LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PROJEKTŲ, SKIRTŲ ORGANIZUOTI KOMPLEKSINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMĄ VAIKAMS, NUKENTĖJUSIEMS NUO SMURTO, AR NETIESIOGINIO ŠEIMYNINIO SMURTO AUKOMS (LIUDININKAMS) IR JŲ ŠEIMŲ NARIAMS, VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2011–2015 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2011 m. kovo 24 d. Nr. A1-152
Vilnius
Vykdydamas Nacionalinės smurto prieš vaikus prevencijos ir pagalbos vaikams 2011–2015 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. sausio 3 d. įsakymu Nr. A1-2 (Žin., 2011, Nr. 2-81), 3.2 priemonę „Organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams“:
1. Sudarau šios sudėties Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, vertinimo komisiją:
Steponas Kulbauskas – Šeimos gerovės departamento direktoriaus pavaduotojas (komisijos pirmininkas);
Asta Šidlauskienė – Šeimos gerovės departamento Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);
Aušrinė Garbačiauskienė – Socialinės aprėpties ir bendruomenių departamento Socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Daina Urbonaitienė – Šeimos gerovės departamento Vaikų ir jaunimo skyriaus vedėja;
Irena Vitkauskienė – Šeimos gerovės departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausioji specialistė.
2. Tvirtinu Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams, atrankos konkurso organizavimo 2011–2015 metais nuostatus (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės
apsaugos ir darbo ministro
2011 m. kovo 24 d. įsakymu Nr. A1-152
projektų, skirtų ORGANIZUOTI kompleksinių PASLAUGų teikimą VAIKAMS, Nukentėjusiems nuo smurto, AR NETIESIOGINIO ŠEIMYNINIO SMURTO AUKOMS (LIUDININKAMS) ir jų šeimų nariams, atrankos konkurso ORGANIZAVIMO 2011–2015 METAIS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams, atrankos konkurso organizavimo 2011 – 2015 metais nuostatai (toliau vadinama – šie Nuostatai) nustato projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams (toliau vadinama – projektai), įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus projektams, projektų atrankos ir vertinimo, projektų finansavimo ir vykdymo tvarką bei projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) (toliau vadinama – smurto aukos) ir jų šeimų nariams, vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbo organizavimą.
2. Projektų atrankos konkurso (toliau vadinama – konkursas) tikslas – atrinkti labiausiai prioritetus atitinkančius projektus, kuriais bus siekiama organizuoti kompleksines paslaugas smurto aukoms ir jų šeimos nariams bei padėti jiems integruotis į visuomenę.
3. Konkursą kasmet organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.
4. Konkurse turi teisę dalyvauti nevyriausybinės organizacijos (toliau vadinama – projekto teikėjas), turinčios ne mažiau kaip 3 metų darbo patirtį, teikiant kompleksines paslaugas smurto aukoms ir jų šeimos nariams ir galinčios užtikrinti iš dalies projekto finansavimą iš kitų teisėtų finansavimo šaltinių.
II. PROJEKTŲ Įgyvendinimo PRIORITETAI
5. Prioritetai teikiami projektams, kurių teikėjai:
5.1. nuolat teikia kompleksines paslaugas nuo smurto nukentėjusiems vaikams ir jų šeimų nariams bei užtikrina teikiamos pagalbos nuoseklumą ir prieinamumą;
5.2. turi bendradarbiavimo sutartis su savivaldybių vaiko teisių apsaugos skyriumi (-iais), kurių nukreipimu bus teikiamos kompleksinės paslaugos smurto aukoms ir jų šeimų nariams projekto įgyvendinimo laikotarpiu;
III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
6. Projektuose turi būti pateikta:
IV. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS PROJEKTŲ atrankos KONKURSUI
8. Projektai turi būti aprašomi, užpildant tipinę paraiškos formą (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie projekto teikėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius ir duomenys, nurodyti šių Nuostatų 6 punkte. Papildomą informaciją, susijusią su projektu, teikėjas gali teikti savo nuožiūra.
9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, ir patvirtinta antspaudu, jei tokį antspaudą privalo turėti.
