančiais Lietuvos aviakompanijoms, tiek ir užsienio aviakompanijoms.
300-303 ir 320-323 eilutės. Pateikiami duomenys apie atskridusius ir išskridusius lėktuvus neatsižvelgiant į tai, ar tai komerciniai, ar nekomerciniai skrydžiai. Lėktuvo atskridimas ir išskridimas skaičiuojamas atskirai, t. y. vieną atskridimą ir vieną išskridimą reikia skaičiuoti kaip du atskridusius ir išskridusius lėktuvus, t. y. du lėktuvo skrydžius.
Komerciniu tarptautiniu lėktuvo skrydžiu yra laikomas skrydis, jei visas skrydis susideda (lėktuvo skridimas vieną ar kelis skrydžio etapus su nepakeistu skrydžio numeriu) iš vieno ar daugiau tarptautinių skrydžio etapų. Tai taikoma klasifikuojant lėktuvų skrydžius.
303 ir 323 eilutės. Kiti skrydžiai. Nurodomas visų atskridusių ir išskridusių orlaivių, išskyrus tuos, kurie vykdė komercinius vežimus, skaičius. Čia nurodoma tokia komercinė veikla kaip pagalba žemės ūkiui (trąšų barstymas ir kt.), skridimas norint fotografuoti; mokomieji lakūnų skrydžiai, dalykiniai ir administraciniai skrydžiai. Taip pat apskaitomi atskridę ir išskridę kariniai lėktuvai.
310-312 ir 330-360 eilutės. Parodomi duomenys apie komerciniais skrydžiais vežtus keleivius, neatsižvelgiant į tai, ar jie buvo vežti už mokestį, ar nemokamai. Keleivių vežimai klasifikuojami, atsižvelgiant į jų įlaipinimo ir išlaipinimo punktus.
Atvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra galutinis arba tie atvykę keleiviai, kurie tęs savo kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Išvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra pradinis, o kelionė baigiasi vietiniame arba užsienio oro uoste, arba atvykę keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra tarpinis ir jie toliau tęsia kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Tiesioginio tranzito keleiviai – tai keleiviai, kurie tęsia kelionę skrydžiu, turinčiu tą patį skrydžio numerį kaip ir tas, kuriuo jie atvyko. Tiesioginio tranzito keleiviai skaičiuojami tik vieną kartą.
TO-02. Vežimų nuosavais ir nuomojamais lėktuvais ataskaita
ketvirtinė
Šią ataskaitą pildo šalies teritorijoje registruotos aviakompanijos. Ataskaitoje pateikiami duomenys apie vežimus nuosavais ar ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais lėktuvais.
Komerciniai vežimai – visi reguliarūs ir nereguliarūs vieši tarptautiniai ir vietiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai lėktuvais už mokestį.
Reguliarūs komerciniai vežimai – tai vežimai už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
Nereguliarūs komerciniai vežimai – tai vežimai čarteriniais ir specialiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi skiltyse „reguliarūs vežimai“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarius vežimus.
1 skiltis. Pateikiama visų vežimų ir susisiekimo rūšių duomenų suma.
3-5 skiltys. Pateikiami duomenys apie vietinio ir tarptautinio susisiekimo reguliarius vežimus.
7-10 skiltys. Pateikiami duomenys apie vietinio ir tarptautinio susisiekimo nereguliarius vežimus.
100 eilutė. Nurodomas visų skrydžių skaičius. Skrydis – tai lėktuvo eksploatavimas viename ar keliuose skrydžio etapuose nesikeičiant skrydžio numeriui.
110 eilutė. Nurodomas visų skrydžių etapų skaičius. Šie duomenys turi sutapti su TO-01 ataskaitos 200 eil. 2 skl. duomenimis.
120,130 ir 140 eilutės. Nurodomas vežtas keleivių, pašto ir krovinių kiekis. Pildant šias eilutes reikia taikyti apibrėžimus, pateiktus ataskaitos TO-01 pildymo nurodymuose.
150 eilutė. Keleivių sėdimų vietų skaičius Nurodomas bendras parduoti skirtų vietų skaičius, išskyrus tas, kurios faktiškai nebuvo panaudotos vežant keleivius dėl papildomo kuro ar kitų krovinių svorio.
