LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 m. sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 PRIORITETO 1 uždavinio priemonES įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2013 m. gruodžio 6 d. Nr. V-1119

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698), 7.1 punktu ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 19-770; 2012, Nr. 56-2785), 106 punktu:

1. T v i r t i n u Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto 1 uždavinio priemones įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. sausio 5 d. įsakymą Nr. V-9 „Dėl Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-07-V „Psichikos sveikatos priežiūros paslaugų stebėsenos užtikrinimo infrastruktūros modernizavimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo patvirtinimo“;

2.2. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymą Nr. V-702 „Dėl Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-06-V „Psichiatrijos stacionaro modernizavimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo patvirtinimo“;

2.3. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. spalio 31 d. įsakymą Nr. V-969 „Dėl Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo patvirtinimo“;

2.4. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. rugpjūčio 22 d. įsakymą Nr. V-789 „Dėl Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-02-V „Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, teikiančių skubią medicinos pagalbą traumų ir kitais išorinių priežasčių sąlygotų būklių atvejais, infrastruktūros atnaujinimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. P a v e d u įsakymo vykdymo kontrolę viceministrui pagal administruojamą sritį.

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                VYTENIS POVILAS ANDRIUKAITIS

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2013 m. gruodžio 3 d. raštu Nr. ((24.3-03)-5K-1326245)-6K-1310019


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. gruodžio 6 d.

įsakymu Nr. V-1119

 

papildomo finansavimo SKYRIMO pagal 2007–2013 metų sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 PRIORITETO 1 uždavinio priemonES įgyvendinamiems projektams, DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS, TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto 1 uždavinio priemones įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato papildomo finansavimo skyrimo atvejus, sąlygas ir procedūrą.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – PAFT), nuostatomis.

3. Apraše vartojamos sąvokos atitinka šio Aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose ir priemonių projektų finansavimo sąlygų aprašuose, pagal kuriuos įgyvendinami projektai ir pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, vartojamas sąvokas.

4. Papildomas finansavimas skiriamas atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai (toliau – Ministerija) skirtas papildomas lėšas, iš kitų ūkio sektorių perskirstytas 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto 1 uždavinio administruojamoms priemonėms įgyvendinti, bei prisiimant galimus papildomus įsipareigojimus, neviršijant Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priede, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), nustatytų apribojimų bei įvertinus planuojamas sutaupyti įgyvendinamiems projektams skirtas lėšas.

5. Papildomas finansavimas neskiriamas, jei Ministerijos administruojamų lėšų neužtenka.

 

II. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO ATVEJAI IR SĄLYGOS

 

6. Vadovaujantis Aprašu, papildomas finansavimas gali būti skiriamas šiais atvejais:

6.1. dėl objektyvių priežasčių, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu, padidėja nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma (toliau – Papildomos išlaidos).

6.2. projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (ar) vykdyti daugiau veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos tikslų (toliau – Papildomos projekto veiklos).

7. Papildomas finansavimas projektams gali būti skiriamas, jeigu tenkinamos visos šios sąlygos:

7.1. bendrosios sąlygos:

7.1.1. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti Papildomų išlaidų sumą;

7.1.2. projekto vykdytojas neturi galimybių projekto Papildomas išlaidas dengti iš nuosavų lėšų arba projekto vykdytojas padengė jas panaudodamas įstaigos lėšas, kurios buvo skirtos kitoms įstaigos reikmėms finansuoti;

7.1.3. Papildomos išlaidos ir (arba) Papildomos projekto veiklos, kurioms apmokėti prašomas papildomas finansavimas, yra realios, pagrįstos, būtinos projektui įgyvendinti;

7.1.4. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešumo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti PAFT 35 ir 36 punktuose;

7.1.5. Papildomoms išlaidoms ir (arba) Papildomoms projekto veikloms apmokėti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių;

7.1.6. Papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir buvo neįmanoma jų numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir finansavimo projektui skyrimo metu;

7.1.7. Papildomos projekto veiklos duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos uždavinio „Teikti kokybiškas ir prieinamas sveikatos priežiūros paslaugas“ tikslų;

7.1.8. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

7.1.9. Papildomos išlaidos ir (arba) Papildomos projekto veiklos yra tinkamos finansuoti vadovaujantis atitinkamų priemonių projektų finansavimo sąlygų aprašų, pagal kuriuos įgyvendinami projektai ir pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, nuostatomis;

7.2. specialiosios sąlygos. Šios sąlygos nurodytos Aprašo 1 priede.

