UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO VYKDYMO IR ATSKAITOMYBĖS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2011 m. birželio 30 d. Nr. TS-205

Utena

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin.,1994, Nr.55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo (Žin. 1990, Nr. 24-596; 2004, Nr. 4-47; 2010, Nr. 153-7781) 24 straipsnio 2 dalimi, 31 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 (Žin., 2001, Nr.42-1455; 2004. Nr. 96-3531), ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos vielos savivaldos įstatymo (Žin.,1994, Nr.55-1049; 2008, Nr. 113-4290; 2009, Nr. 159-7206) 29 straipsnio 8 dalies 5 punktą, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Utenos rajono savivaldybės biudžeto vykdymo ir atskaitomybes taisykles (pridedama).

2. Pripažinti netekusiais galios:

2.1. Utenos rajono savivaldybės tarybos 2004 m. rugsėjo 30 d. sprendimo Nr. T-231 „Dėl Utenos rajono savivaldybės biudžeto vykdymo ir atskaitomybės taisyklių“ 1 punktą.

2.2. Utenos rajono savivaldybės tarybos 2006 m. spalio 19 d. sprendimą Nr. T-209 „Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2004 m. rugsėjo 30 d. sprendimo Nr. T-231 „Dėl Utenos rajono savivaldybės biudžeto vykdymo ir atskaitomybės taisyklių“ pakeitimo“.

2.3. Utenos rajono savivaldybės tarybos 2008 m. birželio 20 d. sprendimą Nr. TS-151 „Dėl rajono savivaldybės biudžeto vykdymo ir atskaitomybės taisyklių pakeitimo“.

2.4. Utenos rajono savivaldybės tarybos 2008 m. spalio 2 d. sprendimą Nr. TS-213 „Dėl rajono savivaldybės biudžeto vykdymo ir atskaitomybės taisyklių pakeitimo“.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Alvydas Katinas

 

 


 

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės tarybos

2011 m. birželio 30 d. sprendimu Nr. TS-205

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO VYKDYMO IR ATSKAITOMYBĖS TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Utenos rajono savivaldybės biudžeto vykdymo ir atskaitomybės taisyklės (toliau Taisyklės) reglamentuoja patvirtinto Utenos rajono savivaldybės biudžeto (toliau – Savivaldybės biudžetas) vykdymo organizavimą, biudžetinių įstaigų pajamų surinkimo, biudžeto asignavimų administravimo, biudžeto asignavimų keitimo, apyvartos lėšų naudojimo, Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų (toliau – asignavimų valdytojai) finansavimo nevykdant biudžeto pajamų, įsiskolinimų padengimo, atskaitomybės teikimo tvarką. Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, vartojamas Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme ir kituose biudžeto sudarymo, vykdymo ir administravimo tvarką reglamentuojančiuose teisės aktuose.

2. Savivaldybės biudžeto vykdymą organizuoja, biudžeto asignavimus administruoja rajono savivaldybės administracijos direktorius (toliau – Administracijos direktorius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos ir biudžeto sandaros įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintomis Valstybės ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėmis, kitais teisės aklais ir šiomis Taisyklėmis.

 

II. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PROGRAMŲ SĄMATŲ, IŠLAIDŲ SĄRAŠO SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS

 

3. Rajono savivaldybės tarybai patvirtinus Savivaldybės biudžetą, rajono savivaldybės administracijos Finansų skyrius (toliau – Finansų skyrius) per 3 darbo dienas nuo sprendimo įsigaliojimo praneša asignavimų valdytojams apie jiems skirtus asignavimus.

4. Asignavimų valdytojai arba jų įgalioti asmenys ne vėliau kaip per 12 darbo dienų nuo pranešimo apie skirtus asignavimus gavimo sudaro ir patvirtina savo ir pavaldžių biudžetinių įstaigų bei kilų subjektų (programų vykdytojų) programas ir jų sąmalas. Programų sąmatos sudaromos pagal kiekvieną programos finansavimo šaltini, priemones, visus funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus, paskirstant metų ketvirčiais (iš anksto suderinus su Finansų skyriumi asignavimų paskirstymo metų ketvirčiais sumas).

