LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PAPILDOMOS TECHNINĖS PARAMOS SKYRIMO PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠUMAS IR VERTINIMAS (ESF)“ ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2008 m. gegužės 27 d. Nr. 1K-190

Vilnius

 

Vadovaudamasis Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), 5.17 punktu, Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402), 1131 punktu,

1. Tvirtinu Papildomos techninės paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pavedu viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai:

2.1. informuoti visus projektų vykdytojus, kurių įgyvendinamose paramos sutartyse nustatytas tinkamų finansuoti išlaidų patyrimo laikotarpis, galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas nėra pasibaigęs ir kurie nėra pateikę viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos, apie galimybę gauti papildomą techninę paramą Papildomos techninės paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos apraše nurodytomis sąlygomis per 3 darbo dienas nuo šio įsakymo įsigaliojimo dienos;

2.2. vertinti projektų vykdytojų pateiktus prašymus skirti papildomą techninę paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams;

2.3. parengti išvadas dėl prašymo skirti papildomą techninę paramą projektui įgyvendinti ir prašymų skirti papildomą techninę paramą vertinimo rezultatų suvestinę.

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                       RIMANTAS ŠADŽIUS

 

_________________


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. 1K-190

 

PAPILDOMOS TECHNINĖS PARAMOS SKYRIMO PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠUMAS IR VERTINIMAS (ESF)“ ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomos techninės paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) nustato papildomos techninės paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems savivaldybių projektams, skirtiems savivaldybių teritorijų arba savivaldybių teritorijų dalių (miestų ir miestelių) bendrojo planavimo dokumentams rengti (toliau – projektai), sąlygas ir procedūras.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų priskyrimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667), vartojamas sąvokas.

3. Iš viso pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ numatyta skirti 3 500 000 Lt papildomos techninės paramos lėšų.

 

II. PAPILDOMOS TECHNINĖS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS

 

4. Vadovaujantis tvarkos aprašu papildoma techninė parama gali būti skiriama skirtumui tarp paramos sutartyje nustatytos projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos ir projekto įgyvendinimo metu padidėjusios tų pačių išlaidų sumos (toliau – papildomos išlaidos) finansuoti šiomis sąlygomis:

4.1. papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui įgyvendinti skyrimo metu;

4.2. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, ėmėsi visų priemonių, kuriomis galima, nekeičiant projekto tikslų ir uždavinių, sumažinti papildomų išlaidų sumą;

4.3. projekto vykdytojas neturi galimybių visas papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (projekto vykdytojas turi pateikti informaciją apie išnaudotus skolinimosi limitus);

4.4. skyrus papildomą techninę paramą, projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos;

4.5. nėra pasibaigęs paramos sutartyje nustatytas tinkamų finansuoti išlaidų patyrimo laikotarpis, galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas ir projekto vykdytojas nėra pateikęs viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – CPVA) galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

4.6. projekto vykdytojas, kuriam paramos sutartyje yra numatyta sąlyga prisidėti prie projekto įgyvendinimo nuosavu įnašu, prisideda tuo pačiu nuosavo įnašo procentiniu dydžiu ir prie papildomų išlaidų finansavimo;

4.7. projekto vykdytojo nurodytos papildomos išlaidos nepadidina paramos sutartyje nustatytos projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos daugiau nei 100 proc.;

4.8. papildomos išlaidos yra atsiradusios po įvykdytų viešųjų pirkimų procedūrų.

 

III. PAPILDOMOS TECHNINĖS PARAMOS SKYRIMO PROCEDŪRA

 

5. Papildoma techninė parama projektams įgyvendinti skiriama atrankos būdu.

6. Informacija apie galimybę gauti papildomą techninę paramą skelbiama CPVA interneto svetainėje www.cpva.lt.

7. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą techninę paramą, pildo ir pateikia CPVA prašymą skirti papildomą techninę paramą pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamam projektui (toliau – prašymas) (1 priedas), kuriame išdėsto papildomų išlaidų atsiradimo priežastis ir nurodo jų būtinumą projekto tikslams ir uždaviniams pasiekti, pagrindžia, kad, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, kuriomis galima, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių, sumažinti papildomų išlaidų sumą, neturi galimybių visas papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų, taip pat pagrindžia projekto atitiktį kitoms tvarkos aprašo 4 punkte nustatytoms papildomos techninės paramos skyrimo sąlygoms ir pateikia pagrindimo dokumentus bei kitą informaciją, kuri, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbi priimant sprendimą dėl papildomos techninės paramos skyrimo. Jei dokumentai, kurie teikiami kartu su prašymu, jau buvo anksčiau teikti CPVA, pakartotinai jų pateikti nebūtina, tai nurodant prašyme.

