LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS NACIONALINĖS FILHARMONIJOS REORGANIZAVIMO SĄLYGŲ PATVIRTINIMO

 

2004 m. vasario 27 d. Nr. ĮV-45

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) Antrosios knygos VIII skyriaus 2.96 straipsnio 3 dalimi, 2.97 straipsnio 7 dalimi ir šio skyriaus nuostatomis, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 104-2322; 2000, Nr. 83-2511) 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, Biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. gegužės 10 d. nutarimo Nr. 554 (Žin., 1996, Nr. 46-1120) nuostatomis, kiek jos neprieštarauja Civiliniam kodeksui, įgyvendindama Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 6 d. nutarimo Nr. 4 „Dėl Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimo“ (Žin., 2004, Nr. 5-95) 1 punktą, Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2004 m. sausio 7 d. įsakymą Nr. ĮV-2 „Dėl reorganizavimo komisijos Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimo sąlygoms patvirtinti ir joms įgyvendinti sudarymo“, atsižvelgdama į tai, kad informacija apie Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimo sąlygas buvo paskelbta leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ (2004 m. Nr. 2), bei siekdama suteikti šiam orkestrui nepriklausomą statusą, atsiskiriant iš Lietuvos nacionalinės filharmonijos, ir galimybę savarankiškai aktualizuoti muzikinio kolektyvo nuopelnus, pristatant valstybės atlikėjų meno kultūrą Lietuvoje ir pasaulyje,

1. Reorganizuoju Lietuvos nacionalinę filharmoniją skaidymo būdu, padalijant Lietuvos nacionalinę filharmoniją į Lietuvos nacionalinę filharmoniją ir Lietuvos kamerinį orkestrą.

2. Tvirtinu Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimo sąlygas (pridedama).

3. Nustatau, kad Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimas vyksta pagal šio įsakymo 2 punktu patvirtintas Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimo sąlygas.

4. Tvirtinu pridedamus:

4.1. Lietuvos nacionalinės filharmonijos nuostatus;

4.2. Lietuvos kamerinio orkestro nuostatus.

5. Pavedu:

5.1. Lietuvos nacionalinės filharmonijos generaliniam direktoriui E. Mikšiui vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka pranešti Lietuvos kamerinio orkestro darbuotojams apie numatomą darbo sąlygų pasikeitimą;

5.2. teikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui duomenis įregistruojant po reorganizavimo veikiančias įstaigas – Lietuvos nacionalinę filharmoniją bei Lietuvos kamerinį orkestrą ir atlikti kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos nacionalinės filharmonijos veikla;

5.3. įsakymo vykdymą kontroliuoti kultūros viceministrui Gintarui Sodeikai.

 

 

 

KULTŪROS MINISTRĖ                                                                                 ROMA ŽAKAITIENĖ


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2004 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. ĮV-45

 

LIETUVOS NACIONALINĖS FILHARMONIJOS REORGANIZAVIMO SĄLYGOS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šios reorganizavimo sąlygos nustato Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos įsteigtos koncertinės organizacijos Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimą į dvi biudžetines koncertines įstaigas – Lietuvos nacionalinę filharmoniją ir Lietuvos kamerinį orkestrą.

2. Reorganizavimo sąlygos parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) Antrosios knygos VIII skyriumi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu (Žin., 1995, Nr. 104-2322) ir Biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. gegužės 10 d. nutarimu Nr. 554 „Dėl biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 46-1120) nuostatomis, kiek jos neprieštarauja Civilinio kodekso nuostatoms.