 

III. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO PROCEDŪRA

 

8. Sveikatos apsaugos ministerija (toliau – Ministerija), paskelbusi Aprašą „Valstybės žiniose“ ir paskelbusi Europos Sąjungos struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt, apie tai informuoja VšĮ Centrinę projektų valdymo agentūrą (toliau – CPVA).

9. CPVA, ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo informavimo apie Aprašo paskelbimą interneto svetainėje dienos, išsiunčia projektų vykdytojams pasiūlymą raštu teikti paraišką (toliau – Paraiška) (Aprašo 2 priedas) ir nurodo rašte 5 darbo dienų terminą, per kurį Paraiška turi būti pateikta CPVA. Atsiradus papildomų Ministerijos administruojamų lėšų, CPVA išsiunčia kvietimus teikti Paraišką per 3 darbo dienas nuo patikslinto Aprašo paskelbimo „Valstybės žiniose“ ir interneto svetainėje dienos, o tolesnėms papildomo finansavimo skyrimo procedūroms taikomi Apraše nurodyti terminai.

10. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą finansavimą projektui, turi užpildyti ir CPVA pateikti Paraišką su atitinkamais priedais. Jei Projekto vykdytojas pretenduoja į papildomą finansavimą daugiau nei pagal vieną priemonę įgyvendinamiems projektams, tuomet turi užpildyti Paraišką kiekvienam projektui atskirai. Projekto vykdytojas, teikdamas Paraišką, aprašo Papildomų išlaidų ir (arba) Papildomų projekto veiklų atsiradimo priežastis, pagrindžia papildomo finansavimo poreikį, pateikia informaciją apie projekto atitiktį Aprašo II skyriuje nustatytoms papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms. Projekto vykdytojas gali pateikti ir kitą informaciją ir (arba) dokumentus, kurie, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbūs priimant sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo. Dokumentų, kurie jau buvo anksčiau teikti CPVA, pakartotinai teikti nebūtina, pakanka Paraiškoje juos įvardyti ir nurodyti, kada buvo pateikti.

11. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba. Kita kalba ir (arba) ranka užpildyta Paraiška neregistruojama ir nenagrinėjama. Jeigu prie Paraiškos pridedami dokumentai užsienio kalba, kartu turi būti pateiktas vertimas į lietuvių kalbą.

12. Paraiška turi atitikti nustatytą formą, nurodytą Aprašo 2 priede, turi būti užpildyta ir pasirašyta projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens.

13. Paraiška teikiama įgyvendinančiajai institucijai – CPVA. Paraiška iki Aprašo 9 punkte nurodyto termino gali būti išsiųsta naudojantis pašto ir (ar) pasiuntinių teikiamomis paslaugomis arba pristatyta šiuo adresu: VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra, S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius.

14. Paraiška, pristatyta ar išsiųsta CPVA kitais būdais (pavyzdžiui, faksu arba elektroniniu paštu) arba kitu adresu, neregistruojama ir nenagrinėjama.

15. CPVA ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo Paraiškos gavimo dienos Ministerijai persiunčia tas paraiškų su priedais kopijas, kuriose prašoma Papildomų projekto veiklų finansavimo, ir gavusi visas Paraiškas pateikia bendrą informaciją apie projektų vykdytojų prašomą Papildomų išlaidų sumą.

16. Ministerija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos pagal funkcijų pasiskirstymą tarp institucijų ir kompetenciją, kartu su CPVA derindama vertinimo procedūras ir veiksmus, atlieka paraiškoje prašomų Papildomų projekto veiklų finansavimo atitikties sveikatos sektoriaus strateginiams dokumentams ir papildomo finansavimo tikslingumo vertinimą ir savo išvadą pateikia CPVA.

17. Paraiškų vertinimo metu CPVA įvertina, ar Paraiška yra tinkamai užpildyta, ar pateikta visa reikalinga informacija, ar projektas yra tinkamas papildomam finansavimui gauti, koks yra papildomų tinkamų finansuoti išlaidų dydis ir kokio dydžio papildomas finansavimas gali būti skirtas projekto vykdytojui.

