ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ

ADMINISTRAVIMO, BIUDŽETO VYKDYMO IR ATSKAITOMYBĖS TVARKOS

APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2006 m. kovo 30 d. Nr. T–67

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, 55–1049; 2000, 91–2832) 11 straipsnio 2 dalimi, 17 straipsnio 49 punktu, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymu (Žin., 1990, 24–596; 2004, 4–47), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 patvirtintomis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėmis, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto asignavimų administravimo, biudžeto vykdymo ir atskaitomybės tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiais galios:

2.1. Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2001 m. spalio 25 d. sprendimą Nr. 292 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto specialiųjų programų“;

2.2. Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2002 m. gruodžio 19 d. sprendimą Nr. 563 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2001 m. spalio 25 d. sprendimo Nr. 292 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės specialiųjų programų“ pakeitimo“;

2.3. Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2003 m. liepos 24 d. sprendimą Nr. T–773 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto vykdymo, biudžeto asignavimų administravimo ir atskaitomybės tvarkos“;

2.4. Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2004 m. kovo 25 d. sprendimą Nr. T–77 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2003 m. liepos 24 d. sprendimo Nr. T–773 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto vykdymo, biudžeto asignavimų administravimo ir atskaitomybės tvarkos“ pakeitimo“;

2.5. Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2004 m. gruodžio 2 d. sprendimą Nr. T–302 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2003 m. liepos 24 d. sprendimo Nr. T–773 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto vykdymo, biudžeto asignavimų administravimo ir atskaitomybės tvarkos“ pakeitimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Vytautas Juškus


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės tarybos

2006 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T–67

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ ADMINISTRAVIMO,

BIUDŽETO VYKDYMO IR ATSKAITOMYBĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto asignavimų administravimo, biudžeto vykdymo ir atskaitomybės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) asignavimų administravimo, savivaldybės biudžeto vykdymo ir atskaitomybės procedūras, specialiųjų programų sudarymo ir vykdymo tvarką, savivaldybės biudžeto asignavimų pakeitimo ir įsiskolinimų padengimo tvarką.

2. Savivaldybės biudžeto asignavimus administruoja ir biudžeto vykdymą organizuoja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius (toliau – Administracijos direktorius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintomis Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėmis bei šiuo Aprašu.

3. Savivaldybės biudžeto vykdymui ir atskaitomybei naudojamos finansų ministro patvirtintos biudžeto programų sąmatų, išlaidų prekėms ir paslaugoms skaičiavimų ir rodiklių bei atskaitomybės formos, taip pat Administracijos direktoriaus patvirtintos savivaldybės biudžeto vykdymo, savivaldybės biudžeto asignavimų administravimo, atskaitomybės ir kitos formos, reikalingos savivaldybės biudžeto rengimui, vykdymui ir atskaitomybei.

4. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai yra savivaldybės biudžetinių įstaigų ar Savivaldybės administracijos padalinių, nurodytų Šiaulių miesto savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) patvirtintame savivaldybės biudžete, vadovai. Savivaldybės administracijos direktorius paskiria Savivaldybės administracijai skirtų asignavimų programų vykdytojus – Savivaldybės administracijos padalinių ir kitų subjektų vadovus (toliau – programų vykdytojai). Savivaldybės biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų vadovai, vykdydami Savivaldybės tarybos patvirtintas programas, kurioms skirti biudžeto asignavimai, savo veiklą, etatų, kontingento ir kitus rodiklius derina su Savivaldybės administracijos koordinuojančiu skyriumi šio skyriaus nustatyta tvarka.

 

II. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PROGRAMŲ SĄMATŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS

 

5. Savivaldybės tarybai patvirtinus savivaldybės biudžetą, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Finansų skyrius (toliau – Finansų skyrius) per 5 darbo dienas praneša savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojams ir programų vykdytojams apie jiems patvirtintus biudžeto asignavimus.

6. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų ir jiems pavaldžių įstaigų (padalinių) ir kitų subjektų išlaidų teisinis pagrindas yra asignavimų valdytojų patvirtintos programų sąmatos.

7. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai ir jiems pavaldžių įstaigų (padalinių) ir kitų subjektų vadovai yra atsakingi už teisingą programų sąmatų sudarymą ir vykdymą neviršijant patvirtintų asignavimų sumų, už paskirtų asignavimų efektyvų ir rezultatyvų naudojimą.

