Valstybinės geležinkelio inspekcijos Prie
Susisiekimo ministerijos VIRŠININKO
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBINĖS GELEŽINKELIO INSPEKCIJOS PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS VIRŠININKO 2010 M. RUGSĖJO 9 D. ĮSAKYMO Nr. V-355 „Dėl DOKUMENTŲ, KURIE TURI BŪTI TEIKIAMI VALSTYBINEI GELEŽINKELIO INSPEKCIJAI PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS KIEKVIENAME IŠ LEIDIMŲ IŠDAVIMO ETAPŲ, SĄRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. kovo 13 d. Nr. V-137
Vilnius
P a k e i č i u Dokumentų, kurie turi būti teikiami Valstybinei geležinkelio inspekcijai prie Susisiekimo ministerijos kiekviename iš leidimų išdavimo etapų, sąrašą, patvirtintą Valstybinės geležinkelio inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2010 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. V-355 „Dėl dokumentų, kurie turi būti teikiami Valstybinei geležinkelio inspekcijai prie Susisiekimo ministerijos kiekviename iš leidimų išdavimo etapų, sąrašo patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 108-5576):
Dokumentų, kurie turi būti teikiami
Valstybinei geležinkelio inspekcijai prie
Susisiekimo ministerijos kiekviename iš
leidimų išdavimo etapų, sąrašo
1 priedas
DUOMENŲ APIE GELEŽINKELIŲ RIEDMENĮ LENTELĖ
Kodas |
Tipo identifikacija |
|
1.3 |
Gamintojo pavadinimas |
|
1.4 |
Kategorija (traukos riedmuo, spec. riedmuo, prekinis vagonas, keleivinis vagonas) |
|
1.5 |
Mašinisto kabinų skaičius, vnt. |
|
2 |
Atitiktis TSS |
– |
2.1 |
Atitiktis TSS (atitinka/neatitinka) |
|
2.2 |
„EC tipo patikros sertifikatų“ nuoroda ir (arba) „EB projekto patikros sertifikatų“ nuoroda |
|
2.3 |
Taikomi ypatingi atvejai (ypatingi atvejai, atitiktis kuriems buvo įvertinta) |
|
2.4 |
TSS skyriai, kurių nesilaikoma |
|
3 |
Išduoti leidimai |
– |
3.1 |
Valstybės, kurios išdavė leidimą |
– |
3.1.1 |
Leidimą išdavusi valstybė |
|
3.1.3.1.1 |
Data |
|
3.1.2.2 |
Leidimo galiojimas (jei nustatytas) |
|
3.1.2.3 |
Koduoti apribojimai |
|
3.1.2.4 |
Nekoduoti apribojimai |
|
3.1.3.1.2 |
Leidimo turėtojas |
|
3.1.3.1.3 |
Leidimo numeris |
|
3.1.3.1.4 |
Nacionalinio sertifikato nuorodos (jei taikoma) |
|
3.1.3.1.5 |
Parametrai, pagal kuriuos buvo įvertinta atitiktis taikomoms nacionalinėms taisyklėms |
|
3.1.3.1.6 |
Pastabos |
|
4 |
Transporto priemonės techninės charakteristikos |
– |
4.1 |
Bendrosios techninės charakteristikos |
– |
4.1.1 |
Mašinisto kabinų skaičius |
|
4.1.2 |
Greitis |
– |
4.1.2.1 |
Didžiausiasis projektinis greitis, km/val. |
|
4.1.2.2 |
Didžiausiasis tuščios transporto priemonės greitis, km/val. |
|
4.1.3 |
Aširačio vėžės plotis, mm |
|
4.1.4 |
Naudojimo sąlygos traukinio sudarymo atžvilgiu |
|
4.1.5 |
Didžiausiasis kartu naudoti sujungtų traukinio sekcijų ar lokomotyvų skaičius |
|
4.1.6 |
Elementų skaičius krovininių vagonų rinkinyje (tik pakategoriui „krovininių vagonų junginys“) |
|
4.1.7 |
Raidinis ženklinimas |
|
4.1.8 |
Tipas atitinka reikalavimus, būtinus, kad vienoje valstybėje narėse suteiktas transporto priemonės patvirtinimas galiotų kitose valstybėse narėse |
|
4.1.9 |
Pavojingi kroviniai, kuriems tinka transporto priemonė |
|
4.1.10 |
Konstrukcijos kategorija |
|
4.2 |
Transporto priemonės kinematinis gabaritas |
– |
4.2.1 |
Transporto priemonės kinematinis gabaritas (sąveikos gabaritas) |
|
4.2.2 |
