LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL FINANSŲ MINISTRO 2004 M. RUGPJŪČIO 16 D. ĮSAKYMO Nr. 1K-288 „DĖL EUROPOS SĄJUNGOS SANGLAUDOS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ IŠMOKĖJIMO RANGOVAMS (PASLAUGŲ TEIKĖJAMS AR PREKIŲ TIEKĖJAMS) IR ATSISKAITYMO UŽ IŠMOKĖTAS AR PLANUOJAMAS IŠMOKĖTI LĖŠAS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. spalio 24 d. Nr. 1K-358
Vilnius
P a k e i č i u Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. 1K-288 „Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 132-4776; 2008, Nr. 132-5094):
1. Išdėstau 8 punktą taip:
„8. Galutinis paramos gavėjas teikia įgyvendinančiajai institucijai įgyvendinančiosios institucijos nustatytos ir su mokėjimo institucija suderintos formos mokėjimo prašymus, kuriuose turi būti pateikta visa informacija, reikalinga šių taisyklių 1 priede pateiktai pavyzdinei mokėjimo prašymų registracijos žurnalo (toliau – registracijos žurnalas) formai ir šiose taisyklėse nurodytoms ES sanglaudos fondo projekto finansinei ataskaitai (2 priedas) ir ES sanglaudos fondo projekto sutarčių finansinės būklės ataskaitai (3 priedas), teikiamoms tarpinei ir mokėjimo institucijoms, užpildyti.“
2. Išdėstau 28 punktą taip:
„28. Įgyvendinančioji institucija, įvykus pasikeitimams, kurie turi įtakos projekto pripažintų tinkamų finansuoti išlaidų sumai, iki kiekvieno mėnesio 10 dienos teikia nustatytos formos ES sanglaudos fondo projekto finansinę ataskaitą (2 priedas) ir ES sanglaudos fondo projekto sutarčių finansinės būklės ataskaitą (3 priedas) tarpinės institucijos padaliniui, atsakingam už ES sanglaudos fondo lėšų administravimą, ir mokėjimo institucijai.“
Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir
bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo
rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių
tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar
planuojamas išmokėti lėšas taisyklių
2 priedas
(ES sanglaudos fondo projekto finansinės ataskaitos forma)
__________________________________________________________________________
(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
ES SANGLAUDOS FONDO PROJEKTO FINANSINĖ ATASKAITA
IKI <METAI, MĖNUO, DIENA>
__________ Nr. ________
(data)
________________________
(sudarymo vieta)
Projekto pavadinimas: |
|
||
Komisijos sprendimo Nr.: |
|
||
Komisijos sprendimo data: |
|
||
Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.): |
|
||
Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų (pradinis biudžetas):_________ eurų, __________litų |
|
||
|
Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų iš Sanglaudos fondo: ____ eurų, _____ litų (___ %) |
||
|
Planuojama tinkamų finansuoti išlaidų iš bendrojo finansavimo: ____ eurų, _____ litų (___ %) |
||
|
iš jų planuojama tinkamų finansuoti išlaidų iš galutinio paramos gavėjo lėšų*: ____ eurų, _____ litų (___ %) |
||
Deklaruotinos Europos Komisijai išlaidos |
Deklaruotinos Europos Komisijai Sanglaudos fondo išlaidos pagal Komisijos sprendimą (EK reikalavimus) |
Deklaruotinos Europos Komisijai bendrojo finansavimo išlaidos pagal Komisijos sprendimą (EK reikalavimus)* |
|||||||||
Pripažinimo deklaruotinomis Europos Komisijai data |
Rangovas (paslaugų teikėjas ar prekių tiekėjas) |
Sutarties Nr. |
Rangovo (paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo) pateiktos sąskaitos |
eurai |
eurai |
litai |
eurai |
litai |
iš jų išlaidos iš palūkanų, sukauptų nuo Europos Sąjungos sanglaudos fondo (ISPA programos) lėšų |
||
Nr. |
išrašymo data |
eurai |
litai |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I. Visos išlaidos per ataskaitinį laikotarpį: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš jų: |
|
1. Planavimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
2. Žemės įsigijimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
3. Statybvietės paruošimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
4. Statyba |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
5. Įranga |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
6. Techninė pagalba |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
7. Viešumas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
8. PVM arba lygiavertis mokestis |
|
|
|
|
|
|
|||
II. Visos išlaidos praeitoje ataskaitoje: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš jų: |
|
1. Planavimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
2. Žemės įsigijimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
3. Statybvietės paruošimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
4. Statyba |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
5. Įranga |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
6. Techninė pagalba |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
7. Viešumas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
8. PVM arba lygiavertis mokestis |
|
|
|
|
|
|
|||
III. Visos patirtos išlaidos: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš jų: |
|
1. Planavimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
2. Žemės įsigijimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
3. Statybvietės paruošimas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
4. Statyba |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
5. Įranga |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
6. Techninė pagalba |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
7. Viešumas |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
8. PVM arba lygiavertis mokestis |
|
|
|
|
|
|
PASTABA. * Jei bendrojo finansavimo lėšos numatytos ar išmokamos ne iš specialiųjų ES sanglaudos fondo programų, nurodyti lėšų šaltinį.