5. Sudarydami biudžeto programų sąmatas, asignavimų valdytojai turi užtikrinti, kad praėjusių metų įsiskolinimai pagal jų prisiimtus įsipareigojimus būtų numatyti padengti planuojamais metais, neviršijant tiems melams skirtų Savivaldybės biudžeto asignavimų.

6. Programų sąmatas pasirašo jas sudariusių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų vadovai ar jų įgalioti asmenys ir vyriausieji buhalteriai, tvirtina asignavimų valdytojai. Asignavimų valdytojai pateikia Finansų skyriui patvirtintas programų sąmatas kartu su įstaigų tinklo, etatų, kontingentų rodikliais bei išlaidų dydį pagrindžiančiais skaičiavimais (pagal finansų ministro patvirtintas formas).

7. Savivaldybės biudžeto pajamų paskirstymą melų ketvirčiais tvirtina Administracijos direktorius.

8. Finansų skyrius, vadovaudamasis patvirtintu Savivaldybės biudžetu; pajamų paskirstymu metų ketvirčiais, programų sąmatomis, sudaro metų ketvirčiais paskirstytą Savivaldybės biudžeto pajamų ir programų finansavimo planą (išlaidų sąrašą) pagal asignavimų valdytojus, programas ir išlaidų ekonominę klasifikaciją. Išlaidų sąrašą tvirtina Administracijos direktorius.

9. Patvirtintą Savivaldybės biudžetą per 30 darbo dienų (Savivaldybė) Finansų skyrius pateikia Finansų ministerijai pagal finansų ministro patvirtintas formas.

 

III. BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMŲ SURINKIMO TVARKA

 

10. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokėjimo į savivaldybės biudžetą sumos nustatomos kiekvienam savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojui jų pačių teikimu atitinkamų metų savivaldybės biudžete.

11. Biudžetinės įstaigos gautas pajamas kaupia atskiroje sąskaitoje.

12. Biudžetinės įstaigos – asignavimų valdytojai gautas pajamas už suteiktas paslaugas, bei įmokas už išlaikymą švietimo, socialinės apsaugos ir kitose įstaigose perveda į savivaldybės biudžeto iždo sąskaitą ne rečiau kaip 2 kartus per mėnesį, arba iš karto gavę pajamas.

13. Gautas pajamas už trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuomą perveda į savivaldybės biudžeto iždo sąskaitą per 3 darbo dienas, gavę pajamas.

14. Metams pasibaigus asignavimų valdytojai disponuojamose sąskaitose esančias biudžetinių pajamų lėšas, skirtas programoms finansuoti grąžina į savivaldybės iždo sąskaitą.

 

IV. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ ADMINISTRAVIMO TVARKA

 

15. Savivaldybės biudžeto asignavimų administravimo tvarka nustato Savivaldybės biudžeto asignavimų pervedimo į asignavimų valdytojų sąskaitas bankuose jų išlaidoms apmokėti tvarką.

16. Savivaldybės biudžeto lėšos asignavimų valdytojams pervedamos vadovaujantis patvirtintu ir patikslintu išlaidų sąrašu, bei atsižvelgiant į Savivaldybės biudžeto pajamų plano vykdymą.

17. Savivaldybės biudžeto lėšoms gauti asignavimų valdytojai teikia paraiškas Finansų skyriui, išskiriant valstybinėms funkcijoms, mokinio krepšeliui, programoms, bendroms biudžeto reikmėms ir išlaidoms vykdomoms iš gautų veiklos pajamų, skolintų lėšų bei valstybės biudžeto lėšų.

