LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
į s a k y m a s
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2009 M. RUGSĖJO 29 D. ĮSAKYMO Nr. 4-467 „DĖL VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĖS „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2013 m. gegužės 8 d. Nr. 4-402
Vilnius
Vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2012, Nr. 56-2785), 29.1 punktu,
p a k e i č i u VP3-1.3-ŪM-04-V priemonės „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2009 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 4-467 „Dėl VP3-1.3-ŪM-04-V priemonės „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 118-5090; 2012, Nr. 90-4710), ir išdėstau 4 priedo 3 punktą taip:
„3. |
Produkto rodiklis:
Įgyvendintos rinkodaros priemonės |
Sąvokos: Rinkodaros priemonė – iš anksto suplanuota, vykdymo trukme ir biudžetu apibrėžta, į turizmo įvaizdžio formavimą ir gerinimą, informavimą apie turizmo galimybes ar turizmo produktų pardavimo skatinimą tikslinėse rinkose nukreipta veikla, vykdoma panaudojant įvairias formas ir būdus, siekiant tenkinti tikslinių vartotojų ar jų grupių reikmes.
Pagrindiniai teiginiai
Pagal Priemonę įgyvendintos rinkodaros priemonės – tai veikla, vykdoma panaudojant vaizdo ir garso, elektroninę, spausdintą, kitą informaciją ir medžiagą, naudojant įvairias informacijos sklaidos priemones ir kanalus, pavyzdžiui, Lietuvos turizmo įvaizdį formuojančią reklamą, dalyvavimą tarptautinėse parodose, vykdant elektroninę rinkodarą, organizuojant pažintinius turus, leidžiant turizmo galimybes Lietuvoje pristatančius leidinius ir kita. |
Skaičius |
Sumuojamos projektu įgyvendintos rinkodaros priemonės |
Pirminiai šaltiniai: paslaugų teikimo sutartys ir kiti dokumentai.
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).
Ataskaita užbaigus projektą. |
Nuolat.
Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.
Kasmet teikiant projekto įgyvendinimo ataskaitą. Jei projektu įgyvendinta rinkodaros priemonė „išleisti leidiniai“, projekto vykdytojas privalo nurodyti, kiek leidinių per ataskaitinius metus išdalyta. |
Projekto vykdytojas“. |