Lietuvos mokslo tarybos pirmininkO

Į S A K Y M A S

 

DĖL M-ERA.NET PROGRAMOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2012 m. rugsėjo 19 d. Nr. V-217

Vilnius

 

Remdamasis 2011 m. sausio 31 d. Lietuvos mokslo tarybos priimtu sprendimu prisijungti prie programos M-ERA.NET („Nuo medžiagų mokslo ir inžinerijos iki inovacijų Europoje“) bei 2012 m. vasario 1 d. Europos Komisijos patvirtinta M-ERA.NET programa ir siekdamas užtikrinti sėkmingą programos įgyvendinimą Lietuvos mokslo taryboje:

T v i r t i n u M-ERA.NET programos projektų finansavimo tvarkos aprašą (pridedamas).

 

 

Pirmininkas                                                                                     Eugenijus Butkus

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos mokslo tarybos pirmininko

2012 m. rugsėjo 19 d. įsakymu Nr. V-217

 

M-ERA.NET PROGRAMOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. M-ERA.NET programos projektų finansavimo tvarkos aprašas (toliau vadinama – Aprašas) nustato paraiškų teikimo, siekiant gauti finansavimą programos „Nuo medžiagų mokslo ir inžinerijos iki inovacijų Europoje“ (toliau vadinama – M-ERA.NET programa) projektams vykdyti, šių paraiškų vertinimo, valstybės biudžeto lėšų skyrimo, ataskaitų teikimo bei vertinimo Lietuvos mokslo taryboje (toliau vadinama – Taryba) tvarką.

2. Šis Aprašas taikomas Lietuvos mokslo ir studijų institucijoms.

3. Apraše vartojamos sąvokos:

3.1. M-ERA.NET programos kvietimo sekretoriatas – M-ERA.NET programos valdymo organas, sudarytas iš kelių M-ERA.NET programą finansuojančių institucijų ir atsakingas už kvietimo dokumentų parengimą, paraiškų surinkimą bei jų tarptautinio vertinimo organizavimą.

3.2. Paraiška  nustatytos formos dokumentas, kurį, siekdami gauti finansavimą tarptautiniam projektui vykdyti, M-ERA.NET programos kvietimo sekretoriatui teikia partneriai.

3.3. Partneris iš Lietuvos – projekto vadovas ir kiti vykdytojai kartu su vykdančiąja institucija teikiantys paraišką.

3.4. Partneris – paraiškos rengime ir (ar) tarptautiniame projekte dalyvaujantys tyrėjai kartu su institucijomis iš kitos programoje dalyvaujančios šalies.

3.5. Projektas – Tarptautinio projekto dalis, kurią įgyvendina projekto vykdytojai iš Lietuvos.

3.6. Projekto vadovas – mokslininkas, vadovaujantis projekto įgyvendinimui Lietuvoje.

3.7. Projekto vykdytojas – Lietuvos mokslo ir studijų institucijos tyrėjas, įgyvendinantis projektą; projekto vykdytoju laikomas ir projekto vadovas.

3.8. Tarybos komitetas – Tarybos Gamtos ir technikos mokslų komitetas.

3.9. Tarptautinis projektas – paraiška, patekusi į finansuojamų projektų sąrašą, kurį rengia M-ERA.NET programos Valdymo komitetas. Tarptautinį projektą sudaro mokslinių tyrimų ir su jais susijusių veiklų visuma, kurią per numatytą laiką atlieka partneriai iš Lietuvos ir kitų šalių, nustatytiems tikslams, iškeltiems uždaviniams ir numatytiems rezultatams pasiekti.

3.10. Vykdančioji institucija – Lietuvos mokslo ir studijų institucija, kuri sudaro projekto vykdytojams sąlygas projektui įgyvendinti ir teisės aktų nustatyta tvarka administruoja projektui skirtas lėšas.

4. Pagal šį Aprašą skiriamos lėšos yra tikslinės. Jos skiriamos Aprašo 5 punkte numatytoms išlaidoms finansuoti.

 

II. LĖŠŲ skyrimo Principai ir bendrieji reikalavimai projektams

 

5. Taryba šio Aprašo nustatyta tvarka skiria lėšas projekto mokslinių tyrimų ir su jais susijusioms veikloms, nefinansuojamoms iš kitų finansavimo šaltinių, finansuoti.

