TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2013 m. gruodžio 30 d. Nr. 1-914

Tauragė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (Žin., 2003, Nr. 73-3352, 2011, 155-7353; 2013, Nr.126-6414) 23 straipsnio 2 dalies 1 punktu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. A1-255 „Dėl Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo patvirtinimo“, Tauragės rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.       Patvirtinti Tauragės rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašą (pridedama).

2.       Pripažinti netekusiu galios Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2013 m. sausio 23 d. sprendimą Nr.1-598 „Dėl Tauragės rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingiems darbams tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3.       Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                            Pranas Petrošius


PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės tarybos

2013 m. gruodžio 30 d. sprendimu Nr. 1-914

 

TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Tauragės rajono savivaldybės gyventojų (toliau – gyventojų) telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Tauragės rajono  savivaldybės ir jos teritorijos gyventojų, kuriems teikiama piniginė socialinė parama, tarpusavio susitarimu telkimo organizuojamai visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarką ir sąlygas. Vadovaujantis šiuo Aprašu visuomenei naudingai veiklai atlikti gali būti telkiami ir kiti savivaldybės teritorijos gyventojai.

2.    Visuomenei naudinga veikla – neatlyginamos nedidelės apimties visuomenei naudingos paslaugos, kurias savivaldybės teritorijos gyventojai atlieka Tauragės rajono bendruomenės labui.

3.    Visuomenei naudingos veiklos organizatoriai, telkdami asmenis visuomenei naudingai veiklai atlikti, vadovaujasi Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. A1-255 „Dėl Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 60-3042), Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. A1-305 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d. įsakymo Nr. A1-255 „ Dėl Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo (Žin., 2013, Nr. 65-3267), kitais teisės aktais bei šiuo Aprašu.

4.    Visuomenei naudinga veikla, kuri organizuojama Aprašo nustatyta tvarka, nėra laikoma nelegaliu darbu.

5.    Organizuojant visuomenei naudingą veiklą atsižvelgiama į asmens, pasitelkiamo visuomenei naudingai veiklai atlikti, profesinį pasirengimą, asmeninius gebėjimus, pomėgius ir kita.

6.    Visuomenei naudingos veiklos organizatoriaus ir asmens, atliekančio visuomenei naudingą veiklą, santykiai yra civiliniai teisiniai.

7.       Visuomenei naudinga veikla Tauragės rajono savivaldybėje yra:

7.1.    aplinkos (teritorijų, skirtų visuomenės poreikiams) tvarkymas;

7.1.1.   gėlynų, parkų, miškų, medelynų, želdinių, krūmų tvarkymas ir priežiūra;

7.1.2.   sniego valymas;

7.1.3.   griovių, pakelių šienavimas ir valymas pavasario, vasaros ir rudens laikotarpiu;

7.1.4.   medelių sodinimas;

7.1.5.   medžių genėjimas nemechanizuotu būdu;

7.1.6.   paplūdimių, paežerių, šaltinių pakrančių tvarkymas;

7.1.7.   šiukšlių rinkimas;

7.2.    veikla nevyriausybinėse organizacijose, veikiančiose socialinės, švietimo, sveikatos, kultūros, aplinkosaugos srityse;

7.3.    pagalba organizuojant įvairias akcijas, kultūros, sporto ir kitus renginius;

7.4.    pagalba teikiant socialines paslaugas senyvo amžiaus ir neįgaliems asmenims;

7.5.    kapinių tvarkymas, duobės kasimas laidojant vienišus asmenis;

7.6.    kita gyvybei ir sveikatai pavojaus nekelianti ir specialaus pasirengimo bei kvalifikacijos nereikalaujanti veikla bendruomenės labui.

 

II. ASMENYS, ORGANIZUOJANTYS IR ATLIEKANTYS VISUOMENEI NAUDINGĄ VEIKLĄ

 

8.    Seniūnijos seniūnas ar jo įgalioti asmenys organizuoja visuomenei naudingą veiklą ir pasitelkia savivaldybės teritorijos bendruomenės narius visuomenei naudingai veiklai atlikti.