8. Projekto vykdytojas gali teikti tik vieną prašymą dėl vieno projekto.

9. Projekto vykdytojas prašymą pildo kompiuteriu, lietuvių kalba. Jeigu prie prašymo pridedami dokumentai sudaryti užsienio kalba, kartu turi būti pateikti notariškai patvirtinti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą.

10. Prašymas kartu su pridedamais dokumentais turi būti pateiktas CPVA (S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius) vienu iš trijų nurodytų būdų:

10.1. atsiųstas registruotu laišku;

10.2. įteiktas pašto kurjerio;

10.3. įteiktas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens.

11. Prašymai gali būti teikiami CPVA nuo įsakymo, kuriuo tvirtinamas tvarkos aprašas (toliau – įsakymas), įsigaliojimo dienos iki 2008 m. birželio 4 d. 17.00 val. Jeigu prašymas siunčiamas paštu arba prašymą pristato pašto kurjeris, išsiuntimo vietos pašto antspaudo data turi būti ne vėlesnė kaip 2008 m. birželio 4 d.

12. Kitais nei tvarkos aprašo 10 punkte nurodytais būdais (pvz., faksu arba elektroniniu paštu), adresu arba pasibaigus tvarkos aprašo 11 punkte nurodytam terminui pateikti prašymai neregistruojami ir nenagrinėjami.

13. Projektų vykdytojai raštu ir žodžiu gali pateikti CPVA klausimus dėl papildomos techninės paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, taip pat su prašymo pildymu ir kitus su papildomos techninės paramos skyrimu susijusius klausimus. CPVA privalo informuoti projektų vykdytojus šiais klausimais nuo įsakymo įsigaliojimo dienos iki paskutinės prašymų pateikimo dienos.

14. Prašymus nagrinėja ir vertina CPVA. CPVA, nagrinėdama ir vertindama prašymą, pildo išvadą dėl prašymo skirti papildomą techninę paramą projektui įgyvendinti (toliau – išvada dėl prašymo) (2 priedas).

15. Prašymai nagrinėjami ir vertinami dviem etapais. Pirmuoju etapu CPVA įvertina, ar tenkinamos visos tvarkos aprašo 4 punkte nurodytos papildomos techninės paramos skyrimo sąlygos. Antruoju etapu projektams suteikiami balai pagal tvarkos aprašo 21 punkte nurodytus vertinimo kriterijus. Išnagrinėjusi ir įvertinusi prašymus, CPVA parengia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą techninę paramą, ir kokio maksimalaus dydžio papildoma techninė parama jam gali būti skiriama.

16. Jeigu prašymas neatitinka bent vienos iš tvarkos aprašo 4 punkte nustatytų sąlygų, CPVA atmeta prašymą. Jeigu dėl prašyme pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti prašymo, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomų duomenų, dokumentų, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Jeigu projekto vykdytojas per nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos, prašymas atmetamas ir toliau nebevertinamas.

17. Vertindama projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu CPVA gali atlikti patikrą vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas informuojamas išsiunčiant jam informacinį raštą, kuriame CPVA nurodo, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami CPVA darbuotojams.

18. Vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją, CPVA atmeta prašymą.

19. Jeigu, CPVA nuomone, projekto vykdytojo prašomos papildomos techninės paramos dydis yra nepagrįstas, CPVA siūlo skirti mažesnį papildomos techninės paramos dydį. Jeigu dėl prašyme pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti papildomos techninės paramos dydžio pagrįstumo, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomų duomenų, dokumentų, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Jei projekto vykdytojas per nustatytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžiamas prašomos papildomos techninės paramos dydis, CPVA siūlo skirti mažesnį papildomos techninės paramos dydį. Tokiu atveju CPVA turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti projektą su siūlomu papildomos techninės paramos dydžiu. Jeigu projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto su CPVA siūlomu papildomos techninės paramos dydžiu, prašymas atmetamas. Apie priimtą sprendimą atmesti prašymą CPVA raštu informuoja projekto vykdytoją per 5 darbo dienas, išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodo prašymo atmetimo priežastis ir tokio sprendimo apskundimo tvarką. Projekto vykdytojui sutikus įgyvendinti projektą su CPVA siūlomu papildomos techninės paramos dydžiu, prašymas vertinamas toliau.