6. Skiriamų lėšų dydis priklauso nuo paraiškos pagrįstumo, tinkamumo ir valstybės biudžeto asignavimų, skirtų M-ERA.NET programai. Skiriamų lėšų dydis gali siekti iki 100 procentų prašomų finansuoti lėšų. Viso projekto biudžetas turi būti ne didesnis kaip 350 tūkst. litų, o per vienerius kalendorinius metus projektui gali būti planuojama ne daugiau kaip 150 tūkst. litų.

7. Partneris iš Lietuvos gali planuoti tik tuos mokslinius tyrimus, darbus, įrangos įsigijimą, žmonių išteklius ir kitas priemones, kurie tiesiogiai reikalingi projekto rezultatams pasiekti.

8. Projekto vykdytojai pagrindinius rezultatus turi pasiekti patys. Leidžiama pirkti paslaugas arba sudaryti autorines sutartis tik pagalbiniams (nepagrindiniams) projekte numatytiems darbams atlikti.

9. Vykdančioji institucija, mokėdama su šiuo projektu susijusį darbo užmokestį, vadovaujasi Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. balandžio 4 d. nutarimo Nr. 337 „Dėl mokslo ir studijų institucijų vadovų, jų pavaduotojų, akademinių padalinių vadovų, jų pavaduotojų, mokslinių sekretorių, mokslo darbuotojų, kitų tyrėjų ir dėstytojų darbo apmokėjimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 42-1582), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655) ir kitų atitinkamų Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis.

10. Projekto vadovas ir vykdytojai su vykdančiąja institucija privalo sudaryti projekto įgyvendinimo darbo sutartis numatytam darbo laikotarpiui.

11. Projekto vadovas turi dirbti projekte ne mažiau kaip 40 val. per mėnesį visą jo vykdymo laikotarpį. Kiekvieno kito projekto vykdytojo darbo apimtis projekte turi būti ne mažesnė kaip 20 valandų, padaugintų iš projekto trukmės mėnesiais.

12. Projekto vadovas ir vykdytojai iš projekto lėšų negali gauti išmokų pagal autorines arba paslaugų sutartis.

13. Priedai prie atlyginimo projekto vykdytojams gali būti skiriami laikantis galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų. Priedo skyrimas turi būti detaliai pagrįstas ir atitikti projekto įgyvendinimo darbo sutartyje nurodytą vykdytojo darbo krūvį.

14. Asmuo, nesantis projekto vykdytoju, negali būti įdarbintas projekte.

15. Vykdančioji institucija, apskaičiuodama projekto vadovo ir vykdytojų komandiruočių metu patirtas apgyvendinimo išlaidas ir dienpinigius, vadovaujasi atitinkamais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

16. Pridėtinės išlaidos (institucijų išlaidos projektui vykdyti) yra tinkamos finansuoti, jei jų dydis neviršija 30 proc. lėšų, skirtų projekto darbo užmokesčiui, socialinio draudimo ir kitoms įmokoms, išlaidų paslaugoms ir autoriniams darbams.

17. Pirkimo pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM), susijęs su iš projektams finansuoti skirtų lėšų pirktomis prekėmis ar paslaugomis ir dengiamas iš šių lėšų, į PVM atskaitą ir į PVM deklaraciją negali būti įtraukiamas.

18. Ilgalaikį materialųjį, taip pat nematerialųjį turtą iš projekto lėšų įsigyti gali tik valstybinė Lietuvos mokslo ir studijų institucija. Šis turtas įtraukiamas į institucijos turto apskaitą.

19. Vykdančioji institucija, pirkdama prekes, paslaugas ar darbus, vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

20. Asmuo gali teikti tik vieną to paties kvietimo paraišką (kaip projekto vadovas ar kitas vykdytojas), jei kvietime nenurodyta kitaip.

 

III. TINKAMOS IR NETINKAMOS IŠLAIDOS

 

21. Tinkamos išlaidos turi atitikti šiuos kriterijus:

21.1. būti aiškiai apibrėžtos pagal išlaidų kategorijas;

21.2. būti realios ir teisingos, pagrįstos finansiniais dokumentais;

21.3. būti tiesiogiai reikalingos projektui įgyvendinti;

21.4. būti patirtos projekto įgyvendinimo metu.

22. Tinkamų išlaidų kategorijos, kurioms finansuoti šiame Apraše nustatyta tvarka gali būti skiriamos lėšos:

22.1. išlaidos projekto vadovo ir vykdytojų darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms ir kitoms įmokoms;

22.2. išlaidos paslaugoms;

22.3. išlaidos pagal autorines sutartis;

22.4. išlaidos prekėms;

22.5. išlaidos komandiruotėms;

22.6. išlaidos ilgalaikiam turtui įsigyti;

22.7. pridėtinės išlaidos.