9.    Visuomenei naudingai veiklai pasitelkiami darbingi nedirbantys ar nesimokantys ir nedalyvaujantys aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse darbingo amžiaus asmenys, nurodyti Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (Žin., 2003, Nr. 73-3352; 2011, Nr. 155-7355) 23 straipsnio 2 dalies 1 punkte. Visuomenei naudingai veiklai atlikti gali būti pasitelkiami asmenys, kurie studijuoja aukštosiose mokyklose pagal vakarinės, neakivaizdinės ar ištęstinės studijų formos programas, atsižvelgiant į šių asmenų studijų organizavimo procesą.

10.     Visuomenei naudingai veiklai nepasitelkiami:

10.1.    asmenys, sukakę senatvės pensijos amžių;

10.2.    nėščios moterys;

10.3.    motina ar tėvas arba globėjas, auginantys ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo įstaigos nelankantį vaiką;

10.4.    asmenys, kurie slaugo ar prižiūri globojamą ar rūpinamą šeimoje vaiką, bendrai gyvenantį asmenį, savo ar sutuoktinio artimąjį giminaitį, jeigu jiems yra mokamos slaugos ar priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinės kompensacijos, arba asmenys, įstatymų nustatyta tvarka paskirti neveiksniu pripažinto globojamo ar rūpinamo šeimoje vaiko, bendrai gyvenančio asmens, savo ar sutuoktinio artimojo giminaičio globėju ar rūpintoju;

10.5.    neįgalūs asmenys, išskyrus asmenis, kuriems nustatytas 45–55 procentų darbingumo lygis;

10.6.    asmenys, kurie gydosi sveikatos priežiūros įstaigose (jų gydymosi laikotarpiu);

10.7.    asmenys, kuriems išduoti nedarbingumo pažymėjimai ar asmenys, kurie pateikia Medicinos dokumentų išrašą (forma Nr. 027/a) ar gydytojų konsultacinės komisijos išvadą, kuriose nurodoma, kad asmuo nurodytą laikotarpį dėl sveikatos būklės negali dalyvauti visuomenei naudingoje veikloje.

 

III. TELKIMAS VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI

 

11.     Tauragės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus (toliau – Socialinės paramos skyrius) ar seniūnijos darbuotojas, priėmęs Aprašo 9 punkte nurodytų asmenų prašymus-paraiškas piniginei socialinei paramai gauti ir reikiamus dokumentus, supažindina juos su šiuo Aprašu ir išduoda siuntimą visuomenei naudingai veiklai atlikti (toliau – siuntimas) (1 priedas). Siuntimai registruojami pagal jų išdavimo vietą – Socialinės paramos skyriuje ar seniūnijoje.

12.     Visuomenei naudingos veiklos atlikėjas per 5 darbo dienas nuo siuntimo išdavimo dienos privalo nuvykti pas visuomenei naudingos veiklos organizatorių ir pagal sudarytą sutartį dalyvauti visuomenei naudingoje veikloje. Visuomenei naudingos veiklos atlikimo vieta  nurodoma siuntime.

13.     Visuomenei naudingos veiklos organizatorius registruoja siuntimą, užrašant jame registracijos numerį ir kreipimosi datą. 

14.     Su asmenimis, kurie pasitelkiami visuomenei naudingai veiklai atlikti, sudaroma rašytinė visuomenei naudingos veiklos atlikimo sutartis (2 priedas), kurioje nustatomos visuomenei naudingos veiklos atlikimo sąlygos.

15.     Visuomenei naudingos veiklos atlikimo sutartis gali būti sudaroma piniginės socialinės paramos gavimo laikotarpiui, nurodant veiklos turinį (pobūdį), arba konkrečiai visuomenei naudingai veiklai, kuri bus atlikta pagal seniūnijos sudarytą grafiką.

16.     Visuomenei naudingos veiklos organizatorius pildo visuomenei naudingos veiklos apskaitos žurnalą (3 priedas), nurodydamas asmens, atliekančio visuomenei naudingą veiklą, vardą, pavardę, asmens kodą (gimimo datą), atliekamos veiklos turinį (pobūdį), jos pradžią ir pabaigą, informaciją dėl saugos instruktavimo. Jei visuomenei naudingos veiklos atlikimo metu naudojami darbo įrankiai, darbo drabužiai, asmeninės apsaugos priemonės, asmenys, atliekantys visuomenei naudingą veiklą, turi būti mokomi juos dėvėti ar jais naudotis.

