KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL  KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SUPAPRASTINTŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TAISYKLIŲ PAKEITIMO

 

2013 m. gruodžio 4 d. Nr. AD-1-1425

Kėdainiai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-112; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102; 2008, Nr. 81-3179; 2009, Nr. 93-3986; 2010, Nr. 25-1174, Nr. 158-8018; 2011, Nr. 2-36, Nr. 85-4137, Nr. 123-5813, Nr. 139-6548; 2012, Nr. 39-19-21, Nr. 82-4264;2013, Nr. 112-5575):

1. P a k e i č i u Kėdainių rajono savivaldybės administracijos supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklių 20, 21, 30.26, 69, 84, 137.1., 151 punktus ir juos išdėstau taip:

„20. Perkančioji organizacija informuoja apie supaprastintą pirkimą Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.“;

„21. Perkančioji organizacija skelbia apie supaprastintą pirkimą ir sudarytą pirkimo sutartį Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka. Visus skelbimus perkančioji organizacija pateikia Viešųjų pirkimų tarnybai pagal jos nustatytus skelbiamos informacijos privalomuosius reikalavimus, standartines formas bei skelbimų teikimo tvarką. Papildomai skelbimai ir informacija gali būti skelbiama perkančiosios organizacijos interneto svetainėje, kitur internete, leidiniuose ar kitomis priemonėmis. Perkančioji organizacija užtikrina, kad šie skelbimai ir informacija būtų paskelbta ne anksčiau negu juos Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka paskelbs Viešųjų pirkimų tarnyba, o to paties skelbimo turinys visur bus tapatus. Už skelbimo ir informacijos turinį atsakinga perkančioji organizacija.“;

„30.26. turi būti reikalaujama, kad kandidatas ar dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokius subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus jis ketina pasitelkti, jei pasitelks, ir gali būti reikalaujama, kad kandidatas ar dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokiai pirkimo daliai jis ketina pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus. Jeigu darbų pirkimo sutarčiai vykdyti bus pasitelkiami subrangovai, pagrindinius darbus, kuriuos nustato perkančioji organizacija, privalo atlikti tiekėjas. Toks nurodymas nekeičia pagrindinio tiekėjo atsakomybės dėl numatomos sudaryti pirkimo sutarties įvykdymo;“;

„69. Iškilus klausimams dėl pasiūlymų turinio perkančioji organizacija gali prašyti, kad dalyviai paaiškintų savo pasiūlymus, tačiau ji negali prašyti, siūlyti arba leisti pakeisti pasiūlymo esmės – pakeisti kainą arba padaryti kitų pakeitimų, dėl kurių pirkimo dokumentų reikalavimų neatitinkantis pasiūlymas taptų atitinkantis pirkimo dokumentų reikalavimus.

Jeigu tiekėjas pateikė netikslius, neišsamius pirkimo dokumentuose nurodytus kartu su pasiūlymu teikiamus dokumentus: tiekėjo įgaliojimą asmeniui pasirašyti paraišką ar pasiūlymą, jungtinės veiklos sutartį, pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą ar jų nepateikė, perkančioji organizacija privalo prašyti tiekėjo patikslinti, papildyti arba pateikti šiuos dokumentus per jos nustatytą protingą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 3 darbo dienos nuo prašymo išsiuntimo iš perkančiosios organizacijos dienos.“;

„84. Pirkimo sutartis gali būti sudaroma žodžiu, kai prekių, paslaugų ar darbų pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 10 tūkst. Lt (be PVM).“;

„137.1. prekių ar paslaugų pirkimo vertė yra mažesnė kaip 200 tūkst. Lt (be PVM), o darbų vertė mažesnė kaip 500 tūkst. Lt (be PVM),“;

„151. Perkančioji organizacija, Komisija, jos nariai ar ekspertai ir kiti asmenys, nepažeisdami įstatymų reikalavimų, ypač dėl sudarytų sutarčių skelbimo ir informacijos, susijusios su jos teikimu kandidatams ir dalyviams, negali tretiesiems asmenims atskleisti perkančiajai organizacijai pateiktos tiekėjo informacijos, kurios konfidencialumą nurodė tiekėjas. Tokią informaciją sudaro visų pirma komercinė (gamybinė) paslaptis ir konfidencialieji pasiūlymų aspektai. Pasiūlyme nurodyta prekių, paslaugų ar darbų kaina, išskyrus jos sudedamąsias dalis, nėra laikoma konfidencialia informacija. Taip pat tiekėjas negali viešai skelbiamos ar visuomenei lengvai prieinamos informacijos nurodyti kaip konfidencialios. Taip pat konfidencialia informacija nelaikoma informacija, kuri gali būti skelbiama  pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 31 straipsnio reikalavimus. Dalyvių reikalavimu perkančioji organizacija turi juos supažindinti su kitų dalyvių pasiūlymais, išskyrus tą informaciją, kurią dalyviai nurodė kaip konfidencialią. Jei tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, nenurodo konfidencialios informacijos – laikoma, kad pasiūlyme jos nėra.“.

2. P a p i l d a u Kėdainių rajono savivaldybės administracijos supaprastintų viešųjų pirkimų taisykles 201, 70.5. punktais ir juos išdėstau taip:

„201. Apie mažos vertės pirkimą privaloma skelbti, kai prekių ir paslaugų pirkimo sutarties vertė yra didesnė kaip 50 000 Lt (be PVM), darbų – didesnė kaip 250 000 Lt (be PVM). Kai vykdomas supaprastintas pirkimas dėl Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlio B paslaugų sąraše nurodytų paslaugų, kai pirkimo vertė yra ne mažesnė, negu yra nustatyta tarptautinio pirkimo vertės riba, perkančioji organizacija gali paskelbti pranešimą dėl savanoriško ex ante skaidrumo.“;

„70.5. tiekėjas per jos nustatytą terminą, kaip nurodytą šių taisyklių 69 punkte, nepatikslino, nepapildė ar nepateikė pirkimo dokumentuose nurodytų kartu su pasiūlymu teikiamų dokumentų: tiekėjo įgaliojimo asmeniui pasirašyti paraišką ar pasiūlymą, jungtinės veiklos sutarties, pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento.“.

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios šių taisyklių 30.27 punktą.

4. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2014 m. sausio 1 d.

5. Į p a r e i g o j u Ritą Oscinauskę įteikti įsakymą Viešųjų pirkimų skyriui.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                      Romualdas Gailiūnas