10. Projekto teikėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
10.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir juridinio asmens steigimo dokumentų nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jei tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu;
10.2. jei turi, bendradarbiavimo sutarties (-čių) su savivaldybės (-ių), kurios (-ių) teritorijoje bus įgyvendinamas projektas, vaiko teisių apsaugos skyriumi (-iais), pagal kurią (-ias) smurto aukos ir jų šeimų nariai bus siunčiami gauti kompleksinių paslaugų, kopiją (-as);
10.3. vaiko teisių apsaugos skyriaus rekomendaciją, kurioje atsispindėtų bendradarbiavimo su projekto teikėju efektyvumas ir tęstinumas;
10.4. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jei tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu;
10.5. asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei kompleksinių paslaugų teikėjų kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų (diplomo sertifikato, licencijos ir pan.) kopijas;
12. Projekto teikėjas užantspauduotame voke privalo pateikti 3 (tris) paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių Nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų egzempliorių (jų patvirtintų kopijų) bei vieną paraiškos įrašą kompiuterine laikmena (lanksčiame diskelyje arba kompaktiniame diske). Ant voko turi būti užrašyta „Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams, atrankos konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministerijos Dokumentų valdymo skyrių. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos. Kiekvienas egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami. Projektai, kurie nebuvo atrinkti, saugomi vienerius metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
13. Projektų teikėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
13.1. projekto teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
13.2. projekto teikėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
13.3. projekto teikėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinamą arba melagingą informaciją;
13.4. projekto teikėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;
V. PROJEKTŲ VERTINIMAS
14. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaryta socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
15. Pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu, įvertinus projektą, galutinių vertinimų balų skirtumas tarp kelių projektą vertinusių komisijos narių – daugiau kaip 20, šį projektą vertina dar vienas komisijos narys.
16. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto vertinimo anketą (2 priedas).
17. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal šių Nuostatų 5, 6 ir 7 punktuose nustatytus reikalavimus, išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balą. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 90 balų.
18. Finansuoti gali būti siūlomi projektai, surinkę lygiai ar daugiau kaip 50 balų. Projektai, surinkę mažiau nei 50 balų, nefinansuojami.
19. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į surinktus vidutinius balus bei įvertinusi, ar detalioje sąmatoje, reikalingoje projektui įgyvendinti, apibūdintos išlaidos atitinka projekto reikalavimus, ir pateikia ministerijos kancleriui pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo. Ministerijos kancleris per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.
20. Projektų teikėjai raštu arba elektroniniu paštu informuojami apie ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo. Projektų teikėjai, kurių paraiškos buvo atmestos, informuojami raštu, nurodant atmetimo priežastis.
21. Komisijai priėmus sprendimą iš dalies finansuoti projektą, protokole užfiksuojama, kokios išlaidos pagal projektų teikėjų paraiškoje pateiktą detalią sąmatą nebus finansuojamos.
22. Jei paraiškos neatitinka bent vieno iš šių Nuostatų 6 punkte nurodytų reikalavimų, projektai yra nevertinami. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti projekto teikėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo prašymo gavimo dienos.
VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
24. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys.
25. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis gali dalyvauti projektų teikėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.
26. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko, o jo nesant – komisijos pirmininko įgalioto kito komisijos nario balsas.
27. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie sprendimo protokolo.
29. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
29.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ
31. Priėmus sprendimą finansuoti projektą, projekto teikėjas ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama Departamentas) sudaro projekto finansavimo sutartį (toliau vadinama sutartis) projekto vykdymo laikotarpiui. Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos datos, kurią projekto teikėjas gavo raštą apie priimtą sprendimą skirti lėšų.
32. Tais atvejais, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarydama sutartį, ministerija raštu informuoja projekto teikėją apie jam skirtų lėšų dydį, ir tuo remdamasis projekto teikėjas nedelsdamas patikslina detalią išlaidų sąmatą, pateikia patikslintą veiklos vykdymo planą bei patvirtina, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir apie tai raštu praneša ministerijai.
33. Nesudarius sutarties per 31 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministerijos kancleriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.
34. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:
34.1. darbuotojų, teikiančių kompleksines paslaugas (socialines, sveikatos priežiūros, teisines, psichologines) smurtą patyrusiems vaikams ir jų šeimų nariams, darbo apmokėjimu, įskaitant socialinio draudimo mokesčius, bei mobiliųjų grupių, teikiančių kompleksinę pagalbą, darbo organizavimu (ryšio ir transporto išlaidoms);
34.2. darbuotojų, teikiančių kompleksines paslaugas (socialines, sveikatos priežiūros, teisines, psichologines) smurtą patyrusiems vaikams ir jų šeimų nariams ir tam tikram laikui išvykusių iš nuolatinės projekto įgyvendinimo vietos, tarnybinės komandiruotės išlaidomis, susijusiomis su:
34.2.1. kelionės į komandiruotės vietą ir grįžimo iš jos į nuolatinę projekto įgyvendinimo vietą visų rūšių transporto priemonėmis, išskyrus lengvuosius automobilius taksi, transporto išlaidomis, ryšių paslaugomis komandiruotės metu;
34.2.2. komandiruotės metu sunaudotų degalų įsigijimo išlaidomis, atsižvelgiant į komandiruotės metu nuvažiuotų kilometrų skaičių ir įstaigos patvirtintas degalų sunaudojimo normas atitinkamai transporto priemonei pagal atitinkamos transporto priemonės gamintojo nurodytus transporto priemonės techninius duomenis (degalų sunaudojimo normas 100 kilometrų), jeigu į komandiruotę buvo važiuojama įstaigos transporto priemone, išsinuomota ar pagal panaudos sutartį perduota transporto priemone, arba komandiruoto darbuotojo transporto priemone. Įsakyme ar potvarkyje būtina nurodyti transporto priemonės markę ir modelį;
35. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei einamajam remontui, ilgalaikiam turtui įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, patalpų arba išperkamajai nuomai, interneto svetainėms kurti.
36. Projekto teikėjas gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik šiuose Nuostatuose nustatytoms išlaidoms apmokėti ir sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.
37. Projekto teikėjas privalo:
37.1. kiekvienam mėnesiui pasibaigus, iki kito mėnesio 5 dienos, pateikti Departamento Finansų skyriui biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą, išlaidas nurodant lito tikslumu, pagal Departamento pateiktą formą;
37.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, pateikti Departamentui projekto veiklos ir finansines ataskaitas pagal Departamento pateiktas formas. Kartu su ketvirčių projekto įgyvendinimo veiklos ir finansų ataskaitomis pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę, nurodant lėšų gavėjo pavadinimą, apskaitos dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, ūkinės operacijos turinį ir sumą;
37.3. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., pateikti Departamentui metinę projekto įgyvendinimo veiklos ir finansinę ataskaitas pagal Departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu. Kartu su metine projekto įgyvendinimo veiklos ataskaita pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę, nurodant lėšų gavėjo pavadinimą, apskaitos dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, ūkinės operacijos turinį ir sumą;
37.5. jei projekto teikėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti Departamentui projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki einamųjų metų gruodžio 15 d.;
38. Departamentas pagal savo kompetenciją projekto teikėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
39. Departamentas turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs teikėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos.
40. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.
41. Departamentas turi nutraukti sutartį su projekto teikėju ir organizuoti lėšų išieškojimą, kai:
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
43. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako projekto teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
44. Projekto teikėjas, gavęs lėšas neteisėtai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Projektų, skirtų organizuoti
kompleksinių paslaugų teikimą vaikams,
nukentėjusiems nuo smurto, ar
netiesioginio šeimyninio smurto aukoms
(liudininkams) ir jų šeimų nariams,
atrankos konkurso organizavimo
2011–2015 metais nuostatų
1 priedas
(Paraiškos dėl dalyvavimo Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams, atrankos konkurse 2011-2015 metais forma)
________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos (toliau vadinama – projekto teikėjas) pavadinimas)
________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO PROJEKTŲ, SKIRTŲ ORGANIZUOTI KOMPLEKSINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMĄ VAIKAMS, NUKENTĖJUSIEMS NUO SMURTO, AR NETIESIOGINIO ŠEIMYNINIO SMURTO AUKOMS (LIUDININKAMS) IR JŲ ŠEIMŲ NARIAMS, ATRANKOS KONKURSE
_________________ Nr. ___________
(data)
1. Projekto pavadinimas.
2. Informacija apie projekto teikėją:
2.1. organizacijos pavadinimas, įsteigimo data;
2.2. teisinis statusas;
2.3. adresas;
2.4. miestas ir pašto indeksas;
2.5. telefonas (su tarpmiestiniu kodu);
2.6. elektroninis paštas, interneto puslapis;
2.7. banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris).
3. Informacija apie projekto vadovą:
3.1. vardas ir pavardė;
3.2. darbovietės pavadinimas;
3.3. pagrindinės pareigos;
3.4. pareigos organizacijoje;
3.5. darbovietės adresas;
3.6. telefonas (su tarpmiestiniu kodu);
3.7. faksas (su tarpmiestiniu kodu);
3.8. elektroninis paštas.
