valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie
aplinkos ministerijos viršininkO
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBINĖS TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS INSPEKCIJOS PRIE APLINKOS MINISTERIJOS VIRŠININKO 2010 M. GEGUŽĖS 17 D. ĮSAKYMO Nr. 1V-84 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ, SKUNDŲ (PRANEŠIMŲ) NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBINĖJE TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS INSPEKCIJOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. liepos 17 d. Nr. 1V-123
Vilnius
Pakeičiu Asmenų prašymų, skundų (pranešimų) nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisykles, patvirtintas Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2010 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. 1V-84 „Dėl Asmenų prašymų, skundų (pranešimų) nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 58-2870; 2011, Nr. 111-5257, Nr. 143-6748):
1. Papildau nauju 181 punktu:
„181. Raštu teikiamų skundų ar pranešimų, taip pat kitu pavadinimu pateikti kreipimaisi į Inspekciją, jei pagal kreipimosi turinį šį kreipimąsi galima kvalifikuoti kaip skundą ar pranešimą, turinys:
2) asmens vardas, pavardė (pavadinimas), adresas (buveinė), taip pat atstovo, jeigu jis yra, vardas, pavardė ir adresas;
3) asmens, kurio veiksmai (neveikimas) skundžiami, vardas, pavardė, pareigos arba institucijos (administravimo subjekto) pavadinimas, buveinė, jei žinoma;
6) aplinkybės, kuriomis asmuo grindžia savo reikalavimą, ir tai patvirtinantys dokumentai, jei tokie privalo būti;
2. Išdėstau 25 punktą taip:
„25. Rašytiniai prašymai, skundai (pranešimai), pateikti tiesiogiai, atsiųsti paštu ar per pasiuntinį, registruojami informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“, atitinkamame Inspekcijos dokumentų registre, pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, patvirtintas Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 88 (Žin., 2002, Nr. 5-211; 2005, Nr. 132-4773), ir Inspekcijos dokumentacijos planą. Elektroniniu būdu gauti asmenų prašymai, skundai (pranešimai) registruojami Inspekcijoje pagal Elektroninių dokumentų valdymo taisykles, patvirtintas Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2006 m. sausio 11 d. įsakymu Nr. V-12 (Žin., 2006, Nr. 7-268). Raštu pateikti skundai ar pranešimai nenagrinėjami, jei jie neatitinka 181 punkte nurodytų skundo ar pranešimo turinio reikalavimų.“