herbas

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2010 M. BALANDŽIO 29 D. SPRENDIMO T-128 „DĖL PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TARYBOS SUDARYMO“ PAKEITIMO

 

2011 m. spalio 27 d. Nr. T-274

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos posėdžio 2011 m. spalio 3 d. protokolo Nr. VM-114 1 punktą, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a pakeisti Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos darbo reglamentą, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2010 m. balandžio 29 d. sprendimo Nr. T-128 „Dėl projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos sudarymo“ 2 punktu ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Justinas Sartauskas

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės tarybos

2010 m. balandžio 29 d. sprendimu Nr. T-128

(2011 m. spalio 27 d. sprendimo Nr. T-274

redakcija)

 

 

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TARYBOS

DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šis reglamentas nustato Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos (toliau – Priežiūros taryba) darbo tvarką.

2. Priežiūros taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) sprendimais, tarptautinėmis sutartimis, Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinės paramos panaudojimo strategija ir ją įgyvendinančiomis veiksmų programomis, kitais ES struktūrinių ir kitų fondų, Europos Bendrijų iniciatyvų ar kitų ES programų teisiniais dokumentais, taip pat šiuo reglamentu.

3. Priežiūros tarybos sudarymo tikslas – prižiūrėti ir užtikrinti aukštą projektų rengimo, vykdymo kokybę, efektyvų įgyvendinimą ir kontrolę,

4. Priežiūros tarybą aptarnauja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Investicijų ir miesto plėtros skyrius (toliau – IMP skyrius).

 

II. PRIEŽIŪROS TARYBOS SUDĖTIS

 

5. Priežiūros tarybos sudėtį savo sprendimu tvirtina Savivaldybės taryba.

6. Priežiūros tarybą sudaro pirmininkas, nariai, stebėtojai ir sekretorius.

7. Priežiūros tarybos pirmininko funkcijas atlieka Savivaldybės meras (toliau – Savivaldybė). Pirmininkas vadovauja Priežiūros tarybai ir yra atsakingas už šio reglamento nuostatų laikymąsi.

8. Pirmininkui negalint eiti pareigų, jį gali pavaduoti bet kuris kitas Priežiūros tarybos narys, išrenkamas pirmininku Priežiūros tarybos posėdyje balsų dauguma.

9. Priežiūros tarybą sudaro šių institucijų atstovai: Savivaldybės tarybos nariai (Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiu), Savivaldybės socialiniai-ekonominiai partneriai ir Savivaldybės administracijos atstovai.

10. Suinteresuotų institucijų atstovai Priežiūros tarybos posėdžiuose kviečiami dalyvauti kaip stebėtojai. Priežiūros taryba į posėdžius gali kviesti ekspertus ir konsultantus.

11. Paskirtam Priežiūros tarybos nariui nustojus eiti savo tiesiogines pareigas jį paskyrusioje institucijoje, ši institucija per 2 savaites turi paskirti naują narį ir apie tai raštu informuoti IMP skyrių, taip pat pranešti naujai paskirto nario vardą, pavardę, pareigas, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Naujai paskirtą Priežiūros tarybos narį tvirtina Savivaldybės taryba.

 

III. PRIEŽIŪROS TARYBOS FUNKCIJOS

 

12. Priežiūros  taryba atlieka šias funkcijas:

12.1. prižiūri ir kontroliuoja projektų, kurie teikiami ES struktūrinių ir kitų fondų, Europos Bendrijų iniciatyvų ar kitų programų finansinei paramai (toliau – finansinės paramos projektų) gauti, rengimo ir įgyvendinimo eigą;

12.2. sprendžia su finansinės paramos projektų įgyvendinimu susijusius klausimus;

12.3. nuolat išklauso informaciją apie Šiaulių miestui socialiai svarbius investicijų projektus;

12.4. teikia rekomendacijas Savivaldybės administracijai ir kitiems projektų vykdytojams dėl kokybiško projektų vykdymo ir efektyvaus finansinės paramos lėšų naudojimo;

12.5. svarsto ir pritaria finansinės paramos projektų įgyvendinimo planams ir galutinėms ataskaitoms.

 

IV. PRIEŽIŪROS TARYBOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

13. Kiekvienas Priežiūros tarybos narys, vykdydamas Priežiūros tarybos funkcijas, turi teisę:

13.1. gauti posėdžio darbotvarkę;

13.2. balsuoti Priežiūros tarybos posėdžiuose;

13.3. gauti informaciją, būtiną Priežiūros tarybos funkcijoms vykdyti;

13.4. į Priežiūros tarybos posėdį pakviesti kitus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, pagal kompetenciją susijusius su posėdžio metu svarstomais klausimais;

13.5. teikti Priežiūros tarybos pirmininkui pasiūlymus ir pastabas dėl finansinės paramos projektų rengimo, įgyvendinimo ir priežiūros tobulinimo;

13.6. balsuoti sprendžiamais klausimais elektroniniu paštu, jei negali dalyvauti Priežiūros tarybos posėdyje.

