LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS NACIONALINĖS FILHARMONIJOS NUOSTATŲ, LIETUVOS NACIONALINIO OPEROS IR BALETO TEATRO NUOSTATŲ BEI LIETUVOS NACIONALINIO DRAMOS TEATRO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
1999 m. rugsėjo 20 d. Nr. 1033
Vilnius
Įgyvendindama Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 24 d. nutarimo Nr. 947 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinių teatrų ir nacionalinių koncertinių įstaigų“ (Žin., 1998, Nr. 68-1994) 5.2 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
Patvirtinti pridedamus:
Lietuvos nacionalinės filharmonijos nuostatus;
Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro nuostatus;
Lietuvos nacionalinio dramos teatro nuostatus.
Patvirtinta
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
1999 m. rugsėjo 20 d. nutarimu Nr. 1033
LIETUVOS NACIONALINĖS FILHARMONIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos nacionalinė filharmonija (toliau vadinama – Filharmonija) yra nacionalinė koncertinė įstaiga, jungianti aukščiausio meninio lygio muzikos kolektyvus: Lietuvos nacionalinį simfoninį orkestrą, Lietuvos kamerinį orkestrą, Kauno chorą ir kamerinės muzikos ansamblius „Musica humana“, M. K. Čiurlionio bei Vilniaus kvartetus.
2. Filharmonija yra iš dalies Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis išlaikoma kultūros įstaiga, supažindinanti su didžiausiais valstybės muzikinės kultūros laimėjimais, kūrybiškai perteikianti pasaulio kultūros vertybes ir formuojanti bei pristatanti šiuolaikinio meno kryptis, Filharmonijos repertuaro politika ir meninė veikla sudaro sąlygas žymiems pasaulio menininkams dalyvauti jos kūrybinėje veikloje.
4. Filharmonija yra juridinis asmuo, turintis nuostatus, antspaudą su savo pavadinimu, einamąsias nacionalinės ir užsienio valiutos sąskaitas viename iš pasirinktų Lietuvos Respublikos bankų, taip pat steigėjui leidus – po vieną valiutos sąskaitą bet kurioje užsienio valstybėje.
5. Filharmonijos veikla grindžiama Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais bei šiais nuostatais.
6. Filharmonijos adresas: Aušros Vartų g. 5, 2001 Vilnius.
Filharmonijos sudėtyje yra šie savarankiški skyriai, neturintys juridinio asmens teisių:
Kauno skyrius Kauno filharmonija (Sapiegos g. 5, 3000 Kaunas);
Klaipėdos skyrius Klaipėdos filharmonija (Danės g. 19, 5800 Klaipėda);
Šiaulių skyrius Šiaulių filharmonija (Vilniaus g. 153, 5400 Šiauliai).
Savarankiški Filharmonijos skyriai Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose turi savo antspaudus, einamąsias sąskaitas Lietuvos Respublikos bankuose, finansuojami iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto per Filharmoniją ir lėšas naudoja pagal patvirtintas sąmatas, laikydamiesi Lietuvos Respublikos įstatymų ir įstatymų papildomųjų aktų, veikia vadovaudamiesi Filharmonijos generalinio direktoriaus patvirtintais nuostatais.