23. Netinkamos išlaidos yra:

23.1. išlaidos baudoms sumokėti ir (arba) finansinėms sankcijoms atlikti ir (arba) bylinėjimosi išlaidoms padengti;

23.2. išlaidos debeto palūkanoms, finansinėms operacijoms, komiso rinkliavoms, nuostoliams, atsiradusiems dėl užsienio valiutos keitimo, kitiems grynai finansiniams sandorių kaštams;

23.3. išlaidos paskoloms, lizingo veikloms;

23.4. išlaidos projektui parengti;

23.5. deklaruotos, patirtos ar kompensuotos išlaidos, susijusios su kitais vykdančiojoje institucijoje vykdomais mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros projektais.

24. Išlaidos pripažįstamos tinkamomis, jei atitinka Aprašo 21 punkto kriterijų reikalavimus bei yra teisingai ir sąžiningai paskirstytos pagal Aprašo 22 punkte nustatytas išlaidų kategorijas.

 

IV. Paraiškų TEIKIMAS

 

25. Paraiškos teikiamos pagal kvietimus, kuriuos skelbia M-ERA.NET programos kvietimo sekretoriatas.

26. Lietuvoje informacija apie paskelbtą M-ERA.NET programos kvietimą teikti paraiškas (toliau – kvietimas) teikiama Tarybos interneto svetainėje www.lmt.lt. Skelbdama informaciją apie kvietimą, Taryba turi teisę nustatyti papildomų reikalavimų partneriui iš Lietuvos.

27. Paraiškos rengiamos ir teikiamos pagal M-ERA.NET programos taisykles ir kvietime nustatytus reikalavimus. Partneris iš Lietuvos, rengdamas ir teikdamas paraišką, privalo atsižvelgti į šio aprašo nuostatas.

 

V. PARAIŠKŲ VERTINIMAS, ATRANKA ir sprendimo priėmimas

 

28. Pasibaigus paraiškų priėmimo terminui, atliekama jų administracinė patikra ir ekspertinis vertinimas.

29. Paraiškų, kuriose dalyvauja partneris iš Lietuvos, administracinę patikrą organizuoja Tarybos Mokslo fondas (toliau – Mokslo fondas). Administracinė patikra atliekama pagal kriterijus, nustatytus Tarybos pirmininko patvirtintoje administracinės patikros formoje. Administracinės patikros metu įvertinamas ir projekto biudžeto tinkamumas finansuoti. Administracinę patikrą vykdo Mokslo fondas, o projekto biudžeto tinkamumas finansuoti vertinamas pasitelkus ekspertus.

30. Tuo atveju, jei administracinės patikros metu trūksta informacijos ar duomenų, Taryba turi teisę prašyti, kad partneris iš Lietuvos paaiškintų, papildytų ar patikslintų paraiškoje pateiktą informaciją, ir nustatyti terminą šiai informacijai pateikti. Jeigu partneris iš Lietuvos prašomos informacijos laiku nepateikia arba pateikia ne visą prašomą informaciją, paraiška vertinama pagal pateiktą informaciją.

31. Atlikus projekto biudžeto tinkamumo finansuoti vertinimą, Tarybos komitetas priima sprendimą dėl lėšų skyrimo projekto įgyvendinimui ir nustato projektui skirtiną sumą tuo atveju, jei paraiška patektų į 34 punkte nurodytą finansuojamų tarptautinių projektų sąrašą.

32. Taryba administracinės patikros rezultatus teikia M-ERA.NET programos kvietimo sekretoriatui ir nurodo projektui skirtiną sumą tuo atveju, jei paraiška patektų į 34 punkte nurodytą finansuojamų tarptautinių projektų sąrašą. Paraiškos, atitikusios administracinės patikros reikalavimus, teikiamos ekspertiniam vertinimui.

33. Paraiškų ekspertinį vertinimą pagal M-ERA.NET programoje nustatytus vertinimo kriterijus ir tvarką organizuoja M-ERA.NET programos kvietimo sekretoriatas.

34. M-ERA.NET programos Valdymo komitetas, atsižvelgdamas į ekspertinio vertinimo rezultatus ir į kvietimo teikti paraiškas biudžetą, sudaro finansuojamų tarptautinių projektų sąrašą.

