LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2009 m. VASARIO 18 d. ĮSAKYMO NR. 1V-71 „DĖL 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ ĮGYVENDINIMO priemonės VP1-4.2-VRM-03-V „VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO SUBJEKTŲ SISTEMOS TOBULINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2009 m. rugsėjo 1 d. Nr. 1V-472

Vilnius

 

Pakeičiu 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonės VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. 1V-71 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonės VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo pavirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 22-865):

1. Įrašau 4 punkte vietoje skaičiaus „89 235 294“ skaičių „124 764 706“, vietoje skaičiaus „82 000 000“ skaičių „112 200 000“ ir vietoje skaičiaus „7 235 294“ skaičių „12 564 706“.

2. Papildau 8.4 ir 8.5 punktais (ankstesnius 8.4, 8.5 ir 8.6 punktus laikau atitinkamai 8.6, 8.7 ir 8.8 punktais):

8.4. bendrų informacinių sistemų, skirtų efektyvesniam viešojo sektoriaus finansų valdymui ir apskaitai valstybės ir savivaldybių lygmenimis, kūrimas ir diegimas;

8.5. konsultacinės pagalbos teikimas viešojo administravimo subjektams, siekiant sustiprinti jų gebėjimus įgyvendinant viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės reformą.“

3. Išdėstau 14 punktą taip:

14. Pagal priemonę galimi pareiškėjai:

14.1. pagal Aprašo 8.1–8.3 ir 8.6–8.8 punktuose nurodytas priemonės remiamas veiklas – valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų sąvoka nustatyta Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708);

14.2. pagal Aprašo 8.4 punkte nurodytą priemonės remiamą veiklą – valstybės institucijos ir įstaigos, jeigu projektas apima penkias ar daugiau valstybės institucijų ar įstaigų, viešoji įstaiga Lietuvos savivaldybių asociacijos mokymo ir konsultacijų centras, jeigu projektas apima penkias ar daugiau savivaldybių institucijų ar įstaigų;

14.3. pagal Aprašo 8.5 punkte nurodytą remiamą veiklą – Lietuvos Respublikos finansų ministerija.“

4. Išdėstau 20 punktą taip:

20. Projekto veiklos (taip pat viešieji pirkimai) gali būti pradėtos vykdyti prieš projekto finansavimo ir administravimo sutarčių pasirašymą, pareiškėjui ir (ar) partneriui prisiimant visišką atsakomybę už veiklų ir jų įgyvendinimui skirtų išlaidų tinkamumą. Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra (toliau – ESF agentūra) paraiškos vertinimo metu gali priimti sprendimą dėl pirkimų, numatytą Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 81 punkte“.

5. Įrašau 21.1.1.1 punkte po žodžių „tik kaip projekto vykdytojo“ žodžius „ir (ar) projekto partnerio (-ių)“ ir po žodžio „pareiškėjo“ žodžius „ir (ar) projekto partnerio (-ių)“.

6. Įrašau 21.1.2.1 punkte po žodžių „tik kaip projekto vykdytojo“ žodžius „ir (ar) projekto partnerio“.

7. Įrašau 21.1.2.2 punkte po žodžių „nėra projekto vykdytojo“ žodžius „ir (ar) projekto partnerio“.

8. Išdėstau 25 punktą taip:

25. Maksimali projekto vertė turi būti ne didesnė kaip 3 000 000 litų. Šis reikalavimas netaikomas projektams, kurie atitinka Aprašo 8.4 punkte nurodytas priemonės remiamas veiklas.“

9. Įrašau 28 punkte vietoj žodžių „Paramos fondui Europos socialinio fondo agentūrai (toliau – ESF agentūra)“ žodžius „ESF agentūrai“.