_____________ (vadovo pareigų pavadinimas) |
________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_____________ (ataskaitą užpildžiusio darbuotojo pareigų pavadinimas) |
________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_________________
Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir
bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo
rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių
tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar
planuojamas išmokėti lėšas taisyklių
3 priedas
(ES sanglaudos fondo projekto sutarčių finansinės būklės ataskaitos forma)
__________________________________________________________________________
(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
ES SANGLAUDOS FONDO PROJEKTO SUTARČIŲ FINANSINĖS BŪKLĖS ATASKAITA
IKI <METAI, MĖNUO, DIENA>
________ Nr. _______
(data)
______________________
(sudarymo vieta)
Projekto pavadinimas: Komisijos sprendimo Nr.: Komisijos sprendimo data: Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.): Planuojama išlaidų (pradinis biudžetas): |
||||||||||||||
Planuojama išlaidų iš Sanglaudos fondo: ________ eurų (___ %) Planuojama išlaidų iš bendrojo finansavimo*: ________ eurų(___ %) |
||||||||||||||
Sutarties kodas |
Rangovo (paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo) pavadinimas |
Sutarties apibūdinimas |
Sutarties pasirašymo data |
Planuojama sutarties pabaiga** |
Bendra projekto vertė pagal sutartį |
Išmokėta pagal sutartį bendra lėšų suma* |
Likusi išmokėti pagal sutartį bendra lėšų suma |
Projekto vertė pagal sutartį iš Sanglaudos fondo lėšų |
Sumokėta pagal sutartį iš Sanglaudos fondo lėšų suma* |
Likusi sumokėti pagal sutartį iš Sanglaudos fondo lėšų suma |
Projekto vertė pagal sutartį iš bendrojo finansavimo lėšų*** |
Sumokėta pagal sutartį iš bendrojo finansavimo lėšų suma **** |
iš jų iš palūkanų, sukauptų nuo Europos Sąjungos sanglaudos fondo (ISPA programos) lėšų |
Likusi išmokėti pagal sutartį iš bendrojo finansavimo lėšų suma*** |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6=9+12 |
7=10+13 |
8=6-7 **** |
9 |
10 |
11=9-10 **** |
12 |
13 |
14 |
15=12-13**** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABOS: * Nurodomos tik deklaruotinos EK išlaidos.
** Jei sutartis baigta, skliausteliuose įrašyti faktinę sutarties pabaigos datą.
*** Jei bendrojo finansavimo lėšos numatytos ar išmokamos ne iš valstybės biudžeto, nurodyti lėšų šaltinį.
**** Jei žinoma, kad likusi išmokėti suma yra kitokia nei apskaičiuota pagal šią formulę, įrašyti aktualią likusią išmokėti sumą.
_____________ (vadovo pareigų pavadinimas) |
________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_____________ (ataskaitą užpildžiusio darbuotojo pareigų pavadinimas) |
________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_________________