II. FILHARMONIJOS VEIKLOS TIKSLAI IR POBŪDIS
7. Filharmonijos veiklos tikslai yra:
7.1. puoselėti, kurti ir plėtoti aukščiausiojo lygio muzikos meno kultūrą ir tradicijas – atlikti klasikinius ir šiuolaikinius Lietuvos bei užsienio kompozitorių muzikos kūrinius;
7.2. atskleisti ir ugdyti muzikos talentus – rūpintis jų dalyvavimu tarptautiniuose konkursuose bei festivaliuose;
8. Filharmonija:
8.5. organizuoja įvairius meno ir kultūros renginius (festivalius, seminarus, konferencijas, parodas ir panašiai);
III. FILHARMONIJOS TEISĖS
9. Filharmonija turi teisę:
9.4. teisės aktų nustatyta tvarka steigti, reorganizuoti, likviduoti personalines įmones bei ne pelno organizacijas, suderinusi tai su steigėju;
9.5. steigėjui leidus, steigti skyrius, turinčius atskirą buveinę ir galinčius steigėjo leidimu turėti einamąją sąskaitą;
9.7. savarankiškai nustatyti bilietų, kitų teikiamų mokamų paslaugų kainas, įkainius, tarifus, išskyrus tuos atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus kainas ir kitus normatyvus reguliuoja valstybė;
9.9. atsiskaityti už patiektas prekes ir atliktus darbus bei paslaugas bet kuria sutarta forma, neprieštaraujančia Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams;
IV. FILHARMONIJOS PAREIGOS
10. Filharmonija privalo:
10.5. naudoti iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto gaunamas lėšas tik šiuose nuostatuose nurodytai veiklai;
V. FILHARMONIJOS TURTAS IR LĖŠOS
11. Filharmonijos turtas – pastatai, patalpos, kitos pagrindinės priemonės, finansiniai ištekliai ir kitas su Filharmonijos veikla susijęs turtas, kurį ji valdo, naudoja ir disponuoja juo turto patikėjimo teise.
12. Filharmonijos pajamas sudaro:
13. Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Kultūros ministerija gali skirti Filharmonijai papildomų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų specialioms tarptautinėms ir nacionalinėms kultūros programoms įgyvendinti.
14. Filharmonijos išlaidas sudaro:
15. Filharmonijai išlaikyti skiriamos lėšos nurodomos Lietuvos Respublikos valstybės biudžete atskira eilute.
VI. FILHARMONIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
18. Filharmonijos generalinį direktorių skiria pareigoms ir atleidžia iš pareigų Lietuvos Respublikos Vyriausybė kultūros ministro teikimu.
19. Filharmonijos generalinis direktorius:
19.6. skiria pareigoms generalinio direktoriaus pavaduotojus ir nustato jų veiklos sritis, o prireikus gali pavesti jiems vykdyti dalį generaliniam direktoriui suteiktų įgaliojimų;
19.9. leidžia įsakymus ir įsakymais patvirtintus kitus Filharmonijos veiklą reglamentuojančius aktus, privalomus visiems jos darbuotojams;
19.10. užtikrina, kad Filharmonijos veikloje būtų laikomasi įstatymų, vykdomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ir kiti teisės aktai, Kultūros ministerijos įsakymai;
20. Filharmonijoje sudaroma taryba, turinti patariamąjį balsą. Jos sudėtį ir nuostatus tvirtina kultūros ministras Filharmonijos generalinio direktoriaus teikimu.
21. Filharmonijoje gali būti sudaromas jos globėjų komitetas, kurio sudėtį ir nuostatus tvirtina generalinis direktorius.
22. Globėjų komiteto nariais gali būti Lietuvos ir užsienio fiziniai ir juridiniai asmenys, remiantys Filharmoniją.
VII. DARBO SANTYKIAI IR DARBO APMOKĖJIMAS
24. Filharmonijos darbuotojų darbo santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo sutarties įstatymas, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas ir kiti teisės aktai.
VIII. FILHARMONIJOS REORGANIZAVIMAS IR LIKVIDAVIMAS
26. Filharmonija reorganizuojama arba likviduojama Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimu, pasiūlius Kultūros ministerijai.
27. Kultūros ministerija, teikdama pasiūlymą dėl Filharmonijos reorganizavimo, turi parengti ir raštu suderinti su Finansų ministerija jos reorganizavimo projektą, kuriame turi būti nurodytas Filharmonijos pavadinimas, adresas, reorganizavimo tikslas ir būdas, laikas, reorganizuotos įstaigos svarbiausieji uždaviniai ir funkcijos. Kartu su reorganizavimo projektu turi būti pateiktas po reorganizavimo veiksiančios įstaigos nuostatų projektas.
