LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2010 m. birželio 7 d. Nr. 4-439
Vilnius
Vadovaudamasis Ekonomikos augimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 788 (Žin., 2008, Nr. 95-3721), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 8.2 punktu, Investicijų skatinimo 2008–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1447 (Žin., 2008, Nr. 7-239):
1. T v i r t i n u Valstybės planuojamų projektų, finansuojamų pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ VP2-2.2-ŪM-03-V priemonę „Asistentas 3“, sąrašą Nr. 02 (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2010 m. birželio 7 d. įsakymu Nr. 4-439
Valstybės planuojamų projektų, FINANSUOJAMŲ PAGAL 2007–2013 M. EKONOMIKOS AUGIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 2 PRIORITETO „VERSLO PRODUKTYVUMO DIDINIMAS IR APLINKOS VERSLUI GERINIMAS“ VP2-2.2-ŪM-03-V PRIEMONĘ „ASISTENTAS 3“, SĄRAŠAS Nr. 02
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas |
Pareiškėjas |
Projekto aprašymas (pagrindinis tikslas, pagrindinės veiklos, jų apimtys ir siektini rezultatai) |
Preliminari projekto vertė, mln. Lt |
Projekto finansavimo šaltiniai, mln. Lt |
Projekto terminai |
|||
Europos Sąjungos fondų suma, iki mln. Lt |
kiti finansavimo šaltiniai, mln. Lt |
projekto pradžia |
projekto įgyvendinimo maksimali trukmė |
paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas |
|||||
1. |
Tiesioginių užsienio investicijų pritraukimas į Lietuvą |
Viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“ |
Projekto tikslas – padidinti Lietuvos, kaip patrauklios tiesioginėms užsienio investicijoms šalies, žinomumą ir pritraukti tiesiogines užsienio investicijas. Pagrindinės veiklos ir jų apimtys: skleisti tarp užsienio verslininkų informaciją apie Lietuvos verslo aplinkos patrauklumą – 300 rinkodaros priemonių; inicijuoti ir vykdyti investicinius projektus su valstybės institucijomis, savivaldybėmis, asocijuotomis verslo struktūromis, laisvosiomis ekonominėmis zonomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis – verslo ir valdžios subjektams suteikti 1500 konsultacijų; tikslinės informacijos apie verslo sąlygas, rinką, sektorius, darbo išteklius, investicinius objektus parengimas ir pateikimas investuotojui – 300 konsultacijų užsienio verslininkams, ketinantiems investuoti Lietuvoje. Siekiami rezultatai: įgyvendinti 25 tiesioginių užsienio investicijų projektai. |
17,491179 |
17,491179 |
- |
2011 m. |
36 mėn. |
iki 2011 m. kovo 15 d. |
2. |
Nuo verslo pradžios iki eksporto plėtros |
Viešoji įstaiga „Eksportuojančioji Lietuva“ |
Projekto tikslas – skatinti verslumą, didinti Lietuvos įmonių konkurencingumą, teikiant smulkiam ir vidutiniam verslui viešąsias paslaugas, stiprinant klasterių iniciatyvas, prisidėti prie Lietuvos įmonių įsitvirtinimo tarptautinėse rinkose, skatinant vis didesnį jų įsitraukimą į tarptautinę prekybą. Pagrindinės veiklos ir jų apimtys: eksporto rinkodaros priemonės t. y. parodos, verslo misijos, kontaktų mugės ir eksporto mokymo programa: informaciniai seminarai, mokymai Lietuvos įmonėms (suorganizuota 80 renginių, kuriuose dalyvaus 3000 Lietuvos įmonių); eksporto plėtros programa naudojant viešuosius pirkimus, konsultacijos įmonėms (400 konsultacijų Lietuvos įmonėms tarptautinės prekybos ir viešųjų pirkimų klausimais); konkurencingumo programa: atskirų pramonės šakų tyrimai (identifikuotos 200 įmonių bei 6 pramonės šakų konkurencingumą ribojančios priežastys, parengti 60 įmonių efektyvumo didinimo planai, perspektyvioms įmonėms suteikta negrąžintina parama konsultacinių paslaugų kainai iš dalies kompensuoti), atlikta 50 Lietuvos ir užsienio rinkų ir (arba) sektorių sąlygų palyginimų; informacija ir konsultacijos klasterizacijos klausimais (suorganizuota 10 renginių klasterių veiklai tam palankiuose regionuose skatinti; viešųjų paslaugų pradedančiam verslui paketai: konsultacijos, mokymai, inkubavimas, informacinės sklaidos renginiai (400 paslaugų paketų pradedančiajam smulkiam verslui). Siekiami rezultatai: įvertinti šakų (pošakių) konkurencingumo didinimo veiksmų planai; 10 proc. konsultuotų įmonių eksporto/darbo našumo padidėjimas; įkurta 100 naujų įmonių įregistruojant įmonę, įsigyjant verslo liudijimą ar individualios veiklos pažymą. |
31,55 |
31,55 |
- |
2010 |
41 mėn. |
iki 2010 m. liepos 30 d. |