 

VI. LĖŠŲ SKYRIMo sutarties sudarymas ir galimas keitimas

 

35. M-ERA.NET programos Valdymo komiteto ir Tarybos komiteto sprendimai dėl lėšų skyrimo projektui įgyvendinami pasirašant trišalę Tarybos pirmininko patvirtintos formos projekto finansavimo sutartį (toliau – sutartis). Sutarties šalys yra Taryba, vykdančioji institucija ir projekto vadovas.

36. Mokslo fondas finansuojamo projekto vadovui elektroniniu paštu išsiunčia pranešimą apie ketinimą pasirašyti sutartį ir prašymą pateikti duomenis jos projektui rengti. Jei sprendime dėl lėšų skyrimo nurodoma, kad projekto išlaidų sąmata turi būti tikslinama, projekto vadovo prašoma per nustatytą laiką ją patikslinti ir pristatyti Mokslo fondui.

37. Parengtą sutarties projektą Mokslo fondas projekto vadovui išsiunčia elektroniniu paštu. Vykdančioji institucija ir projekto vadovas per nurodytą terminą pasirašo tris išspausdintos sutarties egzempliorius (prie kiekvieno iš jų pridedami parengti ir pasirašyti sutarties priedai) ir pateikia Mokslo fondui. Mokslo fondas patvirtina sutarties priedą – projekto sąmatą – ir pasirašo sutartį. Po vieną sutarties su priedais egzempliorių grąžinama vykdančiajai institucijai ir projekto vadovui.

38. Vykdančioji institucija ir projekto vadovas turi informuoti Mokslo fondą apie numatomus su projekto įgyvendinimu susijusius pokyčius ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų.

39. Projekto sąmata gali būti keičiama ne dažniau kaip vieną kartą per ketvirtį, likus ne mažiau kaip 10 kalendorinių dienų iki ketvirčio pabaigos. Tarybai pateikiamas Tarybos pirmininko patvirtintos formos prašymas keisti projekto sąmatą. Sprendimą dėl leidimo keisti sąmatą priima Mokslo fondo direktorius. Kilus klausimų, ar siūlomi pakeitimai neturės esminės įtakos projektui vykdyti, dėl leidimo keisti sąmatą kreipiamasi į Tarybos komiteto pirmininką, kuris priima sprendimą arba šį klausimą teikia svarstyti Tarybos komitetui.

40. Projekto vadovas dėl svarbių priežasčių (liga, ilgalaikė komandiruotė ir pan.) gali atsistatydinti iš projekto vadovo pareigų ir kartu su vykdančiąja institucija projektui vadovauti pasiūlyti kitą mokslininką. Tarybai pateikiamas Tarybos pirmininko patvirtintos formos vykdančiosios institucijos prašymas su jame nurodytais priedais. Sprendimą dėl projekto vadovo keitimo priima Tarybos komitetas. Galimas vienas iš šių sprendimų:

40.1. pritarti projekto vadovo keitimui;

40.2. siūlyti pateikti kitą kandidatą į projekto vadovus;

40.3. siūlyti nutraukti sutartį.

41. Norėdamas keisti projekto vykdytoją mokslininką, projekto vadovas Tarybai pateikia Tarybos pirmininko patvirtintos formos prašymą su jame nurodytais priedais. Sprendimą dėl projekto vykdytojo mokslininko keitimo priima Tarybos komiteto pirmininkas arba šį klausimą teikia svarstyti Tarybos komitetui. Galimas vienas iš šių sprendimų:

41.1. pritarti projekto vykdytojo keitimui;

41.2. siūlyti pateikti kitą kandidatą į projekto vykdytojus;

41.3. siūlyti nutraukti sutartį.

42. Dėl kitų projekto vykdytojų, nei nurodyta 41 punkte, keitimo Mokslo fondas informuojamas raštu.

43. Projekto vadovas visus projekto vykdymo ataskaitiniu laikotarpiu atsiradusius pokyčius nurodo ir paaiškina metinėje ataskaitoje, o baigiamojoje ataskaitoje – tik paskutiniųjų metų.

 

VII. Ataskaitų teikimas ir vertinimas

 

44. Projekto vykdytojai ir vykdančioji institucija Tarybai teikia projekto mokslines (metines ir baigiamąsias) ir finansines (ketvirtines ir metines) ataskaitas.

45. Mokslinė ataskaita Tarybai teikiama užpildant 1–3 priedų formas. Užpildyta, pasirašyta ir antspaudu užtvirtinta ataskaita sutartyje nurodytais terminais pateikiama Tarybai elektroniniu formatu. Jei sutartyje nenustatyta kitaip, teikiant ataskaitą, elektronine forma Tarybai turi būti pristatytas vykdančiosios institucijos raštas dėl ataskaitos pateikimo (4 priedas).