160 eilutė. Maksimali keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekviename skrydžio etape siūlomas parduoti keleivių vietas dauginant iš skrydžio etapo atstumo.
180 eilutė. Keleivinių lėktuvų talpos panaudojimo koeficientas apskaičiuojamas faktišką keleivių apyvartą (170 eil.) dalijant iš maksimalios keleivių apyvartos (160 eil.) ir dauginant iš 100.
190 eilutė. Apskaitomas bendras lėktuvų nuskristas atstumas, kurį lėktuvai nuskrido visais maršrutais.
200 eilutė. Parodomas eksploatuojamų lėktuvų išskraidytas laikas. Išskraidytos valandos išreiškiamos sveikaisiais skaičiais ir remiasi „išskridimo laikas“ – „atskridimo laikas“ principu.
210 eilutė. Maksimalus tonos kilometražas apskaičiuojamas kiekvieno skrydžio etapo komercinės apkrovos tonas (keleiviai, kroviniai, paštas) dauginant iš skrydžio etapo atstumo.
220 eilutė. Nurodomas faktiškas tonos kilometražas. Pagal vežimų rūšis jis paskirstomas 221-223 eilutėse. Faktiškas tonos kilometražas pagal vežimų rūšis apskaičiuojamas taip: vežto pašto ar krovinio kiekis dauginamas iš etapo atstumo, keleivių apyvarta – iš 0,09. Faktiškas tonos kilometražas (220 eil.) gaunamas sudėjus visų vežimų rūšių tonos kilometražą.
230 eilutė. Komercinės apkrovos koeficientas nustatomas faktišką tonos kilometražą (220 eil.) dalijant iš maksimalaus kilometražo (210 eil.) ir gautą rezultatą dauginant iš 100.
Visų ataskaitos rodiklių (išskyrus 180 ir 230 eil.): 1 skl.=∑2 ir 6 skl.;
2 skl.=∑3 ir 4 skl.;
6 skl.=∑7 ir 8 skl.
TO-04. Lėktuvų skrydžių pagal maršrutus ataskaita
metinė
Ataskaitoje apskaitomi duomenys apie nuosavų ir ligalaikės nuomos teisėmis eksploatuotų lėktuvų naudojimą.
I skyrius. Pateikiami duomenys apie vežimus reguliariais skrydžiais.
II skyrius. Pateikiami duomenys apie vežimus nereguliariais skrydžiais.
Skrydžiai turistiniais maršrutais – skrydžiai, kai atliekamos užsakomosios turistinės kelionės lėktuvais. Taip pat tokie skrydžiai, kai tie patys keleiviai vežami žiediniu maršrutu, t. y. kai pirmyn ir atgal keliaujama skirtingomis oro linijomis.
„A“ skiltyje nurodomas skrydžio maršrutas, t. y. miestų (oro uostų), kuriuose pagal judėjimo maršrutą pakyla ir nusileidžia lėktuvas, pavadinimai. Miestai (oro uostai) koduojami remiantis Miestų/oro uostų kodų sąrašu.
„C“ skiltis. Šalys koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru.
Miestų/oro uostų kodų sąrašas ir Pasaulio šalių ir teritorijų registras pateikiami šių nurodymų priede.
Pildant šią ataskaitą reikia taikyti apibrėžimus, pateiktus TO-01 ir TO-02 ataskaitų pildymo nurodymuose.
TO-06. Oro linijų ir lėktuvų skaičiaus ataskaita
metinė
I skyrius. Nurodomas oro linijų ilgis ir jų skaičius.
Oro linija laikoma skrydžio trasa nuo įlaipinimo iki galutinio oro uosto. Oro tinklo ilgis – tai eksploatuojamų oro linijų (be persidengiančių ruožų) ilgis. Jeigu per tam tikrą ruožą eina daugiau kaip viena oro linija, šio ruožo ilgis apskaitomas tik vieną kartą.
II skyrius. Apskaitomas nuosavų (be nuomojamų) lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius.
1 skiltis. Pateikiamas inventorinis visų lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius ataskaitinių metų pabaigoje (200 ir 220 eil.) ir jų skaičius pagal atskirus tipus.
2 skiltis. Pateikiama faktiška visų lėktuvų ir atskirai pagal kiekvieną lėktuvo tipą talpų suma.