20. Prašymų nagrinėjimo metu prašomos papildomos techninės paramos suma negali būti didinama.

21. Antrajame prašymų vertinimo etape projektams suteikiami balai pagal šiuos vertinimo kriterijus:

21.1. įgyvendinant projektą pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai projekto išlaidų dalis nuo visų projekto biudžete nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų (pagal 2008 m. gegužės 31d. duomenis);

21.2. papildomos techninės paramos dydis, palyginti su bendra projekto biudžete nustatyta tinkamų finansuoti išlaidų suma (pagal 2008 m. gegužės 31d. duomenis).

22. Vertinimo kriterijams priskirti maksimalūs balai pateikiami išvadoje dėl prašymo.

23. CPVA, išnagrinėjusi ir įvertinusi projektų vykdytojų pateiktus prašymus, siūlo skirti papildomą techninę paramą tiems projektams, kurie surenka didžiausią vertinimo balų skaičių. Jei, įvertinus prašymus, keli projektai surenka vienodą vertinimo balą, siūlant skirti papildomą techninę paramą, atsižvelgiama į projektų naudos ir kokybės (techninio, finansinio ir ekonominio) vertinimo metu surinktą balų skaičių.

24. Įvertinusi prašymus, CPVA parengia išvadas dėl prašymų ir prašymų skirti papildomą techninę paramą vertinimo rezultatų suvestinę (toliau – suvestinė) (3 priedas), kurioje projektai išdėstomi prioriteto (vertinimo balų mažėjimo) tvarka. CPVA išvadas dėl prašymų, suvestinę bei prašymų ir prie jų pridėtų dokumentų kopijas teikia Finansų ministerijai ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo paskutinės prašymų pateikimo dienos.

25. Išvadose dėl prašymų nustačiusi trūkumų ir (arba) netikslumų, Finansų ministerija grąžina jas CPVA, nurodydama trūkumus ir (arba) netikslumus, ir nustato terminą, per kurį CPVA turi juos ištaisyti.

26. Sprendimą dėl papildomos techninės paramos skyrimo priima Finansų ministerija, vadovaudamasi CPVA pateiktomis išvadomis dėl prašymų ir suvestine, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo išvadų dėl prašymų ir suvestinės gavimo dienos. Finansų ministerija papildomą techninę paramą skiria tiems projektams, kuriems ją skirti rekomendavo CPVA. Finansų ministerija gali neskirti papildomos techninės paramos CPVA rekomenduojamam projektui finansuoti, jei jam papildomai finansuoti nepakanka tvarkos aprašo 3 punkte nurodytos lėšų sumos. Sprendimas dėl papildomos techninės paramos skyrimo įforminamas Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu. Papildoma techninė parama skiriama išlaikant BPD 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonei „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ taikomą Europos socialinio fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.

27. Finansų ministerija apie priimtą sprendimą skirti papildomą techninę paramą arba atmesti projekto vykdytojo prašymą per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja CPVA. CPVA per 5 darbo dienas nuo Finansų ministerijos sprendimo skirti papildomą techninę paramą gavimo dienos informuoja apie tai projekto vykdytoją ir pradeda paramos sutarčių keitimo procedūrą.

28. Finansų ministerija ir CPVA interneto svetainėse skelbia informaciją apie priimtus sprendimus skirti papildomą techninę paramą, nurodydamos projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos techninės paramos sumą.

 

IV. SKUNDŲ TEIKIMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA

 

29. CPVA veiksmus arba neveikimą, susijusius su prašymo vertinimu, projekto vykdytojas gali apskųsti Finansų ministerijai raštu per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo teisę sužinoti apie tokius CPVA veiksmus. Finansų ministerija, gavusi projekto vykdytojo skundą, per 10 darbo dienų nuo skundo užregistravimo dienos privalo išnagrinėti skunde pateiktus argumentus ir priimti sprendimą, ar jie pagrįsti. Finansų ministerija gali nuspręsti pratęsti šį terminą, jei skundui nagrinėti reikia gauti papildomos informacijos. Nusprendusi, kad skundas nepagrįstas, Finansų ministerija per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo apie šį sprendimą informuoja projekto vykdytoją ir CPVA. Jei Finansų ministerija nusprendžia, kad skundas yra pagrįstas, ji paveda CPVA imtis Finansų ministerijos siūlomų veiksmų, nustato veiksmų atlikimo terminus ir informuoja apie tai projekto vykdytoją per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos.