18. Asignavimų valdytojai paraiškas rengia, vadovaudamiesi patvirtintomis programų sąmatomis bei biudžeto lėšų poreikiu įstaigoms išlaikyti, priskirtoms funkcijoms bei programoms vykdyti. Rengiant paraiškas, būtina atsižvelgti į programų sąmatų ketvirtinį paskirstymą bei išlaidų ekonominę ir funkcinę klasifikaciją. Į paraišką gali būti įtrauktos tik tos lėšos, kurioms finansuoti įstaigos programų sąmatoje yra skirti asignavimai ir yra faktinis poreikis joms apmokėti.

19. Programų išlaidoms padengti pirmiausia naudojami asignavimai, gauti iš einamaisiais biudžetiniais melais įmokėtų į biudžetą biudžetinių įstaigų pajamų, įskaitant nepanaudotus šių lėšų likučius ir viršplanines pajamas, išskyrus konkrečiam tikslui numatytas lėšas, kurių negalima naudoti kiliems tikslams.

20. Asignavimų valdytojai patys neturi teisės pateikti mokėjimo paraiškų dėl tos sumos arba naudoti programai tos lėšų sumos, kuri nebuvo Įmokėta į biudžetą.

21. Paraiškos teikiamos nė dažniau kaip 2 kartus per mėnesį. bet ne vėliau kaip prieš dvi dienas iki realaus lėšų poreikio.

22. Išimtiniais atvejais, kurių nefinansavus sutriktų normali įstaigos veikla (įvykus avarijoms, kreditoriams ėmusis sankcijų, darbuotojams išeinant atostogų, atlyginimų mokėjimo dienomis ir pan.), asignavimų valdytojai gali pateikti paraiškas lėšoms gauti ir dažniau.

23. Asignavimų valdytojai teikia paraiškas Biudžeto programoje ir raštu. Finansų skyriaus darbuotojai tikrina gautas paraiškas, įrašo pastabas ir pasiūlymus dėl lėšų pervedimo.

24. Lėšų pervedimas gali būti laikinai sustabdytas arba visai atmestos pateiktos paraiškos:

24.1. jeigu Savivaldybes biudžeto iždo sąskaitoje neužtenka lėšų šioms išlaidoms apmokėti;

24.2. kai paraiškos suma viršija patvirtinta bendrą programų sąmatos sumą;

24.3. pagal rajono savivaldybės tarybos sprendimus sustabdomas kai kurių programos sąmatos straipsnių finansavimas, tačiau asignavimų valdytojas vis tiek prašo lėšų pagal šiuos ekonominės klasifikacijos straipsnius;

24.4. kai paraiškoje padaryta klaida.

25. Tuo atveju, kai paraiškoje nurodytų lėšų negalima pervesti dėl 24 punkte nurodytų priežasčių. Finansų skyrius apie tai žodžiu (esant būtinumui – raštu) informuoja Administracijos direktorių ir paraišką pateikusį asignavimų valdytoją. Asignavimų valdytojas gali paraišką patikslinti.

26. Administracijos direktorius, atsižvelgdamas į rajono savivaldybės tarybos priimtus sprendimus dėl biudžeto išlaidų finansavimo, į savivaldybės biudžeto pajamų plano vykdymą ir Finansų skyriaus pastabas, tvirtina parašu Finansų skyriui leidimą lėšoms pervesti.

27. Asignavimų valdytojai turi užtikrinti, kad pagal paraiškas gautos biudžeto lėšos būtų panaudotos iki paskutinės ketvirčio darbo dienos.

28. Finansų skyrius teikia administracijos direktoriui informaciją apie savivaldybės biudžeto pajamų plano vykdymą, pateikdamas biudžeto pajamų vykdymo mėnesinę apyskaitą, mėnesiui pasibaigus, iki kito mėnesio 10 d.

29. Savivaldybės biudžeto kasos operacijas per Lietuvos Respublikos kredito įstaigas vykdo Savivaldybės administracijos padalinys – Finansų skyrius.

