LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS 2004 M. LIEPOS 23 D. ĮSAKYMO NR. 1K-276 „DĖL PHARE PROGRAMOS IR PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĖS PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IR FINANSINĖS PRIEŽIŪROS MINISTERIJOJE, KITOJE VALSTYBĖS INSTITUCIJOJE AR ĮSTAIGOJE, GAUNANČIOJE FINANSINĘ PARAMĄ PAGAL PHARE PROGRAMĄ IR/ARBA PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĘ, TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2005 m. spalio 3 d. Nr. 1K-291

Vilnius

 

Pakeičiu PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonę, taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. 1K-276 „Dėl PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonę, taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 116-4361; 2005, Nr. 43-1375):

1. Išdėstau 13 punkto pirmąją pastraipą taip:

13. Paramos gavėjas, naudodamas patikros lapus, kurių pavyzdinės formos pateikiamos šių taisyklių 1–3 prieduose, tikrina ir tvirtina:“.

2. Išdėstau 13.2 punktą taip:

13.2. kitas tiekėjo sąskaitas ir kartu su jomis pateikiamus dokumentus. Jei sąskaita yra apmokama iš PHARE programos / Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės lėšų, paramos gavėjas patvirtintą sąskaitą kartu su išlaidas pateisinančiais dokumentais ir paramos gavėjo užpildyto bei vyresniojo programos pareigūno pasirašyto patikros lapo kopija išsiunčia CPVA apmokėti. Jei sąskaita yra apmokama paramos gavėjo iš bendrojo finansavimo lėšų, paramos gavėjas užtikrina patvirtintos sąskaitos apmokėjimą“.

3. Papildau taisykles šiuo 1 priedu (pridedama).

4. Papildau taisykles šiuo 2 priedu (pridedama).

5. Papildau taisykles šiuo 3 priedu (pridedama).

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                           ZIGMANTAS BALČYTIS


 

PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio

institucijų plėtros priemonės projektų

įgyvendinimo ir finansinės priežiūros

ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar

įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal

PHARE programą ir/arba Pereinamojo

laikotarpio institucijų plėtros priemonę,

taisyklių

1 priedas

 

(Sąskaitos ir išlaidas už atliktus darbus pateisinančių dokumentų patikros lapo formos pavyzdys)

 

____________________________

(Paramos gavėjo pavadinimas)

 

SĄSKAITOS IR IŠLAIDAS UŽ ATLIKTUS DARBUS PATEISINANČIŲ DOKUMENTŲ PATIKROS LAPAS

 

1. Bendra informacija apie projektą

 

1.1. Projekto pavadinimas

 

1.2. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Pradžia 200_/__/__ pabaiga 200_/__/__

1.3. Viešųjų pirkimų tipas

□ pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą

□ pagal iš Europos Bendrijų bendrojo biudžeto finansuojamų

sutarčių sudarymo procedūrų, vykdomų ne Europos Sąjungos

valstybėse, praktinį vadovą (PRAG)

 

1.4. Sutarties su rangovu Nr. ir data

 

1.5. Sąskaitos gavimo data

 

1.6. Mokėjimo tipas

□ avansinis

□ tarpinis

□ galutinis

 

2. Sąskaitos ir išlaidas pateisinančių dokumentų tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip/Ne/Netaikoma

Pastabos

Patikros lapą užpildžiusio asmens parašas

2.1.

Administracinio vertinimo klausimai

 

 

 

2.1.1.

Sąskaita pateikta nustatytu laiku

 

 

 

2.1.2.

Sąskaitoje teisingai nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris

 

 

 

2.1.3.

Visi išlaidas pateisinantys dokumentai yra pateikti

 

 

 

2.1.4.

Sąskaita ir išlaidas pateisinantys dokumentai pasirašyti

 

 

 

2.1.5.

Sąskaitoje nurodyti rangovo, paramos gavėjo ir mokėtojo duomenys

 

 

 

2.1.6.

Sąskaitos turinys atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.1.7.

Sąskaitų (PVM sąskaitų faktūrų) originalai pateikti

 

 

 

2.2.

Techninis patikrinimas

 

 

 

2.2.1.

Projektas vykdomas pagal nustatytą grafiką

 

 

 

2.2.2.

Rangovo sąskaitos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.3.

Atlikti darbai atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.4.