Transporto priemonės kinematinis vėžės plotis (kiti vėžės pločiai, įvertinti taikant kinematinį metodą) |
|
4.3 |
Aplinkos sąlygos |
– |
4.3.1 |
Temperatūros intervalas |
|
4.3.2 |
Aukščio intervalas |
|
4.3.3 |
Sniego, ledo ir krušos sąlygos |
|
4.3.4 |
Skaldos įtraukimas (tik transporto priemonėms, kurių v ? 190 km/val) |
|
4.4 |
Priešgaisrinė sauga |
– |
4.4.1 |
Priešgaisrinės saugos kategorija |
|
4.5 |
Projektinė masė ir apkrovos |
– |
4.5.1 |
Leidžiama naudingoji apkrova skirtingų kategorijų linijoms |
|
4.5.2 |
Projektinė masė |
– |
4.5.2.1 |
Parengtos važiuoti transporto priemonės projektinė masė, kg |
|
4.5.2.2 |
Projektinė masė esant įprastai naudingajai apkrovai, kg |
|
4.5.2.3 |
Projektinė masė esant išskirtinei naudingajai apkrovai, kg |
|
4.5.3 |
Statinė ašies apkrova |
– |
4.5.3.1 |
Parengtos važiuoti transporto priemonės statinė ašies apkrova, kg |
|
4.5.3.2 |
Statinė ašies apkrova esant įprastai/ didžiausiajai krovininių vagonų naudingajai apkrovai, kg |
|
4.5.3.3 |
Statinė ašies apkrova esant išskirtinei naudingajai apkrovai, kg |
|
4.5.4 |
Tariamoji statinė kreipiamoji jėga (jei viršija TSS nustatytą ribą arba TSS nenustatytą), kN |
|
4.6 |
Riedmenų dinaminė elgsena |
– |
4.6.1 |
Pakylos stygius (didžiausiasis nekompensuojamas šoninis pagreitis), pagal kurį buvo įvertinta transporto priemonė, mm |
|
4.6.2 |
Transporto priemonė su pakylos stygiaus kompensavimo sistema („pasvyrančioji transporto priemonė“), taip/ne |
|
4.6.3 |
Lygiaverčio kūgiškumo (arba nusidėvėjusio rato profilio) eksploatacinės ribos, pagal kurias transporto priemonė buvo išbandyta |
|
4.7 |
Stabdymas |
– |
4.7.1 |
Didžiausiasis traukinio lėtėjimas, m/s2 |
|
4.7.2 |
Darbinis stabdymas |
– |
4.7.2.1 |
Stabdžių veiksmingumas stačiose nuokalnėse, esant įprastai naudingajai apkrovai |
|
4.7.2.1.1 |
TSS standartinis atvejis |
|
4.7.2.1.2 |
Greitis (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), km/val |
|
4.7.2.1.3 |
Nuolydis (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), %o |
|
4.7.2.1.4 |
Atstumas (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), km |
|
4.7.2.1.5 |
Trukmė (jei atstumas nenurodytas) (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), min |
|
4.7.3 |
Stovėjimo stabdys |
|
4.7.3.1 |
Visose šio tipo transporto priemonėse turi būti įrengtas stovėjimo stabdys (stovėjimo stabdys privalomas šio tipo transporto priemonėms), taip/ne |
|
4.7.3.2 |
Stovėjimo stabdžio tipas (jeigu jis įrengtas transporto priemonėje) |
|
4.7.3.3 |
Didžiausioji nuokalnė, ant kurios vienetas išlaikomas nejudamai vien stovėjimo stabdžiu (jeigu jis įrengtas transporto priemonėje), %o |
|
4.7.4 |
Transporto priemonėje įrengtos stabdymo sistemos |
– |
4.7.4.1 |
Sūkurinių srovių stabdys |
– |
4.7.4.1.1 |
Įrengtas sūkurinių srovių stabdys, taip/ne |
|
4.7.4.1.2 |
Galimybė užkirsti kelią sūkurinių srovių stabdžio naudojimui (tik jei įrengtas sūkurinių srovių stabdys), taip/ne |
|
4.7.4.2 |
Magnetinis stabdys |
– |
4.7.4.2.1 |
Įrengtas magnetinis stabdys, taip/ne |
|
4.7.4.2.2 |
Galimybė užkirsti kelią magnetinio stabdžio naudojimui (tik jei įrengtas magnetinis stabdys), taip/ne |
|
4.7.4.3 |
Regeneracinis stabdys (tik elektra varomoms transporto priemonėms) |
– |
4.7.4.3.1 |
Įrengtas regeneracinis stabdys, taip/ne |
|
4.7.4.3.2 |