30. Nesutikdamas su Finansų ministerijos sprendimais ar veiksmais, susijusiais su papildomos techninės paramos skyrimu, projekto vykdytojas gali kreiptis į teismą Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatyta tvarka.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

31. Visos sąlygos, susijusios su projektų, kuriems skiriama papildoma techninė parama, įgyvendinimu, yra nustatytos gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateiktos projektų paraiškos, ir paramos sutartyse.

_________________

 

Papildomos techninės paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo skirti papildomą techninę paramą pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams forma)

 

 

(Prašymo gavimo VšĮ Centrinėje projektų valdymo agentūroje registracijos žyma)

 

_________________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ TECHNINĘ PARAMĄ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠUMAS IR VERTINIMAS (ESF)“ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI

 

___________________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomos techninės paramos:

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Paramos sutarties Nr.

 

Bendra paramos sutartyje numatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma

(nurodoma visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma, numatyta paramos sutartyje)

Projekto vykdytojo indėlis (Lt ir proc.):

(nurodoma litais)

(nurodoma procentais)

Papildomų išlaidų suma (Lt)

(nurodomas visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos padidėjimas)

Prašoma papildomos techninės paramos suma (Lt)

(nurodomas prašomos papildomos paramos dydis įvertinus kitus finansavimo šaltinius)

 

2. Papildomos techninės paramos poreikio pagrindimas ir atitiktis papildomos techninės paramos skyrimo sąlygoms:

 

2.1. Papildomos techninės paramos poreikio atsiradimo priežastys (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas lėmė jų vertės padidėjimą) ir jų būtinumas projekto tikslams ir uždaviniams pasiekti.

 

 

2.2. Ar buvo/galėjo būti įvertintas papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui finansuoti skyrimo metu?

 

 

2.3. Kokių buvo imtasi priemonių siekiant sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių? Jeigu priemonių nebuvo imtasi, pagrindžiama kodėl.

 

 

2.4. Pagrindimas, kad nėra galimybių visas papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (turi būti pateikta informacija apie išnaudotus skolinimosi limitus).

 

 

2.5. Ar skyrus papildomą techninę paramą, projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos?

 

 

2.6. Ar projekto vykdytojas, kuriam paramos sutartyje yra numatyta sąlyga prisidėti prie projekto įgyvendinimo nuosavu įnašu, prisideda tuo pačiu nuosavo įnašo procentiniu dydžiu ir prie papildomų išlaidų finansavimo? Kokiu dydžiu (Lt ir procentais)? Ar ne mažesniu procentu, nei numatyta paramos sutartyje?

 

 

2.7. Ar papildomos išlaidos, kurioms padengti yra prašoma papildomos paramos, atsirado įvykdžius viešųjų pirkimų procedūras (vertinama pagal paskutinės prašymų pateikimo dienos duomenis)?

 

£[] taip     £[] ne

 

2.8. Ar nėra pasibaigęs paramos sutartyje nustatytas tinkamų finansuoti išlaidų patyrimo laikotarpis, galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas ir ar nėra VšĮ Centrinei projektų valdymo agentūrai pateiktas galutinio mokėjimo prašymas ir galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita?

 

£[] taip, nėra pasibaigę ir nėra pateikti    £[] ne, yra pasibaigę ir (ar) yra pateikti

 

2.9. Ar prašyme nurodytos papildomos išlaidos nedidina paramos sutartyje nustatytos projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos daugiau nei 100 proc.?

 

£[] taip, nedidina     £[] ne, didina

 

 

3. Detalus projekto išlaidų biudžetas (įskaitant prašomą skirti papildomą techninės paramos sumą)

 

Projekto išlaidos

Vnt.

Vnt. sk.

Vnt. kaina (be PVM)

Iš viso (be PVM)

PVM

Iš viso (su PVM)

3.1. Projekto išlaidų sąrašas

 

 

 

 

 

 

3.1.1.

 

 

 

 

 

 

3.1.2.