46. Finansinės ataskaitos teikiamos pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro ir Tarybos pirmininko patvirtintas formas sutartyje nurodytais terminais.

47. Mokslinių ataskaitų ir projekto lėšų panaudojimo tinkamumo bei pagrįstumo vertinimą atlieka ekspertų grupė arba pavienis (-iai) ekspertas (-ai). Ekspertų grupės (pavienio (-ių) eksperto (-ų)) darbas organizuojamas, vadovaujantis Tarybos patvirtintu Mokslo projektų ir jų ataskaitų ekspertinio vertinimo tvarkos aprašu.

48. Projekto finansines ataskaitas vertina Mokslo fondas.

49. Tarybos komitetas, vadovaudamasis ekspertų išvadomis, priima sprendimą dėl projektų ataskaitų tvirtinimo.

50. Esant būtinybei, Tarybos komitetas gali kviesti projekto vadovą pristatyti mokslinę ataskaitą ar pateikti paaiškinimų dėl jos.

51. Įvertinus projektų metines ar baigiamąsias mokslines ir metines finansines ataskaitas, pasirašomas Tarybos pirmininko patvirtintos formos darbų perdavimo–priėmimo aktas ir priimamas sprendimas dėl antrųjų ar trečiųjų projekto įgyvendinimo metų finansavimo (taikoma metinės ataskaitos atveju).

52. Įvertinus mokslines ataskaitas, Mokslo fondas informuoja vykdančiąją instituciją ir projekto vadovą ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų, išsiųsdamas jam informacinį pranešimą.

53. Projektų pagrindinių rezultatų santraukos, pateiktos baigiamosiose sėkmingai įgyvendintų projektų mokslinėse ataskaitose, skelbiamos Tarybos interneto svetainėje www.lmt.lt.

 

VIII. SUTARTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI

 

54. Taryba sudaro ir viešai skelbia „Tyrėjų, iš esmės pažeidusių Lietuvos mokslo tarybai duotus sutartinius įsipareigojimus, sąrašą“.

55. Į 54 punkte nurodytą sąrašą Tarybos komiteto nutarimu įrašomas projekto vykdytojas mokslininkas, jei:

55.1. pažeidė tyrėjų etiką;

55.2. vykdydamas kelis projektus pagal Tarybos remiamas (-ą) veiklos kryptis (-į) dubliavo veiklą ar jų ataskaitose pateikė iš esmės tuos pačius mokslinių tyrimų rezultatus.

56. Į 54 punkte nurodytą sąrašą Tarybos komiteto nutarimu įrašomas projekto vadovas, jei:

56.1. projekto įgyvendinimas buvo nutrauktas arba projektas pripažintas neįgyvendintu;

56.2. projekto lėšos buvo panaudotos iš esmės pažeidžiant sąmatą.

57. Asmenų, įrašytų į Tyrėjų, iš esmės pažeidusių Lietuvos mokslo tarybai duotus sutartinius įsipareigojimus, sąrašą 55 punkte nurodytais atvejais, paraiškos (kaip projekto vadovo ar kito vykdytojo) pagal visas Tarybos remiamas veiklos kryptis penkerius metus nuo įrašymo į minėtą sąrašą datos nesvarstomos.

58. Asmenų, įrašytų į Tyrėjų, iš esmės pažeidusių Lietuvos mokslo tarybai duotus sutartinius įsipareigojimus, sąrašą 56 punkte nurodytais atvejais, paraiškos kaip projekto vadovo pagal visas Tarybos remiamas veiklos kryptis trejus metus nuo įrašymo į minėtą sąrašą datos nesvarstomos.

 

IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

59. Taryba sutartyje nurodytais terminais išnagrinėja vykdančiosios institucijos ir projekto vadovo siūlymus dėl projekto vykdymo eigos, jo sustabdymo ar nutraukimo, taip pat apeliacijas dėl Tarybos nutarimų nutraukti projekto įgyvendinimą ar keisti finansavimą.

60. Vykdančioji institucija, vadovaudamasi Mokslo ir studijų įstatymo (Žin., 2009, Nr. 54-2140) 45 straipsniu, turi viešai skelbti projektų mokslinių tyrimų rezultatus, kiek tai neprieštarauja intelektinės nuosavybės ir komercinių ar valstybės paslapčių apsaugą reglamentuojantiems teisės aktams.