4. Projekto įgyvendinimo partneriai:
4.1. nurodykite projekto įgyvendinimo partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas, nevyriausybines organizacijas) ir rėmėjus (užsienio šalių fondus, privačius asmenis).
Glaustai apibūdinkite įstaigos ar organizacijos vaidmenį projekte;
4.2. buveinės adresas;
4.3. telefonas (su tarpmiestiniu kodu);
4.4. bendradarbiavimo statusas (sutartis, susitarimas (nurodykite datą).
5. Esama padėtis (problemos analizė):
5.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai);
5.2. problemos mastą nusakanti statistika (kompleksinių paslaugų poreikis);
5.3. esami problemos sprendimo būdai;
5.4. nuo smurto nukentėjusių vaikų bei šeimų, kuriems būtų suteiktos paslaugos įgyvendinant šį projektą, skaičius;
5.5. paslaugų sąrašas vienam vaikui bei šeimų nariams (išvardijant konkrečias paslaugas).
6. Projekto tikslas (bendras projekto tikslas, kuris bus pasiektas įgyvendinus projektą).
7. Projekto uždaviniai, kurie bus įgyvendinti, siekiant projekto tikslo (ne mažiau kaip 3 uždaviniai):
7.1.
7.2.
7.3.
8. Priemonių įgyvendinimo planas:
8.1. projekto vykdymo vieta (savivaldybių sąrašas);
8.2. projekto vykdymo trukmė (nuo kada vykdomas, ar projektas tęstinis);
8.3. projekto vykdymo veiksmų sąrašas (nuoseklus eigos aprašymas).
Veiksmų sąrašas (nuoseklus eigos aprašymas) |
Mėnuo |
Atsakingas vykdytojas |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Įnašas į projektą:
9.1. projektui įgyvendinti ___________ m. iš viso reikia ___________ tūkst. litų;
9.2. iš Nacionalinės smurto prieš vaikus prevencijos ir pagalbos vaikams 2011–2015 metų programos prašoma skirti suma __________ tūkst. litų;
9.3. iš savivaldybės biudžeto ____________ m. numatyta skirti suma –___________ tūkst. litų;
9.4. kitos lėšos ________ tūkst. litų.
10. Vidutinė paslaugų paketo kaina vienam vaikui, jo šeimos nariui, litais.
11. Vaiko, jo šeimos narių, kuriems planuojama suteikti pagalbą, skaičius.
12. Detalus paprastųjų lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas:
(Nurodyti, kokioms veiklos kryptims yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma, nurodyti administracines išlaidas)
Kokiai veiklai prašoma lėšų |
Lėšos iš Nacionalinės smurto prieš vaikus prevencijos ir pagalbos vaikams 2011–2015 metų programos, tūkst. litų |
Savivaldybės lėšos, tūkst. litų |
Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. litų |
Iš viso per metus, tūkst. litų |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
13. Projekto teikėjo turtas ir finansiniai šaltiniai:
13.1. projekto teikėjo turimos patalpos (jų teisinis statusas – valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais);
13.2. vykdyti projektai ir jų pasiekti rezultatai;
13.3. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai.
14. Kita informacija apie projektą:
14.1. pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos;
14.2. pasidalinimas patirtimi ir visuomenės informavimas.
15. Laukiami rezultatai:
15.1. projekto tęstinumo galimybės;
15.2. bus suteikta paslaugų (paslaugų sąrašas);
15.3. nuo smurto nukentėjusių vaikų, jų šeimos narių, kuriems bus suteiktos paslaugos, skaičius;
15.4. projekto efektyvumo įvertinimas.
16. PRIDEDAMA (privaloma pateikti šiuos priedus):
16.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir juridinio asmens steigimo dokumentų nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu, jei tokį antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu, ____ lapai;
16.2. jei turi, bendradarbiavimo sutarties (-čių) su savivaldybės (-ių), kurios (-ių) teritorijoje bus įgyvendinamas projektas, vaiko teisių apsaugos skyriumi, pagal kurią (-ias) smurto aukos ir jų šeimų nariai bus siunčiami gauti kompleksinių paslaugų, kopijos (-os), ____ lapai;
16.3. vaiko teisių apsaugos skyriaus (tarnybos) rekomendacija, kurioje atsispindėtų bendradarbiavimo su projekto teikėju efektyvumas ir tęstinumas, kopija, ____ lapai;
16.4. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopija, patvirtinta juridinio asmens antspaudu, jei tokį anspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu, ____ lapai;
16.5. asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei kompleksinių paslaugų teikėjų kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų (diplomo sertifikato, licencijos ir pan.) kopijos, ____ lapai;
16.6. asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 13 punkte.