Galimybė užkirsti kelią regeneracinio stabdžio naudojimui (tik jei įrengtas regeneracinis stabdys), taip/ne |
|
4.8 |
Geometrinės charakteristikos |
– |
4.8.1 |
Transporto priemonės ilgis, m |
|
4.8.2 |
Mažiausiasis naudojamo rato skersmuo, mm |
|
4.8.3 |
Manevravimo apribojimai, taip/ne |
|
4.8.4 |
Mažiausiasis įveikiamos horizontalios kreivės spindulys, m |
|
4.8.5 |
Mažiausiasis įveikiamos išgaubtos kreivės spindulys, m |
|
4.8.6 |
Mažiausiasis įveikiamos įgaubtos kreivės spindulys, m |
|
4.8.7 |
Krovimo platformos aukštis (plokščių vagonų ir jungtinio transporto), mm |
|
4.8.8 |
Tinkamumas vežti keltais, taip/ne |
|
4.9 |
Įranga |
– |
4.9.1 |
Galinio sukabintuvo tipas (nurodant tempiamąsias ir gniuždomąsias jėgas) |
|
4.9.2 |
Ašies guolio būklės stebėjimas (ašidėžės įkaitimo aptikimas) |
|
4.9.3 |
Antbriaunio tepimas |
– |
4.9.3.1 |
Įrengtas antbriaunio tepimo įtaisas, taip/ne |
|
4.9.3.2 |
Galimybė užkirsti kelią tepimo įtaiso naudojimui (tik jei įrengtas antbriaunio tepimo įtaisas), taip/ne |
|
4.10 |
Energijos tiekimas |
– |
4.10.1 |
Energijos tiekimo sistema |
|
4.10.2 |
Didžiausioji galia (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), kW |
|
4.10.3 |
Didžiausioji vardinė srovė iš kontaktinio tinklo (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), A |
|
4.10.4 |
Didžiausioji pantografo imama srovė stovint (turi būti nurodoma kiekvienos, A nuolatinės srovės sistemos, kuriai tinka transporto priemonė) |
|
4.10.5 |
Pantografo sąlyčio su kontaktiniais laidais aukštis (nuo bėgio viršaus) (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), m |
|
4.10.6 |
Pantografo galvutė (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė) |
|
4.10.7 |
Su kabamąja kontaktine linija (toliau –KKL) besiliečiančių pantografų skaičius (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė) |
|
4.10.8 |
Trumpiausias atstumas tarp dviejų pantografų, besiliečiančių su KKL (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė; turi būti nurodyta pavienio ir, jei taikoma, jungtinio veikimo) (tik tada, jei pakeltų pantografų daugiau kaip vienas), m |
|
4.10.9 |
Srovės ėmimo veiksmingumo bandymui naudojamos KKL tipas (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė) (tik tada, jei pakeltų pantografų daugiau kaip vienas) |
|
4.10.10 |
Pantografo kontaktinės juostos, kuri gali būti įrengta transporto priemonėje, medžiaga (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė) |
|
4.10.11 |
Įrengtas automatinio numetimo įtaisas (ANĮ) (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), taip/ne |
|
4.10.12 |
Transporto priemonėje apmokestinimo tikslais įrengtas TSS atitinkantis energijos matuoklis, taip/ne |
|
4.11 |
Su triukšmu susijusios charakteristikos |
– |
4.11.1 |
Triukšmo lygis pravažiuojant (dB(A)) |
|
4.11.2 |
Triukšmo lygis pravažiuojant, išmatuotas standartinėmis sąlygomis, taip/ne |
|
4.11.3 |
Triukšmo lygis stovint (dB(A)) |
|
4.11.4 |
Triukšmo lygis pradedant važiuoti (dB(A)) |
|
4.12 |
Su keleiviais susijusios charakteristikos |
– |
4.12.1 |
Bendrosios su keleiviais susijusios charakteristikos |
– |
4.12.1.1 |
Stacionarių sėdimųjų vietų skaičius |
|
4.12.1.2 |
Tualetų skaičius |
|
4.12.1.3 |
Miegamųjų vietų skaičius |
|
4.12.2 |
Su judėjimo negalią turinčiais žmonėmis (toliau – ŽJN) susijusios charakteristikos |
– |
4.12.2.1 |
Pirmenybinių sėdimųjų vietų skaičius |
|
4.12.2.2 |