 

 

 

 

 

 

3.2. Projekto išlaidos, iš viso

 

 

 

 

 

 

 

4. Projekto išlaidų finansavimo grafikas (įskaitant prašomą skirti papildomą techninės paramos sumą)

 

Projekto išlaidos

2005 metai

2006 metai

2007 metai

2008 metai

Iš viso (be PVM) Lt

PVM Lt

Iš viso (su PVM) Lt

Iš viso (be PVM) Lt

PVM Lt

Iš viso (su PVM) Lt

Iš viso (be PVM) Lt

PVM Lt

Iš viso (su PVM) Lt

Iš viso (be PVM) Lt

PVM Lt

Iš viso (su PVM) Lt

4.1. Projekto išlaidų sąrašas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2 Projekto išlaidos iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Projekto išlaidų finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Pagal paramos sutartį

Papildomų išlaidų finansavimo šaltiniai

Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, %

suma, Lt

dalis nuo papildomų išlaidų vertės, %

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, %

5.1. Projekto išlaidos, finansuotinos iš techninės paramos lėšų

 

 

 

 

 

 

5.2. Projekto išlaidos, bendrai finansuotinos iš pareiškėjo ir (arba) pareiškėjo partnerio (partnerių) lėšų

 

 

 

 

 

 

5.3. Iš viso (4.1.+4.2.)

 

100

 

100

 

100

 

6. Pridedami dokumentai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

Pastabos

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

n

 

 

 

 

(Pastaba. Jei pagrindimo dokumentas buvo anksčiau teiktas VšĮ Centrinei projektų valdymo agentūrai, pakartotinai jo pateikti nebūtina, tačiau reikia jį įvardyti ir nurodyti, kada buvo pateiktas. Pridedami pagrindimo dokumentai apima: a) informaciją apie įvykdytą viešąjį pirkimą, t. y. pirkimo sutarties kopija; laimėtojo pasiūlymo kopija; Viešųjų pirkimų tarnybai teiktų įvykdytų pirkimo procedūrų ataskaitų kopijos; b) susirašinėjimo su steigėjais ar kt. institucijomis dėl papildomų lėšų skyrimo kopijas; c) tais atvejais, kai viešasis pirkimas neįvykęs, numatomo pirkimo skaičiuojamąsias kainas ir kt.)

 

____________________                      ____________                ____________________

(Projekto vykdytojo                                   (parašas)                           (vardas, pavardė)

atstovo pareigos)

 

_________________

 

Papildomos techninės paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Išvados dėl prašymo skirti papildomą techninę paramą projektui įgyvendinti forma)

 

VIEŠOJI ĮSTAIGA CENTRINĖ PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪRA

 

IŠVADA DĖL PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ TECHNINĘ PARAMĄ PROJEKTUI NR. ______________ ĮGYVENDINTI

 

___________________ Nr. ________

(sudarymo data)

_________________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie projektą:

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto Nr.

 

Projekto vykdytojo prašoma papildomos techninės paramos suma (Lt)

 

Papildomos techninės paramos projektui įgyvendinti poreikio pagrindimas

(esama projekto įgyvendinimo situacija, kodėl reikia papildomos techninės paramos)

VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros siūloma skirti papildomos techninės paramos suma (Lt)

 

 

2. Papildomos techninės paramos skyrimo projektui įgyvendinti vertinimo rezultatai:

 

2.1. Prašymo atitikties papildomos paramos skyrimo sąlygoms įvertinimas

 

Eil. Nr.

Kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar papildomos techninės paramos prašoma finansuoti paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų padidėjimą, susidariusį dėl objektyvių priežasčių, kurios atsirado įgyvendinant projektą ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui įgyvendinti skyrimo metu?

 

 

 

2.

Ar projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, ėmėsi visų priemonių, kuriomis galima, nekeičiant projekto tikslų ir uždavinių, sumažinti papildomų išlaidų sumą?

 

 

 

3.

Ar yra pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas neturi galimybių visas papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (turi būti pateikta informacija apie išnaudotus skolinimosi limitus)?

 

 

 

4.

Ar skyrus papildomą techninę paramą projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos?

 

 

 

5.

Ar nėra pasibaigęs paramos sutartyje nustatytas tinkamų finansuoti išlaidų patyrimo laikotarpis, galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas ir ar nėra VšĮ Centrinei projektų valdymo agentūrai pateiktas galutinio mokėjimo prašymas ir galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita?

 

 

 

6.

Ar projekto vykdytojas, kuriam paramos sutartyje yra numatyta sąlyga prisidėti prie projekto įgyvendinimo nuosavu įnašu, prisideda tuo pačiu nuosavo įnašo procentiniu dydžiu ir prie papildomų išlaidų finansavimo?

 

 

 

7.

Prašyme nurodytos papildomos išlaidos nedidina paramos sutartyje nustatytos projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos daugiau nei 100 proc.