Darbų kainos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.5.

Darbų bendra kaina atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.6.

Darbų perdavimo–priėmimo aktas tinkamai užpildytas ir patvirtintas

 

 

 

2.2.7.

Darbų perdavimo–priėmimo akte nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris

 

 

 

2.2.8.

Darbų perdavimo–priėmimo akte nurodyti darbų elementai teisingi

 

 

 

2.2.9.

Nustatyti nukrypimai nuo sutarties sąlygų

 

 

 

2.3.

Finansinis patikrinimas

 

 

 

2.3.1.

Banko sąskaitos duomenys atitinka nurodytuosius sutartyje

 

 

 

2.3.2.

Informacija apie banko sąskaitos pakeitimą pateikta

 

 

 

2.3.3.

Sulaikoma suma tinkamai nurodyta

 

 

 

2.3.4.

Pritaikytas tinkamas sulaikomų sumų procentas

 

 

 

2.3.5.

Sukaupta visa sulaikoma suma

 

 

 

2.3.6.

Avansinio/tarpinio/galutinio mokėjimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.4.

Atlikimo užtikrinimo garantija/ Sulaikomų pinigų garantija

 

 

 

2.4.1.

Garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.4.2.

Garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.4.3.

Garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.4.4.

Garantijos tekstas atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.4.5.

Garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.4.6.

Garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.

Avansinio mokėjimo garantija

 

 

 

2.5.1.

Avansinio mokėjimo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.5.2.

Avansinio mokėjimo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.5.3.

Avansinio mokėjimo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.5.4.

Avansinio mokėjimo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.5.5.

Avansinio mokėjimo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.5.6.

Avansinio mokėjimo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.7.

Avansinio mokėjimo grąžinimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.6.

Kita

 

 

 

2.6.1.

Funkciniai ir ekonominiai klasifikatoriai nurodyti sąskaitoje, teikiant ją CPVA

 

 

 

 

 

3. Kitos pastabos (jei yra):

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

4. Rekomendacija:

□ – išmokėti visą sumą pagal pateiktą sąskaitą;

□ – išmokėti dalį sumos pagal pateiktą sąskaitą, neviršijant ___________, dėl šių priežasčių:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

5. Mokėjimo sąlygos:

□ – mokėti litais;

□ – mokėti eurais;

□ – mokėti _______________________(nurodyti valiutą, kuria bus mokama).

 

 

Užpildė: ___________     ________________       _______________       _______________

                              (data)                            (pareigos)                               (parašas)                         (vardas ir pavardė)

 

 

Sutinku

Vyresnysis programos pareigūnas

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 


 

PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio

institucijų plėtros priemonės projektų

įgyvendinimo ir finansinės priežiūros

ministerijoje, kitoje valstybės

institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę

paramą pagal PHARE programą ir/arba

Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros

priemonę, taisyklių

2 priedas

 

 

(Sąskaitos ir išlaidas už suteiktas paslaugas pateisinančių dokumentų patikros lapo formos pavyzdys)

 

 

__________________________

(Paramos gavėjo pavadinimas)

 

SĄSKAITOS IR IŠLAIDAS UŽ SUTEIKTAS PASLAUGAS PATEISINANČIŲ DOKUMENTŲ PATIKROS LAPAS

 

1. Bendra informacija apie projektą

 

1.1. Projekto pavadinimas

 

1.2. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Pradžia 200_/__/__ pabaiga 200_/__/__

1.3. Viešųjų pirkimų tipas

□ pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą

□ pagal iš Europos Bendrijų bendrojo biudžeto finansuojamų

sutarčių sudarymo procedūrų, vykdomų ne Europos Sąjungos valstybėse, praktinį vadovą (PRAG)

 

1.4. Sutarties su paslaugų teikėju Nr. ir data

 

1.5. Sąskaitos gavimo data

 

1.6. Mokėjimo tipas

□ avansinis

□ tarpinis

□ galutinis

 

2. Sąskaitos ir išlaidas pateisinančių dokumentų tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip/Ne/Netaikoma

Pastabos

Patikros lapą pildančio asmens parašas

2.1.

Administracinio vertinimo klausimai

 

 

 

2.1.1.

Sąskaita pateikta nustatytu laiku

 

 

 

2.1.2.