8. Biudžetinių įstaigų vadovai, vadovaudamiesi patvirtintais asignavimų dydžiais, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo sudaro ir patvirtina savo įstaigų biudžeto ir specialiųjų programų sąmatas pagal visus funkcinius ir ekonominius klasifikacijos kodus, ir su išlaidų prekėms ir paslaugoms skaičiavimais bei tinklo, etatų ir kontingentų rodikliais pateikia Finansų skyriui.

9. Programų vykdytojai sudaro Savivaldybės administracijai skirtų asignavimų programų sąmatas ir programose numatytų priemonių sąrašus, Administracijos direktorius juos patvirtina ir šie dokumentai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo pateikiami Finansų skyriui.

10. Sudarydami savivaldybės biudžeto programų sąmatas, asignavimų valdytojai turi užtikrinti, kad praėjusių metų įsiskolinimai pagal jų priimtus įsipareigojimus būtų numatyti padengti planuojamais metais, neviršijant tiems metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų.

 

III. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS

 

11. Specialioji programa – biudžetinės įstaigos veiklos programos dalis, kuri finansuojama iš įmokėtų į biudžetą biudžetinių įstaigų pajamų, taip pat kitų institucijų programos dalis, finansuojama iš kitų įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir Savivaldybės tarybos sprendimais patvirtintų, konkrečiam tikslui numatytų lėšų.

12. Biudžetinių įstaigų pajamos, gautos atliekant funkcijas, numatytas jų veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose, įmokamos į savivaldybės biudžetą. Tokių pajamų įmokėjimo į savivaldybės biudžetą sumos nustatomos kiekvienam savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojui jų pačių teikimu atitinkamų metų savivaldybės biudžete.

13. Biudžetinių įstaigų pajamos naudojamos šių įstaigų išlaidoms dengti ir kitiems įstaigos poreikiams pagal atitinkamas specialiąsias programas.

14. Biudžetinės įstaigos gautas pajamas kaupia atskiroje sąskaitoje ir lėšas iš šių sąskaitų perveda į savivaldybės biudžetą (Finansų skyriaus administruojamą Savivaldybės biudžetinę sąskaitą) ne rečiau kaip kartą per mėnesį arba per 3 darbo dienas, jeigu šios pajamos viršija vieną tūkstantį litų, o baigiantis ketvirčiui – paskutinę ketvirčio darbo dieną.

15. Biudžetinės įstaigos, kurios gauna pajamų atlikdamos funkcijas, numatytas jų veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose, sudaro pajamų, gaunamų už teikiamas paslaugas, ir išlaidų suvestinę sąmatą ir programų sąmatas su atitinkamais skaičiavimais.

16. Asignavimų valdytojai, įmokėję pajamas į savivaldybės biudžetą, Finansų skyriui teikia paraiškas lėšoms gauti. Asignavimų valdytojai pateikia paraišką tai lėšų daliai gauti, kuri buvo įmokėta į biudžetą, ir neturi teisės pateikti mokėjimo paraiškų tai sumai arba naudoti specialiajai programai tos lėšų sumos, kuri nebuvo įmokėta į biudžetą.

17. Visais atvejais specialiųjų programų finansavimas mažinamas faktiškai negautomis (palyginti su planu) pajamų sumomis.

18. Finansų skyrius pagal pateiktas paraiškas perveda asignavimų valdytojams lėšas ne vėliau kaip per penkias darbo dienas, bet ne dažniau kaip du kartus per mėnesį.

 

IV. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO VYKDYMAS

 

19. Finansų skyrius, vadovaudamasis patvirtintu savivaldybės biudžetu, asignavimų valdytojų patvirtintomis programų sąmatomis ir suderintu su Valstybine mokesčių inspekcija biudžeto pajamų planu, sudaro metų ketvirčiais paskirstytą savivaldybės biudžeto pajamų ir išlaidų sąrašą pagal asignavimų valdytojus, programas, valstybės funkcijas. Savivaldybės biudžeto pajamų ir išlaidų sąrašą tvirtina Administracijos direktorius. Pakeitus savivaldybės biudžetą, sudaromas patikslintas pajamų ir išlaidų sąrašas.

20. Finansų skyrius patvirtintą savivaldybės biudžetą pateikia Finansų ministerijai pagal finansų ministro nustatytas formas.