18. CPVA vertinimas atliekamas pagal 1 lentelėje išdėstytus kriterijus.

 

1 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas Paraiškų vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Netaikoma

Pastabos

1.

Ar Paraiška atitinka nustatytą formą, ar Paraiška užpildyta ir pasirašyta?

 

 

 

 

2.

Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti paraišką?

(jeigu paraišką pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)

 

 

 

 

3.

Ar nėra pateiktas projekto galutinio mokėjimo prašymas ir (arba) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita?

 

 

 

 

4.

Ar Papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti Paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu?

 

 

 

 

5.

Ar Papildomos projekto veiklos duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos tikslų?

 

 

 

 

6.

Ar Papildomos išlaidos ir (arba) Papildomos projekto veiklos yra tinkamos finansuoti pagal atitinkamos priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašo nuostatas?

 

 

 

 

7.

Ar projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti Papildomų išlaidų sumą?

 

 

 

 

8.

Ar projekto vykdytojas pagrindė, kad nėra pajėgus projekto Papildomas išlaidas finansuoti nuosavomis lėšomis? Jeigu buvo projekto Papildomos išlaidos finansuotos panaudojant įstaigos nuosavas lėšas, kurios buvo skirtos kitoms įstaigos reikmėms finansuoti, ir prašoma jas kompensuoti, tuomet prašome pagrįsti, kokioms kitoms reikmėms finansuoti lėšos buvo numatytos?

 

 

 

 

9.

Ar Papildomos išlaidos ir (arba) Papildomos projekto veiklos, kurioms prašomas papildomas finansavimas, yra realios, pagrįstos ir būtinos projektui įgyvendinti?

 

 

 

 

10.

Ar projekto vykdytojas patvirtina, kad Papildomoms išlaidoms ir (arba) Papildomoms projekto veikloms, kurioms prašomas papildomas finansavimas, apmokėti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

11.

Ar projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešumo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti PAFT 35 ir 36 punktuose?

 

 

 

 

12.

Ar pateikta Ministerijos išvada dėl Papildomų projekto veiklų atitikties sveikatos sektoriaus strateginiams dokumentams ir papildomo finansavimo tikslingumo?

 

 

 

 

13.

Ar Paraiška atitinka specialiąsias sąlygas?

 

 

 

 

 

19. Jeigu Paraiškos vertinimo metu nustatoma, kad Paraiškoje ar prie jos pridedamuose dokumentuose pateikta neišsami ar netiksli informacija, ir dėl to CPVA negali tinkamai įvertinti projekto tinkamumo gauti papildomą finansavimą, CPVA turi teisę:

19.1. raštu prašyti projekto vykdytojo per nustatytą laiką, kuris neturėtų būti ilgesnis nei 2 darbo dienos, jeigu CPVA ir projekto vykdytojas bendru sutarimu nenusprendžia kitaip, pateikti papildomus dokumentus, papildyti ar patikslinti Paraiškoje pateiktą informaciją;

19.2. kreiptis į atitinkamas institucijas dėl papildomos informacijos suteikimo ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais;

19.3. kviesti projekto vykdytoją pokalbio, kuriame turi dalyvauti ne mažiau kaip 2 CPVA atstovai. Pokalbis turi būti protokoluojamas arba, apie tai įspėjus pokalbio dalyvius, įrašomas;

19.4. atlikti patikrą vietoje, jei vertinimo metu būtina įsitikinti, ar Paraiškoje pateikta informacija yra pagrįsta. Apie planuojamą patikrą vietoje CPVA turi raštu informuoti projekto vykdytoją likus ne mažiau kaip 1 darbo dienoms iki patikros vietoje atlikimo dienos.

20. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą terminą nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia, nepatikslina trūkstamos informacijos, CPVA atmeta Paraišką.

21. CPVA apie priimtą sprendimą atmesti Paraišką nedelsdama raštu informuoja projekto vykdytoją ir Ministeriją, nurodydama Paraiškos atmetimo priežastis, ir supažindina su CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su Paraiškos vertinimu, apskundimo tvarka.