Sąskaitoje nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris teisingi

 

 

 

2.1.3.

Visi išlaidas pateisinantys dokumentai yra pateikti

 

 

 

2.1.4.

Sąskaita ir išlaidas pateisinantys dokumentai pasirašyti

 

 

 

2.1.5.

Sąskaitoje nurodyti paslaugų teikėjo, paramos gavėjo ir mokėtojo duomenys

 

 

 

2.1.6.

Sąskaitos turinys atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.1.7.

Finansinė ataskaita pateikta

 

 

 

2.1.8.

Sąskaitų (PVM sąskaitų faktūrų) originalai pateikti

 

 

 

2.2.

Techninis patikrinimas

 

 

 

2.2.1.

Projektas vykdomas pagal nustatytą grafiką

 

 

 

2.2.2.

Paslaugų teikėjo sąskaitos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.3.

Ekspertų dirbtų dienų skaičius neviršytas

 

 

 

2.2.4.

Paslaugų kainos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.5.

Nustatyti nukrypimai nuo sutarties sąlygų

 

 

 

2.2.6.

Tarpinė/galutinė ataskaita patvirtinta

 

 

 

2.3.

Finansinis patikrinimas

 

 

 

2.3.1.

Banko sąskaitos duomenys atitinka nurodytuosius sutartyje

 

 

 

2.3.2.

Informacija apie banko sąskaitos pakeitimą pateikta

 

 

 

2.3.3.

Avansinio/tarpinio/galutinio mokėjimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.4.

Sutarties įvykdymo garantija

 

 

 

2.4.1.

Sutarties įvykdymo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.4.2

Sutarties įvykdymo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.4.3.

Sutarties įvykdymo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.4.4.

Sutarties įvykdymo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.4.5.

Sutarties įvykdymo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.4.6.

Sutarties įvykdymo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.

Avansinio mokėjimo garantija

 

 

 

2.5.1.

Avansinio mokėjimo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.5.2.

Avansinio mokėjimo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.5.3.

Avansinio mokėjimo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.5.4.

Avansinio mokėjimo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.5.5.

Avansinio mokėjimo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.5.6.

Avansinio mokėjimo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.7.

Avansinio mokėjimo grąžinimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.6.

Kita

 

 

 

2.6.1.

Gautas audito ataskaitos originalas

 

 

 

2.6.2.

Audito ataskaitoje pateikta teigiama išvada

 

 

 

2.6.3.

Funkciniai ir ekonominiai klasifikatoriai nurodyti sąskaitoje, teikiant ją CPVA

 

 

 

 

3. Kitos pastabos (jei yra):

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

4. Rekomendacija:

□ – išmokėti visą sumą pagal pateiktą sąskaitą;

□ – išmokėti dalį sumos pagal pateiktą sąskaitą, neviršijant ___________, dėl šių priežasčių:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

5. Mokėjimo sąlygos:

□ – mokėti litais;

□ – mokėti eurais;

□ – mokėti _______________________(nurodyti valiutą, kuria bus mokama).

 

Užpildė: ___________     ________________       _______________       _______________

                              (data)                            (pareigos)                                 (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

 

Sutinku

Vyresnysis programos pareigūnas

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 


 

PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio

institucijų plėtros priemonės projektų

įgyvendinimo ir finansinės priežiūros

ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar

įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal

PHARE programą ir/arba Pereinamojo

laikotarpio institucijų plėtros priemonę,

taisyklių

3 priedas

 

(Sąskaitos ir išlaidas už pristatytas prekes pateisinančių dokumentų patikros lapo formos pavyzdys)

 

__________________________

(Paramos gavėjo pavadinimas)

 

SĄSKAITOS IR IŠLAIDAS UŽ PRISTATYTAS PREKES PATEISINANČIŲ DOKUMENTŲ PATIKROS LAPAS

 

1. Bendra informacija apie projektą

 

1.1. Projekto pavadinimas

 

1.2. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Pradžia 200_/__/__ pabaiga 200_/__/__

1.3. Viešųjų pirkimų tipas

□ pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą

□ pagal iš Europos Bendrijų bendrojo biudžeto finansuojamų

sutarčių sudarymo procedūrų, vykdomų ne Europos Sąjungos

valstybėse, praktinį vadovą (PRAG)

 

1.4. Sutarties su prekių tiekėju Nr. ir data

 

1.5. Sąskaitos gavimo data

 

1.6. Mokėjimo tipas

□ avansinis

□ tarpinis

□ galutinis

 

2.   Sąskaitos ir išlaidas pateisinančių dokumentų tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip/Ne/Netaikoma

Pastabos

Patikros lapą pildančio asmens parašas

2.1.