17.     Visuomenei naudingos veiklos organizatorius užtikrina asmenų, dalyvavusių visuomenei naudingoje veikloje ir (ar) atsisakiusių dalyvauti, apskaitą

18.     Apie asmens dalyvavimą visuomenei naudingoje veikloje seniūnija kartą per mėnesį raštu informuoja Socialinės paramos skyrių. Ši informacija pateikiama ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio paskutinės darbo dienos.

19.     Visuomenei naudingos veiklos trukmė už kiekvieną piniginės socialinės paramos teikimo mėnesį negali viršyti 40 valandų per mėnesį.

20.     Bendrai gyvenantiems asmenims, vienam gyvenančiam asmeniui, kuriems nustatytas 45–55 procentų darbingumo lygis, arba dirbantiems mažiau negu 2/3 maksimalios darbo laiko trukmės visuomenei naudinga veikla negali viršyti 20 val. per mėnesį.

21.     Asmuo visuomenei naudingoje veikloje dalyvauja asmeniškai tą mėnesį, už kurį mokama piniginė socialinė parama.

22.     Neblaiviems asmenims draudžiama dalyvauti visuomenei naudingoje veikloje. Asmuo daugiau kaip du kartus nušalintas nuo dalyvavimo visuomenei naudingoje veikloje dėl neblaivumo surašant aktą, praranda teisę tą mėnesį dalyvauti visuomenei naudingoje veikloje.

23.     Atsižvelgdamas į visuomenei naudingos veiklos pobūdį ir teisės aktų nustatytus reikalavimus, visuomenei naudingos veiklos organizatorius iš asmenų, atliekančių visuomenei naudingą veiklą, gali reikalauti pateikti tokiai veiklai atlikti reikalingą Privalomo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą arba Asmens medicininę knygelę (Forma Nr. 047/a arba Nr. 048/a).

24.     Piniginės socialinės paramos gavėjui be pateisinamos priežasties atsisakius dalyvauti visuomenei naudingoje veikloje ar neįvykdžius visuomenei naudingos veiklos atlikimo sutartyje numatytų įsipareigojimų, iki bus įvykdyta pareiga, Socialinės paramos skyriaus sprendimu:

24.1.    bendrai gyvenantiems asmenims socialinė pašalpa teikiama tik vaikams, o kompensacijos neteikiamos ar nutraukiamas jų teikimas;

24.2.    vienam gyvenančiam asmeniui piniginė socialinė parama neteikiama.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25.     Socialinės paramos skyrius turi teisę kontroliuoti visuomenei naudingos veiklos organizavimą ir atlikimą Tauragės rajono savivaldybėje. Kilus pagrįstų įtarimų dėl visuomenei naudingos veiklos atlikimo, socialinės paramos skyriaus bei seniūnijų specialistai turi teisę paprašyti pateikti papildomą informaciją.

26.     Visuomenei naudingos veiklos vykdymo metu visuomenei naudingos veiklos organizatoriui ir asmenims, atliekantiems visuomenei naudingą veiklą, padaryta žala atlyginama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

_______________________


Tauragės rajono gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 1 priedas

 

(Siuntimo atlikti visuomenei naudingą veiklą forma)

 

__________________________________________________

(savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio pavadinimas)

 

SIUNTIMAS

ATLIKTI VISUOMENEI NAUDINGĄ VEIKLĄ

_____________________Nr.________

(data)

 

 

Jūs, ____________________________________________________________________

(vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamoji vieta)

_______________________________________________________________________________,

pasitelkiamas visuomenei naudingai veiklai atlikti vadovaujantis Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalimi, _____________________________

 

_______________________________________________________________________________.

(nurodyti ir kitą teisinį pagrindą, jeigu yra)

Nustatyta visuomenei naudingos veiklos trukmė ____________val.