 

II. REORGANIZUOJAMOS ĮSTAIGOS DUOMENYS

 

3. Reorganizuojamos įstaigos duomenys:

3.1. įstaigos pavadinimas – Lietuvos nacionalinė filharmonija;

3.2. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

3.3. įstaigos buveinė – Aušros Vartų g. 5, LT-2001, Vilnius;

3.4. kodas –9075521;

3.5. registras – Lietuvos Respublikos kultūros įstaigų registras, registracija – 1998 m. kovo 26 d., įregistravimo Nr. KĮ 98 – 066 ko (Lietuvos Respublikos kultūros ministro 1998 m. kovo 26 d. įsakymas Nr. 222 „Dėl Lietuvos nacionalinės filharmonijos įregistravimo Kultūros įstaigų registre“);

3.6. įstaigos turtas 2003 m. sausio 1 d.:

3.6.1. ilgalaikis turtas 5478,0 tūkst. Lt;

3.6.2. atsargos 937,3 tūkst. Lt;

3.6.3. lėšos banke 587,5 tūkst. Lt;

3.6.4. debitoriai 291,8 tūkst. Lt;

3.7. biudžetinės sąskaitos: Nr. 60000296295 (biudžetinė), Nr. 60000296334 (valiutinė), Nr. 60000296318 (specialiųjų lėšų) yra AB Vilniaus banko Naujamiesčio filiale, banko kodas 70440.

 

III. REORGANIZAVIMO TIKSLAS IR BŪDAS

 

4. Reorganizavimo tikslas – atsižvelgti į Lietuvos nacionalinės filharmonijos meno kolektyvo, Lietuvos kamerinio orkestro meno vadovo ir dirigento prof. S. Sondeckio prašymą suteikti šiam orkestrui nepriklausomą statusą ir galimybę savarankiškai aktualizuoti muzikinio kolektyvo nuopelnus, pristatant valstybės atlikėjų meno kultūrą Lietuvoje ir pasaulyje. Šiam sprendimui neprieštaravo Lietuvos nacionalinė filharmonija 2003 m. lapkričio 11 d. raštu Nr. 01-02-723, atsižvelgusi į Lietuvos nacionalinės filharmonijos tarybos, sudarytos visų įstaigoje funkcionuojančių muzikos kolektyvų atstovavimo principu, 2003 m. lapkričio 6 d. pasiūlymus. Pažymėtina, kad tai vienas iš šešių aukščiausio meninio lygio Lietuvos nacionalinės filharmonijos muzikos kolektyvų, nuo pat 1960-ųjų metų – orkestro subūrimo datos iki šių dienų, per visą plataus tarptautinio pripažinimo laikotarpį žinomas Lietuvos kamerinio orkestro vardu.

5. Įstaiga reorganizuojama skaidymo būdu, padalijant Lietuvos nacionalinę filharmoniją į Lietuvos nacionalinę filharmoniją ir Lietuvos kamerinį orkestrą, t. y. dalis reorganizuojamos Lietuvos nacionalinės filharmonijos teisių ir pareigų perduodama steigiamam viešajam juridiniam asmeniui Lietuvos kameriniam orkestrui. Įstaigos reorganizavimas suderintas su Finansų ministerija, derinant Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 6 d. nutarimo Nr. 4 „Dėl Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimo“ projektą.

6. Tęsiantys veiklą po reorganizavimo juridiniai asmenys šiais pavadinimais – Lietuvos nacionalinė filharmonija ir Lietuvos kamerinis orkestras. Jų buveinė: Aušros Vartų g. 5, LT-2001 Vilnius; Lietuvos Respublika.

 

IV. TEISIŲ IR PAREIGŲ PERĖMIMAS

 

7. Reorganizavimo pabaiga nustatoma nuo to momento, kai po reorganizavimo įregistruojami nauji juridiniai asmenys – Lietuvos nacionalinė filharmonija ir Lietuvos kamerinis orkestras.

8. Lietuvos nacionalinė filharmonija reorganizuojama vienu etapu, kurio metu vykdomos tokios priemonės:

8.1. darbuotojų įspėjimas teisės aktų nustatyta tvarka apie darbo sąlygų pasikeitimą ar galimą atleidimą;

8.2. Lietuvos nacionalinės filharmonijos dalies turto ir dokumentacijos perdavimas.

9. Iki 2004 m. kovo 25 d. patvirtinama Lietuvos nacionalinės filharmonijos ir Lietuvos kamerinio orkestro organizacinė struktūra ir etatų sąrašai.