22. CPVA ne vėliau kaip per 6 darbo dienas nuo Paraiškos gavimo dienos, vadovaudamasi PAFT 107 punkto nuostatomis, Aprašu ir atsižvelgdama į Ministerijos išvadą (jei papildomas finansavimas skiriamas pagal Aprašo 6.2 punktą), atlieka Paraiškų dėl papildomai prašomų lėšų tinkamumo finansuoti iš Europos Sąjungos fondų lėšų vertinimą, parengia išvadą dėl tinkamumo projektą papildomai finansuoti, jį įformina Projekto tinkamumo papildomai finansuoti vertinimo ataskaitoje (toliau – Vertinimo ataskaita) pagal Aprašo 3 priede nustatytą formą ir teikia Ministerijai. Dėl objektyvių priežasčių Paraiškos vertinimo terminas Ministerijos sprendimu gali būti pratęstas. CPVA gali atlikti Paraiškų vertinimą ir Vertinimo ataskaitas siųsti atskirai pagal atskiras priemones.

23. Vertinimo ataskaitoje CPVA pateikia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą finansavimą ir kokio dydžio papildomas finansavimas jam gali būti skirtas. Jei CPVA siūlomas papildomas finansavimas yra mažesnis už projekto vykdytojo prašomą papildomo finansavimo sumą, išvadoje turi būti nurodoma, ar projekto vykdytojas sutinka įgyvendinti projektą pagal CPVA pasiūlytą papildomo finansavimo sumą. Jei projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto pagal CPVA pasiūlytą sumažintą papildomo finansavimo sumą, Paraiška atmetama.

24. Sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų, kuriose Ministerijai numatytos Europos Sąjungos fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, priima Ministerija, vadovaudamasi CPVA pateikta Vertinimo ataskaita, ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo Vertinimo ataskaitos gavimo dienos.

25. Ministerija, Vertinimo ataskaitoje nustačiusi trūkumų ir (arba) netikslumų, grąžina ją CPVA ir nurodo terminą, per kurį šie trūkumai ir netikslumai turi būti ištaisyti.

26. Sprendimas dėl papildomo finansavimo skyrimo įforminamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu.

27. Ministerija apie priimtą sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo per 1 darbo dieną nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja projekto vykdytoją ir CPVA, kuri inicijuoja finansavimo ir administravimo sutarties keitimo procedūrą. Finansavimo ir administravimo sutartys turi būti pasirašytos ne vėliau kaip iki 2013 m. gruodžio 31 d.

28. Ministerija informaciją apie priimtą sprendimą skirti papildomą finansavimą paskelbia Europos Sąjungos struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt PAFT nustatyta tvarka.

29. Pasibaigus vienai papildomo finansavimo skyrimo procedūrai ir paskirsčius tuo metu visas Ministerijos administruojamas lėšas bei atsiradus papildomų Ministerijos administruojamų lėšų, kurias galima paskirstyti papildomam projektų finansavimui, papildomo finansavimo procedūra organizuojama iš naujo, procedūros organizuojamos vadovaujantis šiuo Aprašu, atitinkamai pakoregavus papildomo finansavimo specialiąsias sąlygas, nustatytas Aprašo 1 priede.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30. Tais atvejais, kurių nereglamentuoja Aprašas (papildomo finansavimo išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirtas papildomas finansavimas, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą finansavimą tvarka ir kt.), taikomos PAFT, atitinkamų priemonių projektų finansavimo sąlygų aprašų bei projektų finansavimo ir administravimo sutarčių nuostatos.

31. Šis Aprašas keičiamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu, suderinus pakeitimą su Lietuvos Respublikos finansų ministerija ir CPVA.

32. Projekto vykdytojas turi teisę apskųsti Ministerijos ir CPVA veiksmus arba neveikimą, susijusius su paraiškos vertinimu ir sprendimų dėl papildomo finansavimo arba nefinansavimo priėmimu, teisės aktų nustatyta tvarka.