30. Finansų skyrius vykdo Administracijos direktoriaus pavedimus dėl paraiškose

nurodytų išlaidų finansavimo ir perveda lėšas internetu į asignavimų valdytojų sąskaitas banke. Finansų skyrius lėšas į asignavimų valdytojų sąskaitas perveda ne dažniau kaip 2 kartus per mėnesį, išskyrus šių taisyklių 22 punkte numatytus atvejus.

 

V. BIUDŽETO APYVARTOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA

 

31. Savivaldybės biudžeto lėšų likutis metų pabaigai, kai jo nepakanka biudžeto pajamos, Savivaldybės biudžeto sąskaitoje sudaro Savivaldybės biudžeto apyvartos lėšas. Jos naudojamos biudžeto lėšų stygiui dengti. Apyvartos lėšos naudojamos:

31.1. biudžetinių ištaigų programų lėšų, vykdomų iš jų gautų pajamų, nepanaudotų praėjusiais biudžetiniais metais, likučiams grąžinti;

31.2. savivaldybės biudžeto kasos operacijoms vykdyti, kai nepakanka į savivaldybės biudžetą gautų pajamų, arba kai nevykdomas atitinkamo laikotarpio savivaldybės biudžeto pajamų planas;

31.3. projektų vykdomų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinės paramos išankstinėms išmokoms (pasirašius atitinkamas sutartis dėl Europos Sąjungos finansines paramos gavimo). Dėl laikino finansavimo savivaldybės taryba paveda Finansų skyriui pervesti apyvartos lėšų sumą projektų vykdytojams, kol bus atstatytos lėšos, bet ne ilgiau kaip iki biudžetinių metų pabaigos.

32. Sprendimus dėl apyvartos lėšų paskyrimo priima savivaldybės taryba.

 

VI. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ PAKEITIMO TVARKA

 

33. Savivaldybės biudžetas tikslinamas, biudžeto asignavimai keičiami savivaldybės tarybos sprendimu, kai:

33.1. pasikeičia specialiųjų tikslinių ir kitų dotacijų sumos, Lietuvos Respublikos Seimui priėmus atitinkamus įstatymus arba Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais skiriamos papildomos lėšos ir gaunamos pagal tarpusavio atsiskaitymus iš Finansų ministerijos, kurios paskirstomos asignavimų valdytojams;

33.2. savivaldybės biudžetas vykdomas ir gaunamos viršplanines pajamos;

33.3. savivaldybės biudžetas nevykdomas ir prireikus perskirstomi biudžeto asignavimai;

33.4. keičiami asignavimų valdytojai;

33.5. atsiranda papildomas asignavimų poreikis;

33.6. perskirstomos mokinio krepšelio lėšos tarp rajono savivaldybės Švietimo įstaigų;

33.7. keičiasi asignavimai išlaidoms, iš jų darbo užmokesčiui ir turtui įsigyti;

33.8. kai savivaldybės biudžeto lėšos perskirstomos atsiskaityti su kitomis savivaldybėmis (moksleivio krepšelio lėšos);

33.9. kai asignavimų valdytojai gauna papildomų biudžetinių įstaigų pajamų ir nori tikslinti programų sąmatas;

33.10. kitais atvejais, vykdant rajono savivaldybės tarybos sprendimus;

34. Savivaldybės biudžeto asignavimai keičiami Administracijos direktoriaus įsakymu, kai skiriamos lėšos iš Administracijos direktoriaus rezervo.

35. Finansų skyrius, gavęs Taisyklių 33, 34 punktuose paminėtais atvejais atitinkamus dokumentus, koreguoja Savivaldybės biudžeto pajamų ir programų finansavimo planą (išlaidų sąrašą), per 3 dienas išrašo asignavimų valdytojams pažymas-pranešimus apie biudžeto asignavimų pakeitimus. Pažymą-pranešimą pasirašo Finansų skyriaus vyresnysis specialistas išrašęs pažymą. Šios pažymos yra pagrindinis dokumentas asignavimų valdytojams tikslinti programų sąmatas. Asignavimų valdytojai, gavę papildomų asignavimų, tikslina programų sąmalas. Naudoti biudžeto lėšas be patikslintos programų sąmatos draudžiama.