10. Naudojimosi turtu sąlygas nustato po reorganizavimo įsteigtos įstaigos tarpusavio susitarimu teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V. LIETUVOS NACIONALINĖS FILHARMONIJOS ADMINISTRACIJOS TEISĖS IR PAREIGOS REORGANIZAVIMO METU

 

11. Lietuvos nacionalinės filharmonijos administracija reorganizavimo metu privalo užtikrinti nepertraukiamą veiklą pagal galiojančius reorganizuojamos įstaigos nuostatus. Lietuvos nacionalinės filharmonijos administracija įpareigojama: sudaryti tik tuos sandorius, kurie būtini įstaigos veiklai užtikrinti iki jos reorganizavimo pabaigos, o sudarant naujus sandorius informuoti kitas sandorių šalis apie įstaigos reorganizavimą; užtikrinti vykdomų uždavinių ir funkcijų tęstinumą bei minimalias reorganizavimo sąnaudas.

12. Kultūros ministerija, vykdydama LR civilinio kodekso 2.99 straipsnio 2 dalies ir 2.101 straipsnio 1 dalies įpareigojimus apie reorganizavimo sąlygų sudarymą, paskelbė viešai vieną kartą leidinio „Valstybės žinios „ priede „Informaciniai pranešimai“ (2004 m. Nr. 2) ir pranešė visiems kreditoriams 2004 01 23 raštu Nr. S2-164 pagal Lietuvos nacionalinės filharmonijos 2004-01-20 raštu Nr. SDŪ-52 pateiktą kreditorių sąrašą.

13. Reorganizavimo laikotarpiu reorganizavimo komisija turi teisę:

13.1. rengti dokumentų ir teisės aktų, susijusių su Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimu, projektus;

13.2. gauti ir teikti informaciją apie veiklą, susijusią su Lietuvos nacionalinės filharmonijos reorganizavimu.

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2004 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. ĮV-45

 

LIETUVOS NACIONALINĖS FILHARMONIJOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos nacionalinė filharmonija (toliau vadinama – Filharmonija) yra biudžetinė nacionalinė koncertinė įstaiga, jungianti aukščiausio meninio lygio muzikos atlikėjų kolektyvus: Lietuvos nacionalinį simfoninį orkestrą, Kauno chorą ir kamerinės muzikos ansamblius „Musica humana“, M. K. Čiurlionio bei Vilniaus kvartetus, užtikrinanti visavertę šalies muzikinės kultūros plėtrą bei sklaidą šalyje ir užsienyje.

2. Filharmonijos steigėjo funkcijas vykdo Kultūros ministerija.

3. Filharmonija yra viešasis juridinis asmuo, turintis nuostatus, antspaudą su savo pavadinimu, sąskaitą banke.

4. Filharmonijos veikla grindžiama jos nuostatais, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais.

5. Filharmonijos buveinė: Aušros Vartų g. 5, 2001 Vilnius.

6. Filharmonijos sudėtyje yra struktūrinis padalinys – filialas, neturintis juridinio asmens teisių – Kauno filharmonija. Filialo buveinė: Sapiegos g. 5, 3000 Kaunas. Filialas turi sąskaitą banke. Filialo nuostatus tvirtina Filharmonijos generalinis direktorius.

 

II. FILHARMONIJOS VEIKLOS TIKSLAI IR FUNKCIJOS

 

7. Filharmonijos veiklos tikslai:

7.1. savo bei įstaigoje dirbančių kūrybinių darbuotojų (kūrybinių kolektyvų) veikla aukščiausiu meniniu lygiu pristatyti ir plėtoti nacionalinės muzikinės kultūros pasiekimus;

7.2. kūrybiškai perteikti pasaulio muzikinės kultūros pasiekimus;

7.3. kurti, formuoti ir pristatyti šiuolaikinio muzikos meno tradicijas;

7.4. sudaryti sąlygas pripažintiems bei talentingiems jauniesiems Lietuvos ir pasaulio menininkams dalyvauti Filharmonijos kūrybinėje veikloje;

7.5. formuoti šalies kultūros įvaizdį, pristatant užsienio šalyse nacionalinės muzikinės kultūros pasiekimus;

7.6. ugdyti, formuoti ir tenkinti visuomenės poreikį profesionaliajai muzikinei kultūrai.

