LIETUVOS ARCHYVŲ DEPARTAMENTO
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIO DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL ATSISKAITYMO UŽ VALSTYBĖS PERDUOTOS SAVIVALDYBĖMS PRISKIRTŲ ARCHYVINIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMO FUNKCIJOS ATLIKIMĄ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2009 m. kovo 12 d. Nr. V-26
Vilnius
Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos 2009 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo (Žin., 2008, Nr. 142-6020) 4 straipsnio 2 dalies 1 punktą,
tvirtinu Atsiskaitymo už valstybės perduotos savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos atlikimą tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos archyvų departamento prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
generalinio direktoriaus
2009 m. kovo 12 d. įsakymu Nr. V-26
ATSISKAITYMO UŽ VALSTYBĖS PERDUOTOS SAVIVALDYBĖMS PRISKIRTŲ ARCHYVINIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMO FUNKCIJOS ATLIKIMĄ TVARKOS APRAŠAS
1. Atsiskaitymo už valstybės perduotos savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos atlikimą tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato savivaldybių atsiskaitymo už valstybės perduotos savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos (toliau – perduota funkcija) atlikimą šią funkciją kuruojančiai institucijai tvarką.
2. Valstybės perduota savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcija apima likviduotų nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių asmenų, anksčiau veikusių įstaigų ir įmonių, kai jų steigėjo ar funkcijų perėmėjo nelikę (toliau – likviduotos įmonės), veiklos dokumentų, kurių saugojimo terminai nėra pasibaigę, tolesnį saugojimą, tvarkymą, juridinius faktus patvirtinančių dokumentų išdavimą saugomų dokumentų pagrindu.
3. Savivaldybių administracijos iki kiekvienų metų balandžio 30 d. pateikia kuruojančiai institucijai – Lietuvos archyvų departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Lietuvos archyvų departamentas) ataskaitą apie perduotos funkcijos atlikimo praėjusiais biudžetiniais (ataskaitiniais) metais rezultatus. Ataskaitą pasirašo savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo.
4. Ataskaitoje (priedas) pateikiami šie ataskaitinių metų duomenys:
4.1. 1 lentelėje – saugyklų, kuriose saugomi likviduotų įmonių dokumentai, plotas; administracinių patalpų, susijusių su perduotos funkcijos atlikimu, plotas; bendras likviduotų įmonių saugomų dokumentų kiekis ir ataskaitiniais metais priimtų saugoti dokumentų kiekis; ataskaitiniais metais dokumentus perdavusių likviduotų įmonių skaičius; duomenys apie ataskaitiniais metais atrinktus naikinti dokumentus ir išnagrinėtus prašymus išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus;
4.2. 2 lentelėje – pareigybių (etatų) perduotai funkcijai atlikti skaičius ir faktiškai dirbusių darbuotojų skaičius, vidutinis vieno darbuotojo mėnesio darbo užmokestis;
5. Lietuvos archyvų departamentas pateiktas ataskaitas išanalizuoja per mėnesį nuo jų gavimo dienos.
Kilus neaiškumų dėl ataskaitose pateiktų duomenų, Lietuvos archyvų departamentas (arba jo pavedimu – atitinkamas valstybės archyvas), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982) suteiktais įgaliojimais, gali patikrinti pateiktų duomenų teisingumą.
6. Nustačius, kad valstybės biudžeto specialiosios tikslinės dotacijos perduotai funkcijai atlikti naudojamos neefektyviai, apie tai informuojamos kompetentingos valstybės institucijos.
Atsiskaitymo už valstybės perduotos
savivaldybėms priskirtų archyvinių
dokumentų tvarkymo funkcijos atlikimą
tvarkos aprašo
priedas
(Valstybės perduotos savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos atlikimo metų ataskaitos forma)
____________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
_________________________________
(įstaigos duomenys)
(Adresatas)
VALSTYBĖS PERDUOTOS SAVIVALDYBĖMS PRISKIRTŲ ARCHYVINIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMO FUNKCIJOS ATLIKIMO _____ METŲ ATASKAITA
____________ Nr. ________
(data)
1 lentelė. Rezultatai
Kriterijus |
Matavimo vienetas |
Rodiklis |
Pastabos |
1. Likviduotų įmonių dokumentų saugyklų plotas |
kv. m |
|
|
2. Administracinių patalpų plotas |
kv. m |
|
|
3. Bendras likviduotų įmonių saugomų dokumentų kiekis |
tiesinis metras |
|
|
4. Priimtų likviduotų įmonių dokumentų kiekis |
tiesinis metras |
|
|
apsk. vnt. |
|
|
|
5. Dokumentus perdavusių likviduotų įmonių skaičius |
įmonė |
|
|
6. Teisės aktų nustatyta tvarka atrinktų naikinti (nurašytų) saugomų dokumentų kiekis |
tiesinis metras |
|
|
apsk. vnt. |
|
|
|
7. Išnagrinėtų asmenų prašymų išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus skaičius |
prašymas |
|
|
2 lentelė. Pareigybių (etatų) skaičius
Kriterijus |
Matavimo vienetas |
Rodiklis |
Pastabos |
1. Pareigybių (etatų) skaičius, |
pareigybė |
|
|
iš jų: |
|
|
|
– valstybės tarnautojų |
pareigybė |
|
|
– darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis |
pareigybė |
|
|
2. Faktiškai dirbusių darbuotojų skaičius, |
darbuotojas |
|
|
iš jų: |
|
|
|
– valstybės tarnautojų |
tarnautojas |
|
|
– darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis |
darbuotojas |
|
|
3. Vidutinis vieno darbuotojo mėnesio darbo užmokestis (be socialinio draudimo įmokos): |
|
|
|
– valstybės tarnautojų |
Lt |
|
|
– darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis |
Lt |
|
|
3 lentelė. Valstybės biudžeto specialiosios tikslinės dotacijos panaudojimas
Asignavimų paskirstymas |
Skirti asignavimai (Lt) |
Panaudoti asignavimai (Lt) |
Pastabos |
Iš viso asignavimų, |
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
– darbo užmokesčiui |
|
|
|
– socialinio draudimo įmokoms |
|
|
|
– kitoms išlaidoms (prekėms ir paslaugoms) |
|
|
|