 

_________________

 


 

M-ERA.NET programos projektų finansavimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Projekto ataskaitos forma)

 

Gauta Lietuvos mokslo taryboje

................

 

(data, laikas – pildo Taryba)

Ataskaitos registracijos Nr.

................

 

(pildo Taryba)

 

.......................................................

(vykdančiosios institucijos pavadinimas)

 

 

Projekto, vykdomo/vykdyto pagal

M-ERA.NET programą,

kurį pagal sutartį Nr. ... finansavo Lietuvos mokslo taryba,

......................................................................................................................................................

(projekto pavadinimas)

...................... ATASKAITA

(ataskaitos tipas – metinė ar baigiamoji)

 

Projekto vadovas Lietuvoje

 

parašas

................

(vardas, pavardė)

 

 

 

Institucijos vadovas

 

parašas

................

(vardas, pavardė)

A. V.

 

.....................................................

(ataskaitos rengimo vieta, rengimo metai)

 

DUOMENYS APIE PROJEKTĄ

 

Projekto finansavimo sutarties Nr.

 

Projekto finansavimo sutarties pasirašymo data

 

Projekto trukmė

201... m. ... mėn. ... d.–201... m. ... mėn. ... d.

Jei ataskaita metinė:

Skirtos lėšos 201... metais

... tūkst. Lt

Jei ataskaita baigiamoji:

Skirtos lėšos iš viso 201...– 201... metais

... tūkst. Lt

Skirtos lėšos 201... metais

... tūkst. Lt

Skirtos lėšos 201... metais

... tūkst. Lt

Skirtos lėšos 201... metais

... tūkst. Lt

 

DUOMENYS APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS IR PARTNERIUS TARPTAUTINIAME PROJEKTE

(jei ataskaita metinė)

 

DUOMENYS APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS IR PARTNERIUS TARPTAUTINIAME PROJEKTE

(jei ataskaita baigiamoji)

 

VYKDANČIOJI INSTITUCIJA LIETUVOJE IR PARTNERIAI TARPTAUTINIAME PROJEKTE

 

Eil. Nr.

Institucijos pavadinimas, jos santrumpa

Vykdančioji institucija

1.

 

Partnerio (-ių) institucija (-os)

2.

 

3.

 

...

 

 

PROJEKTO VYKDYTOJAI LIETUVOJE

 

Eil. Nr.

Mokslo laipsnis

Vardas, pavardė

Darbovietės pavadinimo santrumpa

Projekte atlikti tyrimai

Projekto vadovas

1.

 

 

 

 

Kiti vykdytojai

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

SANTRUMPOS IR SUTARTINIAI ŽENKLAI

 

Santrumpa ar sutartinis ženklas

Paaiškinimas

 

 

 

 

 

PAGRINDINIŲ REZULTATŲ SANTRAUKA (LIETUVIŲ KALBA)

 

Glaustai pateikiami pagrindiniai projekto rezultatai lietuvių kalba. Santraukoje turi būti pateikta tik ta informacija, kurią galima skelbti viešai (ne daugiau kaip 1000 spaudos ženklų).

 

PAGRINDINIŲ REZULTATŲ SANTRAUKA (ANGLŲ KALBA)

 

Nurodomas projekto pavadinimas ir glaustai pateikiami pagrindiniai projekto rezultatai anglų kalba. Santraukoje turi būti pateikta tik ta informacija, kurią galima skelbti viešai (ne daugiau kaip 1000 spaudos ženklų).

 

TURINYS

 

ĮVADAS ......................................................................................................................................

DĖSTOMOJI ATASKAITOS DALIS ....................................................................................

IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS ......................................................................................

NAUDOTOS LITERATŪROS SĄRAŠAS ............................................................................

PRIEDAI ....................................................................................................................................

IPROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMAS 201... (201...–201...)METAIS ..........

IIPROJEKTO MOKSLINIŲ TYRIMŲ REZULTATAI 201… (201...–201...) METAIS

III. 201… M. ĮTEIKTŲ, PASKELBTŲ IR PRIIMTŲ SPAUDAI MOKSLINIŲ PUBLIKACIJŲ KOPIJOS ......................................................................................................................................................

IVKITI PRIEDAI ....................................................................................................................

 

ĮVADAS

 

Ataskaitos įvadas, dėstomoji dalis bei išvados ir rekomendacijos neturėtų viršyti 10000 spaudos ženklų.