28. Kultūros ministerija, teikdama pasiūlymą dėl Filharmonijos likvidavimo, turi parengti ir raštu suderinti su Finansų ministerija jos likvidavimo projektą, kuriame turi būti nurodytas Filharmonijos pavadinimas, adresas, likvidavimo laikas ir pagrindimas, turto įvertinimas.
29. Reorganizuojant ar likviduojant Filharmoniją, klausimai, neaptarti šiuose nuostatuose, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. vasario 7 d. nutarimu Nr. 227 „Dėl Kultūros įstaigų ir organizacijų, išlaikomų iš Lietuvos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, bendrųjų nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 14-375) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. gegužės 10 d. nutarimu Nr. 554 „Dėl Biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 46-1120).
______________
Patvirtinta
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. rugsėjo 20 d. nutarimu Nr. 1033
LIETUVOS NACIONALINIO OPEROS IR BALETO TEATRO NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras (toliau vadinama – Operos ir baleto teatras, teatras) yra iš dalies Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis išlaikoma kultūros įstaiga, supažindinanti su didžiausiais valstybės muzikinio teatro laimėjimais, kūrybiškai perteikianti pasaulio muzikinės kultūros vertybes ir formuojanti bei pristatanti šiuolaikinio ir nacionalinio muzikos meno kryptis, įtraukdama į savo veiklą žymiausius šios srities Lietuvos ir pasaulio menininkus.
3. Operos ir baleto teatras yra juridinis asmuo, turintis nuostatus, antspaudą su savo pavadinimu, einamąsias nacionalinės ir užsienio valiutos sąskaitas viename iš pasirinktų Lietuvos Respublikos bankų, taip pat steigėjui leidus – po vieną užsienio valiutos sąskaitą bet kurioje užsienio valstybėje.
4. Operos ir baleto teatro veikla grindžiama Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
II. OPEROS IR BALETO TEATRO VEIKLOS TIKSLAI IR POBŪDIS
6. Operos ir baleto teatro veiklos tikslai yra:
6.1. puoselėti, kurti ir plėtoti muzikos meno kultūrą ir tradicijas – statyti klasikinius ir šiuolaikinius Lietuvos ir užsienio muzikos sceninius kūrinius;
7. Operos ir baleto teatras:
7.3. organizuoja įvairius meno ir kultūros renginius (koncertus, festivalius-konkursus, muzikos ir kitų menų programas, projektus, parodas, seminarus, konferencijas ir panašiai);
7.6. leidžia bukletus, reklaminę medžiagą, žurnalus ir kitus leidinius, susijusius su teatro gyvenimu ir veikla;
III. OPEROS IR BALETO TEATRO TEISĖS
8. Operos ir baleto teatras turi teisę:
8.3. teisės aktų nustatyta tvarka steigti, reorganizuoti, likviduoti personalines įmones bei ne pelno organizacijas, suderinęs tai su steigėju;
8.4. steigėjui leidus, steigti filialus, turinčius atskirą buveinę ir galinčius steigėjo leidimu turėti einamąsias sąskaitas;
8.5. teikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei ir Kultūros ministerijai paraiškas finansuoti kultūros programas ir projektus;
8.6. savarankiškai nustatyti bilietų, kitų teikiamų paslaugų kainas, įkainius, tarifus, išskyrus tuos atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus kainas ir kitus normatyvus reguliuoja valstybė;
8.8. atsiskaityti už patiektas prekes ir atliktus darbus bei paslaugas bet kuria sutarta forma, neprieštaraujančia Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams;
IV. OPEROS IR BALETO TEATRO PAREIGOS
9. Operos ir baleto teatras privalo:
9.5. naudoti iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto gaunamas lėšas tik šiuose nuostatuose nurodytai veiklai įgyvendinti;
V. OPEROS IR BALETO TEATRO TURTAS IR LĖŠOS
10. Operos ir baleto teatro turtas – pastatai, patalpos, kitos pagrindinės priemonės, finansiniai ištekliai ir kitas su teatru susijęs turtas, kurį teatras valdo, naudoja ir disponuoja juo turto patikėjimo teise.