8. Filharmonija, įgyvendindama tikslus, atlieka šias funkcijas:

8.1. rengia koncertus, koncertines programas, kitus meninius projektus;

8.2. organizuoja įvairius meno ir kultūros renginius (festivalius, seminarus, konferencijas, parodas ir pan.);

8.3. rengia gastroles šalyje ir užsienyje;

8.4. dalyvauja šalies ir tarptautiniuose renginiuose, programose, atstovauja Lietuvai kultūros mainų programose;

8.5. palaiko tarptautinius ryšius su panašaus pobūdžio veikla užsiimančiomis užsienio šalių įstaigomis ir organizacijomis;

8.6. atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.

 

III. FILHARMONIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

9. Filharmonija turi teisę:

9.1. pasirinkti kūrybos kryptį ir repertuarą, atitinkantį jos tikslus;

9.2. nustatyti Filharmonijos organizacinę struktūrą;

9.3. suderinus su steigėju teisės aktų nustatyta tvarka steigti, reorganizuoti, likviduoti viešąsias įstaigas;

9.4. teisės aktų nustatyta tvarka steigti filialus;

9.5. savarankiškai nustatyti bilietų, kitų teikiamų mokamų paslaugų kainas, įkainius, tarifus, išskyrus tuos atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus kainas ir kitus normatyvus reguliuoja valstybė;

9.6. sudaryti sutartis, prisiimti įsipareigojimus;

9.7. plėtoti kūrybinius ryšius su Lietuvos ir užsienio valstybių partneriais;

9.8. leisti bei platinti mokamus ir nemokamus informacinius leidinius, susijusius su Filharmonijos veikla;

9.9. nustatytąja tvarka įsigyti autorių teises į literatūros ir meno kūrinius;

9.10. sudaryti ekspertų komisijas meno ir veiklos klausimams nagrinėti;

9.11. gauti paramą;

9.12. atestuoti kūrybinius darbuotojus.

10. Filharmonija, įgyvendindama jai pavestas funkcijas, privalo:

10.1. vykdyti šiuose nuostatuose nurodytą veiklą;

10.2. teisės aktų nustatyta tvarka teikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui duomenis apie šio registro objektus;

10.3. vykdyti įsipareigojimus pagal sudarytas sutartis;

10.4. užtikrinti žiūrovų saugumą ir saugias savo darbuotojų darbo sąlygas;

10.5. teikti steigėjui tvirtinti kūrybinės veiklos programas;

10.6. teikti steigėjui ir kitoms įstatymų numatytoms institucijoms savo veiklos ataskaitas;

10.7. garantuoti Filharmonijos finansinių ir statistinių ataskaitų teisingumą.

11. Filharmonija gali turėti kitas įstatymuose ir kituose teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.

 

IV. FILHARMONIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

12. Filharmonijai vadovauja generalinis direktorius, kurį skiria į pareigas, atleidžia iš jų kultūros ministras Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Filharmonijos generalinis direktorius:

13.1. vadovauja Filharmonijai ir atsako už jos veiklą;

13.2. tvirtina Filharmonijos organizacinę struktūrą ir etatų sąrašą;

13.3. tvirtina darbo tvarkos taisykles, darbuotojų pareigybių aprašymus ir nuostatus;

13.4. nustatytąja tvarka priima ir atleidžia Filharmonijos darbuotojus;

13.5. nustatytąja tvarka tvirtina darbuotojų tarnybinius atlyginimus ir priedus;

13.6. tvirtina Filharmonijos pajamų ir išlaidų sąmatas;

13.7. teisės aktų nustatyta tvarka atstovauja Filharmonijai valstybės institucijose;

13.8. leidžia įsakymus ir įsakymais patvirtintus kitus Filharmonijos veiklą reglamentuojančius teisės aktus, privalomus visiems jos darbuotojams;

13.9. užtikrina, kad Filharmonijos veikloje būtų laikomasi įstatymų, vykdomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ir kiti teisės aktai, kultūros ministro įsakymai.