 

_________________

 


Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto 1 uždavinio priemones įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo

1 priedas

 

SPECIALIOSIOS PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO PROJEKTAMS SĄLYGOS

 

1. Papildomas finansavimas skiriamas priemonėms tokia eiliškumo tvarka:

1.1. Nr. VP3-2.1-SAM-08-R „Psichikos dienos stacionarų (centrų) įkūrimas“;

1.2. Nr. VP3-2.1-SAM-04-V „Ankstyva onkologinių susirgimų diagnostika ir visavertis gydymas“;

1.3. Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“ pagal šias veiklos kryptis: priėmimas – skubi pagalba, ambulatorinė reabilitacija, slauga ir palaikomasis gydymas, paliatyvioji pagalba;

1.4. Nr. VP3-2.1-SAM-09-R „Krizių intervencijos centrų įkūrimas“;

1.5. Nr. VP3-2.1-SAM-02-V „Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, teikiančių skubią medicinos pagalbą traumų ir kitų išorinių priežasčių sąlygotų būklių atvejais, infrastruktūros atnaujinimas“.

2. Jei dėl projekto Papildomų išlaidų ar Papildomų projekto veiklų padidėjimo atsiradusias išlaidas įsipareigojo apmokėti savivaldybė ir CPVA yra pateiktas savivaldybės tarybos sprendimas dėl lėšų skyrimo projektui įgyvendinti, tai papildomas finansavimas negali būti skiriamas toms projekto išlaidoms, kurios yra apmokėtos ar numatomos apmokėti savivaldybės lėšomis.

3. Papildomas finansavimas pagal Aprašo 6.1 punktą skiriamas tik rangos darbų išlaidų padidėjimo atveju, kai įvykdyti projekte numatyti rangos darbų viešieji pirkimai bei pasirašyta rangos darbų sutartis arba Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatyta tvarka jau yra sudaryta pasiūlymų eilė ir nustatytas dalyvis, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, arba kai nėra įvykdyti rangos darbų viešieji pirkimai, tačiau jau Valstybės projektų sąraše buvo numatyta, kad rangos darbų suma viršija tuo metu Projektų finansavimo sąlygų aprašuose nustatytą įkainį ir šios išlaidos yra būtinos projektui įgyvendinti.

4. Papildomas finansavimas pagal Aprašo 6.2 punktą skiriamas tik rangos darbų apimties padidėjimo atveju, kuris būtinas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje numatytų modernizuoti paslaugų teikimui užtikrinti, ir toks rangos darbų apimties pasikeitimas atsirado techninio projekto rengimo metu bei buvo atliktas visos padidėjusios rangos darbų apimties viešasis pirkimas.

 

_________________

 


Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007?2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto 1 uždavinio priemones įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Paraiškos skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui forma)

 

(paraiškos gavimo registracijos žyma)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PARAIŠKA SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI

 

______________________

(data)

 

____________________

(vieta)

1. Bendrieji duomenys:

Projekto Nr.

 

Projekto pavadinimas

 

Prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

 

 

Nustatyta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje

Numatoma, gavus papildomą finansavimą

Projekto vertė, Lt

 

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis:

 

 

pradžia (mėn., d.)

 

 

pabaiga (mėn., d.)

 

 

trukmė, mėn.

 

 

 

2. Papildomo finansavimo poreikio pagrindimas:

2.1. Nurodykite, pagal kurį Aprašo punktą (6.1 ar 6.2, ar abu) prašoma papildomo finansavimo, ir pagrįskite Papildomų išlaidų ir (arba) išlaidų Papildomoms projekto veikloms poreikį (trumpai nurodykite esamą projekto įgyvendinimo situaciją, kodėl reikia papildomo finansavimo, ar rangos darbų sutartys jau pasirašytos, ar nustatytas laimėtojas, aprašykite, kokia didesne apimtimi projektas planuojamas įgyvendinti ir pan.).

2.2. Pagrįskite, kad Papildomos išlaidos ir (arba) išlaidos Papildomoms projekto veikloms yra tinkamos finansuoti vadovaujantis atitinkamos priemonės Projektų finansavimo sąlygų aprašo nustatytais reikalavimais tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms.

2.3. Pagrįskite, kad Papildomos išlaidos ir (arba) išlaidos Papildomoms projekto veikloms, kurioms apmokėti prašoma papildomo finansavimo, yra realios, pagrįstos ir būtinos projektui įgyvendinti.