36. Savivaldybės biudžeto asignavimai keičiami asignavimų valdytojų įsakymais, įgyvendinant Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme asignavimų valdytojams numatytas teises.

37. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai, įgyvendindami Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme suteiktas teises. neviršydami patvirtintų tam tikrai programai bendrųjų asignavimų išlaidoms, iš jų – darbo užmokesčiui, prireikus gali keisti:

37.1. ne vėliau kaip likus 10 dienų iki atitinkamo ketvirčio pabaigos – biudžeto asignavimų pagal funkcinę ir ekonominę klasifikacijos paskirtį;

37.2. bendros asignavimų sumos ketvirtinį paskirstymą;

37.3. asignavimus turtui įsigyti asignavimų išlaidoms ekonomijos sąskaita.

38. Asignavimų valdytojai įformina biudžeto asignavimų pagal ekonominę klasifikaciją paskirties pakeitimą savo įsakymu atitinkamai patikslina programų sąmatas ir Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka praneša Finansų skyriui.

39. Asignavimų valdytojai, suderinę su Finansų skyriumi, Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka, gali keisti vieną kartą per ketvirtį bendros programos asignavimų sumos ketvirtinį paskirstymą savo įsakymu, atitinkamai patikslindami programų sąmatas.

40. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausiai turi būti dengiamas kreditinis įsiskolinimas (suėjus mokėjimo terminui). Nesant įsiskolinimų, asignavimų išlaidoms ekonomija gali būti skiriama turtui įsigyti ir investicijų projektams, kuriems numatyta skirti lėšų atitinkamų metų Valstybės investicijų programoje arba savivaldybės biudžete, papildomai finansuoti. Tokiu atveju Finansų skyriui pateikiama rašytinė informacija, kurioje nurodoma, kokiam investiciniam projektui vykdyti ar turtui įsigyti norima panaudoti lėšas. Šio projekto ryšys su asignavimų valdytojo atliekamomis funkcijomis, vykdomomis programomis, mažinamų ir didinamų išlaidų ekonominė klasifikacija, numatomi išlaidų pokyčiai, įgyvendinus investicijų projektą ir pan.

41. Gavus leidimą iš Finansų skyriaus, rengiamas įstaigos vadovo įsakymas, pagal kurį tikslinamos programų sąmatos.

42. Metams pasibaigus, asignavimų valdytojų disponuojamose sąskaitose esančios biudžeto lėšos grąžinamos į Savivaldybės biudžetą ne vėliau kaip iki sausio 5 d.

 

VII. ASIGNAVIMŲ VALDYTOJŲ PROGRAMŲ FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO, KAI NEVYKDOMAS BIUDŽETO PAJAMŲ PLANAS, TVARKA

 

43. Per biudžetinius metus nevykdant Savivaldybės biudžeto pajamų plano, biudžeto lėšos asignavimų valdytojų programoms pervedamos, atsižvelgiant į atitinkamam ketvirčiui skirtus asignavimus, tokia eiles tvarka:

43.1. paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti;

43.2. savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčiui;

43.3. mokesčiams ir kitiems privalomiems mokėjimams į valstybės ir Savivaldybės biudžetus, kitus valstybės pinigų fondus;

43.4. socialinio draudimo įmokoms;

43.5. pašalpoms ir kitoms socialinėms išmokoms;

43.6. kitoms biudžete numatytoms reikmėms.