Glaustai pristatomas projekto tikslas, objektas ir nurodomi uždaviniai, kuriuos buvo siekiama išspręsti (metinėje ataskaitoje – per ataskaitinius metus, baigiamojoje – per visą projekto vykdymo laikotarpį).

 

DĖSTOMOJI ATASKAITOS DALIS

 

Išdėstoma tyrimų metodika, įvertinamas jos patikimumas ir tikslumas, išvardijami pagal paraiškoje pateiktą kalendorinį darbų planą numatyti atlikti darbai, nurodoma, kurie darbai atlikti, kurie – ne; dėl neatliktų darbų paaiškinama, kodėl vėluojama juos atlikti, o jei ataskaita baigiamoji – kodėl jie neatlikti. Pateikiami svarbiausi projekto rezultatai (palyginti su kitų tyrėjų rezultatais), nurodoma jų reikšmė. Nurodoma, kaip šie rezultatai prisidėjo prie atitinkamo tarptautinio projekto tikslo ir uždavinių įgyvendinimo. Jei gauti rezultatai išdėstyti kartu su ataskaita pateikiamų mokslinių publikacijų kopijose, priimtų ar parengtų spaudai straipsnių, monografijų ir kt. kopijose, ataskaitoje jie tik cituojami, t. y. pažymimi nuorodose ar išnašose.

 

IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS

NAUDOTOS LITERATŪROS SĄRAŠAS

PRIEDAI

 

I. PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMAS 201... (201…–201...) METAIS

II. PROJEKTO MOKSLINIŲ TYRIMŲ REZULTATAI 201… (201...–201...) METAIS

III. 201… M. ĮTEIKTŲ, PASKELBTŲ IR PRIIMTŲ SPAUDAI MOKSLINIŲ PUBLIKACIJŲ KOPIJOS

IV. KITI PRIEDAI (čia taip pat turi būti pridėti Lietuvos mokslo tarybos leidimai koreguoti projekto sąmatą, keisti vykdytojus ir kt.)

 

_________________

 


M-ERA.NET programos projektų finansavimo

tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Projekto ataskaitos priedo

IProjekto išlaidų sąmatos vykdymas 201... (201…–201...) metais“ forma)

 

IPROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMAS 201… METAIS

(jei ataskaita metinė)

IPROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMAS 201…–201... METAIS

(jei ataskaita baigiamoji)

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Lėšos (tūkst. Lt)

projekte numatyta

201... metais

panaudota

201... metais1

iš viso panaudota projektui 201...–201... metais2

1.

Darbo užmokestis

 

 

 

2.

Socialinio draudimo ir kitos teisės aktais numatytos įmokos

 

 

 

3.

Išlaidos paslaugoms (įskaitant išlaidas pagal autorines sutartis)

 

 

 

4.

Išlaidos prekėms

 

 

 

5.

Išlaidos komandiruotėms

 

 

 

6.

Išlaidos ilgalaikiam turtui įsigyti

 

 

 

7.

Pridėtinės išlaidos (vykdančiosios institucijos sąnaudos; iki 30 proc. išlaidų, nurodytų 1–3 eilutėse)

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

______________

1 Jei lėšos panaudotos ne taip, kaip numatyta projekto sąmatoje, pateikiamas laisvos formos išsamus paaiškinimas.

2 Pildoma, jei atsiskaitoma už antruosius ar vėlesnius projekto metus, taip pat – teikiant baigiamąją ataskaitą.

 

Projekto vadovas

...............................

(vardas, pavardė)

 

_________________

 


M-ERA.NET programos projektų finansavimo

tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Projekto ataskaitos priedo

IIProjekto mokslinių tyrimų rezultatai 201... (201...–201...) metais“ forma)

 

IIPROJEKTO MOKSLINIŲ TYRIMŲ REZULTATAI 201… METAIS

(jei ataskaita metinė)

IIPROJEKTO MOKSLINIŲ TYRIMŲ REZULTATAI 201…–201... METAIS

(jei ataskaita baigiamoji)

 

Kodas

Mokslinių tyrimų rezultatai1

Skaičius2

Humanitarinių ir socialinių mokslų projektams

HS1.

Mokslo monografijos, mokslo studijos, teoriniai, sintetiniai mokslo darbai

 

HS2.

Mokslo straipsniai, knygų skyriai, publikuoti recenzuojamuose leidiniuose

 

HS3.

Kiti mokslo straipsniai, mokslo knygų skyriai ir panašios mokslo publikacijos mokslo, kultūros ir profesiniuose periodiniuose, tęstiniuose ir vienkartiniuose leidiniuose

 

HS4.