11. Operos ir baleto teatrui išlaikyti skiriamos lėšos nurodomos Lietuvos Respublikos valstybės biudžete atskira eilute.
12. Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Kultūros ministerija gali skirti Operos ir baleto teatrui papildomų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų specialioms tarptautinėms ir nacionalinėms kultūros programoms įgyvendinti.
13. Operos ir baleto teatro pajamas sudaro:
14. Operos ir baleto teatro išlaidas sudaro:
VI. OPEROS IR BALETO TEATRO VALDYMAS
16. Operos ir baleto teatrui vadovauja generalinis direktorius, kuris atsako už teatro kūrybinę, ūkinę ir finansinę veiklą.
17. Operos ir baleto teatro generalinį direktorių skiria pareigoms ir atleidžia iš pareigų Lietuvos Respublikos Vyriausybė kultūros ministro teikimu.
18. Operos ir baleto teatro generalinis direktorius;
18.4. įstatymų nustatyta tvarka priima ir atleidžia teatro darbuotojus, skatina juos ir skiria jiems drausmines nuobaudas;
18.5. skiria pareigoms generalinio direktoriaus pavaduotojus ir nustato jų veiklos sritis, atsakomybę, o prireikus gali pavesti jiems vykdyti dalį generaliniam direktoriui suteiktų įgaliojimų;
18.9. leidžia įsakymus ir įsakymais patvirtintus kitus teatro veiklą reglamentuojančius aktus, privalomus visiems teatro darbuotojams;
18.10. užtikrina, kad teatro veikloje būtų laikomasi įstatymų, vykdomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ir kiti teisės aktai, Kultūros ministerijos įsakymai;
19. Operos ir baleto teatre sudaroma taryba, turinti patariamąjį balsą. Jos sudėtį ir nuostatus teatro generalinio direktoriaus teikimu tvirtina kultūros ministras.
20. Operos ir baleto teatre gali būti sudaromas teatro globėjų komitetas, kurio sudėtį tvirtina generalinis direktorius. Globėjų komitetą sudaro Lietuvos ir užsienio valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, remiantys Operos ir baleto teatrą.
Globėjų komitetas remia Operos ir baleto teatro kūrybinės ir ūkinės veiklos programas ir projektus, sudaro finansines ir kitas galimybes žymiausiems pasaulio muzikos atlikėjams dalyvauti Lietuvos muzikiniame gyvenime bei Lietuvos muzikams įnešti savo indėlį į pasaulio muzikinę kultūrą.
Globėjų komitetas turi teisę steigti komiteto arba jo narių premijas.
VII. DARBO SANTYKIAI IR DARBO APMOKĖJIMAS
21. Operos ir baleto teatro darbuotojų darbo santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo sutarties įstatymas, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas ir kiti teisės aktai. Su kūrybiniais darbuotojais gali būti sudaromos neterminuotos darbo sutartys, o jų prašymu – terminuotos darbo sutartys.
22. Operos ir baleto teatro darbuotojų darbo užmokestis nustatomas Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.
VIII. OPEROS IR BALETO TEATRO REORGANIZAVIMAS IR LIKVIDAVIMAS
25. Operos ir baleto teatras reorganizuojamas arba likviduojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimu, pasiūlius Kultūros ministerijai.
26. Kultūros ministerija, teikdama pasiūlymą dėl Operos ir baleto teatro reorganizavimo, turi parengti ir raštu suderinti su Finansų ministerija jo reorganizavimo projektą, kuriame turi būti nurodytas teatro pavadinimas, adresas, reorganizavimo tikslas ir būdas, laikas, reorganizavimo pagrindimas, turto įvertinimas, prievolių perėmimas ir jų terminai, svarbiausieji reorganizuojamos bei reorganizuotos įstaigos uždaviniai ir funkcijos. Kartu su reorganizavimo projektu turi būti pateiktas po reorganizavimo veiksiančios įstaigos nuostatų projektas.