10. Išdėstau 32 punktą taip:

32. Paraiškos yra priimamos ir registruojamos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse ir Apraše nustatyta tvarka. Pareiškėjas pagal priemonę gali pateikti daugiau nei vieną paraišką tik tuo atveju, jeigu viename iš teikiamų projektų numatytos vykdyti veiklos atitinka Aprašo 8.4 ir (arba) 8.5 punktuose nurodytas priemonės remiamas veiklas.“

11. Išdėstau 66 punktą taip:

66. Pasirašydamas projekto finansavimo ir administravimo sutartį, projekto vykdytojas įsipareigoja nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties įsigaliojimo ir 5 metus po projekto pabaigos užtikrinti projekto tęstinumą, kad nebūtų pažeistos reglamento (EB) Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatos, taip pat užtikrinti, kad tokio įsipareigojimo laikytųsi ir projekto partneriai. Apie paaiškėjusias svarbias priežastis, kliudančias vykdyti veiklą ir galinčias sąlygoti reglamento Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatų pažeidimą, projekto vykdytojas įsipareigoja nedelsdamas pranešti ESF agentūrai. ESF agentūra paraiškos vertinimo metu, atsižvelgdama į galimus rizikos veiksnius dėl projekto tęstinumo užtikrinimo ir reglamento (EB) Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatų įgyvendinimo, projekto finansavimo ir administravimo sutarties specialiosiose sąlygose gali nustatyti papildomus reikalavimus projekto vykdytojui dėl projekto tęstinumo užtikrinimo ir informavimo apie priežastis, kliudančias vykdyti veiklą ir galinčias sąlygoti reglamento (EB) Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatų pažeidimą.“

12. Išdėstau 68 punktą taip:

68. Pareiškėjas, įvertinęs būtinumą ir tikslingumą drausti ilgalaikį (materialųjį) turtą, kuriam įsigyti ar sukurti vykdant projektą bus teikiamas Europos Sąjungos finansavimas, atitinkamo turto draudimo išlaidas gali numatyti paraiškoje. Galutinį sprendimą dėl ilgalaikio (materialiojo) turto, finansuojamo pagal priemonę, draudimo išlaidų tinkamumo finansuoti, atlikdama paraiškos vertinimą, priima ESF agentūra. ESF agentūra, atlikdama paraiškos vertinimą ir atsižvelgdama į projekto riziką ir (ar) kitas aplinkybes, gali nuspręsti reikalauti, kad projekto vykdytojas apdraustų ilgalaikį (materialųjį) turtą, įsigytą ar sukurtą vykdant projektą. Draudiminio įvykio atveju projekto vykdytojas turi atkurti prarastą turtą.“

13. Išdėstau 1 priedo 10 punkto 2 papunktį taip:

„Pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) nuostatų (įstatų), patvirtinančių, kad pareiškėjas ir (ar) partneris (-iai) turi teisinį pagrindą vykdyti projekte numatytas veiklas, kopija“.

14. Išdėstau 2 priedo 7 punktą taip:

7. Pateikta pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) nuostatų (įstatų), patvirtinančių, kad pareiškėjas ir (ar) partneris (-iai) turi teisinį pagrindą vykdyti projekte numatytas veiklas, kopija.“

15. Išdėstau 3 priedo 2.1.1 punkto skiltį „Paaiškinimai“ taip:

„Būtina įsitikinti, kad projektas prisideda prie bent vieno veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonės aprašyme numatyto:

– produkto rodiklio:

• įdiegtos vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos ar metodai savivaldybių administravimo subjektuose / valstybinio administravimo ir kituose viešojo administravimo subjektuose – 70 (45/25) (skaičius)

ir (arba)

• sukurta viešojo administravimo stebėsenos sistema – 1 (skaičius);

ir (arba)

• sukurta bendra informacinė sistema, skirta efektyvesniam viešojo sektoriaus finansų valdymui ir apskaitai valstybės ir savivaldybių lygmenimis – 2 (skaičius);

ir (arba)

• įdiegta konsultacinės pagalbos priemonė – 1 (skaičius)

ir (arba)

– rezultato rodiklio:

• valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, kuriose įgyvendinti vidaus administravimo tobulinimo projektai, – 7 (procentas)

ir (arba)

• viešojo sektoriaus subjektų metinės ataskaitos, parengtos naudojant bendrą informacinę sistemą, skirtą efektyvesniam viešojo sektoriaus finansų valdymui ir apskaitai valstybės ir savivaldybių lygmenimis

pasiekimo ir įgyvendinus numatytas projekto veiklas šie rodikliai bus pasiekti.

(Šaltinis: A dalies 12 punktas, B dalies 1 punktas)“.

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                 Raimundas Palaitis

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2009-08-18 raštu Nr. ((24.3-01)-5K-0922592)-6K-0908287