21. Savivaldybės biudžeto kasos operacijų vykdymą organizuoja Finansų skyrius per Lietuvos Respublikos kredito įstaigas. Finansavimas iš savivaldybės biudžeto vykdomas pagal patvirtintą pajamų ir išlaidų sąrašą, parengus dokumentą dėl lėšų pervedimo, kurį pirmasis pasirašo Administracijos direktorius arba jo pavaduotojas, antrasis – Finansų skyriaus vedėjas arba jo pavaduotojas. Tuo atveju, kai bankai pagal kreditavimo ir kitas sutartis nurašo mokėtinas sumas nuo sąskaitos, dokumentas dėl lėšų pervedimo nerengiamas.

22. Asignavimai iš savivaldybės biudžeto išduodami ir gali būti naudojami tik toms reikmėms, kurios numatytos savivaldybės biudžete nurodytose programose pagal patvirtintas sąmatas.

23. Finansų skyrius savivaldybės biudžeto asignavimus, skirtus asignavimo valdytojo programai vykdyti, perveda į asignavimų valdytojų ar kitų subjektų, su kuriais asignavimų valdytojas yra pasirašęs biudžeto lėšų naudojimo sutartį, nurodytas sąskaitas pagal jų pateiktas paraiškas, atsižvelgdamas į savivaldybės biudžeto pajamų vykdymą, neviršydamas patvirtintų asignavimų sumų.

24. Asignavimų valdytojai paraiškas rengia vadovaudamiesi patvirtintomis programų sąmatomis bei atsižvelgdami į biudžeto lėšų poreikį įstaigai išlaikyti, priskirtoms funkcijoms ir programoms vykdyti. Rengiant paraiškas, būtina atsižvelgti į programų sąmatų paskirstymą ketvirčiais bei išlaidų ekonominę klasifikaciją. Į paraišką gali būti įtrauktos tik tos lėšos, kurioms finansuoti programos sąmatoje yra skirti asignavimai ir yra faktinis poreikis jiems apmokėti.

25. Asignavimų valdytojai paraiškas kito mėnesio lėšoms gauti teikia Finansų skyriui ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.

26. Kai atsiskaitoma už faktiškai atliktus darbus ir paslaugas, asignavimų valdytojai paraiškas lėšoms gauti (už praėjusį mėnesį įvykdytus darbus ir suteiktas paslaugas) Finansų skyriui pateikia ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio 20 dienos.

27. Finansų skyrius gali nepriimti paraiškų arba laikinai sulaikyti paraiškų apmokėjimą, jei jos netinkamai įformintos arba padaryta klaidų, jei jos pateiktos nesilaikant nurodytų terminų, taip pat jei prašomų lėšų suma viršija asignavimų valdytojų programos sąmatoje ketvirčiui numatytas išlaidas.

28. Asignavimų valdytojai turi užtikrinti, kad pagal paraiškas gautos biudžeto lėšos būtų panaudotos iki paskutinės mėnesio darbo dienos.

29. Jeigu savivaldybės biudžetas iki sausio 1 d. nepatvirtinamas, asignavimai metų pradžioje iki biudžeto patvirtinimo kiekvieną mėnesį negali viršyti 1/12 praėjusių metų biudžeto asignavimų. Šiuo atveju kiekvieno asignavimų valdytojo asignavimai kiekvieną mėnesį negali viršyti 1/12 praėjusių metų biudžeto šiam asignavimų valdytojui skirtų lėšų ir jos skiriamos tik tęstinei veiklai bei įstatymuose nustatytiems įsipareigojimams finansuoti, bei įsiskolinimams dengti.

30. Asignavimų valdytojai gali ne vėliau kaip likus 10 dienų iki atitinkamo ketvirčio pabaigos, raštu pateikę Finansų skyriui prašymą:

30.1. keisti patvirtintų jiems biudžeto asignavimų pagal ekonominę klasifikaciją paskirtį, neviršydami patvirtintų tam tikrai programai ir funkcijai bendrųjų asignavimų išlaidoms, iš jų – darbo užmokesčiui, sumų;

30.2. keisti bendros asignavimų sumos programai vykdyti paskirstymą ketvirčiais.

31. Asignavimų valdytojai keičia biudžeto asignavimų pagal ekonominę klasifikaciją paskirtį, jei keičiama suma sudaro ne mažiau kaip 0,1 tūkst. litų (vienas skaičius po kablelio).