III skyrius. Nurodomas pagal eksploatuotą laiką paskirstytas nuosavų lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius.
IV skyrius. Lėktuvai ir sraigtasparniai grupuojami pagal didžiausią apkrovą.
Kadangi 1, 2 ir 3 skyrių duomenys yra tarpusavyje susiję, būtina atsižvelgti į tokius reikalavimus:
200 eil. 1 skl. = 310 eil. 1 skl. = 410 eil. 1 skl.
220 eil. 1 skl. = 320 eil. 1 skl. = 420 eil. 1 skl.
V skyrius. Pateikiamas nuomos pagrindais (lizingas ir kt.) eksploatuojamų lėktuvų skaičius metų pabaigoje.
TO-07. Vežimų lėktuvais pagal pradinį ir galutinį skrydžio punktus ataskaita
(Ataskaitos TO-04 priedas)
metinė
Vežimai nuo pradinio iki galutinio skrydžio punkto – tai komerciniai vežimai šio skrydžio metu, paskirstyti miestų poromis pagal įlaipinimo ir išlaipinimo punktus. (Keleivių atžvilgiu „statistinius duomenis pagal pradinį ir galutinį skrydžio punktus“ galima laikyti lygiais „statistiniams duomenims pagal išsiuntimo ir paskirties punktus, nurodytus skrydžio kupone“, jie gali būti nustatomi kaip keleivių įlaipinimo punktas ir išlaipinimo punktas, nurodytas viename skrydžio kupone).
I skyrius. Pateikiami duomenys tik apie tuos reguliarius skrydžius, kurie susideda iš kelių skrydžio etapų. Ataskaitos TO-07 I skyriaus duomenys neturi būti lygūs TO-04 ataskaitos I skyriaus duomenims.
Miestų pora – tai vežimai tarp dviejų miestų, t. y. skrydžio pradinis ir galutinis punktai, nurodyti keleivio biliete arba dalyje bilieto, krovinių pakrovimo dokumentuose ar jų dalyje (krovinio ar pašto važtaraštyje).
„A“ skiltis. Miestai (oro uostai) koduojami remiantis Miestų/oro uostų kodų sąrašu.
„B“ skiltis. Šalys koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru.
Kiekviena miestų pora turi būti įrašoma du kartus: iš pradžių viena kryptimi (išvykimo), paskui – kita (atvykimo). Pvz.: Vilnius – Amsterdamas,
Amsterdamas –Vilnius.
2 skyrius. Pateikiami duomenys apie visus vežimus nereguliariais skrydžiais. TO-07 ataskaitos II skyriaus duomenys turi būti lygūs TO-04 ataskaitos II skyriaus duomenims.
Valstybių pora – tai vežimai tarp dviejų valstybių, t. y. skrydžio pradinis ir galutinis punktai, nurodyti keleivio biliete arba dalyje bilieto, krovinių pakrovimo dokumentuose ar jų dalyje (krovinio ar pašto važtaraštyje). Valstybės koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru. Jis pateikiamas šių nurodymų priede.
Skrydžiai turistiniais maršrutais – skrydžiai, kai atliekamos užsakomosios turistinės kelionės lėktuvais. Taip pat tokie skrydžiai, kai tie patys keleiviai vežami žiediniu maršrutu, t. y. kai pirmyn ir atgal keliaujama skirtingomis oro linijomis.
Miestų/oro uostų kodų sąrašas ir Pasaulio šalių ir teritorijų registras pateikiami šių nurodymų priede.
TO-10. Keleivių atvykimo ir išvykimo bei krovinių ir pašto išsiuntimo ir gavimo komerciniais skrydžiais pagal paskirties oro uostus ataskaita
metinė
Ataskaitoje pateikiami duomenys apie lėktuvų ir keleivių išvykimus iš šalies oro uostų ar atvykimus į juos. Apskaitoma, kiek keleivių išvyko ir atvyko lėktuvais, priklausančiais Lietuvos ir užsienio aviakompanijoms.
Komerciniai vežimai – visi reguliarūs ir nereguliarūs vieši tarptautiniai ir vietiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai lėktuvais už mokestį.