PASTABOS:
1. Prašome pateikti 3 (tris) paraiškos ir priedų egzempliorius, vieną paraiškos įrašą kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiame diskelyje arba kompaktiniame diske).
2. Ant voko nurodyti „Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams, atrankos konkursui“.
3. Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriuje, tel. (8~5) 266 8139.
Projekto teikėjas
_____________________ _____________ ___________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Projekto vadovas
_____________________ _____________ ___________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
_________________
Projektų, skirtų organizuoti
kompleksinių paslaugų teikimą vaikams,
nukentėjusiems nuo smurto, ar
netiesioginio šeimyninio smurto aukoms
(liudininkams) ir jų šeimų nariams
atrankos konkurso organizavimo
2011– 2015 metais nuostatų
2 priedas
PROJEKTO VERTINIMO ANKETA
Projekto teikėjo pavadinimas__________________________________________________
___________________________________________________________________________
Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris _______________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Įvertinu balais |
1. |
Ar projektas atitinka konkurso nuostatų reikalavimus (projektas pateiktas pagal reikalavimus, yra reikalingos rekomendacijos ir kiti dokumentai) |
5 |
|
|
• atitinka visus reikalavimus |
|
5 |
||
• iš dalies atitinka |
|
1–4 |
||
• neatitinka |
|
0 |
||
2. |
Ar projektas atitinka svarbiausius prioritetus (projektas skirtas kompleksinei pagalbai vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams teikti) |
10 |
|
|
• atitinka prioritetus |
|
10 |
||
• iš dalies atitinka |
|
2–9 |
||
• neatitinka |
|
0–1 |
||
3. |
Projekto vykdymas (nuoseklus ir gerai suplanuotas projekto vykdymo planas) |
10 |
|
|
• projekto veiklos išsamiai aprašytos ir nuoseklios |
|
10 |
||
• projekto veiklos nuoseklios, bet nedetaliai aprašytos |
|
4–9 |
||
• veiklos aprašytos nenuosekliai ir nedetaliai |
|
1–3 |
||
• nedetalus |
|
0 |
||
4. |
Detaliosios paprastosios projekto lėšos |
|
|
|
• pagrįstos ir gerai argumentuotos lėšos, pateikti apskaičiavimai |
10 |
10 |
||
• lėšos pateiktos be detalių apskaičiavimų |
|
5–9 |
||
• prastai planuojamos lėšos |
|
1–4 |
||
• lėšos nepagrįstos |
|
0 |
||
5. |
Kiti finansavimo šaltiniai |
10 |
|
|
• skiriama 30 procentų ir daugiau |
|
7–10 |
||
• skiriama iki 30 procentų |
|
4–6 |
||
• skiriama mažiau nei 10 procentų |
|
1–3 |
||
• kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti ir (ar) lėšos nepagrįstos |
|
0 |
||
6. |
Projekte numatoma teikti paslaugas |
20 |
|
|
• psichologines |
|
5 |
||
• socialines |
|
5 |
||
• sveikatos priežiūros |
|
2 |
||
• suteikti laikiną apgyvendinimą |
|
2 |
||
• pagalbą teiks tarpinstitucinė mobilioji specialistų komanda: psichologas, socialinis darbuotojas vaiko aplinkoje |
|
6 |
||
7. |
Projekto administravimo išlaidų dydis |
10 |
|
|
• iki 10 procentų visų projekto išlaidų |
|
6–10 |
||
• 11–15 procentų |
|
2–5 |
||
• daugiau negu 15 procentų |
|
0–1 |
||
8. |
Projekto vykdymo perspektyvumas ir tęstinumas |
15 |
|
|
• tęstinis (turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto tęstinumą, materialinę bazę, ilgametę darbo patirtį šioje srityje, tinkamą darbuotojų kvalifikaciją |
|
11–15 |
||
• projekto teikėjai turi patirtį ir tinkamą darbuotojų komandą, tačiau neturi finansinio tęstinumo galimybių |
|
6–10 |
||
• neturi tęstinumo (nėra patirties, papildomo finansavimo ir kt.) |
|
0–5 |
||
|
Bendra balų suma |
90 |
|
|
Projekto privalumai
Projekto trūkumai
Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)
Komisijos narys
_____________________ ____________________
(vardas ir pavardė) (parašas)
_______________
(data)
_________________