2.4. Pagrįskite, kad ėmėtės priemonių Papildomų išlaidų sumai sumažinti.

2.5. Pagrįskite, kad neturite galimybių projekto Papildomas išlaidas finansuoti iš nuosavų lėšų. Jeigu buvo projekto Papildomos išlaidos finansuotos panaudojant įstaigos nuosavas lėšas, kurios buvo skirtos kitoms įstaigos reikmėms finansuoti, ir prašoma jas kompensuoti, tuomet prašome pagrįsti, kokioms kitoms reikmėms finansuoti lėšos buvo numatytos.

2.6. Pagrįskite, kad Papildomos projekto veiklos duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant 2007–2013 metų sanglaudos skatinimo veiksmų programos tikslų.

2.7. Nurodykite, ar dėl suteikto papildomo finansavimo ir projekto vertės padidėjimo reikės įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, kaip tai nustatyta PAFT 35–36 punktuose.

2.8. Pagrįskite, kad šiame prašyme nurodytoms Papildomoms išlaidoms ir (arba) išlaidoms, susijusioms su Papildomomis projekto veiklomis, padengti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių.

 

3. Informacija apie tinkamas finansuoti projekto išlaidas

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Numatyta finansavimo ir administravimo sutartyje, iš viso

(Lt su PVM)

Planuojamos perskirstyti lėšos, atsižvelgiant į sutaupytas lėšas, Lt

Projektui įgyvendinti prašoma skirti papildomų išlaidų suma, Lt

Bendra finansavimo ir administravimo sutartyje numatyta ir papildomų išlaidų suma, Lt

Papildomų išlaidų pagrindimas (paaiškinimai, skaičiavimai, detalizavimas, nurodant preliminarius fizinius kiekius ir sumas)

1

 

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

1.n

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

2.n

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3.1

 

 

 

 

 

 

3.n

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4.1

 

 

 

 

 

 

4.n

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

5.1

 

 

 

 

 

 

5.n

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

6.1

 

 

 

 

 

 

6.n

 

 

 

 

 

 

 

Projekto išlaidos,
iš viso

 

 

 

 

 

 

4. Pridedami dokumentai:

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

1

 

 

2

 

 

3

 

 

n

 

 

Pastaba. Jei dokumentas buvo anksčiau teiktas įgyvendinančiajai institucijai, pakartotinai jo pateikti nebūtina. Reikia nurodyti šio dokumento pavadinimą ir jo pateikimo datą.

 

5. Projekto vykdytojo deklaracija

 

Aš, __________________, patvirtinu, kad:

(vardas ir pavardė)

šioje paraiškoje ir prie jos pridedamuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma;

mano atstovaujamo juridinio asmens vadovas, ūkinės bendrijos tikrasis narys (-iai) ar mažosios bendrijos atstovas, turintis (-ys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ar buhalteris (-iai), ar kitas (-i) asmuo (-ys), turintis (-ys) teisę surašyti ir pasirašyti mano atstovaujamo juridinio asmens apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl mano atstovaujamo juridinio asmens per paskutinius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą bendrininkų grupėje, organizuotoje grupėje, nusikalstamame susivienijime, jos (jo) organizavimą ar vadovavimą jai (jam), už kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, piktnaudžiavimą, tarnybos pareigų neatlikimą, sukčiavimą, turto pasisavinimą, turto iššvaistymą, turtinės žalos padarymą apgaule, turto sunaikinimą ar sugadinimą, neteisėtą praturtėjimą, kontrabandą, muitinės apgaulę, neteisėtą disponavimą akcizais apmokestinamomis prekėmis, neteisėtą prekių ar produkcijos neišvežimą iš Lietuvos Respublikos, neteisėtą vertimąsi ūkine, komercine, finansine ar profesine veikla, neteisėtą juridinio asmens veiklą, svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimą, apgaulingą pareiškimą apie juridinio asmens veiklą, mokesčių nesumokėjimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, skolininko nesąžiningumą, nusikalstamą bankrotą, netikros elektroninės mokėjimo priemonės gaminimą, tikros elektroninės mokėjimo priemonės klastojimą ar neteisėtą disponavimą elektronine mokėjimo priemone arba jos duomenimis, neteisėtą elektroninės mokėjimo priemonės ar jos duomenų panaudojimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą ar aplaidų apskaitos tvarkymą, nusikalstamu būdu gauto turto įgijimą ar realizavimą, nusikalstamu būdu įgytų pinigų ar turto legalizavimą, netikrų pinigų ar vertybinių popierių pagaminimą, laikymą arba realizavimą, dokumento suklastojimą ar disponavimą suklastotu dokumentu, antspaudo, spaudo ar blanko suklastojimą, dalyvavimą kokioje nors kitoje neteisėtoje veikloje, kenkiančioje Lietuvos Respublikos ir (arba) Europos Sąjungos finansiniams interesams (ši nuostata netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų);