Iki 20 __m. __________________         _____ d. turite atvykti:

 

ü  į visuomenei naudingos veiklos atlikimo vietą _______________________________,

(nurodyti adresą)

ü  pas visuomenei naudingos veiklos organizatorių _____________________________

_______________________________________________________________________________.

(pavadinimas, adresas, ryšio duomenys)

 

Esate informuojamas, kad per 5 darbo dienas nuo pažymos išdavimo datos privalote atvykti atlikti visuomenei naudingą veiklą. Neatvykus iki nustatyto termino pabaigos, laikytina, kad atsisakote dalyvauti visuomenei naudingoje veikloje, todėl, nevykdant šios pareigos, piniginė socialinė parama bus teikiama vadovaujantis Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 1 dalies 5 arba 6 punktu: socialinė pašalpa neskiriama arba skiriama tik vaikui (vaikams), pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (pinigais ir (ar) nepinigine forma), o būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos neteikiamos ar jų teikimas nutraukiamas, iki pareigos bus įvykdytos.

 

___________________________             ________________                        __________________

(įgalioto asmens pareigų pavadinimas) (parašas)                              (vardas ir pavardė)

 

Susipažinau

____________________________________

(siuntimą gavusio asmens vardas ir pavardė)

_______________________________

(parašas)

_______________________________

(data)

 


Tauragės rajono gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 2 priedas

 

(Visuomenei naudingos veiklos atlikimo sutarties forma)

 

VISUOMENEI NAUDINGOS VEIKLOS ATLIKIMO SUTARTIS

 

_________ Nr. ______

(data)

______________

(sudarymo vieta)

 

Visuomenei naudingos veiklos organizatorius (toliau – Organizatorius) _________________________

_______________________________________________________________________________________,

(juridinio asmens pavadinimas, adresas)

 

atstovaujamas____________________________________________________________________

(organizatoriaus įgalioto asmens pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

 

ir asmuo, atliekantis visuomenei naudingą veiklą (toliau – Asmuo) __________________________

_______________________________________________________________________________

sudarė šią visuomenei naudingos veiklos atlikimo Sutartį:

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Ši Sutartis sudaroma  visam visuomenei naudingos veiklos atlikimo laikotarpiui.

2.    Sutartis sudaroma šiai visuomenei naudingai veiklai atlikti (įrašyti veiklos turinį (pobūdį), eigą)_______________________ ___________________________________________________.

3.    Šios visuomenei naudingas veiklos trukmė (valandomis) ir jos atlikimo laikas (nurodyti pradžią, pabaigą, savaitės dienas bei atlikimo valandas) _________________________________

_______________________________________________________________________________.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4.    Organizatorius įsipareigoja:

4.1.    užtikrinti visuomenei naudingos veiklos atlikimo sąlygas:

4.1.2.   suteikti vietą visuomenei naudingai veiklai atlikti;

4.1.3.   informuoti Asmenį apie atliekamos veiklos turinį (pobūdį), eigą ir saugą.

4.2.    Papildomi Organizatoriaus įsipareigojimai, jeigu šalys nesusitaria kitaip (pažymėti):

4.2.1.   esant reikalui, Asmenį aprūpinti veiklai atlikti būtinais darbo įrankiais, darbo drabužiais ar asmeninėmis saugos ir sveikatos priemonėmis bei apmokyti juos dėvėti ar jais naudotis;

4.2.2.   teikti maitinimą;

4.2.3.   kompensuoti turėtas išlaidas (kelionės, nakvynės ir kitas), susijusias su atliekama visuomenei naudinga veikla ir pagrįstas šių išlaidų faktą patvirtinančiais dokumentais (įrašyti kompensuojamas išlaidas)___________________________________________________________

4.3.    kiti Organizatoriaus įsipareigojimai: ______________________________________________

5.    Asmuo įsipareigoja:

5.1.    kokybiškai ir laiku atlikti šią veiklą;

5.2.    laikytis Organizatoriaus nustatytų visuomenei naudingos veiklos atlikimo bei saugos reikalavimų;

5.3.    tausoti ir efektyviai naudoti organizatoriaus suteiktas darbo priemones;

5.4.    kiti Asmens įsipareigojimai: ___________________________________________________.

 

III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

6.    Ši Sutartis įsigalioja ją pasirašius Sutarties šalims ir galioja iki šioje Sutartyje numatytų įsipareigojimų įvykdymo dienos.