 

 

 

8.

Papildomos išlaidos yra atsiradusios po įvykdytų viešųjų pirkimų procedūrų (vertinama pagal paskutinės prašymų pateikimo dienos duomenis).

 

 

 

 

2.2. Prašymo vertinimas pagal vertinimo kriterijus (suteikiant balus)

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus balų sk.

Balai

Pastabos

1.

Įgyvendinant projektą pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalis nuo visų projekto biudžete nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų (pagal 2008 m. gegužės 31 d. duomenis).

60

Suteikiamų balų skaičiavimo metodika: pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai projekto išlaidų suma/bendra paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma x 60

 

2.

Prašomos skirti papildomos techninės paramos dydis, palyginti su bendra projekto biudžete nustatyta tinkamų finansuoti išlaidų suma (pagal 2008 m. gegužės 31 d. duomenis).

40

Suteikiamų balų skaičiavimo metodika:

(1-(prašomos papildomos techninės paramos dydis/bendra paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma) x 40, jeigu prašomos papildomos techninės paramos dydžio ir bendros paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos santykis neviršija 1.

Jeigu prašomos papildomos techninės paramos dydžio ir bendros paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos santykis viršija 1, skiriama 0 balų.

 

 

 

100

Vertinimo kriterijų balų suma.

 

 

3. Projekto biudžetas

3.1. Papildomos išlaidos, kurioms finansuoti prašoma (siūloma skirti) papildomos techninės paramos

 

Eil. Nr.

Išlaidų kategorija

Pagal paramos sutartį, Lt

Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, nurodyta projekto vykdytojo, Lt

Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, nustatyta CPVA, Lt

Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis, Lt

Išvados

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

3.2. Projekto išlaidų finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Pagal paramos sutartį

Papildomų išlaidų finansavimo šaltiniai

Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, %

suma, Lt

dalis nuo papildomų išlaidų vertės, %

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, %

1. Paramos lėšos

 

 

 

 

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos (nuosavas įnašas)

 

 

 

 

 

 

2.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

2.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos

 

 

 

 

 

 

2.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

 

 

 

 

3. Iš viso

 

100

 

100

 

100

 

4. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros išvados ir rekomendacija dėl papildomos techninės paramos skyrimo

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra patikrino projekto vykdytojo pateiktus dokumentus ir patvirtina, kad projekto vykdytojo prašymas skirti papildomą techninę paramą projektui įgyvendinti yra pagristas/nepagrįstas, ir siūlo tarpinei institucijai skirti iki _________ Lt/neskirti papildomos techninės paramos projektui įgyvendinti.

 

____________________________                 ___________             ________________

(VšĮ Centrinės projektų valdymo                        (parašas)                   (vardas, pavardė)

agentūros vadovo arba jo įgalioto

asmens pareigos)

_________________

 

Papildomos techninės paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Prašymų skirti papildomą techninę paramą vertinimo rezultatų suvestinės forma)

 

VIEŠOJI ĮSTAIGA CENTRINĖ PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪRA

 

PRAŠYMŲ SKIRTI PAPILDOMĄ TECHNINĘ PARAMĄ VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ

 

__________________ Nr. _________

(sudarymo data)

___________________________

(sudarymo vieta)

 

1. Bendra informacija

 

Prašymų teikimo laikotarpis

Nuo

iki

Galimos skirti pagal BPD 5.2 priemonę papildomos techninės paramos suma

 

Pagal pateiktus prašymus prašoma skirti papildomos techninės paramos suma

 

Pagal pateiktus prašymus siūloma skirti papildomos techninės paramos suma

 

 

 

2. Prašymų vertinimo suvestinė

 

Eil. Nr.

Projekto kodas

Projekto vykdytojo pavadinimas

Projekto pavadinimas

Vertinimas, balais*

Tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt

Projektui skirta paramos suma, Lt

Projekto vykdytojo prašomos papildomos techninės paramos suma, Lt

Vertinimo metu nustatytas maksimalus papildomos techninės paramos dydis, Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

* Prašymai nurodomi skirtų balų mažėjimo tvarka.

 

3. Prašymų, kurie buvo atmesti VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, suvestinė

 

Eil. Nr.

Projekto kodas

Projekto vykdytojo pavadinimas

Projekto pavadinimas

Prašymų atmetimo motyvai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

____________________________________                          ______________               _______________________

(VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros                                    (parašas)                                     (vardas, pavardė)

vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos)

 

_________________