Vietų neįgaliųjų vežimėliams skaičius |
|
4.12.2.3 |
ŽJN prieinamų tualetų skaičius |
|
4.12.2.4 |
Neįgaliųjų vežimėliais pasiekiamų miegamųjų vietų skaičius |
|
4.12.3 |
Keleivių įlipimas ir išlipimas |
– |
4.12.3.1 |
Platformų aukštis, kuriam suprojektuota transporto priemonė. |
|
4.12.3.2 |
Visų įmontuotų pagalbinių įlipimo priemonių aprašas (jei įrengtos) |
|
4.12.3.3 |
Visų kilnojamųjų pagalbinių įlipimo priemonių, jeigu jos numatytos transporto priemonės konstrukcijoje, kad atitiktų ŽJN TSS reikalavimus, aprašas |
|
4.13 |
Įrengta kontrolės, valdymo ir signalizavimo (toliau – KVS) įranga (tik transporto priemonėms su mašinisto kabina) |
– |
4.13.1 |
Signalizavimas |
– |
4.13.1.1 |
Įrengta Europos traukinių valdymo sistemos (toliau – ETVS) įranga ir jos lygis |
|
4.13.1.2 |
ETVS pagrindas.versija (x.y). Jei versija nėra visiškai suderinama, ji nurodoma skliausteliuose |
|
4.13.1.3 |
Įrengta ETVS įranga, skirta duomenų pildymo funkcijos informacijai priimti tinklu arba GSM-R |
|
4.13.1.4 |
Įdiegtos ETVS nacionalinės taikomosios programos (NID_XUSER iš 44 paketo) |
|
4.13.1.5 |
Įrengtos B klasės ar kitokios traukinio apsaugos, valdymo ir perspėjamosios sistemos (sistema ir, jei taikoma, versija) |
|
4.13.1.6 |
Specialiosios įrengtos priemonės, skirtos perjungti tarp skirtingų apsaugos, valdymo ir perspėjamosios sistemų |
|
4.13.2 |
Radijas |
– |
4.13.2.1 |
Įrengta GSM-R įranga ir jos versija (FRS ir SRS) |
|
4.13.2.2 |
Mašinisto kabinoje esančių GSM-R mobiliųjų aparatų duomenims perduoti skaičius |
|
4.13.2.3 |
Įrengtos B klasės ar kitos radijo sistemos (sistema ir, jei taikoma, versija) |
|
4.13.2.4 |
Specialiosios įrengtos priemonės, skirtos perjungti tarp skirtingų radijo sistemų |
|
4.14 |
Suderinamumas su traukinio aptikimo sistemomis |
– |
4.14.1 |
Traukinio aptikimo sistemų, kurioms transporto priemonė buvo suprojektuota ir išbandyta, tipas |
|
4.14.2 |
Išsamios transporto priemonės charakteristikos, susijusios su suderinamumu su traukinio aptikimo sistemomis |
– |
4.14.2.1 |
Didžiausiasis atstumas tarp gretimų ašių, mm |
|
4.14.2.2 |
Mažiausiasis atstumas tarp gretimų ašių, mm |
|
4.14.2.3 |
Atstumas tarp pirmos ir paskutinės ašių, mm |
|
4.14.2.4 |
Didžiausiasis transporto priemonės iškyšos ilgis, mm |
|
4.14.2.5 |
Mažiausiasis rato apvado plotis, mm |
|
4.14.2.6 |
Mažiausiasis rato skersmuo, mm |
|
4.14.2.7 |
Mažiausiasis antbriaunio storis, mm |
|
4.14.2.8 |
Mažiausiasis antbriaunio aukštis, mm |
|
4.14.2.9 |
Didžiausiasis antbriaunio aukštis, mm |
|
4.14.2.10 |
Didžiausioji ašies apkrova, t |
|
4.14.2.11 |
Erdvė tarp ratų, kurioje nėra metalo ir laidžių sudedamųjų dalių |
|
4.14.2.12 |
Ratų medžiaga yra feromagnetinė, taip/ne |
|
4.14.2.13 |
Didžiausioji barstymo smėliu sparta, g/s |
|
4.14.2.14 |
Galimybės užkirsti kelią barstymui smėliu, taip/ne |
|
4.14.2.15 |
Transporto priemonės metalo masė |
|
4.14.2.16 |
Didžiausioji tariamoji varža tarp priešingų aširačio ratų, ? |
|
4.14.2.17 |
Mažiausioji transporto priemonės tariamoji varža (tarp ratų ir pantografo) (tik transporto priemonių, skirtų 1 500 V arba 3 000 V nuolatinei srovei), ? , Hz |
|
4.14.2.18 |
Elektromagnetiniai trikdžiai, kuriuos sukelia grįžtamoji srovė bėgiuose |
|
4.14.2.19 |
Elektromagnetinė traukinio spinduliuotė, atsižvelgiant į suderinamumą su taukinio aptikimo sistemomis |
|