32. Asignavimų valdytojai gali keisti biudžeto asignavimų pagal ekonominę klasifikaciją paskirtį ir bendros asignavimų sumos paskirstymą ketvirčiais vieną kartą per ketvirtį.

33. Pakeitimai, nurodyti 30.1 punkte, daromi Finansų skyriaus vedėjo įsakymu, o nurodyti 30.2 punkte – Administracijos direktoriaus įsakymu. Pakeitimai daromi atitinkamo ketvirčio pabaigoje.

34. Asignavimų valdytojai gali skirti lėšų įsiskolinimams padengti iš bendros patvirtintų asignavimų išlaidoms ekonomijos, nekeisdami patvirtintų sąmatų nepriklausomai nuo asignavimų paskirstymo pagal funkcijas ir programas. Šios sutaupytos lėšos iš patvirtintų asignavimų išlaidoms skiriamos ne anksčiau kaip likus 10 dienų iki biudžetinių metų pabaigos.

35. Asignavimus išlaidoms pakeitus pagal ekonominę klasifikaciją arba pakeitus asignavimų paskirstymą ketvirčiais, atitinkamai tikslinamos sąmatos.

36. Asignavimų sumos išlaidoms, iš jų – darbo užmokesčiui, yra maksimalios ir jų ekonomija gali būti naudojama turtui įsigyti. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms lėšų pirmiausia turi būti dengiamas kreditorinis įsiskolinimas. Nesant įsiskolinimų, sutaupyti asignavimai išlaidoms gali būti skiriami turtui įsigyti.

 

V. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO KEITIMO IR LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA

 

37. Savivaldybės biudžetas keičiamas, kai:

37.1. paskirstomas biudžeto lėšų likutis;

37.2. savivaldybės biudžetas vykdomas ir gaunamos viršplaninės pajamos;

37.3. savivaldybės biudžetas nevykdomas, prireikus perskirstomi biudžeto asignavimai;

37.4. atsiranda papildomas asignavimų poreikis;

37.5. perskirstomos mokinio krepšelio lėšos;

37.6. keičiasi asignavimų valdytojai;

37.7. pasikeičia specialiųjų tikslinių dotacijų ar kitos sumos Lietuvos Respublikos Seimui priėmus atitinkamus įstatymus arba Lietuvos Respublikos Vyriausybei priėmus nutarimus;

37.8. gaunamos ar perduodamos lėšos pagal tarpusavio atsiskaitymus;

37.9. asignavimų valdytojai gauna viršplaninių pajamų už teikiamas paslaugas;

37.10. asignavimų išlaidoms ekonomija naudojama turtui įsigyti (nesant įsiskolinimų);

37.11. keičiasi asignavimų, patvirtintų darbo užmokesčiui, sumos;

37.12. kitais atvejais vykdant Savivaldybės tarybos sprendimus.

38. Savivaldybės biudžetas keičiamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

39. Finansų skyrius, visais atvejais keičiant savivaldybės biudžetą, keičiant patvirtintų asignavimų pagal ekonominę klasifikaciją paskirtį, keičiant patvirtintų asignavimų paskirstymą ketvirčiais, išduoda pažymą–pranešimą apie biudžeto pakeitimus pagal Administracijos direktoriaus patvirtintą formą. Pažymą–pranešimą pasirašo Finansų skyriaus vedėjas arba jo pavaduotojas ir ją išrašęs specialistas.

40. Asignavimų valdytojai, gavę pažymą–pranešimą, atitinkamai tikslina programų sąmatas ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas jas pateikia Finansų skyriui.

41. Jeigu savivaldybės biudžetas nevykdomas, t. y. gaunama mažiau pajamų negu buvo numatyta, finansuojama iš savivaldybės biudžeto tokia tvarka:

41.1. darbo užmokesčiui savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojams;

41.2. socialinio draudimo įmokoms;

41.3. pašalpoms ir kitoms socialinėms išmokoms;

41.4. mitybos išlaidoms;

41.5. paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti (įsipareigojimai bankams);

41.6. atsiskaitymams už energetinius resursus ir ryšių paslaugas (elektrą, šildymą, vandenį);

41.7. kompensacijoms už lengvatinį keleivių vežimą, šildymą, vandenį;

41.8. miesto tvarkymo išlaidoms;

41.9. miesto renginiams;

41.10. kitoms biudžete numatytoms reikmėms.