44. Reikmėms, nurodytoms 43.1–43.5 punktuose, pervedamos visos reikalingos lėšos pagal nustatytą eilę, nurodytoms 43.6 punkte – proporcingai paskirstant turimas lėšas pagal kiekvienam asignavimų valdytojui patvirtintų asignavimų lyginamąjį svorį visuose biudžeto asignavimuose. Ši tvarka nelaikoma finansuojant programas iš biudžetinių įstaigų pajamų, įmokėtų į savivaldybės biudžetą, specialiųjų tikslinių dotacijų ir kitų tikslines paskirties lėšų. gautų iš valstybės biudžeto.

45. Jeigu numatoma, kad nustatytas pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Administracijos direktorius gali teikti rajono savivaldybes tarybai sprendimo projektą dėl asignavimų Savivaldybės biudžete patvirtintoms programoms vykdyti sumažinimo.

 

VIII. ĮSISKOLINIMŲ PADENGIMO TVARKA

 

46. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai įpareigojami:

46.1. iki metų pradžios atlikti debetinių ir kreditinių skolų inventorizaciją, t. y. su debitoriais ir kreditoriais turi būti pasirašyti skolų tarpusavio suderinimo aktai;

46.2. sudarant programų sąmatas einamiesiems metams, numatyti reikiamus asignavimus praėjusių metų įskolinimams dengti, neviršijant tiems metams skirtų asignavimų;

46.3. metų pabaigoje iš sutaupytų asignavimų pirmiausia dengti įsiskolinimus. Nesant įsiskolinimų, nepanaudotos sumos gali būti skiriamos turtui įsigyti, valstybės lėšų įgyvendinamiems (įtrauktiems į valstybės investicijų programą) investicijų projektams finansuoti ir kitoms reikmėms vykdyti.

47. Kai savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai visiems per metus atsiradusiems piniginiams įsipareigojimams įvykdyt: neturi pakankamai lesų, pirmiausia padengiami ankščiausiai- atsiradę įsiskolinimai:

47.1. darbo užmokesčiui ir su darbo santykiais susijusios išlaidos;

47.2. socialinio draudimo įmokos, gyventojų pajamų mokestis;

47.3. mitybos išlaidos;

47.4. socialinės išmokos;

47.5. išlaidos už komunalines paslaugas;

47.6. prekėms, paslaugoms ir turtui įsigyti.

48. Asignavimai paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti numatomi rengiant savivaldybės biudžeto projektą, atsižvelgiant į galiojančias paskolų grąžinimo sutartis.

 

IX. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO V YKDYMO ATSKAITOMYBĖ

 

49. Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį rengia Finansų skyrius, remdamasis Savivaldybės biudžeto apskaitos duomenimis – į Savivaldybės biudžetą gautų pajamų, asignavimų valdytojų panaudotų asignavimų bei asignavimų valdytojų pateiktais biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniais.

50. Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys rengiamas pagal finansų ministro patvirtintas savivaldybių biudžetų vykdymo suvestines ataskaitų formas ir savivaldybių biudžetų vykdymo ataskaitų rinkinių sudarymo taisykles.

51. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius rengia pagal finansų ministro patvirtintas biudžetinių įstaigų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų formas ir ataskaitų rinkinio sudarymo taisykles.

52. Asignavimų valdytojai teikia finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius Finansų skyriui Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka ir terminais.

53. Finansų skyrius teikia Finansų ministerijai Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius jos nustatyta tvarka ir terminais.

54. Metinius finansinių ataskaitų rinkinius bei konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį rengia Finansų skyrius ir teikia Finansų ministerijai Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo nustatyta tvarka ir terminais.

55. Savivaldybės biudžeto ir savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinius tvirtina rajono savivaldybes taryba Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo ir Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo nustatyta tvarka.

56. Savivaldybės biudžetinių įstaigų finansinių ataskaitų rinkiniai tvirtinami rajono savivaldybės tarybos reglamento nustatyta tvarka.

 

X. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

57. Šios taisyklės keičiamos, naikinamos ar stabdomas jų galiojimas Savivaldybės tarybos sprendimu.

58. Tai, kas nereglamentuota šiose taisyklėse, sprendžiama kaip nustatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

__________________