27. Kultūros ministerija, teikdama pasiūlymą dėl Operos ir baleto teatro likvidavimo, turi parengti ir raštu suderinti su Finansų ministerija jo likvidavimo projektą, kuriame turi būti nurodytas teatro pavadinimas, adresas, likvidavimo laikas ir pagrindimas, turto įvertinimas.
28. Reorganizuojant ar likviduojant Operos ir baleto teatrą, klausimai, neaptarti šiuose nuostatuose, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. vasario 7 d. nutarimu Nr. 227 „Dėl Kultūros įstaigų ir organizacijų, išlaikomų iš Lietuvos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, bendrųjų nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 14-375) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. gegužės 10 d. nutarimu Nr. 554 „Dėl Biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 46-1120).
______________
Patvirtinta
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. rugsėjo 20 d. nutarimu Nr. 1033
LIETUVOS NACIONALINIO DRAMOS TEATRO NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos nacionalinis dramos teatras (toliau vadinama – Dramos teatras, teatras) yra iš dalies Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis išlaikoma kultūros įstaiga, supažindinanti su didžiausiais valstybės teatro meno laimėjimais, kūrybiškai perteikianti pasaulio kultūros vertybes ir formuojanti bei pristatanti šiuolaikinio meno kryptis, šiuo tikslu ugdanti aukščiausio profesinio meninio lygio teatro menininkus. Teatro repertuarinė politika bei meninė veikla sudaro sąlygas įtraukti į jo veiklą žymiausius šios srities Lietuvos ir pasaulio teatro menininkus.
3. Dramos teatras yra juridinis asmuo, turintis nuostatus, antspaudą su savo pavadinimu, einamąsias nacionalinės ir užsienio valiutos sąskaitas viename iš pasirinktų Lietuvos Respublikos bankų, taip pat steigėjui leidus – po vieną užsienio valiutos sąskaitą bet kurioje užsienio valstybėje.
4. Dramos teatro veikla grindžiama Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
II. DRAMOS TEATRO VEIKLOS TIKSLAI IR POBŪDIS
6. Dramos teatro veiklos tikslai yra:
6.1. puoselėti, kurti ir plėtoti teatro meno kultūrą ir tradicijas – statyti klasikinius ir šiuolaikinius nacionalinės ir užsienio dramaturgijos veikalus;
7. Dramos teatras:
7.4. organizuoja ir rodo užsienio teatrų spektaklius, taip pat organizuoja įvairius meno ir kultūros renginius (festivalius, seminarus, konferencijas, koncertines, kino, šokio ir kitas programas bei projektus, parodas ir panašiai);
7.7. leidžia bukletus, reklaminę medžiagą, žurnalus ir kitus leidinius, susijusius su teatro veikla ir gyvenimu;
III. DRAMOS TEATRO TEISĖS
8. Dramos teatras turi teisę:
8.3. teisės aktų nustatyta tvarka steigti, reorganizuoti, likviduoti personalines įmones ir ne pelno organizacijas, suderinęs tai su steigėju;
8.4. nustatytąja tvarka steigti filialus, turinčius atskirą buveinę ir galinčius steigėjo sutikimu turėti einamąją sąskaitą;
8.6. savarankiškai nustatyti bilietų, kitų teikiamų mokamų paslaugų kainas, įkainius, tarifus, išskyrus tuos atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus kainas ir kitus normatyvus reguliuoja valstybė;
8.8. atsiskaityti už patiektas prekes ir atliktus darbus bei paslaugas bet kuria sutarta forma, neprieštaraujančia Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams;
IV. DRAMOS TEATRO PAREIGOS
9. Dramos teatras privalo:
9.5. naudoti iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto gaunamas lėšas tik šiuose nuostatuose nurodytai veiklai įgyvendinti;
V. DRAMOS TEATRO TURTAS IR LĖŠOS
10. Dramos teatro turtas – pastatai, patalpos, kitos pagrindinės priemonės, finansiniai ištekliai ir kitas su teatro veikla susijęs turtas, kurį teatras valdo, naudoja ir disponuoja juo turto patikėjimo teise.