14. Filharmonijoje sudaroma Taryba, turinti patariamąjį balsą. Jos sudėtį ir nuostatus tvirtina kultūros ministras Filharmonijos generalinio direktoriaus teikimu.

 

V. FILHARMONIJOS TURTAS IR LĖŠOS

 

15. Filharmonijai priklausantis turtas valdomas, naudojamas ir juo disponuojama patikėjimo teise.

16. Filharmonijos lėšas sudaro:

16.1. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai;

16.2. fizinių ir juridinių asmenų parama;

16.3. pajamos, gautos už mokamas paslaugas;

16.4. kitos teisėtai įgytos lėšos.

17. Filharmonijai išlaikyti skiriamos lėšos nurodomos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme atskira eilute.

 

VI. DARBO SANTYKIAI IR DARBO APMOKĖJIMAS

 

18. Filharmonijos darbuotojų darbo santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo kodeksas ir kiti teisės aktai.

 

VII. FILHARMONIJOS FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ

 

19. Filharmonijos finansinės veiklos kontrolę vykdo steigėjas, kitos įgaliotos valstybės institucijos ar įstaigos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Filharmonija gali baigti savo veiklą arba būti pervarkyta Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2004 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. ĮV-45

 

LIETUVOS KAMERINIO ORKESTRO NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos kamerinis orkestras (toliau vadinama – Orkestras) yra biudžetinė koncertinė įstaiga.

2. Orkestro steigėjo funkcijas vykdo Lietuvos Respublikos kultūros ministerija.

3. Orkestras yra viešasis juridinis asmuo, turintis nuostatus, antspaudą su savo pavadinimu, einamąsias nacionalinės ir užsienio valiutos sąskaitas banke.

4. Orkestro veikla grindžiama jo nuostatais, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais.

5. Orkestro buveinė: Aušros Vartų g. 5, 2001 Vilnius.

 

II. ORKESTRO VEIKLOS TIKSLAI IR FUNKCIJOS

 

6. Orkestro veiklos tikslai:

6.1. kurti, puoselėti ir pristatyti nacionalinės ir užsienio muzikos meno kultūrą ir tradicijas;

6.2. pristatyti šalies muzikos atlikimo meną Lietuvoje ir užsienyje;

6.3. kūrybiškai bendradarbiauti su šalies ir užsienio menininkais, atlikėjų kolektyvais;

6.4. ugdyti visuomenės poreikį profesionaliai muzikinei kultūrai.

7. Orkestras, įgyvendindamas tikslus, atlieka šias funkcijas:

7.1. rengia koncertus, koncertines programas, kitus meninius projektus;

7.2. organizuoja įvairius meno ir kultūros renginius (festivalius, meistriškumo kursus, seminarus, konferencijas ir pan.) ir dalyvauja kitų įstaigų organizuojamuose renginiuose;

7.3. vykdo švietimo ir ugdymo programas;

7.4. rengia gastroles Lietuvoje ir užsienyje;

7.5. dalyvauja tarptautinėse kultūros programose;

7.6. atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.

