LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL 2006 M. II KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2006 m. rugpjūčio 30 d. Nr. 1V-937

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 1V-261 (Žin., 2006, Nr. 27-926), 87 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:

1. Skelbiu 2006 m. II ketvirčio viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą (pridedama).

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

DIREKTORIUS                                                                                       TOMAS BARAKAUSKAS

______________


Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo

tarnybos direktoriaus 2006 m. rugpjūčio 30 d.

įsakymo Nr. 1V-937

priedas

 

2006 M. II KETVIRČIO VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2006 M. II KETVIRTĮ

 

Kokybės rodikliai

Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės1

AB „TEO LT“ pateiktos vertės2

Ribinės vertės3

Linijos įrengimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

25 dienos

(tik tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 60 dienų

Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

43 dienos

(tik tiesioginėms paslaugoms)

 

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos

 

99,36 proc.

 

Užsakymų priėmimo laikas/valandos

 

Darbo dienomis nuo 07:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00

Sekmadieniais nuo...... iki.....

 

Užsakymų vykdymo laikas/valandos

 

Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00

Šeštadieniais nuo.... iki...

Sekmadieniais nuo.... iki.....

 

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimtui linijų per vienerius metus

 

2,23 pranešimų šimtui linijų

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų

Gedimo šalinimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

42,23 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 48 valandos

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

72,43 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

37,52 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

71,42 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Pašalinta gedimų per numatytą trukmę

 

89,03 proc.

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Laikas/valandos priimti pranešimus apie gedimus

 

Darbo dienomis nuo...00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo...00:00 iki 24:00

Sekmadieniais nuo...00:00 iki 24:00

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Gedimų šalinimo laikas

 

Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą

(tik tiesioginėms paslaugoms)

 

Nesėkmingų kvietimų dalis

Nacionalinių kvietimų dalis

0,32 proc.

Matavimų skaičius – 12 640

0,44 proc. Matavimų skaičius – vidutiniškai daugiau nei 1 mln. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 5 proc.

Tarptautinių kvietimų dalis

 

1,74 proc. Matavimų skaičius – vidutiniškai daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Sujungimo trukmė

Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė

0,26 sekundės.

Matavimų skaičius – 12 565

0,70 sekundės. Matavimų skaičius – daugiau nei 150 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 10 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų

0,35 sekundės.

Matavimų skaičius – 12 565

1,90 sekundės. Matavimų skaičius – daugiau nei 150 tūkst.,

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė

 

9,56 sekundės. Matavimų skaičius – daugiau nei 5 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų

 

17,74 sekundės. Matavimų skaičius- daugiau nei 5 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Paslaugų teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, sekundės. Atsiliepimai per 20 sekundžių, procentai

 

11,78 sekundės4

87,11 proc. Matavimų skaičius – visi

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Informacijos tarnybos atsiliepimo trukmė

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, sekundės. Atsiliepimai per 20 sekundžių, procentai

 

1,52 sekundės

98,29 proc. Matavimų skaičius – visi

Ne ilgiau kaip 15 sekundžių

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys taksofonai

 

98,22 proc. Matavimų skaičius – visi

Ne mažiau kaip 95 proc.

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo

 

0,1 proc.

Ne daugiau kaip 1 proc.

______________

 



1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius, buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „TEO LT“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti pagal metodiką, pateiktą Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2006, Nr. 27-926).

 

2 AB „TEO LT“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2006 m. II ketvirtį.

 

3  Universaliųjų paslaugų teikėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.

 

4 AB „TEO LT“ pateikta 2006 m. II k. įvertinta paslaugos tarnybų 1591, 1573, 1579, 117, 1816, 1817 atsiliepimų trukmė. PASTABA. Jei paslaugų tiekėjas savo pasirinkimu matuoja visus įvykius, įrašytas žodis „visi“.