7.    Visuomenei naudingos veiklos vykdymo metu Organizatoriui ar Asmeniui padaryta žala atlyginama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

8.    Ši Sutartis gali būti nutraukta šalių susitarimu arba vienai iš šalių nevykdant šios Sutarties sąlygų.

9.    Sutartis sudaryta, turinčiais tokią pat juridinę galią dviem egzemplioriais, kurių vienas įteikiamas Asmeniui, o kitas lieka Organizatoriui.

10.  Šios Sutarties šalių parašai:

 

Organizatorius

____________________ _________________ ________________________

(organizatoriaus įgalioto (parašas) (vardas ir pavardė)

asmens pareigų pavadinimas)     

A. V.

 

 

Asmuo, atliekantis visuomenei

naudingą veiklą

_________________       _____________________________

(parašas)                           (vardas ir pavardė)

 

 

 

 

Asmuo pagal šią Sutartį dalyvavo visuomenei naudingoje veikloje iš viso

___________________________________ val.

(nurodyti faktinę dalyvavimo trukmę)

 

________________________________________________________________________________

 

Organizatorius

___________________________ ______________ ________________________

(organizatoriaus įgalioto (parašas) (vardas ir pavardė)

asmens pareigų pavadinimas)

 

 

 

 

Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 3 priedas

 

 

(Visuomenei naudingos veiklos apskaitos žurnalo pavyzdys)

 

 

 

_________________________________________________________________

(visuomenei naudingos veiklos organizatoriaus pavadinimas)

 

 

 

VISUOMENEI NAUDINGOS VEIKLOS APSKAITOS ŽURNALAS

 

 

Eil.

Nr.

Asmens, atliekančio visuomenei naudingą veiklą, vardas, pavardė

Duomenys apie atliekamą visuomenei naudingą veiklą

Visuomenei naudingos veiklos organizatoriaus įgalioto asmens vardas, pavardė, parašas, data

Asmens, informavusio visuomenei naudingą veiklą atliekantį asmenį apie atliekamos veiklos saugą, vardas, pavardė, parašas, informavimo data

Asmens, atliekančio visuomenei naudingą veiklą, parašas, data

Atliekamosveiklos turinys (pobūdis)

Nustatyta veiklos trukmė (val.)

Atlikimo laikotarpis (data)

Atliktosveiklos trukmė (val.)

pradžia

pabaiga

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos

1 priedas

 

SPRENDIMAS DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

Nr.

Teisės aktų ar jų projektų kokybės rodikliai

Vertinimas balais

P a p r a s t u m a s

1.

Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį?

Taip (1)

 

N u o s e k l u m a s

2.

Ar šie tam tikrą sritį reglamentuojantys Savivaldybės teisės aktai prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams?

 

Ne (0)

S t r u k t ū r a

3.

Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ?

Taip (0)

 

4.

Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus?

Taip (0)

 

5.

Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą?

Taip (0)

 

6.

Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų?

 

Ne (0)

7.

Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti?

Taip (0)

 

8.

Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus?

Taip (0)

 

9.

Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai?

 

Ne (1)

11.

Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?

 

Ne (0)

Į g y v e n d i n i m a s

12.

Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija?

Taip (0)

 

13.

Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti?

Taip (0)

 

14.

Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas?

 

Ne (0)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktas) - 0,14

Išvada – korupcijos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.

Išankstinį teisės akto projekto vertinimą atliko Zofija Vasiliauskienė –  Socialinės paramos skyriaus vyr. specialistė.


Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos

2 priedas

 

SPRENDIMAS  DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

Nr.

Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai

Vertinimas balais

N a u d i n g u m a s

1.

Ar teisės aktai sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

Ne (0)

2.

Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)?

 

Ne (0)

3.

Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams?

 

Ne (0)

4.

Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)?

 

Ne (0)

5.

Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą?

 

Ne (0)

6.

Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas?

 

Ne (0)

7.

Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams?

 

Ne (0)

8.

Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus?

 

Ne (0)

9.

Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas?

Taip (0)

 

12.

Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui?

Taip (0)

 

P r i e i n a m u m a s

13.

Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (0)

14.

Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (1)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktas) - 0,07

Išvada – korupcijos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.

Išankstinį teisės akto projekto vertinimą atliko Zofija Vasiliauskienė –  Socialinės paramos skyriaus vyr. specialistė.