LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL NAŠLAIČIŲ IR TĖVŲ GLOBOS NETEKUSIŲ VAIKŲ RĖMIMO IR INTEGRAVIMO Į VISUOMENĘ 2005–2008 METŲ PROGRAMOS KOORDINAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO

 

2005 m. gegužės 31 d. Nr. A1-153

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. spalio 13 d. nutarimo Nr. 1279 „Dėl Našlaičių ir tėvų globos netekusių vaikų rėmimo ir integravimo į visuomenę 2005–2008 metų programos“ (Žin., 2004, Nr. 152-5546) 3 punktu:

1. Sudarau šią Našlaičių ir tėvų globos netekusių vaikų rėmimo ir integravimo į visuomenę 2005–2008 metų programos koordinavimo komisiją:

Steponas Kulbauskas – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos, vaikų ir jaunimo departamento direktorius (vadovas);

Asta Godienė – Teisingumo ministerijos Privatinės teisės departamento vyriausioji specialistė;

Antanas Kugelevičius – Finansų ministerijos Biudžeto departamento Švietimo, kultūros ir socialinių sektorių skyriaus vedėjas;

Rūta Pabedinskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;

Genovaitė Paulauskienė – Sveikatos apsaugos ministerijos, Asmens sveikatos skyriaus Motinos ir vaiko sveikatos poskyrio vyriausioji specialistė;

Kęstutis Ražanas – Lietuvos vaikų globos namų direktorių asociacijos prezidentas;

Algirdas Šinkūnas – Aplinkos ministerijos Statybos ir būsto departamento Būsto skyriaus vyriausiasis specialistas;

Birutė Valmienė – Kauno miesto savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos tarnybos vedėja;

Jonas Vasiliauskas – Vilniaus apskrities viršininko administracijos Socialinių reikalų, švietimo ir kultūros departamento direktorius;

Rolandas Zuoza – Švietimo ir mokslo ministerijos Socialinės politikos departamento direktorius.

2. Tvirtinu Našlaičių ir tėvų globos netekusių vaikų rėmimo ir integravimo į visuomenę 2005–2008 metų programos koordinavimo komisijos nuostatus (pridedama).

3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sekretorei Violetai Murauskaitei.

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ                           VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ

______________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos

ir darbo ministro 2005 m. gegužės 31 d.

įsakymu Nr. A1-153

 

NAŠLAIČIŲ IR TĖVŲ GLOBOS NETEKUSIŲ VAIKŲ RĖMIMO IR INTEGRAVIMO Į VISUOMENĘ 2005–2008 METŲ PROGRAMOS KOORDINAVIMO KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Našlaičių ir tėvų globos netekusių vaikų rėmimo ir integravimo į visuomenę 2005–2008 metų programos koordinavimo komisijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Našlaičių ir tėvų globos netekusių vaikų rėmimo ir integravimo į visuomenę 2005–2008 metų programos koordinavimo komisijos (toliau – Komisija) kompetenciją ir darbo organizavimo tvarką.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.

 

II. KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

3. Komisijos uždaviniai yra:

3.1. koordinuoti Našlaičių ir tėvų globos netekusių vaikų rėmimo ir integravimo į visuomenę 2005 – 2008 metų programos (toliau – Programa) priemonių įgyvendinimą;

3.2. rengti ataskaitas ir teikti pasiūlymus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai dėl Programos vykdymo.

4. Komisija, įgyvendindama jai pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:

4.1. bendradarbiauja su Programą vykdančiomis valstybės, savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis;

4.2. esant būtinybei teikia išvadas dėl Programos priemonių įgyvendinimo;

4.3. vertina Programos priemonių įgyvendinimo efektyvumą, analizuodama esamą padėtį našlaičių ir tėvų globos netekusių vaikų rėmimo ir integravimo į visuomenę srityje.

 

III. KOMISIJOS TEISĖS

 

5. Komisija, įgyvendindama jai pavestus uždavinius, turi teisę:

5.1. gauti informaciją iš valstybės, savivaldybių institucijų ir įstaigų, nevyriausybinių organizacijų;

5.2. prireikus kviestis į Komisijos posėdžius valstybės institucijų ir įstaigų atstovus, specialistus.

 

IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

6. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Komisijos darbą organizuoja, posėdžiams vadovauja Komisijos vadovas.

7. Komisijos posėdžiai vyksta vieną kartą per tris mėnesius, bet ne rečiau kaip du kartus per metus.

8. Komisijos narių bendru sutarimu renkamas Komisijos sekretorius.

9. Komisijos sekretorius:

9.1. rengia dokumentus komisijos posėdžiams;

9.2. ne vėliau kaip prieš savaitę informuoja Komisijos narius apie posėdžio laiką, vietą ir darbotvarkę;

9.3. posėdžio metu rašo protokolą.

10. Komisijos posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių.

11. Komisijos sprendimai priimami bendru Komisijos narių sutarimu posėdžio metu ir įforminami protokolu.

12. Komisiją techniškai aptarnauja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

13. Komisija kasmet iki balandžio 1 d. pateikia praeitų metų Programos priemonių vykdymo ataskaitą Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai.

______________