Reguliarūs komerciniai vežimai – tai vežimai už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
Nereguliarūs komerciniai vežimai – tai vežimai čarteriniais ir specialiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi skiltyse „reguliarūs vežimai“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarius vežimus.
„A“ skiltis. Nurodomas oro uosto pavadinimas (išskrendant galutinio oro uosto; atskrendant pradinio oro uosto). Oro uostai koduojami remiantis Miestų/oro uostų kodų sąrašu.
„B“ skiltis. Pažymimas šalies, kuriai priklauso oro uostas, pavadinimas.
„C“ skiltis. Šalys koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru.
Miestų/oro uostų kodų sąrašas ir Pasaulio šalių ir teritorijų registras pateikiami šių nurodymų priede.
3 – 6 skiltys. Pateikiami duomenys apie komerciniais skrydžiais vežtus keleivius, nesvarbu, ar jie buvo vežti už mokestį, ar nemokamai. Keleivių vežimai klasifikuojami atsižvelgiant į jų įlaipinimo ir išlaipinimo punktus.
Atvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra galutinis arba tie atvykę keleiviai, kurie tęs savo kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Išvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra pradinis, o kelionė baigiasi vietiniame arba užsienio oro uoste arba atvykę keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra tarpinis ir jie toliau tęsia kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Tiesioginio tranzito keleiviai – tai keleiviai, kurie tęsia kelionę skrydžiu, turinčiu tą patį skrydžio numerį kaip ir tas, kuriuo jie atvyko. Tiesioginio tranzito keleiviai skaičiuojami tik vieną kartą.
7-12 skiltys. Kroviniai ir paštas. Į išsiųstus ir gautus krovinius ir paštą įskaitomi skubūs ir diplomatiniai siuntiniai, bet neįskaitomas nemokamas keleivių bagažas. Krovinių ir pašto vežimai klasifikuojami atsižvelgiant į jų išsiuntimo ir gavimo punktus.
TO-12. Keleivių atvykimo ir išvykimo bei krovinių ir pašto išsiuntimo ir gavimo ataskaita
ketvirtinė
Ataskaitoje pateikiami duomenys apie lėktuvų, priklausančių Lietuvos ir užsienio aviakompanijoms, išskridimą ir atskridimą. Šią ataskaitą prašome pildyti remiantis ataskaitos TO-10 pildymo nurodymais.
Komercinis lėktuvo judėjimas klasifikuojamas kaip tarptautinis, jeigu skrydis (lėktuvo skrydis viename ar keliuose skrydžio etapuose su nepakeistu skrydžio numeriu) susideda iš vieno ar daugiau tarptautinių skrydžio etapų. Tai yra taikoma klasifikuojant lėktuvų judėjimus.
Keleivių, krovinių ir pašto vežimai klasifikuojami atsižvelgiant į įlaipinimo (išsiuntimo) ir išlaipinimo (gavimo) punktą.
Tarptautiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai – tai keleiviai atvykę bei kroviniai ir paštas iškrauti oro uoste, kuris yra kitoje valstybėje nei išvykimo arba pakrovimo oro uostas.
Vietiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai – tai keleiviai atvykę bei kroviniai ir paštas iškrauti oro uoste, kuris yra toje pačioje valstybėje kaip ir išvykimo arba pakrovimo oro uostas.
110 eilutė. Tarptautiniai reguliarūs vežimai – tai tarptautiniai vežimai už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
130 eilutė. Tarptautiniai nereguliarūs vežimai – tai tarptautiniai vežimai čarteriniais ir specialiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi skiltyse „reguliarūs tarptautiniai vežimai“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarius vežimus.
140 ir 150 eilutės. Vietiniai reguliarūs ir nereguliarūs vežimai. Pateikiami duomenys tik apie reguliarius ir nereguliarius komercinius skrydžius šalyje.
200 eilutė. Kiti skrydžiai. Nurodomas visų atskridusių ir išskridusių orlaivių skaičius, išskyrus tuos, kurie vykdė komercinius vežimus. Čia nurodoma tokia komercinė veikla kaip pagalba žemės ūkiui (trąšų barstymas ir kt.), skridimas norint fotografuoti; mokomieji lakūnų skrydžiai, dalykiniai ir administraciniai skrydžiai. Taip pat apskaitomi atskridę ir išskridę kariniai lėktuvai.
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
______________