14. Kiekvienas Priežiūros tarybos narys, vykdydamas Priežiūros tarybos funkcijas, privalo:

14.1. dalyvauti Priežiūros tarybos posėdžiuose, o jei dalyvauti negali, apie tai informuoti Priežiūros tarybos sekretorių;

14.2. laikytis konfidencialumą ir duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų;

14.3. būti nešališkas ir atsakingas;

14.4. laikytis etikos normų;

14.5. teikti informaciją, reikalingą Priežiūros tarybos funkcijoms vykdyti.

 

V. PRIEŽIŪROS TARYBOS POSĖDŽIŲ ORGANIZAVIMO TVARKA

 

15. Pagrindinė Priežiūros tarybos veiklos forma yra posėdžiai.

16. Priežiūros tarybos posėdžiai šaukiami esant poreikiui.

17. Priežiūros tarybos posėdžius šaukia ir jiems pirmininkauja Priežiūros tarybos pirmininkas.

18. Apie numatomą Priežiūros tarybos posėdį ir jo darbotvarkę Priežiūros tarybos nariams turi būti pranešta ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki posėdžio dienos (išskyrus tuos atvejus, kai posėdžiai šaukiami skubos tvarka). Priežiūros tarybos narius informuoja ir posėdžio medžiagą pateikia Priežiūros tarybos sekretorius arba IMP skyriaus vedėjas, ar jo įgaliotas atstovas.

19. Posėdis vyksta, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė visų Priežiūros tarybos narių. Posėdyje negalintys dalyvauti Priežiūros tarybos nariai išdėsto savo nuomonę Priežiūros tarybos svarstomu klausimu (klausimais) raštu (elektroniniu paštu) ir atsiunčia Priežiūros tarybos pirmininkui.

20. Priežiūros tarybos posėdžiai yra protokoluojami. Posėdžius protokoluoja Priežiūros tarybos sekretorius. Priežiūros tarybos posėdžio protokole nurodomas Priežiūros tarybos pavadinimas, posėdžio data, dalyvavusieji nariai, svarstyti klausimai, priimti sprendimai. Protokolų kopijos ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo posėdžio dienos išsiunčiamos Priežiūros tarybos nariams. Protokolą pasirašo Priežiūros tarybos pirmininkas ir sekretorius.

21. Dėl klausimų, kuriems reikalingas pritarimas, tačiau nėra būtinybės kviesti Priežiūros tarybos posėdžio, Priežiūros tarybos pirmininkui nusprendus, galima Priežiūros tarybos narių pritarimą gauti elektroniniu paštu. Tokiu atveju medžiaga pritarimo reikalaujančiu klausimu išsiunčiama Priežiūros tarybos nariams elektroniniu paštu, o atsakymas dėl svarstomo klausimo pritarimo / nepritarimo turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per 3 dienas nuo pranešimo gavimo.

22. IMP skyrius atlieka technines, su Priežiūros tarybos posėdžių organizavimu ir įforminimu susijusias funkcijas: organizuoja posėdžius, rengia posėdžių protokolus, išplatina juos Priežiūros tarybos nariams, teikia informaciją ir pan.

 

VI. PRIEŽIŪROS TARYBOS SPRENDIMŲ PRIĖMIMO TVARKA

 

23. Priežiūros tarybos sprendimai priimami balsuojant. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsuoja 2/3 visų posėdyje dalyvaujančių Priežiūros tarybos narių. Kiekvienas narys turi tik vieną balsą.

24. Priežiūros tarybos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys asmenys ir sekretorius balsavimo teisės neturi.

25. Priežiūros tarybos sprendimai įforminami Priežiūros tarybos posėdžio protokolu.

26. Priežiūros tarybos sprendimai įsigalioja sprendimo priėmimo dieną jeigu Priežiūros taryba nenumato kitų terminų.

27. Priežiūros tarybos priimtų sprendimų protokolai ir kiti patvirtinti dokumentai saugomi IMP skyriuje.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Šis reglamentas, jo pakeitimai ir papildymai tvirtinami Savivaldybės tarybos sprendimu.

29. Priežiūros taryba veiklą pradeda nuo Savivaldybės tarybos sprendimo sudaryti Priežiūros tarybą priėmimo dienos.

30. Priežiūros tarybos veikla nutraukiama Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

_____________________