11. Dramos teatrui išlaikyti skiriamos lėšos nurodomos Lietuvos Respublikos valstybės biudžete atskira eilute.
12. Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Kultūros ministerija gali skirti Dramos teatrui papildomų lėšų specialioms tarptautinėms, nacionalinėms ar Kultūros ministerijos kultūros programoms įgyvendinti.
13. Dramos teatro pajamas sudaro:
14. Dramos teatro išlaidas sudaro:
VI. DRAMOS TEATRO VALDYMAS
17. Dramos teatro generalinį direktorių skiria pareigoms ir atleidžia iš pareigų Lietuvos Respublikos Vyriausybė kultūros ministro teikimu.
18. Dramos teatro generalinis direktorius:
18.4. įstatymų nustatyta tvarka priima ir atleidžia teatro darbuotojus, skatina juos ir skiria jiems drausmines nuobaudas;
18.8. leidžia įsakymus ir įsakymais patvirtintus kitus teatro veiklą reglamentuojančius aktus, privalomus visiems teatro darbuotojams;
18.9. užtikrina, kad teatro veikloje būtų laikomasi įstatymų, vykdomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ir kiti teisės aktai;
19. Dramos teatre sudaroma taryba, turinti patariamąjį balsą. Jos sudėtį ir nuostatus teatro generalinio direktoriaus teikimu tvirtina kultūros ministras.
20. Dramos teatre gali būti sudaromas teatro globėjų komitetas, kurio sudėtį ir nuostatus tvirtina generalinis direktorius.
21. Globėjų komiteto nariais gali būti Lietuvos ir užsienio fiziniai ir juridiniai asmenys, remiantys Dramos teatrą.
VII. DARBO SANTYKIAI IR DARBO APMOKĖJIMAS
23. Dramos teatro darbuotojų darbo santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo sutarties įstatymas, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas ir kiti teisės aktai.
VIII. DRAMOS TEATRO REORGANIZAVIMAS IR LIKVIDAVIMAS
25. Dramos teatras reorganizuojamas arba likviduojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimu, pasiūlius Kultūros ministerijai.
26. Kultūros ministerija, teikdama pasiūlymą dėl Dramos teatro reorganizavimo, turi parengti ir raštu suderinti su Finansų ministerija jo reorganizavimo projektą, kuriame turi būti nurodytas teatro pavadinimas, adresas, reorganizavimo tikslas ir būdas, laikas, reorganizavimo pagrindimas, turto įvertinimas, prievolių perėmimas ir jų terminai, svarbiausieji reorganizuojamos bei reorganizuotos įstaigos uždaviniai ir funkcijos. Kartu su reorganizavimo projektu turi būti pateiktas po reorganizavimo veiksiančios įstaigos nuostatų projektas.
27. Kultūros ministerija, teikdama pasiūlymą dėl Dramos teatro likvidavimo, turi parengti ir raštu suderinti su Finansų ministerija jo likvidavimo projektą, kuriame turi būti nurodytas teatro pavadinimas, adresas, likvidavimo laikas ir pagrindimas, turto įvertinimas.
28. Reorganizuojant ar likviduojant Dramos teatrą, klausimai, neaptarti šiuose nuostatuose, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. vasario 7 d. nutarimu Nr. 227 „Dėl Kultūros įstaigų ir organizacijų, išlaikomų iš Lietuvos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, bendrųjų nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 14-375) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. gegužės 10 d. nutarimu Nr. 554 „Dėl Biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 46-1120).
______________