mano atstovaujamai įstaigai ar ūkio subjektui, kurie yra perkėlę gamybinę veiklą Europos Sąjungos valstybėje narėje arba į kitą Europos Sąjungos valstybę narę, nėra taikoma išieškojimo procedūra;

mano atstovaujama valstybės institucija, įstaiga ar ūkio subjektas, teikdami paraišką, nepažeidžia darnaus vystymosi ir lyčių lygybės bei nediskriminavimo principus reglamentuojančių Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;

mano atstovaujamai valstybės institucijai, įstaigai ar ūkio subjektui nėra iškelta byla dėl bankroto ar restruktūrizavimo, taip pat nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės-komercinės veiklos, atstovaujama valstybės institucija, įstaiga ar ūkio subjektas nėra likviduojama (-as);

nesu ir nebuvau nelegaliai įdarbinęs (-usi) trečiųjų valstybių piliečių;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas 2007–2013 metų struktūrinės paramos programavimo laikotarpiu;

sutinku, kad paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi Europos Sąjungos struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje;

sutinku, kad informacija apie mano atstovaujamos valstybės institucijos, įstaigos ar ūkio subjekto pateiktą paraišką (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, trumpas projekto aprašymas, paraiškos unikalus kodas ir prašoma lėšų suma) būtų skelbiama Europos Sąjungos struktūrinės paramos svetainėje (www.esparama.lt).

 

_______________

(projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens)

__________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 


Papildomo finansavimo skyrimo pagal
2007–2013 metų sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto 1 uždavinio priemones įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Projekto tinkamumo papildomai finansuoti vertinimo ataskaitos forma)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra

 

PROJEKTO TINKAMUMO PAPILDOMAI FINANSUOTI VERTINIMO ATASKAITA

 

_____________________Nr.___

(data)

 

_______________________

(vieta)

 

 

1. Bendrieji duomenys:

Projekto Nr.

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Paraiškos dėl papildomo finansavimo gavimo data

 

Projekto vykdytojo prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

 

Sutaupytų lėšų suma, Lt

 

Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė (mėn.)

(rašoma pagal projekto finansavimo ir administravimo sutartį; jei numatoma pratęsti, tai nurodoma)

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti papildomas išlaidas

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Numatyta finansavimo ir administravimo sutartyje, iš viso

(Lt su PVM)

Planuojamos perskirstyti lėšos (atsižvelgiant į sutaupytas lėšas), Lt

Projektui įgyvendinti galima papildomų išlaidų suma, Lt

Bendra finansavimo ir administravimo sutartyje numatyta ir papildomų išlaidų suma, Lt

Papildomų išlaidų tinkamumo finansuoti įvertinimas

1

 

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

1.n

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

2.n

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3.1

 

 

 

 

 

 

3.n

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4.1

 

 

 

 

 

 

4.n

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

5.1

 

 

 

 

 

 

5.n

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

6.1

 

 

 

 

 

 

6.n

 

 

 

 

 

 

 

Projekto išlaidos,

iš viso

 

 

 

 

 

 

3. Įgyvendinančiosios institucijos sprendimas dėl projektui ketinamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti

Projekto vykdytojo paraiška skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti

Pagrįsta / nepagrįsta

Papildomų lėšų tinkamumas finansuoti

Tinkamas / netinkamas

Įgyvendinančios institucijos siūloma skirti papildomo finansavimo suma

 

Papildomų lėšų netinkamumo finansuoti pagrindimas

Pildoma tuo atveju, jei papildomos lėšos pripažįstamos netinkamomis finansuoti

Kitos pastabos

 

 

 

Ataskaitą parengė:

_______________

(pareigos)

__________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

Tvirtinu:

_______________

(įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos)

__________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________