 

III. ORKESTRO TEISĖS IR PAREIGOS

 

8. Orkestras turi teisę:

8.1. pasirinkti kūrybos kryptį ir repertuarą, atitinkantį jos tikslus;

8.2. nustatyti Orkestro organizacinę struktūrą;

8.3. suderinus su steigėju, teisės aktų nustatyta tvarka steigti, reorganizuoti, likviduoti viešąsias įstaigas;

8.4. teisės aktų nustatyta tvarka steigti filialus;

8.5. savarankiškai nustatyti bilietų, kitų teikiamų mokamų paslaugų kainas, įkainius, tarifus, išskyrus tuos atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus kainas ir kitus normatyvus reguliuoja valstybė;

8.6. sudaryti sutartis, prisiimti įsipareigojimus;

8.7. plėtoti kūrybinius ryšius su Lietuvos ir užsienio valstybių partneriais;

8.8. leisti bei platinti mokamus ir nemokamus informacinius leidinius, susijusius su Orkestro veikla;

8.9. nustatytąja tvarka įsigyti autorių teises į literatūros ir meno kūrinius;

8.10. sudaryti ekspertų komisijas meno ir veiklos klausimams nagrinėti;

8.11. gauti paramą;

8.12. atestuoti kūrybinius darbuotojus.

9. Orkestras, įgyvendindamas jam pavestas funkcijas, privalo:

9.1. vykdyti šiuose nuostatuose nurodytą veiklą;

9.2. teisės aktų nustatyta tvarka teikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui duomenis apie šio registro objektus;

9.3. vykdyti įsipareigojimus pagal sudarytas sutartis;

9.4. užtikrinti žiūrovų saugumą ir saugias savo darbuotojų darbo sąlygas;

9.5. teikti steigėjui tvirtinti kūrybinės veiklos programas;

9.6. teikti steigėjui ir kitoms įstatymų numatytoms institucijoms savo veiklos ataskaitas;

9.7. garantuoti Orkestro finansinių ir statistinių ataskaitų teisingumą.

10. Orkestras gali turėti kitas įstatymuose ir kituose teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.

 

IV. ORKESTRO DARBO ORGANIZAVIMAS

 

11. Orkestrui vadovauja meno vadovas, kurį skiria į pareigas, atleidžia iš jų kultūros ministras Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

12. Orkestro meno vadovas:

12.1. vadovauja Orkestrui ir atsako už jo veiklą;

12.2. tvirtina Orkestro organizacinę struktūrą ir etatų sąrašą;

12.3. tvirtina darbo tvarkos taisykles, darbuotojų pareigybių aprašymus ir nuostatus;

12.4. nustatytąja tvarka priima ir atleidžia Orkestro darbuotojus;

12.5. nustatytąja tvarka tvirtina darbuotojų tarnybinius atlyginimus ir priedus;

12.6. tvirtina Orkestro pajamų ir išlaidų sąmatas;

12.7. teisės aktų nustatyta tvarka atstovauja Orkestrui valstybės institucijose;

12.8. leidžia įsakymus ir įsakymais patvirtintus kitus Orkestro veiklą reglamentuojančius teisės aktus, privalomus visiems jo darbuotojams;

12.9. užtikrina, kad Orkestro veikloje būtų laikomasi įstatymų, vykdomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ir kiti teisės aktai, kultūros ministro įsakymai.

13. Orkestre sudaroma Orkestro taryba, turinti patariamąjį balsą. Jos sudėtį ir nuostatus tvirtina kultūros ministras Orkestro meno vadovo teikimu.

V. ORKESTRO TURTAS IR LĖŠOS

 

14. Orkestrui priklausantis turtas valdomas, naudojamas ir juo disponuojama patikėjimo teise.

15. Orkestro lėšas sudaro:

15.1. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai;

15.2. fizinių ir juridinių asmenų parama;

15.3. pajamos, gautos už mokamas paslaugas;

15.4. kitos teisėtai įgytos lėšos.

 

VI. DARBO SANTYKIAI IR DARBO APMOKĖJIMAS

 

16. Orkestro darbuotojų darbo santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo kodeksas ir kiti teisės aktai.

 

VII. ORKESTRO FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ

 

17. Orkestro finansinės veiklos kontrolę vykdo steigėjas, kitos įgaliotos valstybės institucijos ar įstaigos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Orkestras gali baigti savo veiklą arba būti pertvarkytas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________