42. Reikmėms, nurodytoms 41.1–41.6 punktuose, pervedamos visos reikalingos lėšos pagal nustatytą eilę, o reikmės, nurodytos 41.7–41.10 punktuose, finansuojamos proporcingai turimoms lėšoms. Ši tvarka netaikoma finansuojant specialiąsias programas, jeigu asignavimų valdytojai gautas pajamas įmokėjo į savivaldybės biudžetą.

43. Jeigu numatoma, kad savivaldybės biudžeto pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Finansų skyrius ne anksčiau kaip III ketvirtį rengia Savivaldybės tarybos sprendimo projektą dėl biudžeto pakeitimo.

44. Jeigu savivaldybės biudžete susidaro kreditorinis įsiskolinimas, ilgesnis negu 45 dienos ir tęsiasi ne mažiau kaip šešis mėnesius, Finansų skyrius rengia Savivaldybės įsiskolinimų padengimo grafiką, kurį tvirtina Savivaldybės taryba.

45. Metams pasibaigus, asignavimų valdytojų ir jiems pavaldžių įstaigų disponuojamose sąskaitose esančios biudžeto lėšos grąžinamos į savivaldybės biudžetą ne vėliau kaip iki sausio 5 dienos.

46. Metų pabaigoje likusios nepanaudotos tikslinės paskirties lėšos, nustatytos savivaldybės biudžetui Lietuvos Respublikos Seimo priimtame atitinkamų metų Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme, ir lėšos, kurios per metus buvo paskirtos savivaldybės biudžetui pagal tam tikrus įstatymus arba Vyriausybės nutarimus, grąžinamos į valstybės biudžetą – pervedamos į valstybės biudžeto sąskaitą ne vėliau kaip iki sausio 10 dienos, jeigu įstatymai nenumato kitaip.

 

V. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO ATSKAITOMYBĖ

 

47. Savivaldybės biudžeto įvykdymo atskaitomybę rengia Finansų skyrius, remdamasis savivaldybės biudžeto apskaitos duomenimis – į savivaldybės biudžetą gautų pajamų ir savivaldybės biudžeto panaudotų asignavimų bei asignavimų valdytojų pateiktomis jų sąmatų įvykdymo apyskaitomis.

48. Savivaldybės biudžeto įvykdymo atskaitomybė rengiama pagal finansų ministro patvirtintas atskaitomybės formas ir nustatytus terminus bei Administracijos direktoriaus patvirtintas formas.

49. Asignavimų valdytojai Finansų skyriui pateikia:

49.1. ataskaitinio laikotarpio savivaldybės biudžeto asignavimų panaudojimo ketvirčių ataskaitas – pasibaigus ketvirčiui, iki kito mėnesio 5 dienos;

49.2. ataskaitinio laikotarpio pažymą apie debitorinį–kreditorinį įsiskolinimą – kiekvieną mėnesį iki kito mėnesio 12 dienos;

49.3. ataskaitinio laikotarpio savivaldybės biudžeto vykdymo ketvirčio atskaitomybę su papildoma medžiaga – pasibaigus ketvirčiui, iki kito mėnesio 15 dienos;

49.4. metinę savivaldybės biudžeto vykdymo atskaitomybę su papildoma medžiaga – pasibaigus metams, iki sausio 25 dienos.

50. Finansų skyrius kiekvieną mėnesį iki kito mėnesio 10 dienos sudaro savivaldybės biudžeto pajamų įvykdymo mėnesinę ataskaitą.

51. Finansų skyrius sudaro ir pateikia Finansų ministerijai pagal jos nustatytas formas ir terminus:

51.1. pažymą apie debitorinį–kreditorinį įsiskolinimą;

51.2. ilgalaikių paskolų panaudojimo ataskaitą ir Savivaldybės skolinių įsipareigojimų ir suteiktų garantijų bei paskolų ataskaitą;

51.3. ketvirčių ir metinę savivaldybės biudžeto įvykdymo atskaitomybę.

52. Finansų skyrius, remdamasis savivaldybės biudžeto apskaitos duomenimis, sudaro savivaldybės biudžeto įvykdymo metinę ataskaitą ir teikia ją tvirtinti Savivaldybės tarybai.

 

________________________