Šaltinių publikacijos, žodynai, žinynai, enciklopedijos, biografijos, bibliografijos, studijų vadovai

 

HS5.

Kitos akademinės publikacijos (pranešimai, tezės) ir kiti projekto rezultatai

 

HS6.

Sudarytieji mokslo darbai, socialinės ir kultūrinės plėtros darbai

 

HS7.

Įteikti mokslo straipsniai

 

Fizinių, biomedicinos, technologijos, žemės ūkio mokslų projektams

GT1.

Tarptautiniu mastu pripažintų mokslo leidyklų išleistos monografijos ir knygų skyriai

 

GT2a.

Mokslo straipsniai Lietuvoje leidžiamuose periodiniuose mokslo leidiniuose, turinčiuose cituojamumo rodiklį (Impact Factor) Web of Science duomenų bazėje

 

GT2b.

Mokslo straipsniai užsienyje leidžiamuose periodiniuose mokslo leidiniuose, turinčiuose cituojamumo rodiklį (Impact Factor) Web of Science duomenų bazėje

 

GT3a.

Europos patentų biure (EPO), JAV patentų ir prekių ženklų biure (USPTO) ar Japonijos patentų biure (JPO) išduoti patentai, kurių savininkai yra Lietuvos fiziniai ar juridiniai asmenys

 

GT3b.

Europos patentų biure (EPO), JAV patentų ir prekių ženklų biure (USPTO) ar Japonijos patentų biure (JPO) išduoti patentai, kurių autoriai yra Lietuvos fiziniai ar juridiniai asmenys

 

GT4.

Europos specializuotuose centruose tarptautinę ekspertizę praėjusios augalų veislės (pateikiami Reports on Technical Examination of the DUS Testing)

 

GT5.

Pagal tarptautiniu mastu pripažintą tvarką įregistruotos augalų, gyvūnų veislės ir mikroorganizmų kamienai

 

GT6.

Naujos technologijos3

 

GT7.

Nauji gaminiai4

 

GT8.

Patentai Lietuvoje5

 

GT9.

Augalų, gyvūnų veislės ir mikroorganizmų kamienai, įregistruoti Lietuvoje6

 

GT10.

Įteikti mokslo straipsniai

 

 

___________________

1 Pildomos eilutės, susijusios su konkrečiu projektu; priimtos spaudai būsimos publikacijos įskaitomos; pateikiami tik tie rezultatai, kuriuose yra nuoroda į finansavimo šaltinį – Lietuvos mokslo tarybą – bei nurodytas projekto finansavimo sutarties numeris.

2 Nurodyti duomenys laisva forma paaiškinami ir išvardijami prieduose.

3 Technologijos, turinčios įdiegimo aktą ar išbandytos gamyboje (aktą pridėti) ir aprašytos ataskaitoje.

4 Gaminiai ar programinė įranga, patvirtinti pažyma apie jų naudojimą ar įdiegimą.

5 Patentai, patentinės paraiškos, turinčios registracijos pažymą (pridėti).

6 Veislės, mikroorganizmų kamienai, turintys registracijos pažymą (pridėti).

 

Projekto vadovas

...............................

(vardas, pavardė)

 

_________________

 


M-ERA.NET programos projektų finansavimo

tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Rašoma institucijos firminiame blanke)

 

Lietuvos mokslo tarybai                                                                                             20..-..-..  Nr.

 

DĖL M-ERA.NET programos PROJEKTO ATASKAITOS PATEIKIMO

 

Informuojame, kad 201... m. ... mėn. ... d. Lietuvos mokslo tarybai pateikėme elektroninę projekto

„...................“ ................................................................................................................ ataskaitą.

(projekto pavadinimas)                     (ataskaitos tipas – metinė ar baigiamoji)

 

Duomenys apie pateiktą ataskaitą:

 

Programos, pagal kurią vykdomas projektas, pavadinimas

M-ERA.NET programa

Sutarties Nr., data

 

Projekto vadovas (mokslo laipsnis, vardas, pavardė)

 

Projekto pradžia, pabaiga (metai, mėnuo, diena)

 

Laikotarpis, už kurį teikiama ataskaita (metai)

 

 

Projekto vadovas Lietuvoje

 

(parašas)

...............................

(vardas, pavardė)

 

Institucijos vadovas

 

(parašas)

 

A. V.

...............................

(vardas, pavardė)

_________________