Administracinio vertinimo klausimai

 

 

 

2.1.1.

Sąskaita pateikta nustatytu laiku

 

 

 

2.1.2.

Sąskaitoje nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris teisingi

 

 

 

2.1.2.

Visi išlaidas pateisinantys dokumentai yra pateikti

 

 

 

2.1.3.

Sąskaita ir išlaidas pateisinantys dokumentai pasirašyti

 

 

 

2.1.4.

Sąskaitoje nurodyti prekių tiekėjo, paramos gavėjo ir mokėtojo duomenys

 

 

 

2.1.5.

Sąskaitos turinys atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.1.6.

Sąskaitų (PVM sąskaitų faktūrų) originalai pateikti

 

 

 

2.2.

Techninis patikrinimas

 

 

 

2.2.1.

Projektas vykdomas pagal nustatytą grafiką

 

 

 

2.2.2.

Prekių tiekėjo sąskaitos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.3.

Prekių kiekiai atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.4.

Prekių kainos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.5.

Prekių bendra kaina atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.6.

Prekių perdavimo–priėmimo aktas tinkamai užpildytas ir patvirtintas

 

 

 

2.2.7.

Prekių perdavimo–priėmimo akte nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris

 

 

 

2.2.8.

Prekių perdavimo–priėmimo akte prekių kiekiai atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.2.9.

Ar sutartyje yra numatyti reikalavimai dėl prekių kilmės

 

 

 

2.2.10.

Prekių kilmės sertifikatas išduotas prekėms, įsigyjamoms pagal sutartį

 

 

 

2.2.11.

2.2.12.

Prekių kilmės sertifikatas išduotas prekių tiekėjui

 

 

 

2.2.13.

Prekių kilmės sertifikate nurodyta kilmės šalis atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.2.14.

Prekių kilmės sertifikatas patvirtintas išdavusios institucijos atstovų parašais ir anspaudu

 

 

 

2.2.15.

Nustatyti nukrypimai nuo sutarties sąlygų

 

 

 

2.3.

Finansinis patikrinimas

 

 

 

2.3.1.

Banko sąskaitos duomenys atitinka nurodytuosius sutartyje

 

 

 

2.3.2.

Informacija apie banko sąskaitos pakeitimą pateikta

 

 

 

2.3.3.

Avansinio/tarpinio/galutinio mokėjimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.4.

Sutarties įvykdymo garantija

 

 

 

2.4.1.

Sutarties įvykdymo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.4.2

Sutarties įvykdymo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.4.3.

Sutarties įvykdymo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.4.4.

Sutarties įvykdymo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.4.5.

Sutarties įvykdymo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.4.6.

Sutarties įvykdymo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.

Avansinio mokėjimo garantija

 

 

 

2.5.1.

Avansinio mokėjimo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.5.2.

Avansinio mokėjimo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.5.3.

Avansinio mokėjimo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.5.4.

Avansinio mokėjimo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.5.6.

Avansinio mokėjimo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.5.7.

Avansinio mokėjimo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.8.

Avansinio mokėjimo grąžinimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.6.

Kita

 

 

 

2.6.1.

Funkciniai ir ekonominiai klasifikatoriai nurodyti sąskaitoje, teikiant ją CPVA

 

 

 

 

 

3. Kitos pastabos (jei yra):

 

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

4. Rekomendacija:

□ – išmokėti visą sumą pagal pateikta sąskaitą;

□ – išmokėti dalį sumos pagal pateiktą sąskaitą, neviršijant ___________, dėl šių priežasčių:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

 

5. Mokėjimo sąlygos:

□ – mokėti litais;

□ – mokėti eurais;

□ – mokėti _______________________(nurodyti valiutą, kuria bus mokama).

 

 

Užpildė: ___________     ________________       _______________       _______________

                              (data)                            (pareigos)                                 (parašas)                    (vardas ir pavardė)

 

 

Sutinku

Vyresnysis programos pareigūnas

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________